Chceš podpořit tento kanál? Staň se PATRONEM!

#156 Elektrická budoucnost EV Day od General Motors 2020w13 | EVTV | Teslacek

Na webu teslacek.tv najdete také prémiový obsah, který je dostupný celé komunitě. Chcete se stát členem komunity? Informace jak na to naleznete v článku podpora tvorby.

Tento týden jako hlavní téma bylo uvedení plánu GM na jejich elektrickou budoucnost.


Zdroje :
Oficiální GM PR stránky, @MotorWeek, @HyperChange, @Sean Mitchell, @Autoline Network

Automatický transcript

Minuta: 0
Ahoj všem vítám vás u vašeho týdeníku elektromobilitě. Tak co nám přinesl týden 13
Minuta: 1
času a taky se mi potom to hodí k tomu o čem chci mluvit dál. Takže pojďme si to projít, že je to je to samozřejmě něco co do toho i v byznysu nám promlouvá hodně žije poměrně velká automobilka samozřejmě. A pokud udělá takovýhle oznámení. Tak určitě to myslí vážně a má to nějakou váhu. Takže pojďme si to projít. Ten výdej celkově k to na mě působilo, tak to bylo trošku mě to přišlo, že to bylo jako takový uspěchaný. A bylo to velmi silně nas kryptovaný, co co, kdo má kdy říct a zavánělo to trošku tím, že si sami nejsou v podstatě jistý, jak to přesně chtějí, protože tam několikrát zmiňovali, že jako
Minuta: 2
to co představuji je reálný, že to není z lightware a podobně. Upřímně řečeno velmi jako stejné pocity z toho měli i ty americký YouTubeři, takže musím říct, že jsem pochopil jako proč ty? Jako co tím myslíš jsem si to, když jsem si to poslechla jsi mě to je to jejich to jejich vystoupení, ale pojďme teda rovnou do toho. Motors si o Mary barra vystoupila velmi ambiciózní a s tím, že vlastně je potřeba se dívat do budoucnosti do tý suský nebo feature jako do té Jako do té do té budoucnosti, která je udržitelná a že je potřeba se s tím něco dělat, že je potřeba něco dělat s životním prostředím a že teda jejich firma to bere vážně a že že mají tu zodpovědnost tím něco udělá, takže globální problémy s klimatem jsou reálné a že oni
Minuta: 3
s tím chtěl něco dělá, takže vlastně mají tuhle tu budoucí vizi budoucnosti jako elektrifikace, že tenhle rok chtějí představit. 4 nové produkty. Jeden bude vycházet z tady lakový brendu lyric. Jedna bude znovu se vracet Hammer, ale tentokrát elektrické verzi a22 nový boty, jedno by mělo být dokonce. Jaký crossover SUV. To co bylo zajímavé to co řekla, tak bylo, že v plánu jít. Investovat více, jak tři miliardy dolarů ročně do vývoje vlastně elektromobility, že dneska už dneska mají 60% arenda věnuji asi do elektromobility, což Mimochodem, když se podíváme do perspektivy Tesly, tak je
Minuta: 4
to zhruba dvakrát takové investice jako má Tesla dneska to znamená, když se tady podíváte na tenhle ten na tenhle ten graf. Tak je vidět, že dneska je Tesla někdy U14 1. 3 miliardy dolarů a na vývoji do elektromobility, takže příjem slibuje, že do toho udává směr dvakrát tolik říká, že to není jakoby něco s čím zakrýt teď, ale že už na tom jedou tři roky, že na tom pracuji a že teď se to jakoby rozjíždí. A že jim chce, že si dává jako ambiciózní pán, že do roku 2025 chce vyrábět jeden milion elektromobilu ročně. Já se trošku směju tady, protože jak víme tak Tesla a snědl dneska dělá jako půl milionu dolar půl milionu aut ročně. Takže jako když takhle velká automobilka
Minuta: 5
si dát cígo, že za pět let překoná jako o 100% dnešní Teslu. Tak mi to přijde trošku. Trošku málo. No tak uvidíme. Každopádně Další věc je že oznámili to na joint Venture. Co znamená společný a společnou jako společný Business díkem to znamená výrobcem baterií skóre a že společně budou vyvíjet nové baterie mají vertikální integrace motoru a baterií. Což mě taky přijde úsměvné, že v podstatě to co to co tady říkám od začátku, že je hlavní výhoda Tesly. Tak konečně ty automobilky začínají chápat začínají do toho investovat, takže to je jako dobře. Samozřejmě. Jenom si nejsem úplně jistý, že tam vertikální integrace na úrovni
Minuta: 6
jenom baterka motoru bude stačit, ale k tomu se k tomu se dostaneme to co mě taky zaujalo bylo, že tam říkala, že současní majitelé bohů. Tak tři čtvrtiny těch těch majitelů jsou prodejem noví zákazníci. To znamená jako že to budu říkat byznysové nebo marketingu, jak jsou to akvizice znamená zákazníci, které doteď jako nekoupili životem produkt a s tím boltem jako jejich první produkt, který si koupili a že má jednu z nejvyšších spokojenosti zákazníků včely tady zase jakoby je tady je tady trošku úsměvné to že v podstatě ti zákazníci jim říkají nás i víčka barvy. Je to prostě strašně super věc. Akorát že se trošku bojím, že oni si to jako vysvětlit jinak než by měli No ale uvidíme. Když půjdeme na Charging, který o kterým zmiňovala, tak chtějí třikrát navýšit kapacity l2000c
Minuta: 7
Destination Charger v u sebe všude, kde mají pracovní místa, protože zjistili, že ve chvíli kdy Zaměstnanci možnost dobíjet v práci, tak 6x více mají jako ochotu jít do Evička Honzo logicky, protože se můžu být v práci, takže to bylo v krátkosti, co řekla, že si jí o nějaký jenom, že nám ho pak přišel na na steak prezident markeru sám. Teda pokud bych to přečetl blbě jméno. Ten se ten se snažil zdůraznit to, že už už dneska mají je celosvětově přes 3000 patentu, který se stahujou čistě elektromobilitě zmínil, že nejsou v elektromobilitě nováčci, že oni vlastně začali
Minuta: 8
se dívám. Což mě trošku jako nevím, jestli úplně dobře, když to tam jako zmiňuje, když vlastně jako Většina populace tohle moc dobře. Vím. A to jako velmi negativní kroky žijem tenkrát udělalo, ale ok a že založili. Jasně novou bateriovou laboratoř, která se bude zabývat Praha vývojem bateriových technologií a obecně, že celý ten koncept vlastně toho těch baterií a těch motorů, takže tomu říkají podstatě je to jakoby trošku taková kopie. Tesla skateboardového systému. To znamená, že máte ten dole doleva si baterie k tomu máte připojený si v rámci těch poloos podstatě motory. Akorát že oni se tomu snaží dát nějaký jako marketingový prostě název fajn. Já nějaký jako hezký to nějak
Minuta: 9
jako marketingový uchopit a dát tomu nějaké rozdíly. No a tady se teď dostáváme do situace. Kde v podstatě přesně popsal. V jakém problémů jsou vlastně ty ty tradiční automobilky? Jako že oni říkali, že jim přes všechny svoje automobilový vlastně platformy má 555. Rozdílných motorových kombinací, což samozřejmě, když si vezmeme jak z Economy of Scale. To znamená, že když něčeho děláte hodně, tak ta cena desam ozřejmí dolů, tak tohle je totální zabiják toho Economy of Scale, protože to je přináší obrovskou komplexitu a šílené náklady. Samozřejmě s tím spojené a zase. Kdyby jsme se vrátili třeba k tomu, jak jsem popisoval ty stovky společný věci, který má vlastně Musk a Jobs tady v tomhletom videu, tak ať Jobs vlastně potom co se vrátil zpátky do Applu, tak
Minuta: 10
přesně Apple byl v takovýhle podobný situace, že měl prostě strašně moc produktů měla hrozně obrovský portfolio a v podstatě nic se neprodávalo pořádně nedělám nic pořádně a Jobs přišel a řekne prostě všechno oknem a tady se budou dělat prostě 4 produkty a jo, domácí použití firemní použití pracovní stanice mobilní nebo notebook, jako jo. 4. Produkty se budou dělat a ty si udělej dobře. A od té od toho se odpíchnout. Takže oni vlastně použili to, že že to tohle to je jejich břímě, který mají z toho asi světa a si jako internal Combustion Engine anglická zkratka anglická zkratka jako pro spalovací motory a tak tak to je jejich jako břímě, které tímhle tím jako přechodem na tu elektromobilitu, že oni jako vyřeší a vyřešili ho, takže teď budu mít jenom 19. Což je přesně
Minuta: 11
to co si myslím, že úplně jako neudělali ten správný krok. A je to přesně ta chyba, kterou dělají dnešní ty automobilky, že se snaží vlastně jít ve stejných šlépějích jako jako doteď, jo. A ne, ono to tam i jako zaznělo v jednom Tom. V jednom tom komentáři nebo jeden jeden z těch členů. Asi toho vedení, co tam říkal, že a že oni si udělali studie, že si udělali Focus Group i že se zeptali svých zákazníků. Jako co oni by chtěli za naivní a jakože Řekl jsem že Henry Ford tenkrát kdybych se jí zeptal, jaký chtějí auto, tak by mi řekli, že chtějí víc jako koní k tomu povozu jo jako Jak vylepšit, kdybych se lidi zeptal, jak vylepšit dopravu, tak oni mi řekli, že by chtěli rychlejšího koně směřuje
Minuta: 12
tam, že ten innovator musí vymyslet novou cestu, kterou lidi ještě neobjevili a ne prostě se ptát lidí, kteří jako nejsou v tom oboru želva, který jako nemají ten rozhled, aby prostě jim řekli svůj názor, který evidentně prostě potom neodpovídá tomu, co se vyvine. Takže tady vnímám ten zásadní problém toho jak jsou to prostě ty klasický korporaci, který prostě jednou v těch zelených kolejích a vymysli. Jako dobře, nicméně je. Tady tady jich přístup, která je ten, že těch 19 kombinacích v podstatě je díky tomu, že oni přicházejí jakože s modulárním systémem těch baterií, že jedna která, že budou mít jako palouš sales a oni z velké plochy, že jo. A ty, že budou dávat buďto horizontálně nebo vertikálně a že
Minuta: 13
to jim umožňuje vlastně s jedním typem, baterií to dávat jako různými způsoby do různých typů vozidel a že teda tím pádem budou moc dávat vlastně od nějakého malinkého autíčka 50 km baterkou. Až prostě po ten hammers 200kč baterkou od nějakých 235 koní až po 1000Kč motorový motorovou architekturu. A tady mě právě jako překvapil. A další věc, že oni jako představili tři typy motorů. že má jako jenom přední motor pak zadní motor a pak zadní motor jako nějaký ekonomické což zase jako je podle mě úplně zbytečná komplexita do toho celého systému Tesla ano tak sice Dneska má taky dva motory ale jeden je protože to je ten indukční ten původní a dneska má ten nový ten permanentní který už dává a vlastně jako všude a dobře teď tenhle rok by měl přijít jako
Minuta: 14
asi náhrada tou indukčního to bude Template ale zase jsme u toho prostě u té jednoduchosti u té Economy of Scale že podle mě úplně zbytečně oni si tam přidávají pocitu komplexu do těch několika motoru a hlavně taky když se podíváte na ty motory Tak ty jsou prostě násobně větší než ty co máte jo Takže logicky zase vyšší náklady prostě a tak dál Pak se tam zmínili chvíli osupis, což je konkurence autopilota od Tesly. A to je díky tomu, že o ní koupili a společnost krásná Cruise, tak koupil Jasně jako start-up a integru to do sebe. Akorát, že začli vlastně od té luxusního brandu od toho Cadillac a a teď slíbili teda, že by to mělo přijít i i do toho boltu a do dalších značek. Takže příští rok by to mělo přijít do 10 dalších vozidel a tady opět máme
Minuta: 15
zase jako výhodu té Tesly to prostě dává všude a tím pádem sbírá data, protože všech aut, když to oni tím pádem budou mít data jenom jako z strašně malého vzorku toho automobilového parku. No a pak se šlo. Teda víc do hloubky těch těch baterií, kde jak jsem říkal jedno Platforma pro všechny. Není to žádný papír v rozhlase a zmíněný, což mi trošku přijde, že jako když něco takhle jako víckrát zmiňujete, tak jsem toho tu plně to jako vypadalo, že že se sami sebe přesvědčují, že to vlastně jako není pravda. No hrozně vtipné je, že řekli, že v podstatě chemii mají velmi pod to neřekli, jako že mají podobné jako Tesla. To vím já, že jo, protože řekli, že tam je nikl kobalt a Aluminium, což je přesně to co používá i Tesla jako rád, že Tesla teďkon už vlastně by měla být bez kobaltu, to je myslím, že bude l&y. Už velmi pravděpodobně už nemá v sobě žádný kobalt tady
Minuta: 16
oni řekli, že na tom pracuju, že to je na mapě, že se chtějí taky zbavit těch drahých kovů, ale že to teprve přijde, že to budou vyrábět v Americe, že otevírají teda novou fabriku na to a že chtějí. 30 GB kapacitu, ale že tu kapacitu chtěl dělat příští rok, což znova cestám a k tomu, že se snažil a 35 dneska teďkon a plánuje 1058, takže zase je to takový jako jak umýt si říkají kečup a no A tady přichází další věc, že jejich hlavní jakoby věc, kterou tam zdůrazňovali, tak bylo, že ty baterie dávají do modulu a že ty moduly mají svoji vlastní elektroniku. Každej ten modul a že vlastně to jim dává tu možnost, že třeba do budoucna jako kdyby vyměnili jenom v jednom modulu a chemii baterií.
Minuta: 17
Takže on si jako načte, že on se na apdejt ovata elektronika, že on si to jako načte a bude se chovat k těm těm, kterým jako jinak jo, což se přesně dostáváme jako zase do takových vtipné situace. Která jako Wayne Gretzky kdysi poznamenal i vtipně, že že On nikdy nebyl jako nejrychlejší hráč jako v NHL, ale že jeho jeho básně trik byl ten, že on jel tam, kde ten puk měl být jako kde byl do budoucna ten kluk a někde ten puk je teď, že jo, protože když vy jedete za pukem, tak furt jenom o ten puk honíte, že jo, když to když Jedete někam kam jako předpokládáte, že ten spoluhráče prirubove nebo ten váš protivník ho pošle, tak to je to kdy vyhráváte, že jo. Vlastně jako dokážete být rychlejší, než ten puk, takže to je
Minuta: 18
jako pravidlo Wayne Gretzky jako pro svou byl tak strašně úspěšný hráč a tady se přestěhuje, že ty ostatní automobilky. Bohužel se snaží jet za tím pukem tý Tesly. A v podstatě úplně přesně kopírují tu Teslu. Bohužel i s jejím a vlastně dneska už chybami, protože ona nedávno což je to je velmi vtipný, že zrovna nedávno Musk na podcastu filtru. Podcast, které Mimochodem mi dejte do komentářů, jestli by vás zajímalo, že bych udělal z toho buďto nějaký výtah, protože ono upřímně řečeno to byla asi dvě a půl hodiny, jo. Takže bude si mám udělat výtah a nebo jestli byste chtěli, abych udělal úplně kompletní jako přeložení, na co se ho ptal a on tam byli s bráchou a druhým. Tak jestli by vás tohle zajímalo, tak napište do komentářů, uvidím. Podle toho jaký
Minuta: 19
bude zájem, tak bych to kdyžtak udělal, tak on na to říkal, že vlastně teď nedávno, když se bavili s týmem na vývoji baterii, takže přišlo na přetřes. Proč mají vlastní moduly a přišli na že ty moduly mají doby kdy začínali kdy měli prostě obavy jednak boty požáry a jednak o to že ty baterky budou odcházet a že to vlastně celý bylo koncipovaný tak aby to bylo jednoduše vyměnitelný jenomže teď s těmi datama s těmi zkušenostmi oni už vědí že to je úplně zbytečný že prostě ty baterie vydrží jako místo tisíc kilometrů a jak vydržela baterka takže ty baterky prostě nemají problém Takže není potřeba je vyměňovat Takže on říkal No a proč teda vlastně Máme že najednou vlastně ty inženýr se úplně zastavila Řekni No jo vlastně Proč my máme moduly no takže Takže jako přišli s tím že začnu dělat něco
Minuta: 20
čemu začali říkat jako se o to Pack To znamená že ta jednotlivá baterka už rovnou do celého toho Pepu Co když zase samozřejmě to celý zlevní efektivní a hlavně se tam vejde víc těch jsem užil Jeho tím pádem, že nemusíte mít vlastně ty ty Peky do toho. A přitom tady jim jako jednu ze zásadních výhod tam být na tvého tom, že máte moduly a že je bude moc vyměňovat jako jednotlivě, což je podle mě úplný nesmysl. A další věc je, že budou moct vyměňovat, jak jsem říkal ty technologie, což podle mě to už vůbec nedává smysl jako aby aby Vy jste měli několik modulů, které byly starší technologie a pak si tam dali nový modul, který bude jenom tady jeden modul nové technologie to podle mě nedává úplně smysl, že jo. No takže že tohle bude ta výhoda, že to budou potom recyklovat. Což jako, že už dělají dneska, že
Minuta: 21
stoprocentně chybiček dneska aspoň recyklují a že to co se k nim vrátí, takže a ty materiály, že vlastně využiji. A že dokonce ty materiály fungují líp recyklovaný, než ty původní, což se zase dost a fofrem k jednomu z největších a který v téhle k tomu bytě je, že tady vznikne spousta jako odpadu. Chemický závodního vlastně z těch a najednou tady jeden z největších prostě automobil, jak tady konečně oficiálně říká. Ne není to problém mi to dávno recyklujeme. Ok, no a tady se dostáváme k jedné k jednomu bodů, který je pro mě. Jsem si tady poznat nějakým a vykřičníky, protože celý prezentaci nepadlo jí jedno jediné slovo v baterii managementu a chlazení nebo topení těch baterek, nebylo to ani vidět na těch na těch videích žádný ne ukazovalo, že by tam bylo
Minuta: 22
někde vůbec prostor pro to chlazení tě baterie, naopak jsou nalepené jedna na druhou bez toho, aniž by mezitím byl nějaký chladící gel nebo něco takového, což mi přišlo velmi zvláštní. No a úplná tečka jako na závěr tady K těm bateriím, tak byla ta že oni řekli, jak vlastně strašně pracuji na tom vývoji do budoucna, ale že dneska mají náklady na výrobu těch baterek 146 dolarů na kilowatthodinu, tak to věřím a což je Mimochodem 50 procent víc než Tesla, protože Tesla je pod stovku. No a že právě že průlomový bod to je Cvalík to tam měli jakože bude, že brzo bude brake to nebude problém a že se dostanu pod tu stovku, na který je Tesla dneska jo a
Minuta: 23
že samozřejmě v budoucnosti na tom budou pracovat a půjde to půjde to nich. Pak tam byla seklá sekce vlastně nabíjení, kde samozřejmě. Zase tak jak to tady říkám prostě, že ten elektromobil bez té nabíjecí infrastruktury jenom půlka celého toho ekosystému. Takže oni že budou investovat do toho nabíjení, že by v její vlastní aplikaci, která vám pomůže s tím plánováním cesty a tak dál a že zase že vám pomůžou tohle to bylo docela zajímavé, že vám pomůžou udělat jako mini výběrko, že když si budete chtít udělat doma přípojku. Takže si jenom vyfotíte, jak vypadá váš rozvodnice vyfotit. Je si Kde chcete parkovat auto a oni vám zařídil, že dostanete tři nabídky od různých elektrikář úklid vám jako Die nějakou nabídku, kolik to bude stát, aby vám tam zprovozněn je dobíjení znova
Minuta: 24
tam jako řekli, že vlastně šestkrát více lidí chce mít elektromobil, když má dobíjení v práci, že to budou podporovat a že budou budovat více jak 1000 nabíjecích. Spolu se svými partnery. No, takže já kdybych si tohle to co tam jakoby všechno řekli, když jsem si to nějak procházel. Dělal si nějaký nákup sumarizaci pro sebe. Mám pro vás hlavně teda. Tak znova říkám nepadlo tam jediné slovo chlazení na zahřívání baterií. Ty baterky jsou prostě na sebe bez toho aniž by tam mezitím cokoli bylo na rozdíl od Tesly, která Jak víte, tak má ty válečkový baterky a mezi nimi je vlastně takový takový sendvič nebo Lasagne se tomu dá říkat asi systém lasagne, kde kde mezitím je masakr plech, kterým protéká chladící kapalina tím. Díky tomu právě mají tak strašně dobrou péče o ty baterky a díky tomu, tak strašně dlouho vydrží nepadlo
Minuta: 25
jediné slovo nebo počítačový technologii, nebylo tam vůbec nic o tom jako o nějakém update. Order jako má Tesla to znamená ze vzduchu. Nebylo tam vůbec nic po nějakém předělání ji speciálně teda 2005 teda ten přístup k zákazníků s těma Focus Group a má to bylo další věc, co bohužel jako Jasně ukázalo na to, že prostě je to řízení tím Krupá jakým způsobem a ne žádný novátorským. No a ten modulární přístup vs to salto. Pack, který kam dneska směřuje Tesla, takže to by to by asi jako v kostce bylo teda já ohledně toho Ivi. Dej od žijem a teď se pojďme podívat na Autoline weekly report, z kterého jsem čerpal, který
Minuta: 26
vlastně je aktuální Kde jako Americká reitingerová společnost SNP i wandered krásně umřelo má svůj právě. Nejúspěšnějších firem a ten žebříček slavný. Tak ty Zrovna downgrade dávali furt na akciovém trhu jako Dali mu non-investment. Což což znamená, že si že Fordu a s tím pádem okamžitě Co je zdražili zažili úvěry a hlavně to znamená, že někteří investoři mají i zakázaná prostě investovat a Moody, takže další letecká společnost, tak řekla, že žijem, že jim hrozí to samé a teď je otázka v návaznosti na tenhle ten na tenhle ten dej který Mimochodem zcela evidentně byl naplánovaný před před plánovaným Tesla baterie, že jo, kde se očekává, že
Minuta: 27
budou oznamovat novinky, když teď je otázka, jak s tím koronavirem to bude asi to bude jenom online a uvidíme, jestli vůbec něco bude, ale každopádně evidentně to bylo načasovaný jako aby oni to řekli dřív. Tak teď je otázka, co se stane, jako jestli oni udělají ten ten ostrý řez a prostě půjdu. Jak se říká on ví ví, že budou investovat opravdu do té elektromobility a nebo se na to vymluví a řeknou. Hele tady krizového s těmito oknem, tak jako začínáme slyšet z Evropy a také takže tohle bude velmi zajímavé jako vývoj, který nás čeká teď v téhle té době. A opět to dává jako trestle neskutečnou výhodu, protože ona má jenom tvojí výchovou technologii. Ona nemá potřebu dělat nějaké jako závěry. Kterým směrem se vydat. Ona prostě jede tím daným směrem a hlavně má neuvěřitelný náskok před konkurencí, takže je otázka, co tohle to způsobí
Minuta: 28
potom do budoucna. Bunda v Austrálii oznámila, že budou přecházet na nový model asistence v podstatě s prodejem, že zjednodušeně řečeno v podstatě znamená, že jsem se budou zbavovat dealerské sítě na dealery budou jenom pro předávku vozu, že by zákazníci měli kupovat vozy přímo od Hondy. Což je samozřejmě zase opět v podstatě kopie Tesla. Tesla model u i a která nemá dealery, takže je otázka co tohle to udělá zase ta krize a tak dál do budoucna s automobilovým průmyslem, jestli se mi přijde nějaké další automobilky, jestli chci to Honda jenom nezkouší v Austrálii a pak třeba s ním odejde nebo nebo to o tom nasadí všude nevíme. Uvidíme Toyotě unikla prezentace nových vozů, který plánuje až do roku 2023 a nebylo v tom jediný.
Minuta: 29
Jediné auto, které by bylo čistě na elektriku. Mají tam hybridy a tak dál, takže tady je zase velký otazník Co bude z dnešní největší automobilkou na světě. Když absolutně se rozhodla ignorovat tuhletu Evičkou revoluci, která se se může Volkswagen plánuje udělat refresh svého legendárního minibusu z šedesátých let, který určitě si všichni vzpomenete nějaké hippies filmy z Ameriky, kde se hrál velkou roli, tak měla by přijít jeho elektro verze, která by měla mít 62 koňských sil, což je dvakrát tolik jako ta původní. Měla by mít nejvyšší rychlost 130 km v hodině až 45 km hodinu baterii a upřímně řečeno na bus, který evidentně se tam dojde tak 10. 8. 8. 10 lidí mi přijde jako dost málo, teda má
Minuta: 30
o dojezd to mám jít. Ale to podle mě bude s jedním člověkem a 90kč tomu nevěřím, že by to mohlo ujet tolik kilometrů z takhle málo baterkou a cena by měla být někde kolem 60000 euro. Mercedes dokončil testování několikatýdenní testování ve Švédsku poblíž antického pólu, kde zkoušeli v arktických podmínkách chování, jestli je to vhodné pro zákazníky i Ve Studeném počasí má mít dojezd nějaké 416 km, ale pozor ne ne podle toho, ale podle toho a MHD nebo ne. Podle toho asi jako druhého standartu, takže asi ten reálný bude bude trošku nižší. No a to by bylo teda vše z toho Autoline z těch
Minuta: 31
novinek a teď se přesuneme k teple gigafactory 4 pokračují práce. Já naštěstí zatím to nebylo teda zastavený kvůli koronaviru. Uvidíme, jak to bude dál. Náš reportér kicked from Ground ten kluk, co to tam chodí natáčet, tak bohužel dostal ban od policajtů od Security, že to prý nesmí a je to zase trošku ukazuje přece jenom k tomu přistupujeme jinak než cena v Číně, že jo, kde je tam permanentní lítali drony nad fabrikou. A tady už prostě, že se to nesmí a tak dál. No a tady jsem chtěl, že následující hejpic nebo nevím, jak se to má přečíst co Já každopádně to evidentně nějaký nějaký jako Nějaká zkratka, tak tak nám tady psal, že má kamaráda, který pracuje na farmě poblíž gigafactory a ten les byl
Minuta: 32
vysázen umělé, protože tam jsem měla i přesto. Jaká lepenka nebo tedy Mělo se to dělat z toho nějaká lepenka a že teda tím pádem stejně by se vykácel a že vlastně ta ta hlína co tam je vidět, jak ty. Schraňuji, že jo. Ty je ty buldozery, takže se vozí těm farmářů v okolí zdarma, takže opravdu Dobrý přístup další Tesla novinkou, kterou se podařilo tenhle týden objevit je to že to vypadá, že model y má v sobě zahřívaný přední radar. Což jak víte, co mě sledujete z mých videí tak Víte, že tohle jsem si stěžoval u modelů s že je to docela problém, že ve chvíli kdy vy jedete speciálně, když hodně sněží, tak se vám zasněží ten ta přední část toho radaru asi vypne se vám autopilot, což by tady už se nemělo stávat díky tomu, že je to teda nahřívaný, takže určitě je dobrá práce, viď? Teda Mask původně
Minuta: 33
řekl, že se bude věnovat. Hlavně teda tomu, že mi to zná tomu viditelnému světlo. To znamená těm kamerám, že vlastně teda utopilo, co bude zaměřovat hlavně na ty na ty viditelné kamery a že to vlastně jako že není potřeba, že Za chvíli to nebude nebude potřeba ten radar Nicméně Jak se ukazuje, tak to má trošku zpoždění, jak to, že se vrací zpátky k tomu, že ten radar je tam k něčemu a že tam je vlastně zahřívací a nějaký prvek, který odstraní ten sníh a bude fungovat autopilot i v zimě celkově v podstatě ten model y vypadá, že daleko víc připravený i díky tomu tepelnému čerpadlu, který má být úplně Revoluční, jak slibuje Mask, což Mimochodem bude jedna z věcí, na kterou se moc těším by jsem ti moudrost líbil teda, že by měla být rozebírá a dokonce by to mělo být i živě dostupný a mělo by to asi příští týden. 6. Dubna by to mělo startovat.
Minuta: 34
Takže je to samozřejmě si určitě všechno zase je zpracujeme další novinka, která je spojená s Teslou je to že na to jak minulý týden jsem říkal, že Tesla dělá ventilátory, který už teda jako začala dělat a už jedu dává do New Yorku. Napiš nějaký kupuje a shipuje je ze své čínské fabriky, jež úplně do Ameriky a tam je to distribuuje tam, kde je potřeba, ale zároveň i nastartovat znova výrobu. Veselý newyorský fabrice, která musela zavřít, protože se zabývá jakoby automobilovým průmyslem a těma solárními panely, tak jí můžou otevřít, pokud tam budou dělat něco, co je potřeba pro krysy a to jsou ventilátory. Takže ta se otvírá znova ta newyorská fabrika a on to nezjistí buvala tam, kde je potřeba, ale zároveň se ho zeptali na to, že jestli neplánuje nějaký spojení HEPA filtru, že od auta
Minuta: 35
s tou chytrou s tím chytrým tepelným čerpadlem a nechce dělat klimatizace do domácnosti a odpověď byla, že ano, že ho zajímá propojení ho sním vozu a klimatizace. Domo gril sedm piv. Věděl, že ten vůz přijíždí přijíždí prostě domů a tím pádem by dopředu zahřál ten dům nebo vy Chladil a tak dál, že by zase tam byly nějaké úspory a úspory energie, ale hlavně že by vlastně tím pádem. Tam byly ten HEPA filtr kraj zase je zajímavý teď teda ve srovnání s tím s tím útokem jsou pandemie koronaviru. Pak bych tady měl jeden bod, který už jsem jako přemýšlel delší dobu, jak bych to jak bych to jako tady řekl, protože se mi to začíná jako množit a nevím úplně přesně vzniklo a já tady Jan Andrle jsme si tady vyměňovali nějaký nějaký jako zprávy
Minuta: 36
a ono to asi na vás působí, že jsem jako nějaký vyřazený jako proti ptákům, protože tomu říkám ropáci, ale jako to není. Takže já bych byl nějaký militantní jako prostě ropáků Milá to mě takhle reaguje moji kamarádi, jako teď, my máme taky do Maroka, že jo, tak jako to není tak, že bych byl prostě nějaký militantní proti ropáků mě jenom jako vadí. Když někdo si myslí, že že ty, ale k tomu byl jako nemají smysl a že naopak má smysl. Prostě spalovat ropu do budoucna, jakože prostě dneska jsou ekonomicky pro spoustu lidí ty, ale tomu bude dosažitelný, to je fakt, ale to nic neznamená, že to do budoucna bude taky jako je právě možná možná proto jako elektromobilita
Minuta: 37
má tolik moc příznivců z počítačového světa, protože prostě mi tohle to známe, že jo. To je náš dnešní chleba prostě v IT, že jakákoli technologie, která přijde, tak je drahá. No, ale za dva roky už tomu tak není, že jo. Takže prostě jako to, že si to dneska jako většina lidí nemůže dovolit. To neznamená, že to prostě Za čtyři roky za šest let bude jako stejný, že jo, jo. Takže mě prostě jenom jako vadí to, když někdo jako nemá tu Otevřenou mysl a prostě zatvrzelé jako tvrdí, že že prostě ropa je ta jediná budoucnost. Podle mě jako vadí, ale to že někdo jezdí ropák m dneska prostě jako holt jako Ne všichni mají na to mít Teslu nebo mít jako elektromobil to jako na tom není. Prostě nic jako špatného nebo tak. Možná jsem to tady jako chtěl. Fakt jako aby to zaznělo, protože mi to přijde z některých tě komentářů, že se je tohle to jako myslíte
Minuta: 38
a takhle to jako vůbec teda není jo. Dobře, takže to by jsme to bysme měli další věc, kterou jsem chtěl zmínit a pak pak Pojďme teda už nám reportáže našich reportérů, kteří Teda upřímně řečeno z velké části jsou moji patroni. Ale tady zrovna první teda patron zatím není. Když psal teda, že prý se stane, tak uvidíme, jestli to čtu správně z toho Instagramu, tak Zdeněk Loko se s námi podělil o jeho první dojmy z Tesla Performance, evidentně si předsevzal. Svého miláčka, kde chodili, takže že teda sleduje můj kanál na nabíječce, ale každopádně Byl to je ty je vidět, že ten sleduje, protože dojel hned první den. Asi dvě procenta má domů což Upřímně řečeno pro někoho, kdo by jako nesledoval ten kanál, tak si myslím, že by bylo jako nepředstavitelné, já jsem s tím začínal, tak jsem prostě byl v totálním
Minuta: 39
šoku, jakmile jsem se dostal pod 10% Myslel jsem, že se zblázním, jakože nikam nedojedu. Takže ten tenhle ten koncert, který se musí změnit z toho z toho ropáka, než přes sednete do toho elektra. Taky je vidět, že teda tady Loco já pochopila a že byl jako v pohodě, i když teda jenom malé varování, určitě to vyšlo kolo, ale neměl bys to dělat jako moc často speciálně v zimě určitě jako doporučuju dojíždět dojíždět fakt jako max do těch 10% aby jsi sháněl baterku. No a teď na pojďme na nabíjení Kde Tady je zatím teda musím říct, že bezkonkurenčně nejlepší reportér se mi tady přihlásil můj patron Jakub Zeman z Dubí, který nám tady zpracoval materiál z nabíječky u vybudovaný Nově u Kauflandu v Teplicích, kde krásně zdokumentoval to, že přijeli manželka šla nakupovat. On byl s děckem
Minuta: 40
s děckem vlastně v autě. Zatím pouštěli ty Šárka a dítě tam bylo v pohodě mu pouštěl, že YouTube a celý nákup dali prostě do toho zadního kufru U Tesly, kde se to krásně. Vyšlo by mu to tam ne lítalo potom po kufru a Přikryl to asi nemohu odjet a asi za hodinu a dobyl nějakých 10 kg. Takže jako a ještě ke všemu zdarma, že jo. Prostě součástí to nákupu jediný. Tady píše, že tam je brána, kde se vlastně tam bere lístek na parkování a že když je tam člověk dýl než 100 minut. Takže to stojí stovku a za hodinu. Takže tohle je podle mě podle něho taky teda asi ochrana toho Kauflandu, aby jsi tam někdo nepřišel prostě dobíjet přes noc, ale opravdu to směřoval na to, že si nabije jenom po dobu toho nákupu, což mi přijde rozumný další reportér
Minuta: 41
další patron Jarda. Vosáhlo z Hradce, tak ten nám poslal jeho cestu. Která vedla přes Rakousko na Tesla supercharger paní, které je blízko Innsbrucku, tak tam ukázal 1. Která že samozřejmě nemohl využít. Jak se občas některý tady poznamenávají, že že ty tance že ty supercharger, že jsou přeplněné. No a že tam je hezky vidět jak v navigaci je vlastně tajný kód do místnosti který vlastně vidíte v té té navigaci a dostanete se potom do takového pěkného prostředí kde máte záchod Kde máte prostě nějaký automat na kávu na jídlo a tak dál takže i když je to vlastně bezobslužný jak si tam můžete takhle takhle občerstvit no a další reportérku bůček nám poslal
Minuta: 42
vlastně podobný podobný scénář ale tentokrát to bylo zkratce kde taky vlastně u té nabíječky je taková dle tam takováhle vlastně samoobslužná buňka budka wi-fi No a prostě za nějakým samoobslužným barem kde si člověk udělal přes stejný Dojdi si na záchod na toaletu a tak dál No takže to by bylo k dnešnímu dílu a všechno jsem hrozně moc rád za vaši pozornost a ještě víc jsem rád za vaše podněty a připomínky, takže pište do komentářů třeba jestli by mě co jste chtěli slyšet v dalším díle, co se vám líbilo. Co si myslíte, že bych chtěl zlepšit. Doufám, že zvuk už je lepší, když teď jsem tady párkrát bouchnul do světla, tak doufám, že tam nezpůsobí nějaký nějaký totální kolaps zvukový a snad se mi už podařilo tady zrovna to vychytat ten zvuk, že už bude jako dobrý a obrazově
Minuta: 43
snad už to taky bude lepší. Takže díky moc za vaši pozornost. Pokud se vám video líbilo určitě Dejte like. Pokud jste se mnou delší dobu a určitě dejte odebírat, aby vám neuteklo neuteklo. Žádné další video a třeba i zvažte podporu na Petry, od který je tady aby jsem. A ten čas k tomu jedu, takže Díky moc a ať vám to proudí.

Předchozí video

89: Jakub Pok vás naučí zapamatovat si cokoliv

Další video

Vzniká v Maďarsku diktatura? Armáda v ulicích je přirozená, Orbán jen chrání zemi, říká hungarolog