Chceš podpořit tento kanál? Staň se PATRONEM!

#129 Tesla Model 3 LR Beroun – Ústí nad Orlicí – Beroun | Teslacek

Na webu teslacek.tv najdete také prémiový obsah, který je dostupný celé komunitě. Chcete se stát členem komunity? Informace jak na to naleznete v článku podpora tvorby.

Třetí video z mého týdne s TM3, kde jsem měl možnost srovnat cestování po stejných trasách jako s mojí TMS75D. Cesta s TMS75D zde.
Dobíjení v Hradci Králové zde.

Automatický transcript

Minuta: 0
Ahoj všem, dneska nás čeká cesta do Ústí nad Orlicí, kde už jsem byl zase s mým hezkém a tentokrát zimě si to vyzkoušíme. Tesla model 3 Long Range tak Pojďme se podívat, jak to vypadá. Dáme si dáme si výpočet trasy už jenom Teda upřímně řečeno ty výpočty, to je prostě pecka úplná. To je rychlost neskutečná oproti tomu, co mám já. No takže tam 43% mi to vychází. Není Ty jo a minus 13. No takže tam a zpátky to v zimě opravdu nedám. A to ještě já pojedu tady potom do Litomyšle. A pak
Minuta: 1
teprve zpátky. Takže si myslím, že to vezmu asi. Buď to tady přes Vestec nebo přes Olomouc. Uvidíme. Kam nás to po že ne. Jinak tady vidíte tyhle ty čárečky, tak to je studená baterka a omezená regenerace rekuperace. Teda při brždění. Tak jak to u mě je vidět poměrně výrazně, tak tady je to jenom tak jako 10
Minuta: 2
km a pořád ještě není úplně zahřátá baterka, takže to jasně odpovídá tomu, jako když u mě v Tescu zapnul Range Mod a ta baterie se neohřívá, tak myslím, že pak ještě dohledám, že jsem to někde testoval a bylo to myslím přes 50 km, kde se teprve ta baterka tak dále, takže je evidentní, že opravdu toho vyhřívání příjmení vyhřívání baterky tady není, ale vidíte, že opravdu ta zimní spotřeba speciálně. Jako ze začátku té baterie, což je zvláštní, protože to přesně obráceně než u mě v Tescu, kde ze začátku vás je ta spotřeba jako odpovídá velmi dobře a pak naopak. Jako jakmile to klesne pod 50% tak tak je v letech začínají být rozdíly a tady to je co si všímám, tak přesně. Ze začátku je to
Minuta: 3
auto velmi optimistický a postupně se dostává do reálu a potom teprve jako když se vracíte zpátky, tak už je to naprosto přesný vychází to asi z toho, že tady v té Trojice opravdu ten výpočet toho dojezdu a tak dál vychází z naprosto přesných údajů. A ono je to upřímně řečeno vidět i tady když si Vlezeme do toho tripu, tak tady vidíte, že ta trojka daleko víc. Podle mě než u toho SK jsou tady vidět. Ne ty rozdíly to znamená. Kde ona počítá třeba sjezd z kopce. Jo a takovýhle věci co schválně vyzkoušíme ještě v tom Tescu, ale nepamatuju si, že by takhle strašně jako hrbolatý byli tyhle ty grafy. že auto už je zahřátý bohužel teda jsem poslouchal videa takže nevím kdy se to přesně stalo máme
Minuta: 4
za sebou skoro 100 km ale to je zajímavý Tak jak vidíte tak se nám zvedl zase jako procenta dojezdu Vypadá to že evidentně to zahřívání baterky samozřejmě spotřebovává nějakou energii přece jenom a jakmile se to uvolnilo jakmile to zahřátý tak se začíná zase zvedat dojezd Zkusím se podívat zase na na tuhle jo. Tady je vidět, že se tomu začínáme zase přibližovat tomu odhadovaný mu. odhadovaným spotřebě Tak uvidíme. Takže jsme dorazili spotřeba docela luxusní na to, že jsem to nevydržel a poslední poslední úsek jsem si trošku za blbnul. Takže tady vidíte tady vidíte to blbnutí. Nicméně to celková spotřebuje velmi pěkná.
Minuta: 5
Ukazuje mi to tady 178 km. Schválně zkusím, když bych dal teď navigovat zpátky, tak to tak to asi nedám. Protože je to moc daleko na ten dojezd jo? Jdeme to přes Humpolec. No tak uvidíme, jak to dopadne po té schůzce, protože já jdu teď potom na schůzku ještě do Litomyšle, což je docela po cestě, tak asi to vezmeme přes Humpolec. Takže schůzka skončená, takže teď jedeme na další schůzku na Litomyšle, že mě to bude trošku jinak, než než předtím s tím s kým to jsem jel rovnou domů a Nabíjel jsem vlastně v Hradci tady pojedeme přes Litomyšl. A o to víc si myslím, že mě to potom ekologicky bude svádět vlastně na ten na ten Humpolec.
Minuta: 6
No tak uvidíme. Restaurace U Kolji Fakt vynikající vaření tady dokonce v létě prostor pro zahrádku a tady je krásný veřejné parkoviště tady mají svoje parkoviště, takže by to tady šlo určitě udělat nabíjení, zkusíme problém. Uvidíme. No tak jsme se na papali. A můžeme vyrazit na schůzku. Potom vidíme, kam nás to povede, takže skončil jsem jednání a když se teď dáme domů. Mall.cz svycarske přes Humpolec a pak domů 20 minut dobíjet a maximálně stovkou, což tady by se stejně stejně
Minuta: 7
ani víc nedalo. Nicméně mě tady kolegové prostý z Hradce, že se chtějí podívat na trojku, takže asi to asi to vezmu. Asi to vezmu tamtudy zkusíme. Jak to bude vycházet tam jo? No, tak tam je to výrazně klidnější a asi to bude i asi to bude i blíž domů potom. Jinak tady zatím jsem ujel teda 237 km z nějakou průměrnou spotřebou vlastně 202 pár hodin na kilometr. Se podíváme na spotřebu. To popojíždění vždycky zabere víc než potom nějaká ta vnější cesta a Nehledě na to, že jsem si to tady trošku zkoušel. No tak jsme
Minuta: 8
na Hradci a jdeme nabíjet průměrná spotřeba se snížila celková. A když se podíváme zase na to, co jsme ujeli, tak posledních 50 kilometrů. Ty kráso neuvěřitelný zimě 160. Ty jo, to je prostě Dream. Ty jo, to je fakt masakr. No, takže vidíte, že jsme ujeli je skoro 300 kilometrů a Ještě nám zbývá nějakých 72, kdyby jsme to přepnul. Na procenta displej Energy, jo. Takže 15% nám zbývá, takže jsme spotřebovali nějakých 75 procent baterky na 300 km. Tak moje první nabíjení z cc6.
Minuta: 9
Podíváme se, jak to vypadá? Tady se nemusíme určitě nabíjet takhle. Takže 90% 1
Minuta: 10
rychlonabíjení, jo. Bohužel teda ne widened ně jako nerozlišuje úplně jako co to znamená rychlonabíjení bude podle mě pro těch 50 km by to jako asi potřeba nebylo, ale zase jako Nejsem prostě chemik nebo technik, který dělá ty baterky, takže asi zřejmě oni vědí moc dobře Co dělají a proč to dělají, tak ho dělají pro větší výdrž baterie cca pro jejich jakoby pohodlíčko, takže jde o to, že oni prostě začínají Ty baterky předehřívat a začínají to předehřívat. Protože nemají vytápění baterky, že jo, tak to začne vytápěno motorama, že ty motory. Tak jak jsem říkal v tom sedmi modro videu, tak jste vlastně neví zkracuji a začne tam jít prostě nějakých až 7. 7 kg vlastně tam začne inteco nebo dokonce snad 9
Minuta: 11
minut, než se prostě vzala ta baterka a pak vlastně to vystoupalo do toho opravdu běžného stavu prostě kolem 48,50, co jsi normální, takže zase jenom jako Benefit potom ve chvíli, když zase jedete na cukr část, že tak ve chvíli, kdy to dáte do té do té navigace, tak vám Tesla už přímo jinam napíše prostě probíhá jako zahřívání baterky na na super. Takže takže pak vlastně to tam být. Prázdnou výkonem, aniž byste se ztratily životě chytím zahříváním a tak dál. No. Ale teďkon si zkusíme dál. domů a uvidíme, kolik nám to řekne, že mám nabíjet. Ta rychlost toho
Minuta: 12
kulička je prostě neskutečná. Nicméně. Tady mu to teda nějak trvá jo, protože on se možná mě to povede. Vestec, uvidíme no takže zatím je to hluboko pod že určitě nějakou chvíli ale podle mě bude stačit tak půl hoďky Nicméně musím to trošku přebít protože tady kámošce svést takže Musím se trošku napít. OK, takže máme doby to k 35 km. Už mi to tady ukazuje, že dojedu z 16 procent, takže tady pohrát si trošku za blbneme s kamarádem. A můžu jet domů a začíná mít trošku problém, protože mi v Berouně začíná v 17
Minuta: 13
a ještě zpátky do Berouna. Ty jo, tak to bude podaná náročnější Nicméně Jak vidíte, tak opravdu nabití v pohodě 19% takže jako bez problémů se dostanu domů II. Klidně bych to zvládl toho Berouna, takže vyrážíme na cestu. Neser a jsme na místo, takže dalších nějakých skoro 160 km jsme nejeli. Trošku jsem to drtil, takže spotřeba byla větší, ale ve finále jsem narazil v Praze na zácpou, takže vidíte je jsem dorazil stejně o 15 minut později. Takže přestože to říkám, že to nemá cenu s pospíchat. Stejně jsem to udělal. A stejně to bylo k ničemu, takže opravdu nemá to cenu prostě pospíchat, jo. Tady už taky konci. Ty už bylo výrazně lepší. Nicméně vlastně nejsme teda nějaké 460 km skoro a v
Minuta: 14
podstatě nás to nestálo. Ono to pak spočítám ceny. Tak Nabíjel jsem doma, že jo do plna, takže to jakých 120kč a pak se na byl na ČEZu, kde mám jet, že ho paušálně takže v podstatě jako že zadarmo. Nicméně od nového roku se to ruší. Takže kdybych to počítal nějakých těch cy50 za kilo, tak prostě celkově to bylo a nevím jaký tři stovky si za nějakých 450 km. Takže ale zase pokud chcete jako podrobněji, tak na petriho nutně pro vinaře jsem postoval ten soubor, kde jsem to jako podrobně počítal, ale nicméně vidíte. Tady se dostáváme opravdu jako pod korunu na kilometr úplně bezproblémově na také jak to dopadlo s tím autem, tak to se můžete podívat na
Minuta: 15
ten dvou videích, protože já jsem dělal tu cestu jako separátně a dělal jsem dobíjení v Hradci separátně, takže to jsou tyhle videa v podstatě jakoby celkově to dopadlo Dost podobně, protože jsem asi nabíjel v tom Humpolci, ale měl jsem jenom do Ústí nad Orlicí a vracím se zpátky. Neudělal jsem zajížďku přes Litomyšl, že jo. Hlavní rozdíl to moje video vlastně s tím hezkém jsem dělal v létě. Kdežto tady jak jste viděli, tak byla docela brutální zima bylo kolem nuly. Takže zase je to je to o nějakých 20 procent prostě rozdíl. A když jste se podívali, tak vlastně málem bych to dal bylo to já nevím tím, že 15% tam byl rozdíl. To znamená, že bych v létě pokud bych dobil Teslu
Minuta: 16
model 3 Long Range na 100% tak bych si měl dát vlastně Ústí nad Orlicí a zpátky asi na jedno nabití, takže opravdu ty moje to co jsem se jako myslel, když jsem dělal to video se štítkem. Vždyť jsem ti říkal, že pokud byste měli cesta model 3 Long Range, tak byste to velmi pravděpodobně Dany jedeme do nabití, tak je pravda. Při nejhorším by zabralo pět minut na Vestci a Dojel bych to zpátky do Berouna, takže opravdu ten ten posun prostě. Je neskutečný a asi jste zaznamenali ty z vás, kdo to sledujete, že to vypadá, že příští rok by měla přijít jako stovková proniká, což prostě úlet to jako fakt dojede. Prostě jsme do Olomouce a zpátky do Ostravy a zpátky prostě
Minuta: 17
jako to dělám srandu. Samozřejmě, ale jako opravdu dá se očekávat, že se stovkovou baterkou byste mohli jako nějakou úspornější jízdou dát opravdu 600 km, podle mě bez problémů, když jsme s touhle tou long-range dali vlastně kolem Prahy, že jo. V normálním provozu normální rychlosti jsme dali 500, tak s tou prostě s tou baterkou si myslím, že 600 opravdu ne nebude vůbec žádný problém, ale rozhodně to nehodám zkoušet teda už. šílenost a no tak jo tak ať vám to proudí Díky že jste si pustili moje video Doufám že se vám líbilo Jestli jo tak dejte like jestli se vám líbí můj kanál zmáčkněte odebírat zvažujete koupit Teslu a Pomohl jsem vám tom rozhodnutí využijte náš refferal kód dostupný dole ve videu A pokud vás zajímají úplný finesy a věci
Minuta: 18
které jsem ještě třeba nevydal A nechcete koukat na videa s reklamami potom Určitě doporučuji začít odebírat přes i3on a staňte se mým patronem ať vám to proudí

Předchozí video

#128 Tesla Model 3 Beroun - Přerov - Beroun | Teslacek

Další video

2019 STANDASHOW REWIND. Všichni hosté v jednom videu. Kdo vás zaujal nejvíc?