Chceš podpořit tento kanál? Staň se PATRONEM!

#160 Skoda CITIGOe iV Mobilni Aplikace Škoda Connect | Teslacek

Na webu teslacek.tv najdete také prémiový obsah, který je dostupný celé komunitě. Chcete se stát členem komunity? Informace jak na to naleznete v článku podpora tvorby.

Detailní recenze na mobilní aplikaci Škoda Connect

Automatický transcript

Minuta: 0
Ahoj všem, zdraví vás tesláček dělám vydávat. Tesle se musí logicky dle jména, ale IO jiných elektromobilech jako zrovna tohle to video, který se bude zabývat mobilní aplikací pro Citigo půjčené od Škody auto, že tohle video se bude týkat mobilní aplikace pro Škoda Citigo e IV. Tohle video jste si psali jako na Facebooku na té skupině pro elektromobily a samozřejmě zajímá to i lidi, co viděl je to City Go. Takže tohle je vlastně video, který bude součástí toho seriálu o City Go, který na který se můžete podívat tady to auto je za velmi rozumné peníze a přesto má Prostě nějakou mobilní aplikaci, kterou se to dá ovládat, takže dost bylo řečí a pojďme se na to podívat, že prostě ty Go je zatím funkční pouze Škoda Connect. Tam se přidává to auto pomocí linka, pokud chcete aktivovat letu
Minuta: 1
aplikaci, respektive spárovat si auto s touhle tou aplikací, tak vydáte tady plusko a tady právě strašně jednoduše víc, že buďto manuálně napíšete Twingo a nebo ho tady nahrajete jako vyfotíte vlastně Zvenku na skle. Což Upřímně řečeno je právě ta bezpečnostní trošku hrozba, protože v podstatě kdokoli, kdo vám jde kolem auta, tak když vám takhle vyfotí vínko, tak si ho načte do té aplikace a pak už stačí jenom tipnout, kolik máte najeto kilometrů a vlastně dostane se do té aplikace a může Třeba koukat na vaši polohu a tak dál. Takže určitě by to stálo za to tam přidat nějaké další bezpečnostní prvek minimálně kdyby se tady dalo třeba někde vidět, kdo má k tomu přístup celé nějaké potvrzování a tak dál, takže když ho máte Takhle při Tak si tady na té první obrazovce hned vidíte, kolik máte
Minuta: 2
dojezd, jestli je auto zamčený a kolik byla poslední cesta. Když si Vlezeme do toho auta, tak se objeví tady tyhle ty první nastavení nebo první informace nutno teda Jasně říct, že to hledá plikace je primárně informační. Co znamená moc se tady v toho a já v tom dělat nedá, takže na rozdíl od Tesly, kde se s tím autem udělá skoro všechno, tak tady je to spíš informativní, než abyste mohli něco udělat, jo. Takže tady vidíte, že auto je zamčený, ale odemknout se tady nedá, takže je to jako dobrý na to, abyste věděl, jestli jste náhodou nezapomněli zamknuto nebo respektive odemknutý je vidět, jestli jste náhodou nezapomněli světla, což je taky šikovný to třeba Tesla vlastně ukazuje teda jako jestli si tě jakoby nebudeš se zamykat, ale neřekne vám to, jestli
Minuta: 3
jste nechali. Myslím, že je zapnutý světla ke světlu mně došlo a vlastně že Tesla že ho ti Drtivou většinu řeší softwarově, tak ona vlastně sama ten počítač ty světla vypne, takže se vám jako nemůže stát, že by jste zapomněli rozsvícené světla a tak to jenom jako taková vsuvka. No co se týká oken. Tak tohle Tesla vůbec nemá, abyste to měli informaci o tom, jestli jsou otevřené. Tady je vidět, že jsou zavřené nebo případně otevřené, ale zase nedá se s nimi nic dělat a že v případě kdyby jste zjistili, že jsou otevřený nemusíte jít fyzicky k autu. Takže to je ta první záložka záložka je stav vozidla. Kde je tady vidíte, kolik máte celkově najeto, což mimochodem je druhá věc, kterou musíte zadat do té aplikace, aby jste se přihlásili. Co znamená potřebujete vědět vínko a počet kilometrů najetých. Což Upřímně řečeno
Minuta: 4
není úplně nejbezpečnější způsob přihlašování teda. Tady bych měl jako malou výtku na bezpečností aplikace, protože teoreticky když někdo byste jeli tím autem kamarádovi mi třeba přečetli byste si kolik má kilometrů a stačí si potom vyfotit vínko, tak se dostanete k němu do aplikace a budete potom s ním moct vidět všechny stavy toho auta a některé vyměnit. Což není úplně bezpečné, stálo by to za nějakou kontrolu a čekám na potvrzení. Jasně od Škodovky, jak se k tomu vyjádří. Jsou tam nějaké možnosti třeba sledování, je se někdo přihlášený a podobně, to se mi k tomu vyjádřila, že při vytváření účtu je tam něco jako Master email a na ten potom chodí informace, že v případě kdyby se vám další člověk jako přidal do té aplikace, tak byste měli do toho Master emailu o tom dostat info. A tím vlastně získáte informaci,
Minuta: 5
že někdo další má přístup do té vaší aplikace. Já vzhledem k tomu, že to auto bylo půjčený a takže Samozřejmě jsem neměla tenhleten Master přístup, takže to nevím, tak schválně ty z vás Kdo máte City Go, tak napište, jak tohle to funguje. To by mě samotného zajímalo. Tady je vidět. Za jak dlouho bude bude jako následující servisní kontrola, což tady trošičku nám to zavání tím tím tou tradiční automobilkou. Bohužel já, že to vyžaduje na si servisní kontroly. Kde je snad teda servisní kontroly nemá ale nicméně Tohle není určené jako test nebo respektive. Jasně úplně jiná kategorie cenová a cílová. Takže pokud máte tradiční autozug a za chvíli to Chcete vyměnit, tak jste zvyklí na na servisní prohlídky a je to v pohodě. Další věc je baterka, takže tady vidíte, že zrovna se baterie dobíjí. Můžete tady zastavit a nastartovat nabíjení,
Minuta: 6
takže to je podobný jako má třeba. Tesla tady vidíte s nějak dlouho bude trvat nabíjení, což a uvidíte, že to teď na bmz230 a nějakých 30% se bude dobíjet 5 a něco hodiny, takže s tou matematikou tady vidíte, že tím pádem prostě jsme třeba na nějakých jako 20
Minuta: 7
a tady se dostáváme k tomu, že tohle je vlastně jedna z věcí, která se dá jako seriózně ta aplikace k něčemu používat a to je nastavení plánování dobíjení. No, takže tady vidíte, tohle je vlastně nastavení bypassu timer. To znamená, že chcete jako vyrazit, že už máte vyrazit na schůzku do práce a podobně, to je vlastně nastavení, které teď nedávno se zprovoznilo i v Tesle takováhle možnost dobrá nastavit si, že chci třeba v 7
Minuta: 8
vyrazit. Tady bych doporučil, aby jste si dali aspoň 20 procent možná spíš. No 20% bude asi stačit, ale proto, aby když byste dorazili jako s malou baterkou, tak aby když ty to zapnutý, tak aby se hned začalo dobíjet byty 20% aby se vám neničila baterka. To je docela důležitá volba strašně šikovná. No a potom se to právě kombinuje s tím, že vy si tady dáte třeba departure Time 1. A to jsou že velmi šikovně, jestli tady můžete nastavit, že nabíjení a můžete si tady nastavit i vidíte, že? Mu to jenom nabíjení, nebo jenom klimatizaci a nebo obojí. Takže si tady můžete dát třeba obojí. Protože je to do práce, takže Charge cinká AC A tady si dáte, že to chcete v pracovní dny a že
Minuta: 9
vlastně třeba 7
Minuta: 10
znamená pro ty z vás. Kdo máte nízký tarif například vodu šest, tak si to takhle uděláte a v pohodě, tím pádem se to auto bude dobíjet tuhle tu dobu. Na to uložit. Takže tohle to je pracovní týden. A tady tady třeba jsem si udělal jako zkusmo víkend to dávejte víkendový tady lidi to že tady už mám jakože vyrazit v 9
Minuta: 11
Save. Teď by se stalo, že když byste potom někde někam dojeli a stačily do zásuvky, jak se to nebude nabíjet, takže pozor na to jo, museli byste tady manuálně mačkat Charge. Takže to je Charge, no. Pak jsou tady driving data tady tohle to se musí separátně potvrzovat proto Tady taky nejsou data od začátku, co mám auto, protože jsem než jsem nainstaloval aplikaci, než jsem vlastně já tohle to rozchodil. Ale víte, že tady krásně vidíte, co jste za ten den najeli. Jakou máte spotřebu. Kolik kilometrů průměrná rychlost, jo? A ta spotřeba je velmi pěkná to auto opravdu až teprve, když jedete na dálnici, tak to trošku jako Papa, ale prostě je to úplně úžasné auto, ne prostě jako druhý do rodinného tady vidíte jsem dokonce 13,8. Ono tady to jsem zkoušel dálnici právě jo. Takže takže tady vidíte,
Minuta: 12
že opravdu ta spotřeba se pohybuje od nějakých 13
Minuta: 13
to auto je odpojený, že tady si třeba můžete dárek on start a teď vlastně, protože to auto je teďkon připojený, tak by mi začalo v autě vytápět docela dobrý je tady, že tady je venkovní teplota. Což třeba test na přímo venkovní teplotu v aplikaci neukazuje. Ale zase na druhou stranu ukazuje teplotu v autě, kterou tady zase jako nevidíte as teplota v autě je stejně pro vás jako asi ta důležitější, protože vy potom do toho auta poleze to je že jo. Jo. Takže tady vidíte, že už to už to jako běží. A už je to celý červený. To znamená, že to začnu vytápět v tom autě, že to můžeme zastavit, jako jsou trošku pomalejší jako než třeba v Tesle, ale prostě zase je to auto splněný kategorie. Je to prostě první první. Jasně verze by se dalo říct, takže jako určitě Škodovka palec nahoru. Prostě na to co
Minuta: 14
auto takovýhle kategorie má všechny možnosti a tady je zase ten tom plánovač a tady vlastně jako stejný jako proto nabíjení. Akorát že se to dá dát separátně i pro I vlastně pro tu klimatizaci jo? Víte, že to je skočí vlastně do stejného do stejného jméno. No, takže Takže tohle je zhruba v rychlosti ta aplikace. A co se s tím dá dělat, co bych tomu trochu vytknul je, že na začátku se mě to ptalo, jestli jestli to chci česky nebo anglicky, já jsem zvolil anglicky. Já už se to nedá změnit, nikde jsem to tady nenašel, takže prostě uděláte tu první volbu, tak už vlastně nejde změnit ten jazyk a tak jak vám asi většině v průběhu sledování došlo, tak se mi podařilo. A upozorňuji, že opravdu omylem hacknout aplikaci
Minuta: 15
Škodovky a to byl taky jeden z důvodů, proč tohle video mělo trošku zpoždění, protože jsem čekal na vyjádření Škodovky, protože jsem selže celou tu událost popsala. Poslal jsem jim to k vyjádření, co se teda stalo. Jde o to, že jak jsem ukazoval, jsem v tom videu. Tak proto abyste rozchodili tu aplikaci, tak potřebujete to vínko. A já zajdem k tomu, že jsem to dělal večer, když byla tma a nechtělo se mi chodit ven, tak oni k tomu autu je klíček a na tom kličkuje přívěšek. Kde je to venku je napsané logicky, protože tím, že máte nějakou flotilu těch aut, kterou ani půjčují, tak aby se vyznali, který klíče patří, který který mu auto, tak to dává smysl, že jo, že tam je napsané venku a myslím, že tam je SPZ. No každopádně já prostě s mým blbě jako už poměrně. Bohužel načtením zrakem jsem prostě ty poslední čísla jsem jako viděl padesátku jsem viděl jako 60, takže se mi podařilo
Minuta: 16
asi do té aplikace zaregistrovat jiné auto myslivnu tímto wingo. No a vzhledem k tomu, že ty auta jsou jako vyrobené takhle blízko vedle sebe, tak podle vyjádření Škodovky se vlastně stalo, že jsem se jako neuvěřitelným způsobem trefil hrozně do do těch kilometrů, mají tam teda mají nějaký Nějaký jakože bafer, že to nemusí být jako úplně přesně, ale ten ten baterie Velmi malý myslím, že říkali, že to je asi 10 km, jako do kterých se musíte trefit, což samozřejmě ve chvíli, kdy máte najeto prostě 1000 km, tak je to prostě se to myslím blíží teda výhře ve Sportce jako daleko příjemnější zpráva teda. Kdybych vyhrál ve Sportce. Ještě ne, ale prostě Stalo se to tak, že prý jsem se trefil prostě zrovna do toho do těch kilometrů, jako jiného auta naštěstí auto bylo taky
Minuta: 17
a Škodovky, že jak se tady můžete podívat, tak tak jsem vlastně měl připojený dvě auta, kde teda Mně se stalo, že jsem prostě jako na to přišel tím, že jsem to jako zaregistroval to auto. A teď jsi mě přišlo divný, že jako ten počítač palubní mi ukazuje 50% Ale jako v mobilní aplikaci vidím 100% nabito, že jo. No takže jsem to jako Se kouknu na to lokalitu a zjistil jsem, že ta Lokalita je teda ve Škodovce, což samozřejmě okamžitě došlo, že to asi nebude to hned. Ahoj, tak mám půjčený, že jo. No, ale že jsem začal prostě Reverse Engineering jako zjišťovat, kde se teda stala chyba jako Přišel jsem na to, že je že teda tam je jiný vínko a pak jsem si zaregistroval to druhé auto a normálně to prošlo. Nedovolil mi to dva na základě toho jsem vlastně teda napsal, ty Škodovce to vyjádření teda opravdu je takový, že se to nemá stát, že to není samo. Ty jsou určené, že
Minuta: 18
tam je teda nějaký jako limit, že to nemusí být úplně přesně, ale ten limit je opravdu velmi malý. Nicméně právě já jsem jako apeloval na Škodovku v tom, že si myslím, že ani tak to jako není úplně dobře, když tam je ten limit. Takhle malý, že opravdu se může stát, že prostě vy pojedete třeba s nějakým kamarádem, že ho budete mít vedle sebe někoho. Koho znáte, takže mu důvěřujete a on si prostě přečte vaše údaje vlastně z toho z toho auta. Stačí mu v podstatě jenom teda kilometry a to vínko a dostane se do té apky, tak jsem opravdu chtěl mít potvrzení, že že teda ten člověk o tom bude vědět, že jsem mu tam někdo přihlásil amobi na základě toho na sněhu dělat nějaké kroky, že se s ní nedá jako udělat nějaká velká škoda jako tomu člověku, ale nicméně, že uvidíte lokalitu toho auta, můžete mu můžete mu zastavit zapnout nabíjení a můžete mu třeba nastavit vlastně ten že teplotu v autě
Minuta: 19
a můžete nastavit vlastně to co teďka druhá, stěna to dobíjení. Takže jako moc toho udělat nemůžete, ale nicméně prostě Dokážu si představit, že co jako lidi piar, že to ta lokalita není úplně jako dobrá věc. Takže bylo opravdu potvrzenou od Škodovky, že teda o tom víte. A že prostě na základě toho vy můžete jednat. a bylo Samozřejmě jako taky jako slíbeno že pracuju prostě na nějakém na nějakém jako sjednocení těch platforem a určitě jako do budoucna to bude výrazně lepší no takže to tím by jsme uzavřeli tenhle ten díl kde si myslím že opravdu znova říkám k tomu jak to auto cílí tak ta aplikace je velmi šikovná ukazuje toho poměrně dost hlavně nedá se s tím toho tolik dělat ale to potom odpovídá taky tomu že jo že to zabezpečení nemusí být až tak úplně na vysoké úrovni A taky hlavně na tom autě tím pádem
Minuta: 20
nemusí být ta komunikace tak velká s tou mobilní aplikací aby to něco jakou měl bych chtěl poděkovat novým Patronum které Přibyly nejdřív teda upgraded na Honza Bartl a Martina sám grilovali pivaře novináře a nový patron Daniel Doskočil sestava vinařem Díky moc a já vás je na základě toho Teď v tom minulým videu říkal, jak jsem předělal vlastně trošku ten Petr. Jenže teď pivaři nově už to není čistě fanouškovský té, ale už mají už budu dostávat je nějaký benefity, tak jsem zavedl nový TRW, který taky už jste si někteří z Vás napsaly, který je čistě fanouškovské a je teda jenom za jeden dolar, protože jste psali, že podporujete třeba víc a víc takovéhle tvůrců a že samozřejmě logicky radši podpoříte prostě 10 třeba různých tvůrců po jednom dolarů, než jako si vybrat toho jednoho čemuž jako taky rozumím a přijde mi to jako docela dobrý nápad a
Minuta: 21
speciálně s tím, když teď ty pivaři už budou mít nějaký obsah, tak to dává smysl přidat další týden bude za jedno euro. No a protože je tady Jsme všichni na té karanténě. Já nevím jak vám, ale mě už to začíná lézt na mozek. Hlavně z pohledu toho, že prostě mi strašně chybí ten sociální kontakt. Já tomu říkám sociální dehydratace, tak jsem Včera udělala setkání patronu přesun jsme se dali, dali jsme se jako virtuální hospodu a dopadlo to docela dobře. Všichni se to chválily byla cesta. A vtipný. Tak jsme tam byli prý zná si objednali pivo přesto. Zachraňte pivo, takže jsme spojili takový jako příjemné s užitečným. Jediné na čem jsme se shodli. Tak vázla teda obsluha jako to nebylo moc dobrý no. Museli jsme si chodit sami pro piva na závěr tady mám jeden nápad jednoho fanouška, co napsal do komentářů, co se mi jako moc líbilo, že pokud chcete podpořit tenhle ten kanál jinou než finanční formou,
Minuta: 22
tak tak on vymyslel jakoby akci znám kamaráda a to je, že když byste si dali za cíl pěti kamarádům přesvědčit, aby zdali odběr. Tak v podstatě ten kanál jako vzroste velmi velmi jako velkým způsobem za poměrně jako málo u ségry, že to je jako super nápad a se mi líbí a hlavně jako. Jsi zase ten dvojsmysl znám kamaráda, že jo? Takže to se mi moc líbí, tak pokud by jste znali nějakého kamaráda, tak určitě uvítám, kdybyste šířili dobro tohle kanál. Díky moc za pozornost a ať vám to proudí.

Předchozí video

#159 Tesla Model Y Sandy Munro W1 | Teslacek

Další video

Jižní Korea: cítím se tu bezpečněji jak v ČR, situaci zvládají nejlíp na světě (podcast)