Chceš podpořit tento kanál? Staň se PATRONEM!

#152 Recenze: Škoda CITIGOe iV | Teslacek

Na webu teslacek.tv najdete také prémiový obsah, který je dostupný celé komunitě. Chcete se stát členem komunity? Informace jak na to naleznete v článku podpora tvorby.

Recenze na první elektromobil od Škoda Auto. Je toto vhodné auto jako vaše druhé auto do rodiny speciálně pokud máte Teslu?

Automatický transcript

Minuta: 0
Ahoj
Minuta: 1
všem, říkám si teslacek dělám videa o Tesle iron mackovi a dalších věcech, co tenhle ten týpek nám bude tady říkat City Go Ok Bude to potřebovat trošku vysvětlit mi co jste se mnou už nějakou dobu tak Víte, že se snažím přenášet moje vlastní zkušenosti z praxe do tohohle kanálu. No a teď v tuhle tu chvíli Jak víte Tak jsem situaci, že očekáváme rodinu a samozřejmě náš mini rotáček smartík, kterého má moje žena, tak do budoucna nám úplně nebude asi dostačovat, takže zvažujeme nějakou odměnu. No a jako asi většina lidí, kteří si přišli k elektromobilitě. Tak už nechci nic jiného nebo minimálně to zvažuje, tak vlastně to je jeden z hlavních důvodů, proč se začínám zabývat zkoumáním menších elektromobilů dvě do rodiny. Samozřejmě ano jsem
Minuta: 2
Cože teslák jsem nakonec Tesly. Líbí se mi Tesla a logicky by jako druhé auto do rodiny mohla připadat Tesla model 3. Nicméně jsme v Evropě v České republice. Nejsme v USA, kde by tohle to asi byla pravda a úplně tady v naší české kotlině přeci jenom ta cena pro střední třídu je poměrně vysoko a takže i pro mě je to prostě Overkill. Ano moje žena by velmi ráda měla trojku a určitě bych jim udělal strašně. Bohužel teď nejsme teda rozhodně ve finanční situaci. Dole to dovolit, takže zvažuji nějaké jiné alternativy. To je asi ten primární důvod. Vlastně proč tohle to všechno dělám. No a tak jako většina věcí, které já jako se snažím na tomhle tom kanále dělat, tak si říkám Hergot, když tohle to řeším já tak to třeba nebudu já si jenom já, kdo to bude řešit
Minuta: 3
a možná to budou řešit i někteří z Vás a bude vás to zajímat. Jenomže ono totiž pořídit si jako druhý auto k Tesle hned Teslu. Není zase tak jednoduché, protože vy to máte tak moc dobře. Víte, že to je strašně návykový takovéto jenom. Přijdete k autu. Ono se otevře nemusíte nikde nic startovat. Zastavíte někde nemusíte nic vypínat jenom. Otevřete dveře, že jo. Vylezete z auta zavřete odejdete. Ono se samo zamkne. To jsou prostě věci. Na chvíli se hrozně lehko zvykne, ale když máte druhé auto do rodiny, který tohle nemá, tak se mám velmi se může stát, že odejdete od otevřeného auta nebo dokonce i nastartovaného otevřeného auta, jako se stalo, třeba mě takže tohle jsou věci, které já. V těch recenzích právě budu zhodnocovat. To znamená ten pohled někoho, kdo má za sebou prostě dva roky a 100000km Tesla Model S. Jakým
Minuta: 4
způsobem se můžete žít s tím ekosystémem nějaký jiný automobilky dnešní trh elektromobilů. Ale zase na druhou stranu ty ty ty spodní segment, který by jako směřovaly do toho druhého auta do rodiny. Tak upřímně řečeno úplně nejsou finančně na tom jako ta cena dost případech se hodně blížit i Trojice, že tam potom zase té sládci mají takový to OK, takže je to skoro stejně drahý jako ta trojka, ale nebudu mít tu nejlepší bezpečnost, jako má trojka nebudu mít ten ekosystém jestli a tak dál, takže tyhle ty věci. Přesně jsou ty na které Já se chci koukat na Tak teď už se dostáváme k tomu, proč teda to jsi ty Go Mimochodem. Dostal jsem ho půjčený teda přímo Škody Auto na týden. Takže je to týdenní recenze, kde teda Upřímně řečeno toho materiálu mám tolik, že jsem se dohodl s mými patrony, že to rozdělím do nějakých více. Takže
Minuta: 5
tohle to bude nějaký takový díl asi větší na úvod, kde si ukážeme z toho co nejvíc, ale pak půjdu ještě Do detailů jako například úplně separátní dilbo aplikaci úplně separátní byl třeba o nabíjení a tak dál, takže bude těch dílů víc a Nicméně ta moje recenze si troufnu říct, že bude trošku jiná než zatímco jste viděli Naty Citygo právě proto, že na to koukám jako někdo, kdo má ty zkušenosti s Teslou a zároveň to budu porovnávat vlastně z nejdůležitějším asi prvkem, který v tomhle tom segmentu je a to je cena dost bylo povídání, jdeme na tu recenze to teda pecka.
Minuta: 6
sporťáček kicko je plně schopný i dálničního provozu jako Jasně, není to prostě nějaký nějaká limuzína dlouhá, že jsou zlobivé rozvorem a prostě výkonem a výkonným motorem. A zprávu, která by byla schopná Jak obalit po dálnici prostě šílenými rychlost má. Ne tady tohle to komfortní je to ti 120 s tím autem, což bych řekl, že je naprosto dostačující pro druhé auto do rodiny. Je to o tom, že vyrábí dálnici nebudete jezdit prostě žádný šlechtice prostě dostanete do Prahy ten kousek po dálnici na to je to úplně super a v pohodě těch 120 pořád jedete vlastně rychleji, než kdybyste jeli po okreskách v
Minuta: 7
semaforu a tak dál, že furt je to dobrý je to takže dálniční známka už je zdarma, což je a zase další výhoda Takže jako určitě za mě palec nahoru na dálnici naprosto dostačující pro ty účely nakrýt auto je dělaný jenom aby to bylo úplně jasné tak to auto samozřejmě jako po dálnici ale prostě nedává to už jakoby tolik smysl protože máte obrovskou spotřebu a jako upřímně ten koeficient potom odporu pravdu jako na kvadrát nahoru a jako Jo jede to prostě 130 ale ta spotřeba prostě stoupne Takže jako speciálně v zimě bude lepší je to prostě 120 115 budete mít výrazně nižší spotřebu než těch 130 Tak jenom aby bylo úplně jasný že říkám že to nejede jako víš to nejede
Minuta: 8
prostě 130 tempomat je tady čistě tempomat to znamená není to adaptabilní tempomat není schopný jako udrží vzdálenosti zase na druhou stranu prostě to auto je vyloženě dělané do města. Takže tohle mám jako tolik nevadí Ok na dálnici jako mohlo by to mít ten ten adaptabilní tempomat, ale zase zvedl cenu. Takže prostě ho to jako Musíte si vybrat. Pokud chcete jako opravdu za elektromobil za super super cenu, musíte něco ožily. Je to prostě ekonomický fakt. Takže pro módy rekuperace, když dáme páku na drive, tak uvidíte, tak se nám tady objeví Déčko jako Drive v klasická převodovka a je to teda v tom režimu, že vlastně Pokud chci rekuperaci, tak pouze pokud zmáčknul brzdu, tak se mi začne nejdříve rekuperovat a pak teprve Nejdříve
Minuta: 9
se začne rekuperovat a pak teprve se použije brzda. Pokud dám takhle doleva, tak se mi tady začne přepíná. jeden stupeň 2 3 rekuperace a když dám na druhou stranu doprava. Tak to zase snižuji. Až na to déčko a pokud dám úplně dozadu znova, tak je to dám na tohle to Béčko. Což vidíte, že automaticky se napíše stupeň operace čtyři ten ten maximální stupeň rekuperace. A pokud znova zmáčknu, tak se mi to přehodí na déčko a dokonce jde, že můžu mít třeba provozně na tu jedničku. A když potřebuji v děkově přibrzdit, tak si dám na Béčko a znova zmáčknu a přeloží se mi to na tu jedničku. Takže si
Minuta: 10
to jako pamatuje vlastně tuto nastavení, jakoby to týden rekuperace v podstatě má čtyři čtyři úrovně rekuperace první tři se připínají tou pákou a ta čtvrtá s připínákem. Přepnutím dozadu se říká nastavení rekuperace. Upřímně řečeno pro tesáky. Je to něco mezi jedničkou a dvojkou asi co mám, tak odpozorováno. Jde totiž o to, že to auto je strašně lehký ten motor máte na mléko samozřejmě méně výkonný, ale proti té váze evidentně jako je schopný vygenerovat daleko větší rekuperace, než jste zvyklí z Tesly. A hlavně jak je to auto lehčí, tak ono nemá takovou kinetickou energii. Takže když si dáte to Béčko, což by jakoby směřoval k tomu, že by to mělo být něco podobného. Na tu operaci nejsilnější z elektromobilu. Tak to je prostě strašně silný, protože v podstatě
Minuta: 11
vás zastaví skoro kdykoliv a jako opravdu hodně začne. Začne prostě brzdit a není to úplně to samé, co jsi zvyklý z testy, jak říkám mezi tou jedničkou a dvojkou. Je to zhruba to co na co jste zvyklí jste si dali to už je to opravdu skoro takovéto ventil driving jako řízení jedním pedálem kde ale opravdu jako musíte jako řídit řídit tím plynem a protože ta rekuperace tak strašně silná, že to auto je prostě schopný to zastavit i z nějakého kopce, ale zase obráceně je strašně zvláštní, že když jsem jel po nějakých obcích, kde jezdím, tak když jedu jako i na tu rekuperaci, tak skoro jako není znát, že by to nevypadalo, že to jakoby spoří energii. Naopak. Vlastně když jedete s tou tak jak vám to dobrý, jo. Takže je to strašně zvláštní vidět,
Minuta: 12
že má v podstatě když jedete z nějakého jako mírnějšího kopce také i když máte to znamená bez rekuperace, tak se to v podstatě chová velmi podobně jako Tesla velká s rekuperací. Což je divný, protože jakoby Tam to nic nedává zpátky. Mělo by to vlastně jakoby jenom klouzat. Ale evidentně ten odpor vase toho jenom klouzání a takovej jako když Tesla jako má zapnutou rekuperaci. Asi to bude tím, že ten je to Esko má jako výrazně nižší koeficient odporu vzduchu a samozřejmě těší. Tak z toho kopce asi má ten valivý odpor jako poměrně vysoký nebo Teda obráceně jakoby to kinetickou energii toho té váhy toho vozidla je tak obrovský, že že to vlastně jako ten valivý odpor jako se koná a tím pádem jako že to Jakub nevím, ale to jenom prostě co jsou moje poznatky z toho týdne
Minuta: 13
ježdění já když jsem s tím jezdil. Tak se mi zdálo, že v některých případech, když jako hodně brzdím, že to dělá takové divné zvuky jako skřípání a něco se mi tam nezdálo, tak jsem se šel na ty brzdy podívat, tohle je ten důvod toho skřípání. Ty brzdy se prostě nepoužívej, klasický víčko, nejde tady máte právě krásnou ukázku toho co jsi strašná, spousta lidí, co nemá elektromobil neuvědomuje a to je to, že ty brzdy prostě skoro vůbec nepoužíváte tam prostě nepoužíváte ty brzdy, protože to dělá ta rekuperace, která je obrovský stejně, tady je teda odolná vůči té váze toho auta a vzdělaný do městského provozu, krásně se řídí přinese zaparkuje ve městě, je to úplně super, že tam stejně nemůžete jezdit žádné kudly. Naopak třeba na dynamika na rozjezd na semaforu je úplně skvělá.
Minuta: 14
Na beton tak když dáte plný, tak to hrabe, ale ta dynamika je slušná Bavorák vedle nás neměl šanci. Je to malinkatý, takže se to dobře jak říkám parkuje prostě ideální autíčko do do města. Je to na to dělaný, já jsem to přeci patří a ještě ke všemu máte v některých městech jako je třeba Praha 2 parkování zdarma skoro všude takhle. To potom vypadá, když po Tesla Model. S zaparkujete v centru města. také tak jsem zvyklý na trošku větší auto. Tohle jsem úplně nádherně úplně nádherně vejde a jsme v centru v centru Prahy, jo, takže kdyby tady
Minuta: 15
možná, že bych to dal ještě blíž, tak se jeden smartík jsem ještě vyjde klasický klíček, které známe z dřívější doby, dneska už by se dalo říct otevíracím klíčkem a tím, že musíte otočit, abyste auto jakože nastartovalo a dokonce k tomu, abyste jeli tak musíte zmáčknout brzdu a ještě otočit, abyste auto při jízdě výkon dobíjíme, tak samozřejmě teď to nepůjde, ale teď by bylo auto připravený k jízdě na druhou stranu. Co je dokonalý pro někoho, kdo má Teslu, když chcete vystoupit. Tak vám to začne řvát. Pozor. Máte klíče v autě znamená, že nezapomenete ten klíček
Minuta: 16
vyndat a nezapomenete si ho vzít sebou a když už ho máte v ruce, tak nezapomenete zamknout. To je pro teslák je strašně důležité palubka. Musím říct, že se mi strašně líbí. Je to moc hezký design takový trošku scifi a vypadá to jako 3D, ale je to hladký teda, ale moc hezky udělaný a na takovou třídu auta opravdu povedený design, opravdu. Moc hezký provedení. No, není to nic ideálního. Co se týká ovládání oken, naprostý standard plus fotky možnost ovládat okýnka zrcátka teda. Automatické nastavování světel nebo manuální se
Minuta: 17
taky šikovný tady možností nastavení výšky světel. Co se týká toho budíkové ho systému. Tak tady musím říct, že jsem z toho úplně nadšený. Protože podle mě to bude dokonalý přechod pro někoho z ropáka do elektroauta speciálně vlastně pro někoho, kdo s autem a úplně nezabývá, protože oni tady velmi jednoduše pochopí. Prostě tohle je jakoby plná nádrž. Tohle je prázdná nádrž, nemusíš se zabývat žádnými procenta má žádným dojezdem, protože stejně jako v ropáků tady naopak vlastně vidí spotřebovává mm nebo dobíjím z největších. Pochval bych dal za tenhle ten držák, který má dokonce v sobě i napájení na USB základ infotainmentu. Ty ty Go je vlastně mobil na to je to tady velmi dobře uzpůsobený, že si
Minuta: 18
tady můžete tady tímhle tím tlačítkem rozšířiti spodní tímhle tím tlačítkem ty Horník. Takže dáte tam jakoukoli velikost mobilu a Jediné, co bych vytknul, že bych tomu mohli dodávat tydle ty kyblíky kratší, protože ty originál co máte od jakéhokoli telefonu, jak to většinou psát dlouhé a samozřejmě tady třeba bílý, takže by to chtělo k tomu mít třeba černý no a tím pádem by vlastně místo toho, aby jste tady měli nějaký složitý infotainment zbytečně masně, tak můžete mít infotainment v mobilu. Kde máte svojí navigaci a svoje věci. Prostě ten úplný záměr je, že tady byste si měli nainstalovat aplikaci Move and Fun. Kde je na to i propagace vlastně na webu, ale tahle ta aplikace prý měla teda bohužel nějaký nějaký problémy, tak byla stažená. Takže já jsem jít a pátral a snažil jsem se
Minuta: 19
vyhledat a a nedohledal jsem v době tvorby tohodle videa. Kuželka nebyla dostupná, takže určitě zase se objeví a potom by to mělo být o tom, že byste část věcí, která normálně by měla být jako v autě součást infotainmentu, tak by jste řešili přes mobil mi přijde jako super nápad, tak tady bych měl jedinou jako Škodovka to měla vymyšlené, že byste měli jezdit na tu aplikaci Move and Fun nebo jak se to jmenuje, která teď není dostupná, tak jde o to, že by ve chvíli, kdy si nastartujete třeba v telefonu, který ten telefon máte spárovaný vlastně s tím infotainmentem jsem a ten telefon vlastně napojený na to auto, tak bohužel jako standard je aspoň teda iPhone, ale podle mě to dělá i Android a on vám prostě začne vysílat ty ty zprávy
Minuta: 20
vlastně. Z té navigace vám začne vysílat přestup. To znamená že pokud jako byste chtěli. Rádio a zároveň vlastně navigaci a poslouchat instrukce navigace, tak to asi nejde. Museli byste si vypnout bluetooth a vypnout si odpojení od toho auta. Bohužel vlastně nejde zapojit jako nebo respektive. Tímto zapojíte ten USB kabel, tak vlastně to nefunguje. Aspoň s iPhonem to nefunguje tak že byste si přesto posílali ty data a respektive ten hlas, takže to jediné, co bych tomu. Jako že jinak se mi to hrozně líbí jako nápad jak ušetřit a jak vlastně vyřešit toho, že proč bych měl investovat nějaké peníze prostě do vývoje a prostě a vyvíjet a jsou velmi složitě dělat, aby tyto infotainmentu. Když všichni máme dneska moc chytrý mobil, kde se to dá řešit přes aplikaci, takže tohle mi přijde jako super nápad. Jenom to nevede tě ještě není úplně dotažený, ale
Minuta: 21
prostě Jasně, to to přijde a jako určitě palec nahoru, že to je jako rozumný nápad od Škodovky. levně ale přitom prostě do budoucna rozšiřitelný a udržíte který je šikovný To určitě oceníte v zimě prostě foukání na sklo s vyhříváním uzavřený že jo venkovního cyklu jakoby uzavření hosti vzduchu z venku tady tohle to je klasika foukání vyhřívání sedaček který má dva stupně Vyhřívání sedaček, který má dva stupně pro oba dva, to se určitě hodí. Pak je tady ovládání. ovládání ventilace a nebo dát na auto, tady je ovládání
Minuta: 22
digitální klimatizace. Kde v aplikaci si zvolíte tudy fotí hodnotu a ta vám potom lítá jako ta jako ta hlavní nebo ta první, takže to by byla ta klimatizovaná část, tady je potom, ještě se vypíná si asistent udržování v jízdních pruzích bezpečný systém Lane assist je opravdu jako velký základ. Jo je to nečekejte od toho žádného autopilota, ale jako ochrana té vaší posádky té rodiny kraje pro vás nejdůležitější, když třeba dítě začne vzadu řvát a manželka se otočí, že jo a chce to nějak řešit. Prostě já mezitím v auto sjelo prostě do protisměru tak proti tomuhle je přesně ta ochranná si udržuje vás to automaticky bez toho, že byste cokoliv museli zmáčknout jakmile přetáhnete 60 km v hodině, tak ono to začne hlídat ty pruhy a samozřejmě Okay, teda je to takový. Trošku jako ping-pong prostě jako naráží, teď není to prostě Tesla
Minuta: 23
autopilot. Ale zase na druhou stranu. Za ty prachy a bez toho aniž by se to muselo zapínat, tak je to jako dobrá opravdu funkcionalita a palec nahoru. úplně jako na tom kruhu posílala varovné blinkry a to je jakoby z té horní části asi všechno na tadá spodní část, tak tady se zapíná rádio. Kde to musíme těšit kvůli autorským právům tady docela všechově udělaný infotainment, kde vlastně vy tady tyhle ty tlačítka. Jak vidíte, tak jsou interaktivní podle toho co co vám tady ukáže na displeji. Je to naprosto jednoduchý. Ale prakticky kde by si můžete připojit i Telefon, už funguje to jako bluetooth a handsfree čko, můžete si něco
Minuta: 24
pouštět telefonu? Můžete něco vypouštět i tady Jacku, nemá to vstup pro SD kartu. Ani cédéčko ani takového to dneska už bych řekl, že už je pasé spouští cestě hudbu buďto z rádia nebo z telefonu to co je zajímavé, potom ještě tady taky je v menu si můžete nastavit rádio Media aplikace telefon a nastavení zvuku a tady aplikace tak ta se mi teda ne pod Zatím zprovoznit. Zítra budu kontaktovat Škodovku, aby mi s tím poradili, protože Mělo by se to být schopný zprovozní s tou jejich aplikací. Takže uvidíme, jak tady poradíme. Jinak rádio hraje teda super a tuhle tu třídu auta to hraje úplně luxusně do předního kufru. Tak
Minuta: 25
tady je páčka. Tady tady je vlastně qvale očička, která se musí dát jsem to začne držet. No a teď velmi jednoduchý. Jsem v podstatě byste měli akorát lít stěrače kapalinu do stěračů a nic jiného by vás nemělo zajímat správně elektromobilu. tady teda Jsou nějaký chladící kapaliny dáme, to je jasné, brzdová kapalina. Se podíváme do manuálu. No, tady teda to samozřejmě. Tohle je vidět přerod ropáka na elektro.
Minuta: 26
To znamená vlastně tady, kde v ropák je klasický motor, tak tady máte elektro motorovou soustavu měnič o soustavu a tak dál, což samozřejmě zvedá tu zátěž nahoru. Místo toho, aby to bylo v kolech. Nicméně zase jako nám to snižuje výrobní náklady transformační náklady z toho ropáka do toho elektra zadní sedačky 183 cm a je to teda natěsno tu takže ne widened ně, kdyby někdo měl více k185, tak už by asi tady a Samos nevešel 190 stoprocentně ne. A další věc za řidičem dospělý člověk je velmi problematický se dají, takže to evidentně prostě pro děcka. Pro rodinu, kde dospělý sedí vepředu a Děti sedí vzadu. Pak je to naprosto v pohodě, vstupné nastavitelná výška
Minuta: 27
zadního operáku hlavy, to se podle mě tyhle kategorie aut moc nevidí a to je naopak trošku horší je. že vlastně jediný jak můžete otevřít okno tak je takhle není tady stohovací okénko vzadu Ale na větračku to stačí aspoň nemusíte řešit děcka nebo pták který by Vám mohl vylízt z okýnka co se týká přihrádky tak tady to určitě není na pití vzadu je to čistě jenom málo Hluboká kapsička naopak šikovnej je tady držák na mobil i když teda iPhone a do toho nedostanu takže jakýkoli širší telefon se sem nevejde ale přijde mi to jako praktický je to samozřejmě jinak jako klasický krb Holder kde si můžete dodat takovýhle ko držák pro multimédia Tohle
Minuta: 28
je docela šikovný na nějaké věci jako kapsičky tady žádný teda kapsy nejsou Nicméně sedačky sedačky jsou pohodlné a hlavně Tohle je velmi praktický pro rodiny s dětmi, že můžete s ní krásně. Připojit jednoduše sedačky a tak dál. Zadní úložný prostor, ten je teda opravdu velmi malinkej. Dá se rozšířit tím, že je složité takovou zadní jako poličku, kterou dáte úplně dolů, pak je to trošku větší je tam potom i takový taková jako přihrádka. Kam se třeba dají složit kabely a tak dál, ale tady k tomuhle zadnímu prostoru se víc dostaneme separátním video, kde se budu věnovat tomu, jestli se to dá použít v případě, že chcete vozit kočárek a nebo třeba i dětské sedačky
Minuta: 29
je podobné věci. No takže tím by jsme ukončili celou recenzi a když bych to měl jako shrnout, tak uvědom si, že Škodovka dostala jako nebo ty vývojáři vlastně ve Škodovce dostali podle mě úplně jednoduchý cíl vyrobit co nejlevnější dostupný elektromobil. Jako druhé auto do rodiny a podle mě tohle tenhle ten cíl se jim velmi. Velmi vydařil, protože když si to všechno srovnáme. Tak ok design vychází z ropáka, který je pověřen. A je funkční a je cenově dostupný. Ok baterie a motor nejsou žádné prostě výstřelky nejnovějších technologií, nemá to topení a chlazení baterie. Ale zase na druhou stranu to
Minuta: 30
není auto určené na nějaké roadtripy, abyste s tím jeli prostě nějaký štreky 500 kilometrů plus a podobně. Ne tady to auto je dělaný na to, abyste s tím denně dojeli prostě do 200 km jo, kilometru tam 100 Km zpátky na to je to auto dělaný, to je prostě na městské a příměstské dopravy a upřímně řečeno 200 km denně. To je 99,9 procenta populace a to ještě to ještě jako přeháním, protože to Bude daleko víc větší procento populace průměrný jako nájezd. Jo to průměrný nájezd přes všechny auta je kolem 30 km, takže opravdu to vystačí strašný spoustě lidí. Aplikace dobře má nějaký prostor pro zlepšení, co si budeme říkat separáty videu teda, ale zase nám auto téhle té kategorie bohatě dostačuje. Co se týká rychlosti
Minuta: 31
nabíjení a jako dopravy. To si uděláme taky separátní video, co se týká jako prostoru, tak zase není to prostě určený pro čtyři dospělé lidi, ale pro 2 dospělí a 2 děti úplně v pohodě, ale samozřejmě ne zase někam prostě na dovolenou. Já bych se tam by se nám skoro nic nevyšlo, takže znova říkám prostě druhé auto do rodiny. Je to opravdu ideální vozidlo a speciálně pro někoho, kdo má testu kvůli těm věcem, co jsem říkal, nezapomenete tam ten klíček nezapomenete zamknout. Takže celkově já jsem s tím teda osobně velmi spokojený a velmi mě to překvapilo to auto. Jasně jízdní vlastnosti, prostě je trošku se to houpe a není to není to zase to není ta cílovka, jo? Prostě taky to stojí, že jo třetinu, takže nemůžeme čekat prostě špičkové technologie, takže za nulové peníze, že jo, takže opravdu za mě super, co tomu říkáte vy. Jaké jsou
Minuta: 32
vaše komentáře. Líbí se vám to, nelíbí se vám to. Koupili byste si to pořídili byste si to pište. Jsem moc zvědavý na vaše komentáře. No takže tím by jsme asi uzavřeli tu dnešní kapitolu. Určitě se těšte na další videa od Citygo. Pokud se vám video líbilo, dejte určitě like. Pokud se vám líbí můj kanál, dejte odebírat a pokud chcete, abyste nepropásli žádný díl, tak nezapomeňte zmáčknout takový ten zvoneček tam No a pro ty z vás Kdo jste se mnou delší dobu. A chtěli byste mě podpořit i finančně. Tak můžete tady podpořit měna pitronu a dostat se třeba i k nějakému jako zajímavější u materiálu. Tak jo, díky moc a ať vám to proudí. No, tak to je úlet od Citygo sednout tildo smartík u benzinového Sice s automatickou převodovkou. Tak to je fakt úlet, jako tohle
Minuta: 33
jsi fakt musíte každej vyzkoušet. Kdo jako jste nikdy neřídil II víčko, tak ten první pocit, když se vrátíte zpátky do ropáků, tak si říkáte to vůbec ne. Na plyn a teď to prostě nemusí jako hrozně rozjíždět a teď to strašně dělá hluk a smrdí to a prostě všechny tyhle ty věci se prostě musí zažít to jako to nejde to nejde prostě popsat u žádného videa. To si prostě musíte vyzkoušet a proto jako největší konverze přesvědčení lidí na na elektromobilitu je jenom osobní zkušenost. Prostě musí vyzkoušet. No, tak to je asi k tomu. No takže ať vám to proudí a nesmrdí.

Předchozí video

Rozhovor s Češkou v Británii: Budou umírat desetitisíce lidí, raději Babiš než tohle

Další video

Janek Rubeš Honest Guide - Co zmůže jeden člověk | Neurazitelny.cz | Večery na FF UK