Chceš podpořit tento kanál? Staň se PATRONEM!

#101 Tesla Trip Francie – Jak plánovat cestu? | Teslacek

Na webu teslacek.tv najdete také prémiový obsah, který je dostupný celé komunitě. Chcete se stát členem komunity? Informace jak na to naleznete v článku podpora tvorby.

První video ze série Tesla Trip Francie. Hlavní téma plánování trasy.


1) https://www.tesla.com/trips/
2) https://abetterrouteplanner.com/
3) https://www.evtripplanner.com/planner/2-8/

Automatický transcript

Minuta: 0
Ahojte sládci Je načase, aby jsme si udělali konečně tu Francii. Nicméně já jsem půjčil na tenhle víkend nebo respektive zaparkoval v na pračku auto, protože mě o to požádal asociace elektromobility. Jsou tam nějaký jsem, že tuningové auta. Takže jsem bez vlastně svého studia, tak jsem si tady udělal takový provizorní studium. Tak snad se snad to bude OK jak zvukově, tak jsem si tady asi to bude lepší tady z toho mikrofonu a takže by to mělo být když je dobře. Tak pojďme na to nejdřív teda bych rád poděkoval patronům, protože se mi krásně jako rozšiřujete, mám z toho velkou radost už aktuálně je 21 patronu dneska přibyl další. Takže bych jmenovitě chtěl poděkovat pivařům Adamovi fabíkovi Františkovi faltovi Jiřímu Albertu a filipu malinovi
Minuta: 1
Doufám, že jsi nezapomněl a vinařovi Josef Jurák ovi, ale i co mě teda hodně potěšilo. Já už jsem jim myslím děkoval jako v minulých videích, ale Neuvědomil jsem si, že to jsou oni jako ty, které znám osobně a to je vlastně Pavel Kuchař, který je jako hodně slavný v téhle k tomu bylo v komunitě, protože je vlastně ten kdo procestoval skoro celé Rusko a Ukrajinu Teslou a já s tím chci dělat video a potom taky Mirkovi matyášovi, který je prostě úplně legenda s ním ve v komunitě a má svůj vlastní blog na iDnes, u které si můžete podívat tady. Takže to mě jako fakt potěší, když když ho si někdo kdo se tím zabývá už jako delší dobu a v podstatě já jsem proti nim jako hele v té elektromobilitě a oni vyjádři tu podporu, tak to je jako moc hezké, no. Dobře, takže
Minuta: 2
To by bylo co se týče patronů. Jinak celkem už vlastně to vychází na nějakých 113 dolarů Měsíčně což v podstatě jste mi zaplatili takovou romantickou večeři, v kam by se dalo říct, takže jsem to docela dobře mohl prodat manželce. Nicméně jako zaznamenávám, že je mezi vámi přece jenom prostě, ať už třeba nějaký studenti a podobně někdo kdo si jako nemůže dovolit mě pozvat na to jedno virtuální pivo měsíčně. A že byste přesto jako mě chtěli nějak podpořit, tak jsem přemýšlel, jak by se to dalo uchopit a vlastně jako nejlepší, jak mě můžete podpořit je asi mě sdílet na sociálních sítích. To znamená, když třeba budete mít nějakou diskuzi na Facebooku nebo někde jinde nebo někde pod článkem prostě na webu, kde budu jestli o něčem diskutovat nebo
Minuta: 3
budou. Ničemu vyjadřovat a bude to téma, na které jsem dělal video, tak dejte tam link. Prostě místo toho, abyste dlouhosáhlé, že ho vysvětlovali to téma. Protože to není jednoduché, dejte tam link na moje videa. Ty mi uděláte největší radost. A ve finále Pomůžete je prostě to, co je strašně důležité té propagaci a evangelizaci světy elektromobility v České republice. Takže díky moc a teď teda pojďme pojďme na to na tu cestu do té Francie, že já jsem nad tím tady dělám už poměrně dlouhou v podstatě 14 dní každý den na tom dělám a teď jako dva víkendy po sobě vlastně na tom dělám v podstatě skoro celý víkendy, takže jako nad tím ležím je na tom vypálenou strašná spousta hodin. Jenom vy jste měli představu, že to opravdu není jako jednoduchý, ale snažím se vlastně. Tak jak to dělám vždycky najít tam nějaký ten příběh a něco co si z toho můžete vzít něco
Minuta: 4
prostě co já jsem si vlastně uvědomil. Tak abych vám nějak jako předal. Takže jak jsem se na to chystala, jak jsem vlastně, že nad tím přemýšlel, tak já taky jedna věc je že mně došlo, že třeba a spousta lidí, co teď koukám, tak je někdo kdo třeba na mě narazí náhodou, takže je dobrý jako na začátku teda říct, že vlastně Já mám teda Tesla Model S 75d, což dneska už vlastně je nemůžete koupit, protože nejmenší a zarostlých největší prostě jenom jedna jedna vlastně velikost baterky hezká to je 100 Km baterka, takže a další věci je, že máte už jako reflexní vestě obnovení nabíjení, který jako už můžu být tak 150 km z kvásku na trojce. Je to ještě víc, takže v podstatě to co si budeme jako ukazovat, tak Berte prosím tak, že to je v podstatě dá se říct
Minuta: 5
to nejhorší, co vás může s Teslou potkat jo, protože jako ty novější modely jsou jenom jako dojedou dál. Nabíjej se rychlejc, jo. Takže všechno je jenom lepší jako ze zkušenosti s tím jenom lepší, pokud jdete do nějakého toho nového modelu, takže to je první jako disclaimer, který je důležité je vlastně tady zmínit. No jinak, když jsem na to se teda připravoval, tak jsem pečlivě jako jsi ty jako zvažoval, jak to jako uchopit. A pořád jsem to jako fandila. Nakonec jsem teda dospěl do toho, že udělám úvodní video, což je tohle kde vlastně si popíšeme vůbec jak jsem to celý jako myslel tu dovolenou, jak jsem to vymyslel a jak jsem to naplánoval. Takže si ukážeme jakým způsobem vlastně tu cestu jsem plánoval. Jaké nástroje jsem k tomu použil a Jaké nástroje vůbec jsou jako na trhu dneska takový tři nejzásadnější si ukážeme, takže to je to je jakoby tohle to to znáte ten úvod, potom
Minuta: 6
si ukážeme tu je tu celou cestu a protože je toho tam tolik a je to. To jako bylo to prostě 4000km 17 dní, tak jak to postupně na tom připravuji se ten voják, jak si to prostě rozepisuji, tak jsem nakonec se rozhodl, že to udělám tak, že to rozsekám prostě jedu do jednotlivých jako sup videí, teď se a udělám z toho jako trošku takový jakože cestopis, kde vlastně budu i říkat třeba co jsem tam viděla tak dál, protože opravdu jako je toho hodně a bylo by to škoda, ale zase dá to všechno do jednoho videa, to by prostě byl celovečerák. Takže takže to rozsekám na jednotlivé úseky, pak si budeme říkat. Pak si pak si budeme ukazovat vlastně ty jednotlivé superchargery, jak se k nim dostat. Jsem většinou myslím, že vždycky jsem nahrával vlastně jak s tím dostat, že je to vždycky takový trošku Geocaching. Co je kolem? Něco si k tomu jako řekne. Takže ty Jednoty visutá část. Tak jak mám tu sekci nabíjení. Asi je na tom YouTubu, pak si
Minuta: 7
uděláme separátní video na spotřebu na dálnici. To znamená, co jsem si z toho vzal a Jaká je ta spotřeba na té dálnici? Jakou rychlostí je ta chvíle věci? Pak si uděláme separátní video na spaní v autě, protože jsem si dvě noci spal v autě a jsem na to dělal video, jestli na to chystám a tak dál. Takže to si taky ukážeme. No a možná si uděláme ještě i separátní video na nabíjení. Jo ještě k tomu spaní v autě bych chtěl poděkovat teda tady Tomovi drakovi traktorovy, protože ten mě upozornil na to v tom videu, kde jsem psal o tom spaní, tak mě Upozornil, že pozor, že ne ve všech zemích Evropy. Je to povolené. A že zrovna ve Švýcarsku teda to není úplně jako dobrý spát v autě, protože jsou tam poměrně velké pokuty. Takže já
Minuta: 8
jsem hned na to začal googlit. A je to pravda a ještě že mi ztrapnil. Takže nakonec jsme vlastně Spa. Ve Francii, že díky moc za tohle to mimo vlastně Tesla Network, protože to taky bylo docela zajímavé, ale možná že to zakomponuje do těch jednotlivých jednotlivých vlastně fází jako té cesty to uvidíme ještě. No a na závěr si to uděláme nějaké video, kde to jako shrnu pro někoho, kdo prostě jako nechce sledovat všechny ty všechny ty videa. Tak tak jako se pokusím to tam nějakým způsobem shrnout a říct takové ty top věci dobře, takže to by bylo jako na úvod a teď pojďme na to to znamená. První věc, která která z toho vyplývá je, že tu dovolenou jsem brutálně přeplánovat manžela, dala mi to tam jako sežrat, protože to bylo opravdu hodně a je
Minuta: 9
to pro mě velké poučení a jako chci tímto předat i pro vás, protože když sedíte A plánujete to prostě na internet. Od toho počítače, tak se to plánuje hrozně pěkně hrozně jednoduše a já jsem dospěl Až prostě do takového jako takového úletu, že jsem tam měl za jeden den naplánovaný tři města. Jo jasně, oni jsou od sebe jenom zájem 60 100 kilometrů, to je přece jako hoďky cesty jo, tak tě úlet, jako že jsem jako nedal na zřetel to, že taky se tam někde chcete projít, jestli to město nějak užít nadýchat prostě sednout si tam třeba na jídlo, jo. Takže takže prostě to rozhodně se toho vyvarujte naštěstí, ale jsem to ale naplánoval, takže vlastně to bylo volný, takže já jsem jako neměl v podstatě nic nic jako pevně daného, kromě vlastně 1 dobíjení to bylo to
Minuta: 10
bylo jako naplánované dopředu první vlastně dva dny ve Švýcarsku jsem měl s ubytováním. Tesla Destination Charger Ginger, takže to bylo vlastně jediné jakoby Pevný bod té té dovolené. No a protože vlastně tam je ten cíl té dovolené Hlavní tak byla Francouzská Provence, což je náš dlouhodobý sen s manželkou. Tak jsem jako sledoval, jakým způsobem se tam dostat a částečně taky kvůli tomu, že můj bratr strávil týden ve Švýcarsku. A vyprávěl mi o tom ukazoval fotky dokonalý a tohle tak protože vlastně to tam můžete jet. Buď to jakoby v uvozovkách horem ode mě, že ho přes Německo a potom dolů a nebo právě přesto Švýcarsko, tak jsme se rozhodli, že vlastně tam pojedeme přesto Švýcarsko a zpátky vlastně, že se potom vrátíme
Minuta: 11
přesto Německo, což bylo velmi rozumné rozhodnutí, protože jsme tam nakoupili poměrně velké množství lahví. 52 lahví vína, takže kdyby jsme dobývali vzali přes to Švýcarsko, tak bychom ještě museli zaplatit. No jinak ta cesta vlastně byla naplánovaná tak že vlastně jak jsem říkal přesto Švýcarsko potom vlastně přes částečně přes Alpy selský až potom jsem chtěl až do Monte Carla a kouká na sníh hranicím Itálie a pak to vzít po francouzské riviéře dolů dolů vlastně na začátek. Provence jako u moře a pak se vlastně vracet zpátky jako nějakou projíždět tu Provence vlastně nahoru klionu a a tak dál. No ve finále. Právě díky tomu, jak jak jsem říkal, že jsem to musel jako po cestě přehodnotit, tak se to trošku zkrátilo a zjednodušilo, ale nicméně Jeli
Minuta: 12
jsme vlastně Tak jak jsem říkal teda přesto Švýcarsko přes částečně přes ty a přes ty Alpy. Ale dojeli jsme do oken a sken jsme jeli Jasně přes přes San Tropez a pak vlastně jsme jeli do Provence. A tam jsme projeli. Provence se vraceli jsme se přesně ono, když on zpátky, takže výrazně se to zkrátilo. Nicméně časově moc ne i tak toho bylo moc, takže což si potom budeme říkat těch jednotlivcích a budu se pokusit vám třeba jako říct, i co se mi na co se nám naopak líbilo, co se nám třeba jako ne tolik líbilo a kde ta by jsme jako bývaly strávili víc času, takže to by bylo asi tak zhruba na ten úvod a teď se pojďme podívat teda na ty jednotlivé vlastně V plánování a a a jakým způsobem jsem vlastně dělal to na plánování cesty. No takže jakým způsobem
Minuta: 13
naplánovat cestu Tesly někam daleko nebo v podstatě kamkoliv. Tak začneme určitě tím žena. Když dáme Tesla Trip Planner, tak vidíte, že nám vyjedou v podstatě tři takové první volby, který Teda upřímně řečeno si všechny projdeme. Protože ty jsou ty nejzajímavější. Takže pojďme na tu první, což je přímo vlastně od Tesly aplikace webová, která umožňuje vám naplánovat vaši cestu. Takže tady jak vidíte, tak jako první je, že si můžete vybrat typ auta to zná, ať už x x nebo model trojku a ty a zkoumají varianty. Jak vidíte Standa trench. Tak to je to co mám od něj i equivalent to znáte to s tou menší baterkou long-range je to co je dneska dostupný a v podstatě Standa. Tady už se dneska nová koupit ani nedá ani ve skleníku. Nicméně na trhu existuje, takže tam volba tady je. No
Minuta: 14
a v trojce tady vidíte je teda volba jenom jedna a tady kdybyste chtěli jako. Zvažovat nákup té standard Range trojky. A chtěli byste vědět, kam zhruba dojede, tak určitě Doporučujeme zvolit vlastně tu volbu SK standard Range a budete mít zhruba představu. Mělo by to dojet. Přibližně jako na stejnou na stejnou vzdálenost jo být vlastně ta standard Range ve zkumavce sedmdesátku baterku a standard Renče v trojce má 50 zhruba, ale ta spotřeba je tam zase výrazně menší než že je ten dojezd je přibližně stejný, takže jdeme na to, zvolili jsme si auto a teďkon si ukážeme tu trasu to znamená. Budeme si to ukazovat na tom, co jsem dělal. Já to znamená ten první den, když jsem plánoval Kam pojedeme kudy pojedem a tak, takže vyrážíme, ať už to bude všude stejný. Tak napíšeme Beroun.
Minuta: 15
Tak a tady tady první věc, co se mi líbí, že to tady interaktivně dohledává, jak vidíte velmi jednoduše a klik. Je to propojený to start máme a cíl. Bren ve Švýcarsku byl ten první bod tady teda jako zrovna to jméno není úplně šikovných. Protože moc ho ty vyhledávače neznají, tak Switzerland. Jo, takže to máme a dáme getraut. To znamená nízký získej cestu a už nám to počítá. Tohle je v podstatě jako algoritmus, který evidentně vychází z toho nebo podobného, co máte v autě, co je strašně důležité si ale uvědomit, že tady samozřejmě to nebere v potaz živou dopravu jo na rozdíl od auta, kde vlastně když zadáte,
Minuta: 16
že Někam chcete jet, tak to bere v potaz i to, jaké jsou tam zácpy a podobně a třeba uzavírky a takovéhle věci. To vypadá, že tady rozhodně ty uzavírky třeba vůbec nejsou. Tady to je čistě jenom čistě jen Vlastně trasa to je první věc. 2. Věc. Není tady nikde definovaný s Jakou baterku vyrážíte a není tady někde vidět, kolik baterky budete mít, když dorazíte. Což není úplně šikovný. Předpokládám, že tady vycházejí z toho, že vyrážíte z 90% baterkou a že dojedete zhruba s 10% baterkou, což bývá jakoby standard, na co to počítá. Tesla v autě ty dojezdy, ale mohlo by to tady být napsané, to je jako první takový jako co by mohlo být lepší na druhou stranu. Co je tady super je to že asi Vidíte tady velmi jednoduše. Ty ty body ty super čárové velmi přehledně nic jiného vlastně tady není a vidíte, jak
Minuta: 17
dlouho tam budete nabíjet. A už rovnou tady vidíte vlastně ty časy, kolik byste měli být na těch supercharger a vidíte nějaký celkový čas. To je další věc to co je ale vůbec co se mi na tom vůbec nejvíc líbí. Je to úplně poslední. Tady to show Destination Charger. Co znamená to, když zmáčknete, tak vám to ukáže na té cílové destinaci ty Destination část, což je právě to na co byste měli. Ty cesty plánovat znamená jako na ty místa, kam byste měli potom následně vlastně dorazit. Tam se zapíchnout a dobít do rána. To je v ideálním případě to co je, ale tady blbý je to že ať už do té mapy, když tady klikám, tak je to neaktivní a úplně stejně tady na té levé straně, když klikám. Tak je to bohužel taky neaktivní, to zná tady tohle, to bych
Minuta: 18
teda vytknouti aplikaci, kde je vidět, že by byl prostor teda pro zlepšení a byla by to úplně dokonalý skoro teda, ale tohle by opravdu hodně pomohlo, kdyby to bylo interaktivní, mohli byste se podívat přímo třeba na booking.com by to bylo vůbec nejlepší, kdyby vocaď rovnou mohli vlastně ten hotel zabukovat. Takhle jsem to musel dělat tak, že jsem vlastně moc ať si to jméno pře Kopčil do booking.com a prostě tam si to jako Buková. Což není úplně ideální další věci tady samozřejmě vidět teda celková doba cesty 10 hodin zhruba a vlastně kolik je to kilometrů. Tady úplně dole vidíte, jaký jsou předpokládaný úspory oproti tomu, kdyby jste jeli na benzín. Tady vidíte, jak to počítají. To znamená, že počítají s tím. Kolik stojí taky 28 28 cm na km a předpokládaná cena benzínu a spotřeba blablabla.
Minuta: 19
Takže tady máte nějaký předpokládaný úspory. Takže to by asi bylo zhruba, tak všechno co se týká vlastně tohodle. Jinak tady samozřejmě jde udělat jako obrátit obrátit cíl, kde dokonce přidat další zastávku, což jsem taky využíval přitom plánování, ale už třeba tady není úplně dobře udělaný, že nemůžete si tady jako přehazovat mezitím. Není to úplně jako zase super mega Friendly, ale jako dá se to použít. Takže takže tady třeba můžete dát Lyon ve Francii a vlastně udělat si to takhle a ono vám to vlastně udělá cestu jo. Přes přes nějaký bot. Na tohle jsem potom třeba využíval, když když jsem plánoval tady tady dole v té Francii cestu, která byla mimo dálnice. Tak jsem tam musel přidávat tyhle ty zastávky, protože
Minuta: 20
tohle jako automaticky počítá s tím, že jedete po dálnici, jo. Takže když chcete potom třeba naplánovat nějakou selzink cestu nějakou prostě cestu pěknou také tak se to musíte si s tím trošku vyhrát, takže to asi by bylo všechno teda za tu Tesla aplikaci, tak teď se podíváme na druhou volbu, která je Teda upřímně řečeno to tak pochopil, tak mezi elektromobily se tam asi ta nejrozšířenější a to je abetterrouteplanner neboli, když by jsme si to přeložil i tak je to a to trošku lepší plánovač cesty nebo jeden z lepších plánovač u cesty by jsme dali nějaký doslovný překlad. Tady samozřejmě základním a první Výhoda je, že to není jenom o Tesle. Jo, jak jsem říkal, jsou tam vlastně všechny dobíjet, nebo nevím přesně kolik nebo z jakých databází
Minuta: 21
to čerpal je jich tam opravdu hodně těch dobíjecích stanic a je to poměrně jako aktuální to samé i s autama. To zná, když si tady dáme show settings to znám. Ukázat nastavení, což Mimochodem, jestli to otevřete poprvé, tak tohle tohle se vám objeví jako první, že musíte zadat vlastní Jaký vůbec máte auto a vidíte, že když jsi tady kliknete na model auta, tak jako ten výběr je tady opravdu masivní jsou tady podle mě asi všechny elektromobily dostupný v současné době na trhu, co je další super věc, tak jak vidíte, když jsi tady vyberu Tesla jo model es2015. Hunter jsem kliknul blbě. Tesla Model S 2000 Tak teď tu mojí jo, tak jo, tak vidíte, že tady s ním vám to dolů dvě dohraje vám to nějaké údaje, které zase jsou nějaký
Minuta: 22
obecný údaje v databázi, kde vidíte, že reference consumption to znamená jako nějaká spotřeba předpokládaná nebo to co je s databází zjištěná spotřeba. Tak je vidět, že je tady 210, což přesně odpovídá mojí jako průměrné spotřeby a roční kterou Zatím vidím, takže opravdu je vidět, že to je dobře udělaný. Nicméně teď v plánu dovolenou v létě. Takže si tady můžu opravit prostě na na těch 200. tak No další věc je reference pít to zná tady zadáváte, jakou jezdíte rychlostí. To znamená, že když dáte 100% tak to znamená, že jezdíte jako já a kdekoli. Kde je maximálka v podstatě jedete tou maximálku, protože já teda v Drtivé většině jezdím na autopilota, který to automaticky omezuje na to na tu maximální rychlost, ale samozřejmě kdyby jste tady vy jste jezdili
Minuta: 23
rychleji, což bych teda rozhodně neschoval, tak je tady třeba můžete nastavit 110 a podobně, jo. Další věc je maximální rychlost, tak a tady jsme třeba u toho, že třeba v Německu, že jo část cesty je přes Německo. Kde je část silnice nebo část dálnice je vlastně s neomezenou rychlostí. Takže tady třeba můžete říct, že je dobře. Je to sice neomezená rychlost, ale já chci jet maximálně třeba 130 tady to je třeba důležitý bod s jakým procentem baterky vyrážíte o 90% což je docela rozumný. To je právě to, co mi třeba chybí u té Tesla aplikace, která podle mě tohle tam má jako defaultně na Nejde to Ale změnit další jako vychytávka, co tady je, tak vidíte Years live data, to je teda jako hodně velká Vychytávečky, kterou zatím ještě nemám vyzkoušenou, chystám se na to, že tyhle ty věci všechny vyzkouším
Minuta: 24
do budoucna, takže tomu se pak budu věnovat, ale je tady možnost vlastně ten tenhle ten abetterrouteplanner propojit s vaší Tesla aplikací nebo respektive. Autem a on by věděl o tom vašem autě nějaké údaje. Jako je například stav baterky a takovéhle věci, takže potom byste rovnou vlastně to měli naživo stav baterky. Kdybyste vyráželi, protože celý tenhle ten abetterrouteplanner si můžete spustit rosněft v Tesle v tom browseru a tím pádem plánovat rovnou v té Tesle i s těmi nabíječka má od na to je to postavený, abyste to rovnou pouštěli vlastně z toho browseru z té Tesly, což dává jako smysl, tak další je potom procento. Na kolik Vy chcete dorazit na ten na ten poslední Charger? Tady jsem si s tím hrál předtím, tak tady to asi stačí 10% ale to co je to úplně důležitý ten gól, ale hrajou Charge,
Minuta: 25
to znamená z jakým s jakým procentem. Chcete dorazit na místo? Jo toho určení. No a tady to je třeba něco, co zase v té Tesle počítají, že jo s nějakými 10% tam má jako tady a je to je to počítání s tím, že vy dorazíte na místo na nějaký Destination Charger, kde se plug. Ne to je prostě 10 zapojíte a jdete si prostě ubytovat procházet městem restaurace cokoliv a to auto se vám mezitím dobíjí, už se to není částí té hlavní cesty. Jo, už se prostě dorazí na místo. Je to ten Destination Charger. No jo, jenomže já třeba tady jsem v tom brenu se neubytoval. Plánoval jsem zase jet dál. To znamená. Tohle je třeba šikovná věc, která tato aplikace neumožňuje. Kde já si tady můžu dát já pojedu dál. Takže já chci dorazit ze 70% třeba baterky, abych zase jako dojel dala mohl
Minuta: 26
potom jet a nemusel už jako dobíjet. No takže to jsme si dali nějaký základní parametry. Teď si tady Dáme teda odkaď, tak se zase si dáme Beroun. Tak a tady vidíte, že to taky je zase dohledává. Takže to je jako slušný stejně jako ta Tesla navigace. Bren Tak tady je nějaký tady teda, zrovna to ten Bren úplně ne dohledává dobře. Zkusíme ten les. Tak a teď když dáme plánovat cestu, tak tady je právě to zase další jako výhoda oproti Tesle, že tady můžete dát i nabíjení mimo ten Tesla supercharger Network, to znamená například i ionity a podobně a můžete si vybrat, jestli máte Celý konektor
Minuta: 27
a nebo již ademo. Já třeba cestuje nemám, takže pro mě třeba to šlo by bylo zajímavé, ale vzhledem k tomu, že mám supercharger zdarma a ještě ke všemu šarmu mám ten redukce je omezená na nějakých 47 km, tak by to byla úplná blbost. Tohle to dělat, takže samozřejmě zachovám supercharger Network. Tak teď se teď se vypočítává ta terasa. No, takže už se mi to vypočítal o a teď vidíte, že další věc, která Je rozdílná oproti. Tesly je to, že vám to dává na výběr nějaké možnosti vidíte, že tady mám nějakou Jednu cestu, která vlastně je ta původně, co mi počítala. Tesla to zná, to je tohleto, já tím spodem druhou cestu to je Ty nad tím prostředkem, co jsem. Upřímně řečeno jel já a třetí je tady
Minuta: 28
jako po té francouzské straně, kterou jsem se potom touhle tou cestou jsem se potom vracel. Takže já jsem jel tudy a teď vidíte, že tady právě přesně je to důležité, že dorazíme na místo ze 70% tam to je třeba něco, jak jsem říkal tohle v té takhle udělat nejde, no a teď Vidíme, že celkově tady máme. Dobíjení nějaký hodinu 51 za dejme tomu dvě hodiny celkově dobíjení a celková doba cesty je nějakých 9
Minuta: 29
to v těch velkých cenách. To znamená, už je to i v Eurech a v frankách přesně podle toho kolik na těch super částech to stojí vidíte s jakýma procentami dorazíte. S jakými budete vyrážet. Je to prostě daleko podrobnější, než ta Tesla aplikace to co je tady naopak nevýhoda je to, že tady když se podívám a jednak Teda vidím, že to není úplně ten braintree jsem chtěl. To je tady dole, ale je to zhruba stejná stejno asi. Vzdálenosti ne, že to teď nebudu řešit, ale každopádně vidíte, že tady nejsou žádný Destination čas. Není tady nějaký jednoduchý způsob nebo tady tady už jsou potom ty nabíječky, ale není to tak jednoduché, jako je to v té Tesle, že byste se jako u té u toho cíle si řekli, tak ukaž prostě nabíjení. No a tady potom mám ty jednotlivý nabíječky, ale to co je důležité zase
Minuta: 30
na druhou stranu tady, tak je to že to není jenom ten Tesla Network, ale ukazuje to i jiný nabíjecí systémy, takže se tady zkusíme najít něco. Což vypadá, že by mohlo být tohle. Jo tady vidíte, že tady je operated buy Tesla to znám Tohle jet klasický Destination Charger, ale tady to je třeba Rathaus Parking Mimochodem, tady se myslím Zrovna parkoval, takže si dáme čaj a Homepage. No a on vás to vezme vezme. Vás to na stránky přímo do toho parkovacího místa nebo respektive to parkingu jo, kde tady přímo vidíte informace o tom o tom parkování teda o tom dobíjení zná.
Minuta: 31
Tady je vidět. Jo to je přesně toho tady jsem viděl, tady jsem viděl vlastně, jak tam byla nějaká teslička z Norska tomu víc dalším videu, takže No a tady právě se koukám, že já jsem tam to bylo plné, takže jsem tam ne nabíjel, tak se jenom koukám, jestli to je Jo je to tady kostenlos. Co znamená, že je to zdarma součástí toho parkování, takže to je zrovna tady kdybych bývalo to bylo volné, kdybych to teda jako potřeboval, protože já jsem to nepotřeboval, že jsem byl dobitý, ale tady bych se třeba mohl zrovna nabíjet zdarma v té garáži součástí toho, že jsem platil zaparkování, takže to je To je zhruba asi tak všechno k tomu abetterrouteplanner. No a jako třetí si ukážeme i v Trip Planner. Zase nějaká
Minuta: 32
veřejná prostě databáze těch dobíjecích míst. Jak vidíte po celém světě. To znamená není to jenom o Tesle tady trošku jiný design, ale co je důležité. Tak vidíte, že tady zase jsou výběr ty elektrické auta. Víte, že máte na výběr všechny možné, ale Tady jich je tedy výrazně méně než v tom abetterrouteplanner u Nicméně zase na druhou stranu je tady to moje auto dokonce i s těma 21mm a kolama. Tady má se zase Speed Multiplayer rychlost, jestli chcete udržovat tu tu maximálku nebo nebo něco víc. Tady to není v procentech, ale to v násobcích co je zajímavý. Tady je už i jako teplota kabiny, což třeba tam předtím nebylo. Takže tady si můžete dát kolik je v kabině. Kolik je venku, ale tyhle ty věci mají
Minuta: 33
tak malý vliv teda, že úplně tady dokonce si můžete dát i rychlost větru, jo, prostě kolik máte naloží. No jo je to je to výrazně teda jako podrobnější. Co je tady důležité. Tak jako defaultně je tady vlastně 100% nabíjení jako naplno. Což asi nebudete dělat i když jako na tu Trip teda to jako jednou za čas udělat můžete. Jo Takže ne, že ne. Jo, tak mohli byste to tam nechat. No a tady je zase buffer Charge, to by mělo být vlastně to když Přesně tak, kolik baterky je, když dorazíte na místo. Tak to bysme měli nastavení a teď. Trasa takže zase dáme Beroun. No a tady už vidíte první rozdíl. Tady se teda nic nikde nevyhledává.
Minuta: 34
Dáme tady Bren. Dáme roadsteru strčil z tak. Ani si to nenajde. No a to je právě jako nevýhoda tohodle, že to není tak úplně inteligentní. Zkusíme to takhle. Se to bude úspěšnější, jo. Takže tady musíte mu trošku napomoct. A říct mu jako která je to země. Kam chcete cestovat. No a tady jak už vidíte, tak tady je to trošičku takový Děkuji. Ošemetný s tím ovládáním a jednak s tím kolik informací je tady vidět. Jo, že tady to je dobrý, že se to dávají takhle vypnout a tím pádem jsou vidět jenom superchargery dobře.
Minuta: 35
Jinak tady po cestě by byly vidět všechny možné nabíječky. Což si myslím, že je trošku jako zbytečné. Ale zase na druhou stranu je to Je to docela dobré, když si chcete třeba udělat pauzu někde jako podívat se do nějakého města někde po cestě, tak si tam můžete hodit nabíjení šikovný a ještě dobrý je, že to zdravit roste ráno, takže Jinak ta cesta tady vidíte, že se nabídne jenom jedna stejně jako hosté Tesly. Tesla navigaci. Tentokrát je to ta, kterou jsem jel já rovnou, takže tahle je ta jako ta prostřední těch z těch tří, co se nabízeli v tom abetterrouteplanner a můžu tady ještě zkusit dát vlastně jak jsem to zadal úplně stejně v tom aby to jenom že tady jsem dal teda 70% Dáme to kalkulovat znova. tak zajímavý.
Minuta: 36
Tady se na tužku změnilo. Jo, tady nám to přidalo nabíjení trošku jinde. A Přibyly tam Přibyly tam ty superchargery. Byli tam výrazně tam přibylo teda superchargeru. Jo, akorát, že nevím, proč mi to tady dalo Westend. Počkej to dalo Vestec no to není úplně rozumný teda. Už mi to tady přidal. Vestec tam a zpátky úplná blbost. No takže tenhle ten tenhle ten je takový trošičku trošičku jako méně šikovný teda zatím Asi z těch z těch všech. A jak vidíte a úplně stejně, když jsi teda vlezu. No
Minuta: 37
ještě ke všemu to tady dělá tyhlety. zlatý nešikovný na to ovládání těmi prsty nose Takže když jsi tady Jsi tady vlezu. Zapnu si zase zpátky ty nabíječky. Teď by jsme tady někde měly být ten Rathaus. Rathaus nemá nabíjení, takže je vident. Ně to dokonce nemá ani stejnou databázi jako ten ten abetterrouteplanner. No takže asi zcela evidentní, proč teda ten abetterrouteplanner se využívá víc, protože tady teda Upřímně řečeno, jak je vidět, tak toho není tolik jako v tom abetterrouteplanner a to ovládání je takový jako ne šikovnější. No nicméně prostě Proti gustu žádný dišputát. Může se to někomu líbit
Minuta: 38
víc, takže je dobré si to ukázat, ale myslím si, že asi si vystačíte s tím abetterrouteplanner. Ty jo, tady jsem ještě chtěl ukázat to je taky to je docela zajímavé to myslím, že nikde jinde nebylo a to je tady to spodní informace, co znamená jak dlouho jedete. Jasně to tam všude bylo, ale kolik spotřebujete energie. Kolik je průměrná spotřeba na kilometr? Kolik je Jasně převýšení tady. Upřímně řečeno, jo, tak spotřeba. Třeba u mě vlastně byla jiná byla menší, než tady se píše. To znamená, že to není úplně není to úplně dobrý, no. Dobře jste si pustili moje video. Doufám, že se vám líbilo. Jestli jo, tak dejte like, jestli se vám líbí můj kanál. Zmáčkněte odebírat zvažujete koupit Teslu a Pomohl jsem vám tom rozhodnutí využijte náš refferal kód dostupný dole ve videu. A pokud vás
Minuta: 39
zajímají úplný finesy a věci, které jsem ještě třeba nevydal. A nechcete koukat na videa s reklamami potom. Určitě doporučuji začít odebírat přes penzion a staňte se mým patronem, ať vám to proudí.

Předchozí video

#103 Tesla SC Poysdorf (Rakousko) | Teslacek

Další video

30. NAROZENINY