Chceš podpořit tento kanál? Staň se PATRONEM!

Podvádí Huawei v reklamě? Herečka ukázala, jak se skutečně točí reklamy na mobily

Marketingové odělení Huawei nemá svůj den. Ukázalo se, že záběry v egyptské reklamě byly fejk. Kde je hranice manipulace reklamou? Dej odběr na YouTube »»» http://bit.ly/StandaShowOdber
Sleduj streamy na Twitch »»» https://www.twitch.tv/standashow

#standatalk

===

SOCIÁLNÍ SÍTĚ

Facebook »»» https://www.facebook.com/Standashow
Instagram »»» https://www.instagram.com/standashow/
Twitter »»» http://twitter.com/standashow
Twitch »»» https://www.twitch.tv/standashow

===

PODPORA

StandaShow funguje díky vaší podpoře. Každý příspěvek se počítá a umožňuje mi dělat kanál tak, jak by to jinak nebylo možné. Nebýt závislý na sledovanosti a mít větší svobodu při tvorbě. Za to vám děkuji!

PayPal »»» http://www.standashow.cz/donate
Číslo účtu »»» 1303928089/3030 (AirBank)

Bitcoin »»» 36MWhd1qJaZ829PczvSzzYHhpCvCQdEtvG
Bitcoin Cash »»» 15E8awFZpHQ2GTYfvjydmcKBAPBx5W7QW2
Litecoin »»» MEFLKM3Rn2Aa8AVMi75JKNvX4uSAU4taLP
Zcash »»» t1bn51ubCD1zZmGdLjrjm7TbMzkp9yu9ZVK
Dash »»» XtgQ98GCZU2gC2efVpute4YobnTh8anht2

===

Kontakt: https://www.facebook.com/Standashow
Email (pouze pro obchodní spolupráce!): stanislav.hruska@gmail.com

===

StandaShow – nedělám videa pro děcka. Jmenuju se Standa (nečekaně, ehm), je mi 29 let a žiji v Praze. Zajímám se o YouTube, technologie a politiku. A točím o tom videa.

Automatický transcript

Minuta: 0
Dámy a pánové teď se začala řešit taková kulička. Která se týká jedné reklamy na mobilní telefon Huawei kauza. Tak začalo stejně jako spousta jiných zajímavých věcí na redditu to pojedeš do vany hodně kanál unbox Therapy možná znáte České republice o tom natočil video a to mi toho se dostal do trendu. Takže bylo dobré, kdyby jsme si to rozebraly taky. Jedná se o to, že je reklama na Huawei, která se vysílala v Egyptě a v téhle V té reklamě tak je mladý pár, který dělá selfíčka, prostě normálně se fotí. Oni chtějí té reklamě ukázat. Jinak dobrý foťák. Prostě ten mobil má tady je jako fotka, kterou té reklamy, když na to podíváte, tak to prostě vypadá jako že to vyfotili tím telefonem. Jo by si člověk jako myslel. Ukázalo se, že tyhle ty selfie fotky lidi nejsou focené tím mobilním telefonem, na který je ta reklama, ale jsou focené normální zrcadlovkou. To znamená normální profesionální. Foťákem,
Minuta: 1
jak na to přišlo, zase nás tady tahle ta herečka jo její Instagram tady vidíte, že má i ty produktové fotky jako Huawei, takže asi nějaká jako ambasadorka, která má smlouvu s huaweiem a dělají reklamu, tak tady dala fotku na Instagram, která dámy a pánové už tady není zrovna tenhle ten konkrétní záběr jel z té reklamy, tak je vyfocený velikým klasickým prostě foťákem. Jo a teď pochopitelně tak lidi jsou naštvaní, protože si připadají trošičku podvedení tady tímhle tím. Nicméně atrakci a&t řekl, že mu to připadá v pořádku, že prostě v reklamách si vždycky nějakým způsobem zkresluje a že toto je prostě opět další zkreslení, on naprosto běžné věci, ale zpátky ke spotu udělal Huawei něco špatně ne zásuvka malá a to je tak dělá spolupráci s Huawei, takže to jeho video je třeba brát v tomto kontextu, ale Nechci,
Minuta: 2
aby to vyznělo jako hate na ty ho že dělá spolupráci naopak. Já si myslím, že ta spolupráce je dobrá for the Record a ty označuje reklamu poctivě na YouTubu všechny videa, který jsou reklamy jsou označené. Takže jako není to hate na Atiho a všechno v pořádku na jednu stranu, tak máte pravdu, protože je pravda, že v reklamách jako dochází k nějakému řekněme zkrášlování a můžeme to vidět například McDonald's jdete do McDonaldu? Podíváte se na ty cedule s těma výrobkami a je tam prostě krásný vysoký Big Bang jako Raz dva tři čtyři, pět patrové je krásný masa, tři krásný bulky prostě, tak ho dostanete ten Big. Mac, že jo? A je to takový malinký cucek. Ano tady v té reklamě tak je to trošičku ten Big. Mac zkrášlení, jo? Nedělej to pochopitelně jenom nedělá to pochopitelně jenom McDonald's teplo měl reklamy, které se jmenovali Shoot on iPhone natočené na iPhone. Apple ukazoval jak dobrý foťák. Má
Minuta: 3
iPhone 6, a že toto jsou fakt záběry natočené na iPhonu. No jako jsou ale tady si všimněte, že je napsáno a řešilo equipment znamená, že po těch reklamách na konci malým písmem přiznává, že k natočení těch záběru, tak byly použité nějaké další věci, kromě iPhona. Ano je tam iPhone 6 skutečně ale jen a speciálním stativu stabilizačním nějakým Asi je tady prostě speciální objektiv. Takže jako Ano je to natočený na iPhone, ale použili k tomu. Zařízení pro zkrášlení. Takže ano, reklamy se prostě zkrášlují a Dělají to všichni výrobci a je to celkem normální věc ten důvod, proč se to dělá tak není. Jenom to aby to reklama jako nevaří způsobila, ale ten důvod je třeba i čistě praktické, protože v Když jdete do toho mekáče, tak potřebujete vidět jaký Suroviny jsou vevnitř v tom burgeru. Potřebujete vidět, že tam stejná, že tam slanina rajče
Minuta: 4
a když by vyfotili ten Big Mac normálně tak jak vypadá, tak by ty suroviny neuvidíte jo? Protože to je prostě princip burgerů, ty věci jsou schovaný vevnitř jeden z důvodů proč Mekáč to takhle nedělá je abyste věděli, jaké suroviny vevnitř jsou například. Takže ty důvody toho zkrášlování bývají často třeba i praktické jenom problém. Podle mě zkrášlování dojde za nějakou hranici. Představte si situaci, kdy Mekáč udělá fotku a mám tady je náš Burger, ale nedá tam jejich Big Mac. Ale dá tam např. Burgers Burger kingu, tu chvíli už to není žádné zkrášlování v tu chvíli prostě je ta reklama za mě Fejková stejně tak kdyby Apple udělal reklamy natočen, ale my byli by vůbec natočené filmy natočené na nějakou kameru a toto je přesně to co Huawei udělal Huawei v reklamě na první pohled se tváří, že je to prostě fotka
Minuta: 5
vyfocená tím telefonem, ale ve skutečnosti vyfocena telefonem není a tady tak Huawei překročil podle mě hranici, která je v reklamě přípustná je třeba teda zmínit, že Huawei není sám v tom v tom jo těch firem, které toto dělají taky. Já jsem našeho si pro vás takový ten klasický příklad. Je to firma Nokia, která měla v jedné době chtěla ukazovat, jak strašně dobře umíš stabilizovat, tak natočili reklamu, kde ukazovali bez stabilizátoru se stabilizátorem. No problém trošičku byl, že v té reklamě tady v jednom záběru. Tady tak v odrazu prostě okna, tak se ukazuje kameraman, který jede v autě a drží klasickou velkou kameru. Pochopitelně v tu chvíli. To je stejný případ Huawei, tak lidi opět, tak byly naštvaný, protože se prostě Nokia tváří jo, tady je záběr stabilizovaný naší super optickou stabilizací rozličnosti, tak tam se nikam autě jo. To se to stabilizuje v autě, to bych stabilizoval taky takhle v autě, takže
Minuta: 6
další ukázka toho, že tento problém tak nemá jenom Huawei. Stalo se to milosti už několikrát, tady je příklad Nokia marketingu obecně, tak se říká, že reklama jakákoliv reklama, tak musí být jeden jedna z věcí, kterou musím jít, tak je, že musí být prostě důvěryhodná jakmile ta věc není důvěryhodná tak prostě zákazníkům nebo respektive divákům ty reklamy, tak to úplně nevoní a o důvěryhodnosti tak českej Huawei by mohla vyprávět, protože oni s důvěryhodnosti už problémy měli trošičku v minulosti a Pamatujete si lidi v strašná kravina? Jo? Jágr je oficiálním ambasadorem značky Huawei jo je na billboardech. Prostě ho obličeje přijde ukázat, ale Blbý je že Jágr udělal fotku ze své posilovny, jak posiluje a nedrží tam telefon Huawei, drží tam iPhone. Jágra se z toho snažila botičku vybrousit, takže začal psát na Facebook statusy
Minuta: 7
o tom jak používat dva telefony, protože o je strašně přirozený a jako určitě mu to stoprocentně věřím a a Huawei ještě do toho trošičku zabrousil, protože prosím vás vydali video, jo, který mě vůbec nepřijde rozumný takové situaci vydávat a ještě to dá nějak řešit vydali video, kde natočili, jak kontrolují Jágr. Prosím tě, běž pryč a zavři dveře. Jakože ha strašná sranda. Jo zkontroluj Jágr a jestli používá telefon Huawei Jágr herec, jo level 9000. Prosím tě, běž pryč a zavřít prostě není to důvěryhodné, není to přirozené obecně. Lidi si nechci připadat jako blbci jo, proč je věc, na kterou spousta markeťák u zapomíná nebo mi přijde, že prostě podceňují inteligenci publika, to je takové klasické jo, když je třeba reklama na auto a je tam napsáno. Tohle to říká se tam v té reklamě takové ty marketingový fráze. Jo tohle to
Minuta: 8
je auto plné energie a života, které vás zavede do říše snů vašich fantazii. Lidi to štve, tady je tohle tady tyhle ty marketingový jako snahy a a věci není to přirozené, prostě to fejkový je to fake slogan a lidi to víc to značky, které si toho jsou vědomi. Mám tady dva příklady. Už jsme dneska mluvili jednou oneplu, takže tady je jejich reklama na iPhone X a tady v této reklamě používá pouze a jenom fotky přímo z toho iPhone Apple teda to takhlenc dělá. Vybral jsem tady a nedalo mi to moc práce. Jo našel jsem i reklamu od Samsungu isacowitz. Fuj ta instastory ten problém s huaweiem není tak velký, jak to na první pohled. Může působit jako není to prostě tak, že Huawei se snaží skrýt nedostatky
Minuta: 9
svého foťáku, a proto to prostě fotili profesionální fotoaparátem. Ne jako já si myslím, že tam jde. Prostě jenom o to, že Markéta. Oddělení Huawei v Egyptě, který zadával o tu reklamu, tak si neuvědomuje domů, tenhle ten princip, prostě to podcenili byli na to jiný třeba řekněme a to je celý je to jenom marketingový pochybení a přitom je to docela škoda, protože co jsem slyšel tak ten telefon, na který ta reklama je, tak má fakt dobrý foťák, jo. Takže si myslím, že se to klidně ta reklama dala natočit se záběry přímo z toho telefonu dobrá zpráva je že Huawei, tak dostává další feedback a od lidí, co se prostě lidem nelíbí. A co lidem některým lidem, tak připadá. Za hranou reklamy dámy a pánové napište do komentářů, jestli jde pro vás i ta hranice. Vadí vám v Mekáči ty krásný Nebeský burgery, který nikdy nemáte šanci dostat přijde vám, že Huawei tomhle tom případě šlápnout vedle a nebo je to úplně jedno. Dejte mi vědět. Dáme
Minuta: 10
pánové za pozornost, budu se těšit příště lidé, kteří nesly to na Instagramu tak Víte, že jsem byl ve tmě celých sedm dní. Neboj, to se video bude a dokonce bude Xtreme vepředu od 20

Předchozí video

Můj děda vypráví o okupaci 1968. Sověti je vzbudili ve 4 ráno

Další video

7 dní v ABSOLUTNÍ TMĚ. Měl jsem halucinace?