Chceš podpořit tento kanál? Staň se PATRONEM!

#188 Sandy Munro Cybertruck E2 | Teslacek

Na webu teslacek.tv najdete také prémiový obsah, který je dostupný celé komunitě. Chcete se stát členem komunity? Informace jak na to naleznete v článku podpora tvorby.

Překady videa z kanálu @Munro Live

Automatický transcript

Minuta: 0
Ahoj všem je středa a sandyho je třeba dneska si dáme další upoutávku na dýl, tak kdy ho munroa, kdy se baví o sebe draku a konkrétně tenhle se věnuje podvozku. Tak pojďme na to Ahojda děvčata, kde se budeme zabývat podvozkem a jízdními vlastnostmi ve Starých dobách se říkalo. Jede to jako náklaďák, znamenalo to špatný parametry. Měli jste z toho bolet v zádech. Byli jste vyskákaný a tak dál, v češtině bychom asi řekl i Kostice na ukázce z té reklamy, co tady vidíte aspoň vedle něho, tak je z roku 1969 přesně. Furt ukazuje, že u nich už není ten problém, že se to řídí jako auto, ale používá se to jako náklaďák. Když jsem byl malý kluk. Jezdil jsem s farmářem, který měl svůj velký pick-up Truck a ona Svozil na to led jízda s tím byla šílená speciálně po snídani manželka Farm A že
Minuta: 1
nám dávala před odjezdem snídani a ne jsme dojeli na místo, kde jsme měli sbírat jablka nebo broskve, tak už nám bylo pěkně blbě. Jednou když jsme jeli do sadu na korbě a farmář trefil, já mu takto kamaráda vymrštila a on letěl z auta farmář ani nezastavil, protože přemýšlel, kde začneme sbírat a kamarád byl byly zůstal v prachu za námi. Takže to byla ukázka, jak to dřív. Vypadalo jezdit náklaďákem. Teď jsou věci úplně jinak hodně jinak. Toto je Ram 1500, co minulý rok vyhrál pick-up roku, ale tenhle rok to vyhrálo luxusní auto roku ve skutečnosti museli tu kategorie přejmenovat z luxusního auta na luxusní vozidlo, protože pick-up není auto. Tohle je co se děje. Dnes tento Truck umí vše, co ty staré, ale s obrovským komfortem má v sobě spousty v O kterých
Minuta: 2
se budeme bavit, ale v kostce pick-upy už nejsou co bývaly. Stejně jako kdysi se dodávky změnili z jízdních vlastností jako náklaďák do stejných jako má auto. Ty se vydali stejnou cestou. Tyto pick-upy se neustále zlepšují, je to špička, ale ostatní jsou stejné nebo spíš a lepší než dříve nejvíce za to může podvozek a o tom se budeme bavit dnes u těchto tří pickupu dominující střech, jako je furt Chevy A Ram Takže stojíme pod rámem a on má předním podvozku něco, co je dnes dost běžné a to je dvojí kloubové uchycení. Tady se podívejte dolů a vidíte uchycení spodního ramena, tak zvaný bič Bone, neboli kost napsání. Tohle je kůstka, která je se vyndá skoro celý den. Díkůvzdání a dva
Minuta: 3
lidi, co mají nějaké přání, tak si to každý vezme za jednu stranu a přetahují se a když to křupe ne, tak komu zůstane ten delší konec, tak jsem ho vlastně splní přání, proto tomu říkají Kubiš Bone, jako že to je kost na přání a je to podobné v se tomu, co vidíte v tom autě. Teď se Podívejme na toto Horní Rameno je pokryto v černém plastu. No a teď se Podívejme na to rameno s Tesla model 3. Je to výlisek a má na sobě odlévané plast. Klidně by mohlo být tady v tom pickupu. Toto je něco co nevidět čím dál víc a je to také. Jako hybridní plasto kovová technologie, pokud se podíváme zde na pana maska. On je tam velice špatně vidět, ale co můžeme vědět tady dole, tak tam je krásně vidět Bone jediný rozdíl je, že dole je černá a tak. Předpokládáme, že bude z lisované oceli a přesto plast stejně jako u Tesla model 3 a y. Já osobně
Minuta: 4
bych šel s hliníkem jako zde uranu, ale ocel je něco, co je na 150. Silverado. Teď se pojďme podívat na další věcičku tady ten tlumič. Toto je vzduchový podvozek. Je to jiné, než má 150 a silverado nalevo je vidět pružinové tlumení napravo vzduchový podvozek z rámu. My se na to budeme za chvíli dívat více v detailu. Teď si to shrneme mají dole hliníkové rameno nahoře lisovanou ocel s překrytým plastem A vzduchový podvozek. To je jak to má řešené rám, teď se pojďme podívat na toto, co je přední koleno. Někteří jste psali, že chcete vědět více věcí z automobilového průmyslu. Tak tohle je jedno z toho toto vpředu. Jak vidíte uvnitř kola, tak to je přední koleno to drží dohromady horní a spodní rameno a řídící mechanismus, který otáčí kolem. Toto
Minuta: 5
bude dost běžné u všech tyto části pro light-duty. Budou vždy udělaný zinku projevy Duty pro těžkou práci je zejména je změna a dělá se toho odlévané ho železa nebo oceli a to je proto, že ty váhy co musí udržet, co astronomický. A oni potřebují toto vyztužení Ok, tak jsme u zadní části rámu a teď si budeme povídat o zadním podvozku. První věc, které si můžeme všimnout je, že mají pevnou poloosu. To znamená že pokud vy jedete na módu jako nahoře vlevo na tom obrázku, tak se to celé zvedne na stranu oproti nezávislým poloosách, které mají separátní pohyb každá zvlášť. To je vidět vpravo nahoře. Toto je něco, co uvidíte dost běžně u pick-up u této velikosti a je to hlavně pro body. On Frame teď se ale pojďme pobavit
Minuta: 6
o cybertruck u protože tam to bude jiné. Jediné co tu máme. Co je to aspoň vzdáleně podobné je ta Honda ridgeline tento náklaďák má nezávislou přední i zadní poloosu zde na obrázku. Máte ten zadní podvozek. Je to něco. Co nazýváme částečně konvenční podvozek, má to raz dva tři čtyři spojení a pružinu se s tlumičem. Nicméně nechápu, jak můžou dokázat táhnout, tak obrovský náklad u cybertruck, protože tento systém je vhodný maximálně tak do 5000 liber. Přitom cybertruck bude mít možnost stáhnout o 14 Liberec. Takže si budeme muset počkat, jak to to vyřeší jedna z věcí, co jsem ještě nezmínil je proč toto je pořád pevná poloosa a je to pro že to je velice dobré pro stabilitu speciálně Pokud stáhnete velice těžký náklad jak jsme se bavili že ta rationing dokáže tak maximálně 5 liber Tak
Minuta: 7
toto auto dokáže něco kolem dvojnásobku ale helicute a dokáží až 3x tolik takže to je tradiční cesta jak to dělat teď se pojďme pobavit o vedlejších dílech co tam musí být aby to fungovalo ukážeme si to na rámu protože on je takový vybočující většina ostatních to mají vyřešeno jinak než tady to hasicke náklaďáky mají listové pružiny ukazují se to nezvedá Toto je nejstarší způsob, jak tlumit velkou zátěž. A známe to například z vlaku. Takže toto je jiné a my to máme dvě Spojovací komponenty a pak tu máme stabilizační tyč podobnou, jako je vpředu s psími kostmi, tady je ukázka, jak vypadá stabilizační tyč znázorněná červeně a psí kosti jsou modře celý toto slouží pro zamezení kroucení tím, že se spojí ty dvě poloosy dohromady například při rychlém zatáčení. Co
Minuta: 8
je opravdu unikátní je, že to mají vzduchový podvozek. Toto je dražší, ale Benefit je, že dostanete i lepší jízdní vlastnosti tohle udělal rám luxusním autem roku, protože to má velice dobré jízdní vlastnosti. Můžu vám říct, že jsou i další unibody, co mají pevnou poloosu, ale to jsou archaické tipy, jak z je tohle nahoře, čeho jsem měl v červené barvě super spotřeba tak 25 litrů v terénu na 100. Tyto výjimky jsou zajímavé, ale nás opravdu zajímá, jak chce. Tesla dokázat dodati neuvěřitelný hodnoty, co slibuje U Tří motorového cybertruck. Díky, že jste si pustil je moje video. Doufám že se vám líbilo. Jestli jo, tak dejte like, jestli se vám líbí můj kanál zmáčkněte odebírat zvažujete koupit Teslu a Pomohl jsem vám tom rozhodnutí využijte náš refferal kód dostupný
Minuta: 9
dole ve videu. A pokud vás zajímají úplný finesy a věci, které jsem ještě třeba nevydal. A nechcete koukat na videa s reklamami potom. Určitě doporučuji začít odebírat přes patreon a staňte se mým patronem, ať vám to proudí.

Předchozí video

#187 Tesla Battery Day - Spekulace | Teslacek

Další video

Jiří Babica: Do bagety bych dal hořčici a mozzarellu. Aby to bylo křupavý (podcast)