Recenze Apple TV: předražená, ale stejně si ji koupíte

***

StandaShow není kanál pro děcka!
technologie | média | společnost | politika
Pokud se ti videa líbí, budu rád za lajk, komentář nebo odběr.

Automatický transcript

Minuta: 0
Apple TV malinká krabička, která přinesla velkého tasky je to úplně nová televize může na tom koukat na filmy a musím za ty filmy platit to všechno si dneska řekneme. Ale nejdřív jak vlastně taková Apple TV vypadá Je to malá krabička, kterou zapojíte do televize. Jsou tam filmy jsou tam aplikace je tam třeba i cvičení. Nebo třeba tady je tam jedeme dál stojí asi 5000 Kč a to nejdůležitější nakonec prosím vás, je to od Applu dámy a pánové mám rád filmy a seriály koukám na stream cz a koukám na iVysílání České televize, koukám na DVTV pochopitelně. Koukám na YouTube na to nesmíme nikdy zapomenout, když jsi ale cokoliv z toho chci pustit na velké televizní obrazovce, tak musím zapnout hučící počítač, musím to nastavovat. Musím přepínat HDMI teďka ta aplikace pro vzdálené ovládání, tak prostě nefunguje spolehlivě. A když se mi to celé podaří zprovoznit, tak film, který jsem se stáhl. Poděbrady
Minuta: 1
holky, nebo pro jistotu, tak nejde vůbec přehrát určitě to všichni znáte. Je to strašný opruz a tak jsem si řekl, že si koupím Apple TV a tam je tyto problémy Vyřeší Takže postupně filmy na Apple TV jsou iTunes a na iTunes si můžete půjčovat filmech nakupovat hned na začátek, tak musím říct, že ta cena není úplně nejmenší pronájem filmu. Což znamená, že se na něj můžete jednou během následujících 30 dnů podívat stojí kolem 4 Euro na jednu stranu. Je to dost peněz na druhou stranu, co si budeme povídat kino je trošičku dražší zvláště v situaci, kdy vás neví co, ale za tu cenu získáte, tak to je. V prvé řadě kvalita ty filmy. Jsou opravdu v Top kvalitě a Dokonce bych řekl, že je to srovnatelné prostě s dluhem tom stažený z Torrentu byt ve full HD a v dobré kvalitě, tak se prostě nevyrovná tady za mě, tak malé to obrovský palec nahoru nebo to tak získáte profesionální dabing a profesionální Tetovo k načasované titulky, což je k nezaplacení super jen že v tom si můžete Koupit
Minuta: 2
a okamžitě sledovat nemusíte čekat, až se stáhne prostě se začne streamovat takhlenc, což je taky bezva. Večer si sednete k televizi nějaký film vyberete zaplatit jedním klikem a vezměte. To je pohodička, my s přítelkyní jsme viděli například teda dvojku první díl Hunger Games a nebo tento týden jsme se koukali na Příběh hraček na třetí díl, takže vás určitě zajímá, jak je to s výběrem a je to lepší, jak dříve, ale není to ideální překvapivě, tak najdete tam i některé filmy, které měly premiéru relativně nedávno. Viděl jsem tam může na laně medmax nebo Everest na druhou stranu, tak filmy starší třeba tří let, tak jsou naprosto nepochopitelně jenom s dabingem a nebo v originálním znění bez titulků. Takže na tom ještě může po zapracovat. Ale pokud nejste vybíravý v kině si vždycky vyberete, tak naproti ní nebudete mít problém, co mě překvapilo také speciální kategorie nezávislých filmů a to potěší určitě každé o hipsterský duši. Už
Minuta: 3
nechci říct, že by si mohli stezka duše, ale třeba takový film District. Tak to je prosím Vás fejkový dokument o sociálním vyloučení mimozemšťanů a na to se opravdu těším, až to uvidím, takže co mi ty jsou pohodička můžu říct, že v tomto nahradí televizi druhá věc seriály, co seriály. Ne ne a ne seriály najeto TV nenajdete zahraniční seriály fakt těžko pár aplikací tam je je tam například Netflix, tenhle nemá seriály s titulkama, tak je tam i HBO. Ale i tak Nemá aplikaci naprosto nepochopitelně pro Českou republiku. Takže pokud jste dojet a seriály hodně Apple TV vám zatím nepomůže. Proto říkám zatím No, protože celé je to o aplikacích do Apple TV, tak můžete podobně jako do smartphonu stahovat aplikace některé z nich tak dávají obrovský smysl některé jiné aplikace, tak jsou prostě různé, strašně se těším se vymyslí prostě vývojáři. Protože
Minuta: 4
kromě aplikací na přehrávání čehokoliv. Tak třeba v Americe se ukazuje i úplně nové využití fitness. Cvičení vždycky patřilo k televizi. Já si pamatuji ještě doby, kdy na vážkách, tak přesvědčovala Claudia Schiffer, mamka tu kazetu používala ke cvičení a já jako třináctiletý kluk, tak jsem tu kazetu a používal vlastně taky ke cvičení, ale další věc na vás myslet na to TV show nákup v rychlosti mi doma Objednáváme na rohlík cz a funguje to tak, že s přítelkyní sedíme u počítače nebo si předáváme tablet. Pokud by Rohlík cz měl aplikaci pro Apple TV, tak prostě nakoupíme přes velkou obrazovku během reklamní pauzy na televizi Nova a možná stihneme ještě objednat znám, ale co více protiví umí jako to je vlastně všechno jo. Ještě můžete používat I play a to se hodí a funguje to dobře přítelkyně, tak takhle sleduje Naruta z nějakého serveru www sleduj seriály rychle a zdarma a bez placení tečka cz, bohužel. Volej
Minuta: 5
praktický, protože během té doby, tak nemůžete vlastně moc používat iPhone nebo iPad, ale hlavně tuhle funkci, tak Apple představil už v minulém verzi Apple TV, takže nebudu tady rozebírat. Čím je prosím vás Apple TV dobrá jako hardware jednoduše prostě funguje. Jo super věc je, že se umí spárovat s iPhonem a přečíst si z něj informace. Takže první nastavení, tak je jednoduché přes NFC přiložit iPhone k TV a on si všechno přečte během samotného používání, tak nic moc neřešíte. Je to prostě krabička. A co je vevnitř procesor paměť ramka. Tak to vás moc tě nezajímá, protože nemáte důvod to řešit zajímavostí je, že neřeším ani nedostatek místa, takže pokud si budete kupovat Apple TV tak Nebojte se sáhnout po té variantě s menší kapacitou, ale dámy a pánové obrovské, ale které prostě nemůžu zapomenout, tak ten ovladač ovladač a jeho ergonomie používání, tak je strašná a když je tma a chcete třeba jenom Zeslabit zvuk, tak se stává úplně. že
Minuta: 6
místo toho nech ty nevypnete přehrávání v horní části je totiž dotyková plocha a For A v tom že ovladače symetrický Takže když ho chytnete do ruky tak napoprvé nepoznáte podle hmatu jakým způsobem ho držíte Což je prostě v ale všeobecně nechtěně dotek je tak jsou naproti v úplně normální věc a časem Tak si zvyknete s tím ovladačem zacházet fakt opatrně abyste náhodou něco blbě ne zmáčkli abych ale jen nekritizoval tak Applu se podařilo opravdu výborně vyřešit ovládání hlasitosti přestože samotný ovladač tak funguje na Bluetooth tak má v přední části infraport a ten infraport Tak umí přímo ovládat sama to u televize nevím jak to funguje ale funguje to prostě výborné tak výborné že se až někdy divím proč třeba takový ovladač pro Playstation nemá nějaké podobné ovládání hlasitosti zásadní otázka koupit Apple TV a nebo nekoupit podívejte se stav jako chytrá televize tak mě osobně dává smysl a konečně ty televize začínají vypadat tak jak bychom v 21
Minuta: 7
je v tom, že se začínají objevovat Android TV, což je prosím vás úplně stejné krabička, ale s tím rozdílem, že dělá Google velký game-changer je to že někteří výrobce televizí už do svých televizí Android dávají takže ho vlastně máte zadarmo, jedno. Takové zařízení jsem měl možnost testovat a upřímně. Byl jsem příjemně překvapený tím, jak to fungovalo některé akce, tak na Android. Tak vypadají dokonce lépe, jak na Apple TV například klasické jako YouTube. V čem je obrovský rozdíl. Tak to je cena, protože Apple TV stojí 5000Kč a podobné zařízení s Android TV, tak dostanete buď zadarmo k televizi a nebo si ho můžete přikoupit třeba za 2000. Takže ve výsledku záleží na jedné jediné věci jste v ekosystému Applu máte doma iPhone a máte doma iPad. Tak v tom případě si kupte Apple TV. Pokud používáte Android nebo dokonce Windows Phone. Tak v tom případě Tak si kupte Android TV je to levnější a službu to udělá úplně stejnou. dámy
Minuta: 8
a pánové já doufám že se vám video líbilo Pokud jo tak dejte like Nezapomeňte dát odběr budu mít i další videa o Applu například teď jsem s kamarádem jim plánujeme jít podívat do Apple muzea v Praze a z toho Apple muzea tak vám přinesu nějaké video takže dejte odběr dejte like a napište mi co si myslíte vy do komentářů a budu se na vás těšit zase příštího videa do televize nejde fanfárově Čus čus

Předchozí video

Zakázat kouření v hospodách? Upřímný názor kuřáka

Další video