Chceš podpořit tento kanál? Staň se PATRONEM!

#169 BMW i3 a Sandy Munro | Teslacek

Na webu teslacek.tv najdete také prémiový obsah, který je dostupný celé komunitě. Chcete se stát členem komunity? Informace jak na to naleznete v článku podpora tvorby.

Zdroje překladu:
@Forbes Tech https://youtu.be/rqiBWfsDTAA
@Munro Live

Automatický transcript

Minuta: 0
Ahoj všem, říkám si tesláček můj kanál se věnuje Tesle a elektromobilitě obecně a ne nějakým dalším tématům a dneska tady mám pro vás takovou perličku z archivu sandyho. No kdy rozebíral BMW i3? Takže pojďme na to. Tohle video je rozhovor pro Forbes před pěti lety vlastně dneska od roku 2015. Oni se ho ptal je vlastně proč to celý jako dělal protože autu. Proč se zabývalo touhle tou rozborku Hlavní důvod, proč jsem to chtěl udělat bylo kvůli Carbon Fiber, nikdo nemá produkční verzi auta z uhlíkových vláken. Toto je nejvíce Revoluční auto planety. Je to stejně Revoluční jako když přišel model T. Toto je karoserie. Je to v podstatě ochranná Capsule, aby posádka přežila havárii. Viděli jsme spousty malých aut v letět do bouračky, ale toto je stejně bezpečný jako cokoli, co jsme viděli.
Minuta: 1
Celý Je to složený, tak aby se získala výhoda kombinace směru vláken. Podívejte se sem z jakékoliv strany to auto Dostane zásah, tak je posádka chráněna konstrukcí s inteligentně směřované mi vlákny ochranná, kapsle by se dalo říci tato hliníková vana obsahuje baterie. Dolní se dávají tyto moduly s bateriemi celkem 8. Každý z těchto modulu obsahuje 12 článků, celkově tady 360v všechny moduly dohromady propojeny sériově tyto moduly jsou nezávislé ovládány touto elektronikou, co ovládá jednotlivé moduly. Pokud by mi odešla baterie v jednom z modulů můžu vyměnit ten modul. A můžu jet. Toto jsou modulyss Ford c-max a pokud mi odejde baterie v tomto modulu, musím vyndat celý baterry, pack ven baterie fungují tak, že je potřeba, aby v jednom modulu byly všechny baterie na stejné úrovni to se ladí při výrobě. Pokud ale později
Minuta: 2
jedna z nich odejde, tak jí ne. Jen tak vyměnit, protože bych ztratil ten banán s ostatními ta nová baterka by měla vyšší napětí, než ty ostatní tady u Fordu, tedy bych musel vyměnit asi 30 baterií. Kdežto u banu BMW pouze 12 tady z Mimochodem ukazuje ten dnes už vlastně jako začínající starý přístup těch modulu, protože jak dlouho jsi řekl na jednom z rozhovoru, že že se snažím jako odejít od těch modulů celým vlastně tak za install Tupek. To znamená, že ty baterky budou volně vlastně do celého peku a je to proto právě, že se ukazuje, že ty baterky tolik neodcházej je, že to není vlastně vůbec potřeba tohle dělat, akorát to vlastně přidává komplexitu a přidává to další prostě management na celý ten systém ještě nemáme všechna čísla, ale garantuji vám, že při produkci 20 tisíc aut ročně toto auto by mělo vydělávat. Takže tohle byla jenom taková Krátká ukázka
Minuta: 3
toho jak vypadá. Ode mě ty doslovné překlady, na který se můžete podívat při přístupu na paytron, který dělám každý týden od sendro a tohle byla teda ukázka, kde on rozebíral toho bavoráka před pěti lety, takže jestli se vám video líbilo, dejte prosím like, jestli se vám líbí kanál dejte odebírat. No a uvidíme se v nějakém dalším videu, ať vám to proudí.

Předchozí video

#170 Tesla Model Y Sandy Munro W4 | Teslacek

Další video

Podcast o Chytré karanténě: soukromí, bezpečnost, verze pro iPhony, funkce...