Chceš podpořit tento kanál? Staň se PATRONEM!

#110 Teslou S75D Beroun – Usti nad Orlici a zpět | Teslacek

Na webu teslacek.tv najdete také prémiový obsah, který je dostupný celé komunitě. Chcete se stát členem komunity? Informace jak na to naleznete v článku podpora tvorby.

Jak vypadal můj další z běžných pracovních dnů cestování na schůzku. Pokud bude SC u Hradce výrazně by se zkrátila doba (cca na 30min) Pokud bych měl nový model Raven nebo TM3 nemusel bych řešit dobíjení vůbec 🙂

Automatický transcript

Minuta: 0
Ahoj Tesla, chci dneska si ukážeme. Takový zase můj tradiční den, kdy jsem jel na schůzku ode mě z domova do Ústí nad Orlicí, což je poměrně daleko je to v podstatě dá se říct na druhém konci republiky pro mě a je to přes Prahu Hradecká dálnice a vlastně dá se říct do hor, bohužel tam po cestě nejsou superchargery. Takže je to cesta čistě na nabití z domova a bohužel v Ústí nad Orlicí, nebylo žádné dobíjení, které bych si mohl zařídit nebo tam byl nějakej Destination Charger, takže Mimochodem další Business model pro někoho, kdo má v Ústí nad Orlicí restauraci. Zatím tam žádná není takže Jel jsem tam na schůzku, kde byla dohodnutá schůzka oběd v restauraci. Bohužel po dobu, co jsem jet, tak se auto nedobíjí jelo a zpátky zpátky zase domů potom no, takže když jsem vyrážel. Tak
Minuta: 1
mi to psalo. S dojezd myslím nějakých 25% 24% krátce potom co jsem vyrazil, tak už jsme to říkali. V nějakých jiných videí, čím víc. Máte nabitou baterku a čím víc je vaše cesta po dálnici, tím víc jste schopný ovlivnit. Ten dojezd. To znamená jakmile jedete nějak pomaleji rozumět, tak vlastně se ten dojezd výrazně prodlužuje a výrazně se snižuje spotřeba a tím pádem. Máte větší anebo tím pádem víc baterky zůstane, když dojedete, takže tady je vidět, když po cestě jsem jako jel do těch 120, jel jsem na pohodu. A jsem měl časovou rezervu, takže jsem jel na pohodu, ale samozřejmě po cestě potom se objevily nějaké dopravní situace, jako to známe z Čech, takže Luzný zácpy a prostě bouračka tak dál.
Minuta: 2
Takže se to vyvíjelo docela dobře. Potom co jsem opouštěl Prahu, tak jsem měl vlastně už 31% mi to psalo, že bych měl dojet potom, co jsem minul Hradec Králové, tak tak už jsem to dotáhl na nějakých 35% dojezdu dozná. Je vidět, že je opravdu super, že ta dálnice ve chvíli, kdy se k tomu chováte ekologicky i ekonomicky, tak máte obrovský obrovský vliv na to s Jakou baterku asi dojedete a na tu spotřebu. No bohužel po cestě tam byla docela závažná bouračka a musel jsem to objíždět různými výškami, takže jsem potom mi to ukazovalo. Já jsem měl vlastně od 12
Minuta: 3
Jel celou dobu vlastně nějakou jako rumunskou jízdu potom, když jsem skončil oběd schůzku a oběd, tak jsem se do auta a teď samozřejmě zadáte jet domů. No a teď se ukazuje jedna z věcí, kterou myslím, že zatím jsme úplně neprobírali, ale to je to, že v té Tesle vlastně v té navigaci jsou online superchargery a ona bere ve chvíli, kdy vydáte jako cestovat někam tak bere pouze ty supercharger. To má jako asi logicky důvod ten, že se ozveš supercharge jediný, který jsou online, takže ona opravdu ví, že tam bude volno. Dokáže to zařídit dokážete na to spoléhat a tím pádem s tím můžete počítat a dokonce i ví, jak dlouho tam budete nabíjet, takže vám to může dát do té navigace a tak dál, takže dává smysl, že ta navigace kterou máte v Tesle, tak dokáže počítat pouze ze Superstar.
Minuta: 4
Takže já když tam vlastně v tom Ústí nad Orlicí dal domů, tak vidíte, že mi to ukázalo cestu přes Olomouc, kde jsem měl nabíjet 40 minut, pak Humpolec 25 minut a pak domů jo, jenomže to samozřejmě jednak by to byl by to znamenalo. Vlastně tvoje dobíjení a jednak by to znamenalo poměrně jako výrazně víc kilometrů, že jsem jel. Že takový jako kolečko bych si dal, což samozřejmě jako není úplně vhodný. No a protože já už jsem párkrát nabíjel v Hradci Králové na ČEZu přímo v centru, kde jsem minule jí video jsem ukazoval, jak jsem tam nabíjel, což bylo přesně v téhle té cesty, tak jsem si říkal ne, tak vezmu to prostě přes ten Hradec. No, a takže jsem si hodil navigaci na ten Hradec na protože už ho mám uložené v navigaci, tak jsem si to tam hodil a vidíte, že tady mi to ukazovalo oproti tomu Olomouci, kde bylo 4% tak tady mi to ukazuje 12% takže daleko jako přesnější lepší
Minuta: 5
dojezd jako vůči baterce je to je to ekonomičtější a správnější, že jí nedobíjí The jako nebo teda nevidíte vlastně pod 10% No takže jsem tam dojel, jak se odvíjelo dobíjení. To jste viděli aspoň minulým videu. No a celkově když jsem tam dorazil, tak vidíte, že jsem měl nějakých 270 km na tu baterku. Takže od toho kdy jsem vyrážel, což jsem tam měl 90% nějakých tak jsem ujel 270 km a spotřeba byla nějakých 175 5
Minuta: 6
takže tady je to krásně vidět potom i v tom v tom grafu vám to vlastně leze jako dost země, že pod nulu a je to Jasná známka toho, že by prostě musíte ještě nabíjet. No a potom jakmile jsem se dostal přes 10% tak vím, že už můžu vyrazit, protože jakmile pojedu prostě ekologickou jízdu, tak dorazím většinou ještě nic víc a procenta má, takže jsem v tom jako bezpečný bezpečné zóně, že dorazit na 10% abyste si neničili baterku, takže po nějaké té holčičce, co jsem si dělal maily prostě tam tom auparku. Dal jsem si tam kafe a tak tak jsem vyrazil zase domů a a bez problémů jsem dorazil s nějakým a myslím, že asi 15% rumu návrhu. Abych jel přes Olomouc a Vestec, tak je to úspora jedné hodiny.
Minuta: 7
Ještě je důležité upozornění znova to tady Opakuji. Já mám Model S 75d, který se dneska už nevyrábí. To znamená, že ví, kdy byste si pořídili dneska ten nejnovější model. S nebo x Raven nebo tu trojku long-range, tak byste to dali tuhle tu trasu, co jsem vám ukazoval, tak byste dali tam a zpátky bez nabíjení, takže tady je vidět ten obrovský posun já protože já mám vlastně auto dva roky starý v podstatě výrobně dva roky starý oproti tomu, co se dělá dneska, tak dva roky posun prostě obrovský v dojezdu a tak dál. No takže to je takový jako zase ukázka z reálného života. Jak vypadá život s Teslou. Jak vypadá to, když jedete na schůzku někam, kde nejsou superchargery a mimochodem teda jako v tom Hradci nebo respektive mezi Hradcem a Pardubicemi by se super ten supercharger hodil a mám nějaké zprávy, že by tam snad mohl příští rok být.
Minuta: 8
Nebo přespříští, takže to se budeme určitě těšit, protože tam přesně chybí, no, tak jo. Tak jste si pustili moje video. Doufám, že se vám líbilo. Jestli jo, tak dejte like, jestli se vám líbí můj kanál zmáčkněte odebírat zvažujete koupit Teslu a Pomohl jsem vám tom rozhodnutí využijte náš refferal kód dostupný dole ve videu. A pokud vás zajímají úplný finesia věci, které jsem ještě třeba nevydal. A nechcete koukat na videa s reklamami potom. Určitě doporučuji začít odebírat přes p3o staňte se mým patronem, ať vám to proud.

Předchozí video

TAJNÉ TRIKY: jak na letenky, hotely, taxi? Cestování po světě levně a chytře (w/ Alžběta)

Další video

Tomáš Šebek rozhovor: Každý chirurg dělá chyby, je to jenom člověk | Neurazitelny.cz | Stůl pro tři