Chceš podpořit tento kanál? Staň se PATRONEM!

#192 Harley Davidson Livewire | Teslacek

Na webu teslacek.tv najdete také prémiový obsah, který je dostupný celé komunitě. Chcete se stát členem komunity? Informace jak na to naleznete v článku podpora tvorby.

​@Harley-Davidson #Livewire
Nejlepší motorka současnosti!

Obsah:

00:00 Úvod
00:54 Projekt Livewire
04:21 Elektromotor
07:01 Baterie
08:52 Rekuperace
09:40 Dojezd a spotřeba
10:00 Nabíjení
12:22 Technologie pro podporu jízdy
13:39 Brzdy
14:08 Technologie pro bezpečnost jízdy
16:11 Jízdní profily
16:56 HD Connect Aplikace
20:50 Co bych tomu vytknul
23:10 Demistifikace pro bajkery

Automatický transcript

Minuta: 0
Tak jdeme vyrážet elektro DDM můj Harley se startuje trošku jinak. A Zaparkováno. Já nic neslyším. Vážení přátelé budoucnost motocyklového byznysu je tady. Je to neuvěřitelný úlet. Harley Davidson letsplayer Ahoj bajkeři, zdraví vás tesláček, ať áček můžete si říkat, co takovýhle člověk má co říkat o Harley jich ale já sice ano mám YouTubu. V kanál, který se zabývá skoro už dva roky. Teslou teď začínám do toho už dává ty věci sejít a umělou inteligenci, ale Nicméně jsem motorkář tělem a duší a mám sám harleje a jsem hlavně harlejář teda takže projekt live Fire. To je něco na co jsem čekal vlastně od oznámení,
Minuta: 1
což bylo myslím 2014, hned jsem se přihlásil do toho newsletteru a bylo to něco na co jsem dlouho čekal dokonce, když tenkrát v Praze byl Harley s tím prototypem na výstavě, tak jsem si to zkoušel jako jenom jenom prostě vám na to, že ho Posadili. Já jenom vás jako nechali dovolit a to bylo všechno, takže velmi logicky jsem čekal, jakmile to přijde do Čech, že to prostě chci vyzkoušet a musím to vyzkoušet. Harlej je motorkářská legenda to asi všichni víte, že v podstatě to společnost, která vymyslela motor motorky a začala motorky dělat na začátku masně 20. Století vznikly v podstatě v garáži, že jo, pak se vybudovali největší Rozkvět byl po druhé světové válce to Michale, já chci tohle to všechno vím. A to je jasné. Já teď samozřejmě taková ta legenda je prostě ten jejich klasický v-twin, že jo. To je to co mám já na motorce, prostě to co dělá ten nádherný zvuk a to co dělá vlastně harley harley
Minuta: 2
a teď najednou přijde elektro. Co to má být? Já jsem hodně byl zvědavý na to, jakým způsobem to Harley uchopí a Uchopil to velmi správně si myslím, protože koupili start-up ze Silicon Valley, to znamená na rozdíl od většiny automobilek, která se snaží napodobit nebo nějaké kolo sejmout Teslu a zkoušejí to dělat v nějakém jakoby svým jako old school způsobem, tak tady Harlej zvolil podle mě velmi správnou strategii a šel prostě do start-up, u kterých měl rozjetou motorku a oni to začali nabalovat na to ten zbytek ne úplně všechno dopadlo na jedničku, to si to si řekneme. Ale Nicméně já jsem s tím motorky naprosto odvařený a prostě ten ten dojem, když na to sednete a vypálíte a teď musím říct, že já jsem zvyklý z elektroauto na to zrychlení a je z toho nejlepšího Performance asne Tesly, ale přijde
Minuta: 3
mi byt. Tohle vlastně papírově má 3 sekundy, že jo. A ta nejlepší Tesla masně pod 3 sekundy, s kterou jsem jel, tak mně přijde, že tohle je prostě rychlejší nevím, proč je s tím jak je to lehčí, ale Zažil jsem něco jsem ještě nezažil a to, že normálně cítíte plomby v zubech, jak je jak se vám zamáčknout prostě zubu, je to neuvěřitelné, prostě to má odpis. Nepopsatelný a ty jízdní vlastnosti jsou prostě skvělý, takže rozhodně pokud někdo hledáte motorku na zábavu. Tohle je to nejlepší, co si dneska můžete na trhu koupit a ještě ke všemu je to elektrický nadobro přijde vlastně, kdy to bude normální jezdit Jezdit na elektro motorce. A líbilo se mi, že jsem tam zažil. Co když jsem jel berounem prostě Boha jsem to a vlastně nedal to žádný hluk, takže prostě chci na mě koukal je úplně hustý. Úplně takhle koukal jako wow. Tak tohle je budoucnost
Minuta: 4
prostě úplně na mě koukal, jak scifi prostě vůbec nechápal. Jak je to možné, že to dokáže vystřelit a nevydat ani hlásku, respektive, ono to jako lásek trošku dělá. Ona to dělá takový jako scifi zvuk jako fakt super, zvuk to dělá jako v elektrickém jako celkově jsem z toho moc nadšený, takže to bylo tak nějak na úvod a teď Pojďme do detailu. Samozřejmě, že laifr je elektromotorka, takže musím jít elektromotor. A baterii, takže elektromotor svým jako principem dodává vlastně okamžitý výkon už od nuly. Takže od nuly máte vlastně maximální krouťák, jakých 116m výkon je přes 100 koňských sil. Takže jako dostatečný na Harley je prostě Ok, ale to zrychlení prostě z nuly na 100 za 3 sekundy je fakt neuvěřitelné. A nepopsatelný maximálka je omezená na 110. Milošem něco pod 200 km v hodině, což je úplně v pohodě na to k čemu je ta
Minuta: 5
motorka určená, protože je to vlastně naháč, takže samozřejmě úplně jako nezvládnete nezvládnete prostě na tom jet více jak 200, protože by vám to urvalo kebuli. I když musím říct, že na to a stejně že to je nahá a nemá v podstatě nějaký štítek, tak ardamica je udělaná neuvěřitelně, že jsem na tom si mohl dovolit. Stejně jak na svém Harley jet vlastně s otevřeným štítem až teprve, když jsem Opravdu zkoušel prostě Naty Naty jako vysoké rychlosti, tak jsem si musel ten štít dát dolů, takže Dokonce mi to dovolil jako víc, než na té mojí motorce. Která je vlastně celé jedenáctka speciál, který jako je velmi vyšperkovaný a velmi vy chromovaný, takže vlastně ve finále má větší váhu, než ten like Fire, což je hodně zajímavý, protože v autech a elektromobily jsou vždycky těžší než klasický auto tady. Já jsem zažil vlastně opak. Takže to byl pro mě jako velké velká jako velký
Minuta: 6
šok, když tu motorku zapněte, tak se stane něco co musím říct, že se jim fakt podařilo, že ty motorce v podstatě jakoby dáte duši, protože tím, že to nemá žádný zvuk tak Oni hledali podle mě něco specifického, co s tým motorce stane, aby Vy jste věděli, že nastartovaná, že tomu dá prostě ty emoce a to je to, že ta motorka oni tomu říkají jako Heartbeats, že se udělá Heartbeat, že ono vám to jakoby tak. Trošku škube, dává to trošku jako výkonu do toho motoru. Takovým tempem jako opravdu jak tlukot srdce. Takže ale někdo kdo venku, kdo vás vidí, tak to tak to nepozná to souvlaki jako mikro pohyby, ale nikdo na tom sedíte. Tak to fakt cítíte a je to fakt cool. Teda musím říct, že to je prostě super nápad, jak jak vlastně dát té motorce duši prostě. A jak vy poznáte, protože ona to dělá vždycky, když stojíte, takže i když prostě jedete a pak se a zastavíte na semaforu, tak prostě cítíte ten Heartbeat a to je Je to pecka, co
Minuta: 7
se mi povedlo. Fakt to neříká celého toho motorového systému a bateriového systému. Je tam nějaká 15,5 km baterie, což jsem si myslel, že bude málo v poměru k autům, ale díky tomu, jak tam jak ta motorka je vlastně lehká a já jak máte malý vlastně odpor vzduchu, tak překvapivě. Opravdu jste schopný dosáhnout prostě dojezdu přes 200 km, což v podstatě pro toho, kdo je motorkář. Jak víš, že to jsou normální dojezdy motorek jako docela dost běžný, takže je tam Moje motorka, když jí plně jako natankuju. Tak má třeba jaký 270. Ale to stejně nedáte to prostě jako vám by odtekla Botek zadek, že jo to prostě musíte si dát pauzy. Takže takže ten dojezd je překvapivě velmi podobný jako vlastně u benzínu, což zase s těmi auty je nesrovnatelné, protože když ty, ale k tomuto nepřišly tak nebo elektromobily. Tak vlastně ten dojezd byl výrazně nižší než u spalovák u a tady Jsme v podstatě rovnou s první generací nápaditě, což je super. Jediný
Minuta: 8
co bych tomu možná trošku vytknul je, že jako udělali design, že Motor je dole a baterie nahoře, což tomu trošku zvedá vlastně těžiště, není to něco, co bych si jako vyloženě mi nějak vadilo nebo všimnu, ale spíš mi to přijde jako z pohledu vlastně technologického zvláštní. Určitě to bude mít nějaký důvod, ale ten princip této jestli vlastně jak má ten Low Centre of Gravity, vlastně to nízký těží. Tak tady úplně není a myslím si, že díky tomu, že z těch Harley nemá Kardan a má máma si řemen, tak by to šlo udělat tak, že by to dali nahoru. Ale určitě to bude mít nějaké důvody, proč to udělali takhle, ale tohle Jediné co bych tomu jakoby vypnout z toho designového pohledu taky samozřejmě, když potom narazíte jako první d-motor to zase z bezpečnostního hlediska. Je možná dobře, ale to už zabíráme komu. Do detailu rekuperace. Ta je velmi dobrá a dostatečná a v podstatě nám elektro jdem nejvíc
Minuta: 9
vyhovoval ten zelený režim, kde ta rekuperace je na 80% nastavená, protože to hodně připomíná asi elektromobil, když jsme si to vyzvedávali, tak asi nedám. Zvadlé, co nám to představoval, tak říkal. Hele ty jo, ta rekuperace, to si co si vypněte s tím se nedá jezdit. Je vidět, že na to není zvyklý, ale pro někoho kdo je zvyklý prostě v elektromobilu, tak naopak nám to vyhovovalo a tam potom ještě jako další režimy. Ok si to můžete modifikovat. Takže pro nás by třeba bylo výhodné mít třeba jako trošku nižší výkon, ale větší rekuperaci, což v podstatě je ten zelený režim, ale tam možná po čase by se to trošku dál vyzvednout ten výkon ten dojezd, jak jsem říkal je velmi slušný a v podstatě do městského provozu plně jako neuvěřitelný, že jo. Samozřejmě, že to nemá skoro žádnou spotřebu, takže spotřeba nás velmi překvapila. Jde to kolem nějakých 70 watthodin na kilometr, takže to je prostě super super spotřeba
Minuta: 10
dobíjení. No tak dobíjení teda musím říct, že tam nám to trochu zlobil o podstatě a teď v pohodě jako dobíjení vlastně doma třeba v 10
Minuta: 11
tak z230 dobíjení normálně zásuvky máte vlastně ten ten kabel je dole pod sedačkou ležet, což je docela praktické, ale není tam vlastně součástí toho není mennekes kabel pro dobíjení, vlastně se jde to ale dobíjí se vám to potom jenom z jedné fáze, takže to jenom jako tam byly k tomu připomínky, ale samozřejmě ve chvíli, kdy potom máte dobíječku, která nemá kabel, což je docela běžný tak Vy jste stejně takhle dobíjet nemohli DC Fast Charging by se vám měl dobít vlastně do plna nebo respektive do 80% o nějakých 40 minut, což jako ve finále, když si vezmu, že byste těch jako přes 200 kilometrů měly být schopné dojet směna, to je jedno nabití a já tak se opravdu dostáváme do scénář existuje velmi podobný tomu, když jedete prostě s kámošema v bandě jako na motorkách, protože většinou jako do těch 200 km. Max, co ujedete? Protože vždycky můžeš musíte jet vlastně jako ten, kdo má nejmenší dvě z celé skupiny. A vždycky
Minuta: 12
když se zastaví Tak to je prostě kecá se pivko. V nějakých země, kde to je možné samozřejmě někdo kdo kouří a kouří. Takže těch jako klidně půl hoďky plus to tam vždycky jako určitě stráví. Takže právě proto bych rád to vyzkoušel potom na delší dobu a zkusit jestli by opravdu to bylo možné udělat takovýhle vlastně Road Trip s tím co se týče vlastně toho té dynamiky jízdy a vůbec jak Celých těch systému s tím ježděním. Tak to je teda fakt pecka. Je vidět, že z těch Harley to bere jako vlastně prémiové vozidlo. Takže opět tady v tomhle tom to dost připomíná. Teslu kráva s tím, když začala s elektromobilitou, tak jako první byl Roadster to jako prémiový nejdražší sporťák narvaný technologiemi, tak tady je to dost podobný, takže to ta motorka má vlastně aktivní nebo respektive jakoby volitelné a volitelné tlumení vlastně zadní, který je štelovatelné ne, že jako velmi super velmi příjemný mimochodem i velmi docela slušná sedačka, i když samozřejmě
Minuta: 13
oproti mojí jako můj mu cruiseru nesrovnatelná, že mám gelovou prostě ta je úplně jako luxus na tom sedět tady na tomhle tom taky i z toho důvodu bych si ani nedokázal představit jet na tom 200 kiláků, podle mě tak 150 dáte Max a pak vás bolí zadek, ale zase na druhou stranu, i když za to s vezmete a opravdu to floor. Ne, to je prostě na maximum. Tak s tím motorky ne z lízátek. Což je dost častý problém. Co jsem zažil na ně. Než motorkách, kde prostě, když za to vezmete, tak vlastně ona vás týká prostě jako máte problém se na tom udržet, když to serveru není udělaný dobře, tak ten bych vás prostě z toho sundavá s tím motorky. Tady to není brzdy byly neuvěřitelné musím říct, že ty brzdy byli prostě nepopsatelně v lepší než já znám ze své motorky. Samozřejmě taky zase díky tomu, že tohle je lehčí, tady jsou ty brzdy jako lepší a ještě ke všemu vlastně vepředu. Nebo obě dvě jsou teda bremba. To jsou ty jako
Minuta: 14
sportovní, že jo. To Mimochodem používá. Hej Tesla ve svých Performance edicích, ale mají tady je vlastně něco čemu říkáš dres, což je vlastně technologie kombinace technologií na právě vylepšení ve stylu jízdy, jo. Co znamená je tady například to, že když jedete do zatáčky a Hana brzdy, tak jsem a tak vám ty ty brzdy vlastně brzdy různě na Venkovní zatím v podstatě pomáhají vlastně se v tom zatáčení což ale pozor tohle samozřejmě nefunguje ve chvíli, kdy používáte rekuperaci. Takže proto je ta rekuperace trošku nebezpečná na to nastavování. Pak jsou tady prostě různé technologie na ochranu proti prokluzu toho kola na protiprokluzu vlastně v zatáčce protiprokluzu při rozjetí a tak dál. Nicméně jsem v té motorky cítil, že vlastně ty technologie. Jako předčí wai. Myslím tím takhle, že ten výkon té motorky předčí
Minuta: 15
vaty technologie tím chci říct, že trošičku z toho cítím to co jsem zažil v nějakých jako jiných elektroautech než Tesle, že to je jako v podstatě předělaný spalovák s elektromotorem, což Mimochodem zas na druhou stranu tady je trochu vidět, takže Mají tady vlastně stejný jako chápu. Je to prostě Harlej chtěli dodržet vlastně stejnou mantrou, to znamená použít. Prostě řemen, což je jako Mantra Harley, ale prostě mně se třeba stalo, že ten řemen tam přeskakoval. A to jsme to měli prostě chvíli, protože jsem to prostě vyhulil a jasně, že prostě ten řemen nezvládá prostě přenášet to obrovské síly a tady by to třeba chtělo nějakou revoluci prostě změnu. Chtělo by to buďto Kardan nebo nebo prostě ideálně potom do budoucna třeba ty motory v těch kolech, což bude úplně by byla jako mega revoluce v motorkách. Speciálně, že byste si mohli dovolit mít vlastně náhon na všechny kola jako na oběd a měli byste třeba úplně jiný zážitek z
Minuta: 16
jízdy. To se tady bohužel nestalo, ale nicméně stejně prostě je to opravdu famózní zážitek a žádná jiná motorkářská společnost a neudělá. Takže určitě tam psát jako na Harley, můžete si konfigurovat ty styl jízdy. Jak už jsem říkal je tam prostě ecomode. To je to takovým lístkem zeleným, ale je tam i Rain moc to zná, když máte naprší. No, tak to hlavně kontroluje samozřejmě, abys aby vám to ne prokluzovat o ale. I to s ní žije k operaci, takže velmi chytře jako na tohle to opravdu musím pochválit. Tak je tam cestovací mód. Kde máte zase trošku víc výkonu a trošku méně rekuperace a pak máte sportovním, o které v podstatě skoro otevřený a máte tam velmi málo rekuperace ten sportovní moc teda na mě to byl jako úlet to bylo to jak jsem prostě zažil, že mi to málem prostě zuby mi to zamáčkl čelisti, takže to by byly ty režimy. No a celkově potom Harley mám asi je v dnešní době
Minuta: 17
aplikaci na propojení s tím s tím infotainmentem nebo vůbec tou motorkou, která ale teda podle informace z Harleye by do budoucna měla vypít diskontovaná, což mi přijde jako velká škoda, ale myslím si jako nemůžu. Podle mě si nemůžou dovolit dnešní době jako být bez apky, protože to je prostě jako co to má dneska už skoro každý a Ta informace je. Tohle je systém, který autorizovaný, že oni si to pronárod nějaké firmy a platí se za to nějaké fíčko ročník. Já si myslím, že to diskontinuum proto, protože si vyvíjejí svoji vlastní aplikaci, což by dávalo smysl, než to mít jako hostovaný. Nicméně ta současná aplikace, která pořád ještě běží, tak má ty standardní věci, jako že si můžete hlídat vlastně jestli vám to někdo nekrade, jestli vám s tím někdo hejbe. Třeba dávám to alarm do do mobilu, takže v podstatě to samé co Tesla, takže říkám znova jako palec nahoru. Máte tam vlastně servisní připomínky
Minuta: 18
servisní vlastně notifikace zase je to samé jako Tesla. Vidíte tam vlastně nestaví dobíjení to závidíte, jak se dobíjí baterka. Máte notifikaci, jestli je skoro nabitá, nebo už je nabitá, co tady teda není. A to není ani na motorce, tak není možnost nastavit procento procento nabití, jo, takže není tam bohužel nikde možnost jako říci třeba, že chci dobíjet jenom do 90% zase tohle je softwarová vy. Do budoucna není problém. Vy to tam do programovali notifikace nabíjecích míst nebo respektive mapa dobíjecích míst je v té aplikaci taky ale tady teda. Upřímně řečeno, určitě bych radši spolehl prostě být váma na jakýkoli jiný té party plug Share in Charge má podobný, který jsou otevřený a určitě tam těch dobíjecích míst bude víc než než té mapě od Harley zajímavé propojení vlastně toho mobilu s infotainmentem té motorky, kde Vám to umožňuje například mobilu si nastartovat navigaci a na té motorce potom se vám vlastně zrcadlí
Minuta: 19
jenom když ta šipka vás někam jet. Což Upřímně řečeno, že jo, kdo jste motorkář tak Víte, že navigace motorce Obecně je jako velký problém, protože správně bys jako vůbec neměli mít, že jo. Máte věnovat řízení a jako jakýkoli vlastně kouknutí na tu navigaci je výrazný ohrožení vlastně všechno okolo včetně vás, protože vlastně v tu chvíli dáváte pozor. Takže tady Myslím si ta implementace velmi dobře zvolená integrace s tím displejem nebo ten display obecně. Já jsem dával nějaké fotky na Facebook a už jsem už jsem tam měl nějaký reakce, že se vám to prostě nelíbí, že prostě ten třeba ten na ten display je barevný, že prostě to bude blbě vidět. Ne fakt je to dobře vidět. Ten display se mi líbil. Jasně mohl by být třeba větší nebo prostě jinak udělaný, to už se detaily to jako upřímně řečeno. Myslím to není to důležité a hlavně co nejdřív i tak prostě ta motorka je tak
Minuta: 20
neuvěřitelně zábavná na jízdu, že já jsem se na ten displej vůbec nekoukal. Já vůbec nevím, kolik jsem jel, já jsem nikdy já, když jsem se vrátil, tak jsem je žena, že ho ptala, jak jsem s tím jezdil, v jak máme mimčo, tak prostě to samozřejmě se bála velmi logicky a já jsem jí opravdu čestně řekl Miláčku, já nevím, kolik jsem jel rychle fakt nekoukal, protože Tak obrovská pecka, že prostě zažíváte jako prožíváte tu jízdu a vůbec z Vás nenapadne ani se kouknout na displej. Takže absolutně ten minoritní záležitost jako ten display. To důležité jak ta motorka jezdí. No, takže to by jsme se dostali jakoby zhruba ke všem těm věcem, co jsem jakoby zažil s tou motorkou, co bych k tomu dodal. Možná teda ještě nějakých jako pár jako drobných Vítek, když se podíváte vlastně na video na ten prototyp.
Minuta: 21
Tak je vidět, že má ty zrcátka udělaný jinak. A je velmi Škoda, že ne Zůstali u tohodle designu, že zvolili ten co je tam tady, kde ty zrcátka jsou nahoře jen tak jsou teda výrazně hnusnější, nemůžu toho prototypu. Ale znova ta motorka je na ježdění to není na koukání, ale co je jako Blbý je, že i mě mě i elektro dědovi se vlastně stalo, že jak to držíte. Tak to ty vaše ruce v tom v těch zrcátkách zabíraly třičtvrtě plochy. A vy jste v podstatě v těch zrcátkách není vůbec nic vidět, což mi přijde jako velký Fail teda zase jako moc často se tam nekoukáte. V Harley má prostě C1 se specializací Harley a že má jako po tréninku, takže stoprocentně si můžete koupit co jakýkoli jiný, který vám budou vyhovovat, ale nicméně Myslím si, že když si vezmete, že to je jakoby top
Minuta: 22
produkt, který je úplně na té nejvyšší příčce, tak si myslím, že to je jako Škoda Mimochodem vlastně stojí stejně kolik stál ten Moje motorka brát ten speciál za nějakých 30008 Euro bez daně, což tam máš stále myslím 28 tenkrát. Takže takže jakoby když bych to měl porovnat, co se týče jako Noty, tak samozřejmě tady dostanete daleko větší jako zážitek z jízdy, než na té mojí motorce. Ale zase na druhou ta moje Motorka je jako versatilni. Ta prostě může být jak prostě velký Cruiser s brašnami, který k tomu mám další sedačkou vlastně pro ženu je s opěrátkem se štítem a nebo se to dá naopak. Jako osekat, že že vlastně není ani přední štít ani ani kufry Jani vlastně zadní sedačka. Takže je to taková jako variabilní motorka, proto se jmenuje co convertible, ale nicméně tohle
Minuta: 23
jako je fakt teda zážitek nepopsatelný a Určitě bych doporučil. Kdo z vás o tom jenom trošku přemýšlíte, tak si to vyzkoušet a půjčit si to možná ještě jeden takový detail, že když jsme z toho přebírali, tak vlastně dám ještě zmiňoval, že že to nemá vlastně, že jo převodovku, že to nemá nic spojku, což zase s elektromobilu mi to znám. Je to normální věc a samozřejmě té motorce. To je jako to mají jenom nějaký skútr třeba a Takže on říkal, že že to je něco na co si člověk musí zvyknout zase jako z toho elektromobilů, prostě já jsem se jakoby přepnul do režimu elektromobil a Nepřišlo mi to a v podstatě tam bylo jediné místo, kde jsem jako někde dojížděl na křižovatce, jakoby promáčklou jsem prostě naprázdno, protože jsem jako zvyklý, že ho aby nechci motor, tak tak zmáčknu spojku, ale jinak mi to vůbec nevadilo. A je
Minuta: 24
to asi naopak. Vy se totálně soustředíte na tu jízdu a nemusíte myslet na nic jiného asi. Jediné na co myslíte je v podstatě plyn, protože ve chvíli kdy máte, že je to tu jak operaci naplno, tak vlastně ani nemusíte brzdit to opravdu brzdí, fakt suprově. A druhá věc, že to nemá ten Hanácký zvuk, že to nemá to bublání. Upřímně řečeno. Kdo z vás ten motorkář? A kdo z vás jako jezdíte nějaký jako pizza vícedenní roadtripy nebo i za jeden den, když jedete s takovou ne motorkou, tak mi moc dobře dáte za pravdu, že ten zvuk vás velmi rychle jako začne, až vám vadit a když mi přijedete po celém dnu, kdy slyšíte to bublání, tak normálně to cítíte na uších. A jste z toho unavený? Protože samozřejmě hluk lidský organismus unavuje, takže se z toho vyfoukaný a Já
Minuta: 25
mám kamaráda, který se nechal třeba otevřít. Ty výfuky na Harley. A ten musím nosit ucpávky do uší, aby vůbec jako mohl jet za ním jedete v tunelu. Tak by z toho zabili. Jako v tu chvíli mezi to je jako šílený, takže jasné, ten zvuk je krásný, ale jenom chvíli jako ve chvíli, kdy to má. Celý den, tak vám to začne vadit, tady vám díky tomu. Jaký máte zážitek z jízdy, tak to vlastně vůbec nechybí, vůbec mě to ani nenapadlo, že to vlastně nedělá zvuk. Naopak jsem si všiml jedné věci, že jak mám tu helmu a mám ten ten Vlastně štítek tady, tak jsem zjistil, že ten štítek je je volný a ve chvíli jedu, takže mi kvetl a Takže já jsem jela z čeho jsme což na což jako bylo bylo poprvé, co jsem to zjistila, tu helmu mám prostě 10 letech, takže tady přes ten hluk tohle nestalo,
Minuta: 26
že bych to slyšel, že jo. A tady vlastně to bylo první věc, na co jsem si všiml, že je to jenom jako ukázka toho, že opravdu máme předsudky a jsou to jenom předsudky. Chci si to vyzkoušet a vyzkoušet vyzkoušet. Je to stejné jako elektromobilů a tady možná ještě víc jinak tohle. teda opravdu taková jakože rychlo recenze kdo koho bude zajímat tolik do detailu tak Určitě doporučuji podívat se na video elektroda který bude dostupný tady jakmile ho videa Takže tady budete mít odkaz na něj budou tam i záběry z toho jak jsme jak jsme jezdili protože jak to jde dělat záběry dronem a tak dál takže on mě vlastně požádal jestli bys mu jestli bych mu s tím nepomohl Protože samozřejmě jednom na té motorce to jako natočit nedá a zrovna tak jako samozřejmě ho zajímal můj názor jako někoho kdo tohle má několik let a vlastně se motorkář od 15
Minuta: 27
koho to bude zajímá jak se můžete podívat na to video s ním takže to by bylo asi zhruba všechno snad jsem na nic nezapomněl opravdu znova říkám byla to Prostě pecka zážitek a Určitě doporučuji si to vyzkoušet Tak co jedeme kubíků Jedeme tak jak to dělá Lukáš, ale to ty už nebudeš potřebovat Kubíku. Ty už budeš mít elektrického harleje. Takže díky moc za vaši pozornost, komu se video líbilo určitě. Dejte like komu. A koho by zajímalo dozvědět se více o elektromobilitě speciálně o Tesle, tak určitě dejte odebírat. A jinak doufám, že se můžete těšit za nějakou dobu až vyladit i ty Softwarové věci
Minuta: 28
na nějakou zápůjčku na delší dobu, abych vyzkoušel ten Road Trip. Takže díky moc ještě jednou za pozornost a ať vám to proudí.

Předchozí video

#191 Sandy Munro Cybertruck E3 | Teslacek

Další video

Petr Pávek (strana Levice): někteří lidé vydělávají moc peněz, přiměřený zisk je 10 %