Chceš podpořit tento kanál? Staň se PATRONEM!

#165 Tesla Model Y Sandy Munro W3 | Teslacek

Na webu teslacek.tv najdete také prémiový obsah, který je dostupný celé komunitě. Chcete se stát členem komunity? Informace jak na to naleznete v článku podpora tvorby.

Přeložené video z @Munro Live


Obsah:

00:00 Úvod
01:26 E17 TMY Kabeláž
08:11 E18 Přístrojovka

Automatický transcript

Minuta: 0
Ahoj patroni Tak tu máme zase Sandy munro Time další týden překladu jeho videí z rozebírání Tesla model y ale předtím bych chtěl vám opravdu všem poděkovat za vaši podporu a je vidět že opravdu to pomohlo přesun vlastně k tomu v podstatě placenému obsahu způsobilo to teda u mě trošku reorganizaci práce protože nejdřív přednosti samozřejmě tenhle ten placený obsah a pak teprve dělám ty další věci takže jsem asi to vypadá že budu muset přesunout to i v TV na pátek protože to jinak nestíhám ale ale je naplňuje mě to dává mi to energii a je to přesně to co jsem potřeboval tady nějak se toho utvrzení že že to směřuje nějakým správným směrem a že si toho že si toho prostě je uživatel je vážně nebo teda odběratelé váží A to je přesně to co jsem potřeboval takže jdeme na to Sendy už konečně teda
Minuta: 1
Zapnul reklamy. Upřímně řečeno mu to tam jako hodně psali v komentářích, že to prostě nechápu, proč je tam nemá zapnutý, protože dává prostě strašně moc děkuji a nebo jako hodnoty vlastně, že lidem do toho a v podstatě měl z toho jenom ty patrony, i když teda začal vykon dělat. Ty i ty prodeje prodeje těch dílů, na to se dostaneme ještě nakonec, takže začínáme epizodou 17, která byla o next-gen wiring. To znamená jakoby kabeláži příští generace, ale v uvozovkách bylo or not a to se trošku dostáváme k tomu, jak jsem teď o tom mluvil v tom podcastu, jak to zmiňoval Mask prostě ta kabeláž tam ještě není úplně tak, jak jsme si všichni mysleli. Takže tady znova v podstatě sesumírovat to, že klasický auta mají kolem 3
Minuta: 2
kg 20 kilometrů kabelu. Tesla model 3. Má něco kolem 11
Minuta: 3
mu Nelo tady přesně právě zmiňuje to, že by bylo dobrý. Jasně přejít z těch 12V na 48V, že to vlastně očekávali, že bude nějaký lepší postup téhle oblasti, ale že teda bohužel vlastně se to nestalo Zombie Způsoby jak tohle to řešit, že jo. Musk sám říkal. Třeba Power over Ethernet, že jo. Tady vlastně zase modrou asi zdůraznil, že oni mají patent, že ona to zbavit se toho k nůž od té komunikace, která je dneska běžná v těch automobilový průmysl a využívat nějaký bezdrát bluetooth a podobné věci, ale zatím to vlastně nevyužili. Další věc je že jsme doufali, že vstupní napájecí Port to znamená ten pro ten proto nabíjení, že bude schopen obousměrného obousměrného. Asi provozu, že například. Pokud zůstane prostě váš kamarád někde viset s vybitým autem, takže budete moct přijet
Minuta: 4
a vlastně dobít ho nebo prostě si nabíjet barák, což mimochodem i jako bylo už i zmiňovaný na Twitteru a tady to upřímně řečeno tady ta část mi právě přijde, že by směřovala spíš na to, že že to bylo natáčení potom. Ono to od podcastu protože Upřímně řečeno tohle mi přijde, že se s ním bavili ty teď členové toho filtru. Podcast O věcech, které by chtěli, aby on tam zmínil, že nejsou zatím vyřešený, aby po postrčil vlastně Teslu k tomu s tím něco udělat, protože Upřímně řečeno mě přijde divné, že munro zrovna zmínil takovouhle vlastně jemu může být úplně Putna. Hlavně jako on nemá ty praktické zkušenosti s tím autem, tak kdyby jako sebral zrovna tohle to co přesně tak komunita kolem. A docela řeší jo? Takže tohle je mi takový jako co mě teď jako zpětně, když jsem vlastně dělal ty ty dvě věci
Minuta: 5
tak tak co mi tam jako vrtá hlavou jinak obecně vlastně to co já o tom vím nebo to co to co jakoby je ta šuškanda, proč to tam není tak jeden jako asi z hlavních důvodů, prý je, že je to z důvodu toho, že zatím je pořád dostupný u některých aut vlastně ten Free supercharging a vzhledem k tomu, že prostě třeba když máte 100 kg baterku, že jo, tak na to je schopný si běžný rodinný dům běžet několik dní, že jo, takže by to v podstatě jako směřovalo k tomu, že jako vždycky na supercharger, že si dobít vozovkách barák a vlastně provozovaci dům zadarmo, že ona kord jestli což samozřejmě chápu, že není úplně ideální, ale potom Samozřejmě jsou s tím i jako bezpečnostní věci a samozřejmě potom ten to zdraví ty baterky. Ono je tam toho víc nic méně se nezmění. že tam našli nějaký redundance a že vlastně tam našli nějaké obvody které jsou tam navíc že to vypadá že by
Minuta: 6
to možná třeba i mohlo jako do budoucna jít ale že to prostě zatím není zprovozněný a já teda k tomu dodávám že vlastně jako třeba Nissan Leaf to zprovoznilo už teď tomu to funguje A třeba i v Japonsku už jsem to je ukazoval vlastně že to využívají třeba dobíjení Jasně nějakých nějakých krámu nebo něco takového další je ukázka toho co ilon sliboval a to je že pokud si koupíte Jasně jednu motorovou verzi Tesla model 3 takže budete moct do budoucna jsme tam ten motor přidat Takže tady se můžete podívat že na Tesla model 3 jsou jako šrouby který oni původně jako nevěděli Na co jsou jenom jako předpokládali že by to mohlo být na uchycení toho motoru No tady na druhé straně a jste se můžete podívat že už toho motoru která je z Tesla model y a úplně přesně tam zapadá Takže takže to jakoby super To
Minuta: 7
je takový jakoby easter egg který tam ta Tesla má a je to speciálně pro ty co rádi dělají nějaký předělávky a tak tak že to opravdu jako je možné potom tam dodělat Pojďme se přesunout jsem kde budeme v blízké budoucnosti pracovat právě rozborce nějaký centrální vlastně chladící a vytápěcí jednotky vidíte že ty trubky tady lezou všemi směry zepředu vidíte tepelné čerpadlo doufejme že brzo jsi tomu podíváme na zub a budeme schopni Vám říci více detailů Zde vidíte přední motor a podvozek vše v jednom a tady vidíte Polo osud Vše je stejný jako byste našli v Dual motor Tesla model 3 tyhlety dva úchyty co jsem vám ukazoval tak pasují přesně tam dopředu co jsme koukali na ten Tesla model 3 Myslíme si, že to všechno bude asi stejný jako Tesla model 3, ale bude to potřeba ještě ještě rozebrat do detailu brzo se budete
Minuta: 8
moct podívat na sekce od mých Kluků, který budou rozebírat jednotlivé díly a ty už budou Bezoušek, protože to budou dělat doma, takže to by bylo k tomu 17. Do 18. Video se zabývalo hlavně Instrument panel m, to znamená. Neboj, on to moc krásný říká i ten znáte. Tak ten přední panel vlastně v tom autě, takže tohle je násoska. Ta je montovaná někde tady dopředu. Ukážeme si to, kde se to celé propojuje s panelem za chvíli. Já tady dole ještě otvor kam taky asi vedou trubky, ale jak tomu se všemu ještě dostaneme, jen jsem chtěl vědět, abyste pochopili, že ten člověk systémy člověk je vlastně to právě toto topení a klimatizace zkrácené svaly říká. Já že jde vlastně zvenku dovnitř. Nejdříve se ukážeme. Kam se připojuje ta nás. Víte, že je to všechno kolem je spousta pěny, aby bylo jistý, že se to nebude, že to nebude jako přibírat další vedlejší vzduch,
Minuta: 9
když se podíváme dovnitř vidíte, že Vzduch je nasáván tímhle tím odstředivým ventilátorem, tam je spousty klapek, který potom rozvádí ten vzduch dále rozhoduji, jestli tam bude studený nebo teplý vzduch podrobně se k tomu dostaneme později, až se to bude rozebírat ten vzduch už teplý nebo studený a pak rozváděna těhlech bočních potrubí ty žerou vzduch do rozvaděče tady nahoře já teda Upřímně řečeno nevím, jak to nazvat, protože to nikdo nedělá to komentoval jsem ty jo, to je vlastně ta nahoře táta Revoluční lišta, že jo. Kruci přes software vlastně tam ta měníte. Kudy se má to je fakt jako úlet. Je to úplně jiný než znáte, pak tady je ze svého auta, kde máte nějaký průduchy s nastavením směru a síly foukání takový ty tradiční, že jo tady nic takového. Kde je to všechno elektronicky řízený všechno je to je všechno. To jako rozhoduje, jestli to půjde na sklo obličej nebo tady
Minuta: 10
dolů na nohy k zadním sedačkám tady můžete vidět umístění airbagu pro pasažéra. Teď se podíváme na to, jak se celý ten panel montuje do auta, označil jsem tady ten bod spojení, ten má na druhé straně odpovídající díru, celý to pak dává do auta, který se to pak dává do auta jedním člověkem na straně řidiče. Používá se na to taková roboticka prostě manuální ruka asistentka si tento aby vlastně jako to bylo všechno přesně vyvážený a hlavně aby to samozřejmě o tom něco váží, že jo, tak aby to přesně dal na místo díky, že jste si pustili moje video. Doufám že se vám líbilo. Jestli jo, tak dejte like, jestli se vám líbí můj kanál zmáčkněte odebírat zvažujete koupit Teslu a Pomohl jsem vám tom rozhodnutí využijte náš refferal kód dostupný dole ve videu. A pokud vás zajímají úplný finesy a věci, které jsem ještě třeba nevydal. A nechcete koukat na videa s reklamami potom.
Minuta: 11
Určitě doporučuji začít odebírat přespat a staňte se mým patronem, ať vám to proudí.

Předchozí video

#164 PODCAST#1 Sandy Munro a Elon Musk v 3rd row | Teslacek

Další video

Václav Moravec - Politická kultura v ČR | Neurazitelny.cz | Večery na FF UK