Chceš podpořit tento kanál? Staň se PATRONEM!

#159 Tesla Model Y Sandy Munro W1 | Teslacek

Na webu teslacek.tv najdete také prémiový obsah, který je dostupný celé komunitě. Chcete se stát členem komunity? Informace jak na to naleznete v článku podpora tvorby.

Detailní rozbor prvních 11ti videí od @Munro Live. Další takový rozbor příští týden dostupný přes Patreon.

Automatický transcript

Minuta: 0
Ahoj všem zajímá tesláček, máme tu video o rozebrání. Tesla model y od renomovaného experta sandimmun Rosic, který rozebírá auta a pak na to dělá hodnocení Mimochodem rozebírali Tesla model 3. Tady se podívejte, kde jsem udělal video, kde popisuju vlastně celé Tesla model 3, jako no rozebíral, co tomu říká tak dál. A teď on si vytvořil stránku a Ondro live, kde začal rozebírat. Tesla model y a vlastně vydává to jako seriál už má i paytron stránku, kde jsem se stal nejvyšším patronem a je možné mu dát nějaký dotaz. Já jsem okamžitě svým Patronum dal možnost, aby vymyslet jedna co se ho zeptat a s uděláme na velký hlasování, abysme jako ten nejlepší otázku nebo
Minuta: 1
tak. Potom budeme pokládat akorát dobrá chvíle poděkovat novým patro dům a nebo modifikovaným partnerům, kteří zareagovali na minulý video. Díky moc a je to speciálně Roman Fišer, který se posunul zpěváci na vinaře. Pak je to Erik križe križovenský, který se stal novým pivaře Pavel Málek, který se stal VIP. Děkuji moc ráda jedlinský, který se stal novým pivař m a Pepa Matějka, který se gradoval Svinaře na VIP ještě jednou fakt děkuji moc. A to je přesně to, co potřebuji jako Boost energie do další tvorby a na závěr a videa si řekneme o těch změnách, které se mi zatím rozhlíželi, jak to do budoucna budu dělat. Takže pojďme na toho sandyho. No tak první video bylo o prvním dojmu. Tady si to obešel a
Minuta: 2
srovná. Porovnání oproti Tesla model, 3. Kde říkal že na první pohled zvenku to vypadá velmi dobře že ten ten posun jako v té výrobě byl evidentní že že nemá takové problémy jako měla ta první řada těch těch Tesla model 3 ale zase říkal teda na druhou stranu že je pravda že oni mají červený ten model protože mají si to nemohli vybrat že jo co to měli od nějakého dealera Takže jinak kdyby jsi to jako vybírali tak že si vždycky berou bílou na který je to nejlíp vidět samozřejmě ta černá mezera oproti té bílé a když jsem odcházel tak jsem mu líbil ten vstup do toho kufru že musím že otevře takže je tam ten rovný to jsem já změním video že to je jako šikovná věcička by jsem to fyzicky neviděl druhé video tak tam už si
Minuta: 3
vzal opravdu měřák a Obešel celé auto měřákem kde chválil to že byl je vidět obrovský posun u dveří Kde je oproti Tesla model 3 tak tady musím byl rozdíl jenom jeden milimetr Jako na těch různých jako mezerách kdežto a sněhu Tesla model 3 říkal že na jedné straně vlastně dal dal Malíček a korovnice na druhé straně tam nestačil nehet takže opravdu ten ten rozdíl jako obrovský u toho auta na zadku auta byl největší problém Mostě u těch zavíracích dveří Kde na jedné straně měl milimetrovou mezeru a na druhé straně 3,5 mm což říkal že to už je teda opravdu jako hodně to není jako dobrý nejhorší vůbec byli zadní světla posazené jestli tam
Minuta: 4
u toho u těch dveří a ty na jedné straně měli 3,5 milimetrů mezeru a na druhé šest mezeru takže je vidět že je Tesla opravdu tady pořád ještě má co zlepšovat určitě se to zaznamená jezero pánských médiích který to nezapomněli připomenout Nicméně tady munro jako zmínil to, že je důležité si uvědomit, že oni mají jako jeden z prvních modelů a že to vlastně naschvál takhle chtěli, že Tesla model 3 měli taky jeden z prvních modelů a že tohle je jeden z prvních modelů a že by ti když to tady jako nejsou dobré výsledky, takže v oproti tomu Tesla model 3. Je tam vidět obrovský posun. To zaprvé a zadruhé říkal, že kdyby dělali nějakou jakoukoli jinou automobilku a vzali úplně jeden z prvních aut jako tak, taky by to nebylo úplně bez chyby jo, že je to zas není úplně jako zas tolik výjimečného, že samozřejmě tohle jako je špatný výsledek. Ale
Minuta: 5
že ví, že je Testo na tom bude dělat. A že prostě je to bude určitě lepší, tady se hodí vsuvka, že on uvolnilo už i video dělali u něj munova jsem si dělali vlastně takovou jako shromáždění, že si lidi tam mohli za peníze přijít a na všechno se podívat a klást otázky a tam právě byla diskuze ohledně Tesla model 3 a právě těhle těch jako problémů a on tam má dokumentoval tu situaci jako docela docela jako zajímavě, že on říkal jako. Ano prostě to zpracování jako nebylo nebylo prostě ideální. Nebylo to na co jsme jako zvyklý z automobilového průmyslu. Ale zase na druhou stranu s odstupem času musí uznat, že auta se nekupují, jako že když přijdete do krámu neřeknete, kolik chcete mezera jako kolik chcete jako prostě limit. Mezi těmi mezerami, nekupujete to na Six Sigma a já což jako standard certifikace
Minuta: 6
vlastně právě na Za kvalitu výroby. Takže nekupujete to na Sigmy, ale kupujete to za peníze říkal volejte se zase na druhou stranu prostě Tesla jako pořád jako prodává a ty lidi si to kupujou a on říkal právě, že jako udělat auto tak aby to bylo správně tyhlety tyhlety právě ty mezery. Já to doladění tak stojí jako Neuvěřitelné peníze a že tady jako vidět, že Tesla prostě jako se rozhodla, že tady to nebude ta její priorita a že tady jako ušetří nějaké peníze oproti tomu zbytku hlavně Co je jako další věci proti úspoře peněz taky ještě ke všemu to jako šetří čas. Samozřejmě, když se to takhle jako úplně super ne dolaďuje. A tady je právě jako vidět jakých kleštích vlastně ta Tesla je že na jedné straně prostě ty když ortézy a to jako vyčítají, že prostě
Minuta: 7
nedodává, že jo. Takže oni se snaží dodávat. Prostě když zase dodává, tak zas, že to nemá tu kvalitu. No nechtěl bych být teda v botách maska. Jak se říká? Jo, takže to bylo druhé video video, tak tady se přesunul do předku auta. Začal se zabývat vlastně před tím kufrem, kde zjistil další problém. A to je, že tam byl uvolněný přední plast a ten měl vypadnout jako stromečky, kterými se to přichytává a měl vlastně úplně uražený jako jeden sáček na boku a díky tomu ten plast je tam nebyl docela krutý a když se to pokusil Jak opravit, tak asi mu potom nešel zavřít, tak přední haubna jako takovým jako pružení, já vlastně nešla dovřít, no. A tímhle
Minuta: 8
tím videem zhruba končí. To jsem si taky všimnul veškeré reportáže. Všude jako nároky v médiích jako Autoforum a podobný. A to proto, že tady právě končí ta kritika a začíná začíná vlastně to obdivování, takže vše pojďme na video číslo čtyři. Takže kdo ti to čtyři byla oprava toho kufru a tady se právě jako zase ukazuje to nějak ten Sendy. Prostě je neuvěřitelný v tom, že on jako je kritický dokáže říct. Prostě tohle udělané špatně, ale zase na druhou stranu je jako když něco udělám dobře, tak to pochválí řekne. Proč je to udělaný dobře a tak dál a právě když je když je vlastně něco udělané špatně, tak on se snaží vymyslet, jak to udělat lépe. No a tady jsi přišel na to, že ten cvoček, který drží jasně ten plast, takže je jako udělaný blbě nebo respektive, že jde
Minuta: 9
udělat líp a navrhnul Nový Design. Míňo tam, že on jako není opravdu firma, která by se která to dělá kvůli tomu, aby se jako vysmívala, ale jeho Hlavní byznys je právě to, že on rozebírá ty auta pro automobilky a doporučuje ty vylepšení. Jo můj osobní dojem je ten, že tam je zcela evidentní, že on se snaží získat kontraktu od Tesly, protože to Mimochodem by to teda jako sakra dávalo smysl, že jo, protože přesně to co on dělá vytekla potřebovala jako sůl a a on jí to teda tím pádem se rozhodl, že to dělá vlastně permonu, to znamená zadarmo zadarmo zdarma už u té Tesla model 3 poslal. Tesle excelovskou tabulku s více jak 250 vylepšeními, kde přímo i jako uvedli, co mají udělat. A kolik jim to uspoří peněz? Ono to tam přímo zmiňoval, že to udělali proto aby
Minuta: 10
nebyly tak zvaně no Hard Feelings. Protože samozřejmě logicky. Jako některé části ty negativní, že jo se samozřejmě všude rozmazlí, že jo. To jak to u Tesly bývá přesně jako pouze ty první tři videa se oni všude píše. Takže samozřejmě aby vykompenzoval jako to co se týče děje, tak tak jako jí jí prostě dal tyhlety tyhlety vylepšení a no, takže na základě toho on prostě vyrobil pro ně jako nový novou úchytku, kterou ukázal, jak to mají udělat a tak a vlastně dali jim to dal jim to prostě jako jako dárek jo, což mimochodem je teda jako super teda 5. Video, tak tam se díval na podvozek, kde zmiňoval, že je to v podstatě stejné jako u ten tři, ale ne Nebo tak ne, že to je podobné jako Jakou
Minuta: 11
Tesla model 3, ale ne stejné, že ta tlumičová výztuha. Která byla zmíněna v tom Tesla model 3. Já jsem to taky zmiňoval, že tam má spoj, který je udělaný s vařenými pásky, tak dneska je udělaný šroubama, že to dává smysl, že to jsou dvě celkově, že to zlevní tu výrobu a zjednoduší, ale že při tom přitom to neztratí nic jako na svoji tuhosti. No ještě zmínil to, že vzadu na ty zadní zadní ose, tak tam je přímo i vidět, že je to jako Wheels. Tesla model 3. Je tam nálepka, což samozřejmě zase jako chválil, že to je přesně jako co zlevňuje tu výrobu, co je dobrý a ségře asi to zadní hřídel je vyosená trochu, že to bylo i v té Trojice, že to není úplně běžné, že to je jako specifika té Tesly, že
Minuta: 12
to je zajímavý. A že potom se na to asi víc podívá. 6. Video se věnovalo kabelům a dalším věcem a tam byl první Šok sandyho, protože zjistil, že veškeré kabely, které jsou v té venkovní konstrukci, tak mají ven a vlnitých zábal nebo prostě takovou jako speciální tuhou bužírku a ty kabely jsou jsou vlastně schovaný veškerý všude a že on říkal, že to žádná automobilka, že neviděl, že by to nějak automobilka to takhle dělala, že samozřejmě je to drahý, ale že tím pádem to auto nemůže mít žádný problém nikdy prostě se zkratem nebo s tím, že by se něco stalo s těma kabelama, že to je přece super druhý šok byl když zjistil, že Tesla používá u rozvodu klimatizace na používá takzvaný quickconnect ID, což evidentně nějaký způsob propojení těch těch hadiček
Minuta: 13
té klimatizace. On říkal, že tohle používali ve Fordu. A že to používaly právě Ve chvíli kdy ta klimatizace tekla a že ty tykat o klasický a šroubové spojení právě, že má problém, že prostě má úniky. A že tohle nemá žádný únik, že to je prostě super, že to je to nejlepší, co může být, ale že je to samozřejmě jako dražší pak přišel na brzdy, tak brzdy zjistil, že stejně jako ten tři, tak to užij a Brembo brzdy. Akorát že Tesla z toho frézovat něco tu reklamu a napsala tam Tesla. Vzadu jsou zesílený, ale tam jde teda o to, že on předtím rozebíral. Tesla model 3 Long Range a teď má Tesla model y Performance, takže se tam ty brzdy. Jsou kvůli tomu jako spodní části zadku auta, tak tam bylo první potěšení sandyho, že oproti Tesla model
Minuta: 14
3, kde tam měli přesto dílů, co tam byli zbytečně komplikovaný po dodržování výrobu, tak použili jeho návrh, který jim doporučil, aby udělali. Akorát že udělali se skládá mátový vany s pevnou hliníkovou konstrukcí jako s úchytkami. Pro přesné zasazení, že tohle celý vlastně tím pádem tu výrobu brutálně Zjednodušuje a zrychluje. A zlevňuje samozřejmě 7. Video se věnovalo přední nárazový zóně. Tady si všimnul nový předělávky, že vyztužení větší vyztužení té přední konstrukce o proti Trojice a Přibyl tam tak zvaný Call jako nebo klinikách, které jsou udělané tak, že když to auto jako nabourá, tak tak ten Call se jako za roluje dovnitř a vlastně způsobí na eliminaci tý
Minuta: 15
kinetické Energie, která tam jde do toho auta. Všiml si, že tam je vyvedený kablík pro konektor nebo respektive konektor pro reproduktory pro evropské nařízení Evropské unie, že jo. Že auta budou muset vydávat zvuk otcům, to je to tam je připravený kablík, ale konektor tam není do Ameriky boční kamera s blinkrem má velice dobře provedený u způsob uchycení, že to je zase jako dobrý jednoduchý levný a že to je ještě zase je lepší než u té trojky uchycení. Test volila opevnění toho prvního kotouče venkovním šroubem, že ten šroub je vlastně vidět z venku a se šroubuje zvenku. A to právě zmiňoval, že je super pro následnou jako opravy, že o demontáž tak dál vůbec jako s tím cokoli dělat, protože tradičně Ten šroub i zapuštěný dovnitř a tam velmi často a prostě
Minuta: 16
velký problém ho z toho vyndat jako vedlejší efekt tohodle kroku tam ukazoval, že vlastně tím pádem tam nejdou nasadit jako běžný ráfky a že ty ráfky musí mít vykousnutí právě na to, aby aby se tam ten šroub vešel, což samozřejmě dává Tesly tu výhodu, že jen tak si tam nemůžete obvod nějaký nějaký ráfky, které nejsou určený pro Tesla model y a nebo prostě ty ty výrobci co dělají jako ráfky zs100 do party, tak by museli si změnit výrobní stroje nebo upravit, aby byly schopný udělat a tyhle ty kola. 8. Video bylo v otázkách a odpovědích to zná tam právě ty první co měli možnost, tak se ho ptali. Tak první otázka bylo Jaký je standard pro mezery není, takže odpověď bylo, že není jako vyloženě definovaný nějaký standard, ale je to o tom, co se nastaví, že samozřejmě toho tvůj, že byste jako to co si řeknete, že nastavíte, tak byste měli mít všude po celém
Minuta: 17
autě, takže jako pokud někdo chce mít vymetené, tak můžeme milimetr, pokud někdo tři milimetry, tak chci milimetry. A nemělo by to je po celém autě, ale že tak jako většina automobilek se drží tak že že mají rozmezí tři a půl až čtyři mi že berou jako že že to je prostě ten standard přičemž teda tím pádem nám z toho vyplývá, že vlastně půl milimetrů je jako tolerance, která je jako běžně v autoprůmyslu tolerovaná, takže tam třeba na těch dveří, jak on zmínil, že tam mají a toleranci minimetr, tak tam vlastně Tesla už je jako tomu hodně blízko, ale samozřejmě na tom zadku tam je to prostě to tam Bullet 2. Otázka, jaký je rozdíl s tím ramenem. Tesla model 3 vs. Tesla model y ten původní má ten svařovací kus a jak jsem to říkal a Tesla model y šroubovaný to nemá žádný vliv na funkci, ale je to výrazně levnější Mimochodem autem roku USA se starám, což je teréňák, který používá stejný způsob uchycení. Jo,
Minuta: 18
ten je určen na 100% Offroad, takže proto Tesla model Y. To je absolutně plně dostačující 3. Otázka, jak se dostala auto k vám. No tak Dostali jste ho testy zdarma jo? No a teď se dostaneme přímo k otázce důvěryhodnosti říkat, pokud bych dostal cokoliv zdarma od kohokoli ne, jestli tak bych ohrozil naši důvěryhodnost to jde proti mojí morálce toto auto jsme si koupili od prostředníka a stálo nás to dalších dvacet tisíc dolarů navíc, které si za Já nechci aby mezi námi cokoli bylo myslím ještě něco mezi modrou a a Teslou možná někdy v budoucnu bude nějaká spolupráce mezi modrou a Teslou ale není tomu teď takže tady znova říkám na mě to působí že zas je logicky se o to snaží protože by to dávalo smysl 9. video vzduchové
Minuta: 19
štíty a krytky krytky vlastně proti mám proti vzduchu zespoda U Tesly model 3 byly vyrobeny z výztuhy z kovu u Tesla model y má do hmoty přidáno skleněné vlákno což Dodalo plastu tuhost a tím pádem nepotřebuji kov. Toto bude pravděpodobně velice blízko cenově, možná o malinko menší náklady, ale o hodně lepší design, dostal se k rozebrání důvodů, proč ne šla zavřít. Ta přední haubna zjistil, že byla po lakování přemístěná, což není běžné a Znamená to že zásah, že to byl zásah vlastně do auta po lakování důvod, proč se to nezavírají byl ten, že horní kryt byl výše než měl to způsobovalo, že se dotýkal nejdříve Horní haupny a ta dostala hlukový efekt a prožila A nešla dovřít. Místo toho, aby Horní Pěna dolehla jako záplata na kufr, aby ho hermeticky uzavřená proti vodě, tak se horního okna
Minuta: 20
nedotýkala, víš. A je to vidět na žlutých bodech, když rozebrali přední část. Zjistili, že úchytku úchyt kufru byl posunutý po montáži. Poznáte to posunutí modrých stop od montáže pro quality quality Control evidentně Měli problém. Tedy patrně souviselo s tím, že plast nedržel správně. Díky závadám finální kontrola se to snažila opravit posouváním haupny a úchytu. Zdeně třeba si uvědomit ten obrovský tlak cena Tesly neustále kladen všem, kteří říkají, že není poptávka. No to už jsem říkal tak Tesla se snaží dokázat, že to není pravda vyrobit co nejvíce aut, aby se dostal centos a my ti daří Nicméně za cenu snížené kvality. Další věc byla výztuha přední části vozů 2 kolejnice vytvářející výztuhu karoserii způsobující obrovskou pomoc při haváriích mimo osu a dodávají tuhost vozu
Minuta: 21
a ochrana před zkroucením karoserie. Což ve spojení s předními koly zvedá obrovským způsobem. Bezpečnost je jen otázka, kolik to Teslu stojí 10 video sezení na ve třetí řadě tady ukazuje, jak patrně trestná řeší ty další sedačky pro a sněz v sezení v sedm budou asi smiřovat obráceně jako v Tesla Model S. Pak přijede k zadním dveřím Ukazuje Jak se dají nouzově otevřít. Toto byl problémů. Tesla model 3 zde byl bohužel jen částečně opraven proto aby se dostali ven nouzově nebo v servisu otevřeli případně poruchy nutno poznamenat, že pro případ poruchy a pejsky jo? Otevírání je mechanické otevírání součást rukojeti, ale bohužel jenom vepředu. Takže tady vzadu. Ale zase na druhou stranu je to v uživatelském
Minuta: 22
manuálu, kde U Tesla model 3 v uživatelském manuálu. Není o tom ani zmínka, jak si musím si to má otevřít. Tesla model y už to je ukázané, jak to dělá Sendy, ale je tam napsáno, že by to mělo jít nehtem a jsem ti to dělá jako šroubovákem, což samozřejmě jako je lepší, ale Teoreticky by to mělo jít otevřít nehtem. Nicméně Tady bych teda jako poznamenal, že to není asi úplně jako šťastné řešení. Protože samozřejmě chvíli. Kdyby byl nějaký problém, tak asi těžko si budete studovat manuál a hledat se kde je tam nouzové otevírání. Takže podle mě by vzadu měli jako udělat to samé, co vepředu zase na druhou stranu zase někdo mi ho v poznamenat mohl může ty přední vystoupit a otevřít to těm zádům. Ale jako nevím, jak to vyřešené jo automobil. takže tam No a tady zase ukazuje jak by se to dalo vyřešit tím že by se tam dodal takový Plíšek který by zároveň vlastně se tahalo
Minuta: 23
a tím by se to tím by se to vyřešilo 11. díl už byl v rozebírání svařování dveřní příruby to je toho vlastně potom spojení vlastně u dveří tak to je něco co zase jsem zmiňoval v tom videu se neví modrého s tou trojkou Kde je to jako ne jenom munro ale i vlastníka tohoto vyčítali že tam tak ta modelky na těch dveřích měla snad tři různé typy spojů Což je prostě šílené tak tady právě už je to všechno tak jak má být říkám mu no je to Je to prostě jednak ty vstupy jsou super jednak vlastně ten způsob pro svařování je super a vzadu na zem na těch zadních dveřích kde Kde je vlastně je spojení oceli a hliníku, že část je pořád teda ještě z oceli a hliníku, což mimochodem u Tesla model 3 doporučoval Monroe Tesly, aby přišla jenom jedna jenom
Minuta: 24
na ocel, že to bude jako ve finále levnější, tak tady evidentně Tesla teda zůstala u toho u té kombinace ocel Hliník a kde tak tady zmiňuje zase, že ty spoje jsou udělané zase a lépe udělané Super, tak jak mají být, že jsou z jedné strany zepředu, aby to dobře ten operátor, co tam bude dělat, aby se mu to dělalo pak ukázal v jak máte pásy, tak tak ukázal malou pěnu, která je zezadu z VUT klipsy toho pásu, který způsobuje, že v případě havárie, kdybyste prostě bouchly náhodou zrovna do toho místa. Tak to aspoň trošku a vlastně bude utlumit ten náraz. Pak přijede dozadu. Jako že chci na něco ukázat. No nevíme, jak to nazvat, protože to nikdo Nedělá mi to domů. Teda tady říkáme hliníková hliníkový nárazníkový
Minuta: 25
plech. Tady bych chtěl zmínit, že byl Tweet maska. Asi před 14 dněma nebo ještě déle, které zmiňuje, že že se bude asi mu líbit zadek auta a tohle je stoprocentně volno, takže teda společně s tou smlouvou, kterou vlastně udělali udělaly, že mu podle jeho návrhu, ale tady jet a pokud to je tenhle ten co Co způsobuje, tak je to, že tenhle ten nárazový plech je přidělaný k té karoserii šroubama a je samozřejmě něco, co by logicky bude první co co dostane ránu ve chvíli, kdy v zezadu do A tím pádem se to začne deformovat. No a tím pádem tím, že to přistupovali šroubama tak velmi jednoduše se to dá vyměnit znamená,
Minuta: 26
že ta výměna bude velmi levná místo toho, abyste prostě přišli v auto, který jsem celé zkroutí a já tak vlastně vyměníte jenom tu zadní část jenom ten prostě zadní zpevňující plech a že že tím pádem prostě je to fakt jako výhoda. Zase říkal nevíme, jak jak moc toho zatím prodražuje auto, ale je to neuvěřitelné dobrý nápad. Možná si řeknete, že při bouračce to dostanou i zadní dveře, ale je třeba si uvědomit, že ten zadek je i s tím, že je to v suchu taky víš. Než vlastně normální auto a všimněte si že santimu já to tak nějak tříslům jako zhruba na tom videu. Je to vidět. Takže opravdu jako je to dobrý Engineering, který myslí na to, že pokud budu mít havárii. Bude to stát pár korun v uvozovkách, ne celý auto tady za mě. Je
Minuta: 27
možná tady vidět jako příprava testy do budoucna na to až budou mít i vlastní, že ho pojišťovnu a že tohle tyhlety vychytávky tím pádem krásně jako využiji. Prostě v tom pojištění se bavíme o pojištění. Tak pokud byste uvažovali nebo hledali, jakým způsobem police do vaší Teslu nebo jiné elektrické auto, využijte můj slevový kupon tesláček zavináč allianz.cz, kde dostanete 10% slevu na pojištění vašeho auta bysme nepřišel na ukázku několik různých druhů, pěny, který Tesla používá speciálně zmínil expanded polypropylene. Taková jako ztuhlá ztuhlá pěna mi to přijde jsem to viděl jako na tom videu. Tak to tam používá Tesla a plus všechny možné je pěny
Minuta: 28
na to, aby odhlučnit auto další ukázka toho z té spojení, prostě toho. Tesla model 3 a Tesla model y je asi vrchní kryt baterie, který je úplně stejný od Tesla model 3 dokonce i s tím, že tam jsou i úchyty, které se tady v Tesla model y a využívají. Takže tady modrou jako sme, že to je vidět, že asi zřejmě Tesla vybírá zásoby, který ještě má vyrobený pro trojky a začala je dávat jako do ypsilonu. Protože samozřejmě potom do budoucna zbytečně dvě tam bylo další věc navíc, která něco váží, celkově se mi poznamenává, že vlastně ne z toho celého to zatím jako vidí. Tak je vidět, že to co se líbilo, tak nechali a to co se nelíbilo, tak vlastně předělali samozřejmě dost teda to jako tady trošku z toho. Mám ten kontakt do Co je mu to nelíbilo, tak předělali prozatím. Vypadá dobře, no. Pak přišel zpátky přijdu vozidla a poukázal na to, že změněné uložené brzdných rozvoru. Nevím zatím proč,
Minuta: 29
ale bude to mít ještě bude to mít určitě ještě nějaký důvod, který je potom se bude snažit na to přijít na závěr Sendy vždycky připomíná, že by bylo dobré nechávat spropitné pokladní jo, což mi přijde jako jako docela opravdu dobrý nápad, že já jsem si uvědomil, že kde jsi, nikdy jsem ještě platil peněz máš v těch krámech, tak tak jsme nechávali jako zpátky. Jako že jsme nechtěli ty drobné, ale oni to teda byli zase spíš halíře, než jako větší drobné, ale bylo to za komunistů, to bylo úplně běžné teda jako si pamatuji i potom vlastně co bude halíře, tak se vlastně nechávali havíře, že jo jako spropitné a já teď se Car. Co jsou karty? Tak vlastně už se to nechává jenom hospodách a on to tady jako Mě protože vlastně v dnešní době ty ty holky většinou teda se tady omlouvám, že jsem takhle jakoby jak se to moc genderově nevyvážený, ale jako
Minuta: 30
smrti většině jsou to holky, že ho Vratimov pokladny, tak tak voni se vystavují, prostě dneska tomu velkému nebezpečí to i nakazil jsme všichni, kdo tam jdeme, tak můžeme to mít a oni jsou tomu vystavený daleko víc než všichni ostatní a ta jedna věc a druhá věc. Samozřejmě jako zažívají totální, že ho peklo plných krámu pořád, když teď už to trošku opadá, že tady on ne. On trošku jako zase snaží o nějakou takovou jako sociální stopu bych to asi nazval a ovlivnit ovlivnit prostě lidi a k něčemu dobrému. Což se mi jako docela líbilo a hlavně co se líbí teda těm ostatním, že v těch komentářích to tam hodně jako zmiňuji jako pozitivně Amíci, který na to nejsou zvyklí. Já bych to mohl dodal, že existuje u nás aktivita krásné. Zachraňte pivo, tak kdo To neznáte, tak bych doporučil se na to podívat, protože můžete pomoct nějakému v pivovaru v okolí,
Minuta: 31
když už jsme tady u těch patronu jakoby vařil třeba propojení. No a Takže jako poslední jenom takovou jako připomínku bych tady měl, že jsem ti tam objevil tu octové, to znamená. To je náhrada náhrada ty super bottle. Co je v Tesla model 3 a samozřejmě to bude potom do budoucna jako zkoumám. Detailně, že to využití ty. To tepelného čerpadla, v kterém jsem mluvil v tom videu. Tesla model y, který jsem u který jsem dělal a Takže tady jako já bych tomuhle dodal, že tady se nám zase jako ukazuje jedna věc, která je v podle mě v automobilovém průmyslu. Zatím jako nevídaná jo, že Tesla vymyslela naprosto Revoluční věc. A to je ta Supermoto, které zatím nebyla
Minuta: 32
vidět asi v automobilovém průmyslu. Použila to do jednoho auta jednoho modelu a teď jdu do dalšího auta vymyslel něco nového. Tohle je podle mě V tradiční automobilovém průmyslu naprosto nereálná věc, protože oni musejí si hlídat, že jo náklady a musí se jim to vrátit a oni nejsou v tom start a povím má módu. V kterém je Tesla a tím pádem. Oni mi prostě třeba to super bottle využívali třeba 10 let, jakoby se vrátil zpátky ten vývoj, který do toho dali a tady si myslím, že se začíná jako ukazovat právě ten důvod, proč ty ostatní automobilky, ne jeden z důvodů, proč ty ostatní automobilky se absolutně na tu cestu nechytej, protože ta Tesla má vlastně ten má jet z toho Silicon Valley má má jako to myšlení na ten ten provoz a ta toto tempo má
Minuta: 33
z toho Silicon Valley z toho počítačového byznysu. Když to ty automobilky na tohle to nejsou zvyklí a je to něco, co vlastně ani nejde pro pasovat těma jejich systémová, takže jako je opravdu velká otázka, jak to bude do budoucna. No takže jak to viděli, tak podle toho, co jsem vám tady zase jdeš kolem neukázal, tak bylo před transformovaných nějakých 11 videí, který vydal sandimmun v podstatě 12. Protože o jednom jsem tam mluvil. Ještě se parádně tátou. Tesla model 3, které jsou dostupné na munro. Life jsou dostupné zdarma pro vás pro všechny dokonce bez reklam v angličtině. A tady se dostáváme vlastně do toho, co jsem myslel v tom minulým video, co jsem nějak vnitřně cítil, ale neuměl jsem to pojmenovat. A teď jak se mi to rozleželo. A jak jsem potom se našel, tak mi to všechno docvaklo jde totiž o to, že já když jsem ten kanál
Minuta: 34
startoval, tak jsem vlastně dělal v podstatě ten jeden druh videa a to je vlastně. Ten ta osobní zkušenost a můj originální obsah, který samozřejmě díky tomu, že prostě když někde Jedu něco natočím, prostě se stříhám a tak dál nezabere tolik času a hlavně je to prostě můj originální obsah. Jenomže teď jak se přesouvám do studia. Chci ten kanál někam posunout a taky hlavně vy mě vlastně říkáte třeba v Podcast, že chcete Nebo třeba přeložit ty podcasty prostě v té angličtině. A tady se dostáváme do toho, že je tady vlastně klasický prostě tržní hospodářství, je tady nějaká poptávka a nějaká nabídka v podstatě tohle to jako je třeba ten Sandy munro, tak to je něco, co si kdokoliv z vás může vlastně nastudovat. Jo Můžete si to nastudovat sami a máte to zdarma a já tady sloužím v podstatě jako překladatel, který to pře chroupe a udělá z
Minuta: 35
toho výtah. A dodá k tomu nějaký svoje podklady. A tady jsme u toho, že v podstatě tím pádem by to můžete mi zdarma sami beze mě a máte to zdarma a nebo já vám dám tu přidanou hodnotu, ale za tu si budete muset zaplatit. No takže vlastně tím pádem bude pokračování, samozřejmě toho obsahu číslo 1 toho originálního jako třeba životy updated, jestli nějaký věci z cestování nebo ty recenze třeba jako na Citigo, který Ještě mám nějaké ještě nevydané, ještě mám prostě strojky taky nevydaný a tak dál prostě takový ten můj originální obsah ten normálně bude pokračovat dál, tak jak jste zvyklí k tomu je teda to evtv, který udělám tak, že ho asi posekám, jakože jenom takový hajlajty, ale to plný a wtf bude dostupný jenom pro patrony a to od pivařů, když se to nebude týkat, jestli jako třeba ten Sandy munro konkrétně ten Sandry munro,
Minuta: 36
to je vlastně už opravdu hodně hodně Velký detail Mod s létem. Od vinařů vejš dostupný. Takže já vždycky v tom wtf udělám jako nějaký prostě highlighty z toho sandyho. A potom kdo koho bude zajímat, tak si může prostě podívat na ten placený obsah a zároveň to tím i získá prostě ty patrony získají nějakou pořádnou vlastně nějaký pořádný Benefit, který vlastně za ty peníze, které mi přispívají, tak vlastně mají. No a tím pádem to bude férový na obě dvě strany, protože koneckoncu jako pokud chcete obsah zdarma. Máte ho dostupný, že jo. To jako není problém, že už stačí k tomu jenom angličtina a prostě jako docela dost hodin času, takže takže to si je to jako můžete si nastudovat sami. Tady jde o to, že pokud jako oceňujete vlastně ten můj Benefit toho, že vám to před chrupu, že to přeložím, že to z kompresoru z těch x hodin stěna nějaký rozumný čas a dám k tomu nějaké svoje komentáře a zkušenosti, tak to bude na dostupný na Perónu
Minuta: 37
a plus k tomu a vlastně tím pádem. My už začíná dávat smysl. Dělat. Jako zkusit i ty podcasty, který tím pádem budu dávat na prý Trion zase od pivařů dál, protože jako jinak ty podcasty bohužel nemají žádnou monetizaci, takže jsem nevěděl, jak bych to měl zprovoznit. A takhle mi to dává smysl a zase bude to mít větší Benefit prostě pro ty pro ty patrony, takže Takhle jsem nad tím přemýšlel a to je to to jako co jsem tím chtěl to minulý video říct a a jenom jsem vám to chtěl, tak on takhle nějak srozumitelně vysvětlit vlastně co jsem tím chtěl říct, jak jsem to vymyslel, jak to nastavím. Díky, že jste si pustili moje video. Doufám že se vám líbilo. Jestli jo, tak dejte like, jestli se vám líbí můj kanál zmáčkněte odebírat zvažujete koupit Teslu a Pomohl jsem vám tom rozhodnutí, využijte náš referát kód dostupný dole ve videu. A pokud vás zajímají úplný
Minuta: 38
finesy a věci, které jsem ještě třeba nevydal. A nechcete koukat. Davide az-reklama, potom Určitě doporučuji začít odebírat přes T3. On a staňte se mým patronem, ať vám to proudí.

Předchozí video

#158 Tesla Ventilátory a Q1 Výsledky 2020w14 | EVTV | Teslacek

Další video

#160 Skoda CITIGOe iV Mobilni Aplikace Škoda Connect | Teslacek