Chceš podpořit tento kanál? Staň se PATRONEM!

#153 Tesla zavírá továrny 2020w12 | EVTV | Teslacek

Na webu teslacek.tv najdete také prémiový obsah, který je dostupný celé komunitě. Chcete se stát členem komunity? Informace jak na to naleznete v článku podpora tvorby.

Automatický transcript

Minuta: 0
Ahoj všem Zdravím vás na kanálu tesláček dělám videa o elektromobilitě Elon Musk ovy test let a dalších věcech. Dneska tady máme premiéru v deníku, který zakládám, který jsem nazval ivt a budeme si tady říkat o věcech, co se udály za ten minulý týden, když teď toho bude trošku víc a taky zároveň budu brát nějaký věci, který by posíláte mě jako po ať už jsou to podněty na videa nebo kde jste tam byli a podobné věci, takže určitě Milý reportéři posílejte vaše podněty na tesláček zavináč gmail.com, ať už nahrávky, kde jste třeba nabíjeli nebo nějaké zajímavé články nebo dotazy a tak dál ideálně formou prostě nějakého selfie nahrávání nebo aspoň fotky, který tady můžou potom využít asi v tom v tom vysílání a trošku
Minuta: 1
dát. I vám jako fanouškům se podílet spolupodílet na tomhle tom kanále. Ale úplně ze začátku bych chtěl poděkovat svým Patronum, protože bez Vás bych to nedokázal velmi oceňuji prostě vaši podporu psychickou, ale i finanční a delší dobu jsem teď na to ne zdůrazňoval a nepoděkoval vám dostatečně, takže teďkon to chci využít, že bych a prošel všechny nové patrony, který mám na od vlastně nového roku. Takže pojďme na to, takže kategorie pivaři, to znamená. To jsou čistě vlastně fanoušci, kteří přispívají vlastně hlavně pro ten dobrý pocit, že těch benefitu tam moc není. Jasně pro ty pivaře, takže je to Honza Dvořák Vojtěchu náhoda Svoboda Ondřej kvinta Miroslav Stibůrek Jaroslav Crhonek, Martin Juna Tomáš Hampl Pavel Hofner, díky Pavle, jak
Minuta: 2
jsme spolu. To video. Tak jsme se o tom bavili a ty se stal patronem. Díky moc. Jan Rezek Pavel Ševčík. Jiří Weil Luboš Petrovič Pavel Sedláček, Miloš musik, jak se omlouvám, pokud jsem někomu zkomolil jméno hlavně speciálně s diakritikou, protože vždycky tam ta diakritika úplně dobře pro Bubla. No a teď moji Vinaři, to jsou ta vyšší kategorie, kde už se dostanou k nějakému lepšímu obsahu Jarda Vosáhlo, které je dlouholetý majitel Tesla Model. S Josef Matějka, taky je majitel hezká Pardon Radek Hořejší Miroslav Prokeš Honza Honza švajner Marek zamarski Daniel dorica a Jirka Drahoňovský ještě jednou fakt díky moc za vaši podporu a protože mi to dává tu energii k tomu,
Minuta: 3
abych Dělal dál a samozřejmě taky trpělivost ostatním fanouškům s tím, že teď dělám ten přerod toho mého kanálu prostě nějakým směrem. Trošku se snažím jako do lepší kvality. Ten začátek se úplně nepovedl. Bojoval jsem tady se Vším možným včetně onemocnění kočky. Takže ty začátky byly opravdu krušné snad. Snad jsem teď konečně vyladil teda mikrofon zvuk. Snad bude dobrý obraz snad taky takže snad snad to všechno bude klapat v prospěch toho, že video bude ve vyšší kvalitě a když jsem se připravoval na tohle video, tak jsem procházel maily a tam jsem s vyčerpal ty vaše podněty a při té příležitosti jsem se dostali k nějakým starším, ale e-mailům, na které jsem třeba i
Minuta: 4
zapomněl nebo Nebo mi nějakým způsobem zapadlo to, že jsem nepoděkoval, takže bych tady chtěl poděkovat Jirkovi erbenovi, který mi pomohl vytvořit tady tohle to logo z o zmenšeninu loga, která kterou tady mám asi na YouTube. Takže díky moc Jirko. Dělal si to je čistě z fanouškovského popudu a to se to se určitě vždycky cení. Díky moc a pojďme na ty na ty zprávy nejzásadnější asi zpráva, kterou všichni máme. To je asi jasné je koronavirus. Takže já tím začnu. Protože těch věcí kolem toho koronaviru je víc. Takže si to všechno projdeme. Já bych možná na začátek byt tady nechci absolutně z toho dělat žádný politický fórum. A rozhodně nejsem žádný fanoušek současné vlády. Tak bych jenom chtěl možná trošku dát.
Minuta: 5
Do kontrastu objektivitu, že když se podíváte na výsledky z celého světa, tak naše země si myslím, že se rozhodně nemá za co stydět. Jak se říká koronaviru stavíme k jeho vlastní obraně proti němu a v počtu nakažených a Doporučil bych podívat se na seriál na netflixu Pandemic, který Mimochodem teda shodou okolností vyšel v lednu tohodle roku. Samozřejmě se natáčel dřív, ale je to přesně seriál, který mluví o tom, že ta pandemie přijde, že to je nevyhnutelný, fakt jako jsem ten díly, který to rozebírají a v jednom tom dílu tam mluví o tom, že ta chřipkové, že to jistě bude chřipková jako pandemie, která bude a je to, protože se šíří vzduchem se to velmi rychle jednoduše a rychle nakazuje mezi lidmi a že vlastně typický vývoje, že jeden člověk
Minuta: 6
nakazí 6. Co znamená, že když se podíváme na tyhle ten jednoduchý fakt, tak z toho jasně vyplývá, že jakýkoli jako jakákoliv je řízená nákaza je vlastně brutální exponenciala a je to vidět i jako na těch grafech těch některých ostatních zemí, ale ty země, které udělají brutální opatření, jako se udělalo třeba u nás tak Tak je vidět, že to tam začíná v letovat, že to začíná a sněz a rovnat. Tak si v a měla opravdu Díky moc všem, kteří vlastně s tímhle tím bojoval proti koronaviru zabývá je to dokonce i strašná spousta české populace, což opět strašně moc děkuji všem a mimochodem jako můžeme srovnat, že jo žena jako pochází z Ukrajiny, tak tam se třeba k tomu staví úplně jiným způsobem než u nás a podle mě to tam bude mít jako nedobrý dopady podobně, jako to mělo třeba v té
Minuta: 7
Itálii. Dobře, takže teď se pojďme podívat na to, jak je to v Americe, protože odtamtud je Tesla a tam bohužel to vypadá ne úplně dobře hrozí tam, že to bude mít podobný scénář jako v některých těch jiných zemích a začínají tam už udělat některých státech ty opatření jako je třeba v Kalifornii. Právě zavádějí to, že by se mělo pracovat z domova asi uzavírají se jako nedůležité fabriky, což zrovna prostě Tesla díky tomu, že vyrábí automobily, tak je takže bude se vlastně zavírat 24. Duše je zrovna dneska, kdy to video vydávám bude zavírat a světu kalifornskou Freemont továrnu, v který se vyrábí. Tesla model 3 Skotsko. Nicméně zůstávají zůstává otevřená Nevada. Kde se vyrábí baterie a Zavírá se taky New York, kde
Minuta: 8
se Soláry, samozřejmě by to stálo za zmínku to že Tesla ve své výrobě má jednu z největších jako omezení, na to jsou baterie. Co znamená, že tohle ten stav? Pro ně není katastrofální, protože jim to umožní si vyrobit baterie dopředu do foroty. Jak se říká jako na sklad. A potom můžou rozjet s ním ve větším. Tesla model 3 prodej a Nicméně současně s tím vydal Panasonic, kterých části ty gigafactory tam pomáháte slety je baterky vyrábět a že to tu jejího část, že zavře pošle zaměstnance domů. A udělá tam sanitaci prostě hygienický to nebude čistit ty prostory. Takže uvidíme, jak tady tohle to bude bude fungovat, každopádně.
Minuta: 9
Nechává otevřené shopy respektive hlavně servisní centra, takže zůstávají otevřené servisní centra a samozřejmě superchargery pro nabíjení, což bych možná si tady jako trošku přihřát polívčičku v tom že elektromobilita. Obecně je vlastně z tohohle pohledu velmi jako vstřícná tímhletím těmhle těm jako střetům a nebo respektive den Pandemic Game hrozbám, protože elektromobilita vlastně v principu toho jak vyje na nabíječce nemusíte někde nic jako s nikým se vlastně jakoby potkat, že jo a prostě tam strčíte to nabíjení a zaplatíte to elektronicky a zase odjedete, tak vlastně nemusíte na nějakou pumpu. Kde byste se teoreticky mohli nakazit já, takže z tohohle pohledu je elektromobilita jistě výhodnější než než jako klasický opak a druhá věc je, že drtivá
Minuta: 10
většina. A jak jsme si říkali už xkrát na tomhle kanále drtivá většina jsme se děje doma. Takže vy doma dobíjíte 80 a víc procent času. To znamená, že na ty vaše popojíždění prostě běžné jde. Dneska se stejně může jezdit jenom do práce, tak tak vám to bohatě bude stačit a tím pádem by vůbec nemusíte jezdit někam dobíjet a dobijte se vlastně doma zásuvky. Takže je to jenom jako k tomu doplnění, potom Tesla udělala a takový jako velmi zajímavé jako zase jenom Tesla kroky, které Nikdo jiný mi zatím udělat nemohl právě zase k ochraně jeho jejich zaměstnanců a plus vlastně zákazníků. Takže jedna věc jsou předávky, to znamená zavádí. Nově bezkontaktní takzvaný no-touch delivery s to znamená dodávky vozidel bez
Minuta: 11
dotyku. A budou asi všechny smlouvy, které jsou potřeba budou vložený v autě. Ten člověk dostane přístup do aplikace, že jo přes svůj email, tak jako máte doma je aplikaci ke svému autu a můžete si auto ovládat. Tak evidentně dostanou přístup do toho auta dřív, než přijedou pro to auto ty lidi, který si ho budou přebírat a vlastně tím pádem se do toho auta dostanou podepíšou. Ty dokumenty hodí jedu nějaký do nějakého kastlíku a prostě můžou odjet autem bez toho, aniž by se vlastně dostali vůbec do styku s těmi zaměstnancem na toho krámu, což mám teda jako opravdu Revoluční krok. Samozřejmě trošku tam v tom teda půjdu ještě ty papírové dokumenty, který určitě na tom pracují. Protože samozřejmě mají nějaký proces, který dneska je rozjetý elektronicky, ale na straně Tesly, že jo nemají nějaké svoje aplikace. Takže oni to určitě budou předělávat tak aby se to nějakým způsobem dalo já dalo
Minuta: 12
udělat. Nastavit zákazníka jako elektronický podle mě 100% druhá věc, která zase jako je. Tesla audley, tak je že oni mají mobilní servis a jak jistě víte taky zase kdo mě sledujete delší dobu tak Víte, že Tesla má možnost mít tak za ním obalservis. To znamená, že oni zajedou k vám a opraví vám něco na místě, takže tady bude možné to, že i když si zavoláte ten Mobile Service disco vám pojede, tak vy to auto někde necháte asi na dálku to auto otevřete tomu servisnímu člověku. On to opraví, odjede mi to zase můžete zamknout. Tudíž by se vůbec nedostanete do kontaktu s tím člověkem, co vám dělá ten servis a zase je to velmi unikátní. A co má Tesla za možnost. Jak pomoct asi v téhle té době boj s koronavirem. No a v neposlední řadě k těm špatným zprávám taky nějaká dobrá zpráva a to je
Minuta: 13
to, že V Číně se podařilo stabilizovat tu situaci s koronavirem. Začíná se tam obnovovat výroba. Tudíž asi z pohledu objemu výroby toho, jak se začíná vypíná Freemont. Tak začíná nabíhat fabrika v Číně bude začínat nabíhat. Takže se dá jako Předpokládám, že z pohledu dodávek by tam měla být docela jako předpokládaná plynulá tranzice. A nemělo by to být nějaké jako obrovský dopad na to, že by Tesla neměla vůbec žádnou výrobu, ale Nicméně samozřejmě v těch předpokladech, kdy Tesla jako dělala dělala předpoklady na tenhle ten rok, tak jistě počítal a vlastně jak s plným Freemont m tak plnou Čínou, takže tě nechám tě chválím asi 600000 nebo 500000 vozidel, které měla naplánovaný na tenhle ten rok a tak bude teď samozřejmě výzva. Nicméně to bude výzva pro
Minuta: 14
celý automobil. Průmysl Protože samozřejmě Tesla není jediná, která jako je omezuje výrobu. No a to se dostáváme k další věci, která s tím souvisí a to je ta, že i on má oficiální hosty na Twitteru už napsal, že chtějí pomoct s výrobou ventilátorů, které jsou potřeba ve velké míře pro ty těžké případy koronaviru, kdy to odchod chytnout módy to dostal chytají chytají vlastně plíce, takže budou bude. Tesla se předělávat výrobu velmi pravděpodobně na to, aby pomohla výrobě těch ventilátoru. Což má Což má vlastně dva pozitivní efekty, jeden pozitivní Efekt je ten, že samozřejmě pomůže té komunitě pomůže nějakým způsobem omezit ty dopady toho koronaviru v USA, ale
Minuta: 15
Zároveň to způsobí to, že jako ty lidi budou mít v práci, jo? Protože Mimochodem, to se podle mě v Čechách jako úplně moc neví, ale Amerika není zrovna jako na špičce s nějakým sociálním jako cítěním a s nějakými jako sociální mi pomoct má asi den, takže tam jako když jste v takovéhle situaci, tak to nemáte úplně jednoduché samozřejmě, tak zase mají daňový systém jo, ale ale samozřejmě jako tohle je docela bude jako výzva pro celou Ameriku ve chvíli, pokud by to mělo dopadnout špatně jako třeba jako třeba v Itálii nebo jinde. No takže to jsme se dostali teda jsme prošli co se týká jakoby Tesly v téhle té oblasti a teď se dostáváme na první bod našeho reportéra 1 reportéra svých fanoušků a to je Tomáš Andrýsek, který mi poslal velmi
Minuta: 16
zajímavé. článek který se zabývá tím že dopady koronaviru mají vlastně tak jako většina věci jak se říká že Všechno špatné je pro něco dobré tak má jako Začíná se vnímat ten pozitivní stránka toho že se výrazně zlepšuje životní ovzduší a v těch zasažených oblastech je to proto že se tam samozřejmě všechno zakáže zakáže se cestování tím pádem se výrazně omezí vlastně cestování a hlavně teda osobními vozidly a je to vidět právě v Číně je to vidět a brutálně jo protože tam prostě díky jejich obrovské hustotě takto znečištění je obrovský že sám a nech to jde Joker a tam že několik let tak tak o tom rád mluví že že vlastně a neviděl Prostě dva roky a sluníčko Protože to není prostě přes ty mrakodrapy vidět Díky právě tomu znečištění takže teď jak díky koronaviru je
Minuta: 17
to tam všechno za Tam chci tě najednou prostě můžou vidět sluníčko a líp se jim dýchá, tak dál úplně ta samá nebo velmi podobná situace je teď v Itálii. Hlavně v té Severní části, která nic Průmyslová, tak tam opět asi satelitní satelitní snímky ukazují brutální snížení těch plodin, které jsou produkovaný spalováním fosilních paliv. Takže tady bych možná se jenom troufl malinko rýpnout do těch co říkají, že vlastně komíny jsou v tušimicích, i když prostě jsou ty elektrárny zčásti prostě někde uhelné, tak zdaleka prostě ty spodiny tak nejsou vidět, jako když když se omezí tam ta městská doprava osobní doprava. Takže to by bylo to máš Andrýska. Díky moc za velmi dobrý příspěvek další
Minuta: 18
příspěvek. Mám od mých patronu, který se spojili s iniciativou data proti kódu, která mě vystartovali v jaký špičkový it firmy český jako je třeba seznam.cz a další někteří moji patroni, který mají 3D tiskárny, tak se zapojili do těch aktivit kolem kolem téhleté iniciativy a chtěl bych vás tady tímto způsobem poprosit. Pokud máte 3D tiskárnu a Chtělo by se vám pomoci dobré věci, spojte se tady covid-19 zavináč colas.cz. Pavel můj patron vám řekne všechny detaily k tomu, jak můžete pomoci. 2 část pomoci a potom to že můžete pomoct ten materiál rozvážet speciálně Tesly že
Minuta: 19
jo který třeba ještě speciálně máte Free supercharging tak tak se můžete připojit a z nich rozvážení těch těhletěch materiálu který se tisknou to znamená je to jsou to ochranné pomůcky respirátory právě pro ochranu proti koronaviru který vymysleli se v Čechách a velmi velmi jako se využívá maska z Decathlonu potápěčská na tu se nafoukne asi seshora filtr a díky tomu se dá se dásně filtrovat ten vzduch z venku v podstatě stoprocentně protože to sedí na celém obličeji Tady mám poslední zprávy že se by se mělo podařit vyjednat se společností E.ON že pro tyhle ty případy Kdo bude nepomáhá To se s těma rozvozy Tak by společnost měla vrátit peníze za dobíjení který
Minuta: 20
se týká jsem tyhle těch aktivit Takže znova říkám prostě ve chvíli kdy chcete pomoci určitě obraťte se na na tyhlety stránky a nebo přímo na email Pavla Koláře a strašně pyšný na to že že Česká republika takhle reaguje a že jsou lidi schopni si navzájem pomoci znova říkám že prostě jsou země kde to takhle absolutně nevnímají A kde jsi z toho třeba je dělají srandu natáčeli různě Jak jako olizují nějaký patníky a podobné věci takže jsem moc rád že Češi byť samozřejmě známé to že máme jako černý humor tak tohle jsme vzali docela vážně a je to super a je to vidět že to má smysl Dobře. Takže tím by jsme ukončili takovou. Řekl bych velmi nepříjemnou seriózní a vážnou věc a to je teda boj s koronavirem
Minuta: 21
a pojďme na ostatní věci ohledně elektromobility, ať se taky trošku zvedneme náladu a a myslíme na nějaké jiné věci, takže nové funkce do té Cell, tak jako většinou tyhle ty informace pocházejí z tvého účtu Ilona maska, který reaguje na různé dotazy podněty a tak dál, tak zareagoval na jeden dotaz ohledně 12V baterie, protože Tesla myslím, že už jsem to tady taky několikrát zmiňoval jenom zopakuji, že Tesla má v sobě tu velkou baterku ten baterry pack, že z kterého vlastně dělá to ježdění, nicméně má taky v sobě 12. Voltovou baterii, která je určená právě pro napájení všech podpůrných systému ta 12V autobaterie ve chvíli
Minuta: 22
kdy odejde, tak je to docela jako problém. Hlavně v současné chvíli není nějaká jakoby predikce toho, že by měla odejít. Prostě najednou vám to napíše, vyhledejte servis v podstatě, není tam žádné jako Progress bar, kdybyste jako věděli, v jakém je stavu ta baterie. Jo mimochodem je úplně normální stav jako v každém autě, že jo. Ale díky tomu, že prostě Tesla je počítač na kolech. A těch informací má dost to, jak jsme to viděli, že jo. V které si můžete podívat se podívat tady, kde jsem nainstaloval to do Tesly, tak tam těch informacích Ondřeje, takže se to tráví užít, takže Mask na to odpověděl ano. A budeme budeme chystat nebo prostě vyvineme nějaký monitoring systém nebo Messenger systém, který by to měl tu
Minuta: 23
12
Minuta: 24
Což 100% to bude využitý ten hardware, 3, který Tesla má na tu umělou inteligenci a ta umělá inteligence bude schopná potom do budoucna vyhodnocovat tak zvané Falls alarmy nebo was positive. Co znamená, že ta Tesla si myslí, že došlo k nějakému narušení, ale ve finále to byl třeba jenom pták, který proletěl třeba kolem nebo prostě projelo velký auto a tyhle ty věci potom ta umělá inteligence by měla jako možnost do budoucna asi v filtrovat a druhá věc, která s tím souvisí je ta, že na ty záznamy prostě se znamenají na to USB. A co máte testu tak Víte, že potom není úplně jednoduché, samozřejmě to OSB desku musíte vyndat. Musí to dát do počítače. Musíte v tom hledat a ve chvíli tam máte srdce. Speciálně jste spoustu těch foles positive. To znamená, že tam máte spoustu dát. Ne úplně jednoduše hledá, takže samozřejmě volání z té komunity, jestli by nebylo možné, tohle to nějakým způsobem zjednodušit
Minuta: 25
a zrychlit nějakým způsobem prostě udělat. To abyste mohli třeba na té obrazovce, nebo jestli se podívat na ty záznamy a nebo vůbec nejlíp samozřejmě v telefonu a vůbec nejvíc přála Stream. A takovéhle věci na tohleto maska odpověděl, že to probere s týmem a tady si myslím, že je krásně vidět ten rozdíl jeho odpovědi, protože ve chvíli kdy se ho ptali na tu 12
Minuta: 26
o bezpečnosti Tesly, ale ten důvod je prostě bezpečnostní ani musí vyřešit bezpečnostní hrozbu, která je s tím spojená, takže proto neodpověděl, jestli jo jsi za mě vám jako jenom překládám to co já zatím já zatím vidím. Jinak jsem trimode ještě se stalo tenhle týden, že byl nějaký menší zemětřesení v Americe a některé Tesly to zaznamenal tencent rimosa s tím jak se to vlastně odcestovalo. Takže okamžitě zase lidi napsali, že vlastně do budoucna by Tesla mohla sloužit jako největší jako detektor zemětřesení na světě, což zase je neuvěřitelný, jak jak dostupná technika dostupný senzory, který jako už v tom autě jsou. Jak se můžou jednoduše potom jenom zapnout softwarově do
Minuta: 27
budoucna a tohle je přesně ten ten případ, kdy vlastně opravdu velmi jednoduše se bude dát do programovat, když budou chtít a smysl to dává, když budou chtít, tak můžou doprogramovat, aby všechny testy prostě na světě byly jeden obrovský seismograf a shromažďovali data třeba vědcům, aby viděli, kde se jakým způsobem třese se ze mě to je jako dokonalá je dokonalý nápad velmi jednoduchý a přitom poměrně jednoduše realizovatelný. No a teď se pojďme na finance akcie přes všechno, co říkal Mask dříve. Myslím, že už jsem to tady taky říkal v Q4 Colu, tak Musk. Udělal to, že Tesla vydala, že dodatečné akcie a navýšil asi kapitál to v únoru v době k jak to šlo obrovský
Minuta: 28
nahoru a tady musím říct, že v tu dobu to spoustě lidem přišlo jako naprosto zbytečný krok, že Tesla jede prostě na věk na drátkách na obrovskou cenu, že jo. V tu chvíli vylítla její kapitalizace, že byla druhá největší automobilka na světě hnedka za Toyotou a zdálo se to jako naprosto zbytečný krok v dnešním jako poměru. Je to opět vidět, jak je to totální Genius, že naprosto přesně odhadl, že bude nějaká krize. A vy Bořil si takhle velmi bezpečný polštář na to, aby Tesla přežila tu krizi, která teď přijde spojenou s tím koronavirem, takže opravdu klobouk dolů a dobrá práce. Teda já super načasování. Tesla model 3 se začala výrazněji dodávat do Austrálie a Nového Zélandu, kde se okamžitě stala jedničkou na trhu ve
Minuta: 29
víčkách a zároveň i porazila zavedené značky v luxusních trendech, jako to bylo v Americe. Kde tady se můžete podívat, kolik bylo dodávek. Tesla model 3 oproti ostatním elektromobilů. Co se týče akci, tak samozřejmě ten akciový trh reaguje na současné problémy s tím koronavirem. Tesla akcie dostali obrovský šok USB snižovaly s brutálním způsobem poslední týdny a zvládnu to sledujete, tak to jistě víte minulý týden se dotkla nebo pohybová se kolem 350 dolarů za akcii, což je prostě v podstatě téměř trojnásobný propad oproti těm v 9
Minuta: 30
to teď je uvidíme, jak to bude v době, kdy to budu vysílat. Protože samozřejmě to před a čím, takže nemůžu nemůžu teďkon vidět, jak se budou vyvíjet akcie je to kvůli tomu, že Wallstreet vydal prohlášení nebo respektive hodnocení, že je to jako on. Perfumed To znamená že ty ta cena těch akcí je podhodnocená a že by to mělo být víc, tak na základě toho tohodle statement u z Wall streetu okamžitě ty akcie nahoru. Nicméně já se trošku obávám, že ve spojení s tím, že se bude zavírat ta fabrika, že budou mít menší prodeje, tak po Q jedničce půjdou ty akce velmi pravděpodobně ještě dolů, což zase na druhou stranu je příležitost k nákupu. Není to finanční radách. Neřiďte s tím, ale já jenom možná pro ty z vás Kdo chcete, tak si s tím dělejte stojí informací, co potřebujete, takže to by bylo já,
Minuta: 31
to by bylo k akcím a financím a teď se pojďme podívat na výstavu gigafactory 4. V Berlíně tady můžeme poděkovat domů německému kolegovi YouTuberovi, který chodí tam nahrávat. Pravidelně tady vidíte jeho záběry Grace závěrům. Jasně vidíte, že už celá ta plocha, která je potřeba, tak už je vykácená tady zase někdo jste mi psali, že jak je možné, že Tesla která která prostě takhle obrovský zaměřená na životní prostředí, že šla do nějakého místa, kde se musí kácet stromy. Musk na to jednoznačně zareagoval, že za každý nebo že tu plochu, která se vykácel a tak vychází stromama třikrát takovou. Takže to co vykáceli, tak třikrát takovou plochu. On on asi znova vybuduje. Jinak
Minuta: 32
tady Díky Emilovi seklo, vy se můžete podívat na to, jak by měla tak za faktury 4. Potom vypadá to respektive v té první fázi. Němci tam slibují vybudování separátní. Vlakový za nic. A kde v podstatě bude pro zaměstnance potom možné normálně přijet vlakem a rovnou z vlaku vystoupit a jít pěšky do práce, což je úplně na se z pohledu jako pro životního prostředí úplně dokonalý scénář, má tam být posílené samozřejmě vedení elektrický a tak dál. Takže co se můžete sami podívat na ten obrázek, takže to by bylo asi všechno co se týká Tesly, co jsem chtěl dneska zmínit a teď pojďme na další témata další téma je nabíjení tady už jste mi někteří z Vás to
Minuta: 33
i poslali. Samozřejmě jsem to zaznamenal, že velký titulky zase samozřejmě c-media toho hnedka chytili konec elektromobility. Samozřejmě protože Francouzi už začaly vypínat nabíječky, pokud jsi Studujete všechny ty informace k tomu. Tak zaprvé ta společnost tedy můžete vidět na tom videu, tak proklamuje, že chce být největší poskytovatel nabíjecí infrastruktury pro elektromobily do roku 2022 a to co se vypíná je nějakých 189 rychlonabíječek nasiti dobíjení po po celé Francii a je to proto, že měli dva incidenty, že jim tam má shořelé a dráty. Takže evidentně tam měli nějaké technické závady a samozřejmě si to nechtějí vzít na triko
Minuta: 34
a asi opravy by vyšly na víc, než to vypnout ve spojení s tím, že i ony ty teď staví a síť na dálnicích, tak je zcela zřejmé tady z tohohle rozhodnutí, že oni prostě dospěli k názoru, že dálnice nechají. A oni si vezmou a ty ostatní nabíječky. No a pak jenom vidíte, jak to ty masmédia jako přežvykuje informaci a poskytnou jí zcela jiném světle nezapomenou tam poznamenat, že dobíjení u anity je výrazně dražší, než tankováním ropáka, což není vůbec pravda, protože ve chvíli kdy máte s nimi to smlouvu, což přesně ty, kteří ty i ony ty budou využívat tak budou mít tak to ta cena toho dobíjení není tak tak hrozná, jak se zdá, to je první věc a druhá věc. K benzínce
Minuta: 35
nejezdím s elektromobilem a 80% času dobíjím n&d doma. Takže tím pádem nás tohle to co netrápí. Chtěl bych jenom poznamenat, že ten problém v té Francii se týká Všech, kteří nemají Tesly samozřejmě ty kteří mají Tesly, tak mají Tesla supercharger Network. A tady si myslím, že se krásně ukazuje, jak je strašně důležité propojení ty automobilky s tím delivery tý elektřiny a jak Tesla opět. Jak je vidět, jak ten Musk neskutečně dobře odhadl, jak je strašně důležité mít svůj vlastní Network, kterou on bude řídit kontrolovat a dodávat tu energii za svoje peníze taky, který on bude určovat a ne někdo jiný tak A který
Minuta: 36
mám další příspěvek od reportéra Stanislava Urban, který mi psal před nějakou dobou, tak jsem to využil do tohodle do toho do téhle té platformy. Díky moc fanoušek, který sleduje nějakou dobu moje videa a má stavební firmu teda na Moravě, tak se tak zapálil do elektromobility, že u něj v Trojanovicích prosadil, že obec Trojanovice zřídila nabíječku na návsi poslal tady ukázku z Charge mapy, nebo co je Jsi v mapy, že už je tam zapojená nabíječka a další, že se stavil v hospodě a tam zase se pobavil s majitelem a ten si zažádal o Tesla Destination Charger. No takže je opravdu opravdu super práce. Takhle by to mělo vypadat. A hlavně to je v nádherné oblasti kde. Prostě
Minuta: 37
hory a kde je to super na nějaké procházky a tak dál. Takže tohle je přesně to, co dává smysl a jak to má vypadat, takže ještě jednou díky moc Stando další reportér nám poslal příspěvek z oblasti ostatních elektromobilů Jarda šedaj, který žije nějakou dobu v Německu se zabývá se servisem aut a elektro aut a říkal, že velký fanda to jestli prostě mého kanálu teda díky moc a že opravuje všechny možné auta, že už tam měl i Porsche taycan, takže se můžete podívat tady na fotky od něj a zmiňuje, že jeho známý má syna, který pracuje v BMW ve vývoji a že zmiňuje velmi jako nepěknou situaci. Ohledně
Minuta: 38
toho, že nejsou vlastně motivováni k tomu, aby přinášely nějaký nějaké zlepšení v oblasti baterií a motoru. Protože samozřejmě je tam přesvědčení, že to všechno splaskne a že elektromobilita se neprosadí. A takže ty nejlepší Kluci prý odchází do Číny méně to jako velmi koresponduje s tím, co mám jako informace odjinud. A jak to vypadá s přístupem automobilek. Je to smutný, ale docela to uvěřím. Nicméně je to prostě jak se říká. Jedna paní povídala, takže není to z nějakého ověřeného zdroje, ale je to od našeho Fandy, takže můžeme tomu věřit. No tak jsme dospělí dokonce přitom stříhání jsem zjistil, že opět jsem měl nějaký
Minuta: 39
problém nepochopitelného rázu, že i ten rok, což je považovaný za jeden z nejlepších mikrofonu. Tak stejně mi dělal nějaké problémy s iPadem, takže Radim to Omlouvám se všem audio film, který Prostě mi tohle to neodpustí, pracuji na tom, není to pro mě jednoduché, tohle to všechno vyladit a speciálně. Pokud jste kreativec, který chce dělat kreativní obsah a ne se tady patlat prostě v nějakých technologiích, který prostě to vypadá, že dělají všechno proto, aby to nefungovalo opravdu děkuji moc, že máte sednout o trpělivost pracuji na tom. Snažím se to zlepšit nedělám. To naschvál. Opravdu mě to nebaví dostávat ty neustálé komentáře, že? Je tam něco špatně. Takže dělám na toho má, teď jsem kvůli tomu přišel innone úplně nový střihačský software, šel
Minuta: 40
jsem si na počítač už to nestíhám na iPadu, ale na počítači, já ten software má nějaký prostě rušící elementy jako Noise reduction na takovéhle věci pro právě audio korekci. Nicméně tohle video mi zabralo čtyři dny jenom pro vaši představu, takže opravdu to není to jednoduchá práce, zabere to hodně času a opravdu to nedělám, jako ty chyby nejsou z plezíru, že by mě bavilo poslouchat jako negativní komentáře, takže ještě jednou fakt díky moc všem za vaši podporu a trpělivost a Opravdu doufám, že se to Spím v brzo dalšího stádia, který bude fungovat, no. Dobře, takže díky moc přejeme, že jste to Do poslouchali, až sem a do pozorovali. Pokud vás to bavilo. To video je přes tři minuty v technické problémy, dejte prosím
Minuta: 41
like. Pokud vás baví ten kanál, dejte odebírat. Pokud máte jakékoliv podněty nápady, pište do diskuze. Budu rád za vaše podněty a to bych asi tím takhle shrnul. Samozřejmě ve chvíli, kdy byste zvažovali mojí i finanční podporu, tak můžete tady podpořit mě přes platformu petrion a ať vám to proudí.

Předchozí video

Češka v Itálii: "Na co jste čekali? Všichni jste na nás koukali!" (rozhovor)

Další video

#154 Jak Vás Tesla ochrání proti COVID-19  | Teslacek