Chceš podpořit tento kanál? Staň se PATRONEM!

Práce v call-centru? Ne, díky. Raději bych dělal v McDonaldu

Lidé pracující v call-centrech jsou šmejdi po telefonu. Jejich práce je pro mě tím nejhorším, co může člověk dělat. Raději bych dělal v mekáči. Poslechněte si moje zkušenosti a důvody, proč si to myslím.
DEJTE ODBĚR »»» http://bit.ly/StandaShowOdber «««

SLEDUJTE FACEBOOK
http://www.facebook.com/Standashow

PŘEČTĚTE SI BLOG
http://blog.standashow.cz/

PŘISPĚJTE MI PŘES PAYPAL
http://www.standashow.cz

LIVESTREAM: http://www.twitch.tv/standashow
TWITTER: http://www.twitter.com/Standashow
WEB: http://www.standashow.cz

***

Thank you for media under Creative Commons:

https://www.flickr.com/photos/sundazed/1581196491/in/album-72157602181634860/

https://www.flickr.com/photos/sundazed/3255048526/in/album-72157602181634860/

***

StandaShow není kanál pro děcka 😉
Casty | Vlogy | Cestování | Rozhovory | Starcraft | Zprávy
Pokud se ti videa líbí, budu rád za lajk, komentář nebo odběr.

Automatický transcript

Minuta: 0
Na světě mě s dcerou Tři věci prázdná Metaxa Televizní noviny a nevyžádané hovory od telefonních prodejců. Blbý je, že tím prvním dvou se dá docela vyhnout, ale zvonící mu telefonu bohužel nikoliv. Naučil jsem se taktiky jak operátory rychle a nenápadně poslat tam, kde slunce nesvítí poslouchejte dnešní úterní povídání u pivka, protože vám je prozradím a dozvíte se také. Proč si myslím, že operátoři v koncentraci aktivní prodej jsou prostě neschopný idioti nejdříve na malé povyprávím o tom, jak jsem dělal operátora vkol centru já Dobrý den dámy a pánové a vítám vás u povídání, garantuji vám hromadu trapných vtipu a vousatých model, takže to bude skoro jako v hospodě až na to, že nejsme v hospodě a já dneska piju birella na zdraví. A brala piju
Minuta: 1
polotmavého. Už se stávám expertem na birely. A už si nekupuju normálního, ale polotmavého, který mi chutná lépe a ještě úvodem, tak chci říct, že ne pro všechny to bude skoro jako v hospodě Bankovku Game, tak je to jako v hospodě. Protože psal, že se dívá na povídání z hospody, tak pro tebe zvlášť na zdraví centra minulý pátek, tak já jsem se stal na chviličku Call centry jsou prostě týpkem, který zvedal telefony a který byl operátor na lince. V práci se mi totiž vyskytla super příležitost a to taková příležitost, aby jsem na dvě hodinky si zkusil vybírat peníze na naší hotline lince. Český rozhlas totiž. To je práce nebo instituce, ve které Já pracuji, tak měl takzvanou sbírku na Nepál, což byla sbírka na dvě vesnice postižené zemětřesením. A měli
Minuta: 2
sbírku, kde lidé mohli posílat peníze na účet a z toho důvodu, tak zřídili call centrum, do kterého člověk mohl přijít a vlastně pomoct vyřizovat ty požadavky těch lidí hra dětem. Jak můžou přispívat. Bylo to moc fajn a celá ta sbírka na nebyla moc fajn. Kdybyste chtěli přispět, tak myslím, že ještě pořád můžete, jak to vlastně fungovalo. Já se musím přiznat, že ještě než jsem tam přišel, tak jsem měl byl strašně nervózní, jako že neskutečně nervózní. Kdybych měl takhle je to červené tlačítko, které Můžete zmáčknout a Zrušit všechny domluvy, které máte. Tak mi ho zmáčkl, protože představa, že budu a budu se bavit s úplně cizíma lidma, tak se mi vůbec ale prostě vůbec se mi nelíbila, takže fakt. Chtěl jsem z tama zdrhnout. A vůbec tam nechodit. Nakonec jsem jsem chlap přece že jo, tak musím se někde trošičku postavit čelem k nebezpečí až čelem ke strachu a překonat svojí komfortní zónu, tak jsem jste komfortní zóny vykročila. Přišel jsem tam bylo
Minuta: 3
to všechno mnohem jednodušší než jsem si myslel Prostě jsem se nasadil sluchátko byl poslední země před počítač tam byl nějaký program a vždycky když zazvonil telefon rozbliká se mi telefon tak stačilo stisknout tlačítko a okamžitě se mi ozval člověk co mě překvapilo tak to je jedno že tam máte napsáno jak se máte představovat Prostě měl jsem napsáno přesně slovo co mám říct aby jsem se těm lidem uvedl a mně se moc jako líbilo to že vlastně vy vůbec Nevíte kdo z té druhé strany se vám ozve během toho představování Takže vy zmáčkněte tlačítko tam rozsvítí že hovory přijet A vy nevíte jakou mluvíte to může být prostě na druhé straně může být hluchoněmý třínohý pes to úplně jedno protože jí řekne Tak dobrý den pane Stanislav prostě blablablablabla představíte se řeknete tu svojí 10 sekundovou nějaký úvod a pak je ticho A pak zareaguje ten druhý člověk a mě vždycky strašně bavilo poslouchat a čekat na to kdo se jste dojeli Ozve, ozvalo se
Minuta: 4
spoustou lidí a mám dneska o některých z nich popovídám, abych to jenom uzavřel. Celé to celá ta zkušenost. Bylo to velice příjemná zkušenost. Moc mě to bavilo na druhou stranu. Musíme se všichni přiznat, že to byl jenom dvě hodiny asi kdybych takovou práci dělal pořád, tak mi to taky bylo něco jiného. Jací lidé mi volali různí spousta lidí, tak byly takové ty typické podnikatelé, kteří se nechtějí moc zdržovat nějaké vysvětlování, takže to prostě tam zavolali a řekli chtěl mám přispět takovou takovou částkou. Tak je moje jméno je taková takové mějte se na shledanou za 10 20. Sekund byl ten hovor hotový, ale byli taky výjimky. Například mi volala babička, která říkala, že neví jak přispět, že nemá internet doma, že nemá doma internetové bankovnictví, že vůbec neví, jak tyhle ty moderní technologie fungují, ale že chce prostě nadávat přispět. Tak jsme si povídali a došli
Minuta: 5
jsme k závěru, že zkrátka se musí sebrat vzít složenku jít na poštu, tak mi volal pán a to měla naposledy ldo židle, přestože jsem v té židli už teď a to bude pánovi, který mi dámy a pánové řekl, že přispěje 60000. To je neuvěřitelné prostě takhle 60000 chce přispět na Nepál pochopitelně, že se mu strašně děkoval, tak je to bylo zajímavé, protože zas někdy člověk, tak to dává tolik peněz pryč. Tak ode mě očekává nějakou reakci. Já doufám, že ta Moje reakce byla adekvátní, že jsem mu děkoval dostatečně ta nejvíc mě pobavilo. Volal mi pán, který se mě ptal, jestli jsem ten Hruška, který dělá ty recepty na Nově, to se mi fakt líbilo. Oni tam totiž v tom Keltskou centrum byly i nějaké známé osobnosti. Takže když já jsem si představil jako Stanislav Hruška. Tak ten pán na druhé lince. Tak nebyl dojmu, že jsem Hruška, co prostě dělá recepty v televizi, tak jsem mu bohužel mu Čím jsem
Minuta: 6
ho asi trošičku zklamal, celé to ten výběr těch peněz, tak dopadlo moc dobře, vybral se přes čtyři miliony korun, za které se dá postavit skoro 80. Nových domů v těch vesnicích, na které se vybíralo a80 domů. To máte 80 rodin a přes 200 200 300 spokojených lidí a to je prostě krásná věc. Určitě jste pochopili, že není kout Centrum jako kolocentrum spousta operátorů, tak dělá docela záslužnou nebo hodně záslužnou práci, ale naopak ohromné množství lidí v kout centrech, ale já si troufnu tvrdit. Bohužel, že většina tak jsou prostě neschopný chudáci. Proč poslouchejte dále úterní povídání u pivka. Mám na vás otázku. Opravují vás prodejci po telefonu, kdy vám naposledy volali a co nejčastěji chtěli. Napište mi to dolů do komentářů. Já jsem na Facebooku mě. Tato už byste mě mohli
Minuta: 7
vidět přímo při té sbírce vybírání na Nepál, podívejte se na Facebook Standa show. Jsou tam různé zajímavé věci tady v tomto konkrétním případě, tak můžete vidět i začátek relativně zajímavé diskuse. Líbí se mi, když na Facebooku spolu komunikujeme, takže Snažím se ten Facebook dělat tak, aby vás bavil tady zrovna dáváme ukazuji tento Post, protože můžete vidět, že tam z boku můj čumák, že z levé strany velice pozorně se sluchátkem sedím. No to je vlastně jediný důkaz toho, že jsem byl v kout centrum. Takže pokud chcete, tak nečekejte jsi tam za show.cz lomeno Facebook. Koukám, že tu mám fakt blbou adresu. Co to má být? Naopak facebook.com naše. Já myslím. Já myslím, že to zvládnete Nicméně Doufám, že zvládnete poslouchat dál, protože pokud vás zajímají treky moje trik, jak obelstít operátory z toho centra. Určitě ještě nevypínejte
Minuta: 8
povídání Gold. Jsem pro Tak se dělí na několik různě existuje několik různých druhů kol. Center například takhle vybírání peněz na nějakou sbírku a jedno z nich. Nicméně jedno specify, jeden specifický druh kol centra tak Ten mě jako sere nejvíce vlastně to je to kolocentrum, na kterých si nedával, tak se chci bavit a říkal jsem mu aktivní prodej. To je to, že vám někdo zavolá a něco vám nabízí. Totálně mě to sere to je to je podle mě jeden z největších humusu, jaký může existovat taky od těch lidí, kteří prostě tam sedí a to prodávají. A u těch se budu bavit především proto, že ti lidé, kteří tam se dík. Tak to jsou lidé, kteří možná poslouchej toto povídání a možná, že vy byste mohli být takovými lidmi, když vám přijde nějaká taková nabídka. Já chápu, že je to brigáda jako každá jiná chápu, že prostě v některých situacích, kdy se nemůžete vybírat. Do jaké práce chcete,
Minuta: 9
tak jako centrum volba, která jako se zdá jako docela dobrá volba, já bych to práce nikdy dělat nemohl. Nemohl bych tu práci dělat. Myslím si, že ani není nějak jako omluvitelná existuje takový protiargument, jakože jenom prodáváme věci přece, že ho jsou ti lidé, co tam dělají, tak se jenom nějací obchoďáci obchodníci ne ne ne ne. Není to tak práce v call centru je čisté prostě křišťálové křišťálově rudé zlo neprodá. Se tam nic, co by člověk potřeboval, prostě klasika. Funguje to tak, že jo, že jsou databáze seniorů například, kteří pro volají měsíčně stovku. Maximálně dvě stovky za telefon a lidé v centru jsou ti kteří k těm seniorům volají a nabízím prostě tarif za 400 s argumentem. Budete si moct více telefonovat z vnoučat a jako ty vole, jaký typ člověka má na tohle to žaludek, že může dělat takovou práci a nestydět se za to je
Minuta: 10
to prostě spamování lidí a ztrácení jejich času. Je to manipulace lidí, je to získávání osobních informací z tam i špatný věc. Já osobně bych třeba raději dělal v McDonaldu, tam jsou pracovní podmínky velice podobné jako v concentrato znamená strašné, ale zatímco v McDonaldu, tak prodáváte jenom nějaké burgery, jestli jsou dobré nebo špatné. To už jako o tom se bavit nemusíme, tak v kód centrum. Tak jste Přímo účastní. Se toho Zvládli jste Přímo řetězcem, které se na tom snu podílí a jste přímým účastníkem na vás záleží, jestli té babičce jako ten tarif prodáte nebo ne? Takže to je. To je práce, kterou nemůže člověk dělat přece s čistým svědomím. Pokud člověk takovou práci dělá a všechno tohle to co já tady říkám. Tak v tak s ním opravdu není něco v pořádku. Blbý je jak jsem řekla úvodu. Nedá se tomu bránit. Pokud vás zajímá, jak jsem třeba já naletěl právě operátorům. Skol centra.
Minuta: 11
A jak mě to stálo nemalé, nemám energii, tak poslouchej to dál úterní povídání u pivka. Jirka Pilař napsal na Facebooku Stando. Zkus si položit otázku z druhé strany. Myslíš si, že tě telefonisté je to dělají s radostí určitě mají nějaké normy získaných produktů a tak dále. Hele víš já si myslím, že ti lidé to s radostí dělat nemusí, já to vlastně ani hodnotit nechce, ale každý člověk, tak má přece s Odpovědnost zodpovědnost má zodpovědnost za to co dělá, jakou práci vykonává a jasně ten volby toho co můžete jít dělat, tak jsou vždycky omezené, ale myslím si, že těch brigádnických pozic, tak je vždycky dost můžete jít dělat. Tak říkám do Mekáče. Můžete jít dělat ty jo blbého skladníka do Kauflandu, jo, ale nemusíte jít dělat do koncentráku, když dáme jsem si, že se tomu dá vyhnout a zodpovědnosti čistila člověku, že v té práci dělá a to
Minuta: 12
jestli ho to baví, nebo jestli to otravuje. To mě fakt vůbec zajímá s těma DORMA. Máš naprostou pravdu, já jsem třeba nedávno zjistil nebo takhle. Nepovedlo se mi vyvrátit, že operátoři v hotline na hot-line linkách ve společnostech operátorů, takže nemají snížení platu za to, když se zákazníkovi podaří zrušit smlouvu. Což mě přijde úplně jako s nehoráznost ti operátoři, tak má. Srážky z platu za to, že vám se nepodaří ukončit svou, že vám zákazníkovi se nepodaří udělat něco co chcete. Oni vlastně mají Srážku ze mzdy za to, když vám vyhovím něčem a to mě úplně postavila do kolen. Ptal jsem se na Facebooku O2, jestli jako je to pravda, že to Skutečnost odpovědělo, že to jakože to nepotvrdí ani nevyvrátil prát ořech v konceptech, tak jsou jako velice hodnocený podle motivačních
Minuta: 13
podmínek. Ty vole to je neskutečný, jak je motivační podmínky tom sedačka na kolo centrech, tak mi nejvíc teda ta iluze zajímavé práce jsem se teď v jednom inzerátu dočetl, že prý nabízí jako kolocentrum, tak nabízí Příjemné pracovní prostředí a to mě pobavilo největší problém koncem Center je to že Na principu multilevel marketingu. To znamená, že přijdete jako totální 0 a po prvním porodu, tak se dostanete na vyšší pozici po druhém. Jedu na další vyšší pozici a když je prostě umíte vydloubnout o holuba z nosu, tak se dostanete na manažerskou pozici. A je to přesně, tak kód jsem prala nabízí takzvanou iluze kariéry to s Tebou prostě všechny tyto manažerské pozice, ve kterých majitelé ti lidé pocit, že mají nějakou moc a přitom žádnou moc nemají přitom tam dát
Minuta: 14
jenom o nějakou Hire archiv nějakou motivaci na těch manažerských pozicích, tak ta motivace, tak je tam ještě jako dost pofidérní, protože vy, když jste manažer call centra, tak vaším úkolem, tak je poslouchat hovory těch vašich podřízených a když nějaký z nich, tak se vám jako nelíbí, jak pracuje, tak si ho vezmete na kobereček a tam mu řekne to, jak to má dělat a dáte mu Srážku ze mzdy a jako představa, že při práci mi někdo kouká pod ruce a každou chvíli takhle lusknutím prstu si mě můžeš zavolat, to je jako naprosto. Diktátorský režim, který já bych prostě někde tolerovat nemohla. Nikdy bych takhle zpracovat nemohl koncentrák. Tak kromě iluze kariéry, tak nabízí ještě jednu iluze a to je iluze schopností, protože v centru tak Neustále se operuje s takovými těmi stoličky, jako neustálý růst musíš být úspěšný prostě tady v tom našem Centru tak rosteš a stáváš se lepším člověkem, ty vole, takový kecy, je to přesný opak úspěch v centrech
Minuta: 15
pracovní úspěch neexistuje žádný ten úspěch je prostě založen na cizím neštěstí dva cizím zoufalství. Je to prostě humus práce v call centru není dobrá ani pro klienty ani pro ty samotné zaměstnance. Jak jsem četl v jedné reportáži na Aktuálně cz, tak tam psali, že právě že call centru zvládne německá přísnost japonská pracovní morálka a ruské utajení. Jak se bránit domů, když vám zazvoní telefon s cizím číslem a vy ho zvednete a tam se ozve. Dobrý den tady operátorka z toho a toho concentra Mates vnuk napsal na Facebooku a velice zajímavé rady, přečtěte si je nebudu je číst celé jenom podotknu, že říct, že vám není 18 let, tak je velice dobrá taktika kterou Můžete také využít. Já teda osobně, tak používám ještě dvě jako možnosti tu spíš podle
Minuta: 16
nálady, ta první z nich, na kterou jsem přišel, tak je to že jim stačí říct, že ten telefon na které volají taky služební telefon a tím se stane jedna věc. Kromě toho že oni vám nemůžou na služebním telefonu, protože na služební telefon nabízet produkty. Tak vám potom nemůžou ani už dal telefonovat. Takže když řeknete Já se omlouvám totemu služební telefon nemůžu vyřizovat, jakoby je objednávka nic takového nashledanou, tak oni by jsi asi to neudělají. Ale měli by si to vaše číslo odstranit data. Proč nemůžou zobchodovat, když je to váš služební telefon? No jednoduše proto, protože v tu chvíli, tak nejste fyzická osoba právnická něco takového. Nevím přesně, ale prostě Nemůžou nemůžou vám nabízet produkty ze zákona. A to že to není váš služební telefon, jestli to zjistí nebo ne. Nezjistí to nějak protože dneska se čísla naprosto běžně přenáší, oni nemůžou mít ani potuchu o tom, jestli náhodou jste si nepřenesla osobní číslo, které mě a zpátky,
Minuta: 17
takže říct 2. Mám 18 roků je jedna z věcí, kterou tady píše Mates vnuk dva, budeme to dát také čistě říct, že je to váš služební telefon a poslední metoda, kterou používám, tak je bezohledná, ale jak už jsem dneska řekl lidé, kteří pracují v koncentraci moc ohleduplnosti nezaslouží a ta je prostě taková, že jakmile ten člověk začne mluvit. Ne, nechám ho dopovědět ani tu větu, kterou prostě začal a řeknu mu. Omlouvám se nemám zájem. Zavěsím stisknuto červené. Tlačítko a mám zavěšeno mě dá to někdy docela dost energie a sebe odhodlání, aby člověk zavěsil sám telefon asi někomu uprostřed věty, ale nedá se nic dělat, no a funguje to. Tak to prostě používám. Možná si říkáte, že tě mám s tím praktikám. Skol centra tímhle s tím manipulacím, tak uvěří jenom někteří lidé. Není to pravda. Já jednu tak
Minuta: 18
jsem prostě operátorka na mě tak strašně tlačila, že si že mi pošle prostě nějaký tarif, že jsem se jí zeptal, když mi pošlete smlouvu a jak nepodepíšu. Bude to v pohodě a ona že jo v pohodě, tak za tři dny prostě já jsem natočil, že za tři dny, tak mi telefonuje Kurýr, že je před barákem se smlouvou. Tak jsem mu řekl, že nic podepisovat nechci a žatcem a nashledanou a zavěsil jsem a ten den odpoledne, tak mi volala nějaká nasraná ženská a normálně mě prostě seřval do telefonu, že jsem tu smlouvu nešel podepsat. A já jsem si v tu chvíli uvědomil, že skutečně největší oběti těhle těch kol center, tak si ho prostě senioři, protože představa, že někdo na mojí po mojí babičce bude křičet, že ne podepsala smlouvu prostě tak já si dokážu představit, že babička bych šla a tu smlouvu podepsala jenom na základě toho tlaku, protože prostě je to takový Lance bordel, takže abych to nějak završil lidé v koncentračních jsou nic jiného, než prostě šmejdi po telefonu rada
Minuta: 19
na závěr. Pokud je to jenom trošičku možné nechoďte pracovat do koncentrace aktivním prodejem, já se vždycky představím mojí babičku právě na všechny tarify deky hrnce a různé podobné scény, které jí někdo po telefonu prodal. A já osobně nechci být tím operátorem, který se na tom podílí. Asi bych neměl klidné spaní. Kdyby mi v peněžence cinkaly prachy, které jsem někomu s pomocí manipulace po telefonu ukradla. Aukro jsem a někomu Kde je s největší pravděpodobností potřebuje víc jak já dámy a pánové já doufám že se vám líbilo dnešní úterní povídání u pivka komentář z minulého povídání tak byl tady tento Pokud vás téma zaujalo nezapomeňte koukat na mimo záznam které vyjde V neděli bude bude se tam řešit vaše komentáře no a do té doby Tak se mějte famfárově Dejte like příští úterý Čus čus

Předchozí video

Letošní maturity mi přišly chytře udělané. Proč mi Jidáš nevadí? | Euro Truck Simulator 2

Další video

Apple iOS9: Co jsme se dozvěděli o budoucnosti iPadů? | #WWDC15