Chceš podpořit tento kanál? Staň se PATRONEM!

#15 Q&A Kde a jak se Tesla Servisuje | Teslacek

Na webu teslacek.tv najdete také prémiový obsah, který je dostupný celé komunitě. Chcete se stát členem komunity? Informace jak na to naleznete v článku podpora tvorby.

Jak je to s Tesla servisem? Jaký je servisní plán?

Automatický transcript

Minuta: 0
Ahoj všem tak jedna z nejčastějších otázek, kterou dostávám je jak je to se servisem, takže kde se Tesla servisuje. Jak často se servisuje tak dál, tak kde se servisuje v současné době je pro nás nejblíž servisní centra buďto Vídeň Linec Norimberk, záleží na tom na jakého co je pro vás blíž, tak to asi upřednostníte. Samozřejmě je to nepříjemné, že to je mimo republiku a musí to tam dojíždět. Prostě nějakou delší vzdálenost. Nicméně je důležité si uvědomit to. že elektromobily obecně a hlavně Tesla vlastně do toho servisu v podstatě nemusí jo Tesla oficiálně nemá povinnost jezdit do servisu pro to abyste měli záruku jo to je jako obrovský
Minuta: 1
rozdíl oproti oproti ten spalovacím motorům jo v podstatě byste měli jako je doporučený jezdit do servisu každý 20.000 km ale je to naprostý nesmysl protože po 20000 km Jediné co vám udělají že vám vyčistilo dejte u firmware Pokud náhodou ho nemáte ještě stažený over-the-air a jakou dělají Prostě nějakou kontrolu vyměnit vám třeba ty na stěračích vymění mám baterky v klíčku a dáte za to nějakých jako 600 teček jo takže úplná zbytečnost jo rozhodně jako nedoporučuji V40 Tisících je jako další vlastně Point, kde už se mění jako kapalina brzdová kapalina, což už jako zase je to nenucený, ale doporučený jo, takže tam teda jako tam určitě pojedu, protože brzdová kapalina je důležitá jo, ale tady se třeba krásně ukazuje to já
Minuta: 2
mám, že ho teď 42 zhruba, jak jsem se blížil t-40c, tak se mi začaly špinit vlastně přední kola prostě brzdových destiček. Tak jsem volal do Tesly, že jako co to má být jsi náhodou. Prostě nějaký problém, jestli vlastně se mi jako něco nestalo s brzdami. No a oni mi řekli Jo, tak to se vám akorát jako zahřáli a začali vlastně fungovat, takže zhruba po 35 tisíc jich vlastně se sjede tady ta prvotní ten prvotní vlastně ta První vrstva na těch brzdových destičkách. A vlastně úplně se jakoby profilu, přesně to do toho. Brzdícího kotouče a vlastně začne to úplně fungovat. Jo, takže to co normálně koupáku, prostě vám přijde úplně běžné od začátku v podstatě skoro od 1.dne, že jo, že to je jako špinavý, když brzdíte, tak tak vlastně tady se v práci se ti říct, že o to že krásně vidět,
Minuta: 3
jak vlastně to brutálně šetří ty brzdy jo? No, takže to je teda těm brzdám, jo, takže ve 40 tisících výměna brzdové kapaliny a kontrola brzd a takovéhle věci potom v 80 tisících se mění chladící kapalina prostě na ty baterky jo zase je to doporučené, není to povinnost, ale nicméně jako je to určitě dobrý, jo, na ty baterky je záruka 8 let, ale samozřejmě jako Dokážu si představit, že ve chvíli kdy by vám třeba vyteklá brzdová kapalina, což teda zase na druhou stranu zase stát na tom a čidla nevím úplně jako. Jak by se mohlo stát, že byste si toho nevšim nebo tak, ale asi jako je lepší tam jako jet, ale zase prostě ve chvíli, kdy chcete je opravdu jako na krev prostě s nízkým a nakládám a není to potřeba jo? No a to v podstatě je to jsem z toho pochopil, tak to v podstatě tyhlety cykly děláte prostě jako
Minuta: 4
každý 40 nebo 80000 jako kilometrů, takže upřímně řečeno. Myslím si, že ty brzdy jsou asi taky možná zbytečný, že to stačí vždycky po 80000km si nechat vyměnit, jak ty brzdy vlastně tak tak tu kapalinu nebo respektive tuto tekutinu a A je to Je to prostě vyřešené jo, no a teď když to srovná, to je prostě s těma s těma benzíňák. Jo tak tady se právě dostáváme do toho obrovského střetu, že vlastně s těmi benzíňák a musíte jako dělat strašnou spoustu věcí v tom servisu musíte měnit. Volej musíte vyměnit filtry, jo. Musíte prostě tam jezdit na nějaký kontroly je prostě seřizování utahování považování, prostě já nevím seřizování prostě zážehu ventilu nebo jak se to jmenuje, že jo takový ty předstihu, že jo a takovéhle věci a můžeš to už se dneska dá všechno elektronicky asi ale prostě jako Musíte do toho servisu jezdit. Jo a tady
Minuta: 5
je právě ta obrovská výhoda. Jo a ten hlavní rozdíl v tom servisování, že vlastně u toho elektromotoru a speciálně u této jestli mi tam prostě jezdit nemusíte. Jo, takže to, že ten servis je v zahraničí vlastně vy potřebujete pouze v případě, když se s tím autem něco stane, když máte havárii nebudeš potřebujete nějakou záruční opravu jo? Takže jo, jako já jsem tam byl vlastně jako zatím je jednou vlastně kvůli tomu, že jsem si nechal seřídit stěrače a kvůli teda ty taky ty ty garančce a už jsem měl jako jednu Man. Chiavari, že vlastně jsem si bouchnul prostě na naší skvělý dálnici kolo a jakože Prorazil jsem si ráfek až jako jak Opravuji ty dálnice a jsou tam ty ty si jezdi jo. Takže takže mi měnili celé kolo a to je všechno, jo. Takže jako vy tam vlastně jako nepotřebujete tolik jezdit jo, co bych ale určitě doporučil,
Minuta: 6
tak dokud tady nebude ten oficiální servis. Připlaťte si u pojistky takovýto ten odtah odtah prostě za hranice jo, protože Upřímně řečeno dokud. Tesla nemá otevřený servis jako nebo zastoupení v té zemi daný. Což u nás Ještě není, mělo by být příští rok na jaře, ale zatím není, tak dokud není otevřený, tak je to tak, že vy musíte to auto dostat aspoň za hranice na území státu, kde Tesla zastoupením. A co znamená, musíte ho to auto dostat aspoň do Německa nebo do Rakouska a tomu si to převezmu, což Teda upřímně. Když už celý tohle Martinu uděláte. Tak už jako je lepší mít tu pojistku, že jo. Ale tam tu vám to dojedu až do servisu a nemusíte jít řešit nějaké překládání a tak dál. Jo čili, takže to je to je servisu. Určitě je důležitá informace a jako zásadní. Takže ať vám to proudí.

Předchozí video

#14 eSalon 2018 - Tesla sraz a novinky | Teslacek

Další video

Veronika Hurdová o psaní, svobodném životě a smrti