Chceš podpořit tento kanál? Staň se PATRONEM!

#178 Rozpáraná Tesla Model Y Sandy Munro W6 | Teslacek

Na webu teslacek.tv najdete také prémiový obsah, který je dostupný celé komunitě. Chcete se stát členem komunity? Informace jak na to naleznete v článku podpora tvorby.

Zdroj videa @Munro Live

Automatický transcript

Minuta: 0
V dnešním díle uvidíte hoření sváření řezání sekání rozebírání. Tesla model y a pokud budete hodný a vydržíš Dokonce, možná přijde i chobotnice. Ahoj všem. Zdravím vás tesláček, je tady další týdenní překlad videa od munro Life ceny Monroe už šestý den rozebírá. Tesla model y v jeho firmě a přitom komentuje to co se Tesle vydařilo. A nebo třeba taky ne dělá každý video jeden pracovní den. To znamená. To máme 5 videí za jeden týden. No já to potom vezmu a celý to přeložím a udělám si takový jednak jedné skrumáž pro moje patrony. Proč je to placené? Protože tyhle ty videa si můžete vy shlédnout sami na munro live com. Jediné
Minuta: 1
co k tomu potřebujete je čas a velmi dobrou angličtinu. Mě to naopak tohle to video zabere 2 pracovní dny, takže čas jsou peníze a proto je to placená služba, ale já jsem se přesto rozhodl, že tohle video tentokrát vydám všem, abyste měli možnost mít takovou ochutnávku o co případně přicházíte, takže do Zličína úvod a jdeme na to 32 video. Máme tu další týden a opět máme baterie. Toto je Pack. Tesla model 3, jestli budeme říkat o baterii pekáč. A ukážeme si, že tento Tesla model 3 je velice podobný s tím z Tesla model y. Jak vidíte. Tady chybí jeden modul ten šel na vybíjení, abychom si s ním mohli trochu pohrát. Pokusím se ho rozebrat jako tento z Tesla model 3 a podívat se až na jednotlivé články. jsou stejné byl spousty otázek jak tohle všechno funguje tak se pokusím vás tím provést základní
Minuta: 2
stavební kámen jsou tyto malé bateriové články co vidíte tady je jich celkem 4416 v tom celém baterku a jsou umístěné do těchto pruhů teď si ukážeme Co je cihla nebo libry Toto je spojovací plech a patří nad tyto články uvnitř pokud se podíváte pozorně tak vidíte malé drátky které propojí ty články přímo z propojovač a dohromady se propojuje 46 článku celému tomuto Spojenému celku z 46 články se říká cihla ty se spojují paralelně pak se na to dává tento konektor a ten je spojuje zase sériově Tady vidíte, že jsme nějaké odstranili, abychom se k tomu dostali, ale dále už vidíte nedotčený stav, kdy je vidět, jak se propojují cihly dohromady a tím se spojuje v celý modul celém baterii, peku je 96. Cihel
Minuta: 3
složených do čtyřech modulů, teď se podíváme, jak je to chlazené nejdříve musím poznamenat, že to je vše slepené dohromady a není vůbec jednoduché to dostat od sebe. Musíte se opravdu snažit budeme natáčet, jak to budu rozebírat u Tesla model y. Dostaneme se také ke složení Tesla Baterie jsou z niklu a kobaltu a hliníku. Samozřejmě nejhlavnější složkou je pořád Lion. Ale toto jsou ty další složky. Bavili jsme se už několikrát, že Tesla využívá válcovité baterie, ale není jediná a rozhodně ne první. Toto je baterie, kterou jsme viděli jako jednu z prvních kolem roku 2000 i s Fordu. Teď se podíváme na konkurence. Tesly tomuto se říká prizmatická baterie, tady máme balíček baterie, ten se ten patří dovnitř a pak je to celé zavřené a dohromady. To vypadá takto tento systém je docela dobrý, ale problém s tím,
Minuta: 4
že potřebuje nějaký box, který drží ty baterie pohromadě Tesla Tomáše slepené speciálním lepidlem společně s tímto chladícím plechem, že to pak vypadá jako lasagne BMW oproti tomu v původním designu měla tady topící systém. Zde je pak chladící pásek. Jak vidíte využívá stejný princip jako Tesla se štěrbinami pro chladící kapalinu. Tyto sedí na sobě, tak to a pak na tom sedí celý baterry pack. Toto je starý design, jak to udělat některé firmy to posunul a trochu dále, ale toto je původní Samsung nápad. Chevrolet Bolt používá jinej systém. Jak vidíte? Toto jsou zapouzdřené baterie. Patří to do tohoto obalu a uvnitř. Je to pro skládané tam a zpátky do takových serpentin a každé pouzdro je zapojené do pouzdra vedle něho, pokud si to srovnáme vedle sebe. Pak zjistíte, že tento způsob je nejdražší.
Minuta: 5
Jak vyrobit jednotlivé baterie. Tento způsob je druhý jakožto trošku levnější, ale toto je opravdu levné můžete dělat tyto válcovité baterie po tisících a ostatní zaberou více času. Tesla, pak zabere víc času dát to celý dohromady. Ale toto je nejefektivnější způsob jak dostat co nejvíce vatu, na který dostanete největší hustotu energie další pak Co je dobré na tomto designu. Co se stane, když tady v té cihle my dvě baterie vypadnou, zaprvé se mi pouze přepálí ten drát teček a zadruhé každá z nich má 3,5 a pokud ztratíte jednu nebo dvě, tak to není žádný problém. Je to poměrně malé napětí a kapacita, co ztratíte tamhle. Na Vrcholu těchto modulů pod tím oranžovým deklem je baterii management modul, který Bancu je zatížení celého modulu. Pokud
Minuta: 6
náhodou nějaká baterie vypadne nebo se přepálí ten drátek, když jsme dodělali porovnání napětí mezi články u Tesla model 3. Bylo to neuvěřitelně totožné nejmenší rozdíl mezi články, co jsme viděli o čeká. Máme To samé až budeme testovat baterie. Tesla model y ještě k tomu bohu to tak ten využívá LG. Oni se velice zlepšily a dnes je využívá hodně společností, takže Tesla využívá Panasonic design, ale jak Samsung, tak LG dělají i válcovité baterie všichni tři konkurenty dělají věci podobné a snaží se přijít s novými chemie mi a designy, aby dostali náklady dolů, nakonec ještě ukážeme, jak vypadá ta jednotlivá baterie z Tesla model 3. Vidíte, že je zkorodovaná a to je protože je na vzduchu. Uvnitř mi nikdy toto neudělala a protože je tam vše zalepené a zakryté. video 33 Ne si budeme
Minuta: 7
ukazovat něco zajímavého tato mašina, tady je plazmový řezák a my s tím budeme odstraňovat. Tyto sváry. Každá bílá tečka bude za chvíli odstraněna. Andy nám ukáže jak rychle to to dokážeme rozřezat na kousky, abychom to mohli zvážit a zjistit. Z čeho je to uděláno přesně do našeho reportu celkových nákladů budou tady patrně složení. Co jsou stejná jako Tesla model 3, ale očekáváme, že něco bude Jiné budou to různé druhy oceli tepelně zpracované lisované za studena za tepla podobný. Takto se skládají stavební kameny designu monopostu unibody nebo Body In White prostě karoserie.
Minuta: 8
Ok, tak jste viděli jak Andy rozebírá auto. Teď se pojďme podívat na to, jak se navrhuje takovéto produkt je důležité poznamenat, že inženýři co Navrhuji karoserii jsou ty nejdůležitější nejvíce respektování a dají se těžko sehnat je to proto, že toto je základ celého auta, vše ostatní cena cos na karoserii přichytává a proto pokud to je udělané špatně. Vše ostatní je taky špatně. Designéři karoserií jsou většinou starší generace, co má zkušenosti a bez dětí, protože je třeba se na to soustředit tady chce na hustý docela tato karoserie byla vytvořena s důrazem na bezpečnost návrhář musel rozmýšlet,
Minuta: 9
kde to udělá silnější, aby posílil. A kde to naopak může udělat tenčí, kde to není potřeba například. Jaký použít typ sváření, prostě je to spousty věcí, co hrají velkou roli při prvotním návrhu jedna z nejdůležitějších části návrhu je šindelové skládání. Jedná se o postup skládání dílů k sobě, tak aby stékala voda správně také, abych byl schopen ty díly dát jednoduše k sobě a ve správném pořadí a taky je teda byl schopen správně svařit šindelový spoje vidět dobře, tady jedna strana míří nahoru, druhá strana měří nahoru, a kde mám pak prostor pro sváření. Další věc, na kterou se podíváme je jak se mají skládat celé díly dohromady, aby to mohlo být automatizované na lince a Dělalo se to správně tady ten spoj je takzvaný T3. Jedná se o propojení třech různých tlouštěk. Angličtině se tloušťka řekne
Minuta: 10
fitness, takže proto je to T3 jako tři různé tloušťky a vlastně v češtině tloušťka taky od takže to dává smysl pro správný spojení je potřeba použít správnou metodu sváření a nepotřebuji taky velice dobře spočítat, kolik potřebuji svorek, který mi to budou přidržovat, protože ty roboti co dělají sváry se musí vyhýbat těm Svorka musíte spočítat. Kolikrát se budou muset vyhnout a kolikrát se ty svorky budou muset otevírat a zavírat a uvolňovat cestu těm svářecím robotu, takže je tu spousta věcí, co se musí stát, aby to aby se to mohlo podařit všechny tyto díly jsou přeměřování, než jdou do montovací Lynx. Aby nebyly odchylky odchylka je zabiják k tomu, abyste měli dobrý produkt, tak musíte mít díly v dobrém stavu a dobré velikosti. Teď se podíváme na věci, co jsme našli. Toto je ten tlumič, co jsme si ukazovali u mě z brokovnice v předchozích dílech. Z toho jsme
Minuta: 11
byli úplně v šoku, protože je zemníku, to jsme ještě neviděli. Normálně se takovéto věci dělají ze železa, což je těžké a nebo z olova. To je skvělý odvádět odvaděč vibrací. Zde je to však z hliníku další jsou nosníky nárazníku. Tento je od montovaný a držel na čtyřech šroubech. Je vyroben z tvrzeného hliníku, ale obalený Železným plátem, ten je zde při nýtovaný železo a hliník se totiž nemají moc rádi a nedají se dobře svařovat. Jde to, ale je to šíleně drahé a my bychom ani bychom to ani nedoporučovali, pokud se podíváte tady dovnitř. Můžete vidět, že tam je také vložen kovový plech jako vložka vidíte, že to do sebe krásně pasuje a když to tam zastrčím, tak to zacvakne a můžu to rovnou přišroubovat nemám žádný problém to dát dohromady rychle a správně toto je jedna z věcí, co vás ochraňuje, pokud se dostanete do čelního nárazu, já tady nepůjdu úplně do všech detailů všech dílů. Co tady máme na zemi. Co jsou tu pro? Kdyby měli výbornou
Minuta: 12
strukturální integritu. Podíváme se na tento konkrétní kryt blatníku. Co když drží na sobě tlumič vidíte, jak endyho doslova prošpikována to Protože každá tato díra reprezentuje jeden bod svařování, co byl udělán, toto vám dává tu strukturální integritu a já vám můžu říct, že toto je uděláno nejlépe, jak by mohlo být udělané svařování, je to poměrně půjdu tlustý materiál s velkou pevností, nevíme co přesně to ještě, ale je to pevnější než u Tesla model 3 tady opět logicky, že jo, protože Tesla model y je větší. Auto je těžší, takže dává smysl, že tenhle ten díl zrovna je jiný než Tesla model 3. Teď se podíváme na vnitřní stranu brokovnice, pokud se podíváte tady dovnitř počkejte, já si vyndám svoje ukazovátko, tak byste měli vidět takové háček, ten co dělá proto, aby to tam dobře, aby se to tam dobře přichytil vidíte, že navařené dá se to udělat i tak, že ho vyřízněte
Minuta: 13
a vyhnete z toho materiálu, z kterého udělaný vlastně ten obal. To bych to Vylepšení Nemusíte to tam pak převařovat. Je to levnější a rychlejší, takže to zkusíme opatrně vyndat tady vidíte něco čemu se říká Double rifle zdvojovače, to je pro dodání další tuhosti. To to vyjde ve finální analýza konkurentů, to vám řekne, co se bude ohýbat. A co by se z toho mohl zlomit případně havárie a podobně. Vše je to dělá. No dávno předtím než máte prototyp je to všechno počítají na počítači. Teď se podíváme na venkovní stranu brokovnice tady to se dává nakonec, protože to není jak přivařit vidíte, že se takto nás, že se to takto nasadí jsem se dají šrouby toto přidrží a pak je to přichytí k tomu ostatnímu, co už bylo svařeno, aby se to dalo stalo součástí celého vozu, když se to dává celé dohromady v karosárny, tak je to jako symfonie většinu
Minuta: 14
lidí, co to nikdy neviděli to ohromí. No, tak my nejsme ještě hotové vidíte, že? Je tu že používáme ty nejjemnější nástroje, který jsou ještě zaklíněné i do karoserie. Potom budeme odstraňovat tyto bočnice a dostaneme se až dozadu na poslední čtvrtina auta. 34 video chlapce a děvčata jsme tu u našeho druhého auta to tam nepatří. Máme ho jen půjčené. My jsme ho přivezli, tak sněžilo. Bylo to před nějakou chvíli, my jsme se s ním zatím trochu hráli. Musím říct, že jsme to procházeli a že jsme hodně spokojeni s celkovou kvalitou tohodle kusů a přitom je to jedno z prvních vyrobených aut VIN je nějakých 249, tak to Pojďme projet. Vypadá to podobně jako Tesla model 3. Původně se mi moc nelíbil i ty kliky z venku, ale zvyknete si na to nejdříve si všimněte akcelerace není konkurence elektrickému auto, co
Minuta: 15
se týká zrychlení, co vám způsobí, že se vám srdce skoro zastaví a udělá vám to ten Tesla. Smile miluji jak se toto auto umí hýbat. My jsme zrovna projeli kolem mého zaparkovaného na parkovišti super na blbnutí ve sněhu nebo blátě, ale není to nic, co by vám dělalo pocit, že žijete, když ho řídíte. Já už teď nejezdím tolik rychle. Tedy alespoň ne v mém gpu, ale pořád vím jak zmáčknout plyn. Škoda, že tu není kolem nějaké Mustang, abychom mu ho mohli smáznout, ale to by patrně neudělal radost tu mojí ženě, trochu si tu po jezdíme a Projedeme se na e70. To jsou jak dálnice to auto se drží cesty, jako by bylo na vlastních kolejích. Nevím, jak bych to popsal, ale asi nejlepší výraz je, že se to je, že to je. Velice zábavné nařízení. Teď zkouším něco, co jsem předtím neměl možnost vyzkoušet a to je autopilot. Někteří lidi s tím mají mentální problém svěřit se autu, já teda
Minuta: 16
upřímně nechápu, proč toto nemáme už dávno. Pamatuji si jak za mého dětství si Farmáři pochvalovali svoje koně, co byli schopni se zabavit s koňmi z vedlejších pa farmit, ale pak se sami vrátili domů, myslím, že toto je přesně kam se musíme dostat mezitím zase nemluvil, tak opět nedržel volant evidentně nemá prostě nastudováno v té takhle v Prahu skoro nic, takže neví, že prostě se musí držet volant ve chvíli, kdy je ten autopilota a ten mu samozřejmě po té době ho hodil do auto. Bylo to v hovězího už nemohl mít zapnutý autopilot konec, ty mi neser a desecrated iPhone 6s can be Waiting Satyricon online. Selva zaparkujeme stačí zmáčknout tenhle čudlík, že je tak intuitivní
Minuta: 17
a vše super funguje udělej mesic malé shrnutí, myslím, že jsem nikomu nedoporučil. Tesla model 3. Tedy pokud to nebyl někdo, kdo nepracoval na nějakém výzkumném projektu oproti tomuto, to už jsem doporučil minimálně čtyři nebo pět kamarádům. Pokud hledáte jíví nebo elektrické auto a nejdete po nejlevnějším, ale chcete dobrý poměr cena funkce. A chcete, aby si auto bylo schopno udržet svoji hodnotu. Myslím, že toto je dobrý nápad, ty jsi Jsme pár stížností na maličkosti tu a tam ale je to nové auto a každý má maličkosti, pokud se vyvíjí jako nový auto nebo pokud dává nové auto do výroby. Oni na tom zapracují, to se nebojím 35 video. Dnes se budeme zabývat opět bateriemi, jako první se podíváme na pěnu pokrývající baterie, můžete si všimnout, že na Tesla model 3. Má strukturu pěny. Já to můžu drtit v prstech má taky takovou tyrkysovou barvu oproti
Minuta: 18
tomu. Tesla model y a úplně jiná Jak barevně tak i složením. Také si můžete všimnout, že u Tesla model 3 je pěna poměrně vysoká vrstva tlustá pokryt pokrývá celý povrch ten nový na Tesla model y je výrazně tenčí a můžete si všimnout, že tam jsou dokonce škvíry díry, my si nejsme jistí, proč to tak to udělali, ale co vám můžeme říct už teď je to, že tohle bude výrazně levnější na výrobu než u Tesla model 3. Později si budeme říkat srovnání těch baterku, jestli jsou stejné nebo ne, ale teď půjdeme do těch viditelných věcech. Teď se podíváme na to, jakým způsobem byly ty moduly zabalené, pokud se podíváte. Tesla model y tak vidíte, že to není nic než tento plast kolem pokud se podíváme na Tesla model 3 vidíte, že je to uděláno jinak je to takový plastový dekl a ten kolem dokola ty baterie a ten byl a ten tam byl proto, aby držel tu pěnu a můžu to taky vidět, že tam byl daný
Minuta: 19
předtím, než se tam dávala ta pěna, protože je krásně vidět jak jak zalézá ta pěna pod něj. Další co si můžete všimnout je tento kus plastu, jestli se mi to podaří teda dostat ven. Možná je to lepidlo. Nevím, každopádně toto na Tesla model y taky není. Toto mohli být průběžné změny. Patrně přišli na to, že to bylo zbytečné a odstranili to tady na Tesla y se můžete podívat, že na těch propojovacích hadičkách nejsou žádný zvrásnění chladícího systému pro přímý průtok chladící kapaliny. Tesla model 3 mění a my se to ukážeme za chvíli další co se mi líbí je tento úchyt chlazení baterie. Je to jednoduchý O kroužek a dvojité cvoček, který umožní, tak to jednoduché je na cvaknutí nebo nasazení a za cvaknutí je to skálopevný připojení. A navíc mi to umožňuje s tím otáčet, jak potřebuji a je to jednoduchý. Teď
Minuta: 20
se podíváme na to, jak to bylo předěláno u Tesla model 3. Tady máme tu hlavici je opravdu velká a pevná z hliníku má podobný systém uchycení jako Tesla model y, ale je daleko větší a pevnější vidíte, že má 2. Kroužky. Nejsem schopen to zacvaknout ani dvěma rukama. Tato trubička je dražší než u Tesla model y zbavili se tohoto expanzivní ho zvlnění, což podle mě dobrý nápad tyto věci patrně přišli z experimentu ve fabrice a neustálými vylepšeními. Teď se pojďme podívat na chladící lamely. Podívejte se na toto zakončení. Kde zde u. Tesla model y ten krycí zakrývá kompletně tu lamelu až nakonec u Tesla model 3 to končila někde tady. Toto se mi také líbí, protože máte oddělené od máte to oddělené od toho hlavního uzávěru. Toto je dobrý nápad stojí trošku více,
Minuta: 21
ale je to lepší provedení, ptáte se. Jaké jsou rozdíly mezi Tesla model 3 a Tesla model y. No, my jsme se podívali třeba na tyto bez nebo batery management systémy a když se podíváte velice pozorně. Tak zde přece model 3. Pokud se podíváte na Tesla model y. Tak zde také vidíte napsáno. Tesla model 3, ale když si je dáte vedle sebe, tak nemusíte být elektroinženýr. Abyste viděli, že nejsou stejný ten nový má výrazně méně čipů, než ten starší. Myslíme si že došlo k redukci komponentů Nicméně Toto je modul 1 a já drží modul 3 hledáme modul 1 z Tesla model 3 abychom si byli 100% jistý Nicméně je to pořád symbol batmanový choroby na který můžete vidět na obou modulech to je prostě ten inženýr jestli je k jak jsou Prostě fakt Crazy Takže teď je jasné že vylepšili původní Tesla model 3 bateriový systém velice
Minuta: 22
pravděpodobně dávají to i do nových Tesla model 3 my nebudeme kupovat Ale další Tesla model 3 abychom to prokázali ale je to velice pravděpodobné Každopádně je to vylepšený a zlevněný design Tak teď si budem rozebírat konečně tu baterii nějaké díly jsou jednoduše sundat reálné ostatní ne tak moc je několik způsobů jak to rozebrat jeden je tento a ten je nejrychlejší One M9. Nicméně také nejvíce poškozující já tak si raději použijeme plastové sekací nástroje, tak Chlapci a děvčata. Budu to dělat Velice opatrně a pro ty z vás co mají obavy, že se nechám vyhodit do vzduchu, tak nemějte obavy toto bylo kompletně vybito nejdříve Baterie jsou totiž nebezpečný Pouze pokud jejich napětí, pokud jsou vybitý, tak žádný jako výbuchy v ani hoření nehrozí je tam pořád něco kolem 60-ti, ale ty už jsou opravdu velmi nízké,
Minuta: 23
takže není žádný problém, můžu se tady chytit a pokud bych měl opravdu dlouhé ruce, tak pokud bych se chytil na té druhé straně, tak bych mohl dostat malý kopanec, ale tady mě nic nehrozí, nedělám nic nebezpečného, takže nejdříve si uřízneme tuto přední část a pak uříznu ty trubky a pak se pro sekám přes ten plast tady ze shora a pak si budeme z toho moci vyndat konečně tu jednu baterii. Bude to chvíli trvat, tak my si to asi uděláme jako Time Labs. Tak jdeme na to.
Minuta: 24
No tak jste viděli, že to bylo fakt lehké to dostal od sebe. To byl samozřejmě ironická poznámka vidíte, že baterie je naprosto nedostane. Já bych chtěl varovat kohokoli toto dělá doma. My tu máme spousty věcí pro ochranu. Pokud by se něco nevydařil, není to jednoduchý proces. No tak se Podívejme na tu baterii a vypadají naprosto totožné tahle nalevo. Je jste si na to napravuje. Jste slavili y36 video. Dnes budeme mluvit o October a chobotnici. Ono totiž chobotnice se v angličtině řekne Octopus, protože to jakoby osuška a vlastně ten
Minuta: 25
ten jejich Revoluční systém chlazení se jmenuje October 8 8. Cestný ventil pro ty z vás vy. Jste mladí. Tak když já jsem byl mladý a Detroit ještě vyhrával na ledě, tak v tu chvíli se spustila na led chobotnice a lidi se snažili. Seč. káva z ledu zatímco my ostatní jsme se snažili koupit pivo nebo ho někde šlohnout vedle a tak to chodilo Za starých časů když byla když tady byla chobotnice Octopus teda v Detroitu ale teď tu máme Ok Budeme si to říkat něco k to welf ale říkám vám rovnou že munroa soci je tu pořád od toho abychom dělali byznys a my potřebujeme právě všechny tyto magické věci prodat proto vám nemůžu všechno prozradit nejdříve začneme těmito rozvody chladící kapaliny Jedná se o odlévané nylon Skládá se z 11 částí a 21 spojů Vidíme že tyto
Minuta: 26
díly jsou do sebe přivařeny teplem Vidíme že jsou tu zatavené spojení a některé Mají v sobě závit některé nemají ten důvod proč Je tu tolik části je že mají v sobě tak zvaný Dialog což tady vidíte na obrázku schématicky je to potřeba pro to aby bylo možné tam udělat tolik spojení na tak Prostoru. To je dobrá myšlenka. Nicméně není nová. Zde máte díl z roku 1998, který je dělaný podobnou metodou. Říká se tomu ztrátou je jádro. Tady vidíte, že jsme s tím vyhráli ocenění v roce 1999. Toto byl produkt do BMW, na kterém jsme pracovali. Tento byl dělán, ale pro nízko sériovou výrobu ten v Tesla model y je však pro vysoce sériovou výrobu. Teď se pojďme podívat. Jsem na octomil samotnou vidět, že má osm kanálů a řídí, aby tekutina proudila správným směrem do správných kanálu tady pod tím logem je krokový. Motor se čtyřmi polohami, otáčí se podle
Minuta: 27
toho na jakou akci. Vyžadujete ten systém chlazení nebo topení celý tento ventil je opravdu dílo génia, byl bych rád, aby seviče i více inženýrů mohl podívat na to, jak dostat tolik funkcí do jednoho systému. Teď se pojďme podívat na něco, co je patrně na stole Fílo Nově Pracovně, co Mimochodem říkal, že ho v tom filtru. Podcastu, které jsem vám dělal taky pro patrony. Překlad teto hliníkový odlitek pomáhá přemisťovat kapalinu do různých částí systému byl vyroben polotuhý odléváním. To se dělá tak, že dostanete polotuhý kov. V tomto případě hliník, co má konzistenci másla, že by z toho mohli krájet nožem. Dáte ho do formy a pak bum stlačíte ho do té formy a ono vám to udělá tuto nádhernou strukturu zespoda, je to vybroušenou, aby se tam mohli připojit ty nylonové rozvody, dávám to krásnou povrchovou úpravu. Samozřejmě máte tu i nějaké další kousky, co jsou tam přivařené později, jak jsme se už ukazovali, tak používají jít pro
Minuta: 28
vyřezávání mezer a by to mohlo dýchat. Musí to být schopno hýbat, protože budete mít dokonce dost často kombinaci teplá a studená v jednom systému. Opravdu jsem nadšený z toho, že použili tuto metodu výroby, která zabezpečuje, že finální produkt není pórovité. Což eliminuje problémy v budoucnosti další věc je, že to je všechno vyrobeno s naprostou přesností, aby tato umělá část do toho perfektně zapadla, zapadne to do sebe a nebudete mít žádné únik kapaliny. Tak když se podíváme na to, jak to celé vypadá pak spojené, tak vidíte tyto Horní obdélníky slouží jako naváděcí a pomlouvají, pomáhají nám se trefit. Takto to vypadá celé spojené. Toto je neuvěřitelně propracovaný design, který nás zaujal. Je to něco, co jsme opět nikdy neviděli a dokáže to snad na velice malý prostor opravdu spoustu věcí, proto se musíme
Minuta: 29
za snažit vytvořit to co nejdříve report a pro T1 T2 subdodavatele, aby byli schopni toto pak poskytovat automobilkám tady fakt jako smutný a smutný, že vlastně Sendy vůbec počítač a nějaké automobilka to schopná vyrábět. Je fakt smutný příběh. Tady se ještě podíváme na akumulátor, ten jsme si ukazovali, když jsme se bavili o tom, že tady je ta ukázka svařování třením. Máme tu ještě nějaké další komponenty, to co je chladič a je to tam i napsáno chiller model y. Toto je LTE. Nebyl jsem schopen teda někde dohledat. Co to je tak pokud někdo Víte, co to je a lžící, tak napište do komentářů, rád se poučím Další věc, co je tu povšimnutí je, že cin, ani jsem dávají 3D VR kódy žádný laserem, oproti tě tady nálepka, který už jsou těžko čitelné teď. A jediné co tam vidíme. Made in Mexico vidíte,
Minuta: 30
jak lehce se to dalo setřít oproti tomu tady ty 3D značky tam budou pořád, takže to máme všechny části, co to dělají dohromady. Ale ještě bychom si měli říci o způsobu, jak to bylo navrženo. Toto vypadá více jako design na raketových motorech. Nevím, jak to přesně popsat, ale vypadá to naprosto jinak než cokoli, co bychom normálně viděli navrženo od klasického výrobce automobilů, budu rád, pokud se to dostane k rukám výrobců a subdodavatelů, aby ses toho poučili. Toto bude patrně náš první report, co půjde koupit a měl by být hotový asi tak do dvou týdnů, my budeme dělat testování toho druhého auta a to bude další dvě report, co by bylo mě co by mělo být možné si brzo koupit. No takže to by byl závěr tohoto týdne. Já bych tomu jenom dodal, že opravdu se na internetu strhlo. Jasně to, že jako to vypadá, že opravdu ten
Minuta: 31
Ok twelve asi zřejmě designoval i inženýři z spacex a tady se opět ukazuje něco co prostě jako žádná jiná automobilka ani nemůže mít a to prostě je to neuvěřitelné propojení jako raketového průmyslu a sněz automobilovým, který dává právě t-testu neuvěřitelnou výhodu před ostatními. Já mám strašně moc děkuji za to, že jste to Dokoukali až sem. Pokud se vám video líbilo, dejte určitě like. Pokud se vám líbí kanál, co dělám, tak dejte odebírat a pokud se vám líbí tyhle ty videa. Tak co budou dostupný nebo jsou dostupné už teď pouze přes patreon, který je dostupný tady přes celé ten odkaz. Takže ať vám to proudí a uvidíme se v nějakém dalším videu.

Předchozí video

#177 CEZ Mariánské Lázně | Teslacek

Další video

#179 Sandy Munro Tesla Model Y W7 | Teslacek