Chceš podpořit tento kanál? Staň se PATRONEM!

#126 Rekord 501 Km na Autopilota s Tesla Model 3 Long Range | Teslacek

Na webu teslacek.tv najdete také prémiový obsah, který je dostupný celé komunitě. Chcete se stát členem komunity? Informace jak na to naleznete v článku podpora tvorby.

Projekt @teslicka.cz kdy bylo cílem ukázat, že dnešní elektromobil už je schopen dosáhnout 500km+ v zimě s plně obsazeným autem i s topením a dokonce velkou část cesty plně autonomně.

Automatický transcript

Minuta: 0
Ahoj všem to jde, tak anál tepláčky a dneska tady mám pro vás připravené video, jak jsme se pokusili pokořit světový. Kurz
Minuta: 1
ujetí na jedno nabití. Teslou kolem dokola Prahy po okruhu a Sice to zaznamenali. Možná vyšlo to v x různých bankách na různých webech. Kde je to teda celý projekt Ondry uničovského, který má projekt.cz, kde půjčuje svoje auto, nebo vás odveze nebo svatby dělá takovéhle věci a Určitě doporučuji se podívat, takže je to celé jeho dítě a on to vymyslel a jde zkrátka o to, aby se ukázalo, že ty elektromobily opravdu dneska už jsou někde úplně jinde, než drtivá většina bohužel populace si myslí, takže naschvál to bylo vymyšlený to bude v zimě, že to bude s plnou posádkou s plným zatížením. To znám. Byli jsme tam čtyři chlapi dohromady. Co měli průměrnou váhu 100 km, takže Jasně 400 kilo živé váhy. Bylo to na jedno nabití to zvládá. Byli jsme do stopro. Co
Minuta: 2
jeli jsme prostě dokud se to nelíbilo, což teda mimochodem už nikdy v životě neudělám, protože to bylo před osm hodin jízdy důležitou věc, co je potřeba zdůraznit, že to bylo v plném provozu a v maximální rychlosti to znamená. Snažili jsme se vždycky všude jet na maximální povolenou rychlost, aby se neříkalo, že jsme jezdili nějak nespotřebuje podobně taková jako třešnička na dortu tam bylo, že on chtěl ukázat autopilot. To znamená. To je funkce autonomního řízení, který Tesla má který na základě kamer senzorů radarů, to co má vlastně v autě, tak počítáš prostě neschopen to auto řídit a dneska už je tam taková nadstavba, která se jmenuje Navigate on autopilot. Co znamená, že on je schopný řídit to auto i vlasy provozu i s tím prostě jsme nějaký sjezdy a tak dál a Protože zatím to teda funguje pouze na dálnicích, ale protože vlastně okruh je. jako
Minuta: 3
taková jako dálnice Tak to funguje i na tom okruhu ten navigate to auto takže on nám byl schopen je sjíždět a najíždět Jo vlastně Jediný co tak vlastně ta Tesla po vás chce abyste dali blinkr aby vlastně ona věděla kam jako chcete chcete jako odbočit nebo předjet Ale všechno ostatní dělá sama Tady bych chtěl zdůraznit takový disclaimer že toto není plně autonomní řízení to znamená Není to o tom že toto auto už by bylo schopný řídit samo bez dozoru člověka je potřeba se věnovat řízení je potřeba koukat na cestu a vlastně aby jako dokázala že by tohle to děláte Nebo aby zjistila že tohle to děláte tak vlastně vyžaduje po Vás abyste ten volant drželi nebo respektive aby ona zaznamenala držení volantu to znamená Tesla má tam čidla tom volantu a má nějakou jakoby žere Zpětnou
Minuta: 4
vazbu toho, že vy jako držíte ten volant a ona to pozná podle toho, že tam je trošku nějaký jako odpor na tom volantu bohužel nemá jako zatím zpětnou vazbu kamerou. To znamená, že by se na vás koukala, aby viděla jestli opravdu sledujete cestu, což Mimochodem. Mně se třeba vymstilo. Kdo z vás mě sledujete tak Víte, že jsem o tom mluvil se v tom rozhovoru Petr melechin. To znamená, že mi když jsme jako chtěli ukázat, že to auto řídí samo. Ale přitom jako splnit jako se samozřejmě budeme dávat pozor, ale prostě aby jsme nemohli být jako nadšený z toho, že to řídím a protože tam bylo vědět, jak to jako držíme, tak se Ondra rozhod pro takovou trošku pozdní věc a prostě rozhod se asi že véču rathenau to bylo tím, že tam si pevni láhev na ten volant a ta láhev, jak je v ní ta voda, ta má nějakou velkou váhu tak Vlastně
Minuta: 5
ono, jak se to hejbe, tak to bude jak se přelévá, tak to vlastně stimuluje to jako kdyby to držel člověk pozná, není to konzistentní váha ještě jak se to mění, že jo a tak dál, takže to jako velmi dobře je schopný jako napodobit to jako když ti drží a to auto bylo to takhle očůrat. Což ale není to co vy byste měli dělat zná ten autopilota není dělaný na to, aby Vy jste si tam také přidali tu flašku a šli spát na to není dělané. A když se stane nehoda, tak je to vaše chyba. Není to chyba to jestli protože tam je jasně napsáno, že vlastně vy musíte dávat pozor a není to připravený ještě na všechny situace. Nicméně jsem změnu to je připravené. Takže jako Teoreticky by to šlo, ale prakticky prostě vždycky teda něco najde vždycky. Máte nějakou situaci. Prostě zatím kterou to jako nezvládne. Takže proto je potřeba věnovat řízení, je to jakoby číslo jedna. Já jsem po mých zkušenostech, které zase s tou dvouletý v podstatě s tou Teslou, tak jsem tomu nevěřil, že tam Na
Minuta: 6
to Dal jsem říkal Ondrovi. To není možné, aby ta Tesla to dala opravdu na jeden zátah prostě s tím autopilotem. On říkal, že jo, že to zkoušel trošičku mi zatajil, že si tam nějaký jako úseky maloval čáry. Což já teda Upřímně řečeno si myslím, že to je zbytečné, protože to jako víme všichni, kdo se tím zabývám a že prostě mi to stejně nedalo a prostě laická veřejnost tomu jako nerozumí, takže podle mě je to bylo trošku zbytečné ne, ale ten krok Nicméně V podstatě jsme se dostali jako s těma čárama dovalova jsme se dostali do situace, že to asi tři okruhy v opravdu dalo úplně celý bez toho aniž by se do toho musel hrábnout, což jako teda dobře klobouk dolů, nicméně ten autopilot mám rozdělaný, tak aby to všechno poznalo, jako my lidi jsme taky schopné a ty řídit i když ty čáry tam někde jsou přerušený a tak dál a na to je právě ten Tesla autopilot jako dělaný a na to On se učí. Co
Minuta: 7
máma a on prostě za nějakou dobu je schopen pochopit, že vlastně i když je to tam takhle jako nedodělaný, takže to je jako správně pochopit to stejně jako člověk. Jo to je ten rozdíl vlastně toho jak to dělá teplá to autopilota oproti tomu, jak to dělají ostatní. V podstatě jsme se dostali za těch tajemství 11. Votoček, co jsme dali kolem toho kolem toho okruhu, který byl nějaký 47 celých mě to kilometrů z bratrů 48 km jeden jeden okruh, tak jsme se dostali do situace, kdy jedenkrát to bylo, že jsme toho museli hrábnout a to bylo proto, že autopilot po novém omezení Evropské unie, který přišla. Nevím asi před půl rokem, tak vlastně má na to, když mi dáte jako blinkr, aby on jel nebo odbočil, tak má na to 5 vteřin, pokud ten autopilot jako do pěti vteřin není schopen dokončit tuhle ten o tuhle tu operaci musí přerušit. Nám
Minuta: 8
se stalo, že jsme jeli a vedle nás. Prostě jelo nějaké auto. My jsme dali blinkr a ono nás Prostě nepustilo to auto tam pořád bylo. A to jen autopilot prostě on ho vidí a samozřejmě tam tím pádem jako nemohl věta čekal, až to auto přejede, jenomže samozřejmě těch 5 vteřin. No a pak už tam prostě jako bylo potřeba přejet, protože by jsme si jeli někam jinam. Takže už prostě bylo potřeba do toho hráblo, kdepak už zase bychom jako prošvihli to, že on vlastně jako v chvíli vy to dáte, tak on se tak minutu jakoby znova rozhlíží v uvozovkách minutu a on se tak jako dvě vteřiny 3S, tak jako rozhlíží prostě kolem sebe. Ujišťuje se opravdu tam nic neděje, pak teprve začne odbočovat, což jako ve chvíli, kdy by se už blíží teď nějaký situaci. Kde je potřeboval? Bože hned tak to vlastně jako nemůžete udělat to auto tam jde to udělat manuálně. Takže to byl první věc 2. Věc, potom se nám stalo, že on autopilot vlastně nemá nebo autopilot. Nemám
Minuta: 9
navigaci zatím waypointy to znamená není možné dát jako nějaké body na mapě a pokud by jsme chtěli jet vlastně je ten okruh, jo, tak jsme si museli udělat Ondra tam zadala jsi A B C nějak s kterýma se přepíná, aby vlastně ta Tesla furt jezdila jako dokolečka. No Nepros ty jednou se stalo, že ten bod jako zapomněl stěna to vždycky to bude benzínky. Jo, takže on to tam zapomněl na ten navigovat. Opava vlastně správně. Prostě jsi jel na tu besídku a musel do toho tím pádem hrábnout, takže to nepovažuji za chybu to autopilota, ale chybu vlastně lidskou, že jsme to jako ne Teplic, takže to je tohle a pak se nám stalo, že vlastně to nedalo sjezd z Holešovic, když se jede dolů tím kopcem po okruhu se do Holešovic nejede jako prostě z dálnice, že jo příjezd do Prahy a sjíždí to ten kopec dolů k řece, tak tam je těsně vlastně ne. řekou
Minuta: 10
je prostě na Blanku Jo tam je vlastně doprava na stroji na Blanku sjezd a tam bylo to inkriminované místo kde si myslím že to je Ondra jako dával ty čáry nicméně stejně to tam jako nepoznala vždycky a tam v podstatě skoro každou otočku tam byl problém to zdá za celý ten okruh tohle bylo v podstatě jako jediné kdy kdy jako Byly problémy No pak pak byla další lidská chyba a to bylo když jsme vlastně jako už dojížděli se blížili těch 500 km má prostě Ondra se tady snažil jako ladit jako ten Navigate on autopilot a tam je tam je jako možnost i naladit vlastně Jak daleko jsme od auta tak on se snažil být co nejblíž Jako aby aby vlastně než byla nižší spotřeba aby jsme prostě vyjeli ten kopec a pak už to bylo jasný že to dáme ale aby jsme jako vyjeli kopec a nemuseli na stáhnout z jsme to chtěli jako dojet je opravdu na krev a tak to ale protože nechtěl být jako na stěny že
Minuta: 11
sahá na volantu to dělá jako na volantu tak to dělá na displeji ale zrovna prostě stejně jako zajímalo auto a vlastně on hned pod tím jako vypnout chyb Takže on to tam zmáčknul vypnul a tím se to teda jako vypnu Tak to bylo další jako zásah do toho kde se muselo vlastně úplně zastavit a znova rozjet No a pak poslední bylo že najednou jako nedal autopilot něco co jako normálně by dal kde je prostě mě uměl jako přeje tak od pruhu do pruhu a prostě nechtěl se tam vrátit takže jsme to museli taky urvat takže to byly vlastně jediný jako problémy toho Navigate on autopilot u na celé trase což mi přijde jako famózní tam jsem teda Upřímně řečeno čekal těch problémů daleko víc Byl jsem venku sám A koho překvapený pozitivně jak moc dobře to jelo Ale ono zase je to tím že já mám jako starší model mám vlastně dneska už jako dva roky starý starý model tamta Tesla model 3 Kill jsme jeli takováhle trojku má Hardware,
Minuta: 12
který je výkonnější a tak dále. Takže je to poslat. No a po cestě jsme jako měli ještě takový jako zajímavé zpestření toho, že lidi si stěžovali. My jsme tady přidělaný držáky na telefon, který směřoval takhle a my jsme se snažili ho dát. Tak aby vlastně bylo vidět co nejvíc toho volantu. Aby bylo vidět, že opravdu ten Ondra na to nestíhá z toho live streamu, jenomže ten držák. Měl prostě poměrně krátký a s tím od toho stropu a takže na to aby jsme to tam dali, tak to bylo zabraný tak že vlastně se to jenom kousíček tady silnice byl vidět a lidi si stěžovali z toho live streamu, že není vidět jako ty auta, že je to jako moc nebavilo, takže jsme jako začne řešit nějakým způsobem vyřešit tohle problém, že by jsme potřebovali nějaký delší ten držák na napadlo náplasti, že je teda se zkusím podívat do Alzy, jestli tam něco není. Objevili jsme tam nějaký dva, tak jsme jakoby zkoušeli objednat a v podstatě jako fórek jsme si Jako
Minuta: 13
dodávku do auta, což se taky teda Překvapení. Takže jsme tam nějaký a zpestření a pak teda Ondra se původně snažil domluvit, že by nám tam do rady i nějaký jako jídlo do auta, ale to se nějak nepodařilo. Takže jsme tam dotáhla do vily a jeden fanoušků normálně byl tak hodný, že vlastně jako dojel a jako Dones nám od manželky zdravé cukroví. No tak samozřejmě není to jako jídlo, ale prostě potěší to. Nehledě na to, že nám to jako musel asi půl hodiny říkal, že nás hodil, že ho potom okruh, že nevěděl přesně to bylo takový hezký. No tohle asi je Zhruba Zhruba jako všechno a pojďte se na to podívat. Už jsme se srazili a všichni se nabíjíme, tady se provádí výzdoba našeho závodního v uvozovkách vozu testovacího. a tady se provádí, montáž montáž kamery Stream
Minuta: 14
až tady máme dokonce druhou řadu vzadu máme systém pro dobíjení věcí v autě a my jsme měli 220 to zatím ve Slaném a věci štábu Nazdar, takže vyrážíme, jak jsem tak jdeme na to. Co tu výzdobu bude muset zrušit asi. Máme za sebou první otočku
Minuta: 15
první kolečko nějakých 140 watthodin spotřeba. Jaký skoro 50 km 57 a půl? No myslím to je ta otočka. Jo tam ta má 48. Zatím zatím to jede docela dobře podstatě jenom dvě zásahy, jeden byl kvůli autu a druhý teda kvůli tomu, že to nevidím to samo nastavit, ať jede jenom 40, ale vůbec to nepomáhá, že mi jako třeba viděl lépe ty čáry. Můžu si dát směrovku a ty tam určitě ne z Jo, no, ale to nedělá, počkej. Teď tam volala, ale tak já to tam prostě pošlu teda vysílám
Minuta: 16
Martin jenom si před a za tři čtvrtě minuty zhruba budeme najíždět do Blanky vlastně tak nevím to máte úplně poznámky. Dobrá, tak já se teda pokusím najít. Já tam budu v té Blance za chvilinku tedy za vámi, má
Minuta: 17
se stane to samé jako se nám stalo už asi čtyřikrát nebo kolikrát, že o mě někdy potřebuje. Zatím ho to vidí pořád hotový a taktéž Jo je to ještě furt probuzenou. Ale já už asi dám blikačku. Teď už můžeš, ale možná, že nás tam nepustí ten za námi. Jo dobrý hele, ty vole dobře tady kolega šampaňské chceme oslavit jeho
Minuta: 18
model 3, který právě teď má 999 8
Minuta: 19
já to taky nemám ještě hodně proudu přejeme. Ještě že to má to Ještě že to má ty veganské sedačky a toho proudu pomalu ano, ano zdravíme. Já tady udělám nějakou nahrávku. Prostě tohle je to tady u nás vypadá trošku toho mi tady neskutečný bordel Naházené věku, jak to jde. Michale tady
Minuta: 20
v házené věci, ale všechny lehčí, jo, takže to je samozřejmě na mě stejně by být neměl kluci tady vepředu. Tady máš nakazovat. Vypadá to že účastníci za cenu života. No tady to bude vidět, ale jsem se snažil přilepit to tady nějak to přilepit, aby to drželo tady tady. Bylo to hodně gopročko. Ale jo, já nevím. Tady je tady původně bylo gopročko, ale prostě se furt resetovalo, takže tady vypnout.
Minuta: 21
Děkujeme, co jsme barostav to nebude nějaké cukroví asi ne. Tak tomu to už je nervák, ale pohladím. A o tom to není nějak extra kopec na tohle a mínus 3 3 x 4 12 něco jiného vyrazil trojku diagnostický neznám, ale pokud je to jako aspoň
Minuta: 22
podobné, tak prostě těch 10 km. Vytoč ti měl dát. A budeme to chtít zkoušet je mezi náma, když teda dáme tady tu Challenge těch 500 km budeme chtít jako kroužek kolem toho svého někde ne jako tento můžeme to nebrat. Nazdar nabíječce. No určitě. Ale tož mrdlá ne na 10 kg jo teď takže to vůbec a máme tam podle mě, dej tam ty grafy ještě furt s tím výkonu graf graf nám říká, že jedeme už na Důlňáku půl kilometru podle mě. Na něco takového nevím kilometr do ještě Jo. Takže ono to není úplně teďka, já to tam nula plusová 0 působiště máme mínusovou nulou, tak vám to kam
Minuta: 23
pojedeme, ne? No, ale to je ten vrcholový bod. Bych jako ale máme tam dost prostoru. Já to udělám to, já pojedu do levého, ať taky ukážu pojď doleva. A neboj, neboj se nějakou 75t úplně v klidu. Vždyť tady už pojedeme z kopce. Teď už tě nepotřebujeme. Teda bysme tě vlastně asi nepotřebovali vůbec dobrý viď. Ale ono ti to přijde. Tady v tom výjezdu nahoru, jo, pak malinkej nahoru ještě vlastně autopilota.
Minuta: 24
Norton vzadu teď máme důvod kilometrů dojezd. Tombak No říkal plus, nikdo ti nepohla nepochválí. Tak jak
Minuta: 25
řekni mi došla to měla napsaný v papírech. Opěrka má 560, když e502na narrative papírovým drakem, tak to nahoře. já dám ještě jednu šanci. Běž před náš o půlnoci popojet do Už
Minuta: 26
můžeš. Tak na prd nákupního ano, tak ne, jako jde o to, že ty mluvíš jako že dobře, tak mám rád i za kočárku. Mám jasno. Ale v pohodě, jako teď už nám spíš jenom překáží. Podle mě jo. Jo. Ne, já jedu za nortonem vítr, tak
Minuta: 27
já si myslím, že to že to půjde. No tak teď to dáme na to pračku ne. No teď ty máš říct nemám ahoj Igor -7% Tak já zavolám já zavolám co a já zavolám. Zatím zavoláme doktorovi aspoň no. Zlato nějaký šáňo, to tam zvládáš? Škoda Načal.
Minuta: 28
Tak to vypadá, že to dostaneme možná lehce i na takovou tu kusovou nulu a do toho pračka, abychom měli dojet Mínus jedna, takže pohodička super. Tak držím palce. Je to vedle vás takto Ok. Dej tam kiláky. Dobré ránko je nálada výborná. Hele ty vole 499 pánové.
Minuta: 29
Počkej evidovat sunaru to říkám Ondrovi Ondrovy, tady je. No, ale to je pěkné pěkné. 499 nevím, co mě čeká tě ten
Minuta: 30
kopeček doktora. Nechcete někdo radši 1. Součástku gratuluju a teď si dáme ten karaoke an500. rc2 Villa Regent večer ještě poslední love a v 8
Minuta: 31
Pomohl jsem vám tom rozhodnutí, využijte náš referát kód dostupný dole ve videu. A pokud vás zajímají úplný finesy a věci, které jsem ještě třeba nevydal. A nechcete koukat na videa s reklamami potom určitě Doporučujeme začít odebírat přespat a staňte se mým patronem, ať vám to proudí.

Předchozí video

#125 Pavel Höfner: Přechod z Audi Q7 na Teslu Model X | Teslacek

Další video

#127 Tesla Model 3 Beroun - Ústí nad Labem - Beroun | Teslacek