Chceš podpořit tento kanál? Staň se PATRONEM!

#181 Tesla Model Y TOP 10 od Sandy Munro | Teslacek

Na webu teslacek.tv najdete také prémiový obsah, který je dostupný celé komunitě. Chcete se stát členem komunity? Informace jak na to naleznete v článku podpora tvorby.

Překlad videí z kanálu @Munro Live pokud umíte anglicky a máte čas jsou pro vás volně dostupná.

Prémiový obsah:
#3 (ne)kvalita lícování a lakování
#4 (ne)nová kabeláž
#5 Octovelve
#6 Baterie
#7 Střešní tapecírunk
#8 Společné prvky
#9 indukční motor
#10 Full Self Driving Computer

Obsah:

00:00 Úvod
05:25 Kontinuální vylepšování
08:58 #1 Mega odlitek

Automatický transcript

Minuta: 0
V dnešním díle uvidíte Top 10 věcí, co si Sandy munro odnáší z rozebírání. Tesla model y. Díky jejímu kontinuálnímu vylepšování a je to světově ojedinělá mega odlitek nová a neustále vylepšována karoserie diskutovaná kvalita lícování a lakování očekávaná nová kabeláž klimatizace designovaná z Space x naprosto Revoluční bateriová technologie, střešní tapecírunk společné prvky snižující náklady Revoluční indukční motor unikátní. Zdravím Computer, co jsi vyjela sama. Ahoj všem. Zdravím vás teslacek, máme tu další video z mého archivu pro patrony takový prémiové video, který dávám teď veřejně na YouTube jako trailer a budu dávat vlastně tu placenou verzi bonusům, takže Pojďte si to užívám máme tu asi závěrečné video o tom, kde se shrnuje ten tear down od toho sandyho ten sen. Jak
Minuta: 1
se sám vydal video separátní, kde říká jako Top 10, tak ho nech anglicky tomu říkáte kubajz. Já nehledám pořád ten správný český výraz, protože není to vychytávka je to jakože něco, co si z toho odnáším, ale v češtině to z ní strašně já tomu musím udělat takovéhle úvod, protože Upřímně řečeno schválně i ty z vás, kdo třeba Jako neumíte anglicky, tak se potom zkuste podívat na tohle to video, které on Video to poslední, protože on je v tom jako neuvěřitelně energicky jako dole, jako je na něm vidět. Schválně mi prostě jako. Podle mě to bude vědět i jako na tom videu, jak já to budu překládat, tak bude vidět, že on to prostě říká hrozně energicky nízko, jo a já jsem nad tím přemýšlel, jak jsem tady překládal, jak ses dopouštěl víckrát a jak vlastně, když se koukám zpátky na ty kapitoly, tak na Mě
Minuta: 2
to působí, že to může být jako z těhle těch několika důvodů ten první důvod podle mě bude ten, že on si prostě přitom rozebírání jako uvědomil, jak strašně ta Tesla je dopředu a jak moc prostě utíká těm ostatním tradičním automobilkám. To můžu je důvod číslo jedna druhý důvod je podle mě ten že on si uvědomil, že si to neuvědomuji ty automobilky a že ty automobilky prostě ostatní si neuvědomuji, jak ta Tesla je dopředu a v podstatě to souvisí s bodem dalším. A to je ten, že on podle mě sám očekával, že tenhle ta série videí jako vzbudí zájem u těch automobilek a že si u něj objedná. Jasně tyhle ty studie, což se podle mě neděje, protože neustále vlastně v tom v těch videích. Jako ze začátku vlastně hodně říkal, aby je Lidi si kupovali ty díly, že jo, aby podporovaly na patreonu, což potom přestal dělat. Protože
Minuta: 3
bylo vidět, že si to tedy tě začali kupovat a začali ho podporovat na petrinu, ale neustále v těch videích vlastně mluví o těch reportech a o tom, aby jsi to ty automobilky koupili. A podle mě v současné době, že jo škrtů a prostě koronaviru a tak dál, tak ty automobilky prostě škrtají, kde můžou. A podle mě tohle je prostě poslední na co myslí a on si to podle mě uvědomuje vnímá, že je to v podstatě jako pro ně obrovský průser prostě, protože oni nebudou vědět vlastně co co dělá konkurence, nebudou se na to připravovat. No a v neposlední řadě to na mě působí, že tohle celý vlastně tohle ten celý koncept. Jako podle mě nebude úplně z jeho hlavy, že to celé vymysleli nějaký mladší prostě kolegové munro, možná jeho syn možná vnuk nevím možná prostě nějaký jako ambiciózní prostě takový pokrokový jako zaměstnanci u něj. On
Minuta: 4
úplně není ten člověk, který by jsi jako. Chtěl jsem přijet i týmový kanál a vlastně dělat z toho nějakou sérii. Jo A takže podle mě ta taky Zase to z toho trošku jako je cítit a on to tam je na začátku říká, že vlastně původně jsi myslela, jako že to jako ukončí a že vlastně se vrátí zpátky. Back to normal nebo jako zpátky do normálu, ale že vlastně není žádný normálnosti jako uzavřená, že automobilky. Pořád se snaží z toho nějak dostat. Takže takže prostě všechny tyhle ty věci si myslím, že v tom hraje roli, ale jsem zvědavý na vaše názory. Samozřejmě vy to máte teda ode mě zprostředkované, ale zkuste se jako schválně podívat na to video v tom originále, protože prostě mě to přijde fakt zvláštní je to až jako ke konci speciálně, až tam budu mluvit, tak to je úplný masakr, kdy na konci. On mluví o těch jako o tom výhledu do budoucna, když říká, že se hrozně těší na spolupráci a říká to asi takhle. No
Minuta: 5
tak já se jako hrozně těším na to až budeme dělat další videa. No fakt masakr dobrý, ale tak to jenom jako prostě na úvod a chtěl jsem vám říct, že já teda do toho se budu snažit dát jako mojí tepláčků energii, takže Jenomže tam asi pro ty z vás do byste si to třeba pustili v originále, tak tam možná zaznamenáte aspoň doufám trošku menší takový rozdíl v tom podání. Takže jedeme na to. Ahoj Kačí a děvčata by byla to neuvěřitelná jízda rozebírání. Tesla model y je u konce a my bychom se s vámi chtěli podělit o Top 10, co vnímáme jako důležité. My jsme s tou bavili o závěrech z toho rozebírání a musíme říci, že toto ukazuje přesně na použití metod. Který prosazoval doktor demming. Já jsem už o něm párkrát mluvila. Byl to velice dobrý přítel. A jeden z mých nejlepších učitelů. On mluvil on nepřetržitém vývoji. A toto auto reprezentuje nepřetržitý. Ne,
Minuta: 6
postupný vývoj postupný vývoj a něco co uvidíte u ostatních výrobců. Ostatní se zastaví a pak udělají pokrok v balíčkách. Oni nás sbírají podněty shromažďují nápady skle možných vylepšení a čekají na vhodný okamžik, kdy to vše najednou nasadí do výroby, ale v balíčkách toto auto a Tesla model 3 nám ukazují, že takto to Tesla nedělá to co mají oni je opětovné nepřetržitý vývoj oni sledují, jak se to chová najdou, co je špatně, okamžitě se to snaží napravit a okamžitě to implementuje jako průběžnou změnu, některé vylepšení je velké některé menší, ale zásadní je, že to je průběžný, že ty změny jsou průběžné a to co ty kluci dělají je něco naprosto odlišného od všech ostatních. Toto by mělo být jako Budíček pro všechny ostatní, co vy. Cokoli,
Minuta: 7
ať už je to telefon nebo auto nebo letadlo prostě cokoli na trhu, proto jsou vylepšení, o kterých mluvil doktor demming každý den na půdě továrny děláte malé změny, v jakémkoliv směru. Tato filozofie byla teď nasazena na kompletní design celého auta a pište si, že toto bude teď nový způsob jak dělat byznys. Tímto bych chtěl odstartovat naši Top 10. Tesla model y bez speciálního pořadí, já bych to bude jenom dodal, že opět se tady jenom jako ukazuje. To co jsem už já zmiňoval vlastně v návaznosti na těch Business modelech, kde Tesla má vlastně Business model, který vychází. Například z toho dělí ho Business modelů, to znamená. To je ten příjmení model bez těch prostředníků, kde vlastně prodává na příjmu koncovému zákazníkovi a vyrábí na příjmu tomu koncovému zákazníkovi tím pádem má. Minimálně
Minuta: 8
skladových zásob, proto oni si můžou dovolit taky dělat tenhle ten kontinuální vývoj a ostatní si to dovolit nemůžou. Protože ve chvíli jakmile by se zákazník dozvěděl, že nové auto, co se vyrábí je lepší, než to, co je na showroomu, tak by okamžitě Řekl, že to z toho showroomu nechce. A nebo by řekl, že na to jsou rumových s nějakou brutální slevu. Takže jako jasný. Já chápu, že jsem by musel tohle to líbí a že je to jako tak, jak by se to mělo dělat, ale jsem mu trošku nedochází, že vlastně to není jenom o tom jako o technologii a o tom jak to dělat vývojově. Ale to je prostě celý Business model, který ty automobilky musí měnit a tohle bude další jako věc, která bude jako problematická, že to není jenom o tom na implementovat začít věci dělat jinak, ale oni musejí kompletně předělat vlastně celej Business, aby se tomuhle vyrovnali. Takže první
Minuta: 9
je megacasting, tomu jsme se věnovali v týdnech prvním druhým a čtvrtým Mimochodem. Taky jsem se rozhodl si dám tu práci a v těch jednotlivých týdnech vám udělám markery na ty jednotlivé vlastně epizody to že tady vidíte. Jasně u toho videa vždycky vidíte epizody, které se to týká. Takže vy si potom na tom videu Asi mě který je na tom na tom YouTubu tak pod tím jak jsou ty propisky, tak si budete moct kliknout na ty na ty jednotlivé epizody jo, ale dejte mi často, že to bude chvíli trvat tento mega odlitek vidíme jako obrovský posun inovace, co se týká struktury karoserie. Viděli jsme řadu dalších výrobců používat menší odlitky, ale nic co by bylo v měřítku jako Tesla model y. Je to přes celou šíři karoserie cesta hovoří také o tom, že tyto dva odlitky v budoucnu spojí v jeden a pak dokonce přidá i některé další části. tento
Minuta: 10
jeden odlitek bude naprostý game-changer jsou zde zřejmé výhody proč to takto udělat a snažit se o to ale toto je neuvěřitelně náročné a drahé na nástroje k tomu potřebný Ale taky z fyzikálního hlediska to není jednoduché vyrobit řeknu vám že velice pravděpodobně budou úspěšní A to proto že si dělají svůj vlastní hliník Ano oni mají vlastní oddělení materiálové vědy a díky tomu jsou schopni dělat takovéto věci Tak se pojďme podívat na další Jistě už asi. Víte, že nebylo dost věcí, co se mi na karoserie. Tesla model 3 nelíbily tato karoserie rozhodně nebyla, co bych klasifikoval jako best-in-class to nejlepší z nejlepších nová a neustále vylepšována karoserie kvalita lícování a lakování očekávaná nová kabeláž klimatizace designovaná z Space x naprosto Revoluční bateriová technologie, nevídaný střešní tapecírunk
Minuta: 11
společné prvky snižující náklady Revoluční indukční motor unikátní Computer, co jsi viděla sama. Díky, že jste si pustili moje video. Doufám že se vám líbilo. Jestli jo, tak dejte like, jestli se vám líbí můj kanál zmáčkněte odebírat zvažujete koupit Teslu a Pomohl jsem vám rozhodnutí využijte náš refferal kód dostupný dole ve videu. A pokud vás zajímají úplný finesy a věci, které jsem ještě třeba nevydal. A nechcete koukat na videa. Kam mám potom určitě Doporučujeme začít odebírat přestaňte s mým patronem, ať vám to proudí.

Předchozí video

Jan Hamáček: Babiš měl připravenou vládu s SPD, Okamura mohl být ministrem vnitra

Další video

#216 Škoda Enyaq iV První dojmy a srovnání s Tesla Model Y | EVTV | Teslacek