Celý záznam je dostupný na PATREONU

Patrik Kotas: metro Střížkov je splnění snu. Jak vypadá stanice, která stála miliardu?

Patrik Kotas je architekt dopravních staveb. Na svědomí má stanice metra Střížkov, Lužiny nebo Rajská zahrada. Navrhoval také nové tramvaje Škoda 15T nebo vozy metra na lince C. Jeho stavby budí kontroverzi, ale současně získávají ceny za architekturu. Jaký účel má velká stanice uprostřed sídliště? Nedala se postavit levněji?

Automatický transcript

Minuta: 0
Možná přece jenom jedna symbolika v tom vystoupení z terénu byla tak jako kdysi třeba představíte, že najednou na zemi leží krásná žena a teď víte třeba tři čtyři ženy a teď najednou. Prostě jsem jakoby Vyjede a zpátky se zase zanoří, takže jestli někde v podvědomí byla nějaká symbolická intuice a nebo něco co člověka ovlivňování vůbec nerad tam sám věděl, tak to byly asi je právě křivky ženy nebo takové jako ten vadný ten levný táhlý tvar a zdravíčko, vítám vás na dnešním živém live streamu a dneska tak. Stojíme tady před stanicí Střížkov s panem Patrikem kotna, jsem na Zdravím architekt a je to architekt architekt dopravních staveb a dopravních prostředků, tak převážně samozřejmě dělám s já se s tím ateliérem architektura design obecně, ale ty dopravní stavby a dopravní prostředky.
Minuta: 1
Já se největší láska a celoživotní vášeň. Já jsem koukal na to, co všechno vlastně na čem jste se podílel. Tak jenom pro diváky, tak je to spousta stanic metra v Praze Žižkov. Rajská zahrada terminál v Liberci autobusový Hanák Hradci Králové Anna a spoustu dalších třeba taky, že máte Nebo že zase máte na svědomí a designových tramvají v Praze a vozů, které jsou na lince v metru, takže spoustu spoustu práce, ale hlavně stanici Střížkov, na které teďka jsme a já bych vás poprosil o tom, jestli byste nám tu stavbu představil. Je to určitě poznatelný Bosch tady v rámci Sídliště A vůbec proč poznatelný Board. Slyšel jsem takovou základní otázku, proč by měla být stanice orientačním bodem v území nebo stanice metrem, tak to je možná jeden z motivů. Proč vůbec takováhle koncepce vzniklé když
Minuta: 2
někdo tvoří nebo když se staví v metra v centru města nebaví nějakému zemí, které už je naprosto urbanistické, jak jsi úplně konstituované, jsou tam nějaké památky. Jsou tam orientační body přirozeného ulice náměstí kostel radnice, tak samozřejmě metr asi bude buď spíš v podzemí a nebo i kdyby bylo třeba nad zemí, jako je v některých částech Paříže nebo New Yorku, tak ale nemá potřebu nemá ambici sama sebe prezentovat jako svoji existenci, když ale jste v prostředí, kde tyto přirození urbanistický symboly chybějí chyby. orientační body, rozhlédněte se tady okolo nechci urazit je paneláky, ale jestli jste tady nebyl půl kilometru dál nebo Třeba někdo úplně v jiném městě, tak to vypadá v podstatě stejně. No a když jsem měla přijít. Neboj se plánovala metrů, některé sice
Minuta: 3
ve svém prodloužení jsem do Sedliště Prasek, tak se hledali jakési. Prostředky vizuálního kontaktu a vezme to nebyl nebylo tím krkem tím schovaným elementem. V Podzemí je prostě Musíte hledat orientační tabule, aby vám to někdo řekl tady. Tady se leze někam dolů a tam se hrabe šel metru samozřejmě. Samozřejmě. Ať si každý položit otázku třeba nebylo příjemné, jestli je když si chce dát někde rande nebo říct jo. To musíte jet na Prosek nebo na Střížkov a tam prostě odpočívali k té paneláku. Kolikátého paneláku vystoupit a nebo jestli tam do toho území vložíte nějaký orientační bod vizuálně Jasně definovaný detekovatelný a chatu
Minuta: 4
od Jaroslava, který vlastně se ptá, proč na sídlišti kde Všichni lidé v kde tady bydlí, tak potřebuji orientační bod. V pořádku, ona to není proto, že by se ztratil i samotní lidé, ale lidé, když jsou v prostředí, kterým se dokážou nějakým způsobem identifikovat, kde prostě mají sami pro sebe něco kde. Cítí, že to je pro ně, že to je jak si pustí jejich prostředí, tak k tomu Prostřední získávají úplně jiný vztah. Podívejme se do historie, když někam pronikla v minulosti železnice. nádraží a ne jenom nějaký veliký nádraží centrální ale i třeba menší nádraží vytvářeli jasný orientační body A tam třeba taky se daří že lidé věděli proč nebo kde to nádraží mají nebo že si zapamatuju kudy kudy jít na vlak a cesta dopravní stavba nádraží metro si s sebou nesou určitý znak
Minuta: 5
a právě tvorby městského prostoru orientační do prostoru schopnosti identifikovat denní místo říkáte že stanice metra kromě toho účelu přivézt odvézt vystoupit nastoupit tak má ještě ten účel jak jsi urbanisticky formu formující toho prostě řekněte řekněte že bysme se to tady dokola protože tě a trošku se pobavili otec konstrukce jasně no a proč zrovna konstrukce zavěšená Na samozřejmě může se udělat plochý strop. Může se udělat konstrukce, která má x Sloupu, tak jako když vytváříte bude klasický třeba železobetonový skelet, ale v metru patří. Hele v prostor podobně, jako když než tě přeci vytvářej. Nádražní haly a ať už velký nebo malý, tak
Minuta: 6
nevytvářely haly, který byli takhle zastupovaný a vytvořili buď příčný nebo podélný systémy velkorozponové velkorozponové zastřešení. No a přesně tohle byl tedy i můj. Moje vize udělat halu udělat prostě vzdušnou Hello, které není dělaná na jednotlivých podlaží nemá oddělené nástupiště Vestibul elektro. Kdy budou vlastně všechny prostory, vzájemně vizuálně propojený, tady se podíváte, tak vlastně vidíte na jeden rok vizuální záběr od nástupiště až po střechu řešení jeden společný prostor. Každopádně vlastně toho, že Střížkov, pokud se nepletu, tak stála tohle tam bude vás stála 1,1 miliardy nadzemní i podzemní jsou stanice metra, které se dají postavit třeba i za 100 milionů, to znamená násobně levněji
Minuta: 7
a ta moje otázka zní. Jestli si myslíte, že dává smysl vlastně zaplatit takhle Velkou cenu za ne přestupní stanici metra a i s tím co říkáte i s tím, že to tedy orientační bod. Ono se to udělat levněji s jinými slovy mýtné všechno můžete udělat levněji, ale já bych si dal s vámi polemizovat a tam srovnání jste milionu a jedna miliarda jenom protiargument, když se prodlužovaly metra Nádraží Holešovice na Letňany z těchto dvou nebo ve dvou prvních úsecích. Tak tenhle stanice z těch pěti chceš a doprava Zobraz suverénně nejlevnější. Já tam pojedu čem to bylo, protože mnohem více stojej konstrukce podzemní, to znamená ve chvíli, když dáte zemní práce spodní konstrukce založení, než konstrukce nadzemní tady si lidé myslí, že když vidí vlastně veškeré konstrukce skoro vše co
Minuta: 8
tedy tvoří podstatu, ať už stavební nebaví tvárnou stanice, tak naprostou většinu prvků těch stavebních. výtvarník vidíte podzemní stanice té klasické kterou jakoby nevidíte nebo vidíte je Zelnice stojící takhle snění máta jenom malou část peněz konstrukcí a ta Možná ve 3
Minuta: 9
se trošičku, jak to vypadá vlastně z boku tady šel. Co vlastně na té stanice bylo nejdražší? Ipv5 nejdražší anayama vyhloubení vyhloubení lidově řečeno vykopání té díry, protože tam samozřejmě je to obrovské množství zeminy zapažení a ve chvíli kdy by tady stejně se třeba neměl havárii charakter neměla a celaskon, která vystupuje, na které nebude tady zase nějakou betonovou deskou. Tak ten objem těch zemních prací by byl stejný nebo prostě velice velice podobný. Takže si to jsou náklady, které by se stejně Utopím. Přesně tak přehánět. A navíc to ten jakoby vozovkách luxus, co jsme si dovolili navíc, tak bylo nejdražší co
Minuta: 10
on je ta Aneta není jeden jediný prvek. Řekněme, že asi udělat s prosklenou ocelovou konstrukci s trvanlivým materiály samozřejmě není jednoduché. Není levná záležitost. Na druhou stranu zvolíte-li takovouhle konstrukci a třeba stanici, která je otevřená do vnějšího prostoru, tak ní nemusíte uměle větrat vzpomeňte. Kdyby to byla stanice v podzemí není, to je přirozené. A to bylo jako promýšlel, aby se to větralo. Samozřejmě červené větrání, takže ušetříte ušetříte na strojovny vzduchotechniky na vlastních nákladech tím, že ta stanice které mě mělká musíte mít tolik eskalátoru nebo tolik vertikálních komunikací na tím, že do stanice vstupuje denní světlo, tak nemusíte celou dobu svítit, kdyby byla kompletně vůči vnějšímu prostoru.
Minuta: 11
Oddělená nebo vizuálně, jak jsi zabalená, tak čau. Budete muset neustále svítit. Tady je docela slušná účast ve dne hlavně tedy v létě svítit nemusíte a nebo jenom v několika několika prvcích, či ono nejde jenom o investiční náklady a taky dopravní náklady. Samozřejmě, tak bude stanici musíte, když je takhle prostě navíc Mate. V cestě, ale zase na druhou stranu prostě nevětrá. Nemusíte mít nucené větrání a svítí ta janám, janám pa. Jasně nutná nutně definovanou dobu, co je prasklá jsou speciální. Zaprvé, že jsem četl, že byli snad ze zahraničí dovezené, ale že jsou protihluková je to pravda. Není to pravda tahle tahle teď vlastně ani nechci říct, že jsou standardní. Oni jsou speciální
Minuta: 12
v tom, že takovýhle typy skel se třeba na Halloween objekty nebo fasády budovy někteří mají přesunutý fasádní pláště běžně používají, ale co už třeba není, tak běžné, i když Také najdete spoustu příkladů, který by nebo potvrdili stejný konstrukční princip. Uvidíte, že ta shle nemají klasické rámy, že to není Rámová konstrukce Beta svatba osazená, která mu až vlastně Maya nám velice tenkou plastovou spárovat Melena u a, že nás prasklé, drží tam Letenské ty bodové nerezové nerezové terče, které vytváří Vesnina s ní systém fasády, což je něco na mrakodrapech nebo na administrativních budovách obchodních centrech různých pasážích už dneska vidíte poměrně často, ale zrovna třeba v podmínkách v pražské metro. Je to relativní
Minuta: 13
narvu. Ještě jedna zajímavost o to taky nevím, co na tom pravdy plánoval jste původně, že by vevnitř měly být nějaké rostliny a nějaká změnit. Ano a naprosto nevyšla, tak nevyšla ta částečně když pak později a táhne. Jak jsi je tuhle ideu oživit nebyl znovu a znovu rozpumpovat tady jsou, když se podíváte do interiéru, pokud to je trošičku vidět, tak tam je takový trychtýř svislých nebo rozevírající se táhl a po nich jsem měla plno aut zeleň, která vlastně jako do té do toho velkého prostoru měla trošku přírodního života. Zkoušeli jsme různé druhy rostlin. Měli jsme na to odborný posudek. Který typ rostliny by tam vyhovovat. Bohužel prostě zřejmě asi půjdu ven nebo takovýto střídání teplé a Informovanost případně zemi,
Minuta: 14
když tam nemrzne, tak těm rostlinám neudělala. A neudělalo úplně dobře, ale vidíte stále stále se Kolega z dopravního podniku v okolí se snažím, takže Mlčím tímto Děkuji, ale jinak vstupuje do stanice jiným způsobem, že bychom viděli tadyhle pohled na stěnu, která vlastně vezmu, já tenhle ten otevřený prostor, tak ta je z poměrně velké části. Porostlé zelení, takže vlastně zeleně k tobě prostřednictvím a nahrát ryje do prostoru stanice vstupuje. No a jinak to a Triumph podle původních předpokladu měla být mnohem větší mělo být širší a tady je na to stanice měl navázat. Marie opět polopodzemní nebo navazující objektu, že prostě kavárny restaurace taková jakoby společenská
Minuta: 15
zelená, bohužel, to se ne zrealizovala, protože to nespadlo, jak si dá rámci veřejných investic metra tam se hledal nějaký partner, který by do toho postavil, ať už veřejné nebo soukromé sféry a bohužel se to nepovedlo, takže vlastně to Atrium skončila třetinách cesty nebo na dvou třetinách pomyslného záměru lítat ty tvé holuby jiný druh ptactva tak Četl jsem že prý tady je problém s tím, že holubi létají dovnitř. A dělej tu bordel, protože ona je tady je tady tady dělali bordel do doby, než se daly dodatečné dodatečné opatření proti holubům, i když původní projekt počítal s tím, že jako součástí dodávky. To je stanice metra, že budou opatření frekvenční zvuky
Minuta: 16
na plašení holubů se při otevření nerealizovala, takže původní návrh zase nezraly zadaná, mě se neptejte, já nechci nebyl investora z Prahy fotka byla jako že to bylo drahé mám dobře. Mám dojem, že k tomu nebyla vůle nebo důvěru neumím posoudit, tak nechce nikoho zatěžovat, ale v projektu jsme to měli. Na i se podíváte zase. Možná to běžný divák neuvidí, tak vlastně veškerý škvíry nebude veškeré skuliny, které jsou nutné pro proudění vzduchu pro ten cirkulaci vzduchu, tak co tak co izolovaný nebo oddělené takovou jemná ostré neviditelnou síťovinou, kterou jako divák neuvidí a v tom skutečně zamezuje průniku průnik, ať už holubů nebo jiných zpráv. Pojďme se prosím pro nás k tomu boku jasně.
Minuta: 17
A když to říkal dneska, že jste vlastně přijel. Metrem je zajímalo, jaké to je, ale už jsme se bavili o tom, že jsme navrhovat vlastní soupravy, jaké to je, když jedete metrem ve svých vlastních výtvorech. Pozorujete to někdy a Říkáte si samozřejmě. On je to velice zvláštní pocit na jednu stranu pocit zadostiučinění, já se přiznávám, že prostě metro a tramvaje vlaky obecně dopravní prostředky, že jsou moje prostě celoživotní láska a vášeň a prase stačily vlastně je to splnění jednoho velkého snu ten nezastírám. Je to prostě splnění snu a jak to tak bývá vždycky přesně vidíte věci, které by člověk buď udělal zpětně. Jinak jsem nebo který s přelivem vandalismu nebo nějaký nějaký
Minuta: 18
jiný prostě uživatelské složky na tom neprojevil jako nejlepší nebo prostě. Odejdou barvy nebo něco podobného čili je to vlastně velice smíšený pocit skutečně ten pocit naplnění jsme tady silný, ale zároveň kolikrát těžké smutek a prostě pocity Ježišmarja, kdyby to tak šlo tady tady změnit tady dodělat. Tady se o to líp starat, tak neobjevilo. Na fólie. A je to prostě polepené nějakým prostě tam jsme zase v projektu původně měli velice slušně udělaný reklamní poutače musí reklamní to říkám špatně firemní poutače, tak aby bylo vidět, co tam je. Bohužel tím jak se furt vyměnili do měnili nájemci, tak vlastně na těch fasádních prvcích obchodní vybavenosti se neobjevila
Minuta: 19
nebo nezůstala ta původní černá skleněná fasáda, z kterého měl je prostě Záhřeb. Nachmelené nebo ledkové světelné prvky a místo toho se prostě objevují polepené polepená fasáda je třeba jedna z věcí, které mě strašně nervy bych samozřejmě chápu chápu a respektuji zájem tahá provozovatelé, že se chce jako projevy, takže chce dát vlasy vlasy vlasy existenci vědět. Takže to že o tom chce dát vědět není vůbec něco špatného, ale kdyby prostě byla vůle, jak se to dát třeba těmi původními prostředky. Co jsem je navržený. A nebo třeba nějakými jinými netvrdím, že všechno co bylo původně navržený, že je automaticky pro nejlepší nebo že jsme museli mi ve všem pravdu vůbec ne. Klidně se třeba dá vymyslet něco nového a dvě
Minuta: 20
prostě nebyly tyhle ty polepy. Ježíš to nebylo dobře a mě by zajímalo tolik to taky bylo to koukal. Jsem si říkal, že je to ošklivý, ale nerozumím tomu, kde se stala chyba. Kdo udělal tu chybu to chybu, kdo se zamyslel nad tím, že tady bude nějaká vybavenost a budou tady třeba nějaké Polepy nějaké reklamy a vlastně ne navrhnout. Onete realizoval v té tady původně byl úplně navržen i jiné typy provozu nebyl definitivně určený jako za děcka funkční skladbě, ale v jednom období tady byla nějaká herna, nebo co to tady byli. Oni se vlastně nesmírně měnily nájemní smlouvy a kdyby se podařilo třeba dá nájemních smluv dostat podmínku, že sice každý ten nájemce má samozřejmě naprosto legitimní obchodní právo dát výjezd štít nebo prostě dát o sobě
Minuta: 21
vědět, ale že zároveň to nebude firmou toho, že se na fasádu nebo nalepí na led. Série a že se prostě udělej skutečně světelné prvky je v obci pro kulturu. Zase bych se odvolal viz minulý projekt, nebo bys náš minulý prach a nebo třeba novým způsobem. Přehraj zase už je to je rok 2008 a na 2008 vyšla stanice doprava, tak samozřejmě dneska už jsou daleko novější technologie třeba světelné nebo prosvětlený celý celý mohly působit nesmírně jako ty ve vaně a ty nájemci by možná byli velice spokojení. Možná že možná že by mi to udělali větší jako vizuální upoutávku, než takhle to vyjde. Ty už si myslíte jako takhle technologicky pěkně rozumím, ale přece třeba když se podívám a popisuje to, tak Pařížská ulice, tak má určitě nějakou firmu regulace Renato Hanák obchodě vypadat, že jo.
Minuta: 22
Mezi majitelem tady dopravním podnikem Pražským magistrátem a těmi jednotlivé jednotlivými nájemci. Ale já třeba věřím, že by možná dneska byla vůle ne. Taky už zase v dopravním podniku jet možná trošku jiná situace, že už se na ty jednotlivé obchodní jednotky dívají trošku jakoby z větší Mírou důvěry dopravní podnik je ten předávák, co dává. Nájemní nebo se vytváří. Nájemní smlouvě. Myslím si, že kdyby třeba na původní regulace nebo ten původní design manuál, jak by měly být firmy obchodní jednotky prezentovány, tak kdyby ses aktualizoval zahrnuli tam teďka ty nové možnosti, takže by to prasklo a dopravního podniku těm nájemcům.
Minuta: 23
Asi těžko budeme říkat, že to bude mít takovou úroveň jako nejluxusnější obchody v Pařížské ulici. Ale to není věc luxus v určitých kultury a kultivovanosti v designu na na na Já bych úplně nejradši. Ona se rozsvítí, ale a byla trošku volat trošku později, ne, ten to je zase rozsvěcí se na fotobuňku na intenzitu světla. Navrhuji abychom se šli podívat dovnitř a zítra se podívat ještě na interiér určitě, abych pochopil ještě tu práci vlastně vaše. Tak mám takový blb takovou otázku a chápu, že nenavrhuje, to je každý centimetr výstavby jasně. A tak třeba to zábradlí, které vidíme tady nejbližší před námi a na jste vybírali nebo to vybíral nějaké jiné. Asi mineta jsme navrhovali mi je škole dětmi hratelne roky jsem
Minuta: 24
dělal. A je to přesně třeba prvky, které by měl architekt půjčovat, pakliže. Je to nějaký ty plný výrobek to vybrat. Jaký a nebo vytvořit vlastní konstrukční designový návrh. Vlastní náš vlastní designový návrh Štajer spoustou skoro neviditelnou sítí. Tomu se říká XT nerezová síť, takže vlastně zdálky nevidíte, když přijdete, tak to zábradlí má výplň. Protože samozřejmě potřeba splnit nějaké bezpečnostní normy, aby skrze zábradlí se nedalo propadnout nebo se nedala jednoduše jednoduše přenést. Takže třeba zrovna Tahle jedna z věcí, které bytostně práci architekta patří bez to, aby to nemělo vůbec. Vůbec se jak se smysl. Jakou barvu bude mít tady tohle ten černej. Sokol, třeba to je antracitová černá nebo šedočerná. Říká se tomu říká, obecně
Minuta: 25
se tomu říká antracit, tak to jste teda. Já hledám. Snažím se najít tu Míru detailů, která už je jakoby pod vaší rozlišovací není není není není. Míra detailu potřebuješ vacupress někdy, je to skutečně až třeba je dát do šroubů, nebo jde opravdu úplně úplných drobnosti. Pokud tady najdeme něco nějaký den. Můžete také ona, měla by být v dobrém i špatném. A teď jsi třeba přestat a se vede otočíme na to místo, kde se potkává železobetonové ocelová konstrukce oněch dvou nosných Oblouku a tady železobetonová patka a taťka nikdo nevidí je třeba výztuž vnitřní výztuž ocelová výztuž v rámci jet a železa betonové patky. A táta mi řekl, že jestli to je umění konstruovat umění umění navrhovat železa befeleme takováhle
Minuta: 26
konstrukce musí respektovat tvé nároky na délkové roztažnosti jenom takový fakt, že cestě možná taky málokdo uvědomuje, že každá konstrukce musí umět dělat a tak musí se mě pohybovat, to není konstrukce, která je která jedno pěkně uložená a prostě nepohne se. Je nám třeba teta oblouky? Vlivem vlivem teplé nebo nápad zimy se ve vrcholu. Buď zvednou nebo nebo malinko sníží, takže jaký je to rozpětí je pořád v metru, že to není to není tak že by třeba že by to byl jako já jeden centimetr a Protože samozřejmě střecha cena střešní konstrukce je z těchto Oblouku zavěšená, tak tahle ocelová táhla, která
Minuta: 27
střechu drží, tak musí mít systém dopínání. Představte si, jak by to bylo, kdyby natáhla měla jednou jedinou fixní délku, tak buď ve chvíli, když tak pište. Horní konec lišta, nosná konstrukce se trochu je vlivem teplotní roztažnosti zvedne. anebo anebo nápad, když ses a snížit, tak byty táhla vůbec měli napnutý, jak si na sraz nesmysl a konstrukce a důvod nebo princip jak Ta střecha je funguje je na tom, že prostě je ta že ne, že je to stává, že jsou taženy, že tě musí mít neustále musí být ve stavu napjatosti, takže možná to a je to vidět a prožijete támhleto pro ženu takhle táhla a na konci je protože ne vidím vidím a ta pro žena dotahuje táhla tehdy, že vlastně takhle trvá na tom pivu a reaguje
Minuta: 28
na teplotní roztažnost nosné konstrukce jsou věci, které vlastně Architekturu spoluvytváří, bez ní by nic takového nešlo vytvořit, ale teď je samozřejmě záleží na tom, jestli třeba až jedeš s těmito konstrukčními detaily, jestli je vezme jako výzvu, že je to vlastně Konstrukce je jazykem architektury, že toho využije a nebo jestli to nachově limituje na protože já mám takovýhle typy konstrukcí rád, že to je to. Řekněme, že formálního výtvarného projevu, tak vlastně všechny tyto konstrukční detaily. Já třeba považuji za něco co člověka nabídce rozvíjí fantazii příponou k aby aby to vyřešil a k tomu je prostě potřeba velice dobrá spolupráce s konstruktérem statikem
Minuta: 29
chilli. Jam to rozvíjí vám a nebo ještě k těm lidem. Co používají tu stavbu. Při platbě při návrhu jo, já si nemyslím nemám. Ambice si myslel, že když někde tadyhle vevnitř. Takže zrovna bude zkoumat co dělat. A proč ne třeba někde zavolat, ne. Ale spíš bych řekl, že to je taková lahůdka pro lidi v době návrhu, jak se s tím poprat, jak se seznamovat nějaké odpovědnosti, teď nevím, jestli to neřeknu blbě Rajská zahrada, není to náhodou stanice, kde je realizován ten nadchod nad tubusem vlastně Padam padam dál a na z Rajské zahrady na Černý
Minuta: 30
Most. Tak koukám tady na Nějaký plán. Že by se dalo jít nahoru a rozsvítil se, protože já bych si tam docela vylézt. tak možná z té péče v sobě skrytého vizionáře, byla by to nádherný a přiznávám, že úplně na začátku, že jsem s různými. Tak to je meta představami se potýkali jenomže On je trochu problém, že ve chvíli když by se nahoru vylezla, tak musí být zabezpečení proti třeba pádu předmětů flašky tam není. Je tam údržby a provozní udržitelnosti střešního pláště se to potom ukázalo jako nereálné v našich podmínkách, i když cereálie cereální
Minuta: 31
nedávno vydané před zadkem, nebo kde jsem byl. v nagoji tam je autobusové nádraží, který má skleněnou střechu je mnohem mnohem mnohem větší než tady stanice, Střížkov. A tam třeba na té střeše. Je vodní plocha ještě na to navíc jako divák nebo cestující můžete skrčit, takže Samozřejmě že lze udělat cokoliv a pak ale taky jde. Bohužel, to je provozní náklady. Tady už bychom se asi dostali do nějaké sféry střeše a teď už se nám ta stanice trošičku rozsvěcí respektive některý světelné linie za šera už začínají víc a víc vjezd Opava. No tak já jenom ukážu, že vlastně teďka stojíme před hlavním vstupem.
Minuta: 32
A koukám, že ale ta zastávka tam vidím vaše kopec rána na Člověk to musí říkat začátku velká Stav nebo stavba, která má nějaký význam pro okolí a tak. Ale přece to zas Nebo je to je vlastně nevíte Míšo, to je vycházet autobusové zastávce, jak si střecha. Tak ta by se dala udělat jednodušeji. Hele ano, ale jsme vedle jsme vedle stanice je celé to přísluší, takže jistě, že můžete položit otázku chceme volit minimalistické řešení rozsahem a nebo chceme řešit volit řešení. Kde třeba když vystoupíte z autobusu, tak z vás něco vizuálně navede k tomu, že Tam tudy je fakt jsem do metra. Samozřejmě já bych třeba mnohem mnohem radši viděl, tak
Minuta: 33
kdyby tady nemuselo být pod Tady prostě pěší úrovňový přechod a kdyby je tady tahle ulice nebyla, tak trochu. Jakousi skrytou magistrálou. A kdyby to byla kdyby to byl víc Městský Bulvár nebo městská Městská třída. Ale to víte nelze všecko. Nelze všecko zrealizovat hned. A navíc blízkost blízkost přechodu nebo blízko stáhl s křižovatkou by to asi Hradiska propustnosti skutečně komplikované nám taky do které se bavíme k sobě, kdyby tak třeba kdyby tady byl pěší přechod, tak by mě to byl osobně mnohem sympatičtější, děkuji. 3. Výtah a hned. Tady venku je čtvrt na není tě k výtahům o tom, že bych vás pozval na pivo byste s radostí a zdraví, co poví pan
Minuta: 34
architekt na to, jak bude vypadat a jak se bude realizovat metro. D. Jsem architektem jedné stanice z těch připravených 10 stanic. Vy jste říkal, že máte nějaké vizualizace, které byste nemohl Déčko bude trasou s plně automatickým provozem. To znamená soupravy bez řidiče. Adam gebrian je člověk, který veřejně kritizuje. Některé vaše práce v pro mě pan žebry a člověk, který se umí perfektně mediálně ředitelně málo je více a nebo malému, tak špatně položená otázka je špatně položená otázka.

Předchozí video

#205 Hyundai Kona 2019 vs. Tesla Model 3 LR 2019 | Teslacek

Další video

Liftago není typický startup, budujeme firmu pro příštích 100 let - Ondřej Krátký (CEO, Liftago)