Chceš podpořit tento kanál? Staň se PATRONEM!

#19 Q&A Jak rychle a kde se nabijí Tesla | Teslacek

Na webu teslacek.tv najdete také prémiový obsah, který je dostupný celé komunitě. Chcete se stát členem komunity? Informace jak na to naleznete v článku podpora tvorby.

Další z nejčastějších otázek. Jak vypadá nabíjení, jak rychle se to nabije a můžu nabíjet doma?

Automatický transcript

Minuta: 0
Ahoj všem, takže máme tu další odpověď na velmi častý dotaz a to je Jak je to s nabíjením, kde se to dá nabíjet. A jak dlouho to trvá, takže začneme od spoda redukce na 220, jo, která má takový speciální konektor do takového bazmek, tu který je vypadá takhle jo, takže to takhle se cvaknete a a můžete jet jo, pak tady máte s nějakou indicator je svítit zeleně, když to když to funguje. A když to zapněte a začne to nabíjet, tak to tam jako ukazuje ten stěr toho proudu, jak to tampere do auta mi jednoduše podle toho poznáte, že se to dobíjí, takže 220 13. Max dobíjí zhruba 10 km.
Minuta: 1
Hodinu to znamená. Moje auto nabitý tak za 24 hodin. Žádná sláva, ale samozřejmě jako lepší než drátem do oka úplně stejný drát. Akorát že jak vidíte, to je stejná redukce. Akorát že na pětikolík 380 konkrétně tohle to je 16. Ach jo, takže 16 zásuvka. Dá se odemknout U Tesly v servisu. Nemám to zatím jako u svého auta, ale vím, že by to mělo jít, takže vám to můžu otevřít až na 24. Ampér nevýhoda. Trošku je, že potom když přijdete jako nějaký nabíječce jako takový ty Destination Charger a oni tam mají v 16
Minuta: 2
380V 16A zhruba 50 km za hodinu, takže jednoduché výpočty kilometrů za minutu téměř. Takže jako Podle toho jak máte vybitý auto a tak dále, jak to chcete nabíjet tak 5 až 7 hodin dobíjení, takže přes noc absolutně v pohodě speciálně. Pokud máte ten ten noční tarif, že jo, tak tady na to úplně super, takže to je tohle další je potom vlastně tenhle ten konektor, kterému se říká. Tak zvaný tady to nebo tohle to jako kreténe, jak vidíte nekeke slastně kabel, který se dodává vlastně křesle Mimochodem všechny tři tyhle ty co jsme si ukazovali nebo respektive ten jeden kabel se dvěma redukce, má to znamená 220 a 380. Tak tenhle kabel co dodat. Standardně
Minuta: 3
kestle, tenhle se k tomu dodává taky standardně v Tesle a slouží právě pro takzvané pomalé nabíjení nebo prostě Destination Charger, že se to se tomu říká, to znamená, že dojedete na nějakou lokalitu, kde budete po nějaké době prostě jíst nebo spát. Spíš teda jo a přes noc vlastně si to dobijete, jo, takže to je tohle vlastně dobíjí to úplně stejně jako vlastně 380 logicky, když je to na 16 ampér. Pokud byste měli tu 24ah. Tak ta by měla dobíjet nějak jako těch 60 a více kilometrů za hodinu, takže jako ten rozdíl nebude moc velký, ale prostě rozdíl potom v těch ampér a hlavně si jističích co k tomu potřebujete také poměrně slušný. No to nejvíc, co za tím vlastně Můžete můžete dostat od těch jiných vlastně nabíjecích standartu je tohle to musíš říkat, co Míša demo, tohle je vlastně. Systém,
Minuta: 4
který vymyslel Nissan nebo aspekty. Japonci, proto ho máte jako Nissan a hlavně ale i v nějakých jiných autech je to vidět. Tady tohle to vidíte tyhle ty dva velký ty tak to je DC ty ostatní jsou na tu komunikaci, takže to je to je stejnosměrný proud, kterým se to nabíjí. A tady máte reduk. Takže na druhé straně vlastně vidíte to co letos a leze do Tesly. To je vlastně ten tak zvaný type to konektor, jo, který vlastně jak vidíte, tak je stejné jako ten manacle, dokonce dokonce dou do sebe i jako strčit jo, ta druhá strana. Takže je to je to Zkrátka a dobře kompatibilní. Co je ale důležité říct, že Tesla tenhle ten konektor. Má udělaný tak, že umí vlastně do něj dávat jak střídavý. Tak
Minuta: 5
ale ty stejnosměrný jako na nabíjení jo. A to je právě to, že když použijete ten klasickej minetest, tak je to vlastně hácéčko to střídavý těším těch tří fáze 16 ampér, kdežto na superchargeru máte úplně stejný konektor r.v. To tam prostě jako 200m podobné podobné prostě proudy, jo. Tady jsme si ještě vlastně neřekli. Pardon, tady jsme si neřekli, že tady je to nějakých 200 kilometrů za hodinu šedému je nějakých 200 km za hodinu. To znamená, že pro mě jako plné nabití za dvě hodiny jo, což jako je už výrazně lepší než ten Destination Charger, ale jako není to žádná hitparáda jo, no a teď jsem aktuálně napojený na superchargeru.
Minuta: 6
A už mi bude nabíjení končit, takže už jako už se dostáváme na ten na ten vyšší jako dobití těch baterek a tudíž se začíná snižovat. Ten proud ale nicméně jako pořád je to jako slušný hučák, takže se podívejte, jak to vypadá. Jo tady vidíte prostě. Akce přes 300 km 350 km za hodinu, nebo sem tampere? Jinak teda aby bylo jasné, tak ten supercharger, že dokáže dosahovat fíku jak 500 km za hodinu. To jsem zapomněl zmínit, tak ještě doplňuji. A zhruba můžete očekávat, že tak 200 km za takových 15 minut 15 20 minut, takže jako brutální rozdíl oproti všem ostatním technologiím. A to je právě to
Minuta: 7
co dělá z této jestli jako pro mě, co to tak jako zatím. Vidím jediný použitelný jako elektromobil pro primární používání proto abyste s tím jezdili opravdu jako na jakékoliv treky v ceně, pokud máte děti, tak prostě je to naprosto ideální, protože určitě to znáte se zastavíte někde na benzínce a teď jako jeden řekne, že se mu nechce čůrat druhý, že jo. Pak si to zase druhej rozmyslí a teď také se vám všichni různě střídají, takže ve finále jako. Jsem půl hoďky jsem tě bez problémů a jako speciálně pro rodiny s dětmi. Je to úplně ideální věc. Takže ať vám to proudí.

Předchozí video

Cyril Höschl: Dřív nebyla šance šířit blbosti tak rychle jako dnes | Neurazitelny.cz | Stůl pro tři

Další video

Had, piškvorky a hlavolamy. Moderní verze Rubikovy kostky (rozhovor s vynálezcem)