Chceš podpořit tento kanál? Staň se PATRONEM!

#173 Etika nabíjení Tesla Supercharger (SCH) | Teslacek

Na webu teslacek.tv najdete také prémiový obsah, který je dostupný celé komunitě. Chcete se stát členem komunity? Informace jak na to naleznete v článku podpora tvorby.

Etika nabíjení Tesla Supercharger (SCH)

Automatický transcript

Minuta: 0
Ahoj všem Zdravím vás tesláček. Dneska si dáme další video ze série pro nováčky, konkrétně si ukážeme a vysvětlím a jakým způsobem správně nabíjet na superchargeru. No tak tady máme situaci, která vyžaduje etiku zná tady máme jedno zabrané dvě místo druhý zabiji místo vepředu, takže já potřebuji tady doprostřed na supercharger, že jak vidíte, tak jsou tady dole číslo a pak je písmeno. A to číslo je vždycky jeden přívod jo. Takže tady to je trojka, že to je třetí přívod a to sdílí áčko a béčko a ty ten přívod pro tyhle ty dva je sdílený to samé. Je tady to znamená, tady je 2 tam leje. 2. A a tam je jedna ba1 a proto když přijedete na supercharger, jako jsem přijel já a s tou zabraný
Minuta: 1
jeden toho čísla a jeden z druhého čísla, tak za jedete vlastně na to volné místo, které na tom volnu dvojici. Tak a teďkon proč jsme si tohle to vlastně ukazovali, proč se tomu říká jako etika dobíjení v noci proč a třech proč to vůbec potřebuji vysvětlovat. Není to tak, že by to jako nefungovalo nej samozřejmě, když tam přijedete a zapněte tam auto, tak to normálně začne dobíjet problém, ale je že ten jeden přívod, který vlastně do toho dobíjecího stojanu jde nebo do těch dvou stojanu jde taky jenom jeden a tím pádem, když je dobíjí se jedno auto, tak se bere nějakou kapacitu toho toho kabelu. A když se začne dobíjet druhé auto, tak si bere jenom ten zbytek. Jedná se o to, že když tam začnete dobíjet. Tak je to špatný pro vás, protože vy nedostanete plnou sílu toho kabelu, protože vám to bere ten druhý a druhák by trošičku uberete i jemu, ale nicméně
Minuta: 2
zase na druhou stranu. Tesla umožňuje tenhleten inteligentní load balancing a umožňuje vlastně to aby se do Bílovic aut a čeho využívá využívá toho, že asi ta křivka toho dobíjení jakékoli baterie není Flat není rovná, ale má prostě nějaký náběh a pak zase nějaký jako nějaký snížení Mimochodem. Pokud tomu nechcete rozumět víc, tak si pusťte tady video všechno o bateriích, které bych doporučil zase pokud jste nováčci, tak určitě se na něj podívat, aby jste rozuměli, jak to celé vlastně funguje. Takže tím pádem vlastně když přijíždíte, tak se to dělá proto, abyste si navzájem nekazily to dobíjení jo? To je proto je to taková etika, protože to nikde není nařízené. Není to o tom, že by to nefungovalo. Jenom mě obou dvou by se zbytečně. Snižoval výkon dobíjení. A nejvíc vám takže vlastně pro vás je to hlavně důležitý jo, ale zase na druhou stranu. Tady se krásně ukazuje to, že vlastně je
Minuta: 3
možné z jedné přívodní trubky dobíjet více aut, což nám Mimochodem ukazuje na časté vlastně v mylné domněnky různých webů, které říkají prostě, že si není možné vybudovat jako nabíječky pro více aut, aniž by to zhroutilo se jako dobíjecí soustavu nebo respektive tu elektrickou soustavu, což právě díky tomu, že tady křivky nejsou Flat, ale mají vlastně nějaké Píky. Tak vzhledem k tomu, když tam ty autem nikdy nepřijedou všichni najednou, takže se to rozloží a tím pádem by nepotřebujete mít jako obrovský kabel pro více aut právě proto, že se to takhle rozloží, ale to už je zase trošku z jiného soudku teď důležité jenom abyste si uvědomili, že tohle co se tady ukazujeme, tak se ale týká pouze superchargeru do verze 2, které jsou v Drtivé většině dneska. Evropě. Začíná se malinko už instalovat verze 3 superchargeru, který mají úplně jinou technologií, které jsou do 250 km mají
Minuta: 4
vodou chlazené kabely a ty máš vlastně každý přívod má svůj kabel a tam se tohle to už dodržovat nemusí. No, takže to bylo takhle jenom v rychlosti shrnutí, abyste věděli, jak se chovat až si pořídíte Teslu a jenom taková malá poznámka. Tohle bohužel teda nefunguje na jiných stojánek. Takže když přijedete na stojánce a ČEZu e.onu pračka a podobně tam Uvidíte, že se bude dobíjet auto s bazénem a tak vy bohužel nejste schopný se dobíjet z toho co kg, protože oni nemají tuhle tu funkci. Díky, že jste si pustili moje video. Doufám že se vám líbilo. Jestli jo, tak dejte like, jestli se vám líbí můj kanál zmáčkněte odebírat zvažujete koupit Teslu a Pomohl jsem vám tom rozhodnutí využijte náš refferal kód dostupný dole ve videu. A pokud vás zajímají úplný finesy a věci, které jsem ještě třeba nevydal. A nechcete koukat na videa s reklamami potom. Určitě doporučuji začít odebírat přes i3on
Minuta: 5
a staňte se mým patronem, ať vám to proudí.

Předchozí video

Zdeněk Pohlreich: Pro KFC mám slabost, ale kuřata u voleb nechci (podcast)

Další video

#174 Tesla Model Y Sandy Munro W5 | Teslacek