Chceš podpořit tento kanál? Staň se PATRONEM!

#182 Tesla Model S Raven vs. Tesla Model 3 Long Range (v.2) | Teslacek

Na webu teslacek.tv najdete také prémiový obsah, který je dostupný celé komunitě. Chcete se stát členem komunity? Informace jak na to naleznete v článku podpora tvorby.

Tesla Model S Raven vs. Tesla Model 3 Long Range (v.2)

Obsah:

00:00 Úvod
01:00 Proč toto porovnání?
04:26 Srovnání rozměrů dle uživatelských manuálů
13:52 Přeměřování v terénu
30:34 Baterie a nabíjení
35:27 Motorizace a podvozek
38:25 Technologie a software
40:56 Klimatizace a vytápění
42:46 Interiér
46:00 Exteriér
51:22 Celkové shrnutí

Automatický transcript

Minuta: 0
Jestliže jste už nějakou chvíli je rozhodnutý, že si pořídíte Teslu, ale pořád se nemůžete rozhodnout, jestli půjdete do prémiový Tesla Model S Long Range aktuální verze rayven a nebo jestli půjdete do střední třídy. Tesla model 3 Long Range, tak potom doufejme tohle video bude přesně pro vás. Ahoj všem. Zdravím vás tesláček, dělám to velmi výjimečně. Myslím, že tohle je podruhé, kdy jsem stáhnul video z YouTube. A udělal jsem reupload, předělal jsem ho, protože jsem zjistil, že přece jenom jsem to nedopadlo to úplně tak, jak jsem chtěl. A hlavně jsem tam docela dost věcí zapomněl, takže o víkendu jsem teďkon dělal na předělávce pro ty z vás, co jste to vidělo video už viděli, tak se dole description, tak tam bude obsah a já vám tam zdůrazním část kraje předělaná. Takže pojďme na to tohle video vzniklo na základě několika podnětu první podnět byl, že když přišla Tesla model 3 do Ameriky, tak se Si
Minuta: 1
začal všímat jak na YouTube začnou objevovat. Kolik lidí tam je totiž v Americe funguje, takhle jí takzvaných trade-in. To znamená, že vy, když vlastně přijdete koupit nové auto, tak automaticky vlastně ten dealer nebot. Automobilka vám musí poskytnout možnost odkupu toho starého auta a byli tam poměrně vysoké procento trade-in Model S. A, já jsem si říkal proboha. Jak je to možné, že někdo kdo je zvyklý prostě jezdit modelem s nějakou delší dobu, tak si ho vymění za vlastně nižší model. Tesla model 3, který by měl být jako nižší kategorie. A tím pádem vlastně jakože horší, že jo, tak to byl první vstup a druhý vstup. Byl to když jsem minulý rok na konci minulého roku měl možnost si na týden vyměnit auto vlastně s mým kamarádem Michalem, který mi půjčil na týden. Tesla model 3 Long Range a já jsem moje Když
Minuta: 2
jsou starší hc70 trošku problémy jako s kloubama a tak dále, jakožto k stáru bývá a já jsem je vlastně někam bez a k velkému údivu jsem zjistil, že mi oba řekli, že se jim do toho daleko líp leze a to mě hodně zaujalo a tak jsem si říkal, že možná bude načase udělat nějaké detailnější srovnání s k a trojky a podívat se domů Trošku na zoubek. Tak jdeme na to. Můžeš taky něco dát dolů. To víš jo? No to nejde dost. Tak první test vyšel.
Minuta: 3
Manuální pohon si to auto s ním vyměňoval ke konci roku, kdy jsem akorát rozvážel snědl vánoční dárky zákazníkům, což jsem krásně využil k tomu, že jsem tím pádem s tím autem najezdil přes 2000 km za ten týden, takže opravdu docela intenzivní testování a jako první vlastně bylo, že jsem předal ty dárky a z toho SK do té trojky jak jste viděli, tak to dopadlo docela dobře k mému překvapení se to tam všechno úplně bez problémů vešlo. Jasně prostě to A zkoumá nahoře ještě ten prostor. To je právě ten dvakrát. Větší prostor toho kufru zhruba, který to Esko má. Nicméně na takové ty normální potřeby, kde ten kufr v tom Tescu máte zadělaný, tak jsou v podstatě docela blízko sebe, což se potom taky ukáže v těch v těch rozměrech a v tom měření Nicméně My jsme dělali ty ty poměřování jsme dělali čistě prostě překládáním metrů
Minuta: 4
směřováním a já vlastně jak se Dělám to video s tím ypsilonem, který se můžete podívat tady, kde jsem vlastně uváděl ten Tesla model y a udělal si, dala jsem porovnávání strojku a x-cam, tak mně došlo, že vlastně bych mohl mi udělat úplně stejný porovnání to znamená to papírový, kde to je naprosto přesný, že jo, tak tak to udělat s tou trojku, takže tím by jsme úplně začali, tak pojďme na to, no, takže tady vidíte, že máme zase výstřižky z manuálu jednak Tesla model 3. A základní rozměry a teď když si začneme porovnávat. Tak já jsem to tady zase vypsal ty rozdíly. A udělal jsem to tak, že vlastně ty zelené jsou rozdíly, které jsou k dobru a ty červený, které jsou jako v podstatě jako negativum, takže tady vidíte okamžitě Jasně. Je to i zvenku vidět jednoznačně to je prostě větší samozřejmě
Minuta: 5
to, že je větší, tak nejvíc se vidíme tady. Na tom na tom rozvodu vlastně nebo respektive na té vzdálenosti. Ty těch od sebe kde Vidíme, že to je o nějakejch 85 metrů dál od sebe to samé. Vlastně máme ty nápravy Iveco na šířku od sebe 82 mm, takže to auto celkově tím pádem logicky to bude mít lepší jízdní vlastnosti speciálně na dálnici. To znamená kdekoliv. Kde jede rovně a líp sedí líp se dívat se na dálnici. Tomu dává tyhle ty parametry. Nicméně zase na druhou stranu právě tady vidíme červeně, že to auto je v 276mm delší, což hlavně 88 mm vpředu, což je potom pro vás jako docela problémový právě, když ve městě potřebujete dělat nějaký
Minuta: 6
ty nějaké zajíždění do do garáží do pa. A podobně a na druhé straně je 103 mm a směje kufr, což zase na druhou stranu. Je to lepší, což nám dělá ten větší kufr, vlastně toho auta logicky, no a vůbec nejzásadnější je to vlastně na šířku, kde jak vidíte, tak je to plus 101 milimetrů na šířku, což speciálně tady vidíte, že to dělá vlastně 2189 mm na šířku včetně zrcátek. To znamená, že vlastně oficiálně Tesla Model. S nesmí na dálnici, jak máte to zúžení, tak Tesla Model. S vlastně nesmí do toho zužovací ho pruhu, který je do 2,1 metrů. Takže tím pádem by se tady docela dost omezuje. To je potom, jak vlastně v tom Městském provozu, kde co. A jakmile jedete ve městě a vidíte,
Minuta: 7
že odněkud vyjel Superb, tak je úplně zbytečný se ani pokoušet. Zaparkovat, protože se tam prostě na 99% nevejdete, protože to auto je prostě dlouhý jo to auto. Má prostě jak tady vidíte skoro pět metrů na délku, takže je to opravdu dlouhý auto oproti tomu prostě ten a ta trojka tak ta má velikosti jo, které jsou někde u toho u toho u té Oktávky u toho Superba prostě u toho středního auta, což samozřejmě potom do toho městského provozu je daleko. Lepší to samé tím, že to auto Má to Esko je tak jako jak vlastně do do délky tak do šířky zvětšený, tak vy potom kdekoliv zajíždí The jako Kde třeba se něco něco prostě mám převyšuje nebo kde máte jakýsi, jestli je tam nějaký hub, tak samozřejmě tim jak ty kola jsou dál od sebe, tak vám stačí jako daleko
Minuta: 8
daleko menší prostor k tomu, abyste Nebo ten podvozek, že jo? Protože samozřejmě tím jak ty koleje jsou dál od sebe, tak i když přejedete přes nějaký hub, tak tak vlastně daleko dřív to auto se vám začne chovat a máte tam tím pádem. Jako problém, že dřete podvozek samozřejmě zase na druhou stranu výhoda toho SK je tady to géčko a to vidíte, že je tady měnící podvozek, to znamená o proti Trojice, která má fixní podvozek, tak to Esko tento aktuální má vlastně ten vzduchový podvozek, který je možné měnit vlastně od nějakých 11 a půl centimetru na 16 cm, vlastně vejšky, což je velmi slušné. Jasně posun, který vám právě potom pomůže speciálně potom v nějakých těch problémů než věci to moje hezkou, který jsem vlastně tady poměřovat, tak já s tím kdo
Minuta: 9
mě sledujete tak Víte, že tam není tenhle ten vzduchový. A podle tohodle co tady vidíte, tak by tam mělo být 13,13 a půl zhruba centimetrů, což v podstatě přesně co jsem co jsem naměřil metrem, když co si budeme ukazovat. Nicméně tady jak vidíte, tak je 140. Což ukazuje, že by to mělo být vlastně víš, než než tohle ten na tenhle ten jako pevný podvozek v tom Asku, což se nám opět ukázalo, že je pravda. I když já jsem tam teda naměřil ještě trošku trošku vyšší ten podvozek Mimochodem, tady je potom rozdíl, kdybyste šli do trojky Performance edice. Tak ten ještě 2,5 cm, víš, no, takže vidíte z tohodle Jasně, že to Esko je prostě daleko větší auto z venku, což mu dává samozřejmě nějaké trošku jiné jízdní vlastnosti potom, jak jsme
Minuta: 10
si řekli speciálně na dálnici, ale zase samozřejmě trošku negativa potom do toho Městský. Provozu speciálně potom do nějakých těch úzkých garáží a podobně, kde to je opravdu jako peklo se s tím jako kdekoli vejít. Jo no, ale teď se pojďme podívat dovnitř, protože tady je takový malý šok a tady možná pochopíte. Proč vlastně si někteří lidi místo SK koupit trojku a proč ta trojka tak strašně drtí tu konkurenci. Protože to není jenom konkurent například bavoráka trojky nebo těch aut střední třídy, ale zjistíme, že vlastně ten vnitřek vůbec neodpovídá. Ty velikosti toho auta je to něco podobného jako dal vlastně, když začal prodávat XP, tak udělal notebook, který měl displej 13palcový, ale tělo bylo 12 palcový je to proto, že vlastně odstranil ten rámeček
Minuta: 11
tam a tím pádem vlastně. Se tam vešlo daleko víc. No takže tady když se podíváme Tak ten interior, tak tady máme první šok. V tom Asku, který je zvenku větší, tak je míň prostoru uvnitř neuvěřitelný 38mm. Je tam vepředu hackerům a vzadu z61m je menší jen co se týče nohou, tak mají úplně stejný prostor vepředu a vzadu je jediný, kde to má trošku výhodu a to je 5 mm Větší prostor na nohy a tohle je první věc, která vás musí šokovat, že prostě Máte auto, který je výrazně levnější, který je nižší kategorie, ale
Minuta: 12
rozměru je uvnitř je větší neuvěřitelný. No a potom tady máme srovnání Další a to je váha. Takže když se podíváme na Váhu toho Long Range Dual motor, což se dneska prodává nejvíc, tak je to nějakých 1,8 tuny. A když se podíváme na toto srovnání. Kde tady je teda 100 km a baterka, tak vidíte, že to je 2,2 tuny. To znamená, že tam je rozdíl 368kw asi mezi těma dvěma autama. To znamená, že v podstatě je to ekvivalent toho. Jako kdybyste permanentně jezdili s tou trojkou plně osazený. Což samozřejmě potom směřuje na tu spotřebu, která v té Trojice i kvůli dalším věcem je teda výrazně nižší ta spotřeba. Ale máme tady jeden strašně důležitý Faktor a to je že nemám
Minuta: 13
možnost tažného zařízení, takže pokud byste plánovali si něco tahat za tím autem nějaký vozík nebo něco takového. Tak tuhletu možnost vůbec nemá. Má to možnost jenom CSko. 3y tuhletu možnost teď v tuhle tu chvíli nemá v Německu, jak bys to nějaká firma, která vám Je schopná tam dodělat tažné zařízení jakoby Felt párty, ale to tažné zařízení je pouze na to, abyste tam si dělali nějaký ten držák na kola nebo na lyže, ale ne, aby jste na tom něco tahali tam fyzicky není vlastně, jak jsou tam ty nosníky na to udělaný, takže to je další důležitý prvek, který je potřeba mít na paměti. Takže tohle by bylo shrnutí vlastně těch rozměrů a teď se pojďme podívat přímo, co jsme naměřili v tom autě. Tak jak vypadají to silově? A vidíte,
Minuta: 14
že ZKO má o 6 cm vyšší ten předek, což nás taky překvapilo evidentně tady trojka myši tady ten bobánek. Ale hezkou zase má ten prostředek vyšší a celkově je nižší zhruba o nějakých dva a půl jsem možná o trošku víc naměřili, což zase na druhou stranu ukazuje, že kdyby tohle byl Performance edice, tak bude zhruba nastejno, ale jinak když se podíváte. Tak jo, tady je vidět jak Přece jenom je to všechno toho SK takový jako zrovna nější, když to ta trojka je taková jako baculatější. Ale samozřejmě tady vzadu ten design těch dveří, potom umožňuje ten příjemnější nástup do toho auta.
Minuta: 15
vzadu tablety zadky tak jako ty zadky jsou dost si podobný teda příměří čeho, ale ta trojka padá, že mám o trošku vyšší a i má víc se toho jakoby masa vzadu. Jak jsou na tom jak jsou na tom podvazky? Tak
Minuta: 16
já mám nějaký 13 Tady je 605 jako slušný rozdíl. Ale ne, že když se podíváme srovnáme ty spodky. opravdu ta trojka jednoznačně má větší světlo z toho podvozku a líp líp něco projede. No nebo přejede přes něco líp. Jak jsou na tom střední kufry? No. Tam je to nějakých třicet něco 33,
Minuta: 17
maximální vstupy nějakých 40 něco. šířka maximální 105 listen spodní spodní zub ak-74n spodní zub, ale výška bude tady zajímavá nějaký 40 a tady ve dvě menší. nějakých 30 Teď se podíváme teda na tohle. To je jak vidím, a tak už je výrazně větší, co se týče takhle. Ale zase je méně hluboký, že? Když to je to 90. menší stopě jakých 80
Minuta: 18
něco 7
Minuta: 19
To je realita. Co tam máte všechno na ndarray různé věcičky, tak No takže teď, když jste se podívali na to, jak jsme měřili vlastně ty venkovní venkovní prostory a podívali jsme se na ty auta zvenku. I když teda jak jsem říkal. Jo? Mně řekl jsem tak nějak bajeru, takže samozřejmě tady to měření, co jsme si ukazovali na těch tabulkách, tak je výrazně přesnější. Nicméně teďkon se budeme přesouvat dovnitř jo? Měli jsme s Michalem velkou diskusi hlavně o sedačkách, protože sedačky jsme se nebyli schopni shodnout, který sedačka jako který sedačky byli vlastně lepší každý bude prostě jiný, nebylo to jako o tom, že na nějaký sedačce by se nám sedělo Lípa na nějaký hůř a ono to asi ten Hlavní důvod je ten, že v podstatě co jsme pochopili na základě, že jo rozebírání. Já
Minuta: 20
jsem ty munro Tesla modely. Kde se můžete podívat tady tak ten Vlastně objevil, že Tesla má v podstatě dneska už jeden typ sedadel pro všechny auta pro trojku y a tím pádem asi nezabývat s rozměrem sedadel je zbytečné, protože tím pádem prostě budou ty Kuneš aktuálně už všechny stejný, takže Ukážu vám co jsme jako naměřili, ale nicméně jako je to fakt pasé, jenom spíš je to takový jakoby srovnání toho vývoje a spinkám. Ta Tesla ty sedačky posouvá v čase, protože ty moje sedačky Jasně to je 2017 H2. Tak druhá polovina roku 2017 vyrobený a Michalovi auto je vyrobený 2019, takže v podstatě nějaký dva dva roky rozdíl mezi nimi. Tesla Model S sedačka
Minuta: 21
délka 49 50 šířka, jenom tohodle jakých 39 celkově t53, tak schválně Tesla model 3 Ty vole, ono je to dokonce delší. Ty vole lovte asi nastejno něco na stěnu, tak to Neberte. Tohle bude stejný podle mě, to je úplně stejný. kv55 akorát tady teda
Minuta: 22
není pohyblivý ten že ty vole to stačí normálně. Co to je síla teda, že tady vlastně je zásadní výhoda, že tohle to je pohyblivý a nás s tímhle to vždycky hýbat. No, tátovi se včera stalo, že se nějak mu líp nastupovalo do trojky to jak když se podíváme, tak tady ten je nějaký. 83 82. Taky tady zabere to bere tohle nějakých 13 14 a celkově prostě Je ten vstup do a díky asi tomuhle jako jaký takový
Minuta: 23
menší. No, když se podíváme na tu trojku. Tady ten vstup. No tak tohle je stejný, ale přitom to vypadá jako menší. No prostě jako opticky. A když se podíváme tady tak tak je to hustý. No, tak tady vidíte, že to je jako brutálně větší se skoro o sedm centimetrů Větší prostor nastupování. Než u toho SK slušně Nechápu teda. Ještě zkusíme změřit tu výšku. odspoda U nějakých taky 90. No tak aspoň tady trošku vítězíme. Je to
Minuta: 24
trošku vyšší, jak jsme na tom vzadu tak z jakých 71 73 p5a špička, ale je tady tenhle ten problém, že jsi tady když jdeme nahoru, tak se to zužuje, že 50. Takže protože jsem že tady tenhle ten nový prvek, když to ještě tady tady je. Je od toho. Kinských 70 Ale vlastně po celou dobu. zachovává ta díra. Takže je to takový jako si
Minuta: 25
Pro nastupování jako příjemnějšího pro tomu nejstarší rodiče. Jsi včera do toho nastupovalo líp. Nastav iDNES a po silnici není možné, ona je to všechno větší ty. začínám se trošku bát měřit, ale je to nějakých 112.
Minuta: 26
šířku nějakých 140 Ale samozřejmě to je ten ta díra, musíme tu nejužší část. No to je nějaký metro. zhruba To jsem měřil 112. Ježišmarja už to vidím, ty vole. No malinko dobře na žádost majitele. Měřím uprostřed 107 je to je to malinko.
Minuta: 27
Něm 120. Co to je? To je nějaký podvod tady ta díra, kolik to je 135. Tady jo. Tady je to tady je to menší aspoň něco opičáku. No jakých skoro 70. No spíš jako 68 Tiesto jakých 50 No nějakých 31. No jo,
Minuta: 28
tak tady tenhle ten prostor je teda výraznější. k90 něco, ale méně Hluboký k20 A co jak se to vezme? A takhle to bude určitě nejmenší, že to je to nějakých 45, tam to bylo 50. Takže tohle je nějakých 40 něco no 44, jak jsme na tom Zdar jsi se spaním. To je nějakých 185. No tady je ten profil vypadá jako výrazně lépe tam není ten ten hrb. Uvidíme. To
Minuta: 29
si děláš. 187 fakt je to větší. Bonprix 105 No 48, že 105 na max, takže nějakých sto, aby to bylo v pohodě, tak nějaký 147. Teď bude následovat tabulková část. D jsem si právě dal tu práci s tím, že jsem se pokusil. Mám udělat tabulkové srovnání různých parametrů a tuhle tu část jsem právě předělal. Jenom bych chtěl zdůraznit. Takhle to přeměřování, co bylo, tak to bylo. Samozřejmě přeměřování starého sk75 z roku 2017, ale nicméně rozměrově Tesla a
Minuta: 30
zkus zatím nezměnila, takže i ten receiver na to sedí. Nicméně teď tohle to srovnání tabulkový. Tak to už bude jenom na ten novej rayven aktuální model a opět bych chtěl zdůraznit, že jsem ozvěte se to všechno vymění. Takže to co platí dneska nemusí platit zítra. Speciálně se nám blíží baterii, po kterým se očekává, že bude facelift, že bude nějaký předělání se uvidíme. Každopádně tohle to co si budeme říkat platí teď tak jenom jako znova zdůraznění, tak pojďme na to. Jako první jsou tady baterie a nabíjení, takže baterie ta Tesla Model. S Long Range má z toho baterku. To znamená ta baterka je větší než ta v té Trojice Ano. Vejde se vám tím pádem do toho víc energie, tím pádem to auto taky víc dojede a ale zase samozřejmě taky víc to auto váží. Jo díky tomu. Nicméně
Minuta: 31
Tesla model 3. Má ty nový ten nový typ baterií ten nový von. Faktor baterií 21 700 známá. Ty baterky jsou větší jsou širší a větší, což potom umožňuje jako lepší zprávu těch baterii lepší chlazení těch baterii. Proto taky Tesla model 3 umožňuje daleko víc jako startu a rozjezdu a má ten Track mode a takovéhle věci, který třeba to to Esko zase nemá zase na druhou stranu Esko díky té velké baterce umí vlastně udělat ten rychlejší rozjet, protože tam je schopný naprat víc. Jasně do těch motoru, já to netýká vytápění baterky, tak mám zatím ještě furt se klasický vytápění v podstatě to znát o spirálou topnou, kde se ohřejete na chladící systém nebo tam ten chladic o tepelnej systém a Což má jakoby výhodu v tom, že to má Range. Mod který si můžete asi zapnout a tím pádem přestanete tu baterku, což se hodí pro
Minuta: 32
nějaký jako kratší doby kratší dojezdy v zimě, že že jako zbytečně si vlastně neztrácíte regii vytápěním ty baterky, když víte, že stejně za chvíli zastavíte. Tesla model 3. Už má ten novej systém té super bottle, který je dělaný. Takže to vyhřívání se děje, ale s motorovým zkratem zajímavý velmi systém. Nicméně způsobuje to, že toho ten pohřeb tý baterky trvá déle, než u toho SK. Spotřebuje to minergie, ale trvá déle a druhá věc je, že potom v zimě v nízkých rychlostech jako velmi nízké. Rychlostech to vlastně trošku celý týden, protože ty motory jak jsou vyzkratovaný, tak vlastně nemají, tak taky jednoduchý běh jako jako vlastně, když nejsou, co se týče chlazení. Ty baterky, tak to Tescoma klasický ten chladící okruh, co jsme se zase ukazovali Mimochodem, tady bych doporučil se podívat na dostane viděli sérii videí vlastně o bateriích, tak tak
Minuta: 33
tak to všechno vysvětluji. Tesla model 3. Má hustší svět ochlazení udělaný a používá na to tu super bottle, takže zase je to jako lepší Revoluční způsob chlazení celkově tyhlety všechny věci, co jsme si řekli vlastně způsobují, že Tesla Model. S nabíjí maximálně 200 kg. Tesla model 3 součástí nové 250 kW, což plně dokáže utilizovat ten ve 3
Minuta: 34
to the tu redukci dostanete k tomu autu, takže není to žádný náklad navíc, ale nicméně je to něco co musíte sebou vozit, musíte to vytahovat a tak dál. Trojka to má už v sobě zabudovaný. Tady se očekává, že ten facelift tohle to speciální by mohl taky vyřešit spotřeba, tak tady se mi trošku snížil teda je pravda, že ten rayven má nižší spotřebu, než třeba toto starší SS. Nicméně toho ta trojka bezkonkurenční nemá tu spotřebu výrazně nižší co tyče dojezdu, tak tady nějaký 644 teta. Dojezd he-560, tak tady jednoznačně vítězí Terezko, tady je jedna z věcí, kterou jsem zapomněl zmínit dobíjení na supercharger zdarma. Je to teda na majitelé, to znamená, jakmile to auto budete prodávat, tak to přijde o to to auto a je to něco, co je dočasná věc určitě, protože už to jednou se ztratilo. Pak se zase vrátilo. Takže tohle je něco co rozhodně si zkontrolujte
Minuta: 35
vždycky jestli je to jako dostupný. Nicméně není to něco co by bylo jako úplně mega závratné. Jako finančně jo. Ono se to zdá jako že to je dobrý benefit, ale ve finále třeba v tom nájezdu 50000km vím, tak to dělá něco kolem 25 tisíc ročně. Tak jenom pro vaši představu. Nicméně zase samozřejmě pro někoho, kdo nejezdí hodně a kdo Hodně jezdí dálnice. Tak je to zajímavý Benefit, který je důležité zmínit na kraji jsem zapomněl zdůraznit motorizace a podvozek tady v podstatě ty ty nejnovější modely už mají ty. Stejný jak jako Jasně před ní, tak zadní jede na indukční 2. Permanentní zrychlení, má to Esko lepší zase kvůli té baterce, protože je schopná to tam narvat, takže 3,8 oproti vlastně 4,6 ta trojka. Takže tady jednoznačně teda vítězství na straně hezká řízení jedním pedálem, to už mají oběd. Díky tomu permanentnímu motoru softwarovy, aby přišel vzduchový podvozek.
Minuta: 36
Tohle je nejzásadnější bych řekl jeden z nejzásadnějších rozdílu mezi eskyma trojkou ten podvozek ten Je opravdu úžasný a umožňuje vám vlastně jednak zvedat z těch dolů a nahoru, takže pro sportovnější jízdu si to snížíte naopak pro terénní jízdu si to zvednete, ale ještě ke všemu je inteligentní řídila inteligence a on se dokáže učit podle terénu a tak dál naopak. Tesla model 3. Má sportovní podvozek. Je to motokára. Je to vyladěné jako sportovní auto, takže Třeba zase na druhou stranu tou trojkou, když potom jedete někde jako po nějakém menším terénu, tak je to prostě znát. Moji rodiče se na druhou stranu, když vlastně s tím jeli, tak sami poznali vlastně, že ta trojka má horší pérování, než to Esko a to Esko a s ním má pevný podvozek to jako jo to moje co jsem srovnával, když to tady ten ten rayven ten má ještě ke všemu vlastně ten vzduchový podvozek. Už
Minuta: 37
se ten pevný už se nedělá do toho SK, takže to je ještě vole to tady v té že tohle je prostě nejzásadnější rozdíl, který vlastně dominuje teda to Esko. No a potom z toho nám Vyplývá z toho všeho, co jsme si řekli jestech rozměrů z toho podvozku a tak dál. Tak z toho vyplývá vlastně dynamika jízdy. K čemu jsou aspoň ty auta určený znají Jednoznačně hesco je spíš jakoby takový Cruiser na dálnici, já perfektní je dělaný na ty rychlý rozjezdy a ten Drak racing na špatné povrchy. Jo to znamená, když jsi někde máte blbé cesty, což zrovna u nás nebo na Ukrajině. Běžný mírný terén, jo, není to teréňák, ale nicméně. Nemusíte se úplně bát nějakého terénu to zvednete oproti tomu trojka. Tak to je prostě na okrese. Chcete zablbnout třeba si zajet na Glossglockner. Je to v podstatě velmi podobný jako někdo, kdo je motorkář vás, tak prostě já jsem tady 13w souseda z vesnice motorkáře a ten byl úplně hotovej, že v podstatě stejně
Minuta: 38
kudy jezdil na motorce, tak pár kilometrů za hodinu pomaleji přijel tím autem úplně bez toho byl odvařený, já už už hledá na jako nějaké jeté technika Městský provoz na tohle zase ty rozměry to jak se jednodušší zaparkuje. Prostě do města je trojka určitě za mě jako lepší volba, protože prostě, že ho všechny tyhle ty důvody. Technologie a software tady Samozřejmě, je to výrazně drtivá většina je stejná, to zná stejný hardware. Stejně furt jsem driving stejný a musí úzkost infotainment je stejný, tak tady je další jako. Důležitý je rozdíl, že to Esko má od mě potom Kapličkou, že jo pod volantem mámě ten display, kde vám dává ty nejdůležitější informace a plus pro mě velký Benefit, že se tam jako zoomuje křižovatky v navigaci. Takže vy nemusíte koukat zase doprava a naopak vpravo
Minuta: 39
v tom v tom vertikálním displeji. Máte celou mapu, takže zase třeba když si chcete naopak Jako zorientovat, kde jste. Tak se kouknete na celou mapu, když na křižovatku, tak jsem velká výhoda tohleto jednoznačně vnímám. Nicméně zase ta trojka má výhodu, že ten displej a horizontálně, což je lepší bych řekneš, ta vertikální je taky ergonomický líp dosažitelný a ve finále jsi na to velmi rychle zvyknete a potom týdnu. Jsem byl v podstatě jako nebylo to něco kvůli čemu bych jako čeho byste se měli úplně rozhodovat dneškem jsem tady mohl. To jsou všechno Softwarové věci. Ty s tím související nabíječka tady vlastně jako není to o tom, že by nebylo možné, abyste si někde koupili existují asi nějaké first-party, jako možnosti si koupit si nabíječku, ale není to tam úplně kam dát. Není to jako vy s těma s těma děláte ten prostřední panel a pak se tam blbě leze v té Trojice je tohle teda lépe řešené, že
Minuta: 40
tam máte. Jasně pod tím displejem a tam si dáte ty ať ty dva telefony a můžete tam mít dneska už vlastně originál ofiko jakoby od Tesly můžete mít nabíječku, což je super. Reprosoustava tady teda musím dát jednoznačně jako plus. Trojice, tam má prostě novější reprosoustavu lepší Mimochodem. Ještě jsme to myslím nikde neřešili. Ale jo Tesla vlastně jestli udělala jako freundschaft, nebo prostě je s firmou spojená, která kde odešli zaměstnanci s Bang and Olufsen odešli a udělali si start-up a ten ten vyrábí jako repráky vlastně pro protestu. Takže jako ty repráky jsou rozhodně na velmi vysoké úrovni, ale ta Tesla prostě je má lepší ty repráky. Zatím zase, že jo klimatizace a vytápění klimatizace
Minuta: 41
vytápění vlastně Tesla Model. S má dá se říct. Jasně tradiční není tam jako nic Revolučního v tom oproti tomu. Tesla model 3. Mám asi tu superbot. Zase odkazují rád videa od centimetrů, co jsem ukazoval jsem vysvětloval, jak to rozebíral super bottle prostě naprosto unikátní věc. Samozřejmě. Tesla model y bude mít ještě větší překvápko, ale potom někdy foukání předních pasažérů zase Tesla Model. S má klasický prostě Tesla model 3 ty ten One Blade, to je prostě sci-fi to jako toto je něco, co mě teda osobně nepřestává bavit, jako je to prostě úžasné, jak je to jak designová věc, tak prostě Technologická HEPA filtr, to je něco. Já vůbec nechápu, jak jsem na to mohl zapomenout to, že tohle je třeba zrovna důležitá věc. Speciálně pro mě jako alergika v tom Asku ten HEPA filtr je něco nebo X? Co je prostě Velká výhoda je opravdu nic necítíte zvenku. Nejdou vám tam žádné
Minuta: 42
pily Prachy. Ani ani prostě hoření ani Anthrax prostě a podobně a stejně to opravdu ani ani korunu. Takže tohle je další jako velká výhoda SK o proti trojice ypsilonu, na kterou jsem teda zapomněl a důležitá další věc, kterou jsem si je taky jako zapomněl zmínit. Ona tady není zas tak jako mega důležitá, ale jenom mi to spíš jako zajímavost, která mě třeba zaujala, že vlastně Trojka má stejně jako ixko možnost ovládat vypínat a zapínat zase zadní zadní pasažéry, kdežto to Esko to nemám. A to až ta sedmi sedmimístná verze, já což samozřejmě potom může jako spořit zase, když zbytečně netopí ten zdar. Interiér kapsy ve dveřích. Tak tohle je něco co chybí hodně teda v tom Tescu. Ale zase na druhou stranu třeba jako pití, co nejčastěji si dáváte ostatní věci, tak se dají dát do toho prostředního
Minuta: 43
boxu, který je poměrně velký, takže nevnímal bych tohle to úplně jako něco, co by jako mě mega vadilo, bylo by dobrý, kdyby tam ty kapsy byli taky jako na tom boku, ale není to něco, co by bylo úplně jako mega důležité zvedací opěrka hlavy řidiče, já jsem to zmiňoval v tom, jak jste viděli, jak jste Porovnávali ty dvě auta, tak tam to bylo změnit moje tady v té tabulce jsem to neměl, tak jsem to tam přidal, protože tohle to je důležitá. Důležité je fakt pro bezpečnost, protože je strašně důležité, aby to zadní opěrka vám nejlépe sahala vlastně až na Vršek hlavy, což pro někoho kdo je vysoký jako má prostě 190 plus, tak v té Trojice nevím, jak by to Jak vysoko vlastně ta fixní je? Takže tohle je důležité si ověřit na místě, protože je to bezpečnější potom v případě havárie volant má prostě velký komfortní volant, kdežto
Minuta: 44
Trojka má prostě sportovní malý sportovní volant, když přestanete z toho SK do té trojky. Tak se vám to přijde, že to je prostě volant motokáry, že to je nějaká hračka. Nicméně, když jsem přece dala zase po týdnu zpátky vlastně do té do toho SK, tak mi přišlo, že ten volant je kormidlo od nějaké zaoceánské lodi. Takže je to jenom o zvyku, prostě není to rozhodně nic kvůli čemu by jste si měli rozhodovat. Které auto si koupit vyhřívání volantu ta trojka, jak má tu super botu, tak byť Nemá teda to vyhřívání volantu, tak mi to absolutně nevadilo. Prostě měl jsem to v zimě vlastně půjčené a absolutně jsem nepoznal nebo nebyl to pro mě nějaké Jako problém a př. Vlastně v tom Asku, ten to vyhřívání volantu používám sklápěcí opěrka vzadu. To znamená jak jsou ty spolujezdce, že vzadu tak v prostředku na sklápěcí opěrka. Dokonce i se
Minuta: 45
na to na na pití, že jo, tak tohle trojkama skoro zatím zase nemá. Provedení interiéru taky někdo jste tam psal, což je důležitá poznámka. Já se omlouvám, já jsem být takový jako že pro mě auto je důležitější, jak jezdí a jak je z něho. Mám pocit než prostě, že bych úplně jsi potřeboval, jako že by mě nějak Záleželo na tom, jak je úplně vevnitř udělané tak pro mě Jsem to tak ne zdůrazňoval, ale chápu, že jsou lidi, který naopak to mají třeba jako prioritu, takže ano, prostě esco je prémiový interiér je ten interiér vlastně jako vyšší kvalita než ty Trojice ta trojka naopak je zde nosky prostě přístup, je to naprosto jednoduchý levný a vlastně účelový jo, takže samozřejmě někomu to může vadit tohle jako důležité zase je potřeba sis ty auta porovnat vizuálně. Sám jsi v tom posedět vyzkoušet. Tohle je důležitý prvek.
Minuta: 46
Exteriér zadní kufr v tom Asku má elektrické otevírání trojkama. Zatím prostě manuální otevírání na prostě auto tyhle kategorie souhlasím, že to prostě není dobře, ale naštěstí už jsou prostě furt párty s ním možnosti si koupit zařízení vlastně, který vám to umožní ovládat dokonce. Jasně díky tomu, potom to můžete ovládat jistý aplikace i z auta, jo, protože vlastně to umí se napojit na ten počítač a otevírat vám to takže a nestojí to prostě nějakou jako raketu. Prostě vejdete se určitě do 50000 velikost. Tohle je samozřejmě dá jako už jako nějak, že mi to zdá něco přilepili, takže to se nedá prostě změnit, tak jasně, prostě to Esko má větší prostě kufr 800l plus podle toho ze sedačky a podobně a hlavně jestli dáte ty věci nad
Minuta: 47
Zase v tom videu jste viděli, že jakmile vy máte takovou tu desku jako tak, tak ten rozdíl v těch kufrech je minimálně. Upřímně řečeno, jo. Takže pokud jenom by jste odevzdávali tu desku, tak pak tam můžete dát těch věcí víc, ale zase na druhou stranu. Neměli byste stejně dávat věci, že jo přes ty opěrky v že pak případě zabrzdění by vám to letělo dopředu a co se vůbec nemá dělat. Takže to je prostě na vás, ale jenom jako upozorňuji tenhle ten rozdíl, ale to co je vůbec nejzásadnější, tak je vstupní otvor, já jsem to tam zase ukazovala stěna závěr těch rozměrů to tam bylo vidět ten vstupní, odpor toho otvor toho sedanu je prostě nějakých 148cm. To znamená že ne úplně všechno tam dostanete a to je asi tam nejzásadnější věc, která spoustě lidem může vadit třeba včetně mě, když my máme psa a prostě Zlaťák a vozíme ho vzadu v kufru, tak prostě v do trojky ho jako nedám nebo bych ho ani nechtěl dát, protože on by tam jako nemohl čumět, že jo. Bylo by to je to prostě blbý musel, musel by být vevnitř v tomhle tom je jako
Minuta: 48
to. Lepší, že tam rovnou Honzy tam čumí vrstvě, líže si skoro podobné. Takže tohle je něco co je jako asi jedna z nejdůležitějších věcí vlastně jo. Přitom rozhodování mezi sa-3. Takže jen jedna je vlastně ten kufr jo, jak jsme si říkali rozhodně pak je to ten podvozek. To jsou takové dvě asi nejzásadnější věci. Pak jsou tady světla světla a prostě ty ty jsou lepší jako Jednoznačně na té Trojice. Tady se můžete podívat. Já jsem udělal srovnání světel. Vlastně když jsem fotil v noci na stejném místě jsem se pokoušel vyfotit, jak jak to sklo, tak vlastně ta trojka s tím, že bohužel jsem to teda fotila ten noční režim iPhone, který se snaží s fotkou dělat. Dobře, takže vytáhnout maximum světla z toho, ale zase na druhou stranu tam nám to ukazuje, že vlastně ta ty fotky Ty toho SK, kde vlastně nahoře jsou vždycky dálkovky a dole jsou potkávačky, tak vidíte, že to tam je červené a to
Minuta: 49
Znamená, že vlastně ten iPhone toho světla měl málo a snažil se jako vytáhnout vytáhnout to světlo. Vlastně tu červenou záře nad kladnem pro mladší ročníky asi chudáci nejde. Co to je ale slovy Google. Takže takže tam je vidět, že to je jako horší. Prostě než než ta trojka další rozdíl mezi Tesla S A trojku a asi i y bude to, že když si dáte servis, tak je tady adjust Headlights. To znamená, že přední světla jsou nastavitelné. Což ve Skotsku elektronicky nastavitelný nejsou čili tohle tím pádem do budoucna nám dává naději, že se tohle to bude dát řešit software vypomoci umělé inteligence a tím pádem ty světla by se mohly automaticky upravovat vlastně podle podle toho, jak ta umělá inteligence bude vidět Nicméně Tohle je teda
Minuta: 50
To nemusí dělat, ten je to myslím, že i napsané jo, že to má dělat Train servis technici o to znamená, že to má dělat nějaký servisní technik ČEZ to nemáte dělat sami, no a potom tam máme otevírání a tady to jsem teda jako dodělal ještě zase jsem to tam přidal, protože to je něco co taky mně došlo, že je důležité. Je to prostě hezčí, jako ty vyjížděcí kliky. Je to větší frajeřinka, ale hlavně je to výrazně praktičtější, když kohokoliv chcete svézt. Jo u té trojky prostě když kdokoli k vám nastupuje, tak každému myslíte vysvětlovat, jak to má otevřít vlastně není to intuitivní tady to teda není úplně ale Jobs, že prostě musíte jim říct, co mají udělat a ty lidi tam tápou otevírání dveří jakoby elektronicky, tak to Esko má klíček od tradiční přístup, ale měla ten se teoreticky dá hacknout, i když oni teda mají na to update jasně i toho klíčku. Což ti ukážu, jestli budeme bavit o bezpečnosti to auta a vlastně
Minuta: 51
Trojka má asi buďto kartu a nebo telefon, což mi přijde daleko. Jinak praktičtější nemusíte myslet na to, že máte jsou tady nějaký klíček, ale hlavně je to prostě bezpečnější, protože ten telefon jako vám jen tak úplně jako Bluetooth neřeknou nebo není to tak jednoduché jako jako vlastně se dělá s tou houbou, že jak se zvedne ten signál toho klíčku. No a teď se dostáváme na celkové shrnutí. Takže tohle je něco, co jsem teda kompletně předělal. Protože samozřejmě někomu prostě může vyhovovat to kvůli těm letím Důležitým věcem a já jsem se snažil tady ukázat, že ano to Esko je prostě 2 2 2 2 2 7 prostě mega data. Tesla model 3 jeden a půl. Takže je tam nějaký 700000 rozdíl. Nicméně je ale důležité si uvědomit, že je tady v tom v tom jsou nějaké věci, který vlastně v té Trojice nemáme jako je třeba Free supercharging, což prostě
Minuta: 52
jak říkám v tom 57. Třeba nájezdu ročně tak za pět let. Je to nějaký 125000, jo. Takže kolik by si to třeba nějaká jako tradiční automobilka, jakou hlavě smolena účtovat jako 125 1150 1200s duchovi podvozek. Jo, tak tady jsem, že vám ukázal dohledal, to je konkrétně. Prostě jsem se Na Audině tady to jako je osmička, tak přídavný prostě takovéhle chytrý podvozek vlastně z nějakých 140 něco tisíc. Takže kolik jsi Tesla může jakoby za to říká 150. Jo větší kufr vstupní prostor. No tak to je jak by řekl MasterCard k nezaplacení, že jo, tak to jako jak se to udělá takový les a bude No a HEPA filtr zaseklym. V tradiční automobilka, kolik by jsi řekl a za HEPA filtr, který má prostě zdravotní certifikaci. Jo 100000, jako klidně si myslím jo. Takže ono jako Jasně. Je to 700 táců rozdíl, ale je potřeba si uvědomit, že jsou tam jako věci, který
Minuta: 53
vlastně v té Trojice jako nejsou jo. Na druhé straně Pokud se Vás tyhle ty věci jako úplně netancuju, pokud to není něco, co byste potřebovali a je spíš jste se bál je vlastně nikdo té trojky kvůli prostoru, tak to je ten Hlavní důvod, proč jsem dělal vlastně tohle to video, abyste pochopili je vlastně ten rozdíl jako velikostní vůbec takový není jo, a že teda tím pádem. Například, ale zase na druhou stranu, ta trojka se dá tím pádem porovnávat is vyššími auta jako od konkurence, jo, to je další věc. No takže je to by bylo co se týká vlastně tohle shrnutí. No každopádně. Není nad osobní zkušenost. Takže všechny tyhle ty moje rady a to co jsem vám tady ukazoval Berte prosím, jako jenom takovým návod nebo pro vás jako pro ulehčení rozhodování, ale nicméně vždycky je nejlepší si to vyzkoušet a zkusit se projet obouma těma autama. A vyzkoušet si to na vlastní jak říká Hofi prdel Další
Minuta: 54
věc je, že tohle všechno co jsme si říkali, tak jenom opakuji, že se týká dneška a samozřejmě budoucnu jakmile dojde k nějakému braydan. Tak si uděláme nějaký nějaký aktualizovanou verzi tohohle videa. Jinak asi jste viděli, že co se týče rozměrů, tak to asi není úplně tak, jak jste si třeba možná mohli myslet. že ty auta jsou k sobě velmi blízko speciálně uvnitř se jedná o téměř totožný auta Takže šťastný rozhodování Zajímá mě jak to vidíte vy jaký vy byste si vybrali auto z těhle těch dvou popřípadě jestli jste si ho už vybrali a pokud vybíráte Nezapomeňte prosím teda to vybrat přes ten můj referát je dole Dole vlastně v popisu jo Takže přes ten referát kliknete a tam si potom vyber hned to auto a přesto to objednáte a pak dostanete vlastně nějakých patnáct set kilometrů zdarma tak
Minuta: 55
to by bylo za mě k tomuhle všechno Já ještě udělám potom srovnání vlastně podobného ražení s tím starším autem což bude výrazně zajímavější Doufám že se nám líbilo A díky že jste si pustili moje video Doufám že se vám líbilo Jestli jo tak dejte like jestli se vám líbí můj kanál zmáčkněte odebírat z Kde koupit Teslu a Pomohl jsem vám tom rozhodnutí. Využijte náš refferal kód dostupný dole ve videu. A pokud vás zajímají úplný finesy a věci, které jsem ještě třeba nevydal. A nechcete koukat na videa s reklamami potom. Určitě doporučuji začít odebírat přes T3. On a staňte se mým patronem, ať vám to proudí.

Předchozí video

Lukefry: nedělám videa pro děcka, ale politická videa se nezaplatí (podcast s Lukášem Fritscherem)

Další video

Operátorka Linky bezpečí: měsíčně řešíme až 8 sebevražd, spolupracujeme se záchranáři (podcast)