Celý záznam je dostupný na PATREONU

Tesláček: Zkus si tohle se škodovkou…

Tesláček je YouTuber, která natáčí videa o Tesla. Na dnešním IRL streamu jsme vyrazili v Tesla Model 3. Moje poprvé. A bylo to wow! 🙂 Zajeli jsme se podívat na Supercharger a na konci videa mě čekalo překvapení, které definovalo, jakým směrem se bude vysílání dále vyvíjet 😀 Tesláčku, díky!

Tesláček YouTube
Tesláček Patreon

Automatický transcript

Minuta: 0
Já bych si chtěl dát dozadu věci. Jak se používá tady ta klika Palcem a zmáčkneš ona Vyjede a otevřeš. Takže tady palcem zatlačila, ten jste jako vylepšovák jo, nebo to je design a No ne, to je design a zdravím vás na dnešním vytírání a dneska je naším hostem tesláček jeho žen a jeho tepláky, jestli to jde tam věci a jdu si to zasednout k tobě. teda Kde máš palubní desku z minulosti? To je hustý fakt hustý. Jako že máš
Minuta: 1
Říčan ne? Aha, já nemám řidičák, já jsem tady nahoře, ty vole, to mi musíš říct, že se něco chystá. klauni Míšo nastartováno, nic se tady nestartuje, ne mačkáš tady žádný tlačítko Start prostě jenom na sedneš a jedeš této naprosto nepopsatelný a bohužel
Minuta: 2
prostě pořád to jenom musíš opakovat dokola, ať si to lidi. Vyzkoušej, protože není nic než jako vlastní zkušenosti. No jestli to člověk nevyzkoušíš, tak to nikdy nemůže pochopit prostě no a ty tohle to testu jsi říkala konektory. V tomhle s oktávkou neformální rozhovor. Ale to je jenom toho, jako jestli to někde lícuje nebo tak a píšu to neříkej nikdy v životě nebo tě mám tam nejeli. To je ten důvod, proč jsem si udělal ten kanál existují fanatický obyvatelé obdivovatelé Tesly je to jsou to jde co? Myslíš
Minuta: 3
si, že spíš jako ten pana Titan emise to ve zlým, ale ten fanaticky a nebo si Hele je to tak, že já jsem vlastně člověk, který jako obdivuje lidi, co se snažím změnit svět. Jako je například jako byl ten a bohužel Steve Jobs, nebo třeba i částečně Michael Dell a vlastně jako teďkon mám teda ten jako z nich bezkonkurenčně teda nejvíc. Jo a teď jedeme na autopilota Mimochodem. Takže takže vlastně to je asi jeden z hlavních důvodu, jako proč se mi líbí ta Tesla, nebo proč jsem se o ní vlastně začal zajímat, že to je prostě něco k tetě zastavuju. Jak to že to Tesla věděla to Když jsou tři pruhy mi to nevyjde dáme napadlo se sama rozhodla zabočili do toho pruhu,
Minuta: 4
který jede rovně a koukám, že jsou tady šipky na displeji ten poslední firma došla, takže slaví. Do jakého pruhu si zařadit nepřijde. Ona tady To bylo o tom, že ona jela rovně jo, ale ona prostě sleduje jako ty pruhy, že jo, já jsem v tom pruhu, tak ona zůstala v tom pruhu, vlastně, ve kterým jsem byl a jenom vlastně úplně přesně digitálně jede prostředkem prostě no a ta zelená. Tak jsem na to jako nehrabal semafory jsou zatím ve fázi, že je to ukazuje, že vidíš. Jako zelenou červenou oranžovou, ale zatím to na ně nestaví toho autopilota. Používáš ho, tak je mi jasné, že teď mi ho chceš ukázat, ale reálně kdyžtak v provozu, tak jak často ho používáš 99% času fakt žena jako žena je z toho na prášky, protože já jsem takový ten na tu to prostě chce testovat. Takže takže prostě jako to až náhradu prostě, když tam jsou také kužely
Minuta: 5
nebo něco, tak schválně zkouším, jestli už je to pozná, že ona se ta Tesla učí. To je právě ten rozdíl, jak vás a ta Tesla udělala to, že to svěřuje ty umělé inteligenci. A tady ty zvuky zapínání a vypínání autopilota. Jakmile se topilo zapne stane se nějaká situace, kde já do toho hrábne, tak vás ptát a platový ona si vezme tu sekvenci a zkoumají to v Tesle. Proč se tak stalo a se to a ta měla inteligenci cestou učí, proto se to je všechno na světě vlastně tvoří takovou velikánskou síť nadávají informace o každé zatáčce každou zatáčku, když Tesla projede, tak zastavuji v zatáčkách to dá se to tak říct. Ale oni dneska už těch jak mají tolik, že takovéhle triviální věci jako zatáčky nebo prostě když je dobře, když to v pohodě už to už vůbec jako neřeší, ale spíš takový si to
Minuta: 6
znamená takový ty případy, které jsou jako výjimečný. Tak to je to, co vlastně oni studují. A mimochodem se právě našem kanálu začal. Seriál o umělé inteligenci, kde kde Stopnu ve svém vysvětlovat postupně, jak funguje umělá inteligence natáhnout vole. To pípání je přece jenom máme nařízení je v Evropské unii, že se nesmí používat asi autonomní řízení a autopilot je oficiálně vlastně takhle level 2. To znamená máte věnovat řízení. Takko jako být dozor toho, že se věnujete řízení je o tom, že musí musí jasně teda ta Tesla jako detekovat ruku na volantu a tady třeba je jak ty ses ptal, co se stane, když teď slyším, že to jsem tam týdne. Tady se ukáže to ještě mám každou potom dámy a pánové musíš dát ruku na volantu. Co se stane, když bys to dokonale zatezova jako ona nemá čím dál víc a potom vlastně se
Minuta: 7
rozbliká a pak to vypadá vlastně pomalu to začne Začne jakoby zpomalovat. A hodí to Ivan blinkry jako vačky. že se třeba jste mohli dostat infarkt že jo prostě jako nejste nejste jako psala mohla se stát nějaká krizová situace s vámi a prostě nevěry Jo teď to tady začíná blikat a Akorát že je to potom jako když jste infarkt nemáte a jenom prostě na to kašlete tak je tam věc Má to svůj Terminus technikus Dostanete se do auto pilotního vězení a to znamená že to auto vám už nemožný tohoto chvilku a zapnout Tak jo dáme Pavle můžete vidět v slačka, který neřídí, teď to samo sjíždí to, že ono to ví, že že vlastně to ne ten Navigate on to znamená, že on ví, že mi tady sjíždíme sám Dal blinkr sám vlastně sjel a teď vlastně bude kroužek to zatáčku. Akorát že tam nebude možná
Minuta: 8
moc velká, tak nám to tady napíše hlášku z Evropské unie, že že ta zatáčka je moc prudká, že bysme měli převzít, ale vypadá to dobře tady tady píše Navigate on autopilot končí za 50 metrů za 25 m a to znamená, že už jako budeme muset jeho navigate to pilot skončila. Teď už zase jenom jako kruhový kruhový objezd ještě neumí a že Ale to ale nicméně zastavil sám a čekal vlastně na mě, abych to rozjel primárně, je to vlastně jako na dálnice, ale Tesla. To je další jako rozdíl oproti ostatním otomobil kámoše Tesla. To pustí jako kdekoli to. Hardware a software umožní, tak vám dovolí to pustit. To je jako ten ten rozdíl oproti ostatním, že ty ostatní to mají v Drtivé většině jako na dálnicích a ona vlastně zároveň tím, že také dovolí, tak to mě přijde zajímavý. Tak to ne, že ty tady na tom displeji. Tak vidíš vlastně i protijedoucí
Minuta: 9
auta. Já teďkom pojede auto, tak to tady bude vlastně vidět a to je jako. Ono se to dá dokonce i takhle tady vidíme za sebou Auto jakože seznámili auto. No, tak no jasně, tak já se nemusím otáčet. Stačí jenom takhle udělat a Náchodem vidíte i že to auto svítí. Jo, takže takový to jak to známe z toho slavného českého filmu, že jo. Vrchní prchni, jinak stěrače stírají světla svítí není potřeba podívám a vidím to na silný a kde jsi říkal Kolik 90% času, že jezdíš na auto, ty vole, ale Ty zatáčky jsou trošku stačit na to říkají. Všichni kdo to kdo to zažil poprvé. Já jsem nad tím přemýšlel a ono je to proto, že ten autopilot vlastně držíte auto opravdu digitálně v prostředku. Když to člověk, když jeden tak automaticky vlastně zatáčce najíždím, že ty to nemáš, tak
Minuta: 10
najednou se toho bojíš jo, že to není prostě jakoby lidské chování, ale na to si zvykneš a je to v pohodě. Říkal jsi, že jezdí 90% času nám teplo, takže Nevíš, kde ta červená? Já jsem nevěděl, že to projíždí, tak tam v křižovatce. To je pro mě docela jako překvápko. To já se omlouvám, já jsem fakt teď dost přesně věcí. Ano, to je naprosto normální. Prodává se ti někdy situace, že ne, že byste se ocitl blízko. K nehodě, ale že bys řekla učit, tak jako taťka to bylo těsný, to se právě vrátil zpátky k té tvojí otázce k tomu fanatismu jo? Tak jako já jsem dá se říct jakoby. Tesla nadšenec nebo fanatik, možná mi někdo řekl, ale třeba právě to studium výměnný tendence, kterým se vicom-vino jako přes rok, tak mě jako ukazuje
Minuta: 11
i to, že ten maska Jako podle mě nemusí úplně ve všem jako Nebo úplně všechno vidět jako správně jo, třeba zrovna jako s tou umělou inteligencí tady začíná. Vidět jako zásadní rozdíl. A to je v tom, že vlastně maska tomu tak strašně věří, že tak to samozřejmě ní přijde tak brzo, že vlastně jako nehodlá nehodlá řešit jakýkoli dozor právě lidí a řeší ho jenom tím volantem je Markovi maximalista v tom, že ráno tom a potom konsekvence a mě třeba konkrétně se stalo a ve videu asi někde říkám voo vlastně servisních prohlídkách nebo v servisních údržbách na sto kilometrů, tak to tam říkám, že jsem měl nehodu na dálnici a já jsem prostě usnul a to autopilota a proto že vlastně desek usnul na autopilota. No ty kráso. A naštěstí
Minuta: 12
teda to bylo jak se ta naše dálnice vlastně není dálnice. Ty spíš jako parkoviště, takže naštěstí tam nebyla jako moc velká rychlost. A bylo to prostě v takových těch koridorech, takže tam Tam jako takový ten takový ten koridor prostě byl trošku vybočený a asi to dneska se do toho otřela jo, protože právě třeba tohle to jedna z věcí, kterou jako to jenom to bylo ještě nezvládá vlastně jako že tam do toho to auto vlastně jako rychlo. A to mi teda probudil samozřejmě. Takže jako nic závažného se nestalo a Nicméně jde o to, že kdyby vlastně mělo rozchození. Děkuji sledování člověka, což je podle mě daleko důležitější vlastně u toho autopilota, než to, že to držíš, tak jestli se koukáš, že jo, tak vlastně
Minuta: 13
by to auto zareagovalo daleko jako dřív, že protože tam měla něco Dneska je schopná rozpoznat. Takže by sis to představoval tady na tom displeji prostě. Jakou kameru co bude z domova tady nechce řešit. Prostě cigára tyhle soukromý, ale prostě na to bylo tady. Takhle to vypadá teď zrovna teď si můžeme ukázat krásnou ukázku něco čemu se říká nabíjení, protože ty super čas, že tyhlety 2. Generace, který tady jsou, tak vlastně oni vždycky ty dva stojany. Jako jsou tady vidět, jak oni Sdílej
Minuta: 14
spolu vlastně napájení. To znamená, že je právě slušnost již tady takhle nabíjejí, tak vždycky se nabíjet takhle od auto, protože bychom si navzájem vlastně sdilek triku, takže když to není potřeba tak tak se to tak se měj a takhle takže proto tak až mu tady teď na přeskáčku já Ukážu vám jak se vystupuje z Tesly. Jo, kdyby náhodou jste byli v teple. Tak netahat za tady tohle to tady je tlačítko, které zmáčknete a dveře se samy otevřou. Pohlreich Tak ukaž jak se Tankuje tady stojany V2 verze 2 superchargeru, tady je vlastně tlačítko, kde
Minuta: 15
který zmáčknu a otevře se to si děláš srandu, otevře se to nabíjecí port a tak to je to zadám. A tady je se můžeš tady je taková dioda, kde prochází negociace s autem pozná teď teď probíhá komunikace s autem. Kde se jako vyměnil informace, co to je za auto, jestli má povolení nabíjet nebo kolik a tak dál povolení zabíjet, že jsem že přesně Se nenaučím někdy dáme na pana. No a takhle to potom vypadá v tom autě pozná tady tady se ti ukáže baterka teďkon zrovna nabíjím a 700 km za hodinu jako rychlostí, to je
Minuta: 16
hodně Teďka vlastně mi to došlo 730. No takže poslouchejte. No je no, takže to mám do Bruntálu a zpátky a teď jsme přijeli, tak bylo kolik 26 28 něco, takže teď mi 20 minut 23% jsme 25% a bude nám trvat 35 minut, než se nabije baterka na 100% Tady si můžeš říct jo tady tohle, to je právě. Jedna z věcí, co máte slanak o fakt vymakané, že si můžeš říct, že když potřebuješ třeba jenom trošku jako když když prostě potřebuji jenom kousek, tak vlastně do 50% a tady vidíš, že to je 10 minut. Jo jakmile ty zvedáš vlastně to nabíjení, na to jsem taky dělal video baterka, ať
Minuta: 17
tam vysvětlují asi nějak to funguje, ale princip je jednoduchý, čím vlastně více. Blížíš ti 100x víc, než jsem tak jim to trvá déle času. Jo, když když bych to tady dal vlastně tady do stovky a tak jim vidíš, že tady Tesla má napsáno Trip znamená, že to je prostě na dlouhé štreky, to není na denní ježdění jo, tak už je to rázem hodina, ale to je prostě to. Ty nepotřebuješ, protože to je plná baterka a To zaprvé nedělá té baterce dobře dobíjet jako pořád dodostav procent, což je Mimochodem důvod, proč všechny ty baterky odcházejí z mobilech a podobně, protože se to furt nabíjí do 100% takže ale to auto vlastně umí. Že ty si dáš. Táta jí do 90-ti nebo klidně do 80. Jo a vlastně a vidíš. Jsem se ti mění vlastně ten ten ten čas. Jo a teď kdyby jsem například jel já, protože spousta kritiku, tak říká, že ta Tesla je blbá v tom, že musíš furt čekat. Jo, tak kdyby jsem se třeba rozhodl, že by jsem chtěl jet Teslou do Bruselu kolikrát
Minuta: 18
nebo i jak by to v srdci té cestě znamenalo, kolikrát bych musel třeba zastavíš. To je něco co vidí to jenom v Tesle. Jo to žádná jiná automobilka zatím nemá napiš až Brusel Brusel Belgie, tak A mimochodem tady to červený, tak to jsou To jsou ty rychlonabíječky to vrátit a Tesla můžu tak sám, že jo Mimochodem tohle je mega hustý ifreq maska. No, že když na to šel dneska večer na západ slunce 20 57, máš 20 51, jo, že on ti prostě těsně před západem Slunce podle GPS Kde seš, tak se ti jako smavý obrazovka, není to podle sluníčka, ale je to podle prostě jako polohy, že ho zeměkoule a tak dál. No tady na to jsme vůbec. No takže Každopádně Tady se můžu podívat můžete stáhnout
Minuta: 19
aplikace. No a ono ti to ukáže, kde vlastně ty na těch nabíjecích stanicích, tak se máš zastavit a na jak dlouho takže tady by jsme teďka měli stát 30 minut pak bergheim u 20 minut a tady 35 minut, no, co s tím jsme schopni dojet do toho Bruselu a tam bys měl. Já je tak hele jako 20 minut přes pět minut. To je docela pohoda ne, protože to máš přesně na mysli. To jsou jsme teď vyjeli z blbých v těch Krkonoš a stejně jsme se po cestě stavěli někde u Mekáče, že jsme půl hodiny stály. Tak to je asi ten princip, ne, že to jsou ty jsou prostě stejně jednou za tři hodiny jízdy 5 hodin jízdy s někde zastavíš na kafe. A odpočineš si a přitom já vás ti říkám, že Tesla model 3 je opravdu jako eliminující
Minuta: 20
všechny jako důvody oproti ropák, ovi tady máme ty Čechy, že jo. A tady jak jsem říkal, tak máme raz dva tři čtyři zatím superchargery, kdežto, když vyjedete hnedka tady třeba za Humna, že jo, jak říká jeden můj patron, kde krále Miroslav, tak je tady vidět jak Jak je to prostě hustý, já tady zase třeba často se setkávám s tím, že jako v elektromobilu si jdeš Na záchod, kdy jako chce to auto a ne, když chceš ty jo, že musíš jako vydržet vlastně do té zastávky, to je tady právě třeba jako v tom té západní Evropy, když je těch super, že máš tolik, tak asi tohle taky není pravda, protože A to jsem si taky zažil vlastně s tou cestou té Francii, kde prostě 13 měli hlad. A ona nám to ukazovalo prostě, že dojedeme do supercharger třeba v jednu, ale to už bylo prostě pro nás moc. Jo jako, že to už psali. Myslím něj hlad jako už to kouknu do mapy, kde se kde jakoby bližší supercharger, ale
Minuta: 21
asi jako jsi jel jsem tam dřív, že jo a došli jsme si na oběd dřív, jo, takže jo další věc, která prostě není pravda jako dneska a jenom by jsem chtěl říct, že teď to ukazuje 46 procent, což teda se nabíjí rychleji, tak mám jako tady je napsáno. Kurent 139kč to platíš nepředpokládám normálně. Možná ale jak Jak zaplatíš tady nejsou na benzínce. Není tady napojený na účet, kam ty dáš kreditku a to se ti všechno strhává samo. Jasně, takže prostě absolutně Bez doteku vlastně vůbec neřeší, podíváš se, jestli máš 150 Kč a Jediné, co je další jako důležité zmínit, že vlastně to nabíjení je poměrně levný, protože to je
Minuta: 22
myslím tady taky vědět, když se podíváme na to, jak to tady myslím, že je Jo tady Jo je tady vidět Sharks jo. Takže tady jsou vidět jako kolik to stojí, ale důležitá ta položka pod tím jo, to je další jako věc, kterou ty ostatní automobilky. Zatím vůbec nijak neřeší a to je i další z To znamená, že když někdo A nechávám zapnutý auto a prostě odejde sice a do kina. Jo a vlastně všechny ostatní. Jako nabíjecí stanice. Tohle to neznají jako tu ájinu feat, to znamená jako v podstatě jako flákači pokutu. Dá se by se to dalo asi přeložit. To znamená, že tam prostě necháte auto a to auto Už je nabitý a přesto tam blokuje tu nabíječku pro ostatní lidi na nabíjení a to je samozřejmě jako velký problém elektromobility, protože jakmile blokujete to nabíjení pro ostatní, tak vlastně tím strašným způsobem omezuje. To je vlastně tu dobíjecí cítím, tak Tesla vyřešila tenhle ten problém tak, že tady má pokutu z stání
Minuta: 23
na nabíječce a ve chvíli kdy se vlastně skončí to nabíjení, tak vidíte, že vlastně to ta pokuta 11 Kč za minutu. Co je dražší je když na tebe čekal taxík. Ano přesně naschvál, aby právě. Zablokovaný Nemáte tam pět minut je tam, takže není to jakože hned by se to jako zapnulo, ale a to je přesně ten důvod, ale vidíš tady už můžeš natočit, že přijede tady byli tři a už jsou všichni pryč, jo, to je další věc, jak prostě někde se objeví fotka, jak jsou plné stojany, jenomže nikde už neukáže fotku, za 5 minut mi už to zase prázdné, že jo. Jo, to je prostě jenom se do postele Autoforum, který je největší hejtr prostě elektromobility. A na to užíváš. Hele Pojďme ven možná ještě dokud je světlo je No to je dobrý nápad. Já
Minuta: 24
to na těch 100% aby jsme dostali pokutu. Hele jedna věc, kterou jako používám s oblibou, tak je že jako většina dívce mě motor, tak si můžeme Ukaž motor ukaž motor. Takže za prvé. Za prvé vlastně otvírám to aplikace mobilní, který není úplně malý a většina elektromobilitu skončit s tím, že že tam má kabely, protože na něj permanentně zapomíná nabíjecí kabely a kabely se hodí různé redukce a tak takže takže vlastně to je to zabraného ty kabely a tohle to je přední kufr. To je přední kufr kufr a tak mi pak ukázat i zadní. Jak je velký To by mě zajímalo, jestli můžeš vzít rodinu sebou na dovolenou a vejdete to se dá ne?
Minuta: 25
Je opravdu hodně velký ono to tady Nevím, jestli jo, ty to Rozsvítí se ale ono to vůbec ale tady máme nějaké překvapení. Standík u Já jsem nenašel, že jsi měl včera narozeniny, tak si děláš srandu, tak jsem si dovolil tady udělá kocoura kanálu. Já mám červenou. Tak děkuji, ty jsi první člověk. Co mi dává dárek na narozeniny, my jsme ještě neměli Slavonic, takže můj první dárek na narozeniny. Co to bude znamenat pánové, tak uděláme tady rychleji už jo, tak to jsem ještě nedělal na live streamu už vůbec ne hodný, tak ještě udělám znova Showdown dámy a pánové teslacek jet obrovské, jak to dělám tady obráceně. Jo, když
Minuta: 26
mu dát odběr a dárky a zase prostě. Ten balzám, musím se přiznat. Nechal jsem si to zabalit. Ale viděl jsem, že na kanále si občas něco dáš. Tak jsem si říkal, že nevím, co teda ne. Nebo jsou dobrý, ale vevnitř ještě malý překvapení. I tak tohle je vlastně taková sběratelská edice, protože tohle dávám svým patronům po roce po roce vlastnictví a Patriot dáváš ty náramky jo? No, takže teď jsem to tak že jeden
Minuta: 27
dětský a já nevím, jestli ty máš dítě nebo to jsem nenašel někde, tak to nemám, tak proto jsi to nenašla, tak jeden máš děcka jedeme do školy. Jo jo přesně tak, ať udělá mi to radost mám na večer tady koukám, že to je kamera další kamarád tady tady vidíš, jak mi tady kecáme. Tohle je taky dobrý. Již sama vlastně odbočím. A to zvládne teď voda. Zachránil to někde ten autopilot nebo ty bezpečnostní mechanismy a kup muzikál ne. Tati tam jela holka. On říkal normálně a měl husinu, pak jedeme kamenem.
Minuta: 28
Honička typy brčkem fakt nebudu. Ty vole starej zdravísek. Ahoj.

Předchozí video

#209 EVTV Tesla Battery Day 2 | Teslacek

Další video

#208 Tesla Impact Report: Ropa vs. Elektro | Teslacek