Chceš podpořit tento kanál? Staň se PATRONEM!

#171 Tesla Finanční výsledky Q1 2020 | Teslacek

Na webu teslacek.tv najdete také prémiový obsah, který je dostupný celé komunitě. Chcete se stát členem komunity? Informace jak na to naleznete v článku podpora tvorby.

Tesla Finanční výsledky Q1 2020

Automatický transcript

Minuta: 0
Dnes se dozvíte nejnovější finanční výsledky, jestli Sakra 21
Minuta: 1
od úrovně pivař než Takže kdybyste měli zájem všechny informace budou potom dostupné na prý triolu ve formě Podcast, ale teď už pojďme na to, takže jako první věc je, že Tesla poprvé v historii měla nejsilnější vlastně a pozitivní q1. To znamená, že měla q1s ziskem první kvartál totiž speciálně v tom automobilovém průmyslu a bývá vždycky jako snížený, že jo, potom silným poté silný sezóně Q4. Takže je to něco co není obvyklý obecně v automobilovém průmyslu, ale v Tesle já se to zatím ještě nikdy nestalo, takže to je určitě určitě super. Výsledek si tady vytáhnu ty poznámky, tak další věc je, že model y měl poprvé
Minuta: 2
v historii, kdy Tesla uváděla nějaký nový produkt, tak v prvním kvartále už byl v zisku, což je opět jako poměrně nevídaná věc, protože ve chvíli kdy vy teprve jako Rosie. Výrobu, tak tam máte samozřejmě obrovské náklady a hlavně Nemáte ještě ten Economy of Scale. Nemáte prostě dostatek kusů. Takže ty náklady fixní, co jste do toho dali, tak se mám tak neumožňují, jako když tu výrobu samozřejmě rozjedete, takže to je opět něco co zatím to zatím nebyl další věc, která tam byla velmi zmiňovaná. A Teda upřímně řečeno je to něco, co je až jako neuvěřitelný jak permanentně Tesla šla a snědl do dojezdu aut, jak permanentně zvětšuje dojezd auta. Teď aktuálně se vlastně zvyšoval dojezd
Minuta: 3
size models. On tam konkrétně zmiňoval, že všechny auta, které jsou vyrobeny dva měsíce zpátky. Co znamená vlastně od února by to mělo být. Takže všechny auta vyrobené od února tak hezká, tak by měli mít už všechen hardware dostupný na to, aby dosáhli tenhle ten lepší dojezd můj osobní dojem je, že mají už ten nový motor. Co je v tom Tesla model y ten indukční motor. Ale jo, to je jenom moje spekulace. Každopádně říkal, že vlastně tam dosáhli dojezdu v tom Tescu 391 mýlí Nicméně že No Type asi organizace toto testuje, takže nechala klíčky v autě a pootevřené dveře přes noc a z těch stoprocentně ubližuje procenta přes tu noc a díky tomu, že to auto čekalo vlastně na řidiče a takže potom až to opadne, tak
Minuta: 4
chtějí opakovat měření, protože on říkal, že by se měli dostat vlastně na 400 mýlí jo, což je absolutně nevídaný výsledek. Zatím vůbec jako fakt. To mluvím průmyslu a co se týká elektromobilu. Další věc, která v podstatě souvisí také s tím s tím modelem y a i teda taky s tím, že se poměrně hodně dařilo na poli kreditu od jiných automobilek, které si musejí vlastně nějakým způsobem umořovat, že jo U Tesly, protože nezvládají výrobu těch těch vozů, že jo ekologických, tak Tesla měla 25% marže. Což je jako Gross, teda to znám hrubou marži měla měla velmi dobrou až 25% což je opět v automobilovém průmyslu naprosto fenomenální výsledek.
Minuta: 5
Tady to potom znova vlastně jenom podtrhují, že se to se četlo všechno dohromady. Já to znamená je to taky díky tomu, že se jim začala rozjíždět výroba soláru, kde dosáhli vlastně těsně před tím, než udeřil koronavirus tak tisíc třech týdně a dosáhli vlastně začínala se rampovač výroba v tom Šanghaji, kde se jim taky daří velmi dobře měl snižovat náklady, kde vlastně v dnešní době ta Shanghai už je pod nákladama toho freemontu čili je tam větší marže. Takže všechny ty věci a měli měli vlastně dopadl. No pak tady máme pak tady máme takovéhle zajímavé body. To znamená jedna věc je že v Šanghaji Jak vidíte, tak je co dělá konstrukce továrny na model y. Já jsem Mimochodem o tom mluvil
Minuta: 6
www už několikrát. Tady se můžete když tak jestli neznáte tenhle ten tu platformu. Tak teď se můžete podívat na ty díly ivt v Berlíně. Jak je vidět, tak Tesla model y. Je underconstruction. To znamená, že se staví, ale Tesla model 3 je in Development to zdá, že teprve vývoj včely z tohodle Jasně. Vidíme, že opravdu Berlín začne nejdříve z Tesla model y zase model y a to bude ta vlajková loď. Což naprosto dává smysl, protože v Evropě, že ho Samozřejmě jsou nejprodávanější SUV, takže to dává smysl. A to jako velmi dobrý, tak pak je tady United States a vidíme tady. Tesla Semi Tesla Roadster a cybertruck in Development, tak tady máme první odkaz na to, že to vypadá na gigafactory 5 v Berlíně na gigafactory 5. A ta asi možná
Minuta: 7
bude v Texasu, protože tam bylo i zmíněno. Byla tam otázka na baterii a který by měl být někdy v květnu ke konci května nebo respektive říkali. Spíš to vypadá, že to bude jako až se teprve uvolní všechny tyhlety restrikce aby protože to evidentně chtějí udělat in-person, jako že to chtějí, aby tam ty lidi mohli přijet a nejenom jako streamované I want takže Mělo by to být někdy prostě na konci května začátek června a říkal vyloženě Mask, že to bude buď to v Kalifornii nebo v Texasu, což směřuje na to, že to vypadá, že by mohla být opravdu továrna fek Texasu další věc, že se přímo tam potom zeptal někdo otázky A ptal Právě na dalších gigafactory a on říkal, že jí velmi pravděpodobně oznámí příští měsíc, co znamená, že vlastně v květnu, že jo, že je určitě zajímavé. To tady potom jenom ještě souvisí, že opravdu
Minuta: 8
tady je poznámka, že model y delivery to zná dodávky modelů i sníh a faktury. Berlin by měli začít v roce 2021, což mi přijde neuvěřitelné, ale nicméně. Taky jsme nevěřili té číně, uvidíme, ale každopádně to vypadá, že by opravdu třeba na konci příštího roku už mohly být první dodávky modelu y z Berlína, která mi přijde jako famózní, tohle se jim podaří, tak to bude hustý. No a s tím potom souvisí tenhleten velmi zajímavý Část, kde tady vidíme. Kolik je kolik se prodalo v Americe sedanu všichni competitor i dohromady a Kolik prodala Tesla model 3. Takže tady vidíte, že Tesla model 3 prodala víc než všechny ostatní automobilky dohromady. Ještě něco o jo. Tesla
Minuta: 9
model 3. V Americe se prodalo víc než všech ostatních sedanu od konkurenčních automobilek dohromady neuvěřitelný ti nedají jsem si dovolil takový malý vtípek je teda ryb těm ostatním. Ale tady je potom vidět. Kolik je potenciál zná. Tohle je běžný potom, když že v korporátech, když se koukáte a Specialist marketingového pohledu, když se koukáte na nějaký Tržní potenciál. To znamená kolik centrech má potenciál toho, že by si někdo koupil ten daný produkt v tom daném segmentu. Tak tady vlastně vidíte dole. To je segment SUV v Americe a tady vidíte ten čaj. Co znamená? Je to nějakých bratru skoro 300 tisíc kusů. A podívejte se jak malinko je tam teď Tesla model y. Zavřeli, ale
Minuta: 10
ten potenciál teda tím pádem je opravdu famózní a jet tím pádem daleko větší než než vlastně ten Tesla model 3. Což Tedy samozřejmě několikrát říkal a Dává to smysl, protože obecně nesu večka jsou dneska jako jedny z nejprodávanějších vlastně segmentu v Evropě určitě v Americe teda to mi to trošku jinak, ale ale je to je to určitě dobrý zaměření Mimochodem tady opět bych jenom si dovolil přihřát polívčičku, že hodně ne condega ty vám těch for celeru a těch co vlastně jako nemají rádi. Teslu tak tak dost často zmiňují, že není poptávka po tom po Tesle, což není pravda, protože opět mají back Lock jako blázen. To znamená, že nestíhají výrobu, ale a druhá věc, co říkají, že vlastně ve chvíli, kdy přijde more. Model y, že to bude kanibalizovat
Minuta: 11
trh. Tesla model 3, což je absolutní nesmysl. Kdyby to tak bylo, tak proč všechny ty ostatní automobilky mají prostě 20 plus různých verzí svých aut různých 16 druhů prostě všeho možného bavorák X3 xrs mě už dneska X1 X5 X6. Audi prostě Q, že jo to mají čtyři pět prostě sedm, že jo, jo, takže to je úplný nesmysl, jako proč by to mělo kanibalizovat, když to je určený na jiný segment jo? No, tak to jsme se jenom trošku odbočili. No tak tady máme full Self driving, kde se zmiňuje o tom, že uvolnily ten software na to rozpoznávání, že jo značek a tohle což už jsem O tom mluvil a Ukazoval
Minuta: 12
jsem to se můžete podívat tady. Nicméně se ozvi v Evropě to nemá ještě takové nasazení jako v Americe, kde vlastně začínají routovat to, že to samo opravdu i zastaví a zůstane to stát až teprve dokud řidič zase neznáš ten plyn, tak se to nerozjede, což samozřejmě ještě není na to ještě počkáme další, aby softwaru jedeš kemp, který zatím jsem jako už to mám natočený, ale ještě jsem ještě jsem to nepublikoval. To je teď další nový firmware, který umožňuje dashcam Viewer. Pak tady máme, že Tesla model y dosahuje malinko většího dojezdu, než Tesla model 3, byť je o 10% větší a těžší afrem tady teda tohle sandimmun rosnie rozebírá ten Tesla model y, kde se můžete podívat aspoň každý týden. Dělám video, kde sečtu všechny všechny
Minuta: 13
jeho videa za ten předchozí týden udělám jednak jedné překlad a doplním to jsem tím video materiálem u toho sandyho a je to dostupné na Petry od vinařů, víš. Takže koho to zajímá. Tady se zaregistujte napít Rio. No a můžete se na to koukat. Tady je potom taková další zajímavé Chart další zajímavé Jasně graf. Kde je vidět, že ten rozdíl Tesly oproti konkurentům se zvětšuje a Zmenšuje konkurence prostě nestíhá. Teslu dohánět a je vidět, jak se obrovským způsobem začíná zvětšovat jste. Propast vlastně mezitím kolik ta Tesla Je schopná dojet? A kolik dojede konkurence? Soláry teda tam bohužel, že ho díky tomu, že továrna vlastně Jak na erekci, tak na solária v New Yorku, který je z Ameriky nejvíc zasažený kovy den, tak bohužel. Teda ta je vypnutá.
Minuta: 14
Takže tady jsou propady obrovský a uvidíme. Kdy se to rozjede, ale nicméně Musk sliboval, že by se to chtěl tisíc týdně instalacím střechy mělo dostat někdy ke konci roku tohohle a že počítá s tím worthwhile to nějak příští rok. Nicméně zmínil tam, že největší poptávka je z Číny, takže Obávám se že jako dáma to pro ně samozřejmě smysl začít v Číně, že v Evropě si ještě Asi počkáme. No teď se pojďme podívat na obrázky tady to jsem zase taky v ivt v už ukazovali jako videa záběry z toho, jak se staví a na fabrika. Tesla model y v Šanghaji v Číně. A to znamená v gigafactory 3. Tady vidíte vlastně, kde by měla potom vyrůst. Už je to tam docela krásně vidět baterka. Fabrika
Minuta: 15
je v Číně, ta už je dostavěná už je úplně provozní. Takže tady vidíte, jak se tady vyrábějí. Ty baterky, který by měly být bez těch modelů, to by mělo být už ten sál Tupek. Ale to se asi dozvíme v tom baterii, na co jsem hodně zvědavý, jak to dopadne. Pak tady máme krásnou ukázku opět toho na co přišel Sendy Monroe, když to rozebírala, už jsem o tom mluvil s ním v těch videích. Ukazuji to tam, takže zase Pokud vás to zajímá tak já Tak se podívejte na petrion. Je to redukce ze 70 dílů na 2. Obrovská úspora, tím pádem času peněz váhy všech těhle těch věcí, takže maskami zdůrazňoval, že jejich cílem je snižovat náklady, ale nikoli na úkor kvality.
Minuta: 16
To znamená že oni Když dělají nějaký posun té technologie, tak se snaží, aby tam byla úspora peněz, ale zároveň lepší technologie, což opět a to Teda nejenom v automobilovém průmyslu, ale to platí obecně bohužel speciálně v poslední době se určitě zaznamenali, že strašně moc firmy jako se snaží snižovat ceny prostě pro pro koncové spotřebitele, aby byly atraktivnější, ale bohužel je to v Drtivé většině na úkor kvality toho produktu. Ten produkt je levnější novější prostě dřív odejde U Tesly to tak není. Tady jenom znova ukázka z Tesla model 3 toho toho zadního body a Tesla model y, kde teda musím zdůraznit, že Jasně lásko tam Říkal jsem ti to taky říkal,
Minuta: 17
že vlastně žádná jiná automobilka na světě, nemá to ze dvou dílů a Tesla to plánuje do konce roku dělá dokonce z jednoho dílu z jednoho velkého odlitku, což je naprostá jako revoluce auto mluvím průmysl. Ale samozřejmě na rok a jak jsem před čtvrtek se nedovírají dveře, pak tu máme čísla, takže vidíte, že nárůst procentuální byl něco kolem 40% year-over-year. To má z roku na rok obrovský narůst. Kde byl propad, tak byl v kašlou, což je docela logický, protože oni vlastně posledních 14 dní se jim to zavřelo nemohli dodávat Auta nemohli prodávat. Bylo to prostě omezený, takže jim zůstalo nějakých 14 aut na skladu a tím pádem se také z těch 14 tisíc
Minuta: 18
aut je ten mínus to tady vidíte, že pokud by se asi stihli dodat a stihli by se prodat, tak tak by to bylo v plusu. Mimochodem tady jenom jako zdůrazňovali, že oni musí přepnuli do 100% digitálního procesu a jsou schopný dělat. Asi ne takhle zápůjčky, což Mimochodem funguje. Už je v České republice, takže je možné si půjčit Teslu vzdáleně to znáte registraci na webu. A přijdete Přijdete vlastně na dohodnuté místo a čas a oni vám na dálku to auto odemknou, vy si zajezdíte, já jsem vrátíte mají Touch lézt vlastně sales to znám si to můžete objednat v telefonu, že jo, což žádná automobilka zatím nemám chce, za pět minut si můžete koupit auto přes telefon, v použití mi ho referát bych poprosil získáte, tak nějaký míle navíc nebo kilometry
Minuta: 19
navíc a to znamená, že otevřete otevřete Filip ten link třeba co je tady je pod každým videem. V podstatě u mě a z toho linku a s tím uděláte tu objednávku v telefonu a máte objednaný auto nemusíte chodit někam můžete i bez toho, aniž byste si to vyzkoušeli. Pak máte dokonce garanci vrácení peněz do nějaké doby, že to auto můžete vrátit zpátky. Kdyby se vám nelíbilo. Pak je tam bezdotyková doručení a bezdotykový doručení auta. Tohle teda funguje jenom v Americe, ale že vám ho doručí až před dům a já Takže vy vlastně jako si objednávat auto z mobilu a oni před dům. Mám to auto doručí. Absolutně zase nevídaný musíme v automobilovém průmyslu a pak mají i bezdotykový vlastně servisy to znát, o co jde a tak se opravuje pomocí mobilního servisu, který dojede za vámi a mi zase jako odejdete od auta na dálku to odemknete.
Minuta: 20
On si s tím udělá co chce. Pak asi řekne, hotovo se to zase převezmete a nemusíte s ním být v kontaktu. Máte tam ten Ten sociální odstup velké je nařízený, takže to je něco, co prostě žádná automobilka v tuhle tu chvíli nemá tyhlety všechny služby. Takže oni jsou na to nejlíp připravený. A vlastně už se to začíná projevovat začínají prodejem si mě přes ten online jako výrazně více než v minulosti. A takže když to ostatní automobilky asi začínají začínají brzdit začínají vlastně mít problémy, protože jsou zavřené prodejny shopy a tak dál. Což vede k tomu, že tady mám ten článek, kde se můžete podívat, že v slastně v Evropě byla dvě nejprodávanější auto v březnu, což přesně odpovídá tomu jako prodejnímu modelu tady popisu přijde mám to znamená, která Tak ten byl jsi zase poprvé, to se
Minuta: 21
tady říkal poprvé v historii vlastně byl pozitivní příjem wq1. Jo tady to jsou tohle, to jsou doručení aut, takže zase vidíme. Jak nám krásně rostou jako delivery, tohle je vlastně Free cash flow, která vlastně je pořád se pozitivní. Mají tam prostě vatu asi osm miliard dolarů. No takže to by bylo takhle v rychlosti všechno no, takže teď si to ukončíme jako video a pro ty z vás Kdo jste teda live, tak dejte mi chvilku a já rozjedu ten živý Stream. A uvidíme se za chvíli na živým streamu, kde jsi o tom budeme moc popovídat a já vám zodpovím vaše případně dotazy a jinak teda budeme to mít tak nějak jako že tak hoďku mags, uvidíme,
Minuta: 22
jak to půjde, protože já potom mám dohodnutý afterparty. Já jsem s patronami na zoomu, takže Kde si dáme trošku skleničku, protože mám zítra narozky, tak to tam trošku oslavíme. Takže díky moc za vaši pozornost a ať vám to proudí a uvidíme se někdy příště.

Předchozí video

Q&A Tesla Q1 2020

Další video

Kovy rozhovor : Svůj kanál už vůbec neberu jako odraz svého života |  Neurazitelny.cz | Stůl pro tři