Chceš podpořit tento kanál? Staň se PATRONEM!

#137 Kolik stojí Tesla Servis po 100 000 km? | Teslacek

Na webu teslacek.tv najdete také prémiový obsah, který je dostupný celé komunitě. Chcete se stát členem komunity? Informace jak na to naleznete v článku podpora tvorby.

Moje kompletní servisní historie za 100tis km co mi dělali a kolik to stálo.

Automatický transcript

Minuta: 0
Ahoj všem Jmenuji se teslacek a dělám všechny videa kolem Tesly Ilona maska a tak dál je to protože se mi ho Fanda ale jsem taky fanda do Tesly, protože tam s ní jezdím a je to prostě úžasný zážitek. Takže pokud vás tohle to bude zajímat, tohle to téma určitě. Nezapomeňte dát odběr, jinak cokoliv, co sem budete zajímat o to nebo co bude pro vás určitě něco, co byste se chtěli zeptat, tak nezapomeňte mi buďto napsat email tesláček zavináč gmail.com a nebo Napište komentář a tady dole pod videem. Takže dneska máme za sebou. Nebo budeme dělat oslavu 100000km mojí Tesly. A zároveň v podstatě budeme mít dva roky, protože jsem si pro ní jel na konci února, takže se blíží dva roky a teď mi vyšlo, že s patronami minulý týden to s tou mojí podporovatelé, kteří mě finančně podporují mojí.
Minuta: 1
Nezávislý tvorbě na platformě petrion, tenhle ten víkend jsme měli setkání, takže děkuji moc. Bylo to fajn patrona. My jsme pokecali po vozili jsme různě v autech a tak a navzájem, protože tam přijeli jinýma nechtěl mobil a přitom ježdění jsem oslavil sto tisíc km, takže zároveň s ním kecala to tak jsem bohužel teda nestihli fotit fotit, protože jsme kecali a to mě vozil. Takže tady máme fotečku prostě 115, ale aspoň tak. No a samozřejmě s tím se pojí to, že chci udělat zase nějaký jako trošku vydat nějaký videa k tomuhle jubileu, to znamená dva roky a 100000, to jsou pěkné dvě Generála, který jako spojit dohromady a jako první věc, o které se chci bavit. Je to Jaký byly moje vlastně servisní prohlídky, protože to je dost častý dost a je to časté téma, ptáte se na to lidi to zajímá. Takže pojďme na to. Já jsem se hodně vosa.
Minuta: 2
nezbavil ve videu kde jsme měli Rozhovor s Petrem a lehký nevzdelany který se můžete podívat když jsem si procházel všechny účty na kontroloval návštěvy servisu tak jsem zjistil že jsem úplně zapomněl na první návštěvu která byla v sedmi tisících zhruba to byla záruční návštěva kdy jsem řešil dvě věci jedna z nich byly stěrače když jsme tu Teslu pořídili Tak ten byl asi zhruba takhle končil ten stěrač To byl asi zhruba k takováhle, já jsem to měli vyfocený natočené, bohužel jsem to smazal, protože jsem to poslal do toho servisu a už to nemám, ale takhle zhruba to bylo. Takže takže potom když bylo, když bylo prostě hodně sněhu, tak vlastně tohle celý bylo zadělané a přece jenom jako ten sloupek není úplně malý a pusť tady bylo tohle,
Minuta: 3
takže to bylo. Už jako hodně hodně jako masa v uvozovkách jako na to, že vám to vadilo ve výhledu, takže proto jsem si to nechal asi zvednout vidět, že tady doufám, že to je vidět, že tady Je to ne setřený. Jo tady a tady to jede až vlastně tady už ten co tě radši jde za hranu, ale když přitom když teďkon setřu Tak vidíte, že při normálním stírání ten stěrač končí někde tady. Jo to znamená klasická rychlost je zhruba tady, ale když to jede na max, tak tak vlastně to úplně zajíždí až jako zahradu vlastně toho u toho sloupku, takže opravdu hodně
Minuta: 4
dobře hodně dobře. To stíhám Nicméně proto, abyste tohle udělalo, tak jsem musel tenhle ten Vlastně vysunout víš, protože když se to auto pořídilo, tak ten stěrač byl pod tou kapotou a byl vlastně schovaný, což samozřejmě byl taky menší a dynamický odpor a teď aby se tohle to udělal, tak to museli zvednout a to byla ta operace. Kterou mi tam dělali. No a druhá z nich byly pásy u spolujezdce pro spolujezdce, tak tenhle spona byla vlastně takhle obráceně a jak to vidíte tady na obrázku, takže to mi taky obraceli, ale je to myslím, že se dalo jako. že to nemusel ani odmontoval a že to nějak přehodili Nicméně znova říkám Moje auto je 2017 H2 vyrobený Takže už je poměrně starý A do té doby jako Tesla obrovské pokroky zase v tom výrobním procesu takže
Minuta: 5
velmi pravděpodobně prostě normálně s tím mlékem nikdo z Vás už jako nezažije ale nicméně nechci ho chtěl jsem být férový Já jsem opravdu všechny moje návštěvě v servisu takže jsem tohle to musel dotočit protože jsem si to vlastně uvědomil až potom že před dvěma lety jsem tam byl takže teď se pojďme podívat na vlastně mojí první doporučenou návštěvu a já v servisu která byla po 20 tisících krásná na nějakých pět teček ale ve finále jenom vymazali logické udělám litovali firmware vyměnili a myslím že stěrače A rozhodně to nedoporučuji. Prostě dneska už vlastně ty prohlídky jsou naprosto nepovinný to za je to dobrovolné a tak to nemá vůbec žádný servisní prohlídky, aniž byste ztratili záruku, tak tam nemusíte chodit, dokud vám test na to nenapíše na auto to napíše ve chvíli, kdy by měla nějaký problém,
Minuta: 6
no a potom jsem ve 40 tisících zhruba měl havárie na D11. Zase zrovna předělával a tam byl nějaká tam prostě blbě vyjel do nějaké díry a se seknul. Jsem si řekl jsem si do pneumatiky a proseccem si zadní pneumatiku takovým způsobem, že ona ještě jako bouchala ten ráfek vlastně Bouchal prostě do brzdného systému a ono zrovna vlastně ve 40 tisících bylo tenkrát jako doporučení sice nechat zkontrolovat brzdy, protože oni se jako poprvé zhruba v téhle té oblasti se jakože zahřejou nebo prostě jako normální. Pátku to máte tak za 1000 km. Tady je to tak zdá 35040, tak se díky rekuperaci, že brzditko nepoužívají. Takže jako že se mají jako zkontrolovat, takže zároveň vlastně s touhle tou havárii, když jsem to tam měl tak tak mi tohle to všechno udělali vlastně Výměna Výměna toho kola plus
Minuta: 7
vlastně kontrola toho brzdného systému. Tak jestli si pamatuji dobře, tak to vyšlo na nějakých 40 tisíc, ale teď z hlavy. Nevím Patronum tam udělám nějakou nějakou fotku, kde se píšou vlastně všechny ty moje návštěvy. A kolik to stálo a dám to na petrion od vinařů, víš? Teda samozřejmě, takže to byla další návštěva. Ještě jsem úplně zapomněl na bouračku, kterou jsem měl vlastně v té Francii. O kterých jsem mluvil tady v tom videu, ale tam se vlastně stalo to, že jo, že mi to na ten Francouz prostě dost do zadku dokola. Ale ten nabral mi to do toho kola, který potom jsem úplně celý obrousil. Prostě při tý bouračce následně. Takže já vlastně po té Francii jsem to neřešil prostě S pojišťovnou, protože jsem neměl vhodnějšího žádné údaje prostě. Bohužel jsem ještě neměl dneškem a tak dál. Takže takže jsem neměl jako na to důkazy a já jsem si mám prostě
Minuta: 8
jako mám, mám to odřené, ale jako Nechtěl jsem to řešit. No v podstatě je potom teda to vyřešilo samo jako tou další bouračkou. No a potom se mi stala vlastně nehoda to bylo na konci minulého roku 2019, tak se mi stala nehoda, že jsem usnul na dálnici. Na Humpolce, jel jsem na autopilota a bohužel si nějak už jsem zvyklý prostě teda utopilo vyžaduje dodržení toho volantu, že jo. Aby jsi se nevypnul. Tak já už mám takový jako Gryf, že prostě to jako držím ten volant, tak aby vlastně ten autopilota ko věděl, že ho držím. No a jak jsem usnul tak Jsem to jako rukou strhnul a tím pádem se asi neutopil vypnul, že jo. A tam bylo k zúžení, takže jsem jako trochu streichl asi na bok takové té obruby nebo toho takových toho nízkého asi zábradlí a jako i k servisní prohlídce pojišťovna
Minuta: 9
jako všichni jsme přesně nechápali teda, že se stalo jako strašně málo teda na to, že vlastně jsem jako místo na malé rychlosti, že ho tam se může do 80. Ale stejně prostě, že vlastně to odnese jenom takhle předek tady vidíte fotku jako samozřejmě odnesly to teda litinové kola, že jo, takže předek to jako odnést. Nejvíc ten jednak vlastně ten přední nárazník. Ten spodní a jednak vlastně ten boční asi blatník, takže tyhle ty dva díly ten přední nárazník se lakoval a ten ten boční blatník se vlastně kompletně vyměňoval. Je to celé vlastně zelinku jenom pro informaci. No a zadní kolo, teda samozřejmě to dostalo taky teda, ale k mému obrovskému údivu, jako to vůbec neodnesl žádná část vozu ani dveře, takže takový malý zázrak. Ale stejně Když jsem byl jako v servisu a teď
Minuta: 10
je důležité jako informace, kterou jako taky ne úplně všichni jako můžou vědět. Takže Tesla vlastně má oficiální. Tesla servis, který je v té zprávě teda v Čechách asi ten lightservice v Čechách, tak to je jako. Tesla servis, který dělá takové ty právě jako prohlídky ty garanční nebo když byste na ni chtěli jít nebo jako všechno, co je spojený se zárukou, tak vlastně dělají tam v té trhovce důchodem strašně příjemný kluci. Zdravím, jako jestli se koukáte. Díky moc jako za vaši podporu, protože mi jako vždycky vycházejí vstříc i ne jenom jakože. Super, ale co se bavím, jako s ostatními, tak jsou velmi příjemný a Opravdu se snažím Mimochodem jste Určitě zaznamenali. Možná že prošlo celým německým tiskem. Jak vlastně zachránili toho Němce, který Teda upřímně řečeno v Praze si nechal zaparkovanou testu, ve které vevnitř vlastně na zadní sedačce nechal nechal vlastně kufry, takže
Minuta: 11
Samozřejmě nechci nějaký jako spoluobčané takový ty sociálně slabší se mu podívali do Tesly, vysklil mu okno a prostě vykradli mu to dala jako na konci roku prostě potřeboval, že ho jezdit a neměl neměl okno, tak mu to normálně kluci z Tesly v pražské normálně v montovali okno nějaký skladovky to tam měli a vlastně dali mu to tam, ale aby nemusel čekat prostě na tu dodávku toho okna, takže jako fakt dobrá práce, jako biltwell to velmi pozitivní ohlasy v Německu. No takže je to je jako záruční servis. Co znamená, když máte cokoli jako s tím autem. říká záruky ale když máte bouračku tak Tesla kontraktu je tak zvaný bodyshock znamená ty co vám něco dělají asi s tím s tím tělem toho ozvu to znamená když právě Máte nějakou havárii a potřebuje to tam Vyměnit mu to nějaký plechy na přestříkat a nebo nebo vlastně jako narovnat furt se tu karoserii jo no a na
Minuta: 12
tohle to má v Čechách jako nasmlouvaný Tesla Adventures který jsou hned vedle takže nemáte žádný problém Kdybyste třeba i nevěděli co patří kam jsou hned vedle takže na webu samozřejmě můžete dohledat kontakty případě zavolat dopředu bych doporučil No tak tahle ta moje bouračka která se stala vlastně na té dálnici tak byla řešena právě v tom Adventures Takže tam jsem tam jsem dojel Objednal jsem se Bylo to 16 října v 16
Minuta: 13
samozřejmě ty díly jako nejsou prostě hnedka skladem, takže se musí objednávat a musíte Jasně čekat než dorazí. Nicméně teď do potvrdili, že se to pořád jako zlepšuje. Takže já jsem teda čekal na to, protože mi zavolali na konci listopadu to znamená měsíc a půl. Takže měsíc a půl jsem čekal, než jsme přišli ty. Dělej to znamená ty kola a vlastně tam ten blatník. No ale teď jsem s ní mluvil, tak říkali, že s tou zlepšuje a že se to pořád jako zkracuje ty ty intervaly. No takže to mi opravili zase můžete podívat. Ty jo, tak to je nádhera teda. Advantage Car, dobrá práce, nádherně opravený A ještě ke všemu vyleštěné. Ty jo krása normálně. nádhera úplně jak nový kola
Minuta: 14
všechno umyli, to je pecka, krása úplná. Kde to má vypadat? Kimod Nicméně Oprava, teda jako byla úplně levná. Cože hlavně kvůli těm kolům, takže to byly ty kola z toho referátu programu, který jsme dostali od jestli teda díky za ty vaše referraly, tak z toho prvního referralové ho programu, který dneska už teda ne běží, tak tak tam byli vlastně jako tyhle ty kola. Jenomže oni stojí prostě skoro 50 tisíc jedno kolo, že jo. Takže jako samozřejmě dvě kola jsme vyměňovali, takže to bylo skoro jenom na kola nebo ne. Takže ta faktura byla asi kolem 150 tisíc, protože pak bylo asi 12000 myslím stál ten ten blatník nějaká práce. Jaký lakování a tak dál, takže nebylo to úplně levné a tady se právě ukazuje
Minuta: 15
jeden z těch důvodů, jako proč vlastně ty pojistky na ty. Tak ty jsou poměrně vysoký, protože ty díly náhradní jako nejsou úplně levné. Ale zase na druhou stranu. Díky těm ochranný mechanismus, který ta Tesla má tak vlastně to bourání je tam jako velmi málo časté, ale Neberte Rozhodně, ale jako jsou v pochod Kuba mi přezdívá bouráku. Takže takže to rozhodně ne jako nejsem úplně dobrý vzorek, ale ostatní samozřejmě určitě jsou na tom jako výrazně lépe, takže to byl tenhle ten tenhle ten Case. No a teď jste si určitě všimli v posledních, že mám prasklý sklo, asi jste si všimli, že mám prasklé sklo. Tak to se způsobilo tady s tímhle tím do bance, který byl rána mám prostě od kamionu bohužel mimo zorné pole, že jsem o tom nevěděl, shlédnul jsem, že tady to je v pohodě, tak jsem jel dál, ale
Minuta: 16
pak když jsem byl na horách, tak to takhle ruplo je to vlastně duté. Tady a tam máš úplně nakonec, že Kompletní výměna skla, takže sklo může vám udělat i Tesla Service Light, ale oni nemají všechny ty proce. Jako zde s pojišťovnami, takže upřímně řečeno i moje pojišťovna Allianz a cesta mami řekla, že oni tam tu Teslu nemají, že tam mají právě ty Vintage Car a zase oni to za vás jsou schopni všechno vykomunikovat všechny papíry, co je potřeba pro pojišťovnu všechny fotky. Prostě tohle je všechno zařídit, takže z tohohle pohledu jsem teda zase jsem objednal v tom Adventures už objednaný říkali, že by to mohlo přijít do 14 dnů to sklo, takže to jako říkám, výrazně se to zlepšilo a vypsali mi tam jako na tom objednávkový list 35 tisíc, jako že bude stát výměna. Myslím
Minuta: 17
si, že to bude mít, že to je jakoby jenom nastřelené. Ale jo. Nicméně souzeni to úplně nejlevnější, ale zase třeba jako od Porsche a podobných prostě jsou daleko dražší. Co je strašně důležité Tak ve chvíli, kdy se mění to přední sklo, tak mně se to sklo je uchycený tedy na tomhle tom základnímu modulu autopilota, kde jsou vlastně tři kamery a s tím prostě přitom vyndávání a tak dál. Co s tím jako určitě hned, takže ve chvíli, kdy se to sklo mění, tak právě ten servis musí být certifikovaný od Tesly. Protože musí umět vlastně kalibrovat autopilota, protože to auto vlastně potom se musí uvést do stavu v podstatě jako když si ho převezmete a to je, že se ten autopilot kalibruje, takže zhruba 200 km nejde zapnout opilosti se naučí přesně, kde jsou ty čáry jako kalivodu, jestli to všechny ty kamery a tak, takže tohle mě asi bude čekat. Ale jakmile to bude
Minuta: 18
vyměněné. Tak to vám udělám další video. Už se blížím. za chvilku servis No a teďkon poslední návštěvu, co jsem měl v servisu, tak ta byla díky tomu, že se mi objevil ten rámeček žlutej na na displeji, což je známá jako chyba prostě těch Tesla model X určitých ročníku, myslím, že to opravili až někdy 2019 možná Jestli se nepletu. Jde o to, že ten display jak se tam úchyt a vá tak on je nalepený takovým gelem takovým lepidlem a to lepidlo prostě speciálně ve vysokých teplotách vám způsobí, že se udělá takový žlutý rámeček 8. Kolem dokola tento ten rámeček samozřejmě s časem a s teplotou se jako zvýrazňuje, takže i někteří z Vás si to už si všimli na mých videích, kde jsem jako ukazoval ten
Minuta: 19
natáčel prostě z Tesly. Takže je to tam vidět na starších videí se můžete zpětně podívat. Takže ten Není důvod, proč jdu do servisu je tenhle ten žlutý proužek, který je po celém obvodu displeje. Je to známá chyba a měli by mít na to nějaký UV lampy. Uvidíme. Mimochodem další abdejt na mě čeká, takže mi ho tady asi rovnou, že jsem lituji. Nicméně samozřejmě časem se mi to furt zhoršovalo, ale Tesla tohle to bere jako že to je chyba výroby. Takže bych já už vlastně nemám přes 80 tisíc najeto, takže jsem přišel o záruku, ale tohle mi vlastně vyměnili v rámci záruky, protože prostě to je jako výrobní vada na to strašně záruka jakoby nestahuje jakoby. Že neznamená to, že to je jenom v podobě záruky, ale opravy vám to i pozáruční něco mi ta oprava se v dnešní době dělá takovou jako nějakou svítí svítivou Lampou,
Minuta: 20
kde jste na to svítí UV zářením. Vždyť se to jakoby vybělí vlastně, nicméně už mám zprávy jako z Ameriky, že tohle jako není řešení, že se vám to potom může vrátit, takže v Americe už dělá jako novější metodou, kde potom celého si to lepidlo jako sundej a dávají tam nějaký nový gel, který už mi to jako neměl dělat. Nic neříkám tohle všechno prostě. Tesla vám udělá prostě zdarma i pozáruční, takže se nemusíte obávat, že tohle mi dělali no a potom jsem chtěl upgrade, takže konečně mám asi možnost nabíjet i stezky. A co je jako výhoda, tak vlastně zároveň se jako vzádu asi nějak máte, jak máte ten dobíjecí systém, co ta ten kabel od toho dobíjecího konektoru, co vede dolů vlastně k elektronice, tak ten se mění, ten se posiluje, aby byl silnější, ale se mění se ta elektronika a měnit od elektroniky do
Minuta: 21
baterky, takže v podstatě všechno mi vyměnili z tohohle pohledu. Měl bych mít i tím pádem možnost dobíjet vyšším proudem na té fázi a doteď jsem měl maximum vlastně 16 ampér a teď by to mělo být. Díky tomu dám klidu asi zvednutý na 24 tom ještě Nevyzkoušel, že já tady doma mám v šest. A zatím jsem nikde nebyla 24. Takže to dám ještě vědět, ale mělo by to být, tak ten upgrade stojí nějakých asi 24000 Nicméně Tesla vám na něj půlku přispíval. Takže stojí to nějakých 12 tisíc, což jako mi přijde jako velmi slušný tím, že máte aspoň něco co je poměrně jako zásah do auta. Získáte tím jako něco navíc a přitom to nestojí nějakou úplnou raketu, takže je Pojďme se podívat vlastně na ten konektor, který vlastně potom strká té do té nabíječky. Little uděláme si tady anboxink, ten jsem
Minuta: 22
ještě nedělal u mě na videu na kanálu, tak každý Správný muž má v autě nůž otvírák. To je všechno tohle je redukce, která umožňuje za tepla konektoru, typ tu Tesla to zredukovat na kg pro nabíjení třeba na ionity i ty nebo jiných nebo ten E.ON třeba co je v Humpolci prostě Naty Naty vysoko ampérový nabíječky zapomněl na filtry, takže
Minuta: 23
pylový filtr, který vypadal takhle tak tak mi teda vyměnili HEPA filtr. To je ten obrovský filtr, který je právě na to, že vlastně vyfiltruje i ty biologické zbraně a tak dál, tak ten vypadalo takhle na to teda jako doporučili na výměnu, ale bohužel ten teda nemají skladem, takže Jsme se domlouvali, že ten mi asi vyměnit jako nechám asi vyměnit, protože ten byste měl vyměňovat po osmi doporučení po 80000 nebo čtyřech letech. Což já teda sice mám dva roky, ale 100000 a musím přiznat, že už začínám jako cítit občas nějaké auta, když za nima jenom takový ty mega smraďochy už začínám jako cítit, takže je vidět, že už jako začíná zasluhovat jo? No a takže Celkově mi teda to stálo nějaký Jestli 17000 všechno dohromady. Ještě mi vlastně nabito Vali
Minuta: 24
teda firmware, protože jedna která tam byl ke stažení, že jo. Ale právě na ty jednotky je potřeba sněz auditovat. Jako nohy a dát tam vlastně jiné firmy, který jako počítá s těmi. A s tou novou jednotkou a tím se sklem dobíjením. Tak operace se zdařila pacient zemřel, jak to vypadá. Protože to je docela v pohodě. Ta barva zmizela. super že zhruba tohle by bylo jako všechny moje návštěvy v servisu Kolik to zhruba stálo za těch sto tisíc km ale samozřejmě jako my jsme to měli všechno na pojistku máme jako dobrou pojistku jsem kde máme nulovou dokonce spoluúčast takže já to vlastně to nestálo a nějakou korunu teď ty platby Jinak samozřejmě ta pojistka Je to nějakých rapita 40000 na to moje auto povinné ručení do taky
Minuta: 25
dost často se ptáte tak je kolem 4 a půl tisíce to jsou ročník teda částky takže havarijka nějaký 45 a povinné nějaký čtyři a půl takže dohromady je to 50 tisíc ročně zhruba jinak jako většinou se mohli na tohle to video podívat patrony od vinařů víš takže zdravím a díky moc za podporu a zároveň dostanu k dispozici všechny moje podklady jim dám link na Dropboxu kde jsou všechny faktury všechny návštěvy fotky různě z těch z těch incidentu a tak dál takže všechny podklady tam budou Mít nastudování, jak podívání se do detailu. Takže pokud vás to zajímá staňte se patronem na platformě petrion. Děkuji moc za vaši podporu dost častá. Otázka je taky na půjčování vozu, respektive to že Tesla vám půjčí vůz jako v době opravit. Takže je to tak, že ve chvíli, kdy za to může Tesla,
Minuta: 26
to znamená, když vy máte nějakou jako nějaký záruční problém, který s nima řešíte něco, co od nich chcete opravit, protože za to můžou oni. Tak to je v podmínka číslo jedna a druhá Podmínka je, že to musí být jako na delší dobu než 24 hodin a ještě jinak to řeknu v Českém servisu, protože je to malý servisy označovaný Tesla Light tak Mají dokonce jako testy na půjčování, ale mají jenom dvě, takže Samozřejmě je to o tom. Kdo dřív přijde ten dřív mele a nebo Jako jak se taky dohodnete, takže Samozřejmě ve chvíli, kdy to není nějaká kritická závada, tak se s nimi dá domluvit, že se to odloží na někdy později, kdy oni Ten vůz k dispozici mít budou a bude se to s těma dát takhle dohodnout, takže určitě jak říkám. Jsou to jako rozumný kluci a dá se s nimi dobře domlouvat. Takže je to na vás, jak mě nedohodnete. No takže když by jsme tohle to všechno shrnuli všechny ty
Minuta: 27
moje návštěvy v servisu, tak vlastně za 100.000 samozřejmě. Díky teda tomu, že máme jako docela dobrou pojistku, tak za 100.000 jsme zaplatili teda 205 se ta první kontrola, která teda absolutně nebyla důležitá, takže to bych doporučila. Vy jste nedělali dvakrát 5008 spoluúčast na ty dvě havárky. To jsem měl a 17. Na tu poslední návštěvu, kde mi dělali prostě ty to žehlení toho co bylo teda zdarma toho žlutého okraje. Hra Caesar Grade A nějaký další věci, takže celkově nějaký 40000 zdá těch 100000km. Nicméně pokud byste ne bourali. Pokud byste nechodili do servisu, tak jako dneska jste nemá chodit, že jo. Ne, není to jako povinnost. Tak v podstatě to jediné, co jsem teda dělal, tak jsou ty výměny vlastně těch toho filtru pylového a těch stěračů, tak to bude taky 4000, kdybych si býval nechal vyměnit
Minuta: 28
ten HEPA filtr, který teda neměli skladem, tak je to do 10000kč, takže za 100.000 km servisní náklady jo se pohybovaly u nějaký 40kč, i kdyby jsme vzali teda, že byste vzali ten HEPA filtr, tak prostě to do 10000. Takže podle mě neskutečný náklady a zkuste si tohle to udělat s rokem, jo. Takže ať vám to proudí. Díky, že jste si pustili moje video. Doufám že se vám líbilo. Jestli jo, tak dejte like, jestli se vám líbí můj kanál zmáčkněte. Zvažujete koupit Teslu a Pomohl jsem vám tom rozhodnutí. Využijte náš refferal kód dostupný dole ve videu. A pokud vás zajímají úplný finesy a věci, které jsem ještě třeba nevydal. A nechcete koukat na videa s reklamami potom. Určitě doporučuji začít odebírat přes penzion a staňte se mým patronem, ať vám to proudí.

Předchozí video

#136 Q&A Tesla Model S/X CCS Upgrade | Teslacek

Další video

4 názory na tetování. Kdo má pravdu? (bonus z Patreonu)