Chceš podpořit tento kanál? Staň se PATRONEM!

#118 Tesla Cybertruck | Teslacek

Na webu teslacek.tv najdete také prémiový obsah, který je dostupný celé komunitě. Chcete se stát členem komunity? Informace jak na to naleznete v článku podpora tvorby.

Shrnutí představení Tesla Cybertruck.

Automatický transcript

Minuta: 0
Ahoj všem máme za sebou úplně nejšílenější uvedení auta a si jakýsi kdo dokážeme představit, takže já to si prostě nemůžu nechat ujít samozřejmě na to natočit video či tě spousty vás to zajímá, speciálně mi píšete voláte některé, že neumíte anglicky, že prostě tyhle ty věci co pro vás. Dělám, že jsou super, že konečně tomu jako rozumíte. Takže díky za podporu samozřejmě zase jenom díky všem Patronum za podporu finanční. Doufám, že se vám líbilo předchozí video, kde jsem do detailu rozebral teda ty finance. A teď se pojďme podívat teda na to, protože já jsem si Upřímně řečeno přistál. A nenechal jsem si ujít to v živém přenosu. Kde je Mimochodem živém přenosu jsem viděl nebo jsem si myslel, že jsem zahlíd Petra Maru a tak jsem mu hnedka tweetoval a bylo to tak řekl, že Petr Mára byl na místě, takže se můžeme těšit jako
Minuta: 1
Nějaký jeho zase jako v trošku vyšší kvalitě výsledky jako co? On z toho měl za dojem, protože to mě bude jako hodně zajímá, protože my jsme oba docela podobně zaměřené s podobnými jako znalostmi z marketingu. A tak Takže to se hodně těším na jeho názor, ale teď Pojďme teda na to co já jsem si z toho vzal, co jsem tam viděl. Já možná začnu tím, že jakýkoli takovýhle jako velký uvedení produktu, to je to má být vlastně jako taková marketingová písnička to prostě to musí být show to musím jít příběh. Jo. Musíš oni příběh, musí to mít nějakou jako Story line, že jak se říká, musí to mít prostě nějak ideálně to má mít nějakou kadenci. To znamená že začnete s něčím s nějakým jakoby, proč to vlastně dělá. To je pak se třeba dostáváte k tomu, jak to dělá konkurence. Pak jak to děláte vy a tam je ta třešnička na dortu. Hele Wow Ty jo prostě podívejte. Co je jak to řešíme mi a teď máte nějaké třeba.
Minuta: 2
Lásky a takovéhle věci, což je třeba způsob, jakým to hodně dělal Steve Jobs. Proto měl jako úplně dokonalý. Ty ty předváděčky sledovalo to strašná spousta lidí, tady je vlastně se začínáme dostávat do situace, kdy Mask na tom postupně pracuje. Je vidět, že má čím dál víc lidí jako kolem něho v marketingu, který mu s tím pomáhají. Takže z těch takových poměrně suchých jako předváděček nebo prezentací, které on měl je to bylo čisté slajdy dřív a měl hrozně málo nějaké ukázek, tak jsem začíná posouvat a je vidět ten obrovský posun a upřímně řečeno, když to celé začínalo. Tak to teda já jsem říkal, no, tak jako Wow prostě lasery hologram ho tam uvítal jako zatím nejlepší uvedení vlastně do auta asi co jsem kdy vůbec viděl, takže jako palec nahoru tohle bylo super. Nicméně pak nastalo. Něco co mě.
Minuta: 3
Jakoby, co mi tam jako trošku skřípalo. A říkal jsem si co to je prostě já a deko. Přemýšlel jsem v podstatě doteď, co to je a najednou mi to všechno se cvaklo společně s tím celým jako systémem toho maska a to je prostě, že kdo se kdo se o to trošku zajímáte a třeba i Čtete Onyx cz tak vlastně asi. Víte, že tenhle týden měl problém asi Space x, že tam vybouchne jaký ten jako ten kostým toho starého pruh u té jeho rakety. Vsadím se, že on do toho byl velmi zapojený a musel jako řešit spoustu problémů kolem toho. A můj osobní dojem, nikde jsem to nečetl. Nikde jsem to neslyšel, ale z toho jak chápu, jak takovéhle věci fungují a že on má na starosti dvě firmy, tak si myslím, že jsme zažili reálu ukázku toho jak to vypadá, když prostě člověk řídí dvě obrovské
Minuta: 4
společnosti, které se snaží posunout lidstvo někam dál a tohle byl potom reálný výsledek to co se stalo všechno kolem kolem toho. Takže pojďme na to asi potom potom úvodu, kdy jako skončila ten holograma uvedl, tak přišel Mask a právě přesně začal říkat to co jsem co jsem řekl takový ten začátek. To znamená jako jaká je situace dneska vlastně s těmi prostě mléko. V angličtině se tomu řekne jako Truck nebo jako pick-up. Truck, jo jako u nás se tomu spíš říká. Jako pick-up, že jo jenom jako zkráceně jsou to ty velký prostě takové ty americké prostě mám strach, že jo, co co. Upřímně řečeno se v Americe prodávají nejvíc. Jo, takže už jsem zažil jako komentáře. Kamarádi mi psali třeba nebo tak jako že Proboha proč uvádí jako Pickup Truck, proč třeba jako neudělá refreshersk, jo, ale přátelé
Minuta: 5
jako Pickup. Truck je vlastně v Americe nejprodávanější segment. Jo tam dokonce ukázal Slide, kde vlastně byli tři modely, které zastupují ten americký trh a to je Ford f-150 dorado a Dodge Ram Five fifteen nebo tak. To jsou tři modely, které vlastně dělají. Myslím, že 80 nebo 90. Procent všech prodaných pick-up Treku v Americe pozná absolutní majorita. Jo a těch pick-up Truck, to je teda pravda, že tam nebylo napsané světlo Amerika ne. Celý svět, ale je jeden a půl milionu ročně 1,5 milionu. To je prostě obrovský trh, po kterém se jde a samozřejmě, když od něj ukousne prostě jenom pár procent i kdyby jo, tak jsou to proste obrovské čísla, že jo. Takže proč dělal pick-up? Truck je naprosto jasné, jo, to je prostě velmi rozumný ekonomický důvod, ale samozřejmě
Minuta: 6
i ekologický, což tam zavedli zapomněl zdůraznit a to je to, že samozřejmě tyhle ty prostě mega Monster prostě žeru úplně nesmysly, co se týká vlastně spotřeby. Jo a mimochodem, to jsem si šetřil tu fotku, ale jak jsem byl v Americe je ty co mě sledujete, tak to Vítej a jsem v květnu byl v Americe, tak jsem si úhrnem nemohlo spustit, aby jsem vám ukázal jak vypadá Amerika tam byla. Tesla model 3 právě mezi těmahle těmi hovada prostě zaparkovaná na parkovišti neskutečný prostě ten vidět jenom v rychlosti tyhle těch Včera těch aut. Jo a ty prostě mají spotřebu, prostě to na desítky galonů prostě na 100 km, to je jako úplně úlet. Prostě nesmysl prostě co žerou, že jo. Takže takže samozřejmě jít po těhle těch autech je iz pohledu ekologie samozřejmě rozumný, jo. Takže je to je jakoby proč No a teď ten ten příběh samozřejmě byl o tom, že to jak ty auta vypadají,
Minuta: 7
tak se vlastně nezměnilo v podstatě po dobu 100 let a ukazoval tamto jako různé snímky vlastně z různých let, jak jste to jak se to jako vyvíjelo. No a že prostě on chtěl přijít s něčím, co je naprosto nový naprosto jiný, já prostě Revoluční Jo a zvedla se garáž a prostě vyjelo něco, co prostě fakt nikdy nikdo nečekal všichni v totálním šoku, včetně mě teda já, když jsem to viděl jako říkal, ty vado, to je prostě a zpracuje. Tady je prostě strašně krásně vidět, jak jakýkoliv věci, které se týkají designu jsou strašně subjektivní a speciálně, pokud se to týká prostě Revolučního designu. Jak je to jak je to hrozně kontroverzní. Jo a v tu chvíli jako když nebo respektive druhý
Minuta: 8
den, jak jsem si na tom přemýšlel a prostě zpracovával jsem to v sobě, tak jsem si přesně uvědomil. Na moment kdy Apple ukázal vlastně poprvé iPhone 10 s tím s tím nožem, že jo s tím, jak se to říká anglicky jo s takovou tím vykousnutim toho displeje a přesně si pamatuji ty reakce prostě Media začaly být fóry, že jo. Začalo být tady i v prostě s tím vyholením prostě vykousnutim, že jo si začali si z toho dělat nediv srandu. Je to Apple podělal a že prostě co to je. Že to není dokonalý a že prostě už je to konec Applu prostě a tak dál uběhla nějaká doba a tohle je realita. ecosmart v nového byznysu já předpovídám, že ten tenhle ten koncept. Bude
Minuta: 9
mít jakoby volá nějakou revoluci v tom automobilovém designu, že se ostatní automobilky taky přestanou bát a udělají něco prostě, co úplně vybočí, prostě se zavedených tradic, protože tohle je fakt mega úlet, ale musím říct, že se mi to docela líbí, že tak jak jsem si to zpracoval v sobě, tak tak je to zajímavé. Takže co se týká designu je to určitě zajímavé. Nicméně co se týká vlastně uvedení, tak vlastně Tesla poprvé udělala něco, co ještě nikdy neudělala. To znamená, že uvedla v podstatě jako že koncept vozidla jo března tím a to je jedna z věcí, kterou taky mám připravenou, až budu mluvit jako o marketingu. A tak zatím to bylo tak, že Tesla vlastně to dělala úplně jinak než ostatní automobilky, že to co uváděla, tak bylo to co jste si opravdu koupili respektive dokonce. Většinou tam nějaké věci vylepšila.
Minuta: 10
Což Upřímně řečeno i tady říká stejný jako stejnou rétoriku. To znamená že to bude tohle. Maximálně to bude nebo minimálně to bude ještě lepší, jo? Takže z pohledu designu udělá Tesla trošičku něco Jinak protože tady třeba nebyly vůbec boční zrcátka jo, což Teda upřímně řečeno u toho prvního roadsteru, jako nebyli taky nebo i fotky jsou bez toho, ale Mask říká, že tam kvůli regulaci mu, že ho bude muset je nějak dodělávat a že budou třeba sundavací a takovýhle jako spekulace tady ale díky tomu, jak je to vlastně koncem udělaný úplně nevím, jako kdyby třeba byly Jo a další věci, takže vypadá to, že to je jako koncept a že se to bude jako ještě brutálně dodělávat. No a teďkon, protože samozřejmě ve chvíli kdy vy Uděláte nějakou takovouhle jak jsem říkal a udělali jsme jako přípravu. To znamená auta byli celou dobu stejné. A teď prostě pojďme na
Minuta: 11
to jak jako co jsme udělali mi, že jo ukázali prostě ten tuhle tu totální psycho šílenost na ten cybertruck, což je fakt jako sedí to označení. Tak jakou jakou vlastně písničku? Oni dali tomu jakou jakou Story dali tomu, aby vlastně to bylo to zajímavé, aby tam bylo něco co ty lidi Chytlo to co jsem z toho pochopil. Je to opravdu jako zajímavý koncert je to že jednak ten design vlastním vyplívá nebo vychází vlastně z věcí jako je b117, že jo to totálně úchylný letadlo prostě americký, který bez počítače vlastně se neudrží ve vzduchu, protože je to strašně složité to udržet ve vzduchu vlastně s těmi ploše plocha má, ale je to vlastně dělané na to, aby to odolalo nebo respektive bylo neviditelný, že jo. Aby se odrážely ostatními směrem ty rádiové vlny a ne zpátky, že jo. Aby tím pádem bylo nedetekovatelné
Minuta: 12
pak de Lorraine vlastně Back to the Future jo trošku taky vlastně tam zapadá. No prostě všechny tyhlety jako koncepční věci, tak to je co se týče designu, no, ale co se týče vlastně ty vlasy. Kostry, tak tam je hrozně zajímavá věc, protože má 100 přirovnávám k tomu zaprvé teda je to udělané právě ze stejného vlastně kovů, nebo z toho z té oceli, kterou on vlastně Budu je tu tu starší, proto to prostě tu obrovskou loď, kterou chce létat na ten Mars, kde on nedávno právě zmínil, že přechod na železo nebo na Steel na ocelová směr je pro něj, že to bylo pro něj to nejlepší, co mohu dělat, že že vlastně ve finále to mělo jenom jenom samé benefity říká, že vlastně dneska ty auta jsou v podstatě ve velmi podobném stádiu, jako dřív byly letadla jo, jestli si vzpomenete, tak vlastně dřív, že za první světové války v podstatě ty letadla měli kostru a na tom
Minuta: 13
kolikrát byl jako tkanivo, jo. To byla prostě vyloženě látka na tom na té kostře, že jo. A takže to tu vlastní nosnost toho letadla nešla, tak ostrá ten obal. To byl jen Obal, který v podstatě jako dělal nějakou tu adamiku, ale co se týče jako pevnosti tuhosti tam neměl žádnou roli, když to dneska ty letadla jsou vlastně vyvíjený tak že že ta vlastní ten vlastní obal toho letadla je zároveň tak ostrá, že že to je to pevné. Co dělá vlastně toto tu kostru toho letadla. On tomu říkal exoskeleton a právě to přirovnával k tomu, že díky tomu asi celá ta kostra toho auta, dělá tu tuhost a díky tomu i ona sama je tuhá. No a Jal se to tam hnedka právě ukazovat na nějaký živý ukázce. Kde je vlastně Van holt Hausen tenký design rostly, tak tak ten Vlastně seriál ukazovat
Minuta: 14
tam prostě jako kladivem nabourání zvracím kladivem, tak tam vzali nějakou nějaký dveře patrně asi for dobře ten jeden nejprodávanější vůbec a prostě nikdo to tam do toho a prostě tam A co dělá díry? Samozřejmě na tom logicky, že jo? No a pak přišel vlastně, které k tomu cybertruck u a prostě no to do toho a tam se nic nestalo, takže opravdu bylo vidět, že je to teda pevný v brutální. No a pak přišel do toho, že říkal no, co dalšího by jsme s tím mohli dělat, takže říkal, tak jsme zkusili do toho střílet. No a tak ukazoval tam záběry, což samozřejmě tam se nemohlo ukázat naživo, že jo. To jako mezi lidma tam začít střílet, že ho Navíc samozřejmě Tak Luky. Potom se může odrazit nebo jako 100% by se odrazila ještě ke všemu, kde jsem jako rozbila na nějaké části, takže by to někomu tam mohlo něco udělat kliknout a velká podobně, takže to snad Samozřejmě ne to tak, že to tam měl jenom kamery, ale ukazoval, že 9mm střela asi neproletí,
Minuta: 15
tím tím obalem, jo. Takže máte Máte prostě opravdu neprůstřelné auto a Navíc samozřejmě, když se podíváte na ten vůbec na ten jako profil toho auta. Tak já opravdu asi ten sklon připomíná některé vlastně tanky 2. Světové války, který jako začaly nahrazovat vlastně tu tloušťku toho pancíře tím sklonem. Protože samozřejmě Čím větší máte sklon, tak kdyžtak kluka letí. Tak když máte když máte prostě jako Tiger, že jo. Ten měl vlastně rovný. Měl jsi tu tloušťku, že ho obrovskou, ale měl vlastně zepředu jako rovný. Takže vy když jste se do toho trefili, tak tak vlastně jako byla všechna ta energie šla na přímo, kdežto potom cena ta T34 začala mít jako skloněný a další tanky začali mít jako skleněný vlastně ten předek a tím pádem samozřejmě tam potom je sklon toho, že ta střela vlastně se jako podrazí a tím pádem vlastně vy nemusíte mít tak tlustý tlustý ten ten
Minuta: 16
Armor tlustý vlastně ten pancíř. Takže když se podíváte na ten na to vozidlo, tak fakt teda jako ten design má opravdu Aspekt, na co jako, abys to bylo, to by to sloužilo armádě, což mimochodem je něco jsem taky trošku já. Předpovídal jo. Takže takže vlastně by rozhodně sloužilo líp, jak nějaký jako GPS, že jo, který jako nemají tyhle ty tyhle ty aspekty jo. No další další věc. Teda potom přišel s tím, že když teda jako už celý to body. Takže jako i to sklo a měli se tam ukazovat, měli tam prostě normální sklo a a prostě jejich Krejza Krymu říká jako arborka a pouštěli tam vlastně koule takový železný na to. A prostě to sklo je evidentní, že je jako pružný a že vlastně odpružení to ten úder jo, no a tady si myslím, že právě došlo k jedné z těch zásadních jako chyb té prezentace, kde podle mě jako Mask nedostal informaci
Minuta: 17
a asi bohužel Ani Ani ten ten šéf designer. že jako a Dává to smysl že prostě to to ochranné je to přední sklo protože tam je to co potřebujete tam je to co jako můžou lítat šutry a podobně a je potřeba to jako od tlumit ale hlavně tam máte i tu plochu která může tím pádem reagovat tím odpružením a odchytit to odpružení jo a oni prostě si vzali tu kouli a šli to ukázat na to že hodili jako vlastně nám na to sklo toho auta ale z boku A to sklo z boku je výrazně menší a hlavně vlastně je uchycený napevno v tom malém prostoru takže tam Podle mě to sklo jako z fyzikálního hlediska nemělo šanci Asi mě udělat tendr jako propružení a a vlastně veškerá kineticka energie šla do toho bodu A prostě Tím pádem to jako prasklo Jo je
Minuta: 18
teda pravda že to takovouhle se nedostanu nic což jako na druhou stranu je fakt že kdyby jste to udělali s normální Autem, tak takovouhle asi takovou a železnou kouli tam házel, že jo, tak tam musela mít samo o sobě tak dobře kilo a on to hodil, že jo, takže nějaká kineticka energie. Takže normálně autě byste měli prostě to jako vevnitř, jo. To v žádném případě by toto sklo takhle nezachytil. Nicméně Tohle byl okamžik, který prostě nebyl dobrý a z marketingového pohledu je to velmi špatně samozřejmě a už se ukazuje, jak některé Media samozřejmě typicky ty které jsou ne. Tesla fengl, jak si to dávají sežrat, že prostě jako se to nepodařilo, ale hlavně tam jako blbý to že sním Musk stál tak že on stál přímo před tím autem a vlastně po zbytek té prezentace, jak ta kamera ho zabírala jako zepředu, tak vlastně po zbytek té prezentace tam ty díry prostě ten boty ty praskliny byli celou dobu vidět a to
Minuta: 19
je prostě z marketingového pohledu strašně špatně, protože a hlavně jako taky z psychologického pohledu. Protože vidí reaguj tak že když je jako něco zásadního a něco prostě na čem. Na čem voní jako přemýšlej, tak to uvádí jako jejich pozornost a prostě takže drtivá většina lidí prostě Bohužel po zbytek té prezentace čuměla jako z psychologického hlediska na ty díry a už vlastně nevěnovala pozornost tomu zbytku, takže to je jako hrozně škoda, já samozřejmě ne jenom jako Mimochodem, teda je obrovská škoda, jestli vůbec stalo. Samozřejmě, že vím přenosu, že jo a tak dál. Což, ale jako i jobsovi se staly nějaký kiksy, že jo přímém přenosu odcházel různě věci prostě na své poddané a ty jim těm to dal jako brutálně sežrat, že ten byl ještě ke všemu jako neskutečný, že jo soukromém životě to všichni asi víme, že jako osobnost nebyl jednoduchý asi jako většina těhle těch jako chytrých extrémně chytrých
Minuta: 20
lidí. Nicméně jako má to docela docela jako ustál, že že prostě No vida tady tady prostě jako aspoň že to jako ne nikoho dovnitř a budeme muset přijít na to čím to jako je jo ale bylo vidět že ho to dostalo a od té doby Ta prezentace jako byla výrazně horší z jeho pohledu bylo vidět že neměl tu energii že ztratil energii a nemělo to tu šťávu fiasko s tím rozbitým a zklame už začínám probublávat co se možná stalo a opět nás přivádí zpátky k tomu Applu a uvedení toho iPhonu 10 protože kdo z vás se to viděli tak si možná pamatujete že to byl vlastně první telefon který představil To face a jdeme To je ten důvod vlastně toho vykousnutí a když tenkrát to ukazovali na tom stejně live tak vlastně on to zvednul a nešlo se mu přihlásit Dával jsem mu tam kód byl to trapas že jo samozřejmě něco o tom mluvilo že to ještě nemá vychytané Jenže
Minuta: 21
pak se zjistilo že vlastně v podstatě se ukázala bezpečnostní jako věc toho Face Zachoval správně. A to je to, že i když se jako jiný obličeji, když se na ten telefon několikrát podívám, myslím, že to je víc jak třikrát, tak vlastně on se zamkne a už chce po vás jenom kód dálni buzerovat a samozřejmě ty lidi, co to tam uklízej ty ten steak. Tak jak to tam furt zkoušeli, tak oni vždycky přišli a hned to po nich přeleštit a samozřejmě Jak on se do toho podíval. Tak jsem mu ten telefon potom zablokovala, proto mu to vlastně nešlo a tady já jak to vypadá, tak se stalo vlastně něco podobného, protože oni to prý zkoušeli asi 50 krát předtím jako tam házeli. Furt si koule na to a asi zřejmě teda evidentně to už je prostě přes hranu jako vydržet toho skla, takže proto to tam takhle prasklo, jo? Nicméně to samozřejmě neubírá na tom, že jako v to ovlivnilo ten zbytek
Minuta: 22
potom té konference. No ta druhá věc, co se stala ve spojitosti s tím. Podle mě teda s tím výbuchem vlastně toho Space x to tak bylo, že on evidentně díky tomu, jak je prostě brzy, tak on neměl čas si to natrénovat tam bylo strašně vidět znova říkám, já jsem dělal x takovýhle a nemusím to konferenci a tak dál prostě v Dellu jsme to To se všechno trénuje, prostě si trénujete tu prezentaci mi musíte mít jako na cvičení na zkoušený prostě časování muset jako lidi vědět, kdy to třeba zmáčknout. Kdy má přijít něco a tady bylo strašně vidět x místech bylo vidět, že prostě to nebylo sehraný, nebylo to natrénované přicházeli brzo nebo pozdě, nebo Musk nevěděl třeba tady jak se to dělalo s těma sklama, tak on šel vlastně nejdřív doleva a pak zjistil, že to je vlastně na pravou. Vlastně oni dělají to ty ukázky strašně bylo vidět, jak prostě neměl
Minuta: 23
čas a neudělal na to přípravu to samé bylo vidět ve slajdech. Prostě on šel ve slajdech a prostě začal třeba mluvit a evidentně to byl Slide 2. Takže on se bát začal. No a teď se pojďme podívat na rozměry. Jenomže před těma rozměry tam měl říkat o tom o tom exoskeletu a potom prostě neměl říkat o tom z čeho čerpali a tam bylo normálně vidět, jak vlastně oni Klikni na ten Fight toho z čeho jsme čerpali a teďkon zeknova.cz Dimensions a to bylo další Slide, tak oni jako ho přeskočili vlastně ten Slide. A vůbec tam o tom třeba nemluvil. Jo to prostě vám říkám teď, jak jsem si dohledal ty informace o tom taková trošku jsem se koukal i na ty záznamy na Tak jo, takže opravdu taky vlastně další věc je, že celé to trvalo strašně krátce prostě, že to bylo vidět, že to bylo jako zkrácené, takže Bylo to trošku jako nebo respektive za mě to bylo jako hrozně odfláknuté, já
Minuta: 24
úplně trpěl, protože tohle prostě byl můj jako chleba a strašně vidět, že by Tesle hrozně pomohl prostě nějaký marketingový ředitel, který byl jako opravdu si je mou. Jako na té nejvyšší úrovní, které by byl prostě protějšek toho maska, který by tohle řídila, kterými prostě to organizovala. Tohle se prostě nesmí stávat jo být teda na druhou stranu teď, když se na to koukneme jako z pohledu prostě pár dní jako odstup, tak jako Mluví se o tom prostě v podstatě je to ve všech médiích a jako dá se říct, že i negativní Reklama je reklama jo, ale stejně já s tímhle tím úplně úplně nejsem ho Kájo. No tak pojďme dál dál a on vlastně samozřejmě tam měl tu další jakoby Messi, že cybertruck je vlastně stejně stejně použitelný nebo stejně velký stejně a ještě víc u Vsetína, tak dál silnější než Ford F50
Minuta: 25
150, což je ten nejprodávanější je Ford a že je rychlejší než Porsche, takže on tam asi ukázal ty udělali vlastně přetahovanou, že jo nám hlavně kdy dali vlastně ff150 Forda a a ten cybertrack a ten cybertrack ho jako moc tak a ještě bylo vidět, když to udělal, takže vlastně on ho táhnu jako do mírného kopce, jo. Takže jako prostě úplně převálcoval, tak jasně parametrově. On má minimálně dvakrát takový vlastně jako schopnost utáhnout váhu, no a pak tam udělali jako drak Raise ten cybertrack vs Porsche a ještě udělali to, že tento to Porsche. Trošičku rychleji to rozjelo na začátku, že mu říkala. Dali jsme mu trošku náskok a stejně prostě ten ten trago jako udělal jo? Pak tam vlastně říkal ty parametry offroadový celá kolik to je, jako do kopce strana
Minuta: 26
tyhlety tyhle ty úhly je prostě který jako podle něho jsou nejlepší v Industry, já teda se v tom nepochybuji, jak to nemůžu jako porovnat, ale asi to můžu věřit. Můžeme tomu věřit. No pak říkal Range. Ta je teda jako neuvěřitelná a podle mě to směřuje na to, že tam už jednoznačně počítá znovu baterkou, protože dál až 800 km, takže podle mě tam bude 200 km stejně jako myslím tím 200 kg 200 km baterka stejně jako to bude v roadsteru a bude to podle mě už ta nová jako technologie, kterou vyvíjejí na základě akvizic, co udělali v tom bateriovým průmyslu potom tam Jako udělal takovou zajímavou věc, že přijela tam přijela tam čtyřkolka, která Ale upřímně řečeno evidentně nebyla jakoby ničí já nebo to nějak jako zaplavali. Vypadalo to jako kdyby prostě designově
Minuta: 27
vlastně byla podobná té Tesle, takže to skoro vypadá a to byl takový jako jíst. Jako možná, že to skoro vypadá, že bude k tomu jako možné si jako pořídit i tu čtyřkolku, která byla elektrická. A vlastně on jako položil nebo vycvaknout zadní víko a vysunul z toho vlastně plošinu a ta plošina vlastně dosahuje na zem, tak, aby ta čtyřkolka tam mohla vyjet, ale co víc mě to auto automaticky, když jste tohle udělali, tak mu se sníží zadní podvozek a zvedne přední, aby se vlastně celý jako naklonilo a tím pádem, aby se o zjednodušeně toto najíždění dovnitř, má to samo. Teda vzduchový ten podvozek jako ty vyšší modely, tak se ale to Esko, takže adaptabilní prostě na tak dál to všechno tam jako je taky. No a když tam vyjel nahoru, tak vlastně
Minuta: 28
tam vevnitř je zásuvka na 230. Takže on rovnou. Prostě to tam cvaknul a začal tu tu čtyřkolku dobíjet ostina za cvaknu to zase zpátky a ta se tam krásně prostě vešla jako náhodou na ten na ten pick-up. Truck, jo, takže to je jako další věc, která byla zajímavá, kterou tam taky jako trošku projel rychlé prostě zbytečně jo, dalo se tomu právě bylo vidět, že to tam bylo jako připravený na to, aby se tam tomu věnovali a trošičku to jako projeli rychle další věc byla, že vlastně vzadu celý ten prostor zadní, tak oni to muzika jakou volt to za jako trezor a je to udělané tak, že tam je evidentně. Nějaká jako kovová deska, která je dělaná z takových těch proužků, jak máte třeba. Kdo z vás máte nějaké takové ty pancéřový na okna, jo, jak jsou takové ty jak se sami asi No jo a vodou a nebo na garážový vrata se taky některý takhle dělají,
Minuta: 29
že vlastně jako od vinou železa vinou, tak něco podobného vypadá, že tam je vlastně nahoru a je to udělané tak že jak máte ten zadní prostor, tak on je teda také zešikmený, že jo, takže je to tam jako až dozadu, tím se to vlastně uzavře a když mi zmáčknete zevnitř, nebo nastaví to tak ono to tak jako zajede a zajede to takhle jako dovnitř vlastně za ty spolujezdce. Co jsou Co jsou vzadu, takže za ním a je nějaký prostor, kde je ta revienta tam máš dutých prostor na to, abyste se tam mohli dávat věci takhle jako zboku tak Tesla tam i evidentně tam bude mít prostě ten ten prostor. Kam se bude zavinovat tahleta jako deska, aby se to automaticky mohlo otevírat a zavírat, ale co je hlavně důležité, tak Jasně, že to je teda evidentně a to tam bylo jakoby potvrzené, že že to má být jako že sealed jakou Zavřeš uzavřené za uzamčené, aby se nám tam nikdo nedostal evidentně jako to bude jako kovový nebo prostě nějaký jako nebude to rozhodně plastového, takže to je další věc Další věc,
Minuta: 30
co mě zaujala, tak bylo to 1, které se tam nebudete zrcátka, co už jsem říkal zpětné zrcátko je elektronický to znamená už vůbec není optický je to právě kvůli tomu, že když se vám zavře tahle ta ta ta zadní vlastně deska, tak stoprocentně nevidíte si to je normálně kovové neprůhledný a neprůsvitné nic ani skvělý tam nejsou, takže zas někdy se to zavře, tak prostě přestanete dozadu vidět a dát to zrcátko. Vlastně je evidentně, který je zabudovaný jako společně s tímhle tím celý mechanismem vlastně toho autopilota a tam vzadu je někde kamera, což je další věc, která byla zajímavá, že ty kamery nebyly. Kde jako viditelně vidět jo prostě na ostatních teslák jako třeba tady z boku, jak máte blinkry, tak tam je ta kamera, tady to viditelně nebylo vidět a myslím, že jsem si všiml, že jak jsou takhle ty blatníky. Takže to vypadá, že ta zpětná kamera je zabudovaná do
Minuta: 31
toho blatníku vystouplého, že jsem tam viděl, jako že to tam bylo takový trošku jiný, nedávalo by to smysl tím pádem by ukazoval dozadu tady ty kamery jsou asi stejně jako v Tescu jsou vlastně v těch v Pillars to znáš těhletěch v těhle těch sloupcích to vypadá zadní kamera asi bude nahoře. Asi je někde jak je to světlo, tak tam někde asi bude vzadu. Možná že jí bude i víc, to už jsou jako spekulace, takže to je další zajímavá věc na a potom, když se podíváme na to, jak jak ty, lidi se s tím projížděli, tak tam byl vidět i jako ten interiér, že jo, což je vidět i na jedné fotce, ale jinak do interiéru vůbec nelezli. Což bylo zajímavé je zvláštní, tak je to udělané tak, že máte vlastně. Sedačky jako za sebou to zná první tři sedačky, dvě tři sedačky a takhle. Prostřední sedačka je vlastně sklápěcí. Takže když jí sklopíte, tak tady máte normálně na nápoje a vlastně stane se z toho prostě opěrka a stane se z
Minuta: 32
toho prostě nějaký jako pomocník zase pro pro ukládání věcí, tady je tady jako vepředu, takže v podstatě z komfortně 2 vepředu tři vzadu jinak jako Emergency to takhle to můžete jako vyndat jako nouzově, tohle to můžete vycvaknout a vlastně tady se objeví jako třetí místo display stejný umístění jako jako v Tesla model 3. To znamená je je jako na šířku tady vepředu, ale je to 17 palcový místo 15 palcového. Takže se zase trošku potvrdilo. To jsem si myslel, že přece jenom tím, že je to jako vyšší model. Takže ten screen jako zvětšují je tam i víc místa a vlastně vtipné je, že většina lidí, co to tam jako MenTova tak si mysleli že to je stejný displej jako v trojce ale byl je vyvedení z omylu že to je 17 evidentně prostě v té obrovské velikosti toho auta to vypadalo jako malý takže proto si to takhle mysleli volant další věc zajímavá kdy v podstatě
Minuta: 33
totálně sci-fi volant zase úplně jiný než jsme na to zvyklí jako v podstatě vypadal jako z letadla že jo hodně zajímavá věc říkali tam že vlastně nejsou žádné páčky že všechno vyřazení dělal na displeji což už jako je opravdu úplně mega extrémní krok směrem k té vlastně autorů k tomu autonomní mu řízení jo kde to nebude jako potřeba ale upřímně řečeno si myslím že 5x zrovna je něco co jako by mělo být asi jako jedno z posledních věcí jako automatizovaný v protože jezdit s automatizovaně v lese na to si jako počkám opravdu hodně dlouho vy všichni jako říkali tam bylo hodně místa že mě hodně místa na Helena Hlavou kolem sebe, že prostě je to opravdu velké auto a v podstatě jako jenom když bych to jako uzavřel to zase nějak jako celkově ten design. Tak v podstatě Jediný co má společné třeba také
Minuta: 34
steskem má ty hendley pacičky. Tak ty jsou vlastně stejně dělaný f a zkus znamená, že zajíždějí dovnitř a zase vyjíždějí jo. Stejně jak Tescu, ale zase třeba displej má jako stejný jako jako trojka. Jo a ještě vlastně jedna věc, co jsem si tam všimnul. A taky to jako spousta lidí komentovalo. Evidentně tam mají nový, ale jako mega Revoluční teda firmware úplně jinak ovládání než vůbec jako doteď, známe jste se úplně jinak to vypadalo mega úlet, jako totální 3D, prostě má fakt jo hustý a ještě ke všemu jako napravovat tady byli jako jiné věci jenom malinko rychlost. No prostě. úplně jinak to vypadalo než jako i to co má trojka to co je dneska jo všechno bylo ještě ke všemu černé je to A vůbec jako jo a i ten i ten Vlastně přední panel Tak ten byl taky jako jako trojkovej s tím jedním výfukem jako má trojka
Minuta: 35
ale byl udělaný z něčeho co všichni popisují že se že to vypadalo jako mramor Ale evidentně to mramor nebyl No takže Tolik Tolik asi k tomu všemu co tam bylo vidět Jinak co se týče cen tak jako musím říct že když jsem to viděl a s těmi schopnostma že to je v podstatě neprůstřelné Tak jsem si říkal no tak to musí prodávat minimálně za 100.000 jako dolarů Jo to prostě jako nemůžu být levnější No a základní edice bude by měla být za 39 900 jako ta nejdražší asi zase 69 jo Takže jako na to Co to jako má umět Takže on by si měl Mohl by si dovolit a i kvůli tomu, že nebude stíhat vyrábět, tak by jsi prostě měl dovolit tomu dát nějakou premiovou cenu a že to prodává strašně levně a úplně zbytečně jediný jediný jako co si říkám, jako proč to asi jako může dávat. Takhle levně je to, že ti jim jako
Minuta: 36
udělali ten nový Skeleton, takže by to mělo výrazně zlevnit výrobu, tak to bude jeden důvod, proč je to takhle levnější a další důvod je docela pragmatický, že tím totálně vypne konkurenci. Protože zatím největší konkurence vlastně, která se chystá v elektromobilu vím. Jako pick-up trucku je rivian, který bude začínat na 69000 dolarech, kdežto jako Tesla tam bude končit s tím nejvýkonnějšími největším dojezdem jako vozem, jo. Takže v hotelu asi zase Dobrý, tak se týče nabíjení už 250 km, takže výrazně lepší než cokoli, co zatím je, kdo kromě Tesla model 3. Dokonce jsem si volal, že by to mělo mít. Ještě větší než jako 250 supercharged to jako jasný, jak teda měl by být dostupný ten cybertruck s ním ve třech variantách rear motor na zadní motor pouze a potom vlastně four-wheel
Minuta: 37
Drive v dvěma motory a potom ta úplně nejvyšší edice by měla mít tři motory asi 300 parádní motory, jo. Ne, tak jako jenom to vinutí, jako je to dneska u těch Performance, ale úplně separátní motory, takže a ta by měla mít vlastně dojezd až 800 kilometrů, což opravdu směřuje na to, že to bude jako masakr. No jo a ještě ještě důležitá věc, že vlastně tahle ta nejvyšší edice bude mít vlastně stejné zrychlení, jako má Kuba s tím xqemu ludicrous modem. Co znamená 2,9 z nuly na sto, co všechno při tomhle tom hovadu prostě je u jako neskutečný. To bude fakt trhat, že jste si pustili moje video. Doufám že se vám líbilo. Jestli jo, tak dejte like. Jestli se vám líbí můj kanál zmáčkněte odebírat zvažujete koupit Teslu a Pomohl jsem vám tom rozhodnutí využijte náš refferal kód dostupný dole ve videu. A pokud vás zajímají úplný finesy a věci, které jsem ještě třeba nevydal. A nechcete
Minuta: 38
koukat na videa s reklamami potom. Určitě doporučuji začít odebírat přespat a staňte se mým patronem, ať vám to proudí.

Předchozí video

MILION CHVILEK: v ČR se probouzejí démoni, Babiš je usvědčený lhář

Další video

DAN PŘIBÁŇ: V Indii lidé otravují se selfíčkama, jsou vlezlí a otravní, komplikovali nám natáčení