Chceš podpořit tento kanál? Staň se PATRONEM!

#158 Tesla Ventilátory a Q1 Výsledky 2020w14 | EVTV | Teslacek

Na webu teslacek.tv najdete také prémiový obsah, který je dostupný celé komunitě. Chcete se stát členem komunity? Informace jak na to naleznete v článku podpora tvorby.

Tesla Ventilátory a Q1 výsledky 2020w14

Zdroje dnešního videa:
Tesla ventilátory @Tesla
Finanční analýza @HyperChange
GigaFactory China @Jason Yang
S.A.F.E. zákon v USA od @Two Bit da Vinci

Automatický transcript

Minuta: 0
Ahoj všem tady vás tesláček je tady další díl vašeho týdeníku i v TV. Tak jdeme na to nikdy bych chtěl moc poděkovat mému novému patronovi Alešovi dokoupilovi a chtěl bych jenom opravdu zdůraznit to jak moc si toho vážím a upřímně řečeno, jak moc se raduji z každého nového patrona tady s manželkou to vždycky slavíme, protože si moc dobře uvědomuji, jak speciálně v dnešní době je to těžký. A mám i nějaký patrony, kterými odešli. Samozřejmě, protože se dostali do prostě situace nelehký třeba cestování přes hranice zakázané a podobně, takže moc dobře si uvědomuji jak v dnešní době ta situace není jednoduchá pro nás pro všechny a o to víc si opravdu vážím každého nového příspěvku, který Upřímně řečeno od koronavirus a úplně zastavili. Takže takže opravdu Ještě jednou díky moc, ale
Minuta: 1
A moc se těším na spolupráci a že si užiješ ten borcovi kontent, který tam je, tak pojďme. Na první je nejdůležitější zprávu tohohle týdne a to je že Sandy munro, tak jak jsem minulý týden mluvil, že jsi vytvořil stránku munro live, takže začíná uvolňovat jedno ty videa, jak začíná rozebírat. Tesla model y. Tak už to začalo. A mimochodem jsi vytvořil svojí vlastní pak pa turnovskou stránku, kde jsem se mu stal tím nejvyšším patronem, takže můžu Class ty otázky mám přístup k nejnovějším contentu. Je tam teda vidět, že jsi s tím ještě ještě si s tím trošku hraje, jak jak s tím zubem. Tak s tím Petrem, že to ještě jako moc neumějí, ale super je vidět, jak jak prostě to posunují a Takže já jsem okamžitě tuhletu možnost posunu na moje patrony,
Minuta: 2
takže Aby psali otázky, které k tomu mají a bude se tam hlasovat. Podle toho jakou otázku potom položíme tu, na které se shodneme. Všichni je ať už jednou nebo víc, takže to by bylo k tomuhle jinak těch věcí kolem toho sandyho je tolik, že jsem se rozhodl, že to rozdělím, takže udělám separátní video, který bude čistě jenom v sedm tenhle ten týden a asi i další týdny a budu bude to čistě o ten Dym a teďkon si řekneme ten zbytek vlastně toho toho i v TV. Každopádně ten Sendy bude dneska dostupnej už pro patrony a později ho uvolním i ostatním, když se podíváme na ty ostatní novinky, který Teda upřímně řečeno jsou hlavně kolem Tesly nebo v podstatě jenom kolem Tesly tenhle týden tak Tesla zač.
Minuta: 3
S vývojem ventilátoru. Tak jak moc líbilo, protože upřímně řečeno, to je rozdělí na dvě na dvě vlastně věci jedna věc je že Mask. Díky jsem kontaktu Číně, že jo a díky subkontraktor US Číny a tak dál, tak vlastně začal a díky logistice, kterou má jako zařízenou, tak začal vlastně shipovat. Začal začal posílat ventilátory hotový Medical prostě zdravotní z Číny do Ameriky. To je jakoby jedna věc. To už dělá Tesla. Nicméně teď už pracuje na vlastním ventilátoru, který je založený z velké části. Na Dílech z Tesla model 3 nebo ne jenom sis. Tesla model 3, protože tam nech mi nabije HEPA filtr. I když ten co si podle toho schématu by měl být zdravotní jako vyloženě zdravotnický. Každopádně jde o to, že ta jejich myšlenka je taková, že
Minuta: 4
Dneska samozřejmě celosvětově se všichni snaží vyrábět ventilátory, což klade velký stres na ten logistický řetězec, který se kolem toho zdravotnictví pohybuje a tím pádem velmi brzo jako se stane, že nebudou díly pro ty ventilátory, protože se to snaží dělat celý svět, že jo, takže Teslu zase prostě masky je vidět ta jeho genialita, že on prostě využil toho, že Ok, tak pojďme teda udělat ventilátor, ale pojďme maximálně se snažit využít ty díly, který máme do auta, abychom nezatěžovali ten zdravotnický zdravotnický logistický systém, což je jeden Benefit a samozřejmě 2. Benefity a že on má nasmlouvané na kontaktování součástky do aut, které teď nemůže vyrábět, takže stejně by se mu tam válely vlastně v uvozovkách. Takže takže
Minuta: 5
je to. úplně dokonalé spojení prostě jak se říká že dobrého s užitečným Takže takže začínají na tom pracovat už mají první prototyp kde jak jak vidíte tak využili obrazovku z Tesla model 3 využili tu na ten infotainment který to celý řídí a je to řízeného světla OS tam dokonce i vtipně vědět dole vlevo dole je tlačítko autíčka a ještě z toho Tesla OS a Další věci jsou jsou směšovač. No prostě spousty Components tam má z toho auta a včetně toho, že tam celý se to snaží udělat jako takový nezávislý vozík, který je super by měl být. To znamená, že to by mělo dávat 30 až 45 minut provozu mimo
Minuta: 6
síť, což je opravdu jako zase něco, co asi úplně běžně v tom zdravotnictví, nebude si myslím nebo minimálně to bude za nějaké jako příplatky takovýhle jakoby systém a umožní to vlastně přesun toho pacienta jako z jednoho místa na druhé třeba, když bude potřeba, takže určitě super nápad na tom teď je vidět, jak na tom vyšívají, ty ty inženýři. Další bod máme akcie a finance, tak Tesla uvedla. Výsledky q1 zveřejnila. A to jsou to s tebou výroba a prodej a takže vyrobeno bylo 103 tisíc kusů a prodáno byl 88 kusů, což Tady je úplně jasně vidět, protože Tesla opravdu říkám to furt dokola. Ale znova to jenom zopakuji. Tesla je takzvaně back and loaded, to
Minuta: 7
znamená na začátku kvartálu vyrábí a na konci kvartálu dodává co znát a Korona coronavirus vlastně dopad přesně nakonec kvartálu, kde se už zavírají obchody. Začalo být začaly být omezený prostě lidi přestali chodit ven. Nicméně Takže to vlastně samozřejmě chytlo ty jejich dodávky speciálně potom v Evropě. Kde v Evropě ve velkém si mě byli byli u zavřený uzavřený místa, kam jako obchody a tak dál. Test na právě do Evropy se dodává. Takže na začátku kvartálu to vyrábí, pak to pošle na loď a tou lodí to jede prostě skoro celý kvartál a na konci kvartál to dodávat, což Mimochodem znova jenom připomenout ten důvod, proč na různých románských webech. Vždycky vidíte, jak Tesla přestává prodávat jako leden
Minuta: 8
únor. Jak vlastně je drtí konkurenci a tak dále, jak to může zavřít. To je protože ty auta jsou na těch lodích teprve dorazili dorazili vždycky na konci kvartálu, což je březen, že jo. Pak je duben květen červen, že jo. Takže tam si jenom všimněte takového vtipného vtipné věci, že vždycky jako v březnu ani v červnu v žádném časopisu nic takového napsaného neuvidíte, takže to jenom jako takový taková jako vsuvka. Takže tady ten Upřímně řečeno ty výsledky všechny jako hodně Překvapil i s pozitivním zareagoval na to už je akciový trh. Kde je Tesla teda mírně posílila, protože se čekalo, že to je jednička v Já jsem teda čekal, že bude výrazně horší. Díky díky vlastně na té situaci celosvětový ten ten nárůst je 40% z roku na rok zatím
Minuta: 9
vždycky a většina automobilek, prostě vko1 mám a dva roky jako zpátky dva roky a teďkon q1 je 200 procentní nárůst. Jo, to jsou prostě astronomické čísla na to, jak neustále, protože všechny skeptici říkají jak Tesla má problémy s poptávkou. A jak vlastně ty auta? Nikdo nechce jo. Nicméně teď teda to stoprocentně, ale už tu Teslu musí zasáhnout vlastně vq2, protože ty fabriky stojej v podstatě ve většině až na čínu, ale které se dostaneme. A to znamená, že to je jako ty ventilátorem, pokud se nepletu, tak maso chce dávat zdarma, takže ty jako je rozhodně revenue nějak nezachrání a stejně jako za kolik by se jako takový ventilátor prodávalo proti autu, že jo. Takže takže to jako nemůžeme
Minuta: 10
brát jako nějakou záchranu, takže opravdu jediná záchrana vq2 může být ta čínská továrna. No takže teď když se bavíme o té čínské továrně. Tak pojďme rovnou teda k ní přejít v Číně se nastartovala výroba znova už se vrátili z karantény už má větší. Objem výroby než před koronavirem, takže je vidět, že že to roste a to je hyperchange YouTuber odhaduje, že by to mohlo růst 25% waterkotte. To znamená scmetal na kvartál. A že by v podstatě Čína mohla jako zachránit. Teslu v tom, že by jí držela hodně nad vodou výrobou tím, že v podstatě se jí utlumila Amerika, ale teď jí něco rozjíždí ta Čína. Takže by mohla být něco kolem něco kolem Flat nebo nebo prostě nějaké nějaká jako
Minuta: 11
menší menší ztráta výroby. To co je, ale husté je, že když se podíváme tady na na video YouTubera, který tam dělá přelety dronem tak Tak je vidět, že už tam představují další další vlastně část fabriky, která by měla být údajně pro model y, takže nejenom, že už mají teda hotovou fabriku. Už plně jedou výrobou. She narůstají výrobu na model. 3. Už mají vedle toho postavenou separátní fabriku na baterky a teď si stahuju další, která by měla být na model y a díky tomu, jak rychle se podařilo postavit to do teď, tak se opravdu dá očekávat, že takhle by mohla do konce roku být už jako zprovozněna, tím pádem ten konec roku by opravdu ta Čína mohla zachránit i v případě, že by že by v podstatě Byly problémy v té americe ještě pořád tak vlastně by mohla
Minuta: 12
teoreticky začít prostě shipovat začít dodávky z té Číny i Ameriky nebo ji do Evropy uvidíme. Každopádně ne freemontu teda tam tam je zavřeno, jak jsem říkal. A co se proslýchá tak že Tesla využila tu Octávku na to, aby předělala výrobu Aby pak se před zmodernizovala linky ty Tesla model 3 na ty vychytávky, které mají v té číně na Tesla model y, který vymysleli nebo respektive teda v Číně, který mají v tom freemontu na Tesla model y, takže tady zase jako je vidět, že ta Tesla jako využívá vlastně ty špatné situace k něčemu jako dobrému a k nějakému pozitivnímu do budoucna, protože jí to snížení samozřejmě zvedne jí to obrat jako výroby a snížíte náklady. Takže
Minuta: 13
je to něco co na co se dobře připravuje do budoucna, jo? Zase jako je vidět, že že prostě tam myslí jako tak, aby ta automobilka to někam prostě dotáhla a nevím, jak by třeba zavírali fabriky a podobné věci jako třeba nějaké jiné automobilky, to to asi velmi pravděpodobně budou dělat. No a tam je tam je právě zajímavý kontrast toho, že trapně prosadil nový nový nařízení, který má zkratku Save. Co šel, což jako přesně ukazuje, jak jako jste v té americe dělají marketing. I v politice, protože to je samozřejmě zkratka někoho, které ani nevím teda teď z hlavy, co přesně ta zkratka znamená je to určitě nějaký
Minuta: 14
prostě auta, já auto, ale jde o to. že samozřejmě z logiky věci že když někomu řeknete že podepsal Save byl jako jakoby bezpečný zákon Tak nikdo nebude proti že jo jo jenom že tady ten zákon vlastně je o tom že protože v Americe si jako ty Státy dost do značné míry můžou dělat co chtějí to znamená těch ty jednotlivé státy mají nějakou svoji autonomii a speciálně Kalifornie v tom je známá že ta tam má jako vůbec nejtvrdší podmínky pro právě nařízení proto pro limity vlastně automobilek takže doteď se v podstatě automobilky měli na výběr že Buď to budou dělat auto jednou který splní Kalifornii a tím pádem se může prodávat celé Americe a nebo
Minuta: 15
že budou mít dva modely jeden model pro Kalifornii A druhý pro zbytek Který samozřejmě Ten druhý model díky tomu, že nemusím jít splňovat tolik ty limity, tak může být horší a tím pádem levnější levnější na výrobu. No a tady si jako táta logika je, že že chtějí uvolnit jako tenhle typ trable těm těm autorům automobilkám a chtějí to prostě sjednotit, ale s tímhle tím tímhle tím podpisem. Způsobil to, že asi teď už mají jednotný podmínky, které jsou nižší než ta kalifornský než kdykoliv kalifornský nařízení, to znamená doslova je to tak, že vlastně bylo nebylo dáno, že do roku 2025 by měly snížit emise o 5% ty automobilky. Teď je to Nově jeden a půl procenta, takže Samozřejmě to je ten jez nic, že jo. Nedá to takové to jakože vábničku,
Minuta: 16
že se něco jakože stane, ale ve finále. Ve finále prostě se toho moc nestane, že jo. A dává to vlastně propustku těm automobilkám, aby nemuseli dělat tak razantní změny v tom svém vývoji těch těch automobilu a velmi pravděpodobně něco podobného nastane jako v Evropě, že jo, kde evropské automobilky, budou tě tlačit na Evropskou unii, aby snížila ty ty dosavadní poměrně tvrdý nastavení, že jo na automobilky a budou se s ní budou se vymlouvat na tu krizi a tady právě jako je hrozně dobrý video na to zpracovaný tu by da Vinci, který mluví o té americké části, ale já říkám teďkon tu evropskou část, že pokud tohle to udělají, tak to vlastně bude mít ten efekt,
Minuta: 17
že velmi pravděpodobně do budoucna tady budeme mít. Protože ty ostatní automobilky se na vývoji elektromobility vykašlu a vymluvil se na to, že prostě to není priorita, že na to nemají peníze a podobně a vlastně jediný, kdo to bude dělat. Bude Tesla, ale jako to, že do budoucna tady budou elektromobily. To je prostě jasný, fakt to není jen otázka jako jestli ale kdy a je to jenom o té ceně. Jo dneska asi mě kdokoli kohokoliv vezete elektromobilem, tak vám řekne, že to je super. A že jediný, co mu na tom vadí jakmile ta cena půjde dolů, tak tak nebude jediný důvod, že byste měli ropák e-citigo a elektrické Citigo, který by stály stejně. Kdo z vás by jste si koupil tropický, když byste měli Passata, který je roky a které elektrický Jo
Minuta: 18
úplně ta samá písnička, takže rád, že je dojezd dneska už přestává. úplně problém že už prostě tele k tomu byli začínají mít dojezd kolem 400 km což prostě je více než dostatečný a další věci infrastruktura samozřejmě A tu Tesla taky má jo takže tam jakmile jestli se stane to že prostě ty automobilky do toho hodil vidle tak velmi pravděpodobně vidle i do té budování infrastruktury a to bude totální pohřeb vlastně všechno Tesla elektromobilů a na druhou stranu ale jako konkurence je dobrá věc že ne ty věci dopředu takže já z toho úplně nejsem teda protože by to znamenalo že tady taky Dobrou s nemůže ani Monopol Tesly A to by zase taky nebylo úplně super No to jsem se trošku zakecal. Já se tomuhle tématu chci věnovat separátně v nějakém v nějakém s parádním videu, ale to jenom tak tady vlastně
Minuta: 19
Na Okraji. No potom Tesla Berlín, tak plocha už je v podstatě vyrovnaná tam už je to připravené na vybudování základových desek, takže to bysme asi ukončeny novinky od Tesly. A teď teda na naše reportéři, kde teda Upřímně řečeno zase jako chápu to prostě je jako krize z máme zůstat všichni doma. Takže vy také jako určitě nikam moc ne cestujete a já takže ten přísun těch reportáží se mi velmi omezil. V podstatě tady mám jednu od Michala Hrušky reportéra. Takže tady bych chtěl jenom jako poprosit, že opravdu ať budete mít cokoliv, jak jsem říkal ani nemusíte nad. Dobře vidět, že zatím teda je jediný odvážlivec. Kuba. Zeman to udělal fakt jako úplně super ten příspěvek,
Minuta: 20
ale jak vidíte fungují i klidně fotky a nebo prostě i nějaké odkazy. I když jako pokud mi někdo pošlete odkaz na nějaký článek, který je velmi pravděpodobně už jsem už jsem dávno chat, tak to není úplně jako reportáž spíš jako právě myslím tady třeba, co má Michal a já, který je rozváží aktivně ty věci na ty 3D tisk i se svojí. Tesla model 3, kterou už jsem tady taky párkrát natáčel naposledy je minulý týden, update se u něj tak tak on zaznamenal takovou zajímavou věc, že v Humpolci jsi chtěl na být u stojanu a on už ho který teď se snaží podporovat tuhle tu aktivitu a a snaží se jako slibuje, že bude vracet peníze za to zato čerpání tý elektriky a tak. Dobít tam jenomže ta stanice byla i sova na to zná a syn je anglický výraz.
Minuta: 21
Samozřejmě to teda z hokeje, že jo. Je to jakoby hokejový výraz, ale používá se v elektromobilitě. Protože i s je jako internal Combustion Engine, což je zkratka ID, což zahrnuje tam ještě zajet, takže proto jako ajsing. Jakože ten ten ropák prostě stojí na tom na tom místě toho nějaký dobíjecí stanice tady asi z těch fotek jako vidíte, že tam byly zablokovaný vlastně všechny strany kromě jednoho jediného toho e.onu a ten zrovna co nebyl zablokovaný, tak ne fungovat. Takže Michal říkal právě jeho slova jsou ještě, že mám Teslu. Přejel jsem na supercharger a nabil vlastního, takže to jako jenom trošku podtrhuje mojí zkušenost z Francie. Co si podobnou, kde je kde je vždycky jsem nebo ne vždycky ale jako Stalo se mi, že jsem nenabyl. A říkal jsem si ještě,
Minuta: 22
že ještě že je to ta Tesla, že mám kde nabít mám takový bezpečný domov ten super, že vím, že to bude fungovat. No, takže to jsme se dostali někde nakonec a já bych tady měl naposled co Nakonec mám pro vás takovou takovou zprávu, že nebo v podstatě jsem se s vámi chtěl chtěl trošku poradit, protože bys vás co jste se mnou do teď tak zhruba polovina. Dodo sledoval a dokonce ty videa, tak byste opravdu ty z vás to zajímá, já vlastně každý týden. Tím tou přípravou toho i v TV jsem zjistil, že trávím tak čtyřikrát 8
Minuta: 23
se podíváte tady na jako výsledky těch předchozích dvou dílů, tak vlastně jeden díl na reklamách má nějakou stovku a druhý díl na reklamách má nějakých 200 Kč jako ještě ke všemu zdaněním, takže když bychom si hodili 32 hodin do kalkulačky oproti jako 200kč, tak to jako nevypadá úplně dobře. Samozřejmě může může někdo namítat, že to je jako můj koníček, ale bohužel 32 hodin to není koníček té práce, takže takže prostě tady se dostáváme do situace, že? Budu budu muset asi nějakým způsobem na to začít jako monetizovat, což samozřejmě nejjednodušší způsob je ten petrion. Takže tady bych rád slyšel
Minuta: 24
váš názor, protože já asi budu opravdu nucený, protože takhle to je vidět, že že ten koncert a ten ten program, že vás baví, protože v podstatě tam není, protože žádný negativní komentář, slyším na to docela jako chválu. Líbí se to sledovaného. Samozřejmě tady není ideální, jako že kvůli koronavirus žádné YouTuber. Nemáš žádnou jako super sledovanost a ještě ke všemu se úplně zbláznil s analytikem, takže začíná doporučovat úplně jako nesmyslné videa, tak si mě tam měla inteligence neví, co s tím tak tak se snaží. Vymyslet něco, co je totální nesmysl. Takže takže prostě ty zhlédnutí nejsou tak ideální. To je prostě život, ale nicméně Takže tady jde o to, že prostě já jsem mu situaci, že Potřebuji potřebuji vědět, jestli to dává smysl, jestli
Minuta: 25
vás to baví zajímá a jestli vás to baví a zajímá, tak budu potřebovat, abyste za to nějakou korunu pustili. Protože opravdu to bere jako strašného času, takže takže asi tak no, tak tím jsem někoho jenom chtěl na závěr trošku požádat o Nějakou zpětnou vazbu, co si o tom myslíte a jde mi o to, že já si myslím, že za mě už jsem vyzkoušel. Snad skoro všechno bys je podle nějaké ty první zpětné vazby. Ten problém je v tom, že by měl být v tom, že prostě ten Petry on je v angličtině. A že to z vás neumí. Anglicky a že prostě je to složité a registrovat se a tak dál, tak na základě toho feedback u já jsem vlastně zkusil ty QR kódy, kde jsem na konci videa na začátku roku asi zkusil dávat QR kód, že byste poslali jako kapesné přímo
Minuta: 26
na účet a upřímně řečeno. Ten efekt byl, že poslali na účet asi čtyři lidi a přestali patrony. To znamená, že je tam byl takový ten efekt. Aha No dobrý, tak on už oni už mi posílají na příjmu, tak já se nebudu registrovat. Zbytečně mi to zabere práci, takže to jsem teda usnul velmi rychle a potom jsem zkusil po tom rozhovoru vlastně s novým kanálem, že byl s Jakubem. Tak jsem zkusil Bitcoin, tak tam dorazila jedna platba, takže to taky jako úplně nefungovalo, takže prostě já si myslím, že jako tříště ty platformy on ona jako přímo YouTube podporuje podporuje. Vlastně něco podobného jako pít a on říká se tomu kanály, kdyby to šlo rozjet. Je to v češtině, je to úplně super. Akorát, že z naprosto nepochopitelného důvodu a YouTube má limit 30 tisíc odběratelů a tohle tuhle tu funkci.
Minuta: 27
Kde je jako upřímně řečeno právě vy potřebujete tyhlety podpory nejvíc na tom začátku prostě ta reklama ty peníze z té reklamy. Jak vidíte. Jsou absolutně jako nulový jo, takže já na ta vaše obrovská práce, kterou do toho vložíte, tak není v podstatě navrácena zpátky, jo. Takže takže jako prostě asi asi asi bych zůstal jako u něčeho, co je teda zajetý funguje, mám tam jako patrony a upřímně řečeno jakoby patronu je skoro 60. Takže jako dělat dělat něco už jako pro 60 lidí dává smysl být Teda samozřejmě tam budu muset nějak Rozdělit, aby dávaly smysl. Takže takže to jako nad tím se budu muset ještě zamyslet. Jak to udělám, ale ale jako už už tam jako těch lidí jako nějaký množství, který dává smysl začít dělat kontakt
Minuta: 28
jenom pro ně, ale zkuste mi zkuste mi právě napsat do komentářů, co by třeba pro vás byla jako ta částka měsíčně, kterou by jste byli ochotni za to za tebe ten kontakt dát jo, protože prostě jak vidíte, tak zabere to prostě obrovskou spoustu času a jak je vidět, tak pro vás to má nějaký přínos. Takže buď mě se zkusit v nějaký průnik a budeme že nějaký Ok tak díky moc, že jste vydrželi se mnou až doteď teda a že jste si vyslechli takové trošku takový jako vážnější povídání doufejme. Je to dobré obrátí, ať vám to proudí. Díky, že jste si pustili moje video. Doufám že se vám líbilo. Jestli jo, tak dejte like, jestli se vám líbí můj kanál zmáčkněte odebírat zvažujete koupit Teslu a Pomohl jsem vám tom rozhodnutí, využijte náš referát kód dostupný dole ve videu. A pokud vás zajímají úplný finesy a věci, které jsem ještě třeba
Minuta: 29
nevydal. A nechcete koukat na videa s reklamami potom. Určitě doporučuji začít odebírat přes T3. On a staňte se mým patronem, ať vám to proudí.

Předchozí video

Šikana bere dětem radost ze života, jejich svět ztrácí barvy - Miloslav Čedík | Neurazitelny.cz

Další video

#159 Tesla Model Y Sandy Munro W1 | Teslacek