Chceš podpořit tento kanál? Staň se PATRONEM!

#16 Q&A Jaké jsou Tesla pneu a jak se mění | Teslacek

Na webu teslacek.tv najdete také prémiový obsah, který je dostupný celé komunitě. Chcete se stát členem komunity? Informace jak na to naleznete v článku podpora tvorby.

Video vytvořené na základě dotazu z předchozího videa o servisu.
Jaké používá Tesla pneumatiky? Můžete si je měnit sami? Kdo je Tesla certifikovaný pneuservis? Na jaký tlak hustit? atp.

Automatický transcript

Minuta: 0
Takže ahoj všem. Pojďme pokračovat v otázkách a odpovědích otázka od jednoho posluchače, jak je to s neumatix Kami. Takže pojďme si říct všechno co současné chvíli, jako o tom vím. Jo to znamená nic číslo jedna, jestli jsou letní a zimní pneumatiky. Ano je to prostě normální auto jako s normálním a pneumatikami, takže je potřeba mít jenom směs na léto a jen o směs a hlavně vzorek vlastně na zimu, takže to je odpověď číslo 1 jsou teda standardně letní a zimní pneumatiky, jestli jsou stejné jako do normálního auta téměř samozřejmě s tím, že jsou dimenzované na tu velkou zátěž jako tou hmotnost tady větší 101 větší 102 letní verze má takovou pěnu vepředu do předních kolech, která se zabraňuje šíření hlučnosti.
Minuta: 1
Takže tohle je něco, co třeba teoreticky si můžete pořídit i do ropáka. Ale absolutně ty vole smysl, protože já samozřejmě přes ten hluk toho motoru jako vůbec ne oceníte. To že jako pneumatiky vám nedělají takovou hlučnost, takže to je to je tohle. letňák Aby to bylo potichu. No a samozřejmě Díky tomu, jak je to auto těžký, tak je potřeba ty pneumatiky jako Foukat na poměrně vyšší tlaky a konkrétně tomu je to Esko. Má 3,1 jo se má foukat, kde se ty pneumatiky dají vyměnit to byla další otázka, tak certifikovaný je Euromaster. Jo v Čechách. Vlastně je to ta cult, že jo, ta společnost,
Minuta: 2
která pod tím brandem jako funguje. Takže ty mají ten mají oficiální certifikaci vlastně dělat jste slangu mi ale nicméně. Není to o tom, že prostě musíte jít jenom tam. Jo můžete jít kamkoli, kde vám uzvednout to auto jo, což je asi ten nejzásadnější. Jako problém, protože ve chvíli kdy jako To auto je vy a půl tuny cca tak ne úplně každý pneuservis to zvládl. To jako jeden důležitý. Fakt na to navazuje otázka, jestli jste jsi schopný ty jako pneumatiky měnit sami teoreticky. Ano samozřejmě teda pouze v případě, že máte zimáky na jedněch discích a letňáky na druhých discích, jo, protože nepředpokládám, že by jste měli doma doma vlastně ty přístroje na to sundávání guma foukání a hlavně jako vyvažování, že ho to jako
Minuta: 3
že pokud máte separátní set, kam já teďkon směřuji taky, protože zimáky budu mít vlastně na těch 19, co jsou ty standardní pro to Esko a letňáky už mám vlastně připravené v Tesle prostě na léto a jednadvacítky, kolik jako pěknější, než to si potom ukážu, jinak bych ještě dodal na tu otázku, jestli si můžete sami měnit ty kola. Důležitý fakt zase k té váze jako nevím, kdo z vás máte hever, který jako ten ruční, který uzvedne auto víc jak dvě a půl tuny, takže tam jako bych to viděl, tak jako problém. výcvik
Minuta: 4
No každopádně, to se dostáváme asi někdo jí mu budu. Takže ten pneuservis teda ne. Jenom, že musí být schopen to auto, ale musí být schopen převlékat buďto 19 nebo 21. Nebo případě XP jsou to 20 a 22. Jo další věc, která s tím souvisí s těma kolama, že pokud máte asi ty větší kola. Tak máte vyšší spotřebu, jo. Nemám to ještě změřené, budu se tomu potom věnovat až až budu jako dělat poměřování, vlastně právě až budu mít v létě ty nový jednadvacítky, ale mělo by to být tak, že ten rozdíl by měl být něco kolem pěti procent u toho u toho SK. Co je ale zásadní, tak je u toho x Jo
Minuta: 5
tam právě Jakub to má zimáky má 20. A letňáky má 22. A ten rozdíl u něj je tak 15 procent jako je to je to fakt hodně, jo, takže opravdu toho i ty větší kola. Sice jsou jako vypadají super, ale Připravte se že vám to jako opravdu brutálně sníží dojezd jako to už je docela hodně jo, takže to je k tomuhle, takže jsme zase na tom hlavním displeji, který je vlastně na s tím volantem. A tady máte jako informaci o tom, jak jste na tom s pneumatikama. Jo to znamená tady tohle to kolečko, tak i když na to zmáčkněte a podržíte, tak se vyvolá k menu, kde můžete přepínat vlastně co na téhle té straně jako pravý levý se ukazuje. Jo oproti tomu. Tady to kolečko, když zmáčknete, tak zase budete měnit na
Minuta: 6
té druhé straně, jo, takže když to zmáčknu, jo. A tady to před Status jo, tak jsem vám ukáže, jak jste na tom vlastně z gumama. Jo, jak jsem říkal jo. Mělo by to být na 3,1, takže já to mám trošičku méně, protože jsem to foukal asi nechal jsem si to měnit, když bylo nějakých 15 stupňů, teď vidíte, že prostě 8, takže samozřejmě logicky. Prostě to každopádně ve chvíli, kdy by to kleslo pod 2,7, tak vám to už zežloutne a vlastně i když byste nebyli na tomhle to jinak tyhle ty volby. Kdybyste byli třeba tady na těch rybách. Tak vlastně se vám to tam jako automaticky. Jakmile se jde teda o Tak se vám to tam přehodí a cítí to žlutě takže Víte, že něco špatně jo. Jinak potom tady na týdne tý straně z nějaké ten displej. Tak tady když jsme autíčko, tak
Minuta: 7
tady je položka servis to když zmáčknu, tak tady mám. Nerezová pneumatiky Jo, ale musím říct, že teď je to udělané nějak chytří, protože když vyměnili pneumatiky v servisu, tak jsem to vůbec resetovat nemusel. Oni prostě pochopili, že jak se ty pneumatiky sundali, tak se ty senzor automaticky vyresetovat a vlastně auto si to načetla nebyl problém jo, ale to je od toho firmwaru devět, když jsem to dělal předtím z těch zimáku na letňáky, tak jsem musel tady tohle to reset senzor jako mačkat jo, takže zajímavý. Každopádně ještě jedna věc vlastně k tomu k tomu, jak jsme si říkali, jak jsme si říkali vlastně ten oficiální support nebo respektive oficiální servis, tak vidíte, že tady v tom autě a kdekoli. Kde je vidět auto, tak je vidět přesná jako replika asi vašeho fyzického auta, jo. To znamená i včetně
Minuta: 8
těch kol. Jo a to je jako Jediné co jsem Zatím jako zaznamenal, že ve chvíli kdy potom budete měnit na nějaký jiný typ kol. Třeba já jako on v létě, jak budu měnit Naty Naty arachnid 21. Tak vlastně na to asi potřebujete ten certifikovaný servis to, že se něco musí změnit ve firmwaru, aby vlastně co vám začaly ukazovat. Ty kola jo. To samé vlastně i tady budeš třeba otevřete, že jo. Tak je hned se vám ukáže, že jsou otevřené dveře a takový věci jo, takže to auto prostě dělá na tom displeji to co je to stejné, co co dělá v realitě. Takže ať vám to proudí.

Předchozí video

#18 Srovnání Tesla Model S (2017) vs Smart (1999) srandička | Teslacek

Další video

Vánoční dárek z IKEA? O tomhle moc lidí neví (unpacking reproduktoru)