Chceš podpořit tento kanál? Staň se PATRONEM!

#10 Baterie Výhody část 4 | Teslacek

Na webu teslacek.tv najdete také prémiový obsah, který je dostupný celé komunitě. Chcete se stát členem komunity? Informace jak na to naleznete v článku podpora tvorby.

Jaké jsou výhody pro auto, když jede na baterky? Top výhody Tesly ohledně umístění baterií.

Automatický transcript

Minuta: 0
Takže ahoj všem. Máme tu další díl. Pořád se bavíme o baterkách, tentokrát si řekneme výhody baterií vůbec pro ty auta, jo, jak je výhody toho, že tam jsou ty baterky ještě než se do toho vrhneme, tak se pojďme tady ještě rekapitulovat, jak to vypadá asi ty baterky pro tu Teslu. Já jsem předtím těch předchozích videích tam udělal Krtek a tady jsem našel na internetu úplně krásný znázornění otvory dole vidíte linku, kde si můžete nastudovat celý článek, kde ukázali, jak to asi vypadá baterky poskládaný také na přeskáčku krásně a asi obložený nebo mezitím vložený také do lesíčka ten plech klidu a v něm koluje ten gel a dokáže úplně super menežovat ty baterky a má a brusky dlouhou životnost.
Minuta: 1
Teď dělá ty baterky monolitický a tak dále. To jsme si říkali předtím. No a teď se pojďme podívat na to, kde ty baterky si vždycky jsou ty baterky fyzicky jsou v podvozku. Jo vyskládaný, což je právě ta jedna z těch největších výhod toho, že tam jsou ty baterky pro ten automobilový průmysl, proč to tak je? Protože Dejme díky tomu dosáhnete strašně jíšky těžiště vozu, jo zase. Kdyby jsme to srovnali s těma spalovacím motorem. A tak tam má to zase to dilema, že ten motor musí být den, tak musí je u tebe před nebo vzadu pádem. Je to auto těžký na předek nebo zadek a ještě ke všemu prostě ten motor stejně není nikdy jako úrovni kol, ale je vlastně nad tím, co způsobuje, že zatáčkách se to jako k prostě má to velký problém nebo velký ty osová ní prostě do zatáček, kdežto ty
Minuta: 2
baterky můžu. Na stejné úrovni nebo dokonce je malinko nižší než máte vlastně asi těch kol. No a díky tomu je to neskutečně stabilní. Jo a v podstatě největší sporťáci na světě, že jo Ferrari a podobné. Taktik řešení tenhle ten problém tak, že ten motor vlastně rvou do prostředka auta, jo. Aby totiž ještě bylo co nejvíce prostředků vozu, jenomže Samozřejmě to je potom tady do toho, že máte to jenom jako dvousedadlový a ještě ke všemu máte hned hned za hlavu. Máte prostě Dobrovský motor, což taky není úplně jako tady máte prostě úplně super jízdní vlastnosti nejlepšího sporťáka na světě, ale přitom je to standardní auto, takže super jízdní vlastnosti. Díky ten moře jezdili těžiště další vlastně výhoda, která souvisí to s tím že ty baterky samozřejmě to chemická jsou
Minuta: 3
tam nějaké Sloučeniny, které nejsou úplně dobré, když by se nějak jako silou zamíchaly. To znamená, kdyby tam došlo k nárazu a jako brutální těch baterií, což by mělo za následek minimálně požár nebo i výbuch, takže to je samozřejmě něco co se hodně toho vyčítá, že to je nebezpečné, takže Tesla má právě nejbezpečnější baterky ze všech zase, protože to bylo vlastně. První věc, kterou bych jenom nastoupil do Tesly, tak začal řešit někoho bezpečnostních baterek a další věc je, že oni to řeší tím, že v podstatě celý ten spodek je vlastně pancéřový pancéřové jakou uložení těch baterek, že ze všech stran. Ty baterky jsou chráněné, aby se jim nic nestalo jo, což má zase jako vedlejší efekty, celý to auto. Jak jako uzavřené. Tak vlastně tam takový příjemný Benefit speciálně pro nás jako žijící v České republice nebo i Němce. A to jako jsi ta střední střední
Minuta: 4
Evropa, kde jsi. To jako podmínku nic, tak je to super ochranná toho spodku auta a vůbec všech částí, že tam tím, že je to celé zadělaný taktiku, nehlaste se tam nemají kam dostat jo další jako výhoda je, že vlastně ten podvozek díky tomu, že pancéřovaný a že vlastně tam je to všechno vedení elektrické jako schovaný modrá tam, tak zespod to auto nemá žádné vedení. No na rozdíl od spousty spalovacích motorů, který tam mají různý hadičky prostě vedou zespoda. Jo a potom, když na něco najdete, tak tak prostě máte problém, protože tam děláte spodkem tak tady jako velký velká výhoda díky tomu, že to je asi pancéřovaný taky, když prostě najedete na nějakých jako pár šutrů, nebo prostě přesně co přijedete ten podvozek, tak to nevadí. Pokud teda samozřejmě nenajdete na nějaký špičatý šutr. Takže celá váha auta prostě suchu. Prostě napiš pytle Šutera nabrat. Jestli tam jak Jánošík. Jo, tak
Minuta: 5
to samozřejmě pro Ale jinak tohle jako velká výhoda další další věc, která s tím souvisí je to že tím, že je to vlastně jako jednolitý a plochý, tak je to dokonalé a dokonalé aragonského, takže zase ten vzduch se dostane pro auto, když se tam nějaké dostane, tak tak není žádným způsobem prostě narušovány. A to je další jako výhoda tohle konkrétně třeba u Tesly jo, když se podíváte na nějaké videa BMW g31 má jako jeden za druhým. A je to prostě problém, jo, takže zase jako každý ví, jenom se to řeší nějak. Tesla mi to tu jako vedlejší. No a co mám to další přináší jako vedlejší Efekt je, že díky tomu, že to je vlastně celý jako pancéřový a celý. Je to velmi robustní se to vlastně tvořený jako celý podvozek, tak se tím zvýší jako brutálním způsobem tuhost celé karoserie, což teda na jednu stranu je výhoda jako samozřejmě
Minuta: 6
zase. Na ty jsi prý jízdní vlastnosti, kde to auto se nekroutí a tak jestli sedí to auto celý úplně jak jsi špendlení, ale co je jako největší Benefit, který právě v tom Tesla zase dominuje, tak to je totální bezpečnost toho auta. Jo mimochodem. Tesla současné době zabírá první tři pozice v bezpečnosti aut od různých nezávislých bezpečnostních organizací a konkrétně to je první. Dneska je druhý a třetí, takže to pravda. Je vidět, že ta bezpečnost je na prvním místě. A je to Je to super zase věc, která která vybočuje ta Tesla od konkurence. No tak jo. Takže tím by jsme si řekli o tom kde Ty baterky jsou A3, bude to dobré. Takže ať vám to proudí.

Předchozí video

#11 Tesla Master Plán | Teslacek

Další video

Jan Mašek (Red Button) o spolupráci, inovacích a komunitě Red Button