Chceš podpořit tento kanál? Staň se PATRONEM!

#11 Tesla Master Plán | Teslacek

Na webu teslacek.tv najdete také prémiový obsah, který je dostupný celé komunitě. Chcete se stát členem komunity? Informace jak na to naleznete v článku podpora tvorby.

Jaký je původní plán Elona Muska na vytvoření automobilky “z ničeho”.

Automatický transcript

Minuta: 0
Takže ahoj všem už jsme si řekli docela hodně o bateriích. Teď si pojďme na to podívat s trochu jiného pohledu a to je přes takzvaný Master plán Ilona maskách, který prezentoval na začátku, když zakládal Teslu. Tak to byl jeho plán, jak dostat z automobilku z nuly na špičku automobilového pro Takže jako první a je to zase docela logického, protože jak to vybudovat vlastně z nuly, tak abyste měli na financovali vývoj a postupně se zlepšoval. Takže jeho přístup v velmi praktické a přišel vlastně velmi drahým autem sporťákem tak Znič Market znamená jako pro velmi malý trh, jo, takže malá výroba sériově teda ruční
Minuta: 1
výroba asi tenkrát to bylo ještě každý auto s padáky a budu startovací cena zhruba sto tisíc dolarů. Jo a to bylo na ten Roadster, jo, tím začal v roce 2008 jako další fáze měla přijít a taky, že přišla auto limuzína střední výroby, to znamená jako střední objem. Začínající kolem 50 tisíc dolarů. Jo to přišlo v roce 2012. No a jako poslední fáze asi tenkrát měl, že musí udělat vysokoobjemový auto, který začíná někde na 35 tisících dolarech a to je vlastně dneska model 3D absolutně překonává veškeré nestíhá výrobu objednávky několikanásobně převyšují vlastně výrobu jo, ta poptávka převyšuje
Minuta: 2
nabídku a to je vlastně úplně ekonomické ideální každý podnikatel chtěl. No, takže to byl jeho plán, který od začátku vlastně si nastavil a v tom jede a ten plán směřoval právě k tomu, aby se stal profitabilní, aby jsi dokázal sám na sebe vydělat, ale teď jsme přesně v Q3 2018, kdy jako poprvé. Od vzniku. Tesly měl zisk zisk nějakých 312 milionů dolarů. Takže přesně to co si naplánoval, tak funguje jede postupuje. A dokázal Jasně, že si to myslel dobře, akorát jediný, co vlastně sám říká, že ho Mrzí je že už jako chybu, tak bylo, že představil jako potom. Zkus ještě ixko, jo, kde je to vlastně
Minuta: 3
velké SUV. Jasně. Je to něco jako asistent, který nejvíc roste ty obecně tě Sumečka speciálně ty luxusně to herečka je trošku něco podobného jako ten Roomster, je to prostě super. Máš velké auto, musí se toho vyrábět zase tolik, ale prostě zdrželo hotovo. A samozřejmě tím jak on to update ovál tak Základě toho udělal dneska. Jo a toho všechno zdrželo asi od toho, aby přišel na ten na ten High. Volume of a prostě Market jo, ale zase na druhou stranu lze ladival, přitom postupně prostě pořád ty výrobní procesy a hlavně to tu mechanickou část, kterou drtivá většina lidí, hlavně speciálně z těch prvních modelů s jo 2012 až 14
Minuta: 4
zpracování, to to prostě nebylo nic dalšího prostě hold jako jsou to pankáči Silicon Valley, který začne dělat auta. Takže tu mechanickou část se učí. Ale všechno ostatní je jako top elektronika, která zase na druhou stranu totálně chybí právě černý k těm automobilovém průmyslu, který prostě nemají tu elektriku, tak na makám a teď si to Pojďme propojit s tím tématem, co jsme měli předtím. Znamená to tedy trigenerace baterií? že tady se nám dělí ta první generace baterií právě byla procent Roadster a to první Esko takže 2018 už nějaký 2015 A ta právě už přinesla ty známý právě baterky jak jsme si řekli toho asi je válcového typu které jsou velmi podobný tomu co používáte běžně prostě v různých částí elektroniky tady to divné číslo velmi jednoduchý rozklíčování šířka a výška Jo
Minuta: 5
jinak Co se týče chemického zpracování nebo chemický části tak jak jsme si řekli o nějakých předchozích videích jedna z nejkritičtějších asi chemických prvků jako bál kde ty první baterky měli nějakých 11 km na auto pro jahody tak ty první baterky měli Uhlík to oproti tomu právě tady ty faceliftované Jo, kde 2015 S6 dotykové sklo se vyrábí velikostně ty stejné baterky, ale došlo tam k snížení právě závislosti na tom kobaltu, který Upřímně řečeno. Ne ne jenom nejdražší, ale hlavně jako já s tím spojený to, že jeho těžením se ne úplně pomáhá zdravého životního prostředí, takže lze
Minuta: 6
je tady vidět jako opět velký snažení. Tesly se posunout směrem tady došlo i ke změně a už se začal přidávat křemík uhlíku. No a současné době je teda generace projít do toho, která je součástí model m3 a očekává se, že asi dojde k refreshi ze všech modelech, jestli a bude. Používat i v ostatních autech. A co je právě jako co je právě další jako výhoda této jestli je a toho, že to tedy že ne jenom teda v autech jo, ale bude se to používat i na spálovou nechat tak dále, no a to je právě zase se vracím zpátky TV hodně toho taxi Dolního design. No nicméně tady. Víte, že to číslo sám změnilo 1 700 a baterka je o trošku širší. Ao trošku vyšší jo, složení
Minuta: 7
chemických zatemnění jo, zase se snižuje prostě obsah kobaltu a zvedá se nám obsah křemíku v té anodě. Takže když se když se na to podívám a celkově. Tak vlastně Tesla jednoznačně Pracuje na tom, aby snížila výrobní náklady vždycky na těch baterkách, ale nejenom to, ale samozřejmě i s ní žlázách životního prostředí a v neposlední řadě se snaží zvednout i kapacitu těch baterek a to proto, že křemík mám desetkrát větší elektrickou kapacita. Uhlík to až 300 a 400 x, ale je teda pardon 10x, ale 304 x 300 x, přitom mění velikost. To je právě ten problém, proč se netočí nepoužívá jenom které místo uhlíku, protože to by ty baterky Ničil. No a
Minuta: 8
když se podíváme trošku do budoucna, tak jestli bude nejasně model y, tak zvaný y někdy na rok 2019, ale jak trošku už známe maska. Tak asi to bude spíš 20, ale uvidíme jo. Nicméně u toho modelu tři byly nějaké spekulace, že vlastně to velmi svádí jako že to je útok vlastně na Horákovou and model 30x jako m3 U Tesly A Jako je pravda, že ten Performance model, můžete si najít už jako desítky, dneska už možná i stovky recenzí dokonce Jakub velkých Fantu Bavoráku, že prostě ta trojka jako mu trošku nakoplo zadeček, takže to může jako směřovat k tomu, že že to vlastně Tesla ten název dělá trošku jako naschvál, ale nicméně Není to pravda, původně
Minuta: 9
se ten model měl operovat a jenomže do toho vstoupil Ford, který měl model. Asi dřív jako jeden z modelů a má to zaregistrovaný jako threatmark, takže se to muselo být na trojku. A to celý proto, aby si lidé uvědomili, že Tesla jen prostě Jo a tady se tady se ukazuje. Krásně se tam neuvěřitelná inteligence a smysl pro humor maska, protože tohle celý naplánované od začátku i včetně těch názvu jo a prostě Zkrátka a dobře chce být automobilka, která má takový sexy produktovou řadu. Takže doufám, že se vám to jako vždycky líbilo, že jste si z toho něco odnesli. Pokud plánujete koupit si trestu, nezapomeňte použít naše feralco, protože
Minuta: 10
získáte dneska 6 měsíců supercharger zdarma, takže ať vám to proudí.

Předchozí video

#10 Baterie Výhody část 4 | Teslacek

Další video

Jan Mašek (Red Button) o spolupráci, inovacích a komunitě Red Button