Chceš podpořit tento kanál? Staň se PATRONEM!

#135 Tesla 2019 Q4 | Teslacek

Na webu teslacek.tv najdete také prémiový obsah, který je dostupný celé komunitě. Chcete se stát členem komunity? Informace jak na to naleznete v článku podpora tvorby.

Hospodářské výsledky Tesly za Q4 2019.

Možné stáhnout zde : https://ir.tesla.com/.
Využíval jsem také zdroje z @HyperChange (Thnx Gale 🙂

Automatický transcript

Minuta: 0
Ahoj všem, zdraví vás teslacek dělám videa všechno kolem Tesly Ivana maska a dneska se podíváme na finanční výsledky Q4 2019 a vidíte ty zprávy výsledky. Já jsem si trošičku udělal z vás srandu, že jsem do toho tam bylo dál ty výsledky obráceně. Tesla prostě udělala jsi mu famózní kvartál, já jsem si totiž udělal takovou noční, jak mojí patroni už vědí, radoval jsem ty výsledky online, tak pojďme si říct, jak to dopadlo. Jdeme na to, takže pokud se podíváme na značně jeden z lituje Free cash flow přes jednu miliardu, to je velmi zajímavé, jak tomu se dostaneme dál profitabilita jakých 350 milionů dollarů a co je další zajímavá věc je 4,9 procenta marže, což
Minuta: 1
je v automobilu průmyslu docela dobrý výsledek, další je taky Operation, tak tady asi nejvíc zaujme model y, což se spekulovalo, tak to je u teď už je to úplně jasné už jeden produkt už se vyrábí na sklad a předpokládají se dodávky někdy kolem března se říká o tom dalších věcí, tak Rekordní Jasně dodávky baterií a samozřejmě největší rekord v dodávkách, co se týká dodávek aut se podíváme na tu Tatru, co máš vlastně textový, tak asi další důležité zmínit je, že vlastně teda gigafactory v Šanghaji se rozjela za 10 měsíců, což je absolutně fenomenální výsledek a samozřejmě už
Minuta: 2
ještě ke všemu tam z toho. Už vyjíždí auta, které se prodávají v Číně, což nikdo neočekával, takže má konečně dostal z toho, kdy jako hodně slibuje, tak se dostal do toho, že to vypadá, že už by mohl spíš jakoby méně slibovat a více doručovat než obráceně, že to je jako určitě pozitivum, když se podíváme na Na ty výsledky. Tak jak už bylo řečeno tady revenue super kredity vlastně v tady kredit jenom proto, že prostě fondy se vyčerpaný v Americe. Tesla byla první a jediná automobilka, která dokázala ty fondy vyčerpáte kredity, které jsou pro podporu elektromobility v Americe, tak
Minuta: 3
vlastně jako ta jediná to vyčerpává ty kredity. A teď když se podívám na shrnutí financí Tak revenue, tak to bylo díky tomu, že jednak nám rostly dodávky a dokonce se prodalo i to co bylo někde v lese na skladu, takže se prodalo víc než se vyrobilo, tak to bylo v q45 rekordní docela se dařilo držet jetspeed. Průměrná cena výrobku přes přes celé portfolio se oni dělají, takže tam dvě logicky čím více prodává projekt, který jsou levnější, než je s tím samozřejmě. Samozřejmě se podařilo teda prodávat i tak. Díky. Tomu se jim dařilo docela držet dietu
Minuta: 4
průměrnou prodejní cenu. A co se týče profitability, tak tam má od něj bylo způsobeno tím, že jako u nikoho tady asi před rokem uniknout ten email maska, který říkal, že nemám. Musíš začít šetřit tak obrovské. Kupuji na straně nákladů a potom dal taky samozřejmě na vylepšování produktivity vylepšování. Jasně výroby v Číně, ta nová Fabrika. Postavená líp rychleji, ty auta se dělají jednodušší líp levněji. Takže to všechno samozřejmě snižuje ty náklady tím zvyšuje samozřejmě také, že jo. Tomu se jak říkám ještě dostaneme. No a tady je vidět právě a obrovský obrovský benefity k prodeji, takže vidíte, že vlastně 42% Jaromír znamená meziroční nárůst modelu
Minuta: 5
3. Naopak. Ale pokles to je 30% zhruba jiného. Nicméně Q10 plus 10% je vidět na tom SX, což právě vedlo k pozitivnímu na směny. V prodejní ceně. No potom taky zajímavý vlastně ten Stories deployment. To jsou ty baterky tady byl teda jako masivní masivní nárůst 100% A co je taky zajímavý, tak byl, tak byl obrovský nárůst v těch mobilních mobilních freetech to zná. To jsou ty mobilní servis je udělaný na autech delší jsou super dny a korektory, tak tady vidíte, že vlastně 10% narůst na obalu. Nicméně meziročně je
Minuta: 6
poměrně hezky nárůst 30% nebo kolem 30% jak na Superstar, že tak na konektory konektory znamená, že vlastně na té jedné supercharger stanici se potom přidám přidávají vlastně ty nabíjecí místa, takže nějaké vytížený. Tak vlastně tam začne přidávat další další nabíjecím. Což je další výhoda oproti ostatním, že to vidí online. Někdo kapes. A ty tady se dostáváme do toho, že Free month to dáte tam lidská fabrika. Kde se vyrábí trojka tak Freemont, ten už se připravuje na Y nebo respektive na to připravený dělá ten y společná výroba nějaký 400000 uni-jet za rok. Nicméně je tady jako řečeno uklidit a že se plánuje
Minuta: 7
zhruba v půlce roku to rafnout to za zvednout na 500 za rok v půlce 20
Minuta: 8
ve vývoji. Takže ta Žanda, jak jsme říkali je tak narůstá výroba a konce teď potají už spustili jako vedle té Šanghaje tu baterii fabriku. Takže by měli rovnou i tam na místě baterky baterky a dodávat se rovnou do aut další vlastně zvýhodnění, protože v Americe baterky se dělají gigafactory. Nevada zbytek se vyrábí ve svalu, který je v Kalifornii, takže se musí hrát i baterky tam převážet, což je další jako zpoždění a zbrždění Berlín zatím běží všechno podle plánu. Milá teď se dostáváme na Core technologie, takže tady je fussell trénink. Jednoznačně na to sází velkou budoucnost. Tesla logicky to že když bude první, tak samozřejmě tím jako výrazně ovlivnit do budoucna
Minuta: 9
tenhle rok by měly přijít a dává si je trafika Light. Sand to psaní, to znamená, že By to mělo vidět semafory a stopky Nicméně. Opět se bavíme teda všechno ne Amerika, takže Amerika určitě přijde dřív a uvidíme. Prostě jak rychle z Evropy. Každopádně tam je jako trošku pro nás. Ta nevýhoda toho, že bohužel tebe samozřejmě dopadla strašnou spoustu regulací. Takže tady to bude určitě trvat další věc. O Software je v autě tady vlastně. Tesla představila už minulý rok a já jsem to i v nějakých wi-fi konektivita kraje v autě, tak ta vlastně skončila a všechny nové auta už mají hosté konektivitu v autě placenou. To znamená, že to prostě cirka za rok. Nicméně je
Minuta: 10
to placený v tom případě, pokud chcete mít živé zvířata. Dopravu jo, koukat se třeba na ty filmy tě na YouTubu a tak na těch stanicích a tak dál. Neznamená to, že když se to nezaplatíte, tak ta Tesla vůbec nemá jako konektivitu internetu. To ne, ale samozřejmě je to určitě dobrý to mít. No ale myslím, že má teď aktuálně jako flotilou. Takže takže jako když tohle si vynásobíme-li jsem ozvěte se Přitul potom do budoucna takovýhle čísla jako ročně. Tak už jsou to zase ne úplně malé peníze, které jsou vlastně jako čistý čistý zisk, že tam je ta mast proti oproti předchozímu stavu. Je tam najednou je tam najednou zisk. No co se týká vlastně toho toho softwaru, tak tady je velmi důležitá věc, která
Minuta: 11
zase se teda bohužel týká vlastně zatím jenom Ameriky a to je že vlastně tady. Uvidíte možnost pořídit a potom si tady můžete třeba pořídit upgrade axilárních symbol, který nedávno uvolnila a to je pro všechny, kdo mají Tesla model 3 Long Range, tak protože v podstatě hardwarově tam je toho hodně málo změněného oproti Performance edici, hlavně na to, abyste dosáhli tajemně stejného výkonu a ty mě stejně uchování jako Performance edice, tak vám vlastně stačí si koupit, ale ten acceleration akorát nebudete mít hardwarový věci. Poznáme budete mít to lepší brzdy nebudete mít snížený podvozek dva a půl centimetru. A tak dál, takže tohle je zase protestu čistá marže, protože vy vlastně tohle to, když jsi zaplete a zaplatíte.
Minuta: 12
Takhle jsem dostanete softwarový upgrade. Velvet věci už dávno máte. Takže tohle je opět super přínos procesu. No a teď nejdůležitější věc v hokeji jsem v hokeji jsem tady mluvil už víckrát do To je ten Free cash flow. Tak já jsem zmiňoval už v některých videích jako předtím hlavně v tom videu, kde jsem říkala, jak se vlastně prodává, že to je podobný jako Dell, že bez toho se dostane peníze dopředu, že jo těch lidí, než vůbec to auto předá a to samozřejmě ignoruješ, takže to je jeden z důvodů, proč má tak super cashflow, protože když si objednáte tu cestu, tak sladká dáte zálohu, pak doplácíte a vlastně Zubaři měsíc předtím než dost AK auto nebo 14 dní jako určitě minimálně tak asi Musíte zaplatit 20 celou tu částku a pak by se akorát
Minuta: 13
přebírá toto auto už jako vstáváte, ale peníze zaplatit dřív, než to auto převezmete, takže to je samozřejmě protestu obrovský. A koho generátor keše, ale co je právě strašně důležité enfusion trénink, to je to vlastně jako účetní věc. Je to že Oni prodávají něco co dneska ještě nefunguje a z toho důvodu oni to asi účetně nemůžou tomu dát jako zisk, protože oni tam nemají k tomu asociovaný, až tě všechny ty ne. Oni nemají funkcionalitu nemají ty náklady. Takže proto oni si ty peníze zatím nechává jako. Asociovaný jako zisk a proto vlastně ve chvíli kdy Tesla rozjede, ten ten
Minuta: 14
furt se driving, tak rázem prostě se okamžitě prostě bude obrovský disková, protože veškerou tu kterou oni tam mají na balenou za ty za ty roky co prodávají ten furt na trénink. Tak se najednou asi promění v zisk jo, to je něco, co si je prostě strašně málo lidí uvědomuje. A tenhle ten jako ekonomicky trošku jakože fakt nebo trik. Ale on je to spíš fakt, že by to dělali jako naschvál. To je prostě protože Tak dělej, ale zase to strašně jako zavádí potom, když jsou veškeré ty výsledky ekonomický krysova ukazuje ztrátě, tak ona je ve ztrátě asi jenom virtuální, protože tady s těma penězma asi dneska už o 7000 za auto, tak se to vyvine. Ale pořád se bavíme prostě o milionech dolarů, jako který najednou se prostě,
Minuta: 15
že tohle je jeden z důležitých faktorů, které je třeba si uvědomit mimochodem teď jako byl uvedený ten Smart summon v Americe, tak Taky díky tomu, ať tě ten minulý kvartál. Tesla byla v lepším zisku právě proto, že jsi byla schopná nějakou část toho těch peněz za ten Furt jsem trénink. Jako alokovat vůči vůči tomu Smart summon, protože ho uvolnila vlastně jako jednu z funkce, ale Takže se dá očekávat, že teď ty semafory další funkci zase jako Peníze z toho Free cash flow na tohleto. No další je teda baterie powertrain
Minuta: 16
tady dochází k permanentnímu vylepšování a samozřejmě pořád se na to maká a pořád se zlepšuje chemie a tak dál. Nicméně má být někdy v dubnu. Má být baterii a ten ten určitě bude důležitý proto, protože se ukáže technologie těch nakoupených jsem asi je nejdůležitější, že technologie Maxwell, kde bude asi se dá očekávat nějaký jako Revoluční Revoluční ho sem představení nové technologie přítel asi teda to vypadá vlastně jakože KV2 by mohla přijít ta nová technologie. Tudíž tady bych možná trošičku jako. Rádi, ale pokud někdo zvažujete nakoupit. Možná bych počkal jako na to Q2
Minuta: 17
na tu dvojku na ten baterii, protože se dá očekávat, že tam bude referenci baterek ve sklípku. Nicméně. Tady je hrozně důležitý, že díky těm vylepšením, co byli a na straně motoru a baterek. Tak jak vidíte, tak cca prostě asi nějaký 12% se to tady počítám dobře nějak hlavy 300 315ml oproti 218 280, tak je navýšení model y. Takže to tím pádem dostává model y do úplně nejlepší pozice je to znamená 4 1
Minuta: 18
nějaký nějaký 4 míle oproti tomu. Kde je ta konkurence je na tom velmi velmi špatně no a potom jsme se bavili o té o té energetický byznysu. Co znamená To jsou ty baterky, ale myšleno tím baterky do baráku a hlavně firemní baterie, to znamená. To jsou ty obrovské, který se prodávají třeba v Austrálii. No a tady teda. Jak vidíte Tak to je prostě masivní nárůst, kde se daří teda Tesle obrovským způsobem a bude to určitě jedna jedna z dobrých jako protestuji do budoucna opět strašně málo si jako lidi uvědomuji, že baterie v automobilech vydrží ještě desetiletí. Nicméně
Minuta: 19
až skončí v tom elektromobilů, to znamená až cca. Je menší než 80% vlastně původní kapacity, tak ta baterie se nevyhazuje a baterie se nevyhazuje. Ale dá se použít právě na tyto účely. Takže si nám tady Tesla velmi pěkně budu jen do budoucna další Business, protože až začnou odcházet. Ty baterky v těch autech, tak ona je bude otevírat od uživatelů bude jen z a nabízet určitě nějaký Grade na nový baterky s tím, že jim nechej ty starý a oni ty starý recykluje vlastně tady v tomhletom Energy byznysu, takže další kolo takový skrytý
Minuta: 20
skrytý Business do budoucna bokem. Jako podle mě nikdo nepřemýšlí, jak nevidí zase co co mám. Asko rukávu. Solární byznys solární byznys Tak ten zatím teda bohužel je v Americe. Nicméně je tam super to že oni nabízejí ho formou leasingu. To znamená, že můžete tuto koupit a nebo asi si ho začít lyžovat a tam je výhoda, že mi když si to začnete lyžovat. Tak v podstatě šetříte okamžitě, protože vy máte nějaký měsíc paušál za elektřinu a teď najednou jako asi vám přijde ta ta střecha z toho měsíční splátkou, která je do toho ušitá nechci, na která je nižší než váš účet za elektřinu, takže vlastně máte okamžitou úsporu tohle tom byznysu, jo. Jediné co je tak vlastně ta Čech a nebo respektive
Minuta: 21
tady ty solární panely nejsou vaše, ale jsou to jestli to znamená, že vy musíte podepsat kontrakt, že jako necháváte si dát jako v podstatě. Vím, že tam jsou ty panely. I když ten dům prodat a tak vlastně tam ty panely zůstanu a testuje ten Jako v tu chvíli ten energetický, který vlastně to všechno jako zastřešuje, takže něco jako asi u nás taky ty virtuální prověřit, tak něco podobného vlastně v tu chvíli. Tesla, že by potom platíte na stěnu a ona ty přebytky elektřiny jako prodává dál, což samozřejmě nechybí, to je jako Tesla instalací x. Tak už tě jako na úrovni jako kdyby byla firma prostě zabývající se ti máma úplně jiné ceny, než máte vy jako na ty odprodeje, takže zase se dostáváme do situace, že vlastně do budoucna obrovskej byznys a koupím
Minuta: 22
tam chodit peníze z toho jak soláru. A další věc je, že si můžou posílat tu energii do superchargeru a vlastně jakoby. Tankovat ty auta zdarma, takže další věc, která je takový lístek schovaný, v tom nikdo nevidí do budoucna. No takže to by bylo tak zhruba ten tenhle ten Outlook, jak jsem říkal 500000 Unit kombinovaná mp3ky cashflow. Samozřejmě to bude určitě růst. Protože s tebou s tím nárůstem jako poptávky s tím nárůsty prodejů, jak jsem říkal ten kečup generátor vlastně bude tu cash generovat, to je jako jasný profitabilita by měla růst,
Minuta: 23
protože Jasně v Číně už mají všechno drobením všechny stroje udělaný a teď už to bude jenom vyrábět. Takže logicky už by měla přijít jako spíš tak jakoby Maršová část našeho světa nákladová. No a bude se bude se vlastně product model y se bude bude rampova tvoje se zvedat výroba. On si v tom freemontu. Potom fotky, kde je vidět, jak krásně zapracovali na tom na té fabrice toho y. Kde je to opravdu. Tady je vidět spousta robotu mechanizované a automatizované a co je tady jako pěkně vidět, tak ty z vás dost a vidět je to moje video s tím senem Ondro, jak jsem tam říkala, jak trošku nadává právě na to jak a jak to auto masně tady takhle mělo ty různé typy spojů, tak tak
Minuta: 24
tady vidíte, že tady nic není jo. Tady je. Tady je jasně vidět, že to je všechno z jednoho kusu a tím pádem obrovská úspora se zase v nákladech a vlastně v té tvorbě nebo v tom v tom smontování dohromady. křivka ještě ve vzduchu Vidět, že mají nějakou že mají tady nějakou pěknou. A jakou konstrukci, která to nějak zpevňuje. No a tady se dostáváme do toho, že další věc, co prostě jiné automobilky neuměj nedělají a je to jeden z důvodů, proč dneska fialovou tady vidíte vlastně tohle je profil toho modelu y, když byl uvedený a tady tohle to je ten
Minuta: 25
nový prototyp, který se bude dělat z těch fotek vidíte, že prostě tady je to takový jako baculatý jo, když to tady je to vypadá daleko líp. Ten ten profil to auto vypadá hezčí. Jo má takový prostě Sleek design a kouřím a prostě hezčí design než ten prototyp, takže znám opět udělala to, že vylepšila od uvedeným toho prototypu nebo to Tady by spíš nemělo být prototyp, ale mělo by tady být v normálních automobilkách se tomu říká, že ho tady a tady vlastně se tomu říká jako prototyp a pak vlastně kdy začne vyrábět. Ať je to jak je to produkční produkční model. Tady je vidět, že oni Prostě tohle už jo je opravdu produkční model, protože to vyrábějí, protože to už
Minuta: 26
po prostě stovkách kusů a už to jezdí po celé Americe. No a to se dostáváme k další věci a to je jinak opět zase ukazuje to podcenění asi z Tesly v tom, jak ona se postupně zlepšuje, takže to, že tohle je ten pán co znamená to tam se to jako to co to je taková rána. Asi by se dalo říct český jako Kovárna, kde se to jako diváci tady tady vlastně se potom to dává dohromady celý tady jo. Pardon tady to jede vlastně a tady se to pak všechno dává dohromady a tady vidíte, že to musí jet i s to další hosti je dalším místem to znamená to auto tady poměrně hodně musí jezdit a tím pádem to je samozřejmě část peníze a tak dál oproti tomu. Tohle je
Minuta: 27
gigafactory. V Číně Kde tady Jasně vidíte prostě a velmi transparentní na to teda naschvál podám tady zelenou, protože je to úplně o něčem jiném ten celý provoz té fabriky a je to daleko jednodušší Mimochodem, tady je schovaný vědět, ale tady je tady někde zatím za tou fotkou, tak je tam. Fabrika postavená na ty baterky, která tady není vidět, tak v té fotce. No takže to by asi to by asi bylo všechno z toho elektru, no, tak ten je máme ještě jednu věc, kterou jsem zapomněl ukázat a která se nám hodí, protože včera jsme se na srazu patronu dozvěděli od Tesly, že to vypadá, že by model y měl být
Minuta: 28
doručovány až z fabriky z Německa, ale já si trošku myslím, že by to mohlo dopadnout doufejme stejně jako s modelce to znamená tady vidíme na tom grafu dodávky, kde tohle tohle je vlastně v USA tady máme a tady už je Evropa. Tady vše je Čína. Takže byť vlastně tady ještě není funkční továrnách takové dodávky už se dělají na Tesla model 3. Tak já trošku jako doufám, že udělají stejný model a tím pádem, že bychom mohli teda jako dostat nějaký y, ale patrně to asi nebude tenhle rok. Stejně jako u té Tesla model 3. Ale bude to asi až příští rok to zná ten první Boost dostane Amerika a až
Minuta: 29
teprve ten druhý druhý Boost jako bude Evropa, ale podle mě jako 100% i fabriky a teď si Pojďme projít to jak jak si ho ten koho tak se pojďme na to podívat, co tam jako zaznělo jedna z důležitých věcí, co zdůrazňovali celý ten jejich úspěch, co oni dosáhli tak udělali. Bez jediný reklamy, jo, ta firma investuje ani jedinou korunu do reklamy vlastně jediná reklama, kterou oni mají taky ne referát program přes který vlastně jako moje, ale to je jediný, co oni mají jako takže to je další co zmiňoval, tak je potom, že když když by jste si vzali 2010 verze
Minuta: 30
2020, tak nárůst produkce je o 1000% 1000% A to si musíme uvědomit, že se bavíme o automobilovém průmyslu, kde který zrovna jako teď začíná stagnovat a vlastně spíš jako klesá. Takže na trhu. Klesá, tak Tesla za 10 let byla schopná vyrůst 1000% To je neuvěřitelné číslo a opět strašně podceňovaný, i když se podíváme na akci je tak už konečně to začíná vypadat, že to není až tak podceňovaný korunavirus, takže koronavirus je samozřejmě pro ně nepříjemné v Číně a začíná se to projevuje a bude to mít asi dopad na q1 výsledky
Minuta: 31
vlastně z Číny, protože dokonce na 14 dní budou muset zavřít fabriku, takže To určitě bude mít jako dopad. Uvidíme. Jaký Takže dá se možná očekávat, že lq1 asi půjdu a chci jet dolů po q1 vlastně. Takže jako nestih nastoupit na tenhle ten docela pivo pivo vláček, tak myslím si, že budete mít šanci, no a takže to je asi tak zhruba, co jsem si baterii technologii v dubnu. To jsem říkal. Takže to asi je všechno. A teď Pojďme teda na na otázky, protože vždycky na konci toho Colu, tak jsou otázky a ty otázky se začíná z platformy seicom, který umožní menším retailový investor dát otázky a ta otázka, která
Minuta: 32
má nejvíc hlasů, tak tak ta je potom za na Takže jako první to bylo jak to vypadá s soláry, protože Čím se dělají ty solari jenom v Kalifornii, dokonce ne ani v celé USA a je potom velká poptávka narážet sl1 s firmami, které se staví střechy a tak dál, takže na tom pracuji a samozřejmě vás tam zase si dal takovej trošku svých pět jsem to jako že kdo kdo jako do budoucna bude chtít jako mrtvou střechu, která vás někoho nic nedělá, že příští budu radši, když budou stavět novou střechu, tak si udělat další otázka. Bylo nás carsharing, jestli není možné, aby přišlo asi
Minuta: 33
přes tu aplikaci možnost pronájmu to auto ještě dřív, než přijde to robotaxi upřímně řečeno, to je jedna z věcí, kterou já mám připravenou taky na feedback do Tesly. Takže si myslím, že mi to jako dávalo velký smysl. Speciálně, když třeba jako letíte asi někam na dovolenou, tak ve finále to auto necháte na letišti, že jo? Už by tam jako mělo být zaparkovaný, když jako někdo jiný, kdo třeba jako přiletí najeto vlastník Tesly, tak by si ho mohl půjčit ono. Upřímně řečeno tohle dokonce jako funguje bez aplikace, funguje to kdyžtak členy. Tesla model klubu, tak se to dá jako zařídit a jako jeden kamarád z Ameriky mi to říkal, že to tak jako funguje. A že potom jako dáte vlastně na nějaký jako místo klíčky do kufru. Kde to jako Tesla nezaznamená, ale potom když jako ten člověk
Minuta: 34
přijde k tomu autu, tak mu na dálku otevřete kufr a on si vezme klíčky a pak vám to auto vrátí zase jako na místo a klíčky dát Alavis to zase zamknete. Nicméně Tohle je takový jako hodně na jako na přátelské úrovni, že je udělané, takže přestaň K sharinka by to mohlo jít jako udělat nějak trošku jako že s nějakou právní oporou. Ano jako určitě super to samé jako s tím spojené milovat, že se ho ptali vlastně na to, aby jestli by nešlo postavit asi superchargeru letiště, tam to auto počítá, jak abyste si nabyl rovnou a mohl jet. No a tím spojená s tě pojištění, jestli bude nějak s tím počítat, takže jsem vyjel do budoucna s tím jako počítají, že to pojištění s tím bude počítat. Nicméně dokud to jako nespustí, jak to určitě nebude další otázka byla čistě na pojištění, to znamená jako
Minuta: 35
spustila vlastní pojišťovnu, protože pojišťovny se chovají úplně dobře. Upřímně řečeno taky, protože nejsou v koupelně opravě chce se ale zase na druhou stranu statisticky, oni bourají míň. Takže jako to tam není, takže tak snad jsi udělala. S pojišťovnou, která má za cíl udělat konkurenci asi hlavní cíl není, jakože Tesla chce být pojišťovna, ale hlavní cíl je prostě udělat komu lepší konkurenční prostředí pojišťovny otázky. Zaprvé zase je to jenom v Kalifornii zatím kdy se to rozšíří dál. Takže na tom pracuji, ale že tam je hodně regulací, jestli to bude využívat. Třeba to jestli jezdí den a autopilot. Takže ano to jednoznačné na tomasc, okamžitě tam skočil v jinak tohle tu otázku, jak odpovídal ten vztah nebo jak on se jmenuje ten finanční ředitel tady
Minuta: 36
do toho skočil. Jasně to určitě máme teda. Takže tohle budeme brát ten hlavní. Znova zopakuji. Proč vlastně do toho šli je to, že dneska si v Americe můžete pořídit, jak říkal Musk. Tesla model 3 na leasing za nějakých 400 dolarů Měsíčně jenomže pojištění vás bude stát 100 až 200 dolarů. Měsíčně čili pojištění dělá prostě jako čtvrtinu až polovinu ceny. Sofi je prostě absolutně jako nonsens, jak ona to asi nějak málo ty testy jako bourají, takže to byl Hlavní důvod, proč udělali typy pojištění nesla full Self driving komplet. Jako otázka, kdy teda jako bude, že jo, protože mi sliboval už několikrát. Takže tady jako velmi úspěšně vás, které už jako vypadá to, že začíná se opravdu rozumně lepší nás
Minuta: 37
s rozumu vad nebo jak bych to nejlépe nazval, že bude si dát prostě začíná jako opatrně a komunikovat. Co říká, takže tady jako jeho komplet na trénink teď jako řekl, že to vlastně znamená z jeho pohledu, že to auto bude schopný jako odjet do 12
Minuta: 38
ho toho, tak to už chápu. A to si dokážu představit. Nicméně i to pro ně bude výzva, ale jako v nějakých amerických městech jako jsou dvě. Bavíme se zase jenom v Americe. Jo. Takže to si nedokážu představit. Pak tady asi jako nejzajímavější byli taky otázky na ty baterky. To znamená byly otázky jako Kdy dostane hezká jako 27 27. Ty baterky ty větší, co mají co mají vlastně trojky, tak tady on mě přišlo, že odpovídám trošičku výbavě. Takže si myslím, že to možná něco jako mají za lubem, ale že to nechtěl prostě přiznat, ale nicméně jako říkal, že zatím drží teda, že prostě drží Ty menší baterky, ale že že tam vyměnil chemii, že vlastně pořád pracuji na té chemie, že jsou pořád lepší a že teď vlastně už
Minuta: 39
projevilo nebo že zvedli je zase jako dojezdy prostě hezká a že vlastně teď tady. Taky nezvedá ten dojem, že prostě na tom pořád pracuji a že mají pořád lepší jako tu chemii a že to jako neplánuji teda dát tam ty větší větší baterky. Jo? Uvidíme jako na jednu stranu, i když se podíváte vlastně na to, kde kde jako plánuji v těch nových fabrikách vyrábět jenom trojku y také jednoznačně vidět, že zaměřená na ty jako jak za někým jako co změnit kusů prostě prodaných jako měsíčně a vlastně kterýma jako potenciální ten svět toho tolik ne, takže je možné, že to opravdu jako neudělají, že by tam změnili ten fotbal předznamenalo, že by museli změnit
Minuta: 40
vlastně ten skateboard a co dělá do poměrně zásadní zásah vlastně do toho auta. No a pak se pak jsem dostala otázka. A tam jako jasně říkal, že teta prostě pořád pracuje vlastně na těch motorech a že ke konci roku má. Uvolněte. Template ty vlastně nejvýkonnější verzi současnou, která by měla být ty motory a že že to viděl a že to je prostě famózní a že ty inženýři odvedli jako neskutečnou práci. A že jako že mám trošku si jako rejpnu, že vlastně jako že ho tati tradiční automobilky, že furt jako tipovali, že jo a že teď třeba Porsche. Asi se stejnou baterkou dojede skoro půlku, že jo, protože má jako ten IP Trading nějakých 200 201 mail a kdežto vlastně ten současný současný Model S se
Minuta: 41
blíží 380. Mýlím takže a měl by jako dosáhnout 400ml do konce roku jako sliboval, takže to Prostě jako pravda, že oni jako ty technologie mají mají opravdu neuvěřitelné. A určitě to bude ještě lepší, ale ta konkurenc a to nemá úplně jednoduchý, ale k tomu se dostanu někdy v nějakém videu. No tak jo, takže to by bylo zhruba všechno, co se týká je toho. Já chci jít, chtěl bych vám poděkovat všem patronů, hlavně za podporu a tohle video zase který mi zabralo trošku víc práce a vlastně Trošku jsem na to museli. Jako šrouby a tak dál. Takže pokud nejste patroni, budu rád, když se patrně stanete dostanete příležitost k novejma a
Minuta: 42
získat nové informace, ale i pro podnikatele. Pokud byste jako chtěli, tak nemám problém vlastně účtování faktury, takže můžete si to dát do účetnictví a můžete mě podpořit i to jakým způsobem tak díky moc a ať vám to proudí. Díky, že jste si pustili moje video. Doufám že se vám líbilo. Jestli jo, tak dejte like, jestli se vám líbí můj kanál zmáčkněte odebírat zvažujete koupit Teslu a Pomohl jsem vám tom rozhodnutí využijte. Refferal kód dostupný dole ve videu. A pokud vás zajímají úplný finesy a věci, které jsem ještě třeba nevydal. A nechcete koukat na videa s reklamami potom. Určitě doporučuji začít odebírat přes penzion a staňte se mým patronem, ať vám to proudí.

Předchozí video

Karel Janeček - Human 21 | Neurazitelny.cz | Večery na FF UK

Další video

Koronavirus? Jeden člověk nakazí dalších sedm. Situace se bude zhoršovat (podcast s lékařem)