Chceš podpořit tento kanál? Staň se PATRONEM!

Nové logo ONE MAN SHOW? „Kazma chtěl, aby si na něj lidi dali pozor“

Jak vzniklo logo One Man Show? Proč stál nápis OSTRAVA!!! milióny korun? Jak se pracuje pro Českou televizi? Rozhovor s Lukášem Veverkou, který získal Českého lva za film “Já, Olga Hepnarová”. DEJ ODBĚR »»» http://bit.ly/StandaShowOdber

===

Lukáš Veverka:

Web + portfolio: http://parasite.cz/
Showreel: https://vimeo.com/197862560
Wiki: https://cs.wikipedia.org/wiki/Luk%C3%A1%C5%A1_Veverka

===

Sleduj streamy a rozhovory na »»» https://www.twitch.tv/standashow

===

SOCIÁLNÍ SÍTĚ

Facebook »»» https://www.facebook.com/Standashow
Instagram »»» https://www.instagram.com/standashow/
Twitter »»» http://twitter.com/standashow

===

PODPORA

StandaShow funguje díky vaší podpoře. Každý příspěvek se počítá a umožňuje mi dělat kanál tak, jak by to jinak nebylo možné. Nebýt závislý na sledovanosti a mít větší svobodu při tvorbě. Za to vám děkuji!

PayPal »»» http://www.standashow.cz/donate
Číslo účtu »»» 1303928089/3030 (AirBank)

Bitcoin »»» 36MWhd1qJaZ829PczvSzzYHhpCvCQdEtvG
Bitcoin Cash »»» 15E8awFZpHQ2GTYfvjydmcKBAPBx5W7QW2
Litecoin »»» MEFLKM3Rn2Aa8AVMi75JKNvX4uSAU4taLP
Zcash »»» t1bn51ubCD1zZmGdLjrjm7TbMzkp9yu9ZVK
Dash »»» XtgQ98GCZU2gC2efVpute4YobnTh8anht2

===

Kontakt: https://www.facebook.com/Standashow
Email (pouze pro obchodní spolupráce!): stanislav.hruska@gmail.com

===

StandaShow – nedělám videa pro děcka. Jmenuju se Standa (nečekaně, ehm), je mi 28 let a žiji v Praze. Zajímám se o YouTube, technologie a politiku. A točím o tom videa.

Automatický transcript

Minuta: 0
Dane pánové dnešním hostem na Standa šel taky a Lukáš Veverka režisér a Motion designer znělek televizních pořadů a reklamních spotu, říkám to dobře. Výborně, prosím tě, vybrala jsem některé portfolia s prací, které mě zaujaly. Tak první z nich je vezmem show. Čau ve věžáku. Zdraví tě mrtvá internetová legenda Kazma kazmitch, prosím tě. Ozývám se ti opět po pěti letech, vole. A teď chci rozjet fakt jako obrovskou šoustek nejvíce lidí po s.r.o. Vole potřebuji Prostě nějakou chvilku údernou tučnou znělku, vole, aby ten Jasně viděli, že jsi na mě mají dát prosím, majzla jediná věc, vole. A to bude trochu problém, vole. Znám trošku tvůj systém práce. Co znamená dedlajn pro tebe znamená? třeba první věc, co mě zajímá, jak ses k tomu dostal dílenský zakázce, já
Minuta: 1
mám takovou chvilku já už v práce prostě. Neustále mě sleduji sleduji buď filmy nebo youtubery, ale v době kdy YouTube. Ještě jsme neznali, tak tady byl Stream a Sledoval jsem streamery a na tom streamu. Ty streameři těch 10 15 hardcore uživatelský jádro mezitím byl prostě nový bys mi zítra nerez Janek Rubeš, že jo. Byli tam kluci jako Čeněk. Stýblo melniček lidi, jako cožpak udělali ViralBrothers. Byli tam byl tam NejFake třeba prostě Jo byli tam tady tyhle lidi a tyhle ty tvořily takovéto uživatelské já do toho streamu a r. Myslím si, že si že tam i dobře fungoval. Jako v komentářích na tom streamu ta komunikace mezi těma lidma. Měli jsme tam svoje hejtry budu žádnýho králíčka. Pak tam byl prostě lítám jako jako já se fakt do dneška máte spoustu věcí. Jo tady
Minuta: 2
z té doby byla to komunita docela jako Úzká a silná komunita a já jsem jí byl součástí. Nebyl jsem tvůrcem toho pořadu, ale byl jsem tam jako rejpal dodnes jako že já jsem trošku jako na internetu v rámci diskuzi na mém Facebooku nebo tak jsem trošku takový jako. Někdo by řekl Troll třeba nebo hejčík nebo něco, ale prostě já občas vidím nějaké věci a pojmenovány v těch komentářích jo. Nevím někdy i nevybíravým způsobem, takže ses tam pohybovat na každý povinně jako účastníka diskuzi a sledoval jsem to a Kazma. Byl tam i době tam byl jako týpek, který dělal úplně úplně trapný věci. Jo on prostě dělal já. Vždycky viděl někde v Americe nějaký Trend YouTube v nějakém typu videa, tak to zopakoval a nebylo to divné prostě no a ale
Minuta: 3
byl první, u kterého jsem si říkal jako je to teda, jako když se ptáš mě úplně první díly na první díl Zdeňkem rubešem a ta tak jako můžeš, tam si můžeš se i cítit trošku trapně zakázku nebo co chceš jsem pořád ale zároveň. Já jsem teda v tom viděl, jakože, že dělá něco co zaplý mě přišlo, že je mu sedí, že to není, že to má sice formát nějaký jakoby Late Night. Show u něj v pokojíčku wi-fi jakoby, takže originalita nevím. Ale bylo to něco, co by se dělo zároveň, on se musel ty rozvody připravenou pracuje s tím naším a lidma to už není jenom to, že zkopíruješ nějaký vizuální Trend, ale prostě děláš. Tady ten obsah přináší v nějaké kompem ty rozhovory s těmi lidmi. Stream, on to původně dělal jako rozhovory s lidmi ze streamu, jo, protože One man show jo. Je to idiocie, já prostě on říkal ptáka budu dělat pořád, ve kterém budu zvát si jsem lidi ze streamu, protože
Minuta: 4
je to nedává smysl a mě takovou proti zrcadlu jeho původní a já jsem mu jenom tomu napsal, že se mi že ten pořád co dělám já, když udělá díru, že to je fajn, ale a že ta znělka je ale jako fakt hrozná. A napsal jsem to určitě takovým rejpat jen nepřímým způsobem a teď z toho jak jsem smutná z toho internetu, že jsem mu neznal osoby. Tak jsem čekal, že mě normálně lidsky pošle jako trošku do prdele, jo? Jakože co se mu opírám dojezdil kyanidu hajzlu a to vůbec neudělal. On mi napsal, že jí moc děkuji, že jsem že se koukal na moje věci té době jsem neměl jsi takový poruchu, jako mám dneska, ale už jsem něco měla za sebou a napsal mi, že že naprosto chápeš mého pohledu, že to co on udělal. V té znělce je prostě amatéři na ale
Minuta: 5
že on to líp neumí a poděkoval. A byl jakoby víš, tak to co mi napsal v tom, ale bylo to mailem myslím bylo úplně jiný způsob komu, já jsem si já jsem si myslel já jsem jakoby nahrál na smeč a čekal jsem, že mě jako z Prahy víš jako tak, to bych prostě Čekal jsem si rýpnul trošku do něj jakože No ale on vůbec bylo hrozně Pokorný, ale tak jsem mu napsal, že a pochválil mě samozřejmě, což nám dělá vždycky. My jsme trošku egoisti ty designéři, takže mě něčím pohladil na dušičce víš, že viděl tomu jako třeba, že dobrý já že to Tak jsem mu nabídnul, že mu tu znělku, že můžeme udělat něco spolu, že mu s tím může pomoci, když bude chtít, no a která v podstatě simku jsem jenom jakoby profesionálnější překreslení toho jeho původního konceptu, co měl jo. My jsme tam samozřejmě tam nějaká ta je tam nějaké logo, který rozbitý představuje nějakou obrazovku
Minuta: 6
nějakou zeď mezi tebou a jako měří moderátorem a třeba Diváky. A on jde skrz toho jakoby tobě domů, jak kdyby takový tam můžu můžeš tam číst takovéhle blbosti jo, ale v podstatě vizuálně šlo. Myslím, že jsem použil je úplně stejnou hudbu, jako tam měl v té původní a a tady ta znělka. Ta nám tam se stalo, protože já jsem si vymyslel, že na konci tý znělky budeme mít vždycky jiný uzdě like nebo tady Dejvicích se tomu konci, kde se objeví potom název říká petshopy. Jo prostě poslední šel s grafickou a také Pixel a já jsem tady ten Faction na konci vymyslel, takže ho budeme dělat pro každý díl jakoby individuální to znamená jedno všechno. Nezvládne to pro každý díl, ale už když jsme to točili, tak jsme natočili různé variace jeho jakoby píčoviny. Prostě dělal mi tam různí prostě blbosti ve studiu a který
Minuta: 7
já jsem ještě nevěděl, jak jdu do budoucna používala. Viděl jsem, že jsi tady z toho materiálu budu potom sekat ty variace, pak jsme spousty věcí museli vyrábět i na míru. Proč se stalo, že mluvil o nějakém tématu nebo tam měl nějaký host a museli jsme to do vyrobit. Jeli jsme že stojí marihuany empoli, když tam nevěřím zavolám nebo jo. že má na vodítku žlutého psa hymnu když to měl helmu nebo prostě dělali s různé věci a dál to taková továrna a kdy jsem mu čas od času nejvíc vyrábí tady ty znělky a on je používal že prostě víš pro stejné téma tam mohl použít ten individuální konec jako jo já jsem nemusel tady pro každý díl nový ať Díky tady tomu čemu se mi jak říkáš nabije tak ale se zároveň vytvořenou dlouholetý vztah kdy by mě Kazma prostě potřeboval Takže neustále psal novou znělku prosím dělám tohle a tamto pošli a dostali jsme tady v tom kontaktu a pak pochopitelně když se pak dělal jenom zní věci
Minuta: 8
o tom se ten s tak se budoval na drobnostech typu že když když dělal když dělal rozhovor vypni jsem tak pak vypouštěl obrázky že jo Rytmus napadl jo Takže bylo potřeba udělat pro média pro Bulvár bylo potřeba udělat fotky kazmy s monoklem Jo nebyl kdykoli bylo potřeba udělat Aku takut vizuální mystifikaci nebo postprodukci ničeho, tak jsem měl přijít já. Nebo jsem zavolal o mě a já jsem mu s tím pomohl jo. Hana tady ty kontinuální třeba jednou za dva měsíce jednou za půl roku spolupráci, která běžela několik let, tak jsme si vybudovali nějaký vztah i třeba osobní a když pak v roce 2015 přišel s tím, že se to dělat jinak to One man show, tak už to bylo. Takhle jednoduché, že to bylo jasný, že jste se rozhodli pro tady tuhle tu variantu trojúhelníku pro spoustu lidí, tak zase opět jako
Minuta: 9
trojúhelník. To je vždyť to je základní geometrické. A vy jste z toho udělali logo, proč to je trojúhelník, proč to není něco složitějšího něco, co by víc třeba mohlo reprezentovat kazmu než trojúhelník. Takhle já bych doporučil dělá Kuba by se líbil mít chuť podívali na běhání. The screen tomu One man show, co mám někde nemůžu pustit, protože tam máš bradavky na kojení kazmovi prostě podivné děti, což ale dobře z toho zformovalo ty bradavky myslím pomůžou ty návštěvnosti tohoto. Nicméně to bylo kazmou zadání jo. Já snad přišel s tím, že mi řekl. Udělej mi něco, z čeho si lidi poznají, že jsi na mě mají dát kurva. Bacha jsou jeho slova, jo. A já já jsem takový v tom uvažování, já moc nemám rád ten ilustrativní ty designu jako nesmysl, že to osobně nedělám. Já dělám víc
Minuta: 10
jako taky, když se podíváš do mého portfolia. Tak většinou ty věci jsou buď koncepčně ve smyslu, že to byl že to vychází vždycky se snažím. Já jsem vlastně snažím upozadit tu tu část, která je strašně moc individuální. Ta estetickou část a pracovat víc systému v víc mi to postaví na nějakých principech, jo, takže ve chvíli mi někdo řekne. Má to být logo, ze kterého bude jasné, že si má dát na mě každý pozor a to takhle za tebou Kazma přišel a říká chci logo, ze kterého bude kapat, dejte si na mě pozor přesně ta nebo se ráno a A samozřejmě, že to má být jako že to že ten pořad bude velká show, že to bude největší show na světovém internetu prostě o tobě, ale to ti říkám úplně každý, kdo za tebou přijde, že chceme mluvil všichni říkají, že je to co dělá je velký shnilý super, ale je to ten Trio nosiče dej, aby jsi na mě kurva každý dal pozor a nebo něco takového, no
Minuta: 11
a pak už jsem šel jako jednoduše do nějakých Co je takový obecný symbol prostě pro dejte si na mě pozor, jo. Přírodě máš jednoducho barevnost černou a žlutou tady ta černo-žlutá kombinace je něco co v přírodě máš na jedovatých nocích, co máš na WhatsApp. Je to prostě univerzální věci pro lidi, jo, když když máš schod nebo nějaký výstupek na baráku, tak se to namaluje černé žluté černé žluté pruhy, prostě je to jako takže jsem si vzal tuhle tu barevnou stará je pro mě jako svého pohodu tady s tou váš. Jasně to je to je pozor a trojúhelník je výstražné dopravní značení trojúhelník se používá prostě jako Francie a dopravních značek, ale i ikonografie různě jako jestli s tím spojený, že ho prostě je to je vlastně vykřičník svým způsobem jo, jako ten truhlík na výšku takhle jak je udělaný z téhle rotaci. No
Minuta: 12
a takhle to vzniklo a zároveň jsem věděl. A s tím byl velký problém s kazmou, že to tam jako na začátku velmi těžce akceptoval a měl stejný problém jako si změnil jsi Jo jemu to taky přišlo, jako já tam budeme mít Logo jako trojúhelník. A co jako dál a já už jsem mu říkal, no a to je právě o to jo, když když Uděláme jenom jednoduchý tvar pro ní. Tak pak s tím můžeme dát pracovat, takže v tom trojúhelníku se můžou bývat různé symboly. Můžeme to různým způsobem zpracovat jako třeba 3déčko, vous et al no věc, kterou si někde pověsíš ve studiu zářivky, které spojují do trojúhelníku a máš prostě logo hledáním prostoru, nebo je to něco jako že z mého pohledu. Čím je to jednodušší tím víc to může sloužit tomu, že se to dá potom už. A v té různý práci pro různé aplikace s tím můžeš na to nabalit různé další vizuální věci, co kdybych od začátku dělal nějaký ilustrativní obrázek nějakou jakoby jasnou
Minuta: 13
takovou. Jakoby silnou ilustraci jako má třeba starbuck logo. Jo nebo já nevím, jako má, víš jako něco fakt jako figurálního instinktivního, tak v tu chvíli s tím nikdy nic neuděláš. Když než jenom to co to máš jo, ale taková Jednoduchá věc, jako je trůnící umožní. S ním pracovat různým způsobem. No a máš vám toto Kazma logo se vyskytuje jako různě po světě, není to potom jako chyba. je to ty samozřejmě, když děláš takovouhle věc. Já nevím mnohem jednodušší se takhle jednoduchý věci zabírají firmám, které mají velkou mediální pozici, o když jsi prostě velká korporace. A víš, že budeš že budou tvoje inzeráty všude
Minuta: 14
vidět, tak si klidně můžeš prostě vybrat velmi Simple takovou nějakou jednoduchou věc a ty jí prostě pitím Tender při běž. Teď to prostě všude. Když můžeš investovat jako hodně do to, abys byl vidět, tak o to jednodušší a zmocnit se nějakému univerzálního existujícího symbolu, jo? To je podobný pro tu Ostravu. Třeba je jakoby pro sebe tři vykřičníky je jednodušší, než kdyby to udělala. Nějaká malá firma, protože oni by to nedokážu nerozšíří to tak ten zač ty věci začalo fungovat, když je to masivní nasazení, že mě tady slovo něco trošku mě bylo jasný, že ten pořad furt je nějaká Okrajová bez že to není nějaká věc pro široké masy nedožene v tom, že se to nebude aplikovat tímto způsobem, ale Ahoj. Jakoby zase v rámci nějakého to českého prostředí Českého trhu českých takovýhle v nějakých formátu, ať už televizních nebo internetový to nikdo
Minuta: 15
neměl jo, tak jsme se to vzal jako první nejspíš, kdyby někdo před námi měl takové ty vole, tak by jsme to nemohli udělat, protože už by to někdo používal, ale bylo to volné je to jako s doménou každý touží po té nejméně nejvíc jednodušší doméně, ale ty jsou nejvíc zabrané je prostě o tady není prostě dobrý byznys plán taťka vzít prostě různé tvary nakreslit je v různých barvách a udělat si na to nějaký ochranné známky není, protože pro mě to nevzniklo proto, že bych primárně hledal ten jednoduchý tvar nebo že bych jí nedal takhle. Já jsem já jsem fakt vycházel a a strávil jsem nad tím jako nějaký čas, než jsem tomu truhlíkovi. Došel jsem se snažil najít inspiraci pro to, dejte si za mě bacha, jo. A jaký čas? Jaký jak dlouho trvalo přibližně třeba jako pro představu. Nějak nějak hodinách nebo ve dnech nějak to vyjádřil časovou jednotkou, než jsi dojel v trojúhelníku to jako těžká filozofická otázka. Já moc včas jako nevěřím. Jo. Ten tady
Minuta: 16
koncepce otázka pro tebe. Hvozdecká to ještě jsme to udělali velmi rychle. Je to relativní jako myslím si, že tady Šlo o nějaký proces třeba půl roku přičemž ale třeba třeba Já jsem měl jako jasno hnedka, ale i nějakým způsobem přesvědčit, kazmu tam zatím byla nějaká práce jako vizualizací práce s tím rozumím zase jo, já jsem mu prostě neukázal trojúhelník. Já jsem mu ukázal docela komplexní prostě PDF, ve kterém bylo spoustu dalších aplikací možností, byla tam sada ikonek v trojúhelníku, který s tím dál pracovali. Bylo to jako. Ukazoval jsem mu rozvětvený systém, jak by. Ukazoval jsem mu vlastně návrhy znělky kráse pak netočila. Pak jsme točili úplně jinou, ale prostě abych prokázal to o čem mluví nebo to co mu Navrhuji ten trojúhelníček, tak jsem to musel podložit docela jako
Minuta: 17
velkým kusem v práci a to se tam dělá vždycky. No jemu to přišlo jako strašně jednoduché strašně jakoby málo a Pak ještě nastane situace, že je v jednom věrných z těch mých aplikacích těch variací bylo, že jsem měl já jsem používal do těch do toho Toníku prostě dáváme různé významy různé ikonky a pak se ten truhlík někam dál nalepit. Jo, když je tam třeba kurzor myši, tak je to webová adresa, když je tam kolečko prostě, tak je to jako live vysílání, když se dá do toho tu ledničku, třeba panáček, tak jako nálepka, co má Kazma v kanclu záchodu, jo prostě takže jakoby. Je to prostě potom něco s čím se dá pracovat v ikonografii a jednou z těch výkonech byl klaun. Protože ve znělce máme klaun a klaun je takovej symbol pranku, jo prostě může být v určitých jakoby vnímání můžeme
Minuta: 18
považovat takového toho amerického klauna, který přepadává spalin přívod krve prostě lidi v parku, tak je takový ten jakoby nějaký prachy nebo pranku, takže a já jsem měl jednu výkon kostým klaun. A vlastně já si nepamatuji to jakoby jeho argumenty, proč nechtěl. Ten druhý, ale pamatuji si velmi silně, že mě nutil do toho, aby jsme z toho klauna v té jedné jakoby jedné aplikaci, jen jakoby boční aplikace teologa, udělali to hlavní logo. On chtěl mít tady toho klauna jako logo a nechtěl ten trojúhelník. A trvalo mi fakt jako. Bylo to hodně těžké a teď já ještě jsem takový člověk o rozumíš, já bych mu mohl vnutit jako trojúhelník a říct. Ale udělal jsem tu rolník, tak použij tulení a pak bych vás neodešel studuje kamarády vůbec nepoužívám, protože by ho On je aby ten člověk tomu taky věřila by to měl rád. Nakonec se stalo. Prostě to že jakoby
Minuta: 19
Ale po odvysílání dvou tří dílů už bylo jasné, že to funguje a Kazma byl totálně happy, jo, tak mi to první 1. Díl 2. Díl. Myslím, že už po prvním dílu to bylo jako fakt dobrý, ale než se prostě to rozjelo, tak byl s tímhle nervózní, i on si on, on sám nejradši pamatoval má jediný v tom týmu má vizitku. Kde má Ford toho klauna, nemá tam ani telefonní číslo ani mail nic má jenom červen černou kartičku. S klaunem, ale ten Klauni se stal pro něj také jeho symbolem. Což vlastně i možná dobře. Je to jeho vnitřní věc taková ke které on má nějakou asociaci. Ale pochopil potom velmi rychle. Už pak Co umožňuje ten truhlík tom t t jednoduchosti jako za tu práci s tím potom. A to jsem mu samozřejmě líbí a dneska je dneska. Já nejsem u toho jo tam prostě on má grafika stříhače
Minuta: 20
mám a lidi, který se mu o tyhle prvky týdenní výroby, jako to starají a ty mě občas volají a ptají se mě, takže jsou tam tam jako víc problémů. Jo v tom celém Nezval koncepčních a grafických třeba ty tři řádky. Co tvoří ten vyzval taky do křížovky logo, ale ty děti mě volají komunikuji. Třeba se mnou nebo tak a Ale neboj s námi sám. Volá mi prostě posílat. Co třeba některý z těch kluků udělal říkám to je prosím tě, zavolej mi, oni nepochopili, jak jsi myslela ty tři řádky třeba nebo já jsem nešťastný nebo tak jo, ale ale vlastně už sám to pochopil a vlastně vzalo za své prostě nenávidím. Používá ten font. Já si zvol ještě to jenom řeknu na ten font. Jo to jeden ten furt se jmenuje den a je to furt se používá, třeba na německých dálnicích jsou všechny značky dopravní značení je tady tím to je to byl bych, aby takový technický
Minuta: 21
informační fond. Souvisí to furt s tím dejte si na mě bacha a Kazma občas vyrábí nějaké své instagramové fotky a tak a neustále tam dává nějakou helveticus. Třešničková se na to, že to prý dělá ten Instagram může nebo nemůže tak v tom jako nedrží ten vyzval, ale jako myslím, že ne. Stejně už ten princip a všechno řeknu, prosím tě, já tady koukám, že máš storyboardy. A to jsi na tom prvním storyboardu, tak jde vidět takové jako nákres toho studia jakoby jako on tam má cukru a mluví k němu. Tak mě napadá Zas mě ten nápad toho studia, které on tam je vlastně ty studiové Záblesky v téhle man show. Tak to je To byl todleto to vzniklo z těch storyboardu. Tak to je tomu říkáme pejskem základnu a je to. Je to prostě taková velká hala skladiště, ve kterém jakoby se který
Minuta: 22
se proměňuje na do různé podoby pro různé projekty. Předpokládám že to skladiště nebylo zvolené, protože jste zrovna našli skladišti, ale protože je v tom zase nějaký brandový záměr chtěli. Chtěli velký prostor a aby tam mohl přeparkovat auto, víš a vnitřní bota, takže vycházet nějaký takovýhle věcí. Ale jako to není z mé hlavy. Prostě kompletně to není z mojí hlavy, ale to že natočíme do znělky, že zadává úkoly těmi den v tom studiu. To jo, ale to taky bys to já jsem se na to ptal. Že co budete v tom base Camp udělat, jak to bude fungovat a on mi říkal. No vždycky když začne nějaký díl, tak se tam prostě s těma lidma, který asi budou zahalené, on ty jeho kooperaci dost často jsou Inkognito jo, takže tam budou prostě to a já jsem na ní má jako ředitel prostě země Kolín říkám, co mají dělat. Ty budeš dělat tohle. Protože já tenhle a já jsem to podstatně pak do this nějak jenom s inspiroval to,
Minuta: 23
že jsem si to vybral třeba tenhle jeden z motivů, že ho pouštíme do znělky. To je moje volba. Ale v podstatě vycházím z toho, co je pak i normálně vidět píšou jenom ve znělce je to trošku jinak nasnímané, jinak stylizovaný udělaný pro znělku, ale je to je to jeden jakoby pro mě to byl vlastně já jsem chtěl ve znělce mít jak máme přidat. Tak ta znělka měla mít tři tři vrstvy o přípravu. To je ten stůl tu zadáváním s tou teď příprava na ten prank. Jo pak pak nějaká jako pak nějaká akční pasáž, když se běhá, kdy se ten preng realizuje a pak odhalení naposledy przystanek vám přestane Kazma a je odhalení prostě jo, takže tady nechám a333 a logicky do toho aktu prsty. Přípravy jsem použil na základě toho co jsem viděl, jak to bude fungovat běžných je vidíme, tak jsem použil poradu, do co ještě řeknu, že Mimochodem ten
Minuta: 24
stůl, u kterého se sedí je velký žlutý trojúhelník. A zase jako kdyby jsme udělali ilustrativní logo, tak jako pak si z něho neuděláš, nejspíš ten stůl, u kterého můžou reálně sedět lidí a pracovat jo, takže to je síla toho jakoby teď se chválím. To je síla toho brendu, když je dobře udělaný, že ho můžeš takhle jednoduše pak aplikovat do těch. Běžných věcí, který předání nikdy ne jako z těch běžných záběrů z těch dílů to vidíš jenom nějakou s tou deskou. Musel bys mít fakt jako topshot, abys věděl, že to je trojúhelník, ale něco to dělá. Je to součástí té scény to tam nějak to pracuje. Já ti ukážu některý loga, který se hodně různě řešili a ty mi řekneš, co si o nich myslíš z pohledu jako profesionálního designéra. První věc, kterou tady mám, taky je logo. Ústí nad Labem hodně řešilo, co by se tak jako k němu řekl. Hele ten mi první věc a že to jako
Minuta: 25
já si nejsem jistý si tohle logo. Ústí nad Labem by mělo být snad logo prostě nějaké její organizace, která Nevím k čemu slouží jo, takže to je těžký nějakého projektu kompletní vizuální nějaký bordel, kterej nevím, jestli vůbec pedálu číst to co tam má být napsané. Jo prostě Neperu, teta je totální amatéři na tam ani si nedával řemesly asi jako mluvit jo? Nebo tam je tam může být vše. Ale to takhle by mohlo být třeba ve své podstatě. Umím si představit, že nějaký konceptuální či grafické studio tohle udělá jako nějakou Uměleckou Reflexy nějakého stavu veřejných soutěží grafický v České republice a pak to vlastně může být super a Takže to vlastně umění trošičku jako kdyby to dělají Najdi ono by to být považováno za umění jako jo, ale tak tohle je prostě jenom nějaká
Minuta: 26
amatérská věc, kterou dělal někdo v nějakým podivným programu evidentně břeh tam ta typografie to vše To je všechno špatně, že jo, ale jako ale špatně to je úplně stejný, jako se bavit o tom. Když jsi Já nevím Kdybych si já tady amatérsky udělal nějakou elektroniku, tak bude taky z elektrikářské hlediska úplně blbě, že jo prostě protože nemám to vzděláním, ale rozsvítil bych si stromeček třeba dvě logo, které tady mám, tak to je logo Ostravy nápis Ostrava tři vykřičníky tady možná tak spoustu lidí, tak napadá jak prostě Toto přece já nebo Spusti si řekne toto můžou přece udělat ve Wordu do toho, prostě ti nakreslím ve Wordu. Udělám ti to za dvě minuty, když jsi za to někdo vezme 1,8 milionů. Vždyť je to strašná zlodějina. Tak zaprvé ty peníze nejsou za tady ten nápis těmi třemi vykřičníky a jsou za nějakou
Minuta: 27
komplexní strategii pozadí jako toho všeho, že teta. Do práce je třeba v objemu pro ně pro ty dva tři lidi třeba na rok, byl bych si dělám město velikosti Ostrava, já jakoby se vůbec nedivím, že jsi za to nechali tyhle peníze zaplatit a stejně tak by si stejné peníze nechali zaplatit stejně stejně silný a výrazný jako studia nebo designéři jako na úrovni. Ber to je prostě tohle není úplně jako tady vlastně i docela jako míň peněz prostě myslím si, že třeba za logo Prahy dostali určitě víc jo, třeba prostě protože je Praha větší tam s tím možná víc práce nevím. No a ještě možná tohle by mě zajímalo. Udělat to v tom Fordu, tak je reálně překreslit. Tohle to řeknu jak překreslit. Tohle to klidně v tom ve Photoshopu, tak je skutečně práce na tři minuty a kde
Minuta: 28
je tam ten zbytek, jak vypadá ten zbytek té práce, která dělá tu hodnotu toho 1,8 milionu při vývoji loga takového teď ještě udělám na kličku to že je to logo, že to logo jsi schopný napsat nebudu předělat jakoby, ale ne jenom tak ty ty jsi schopen tady to logo. Myslím tím tebe nebo kohokoliv jiného, když napíšeš prostě Ostrava velkýma písmenama do facebookového chatem s třemi vykřičníky. Tak to se tam děláš. To logo jo, což je třeba u takhle jednoduchý kluk je tohle vlastně nic pozitivního jakoby to co ty. To co bys mohl napadat, že to je moc jednoduchý je vlastně najednou, ty dáváš všem lidem možnost tím logem něco dělat. Jo. Navíc to logo samotný není tady to konkrétní Ostrava tři vykřičníky. Oni pracují s třemi vykřičníky a to oslavu. Ostrava se vyměňuje v té komunikaci za různé další věci přání tři vykřičníky. Souvisí to s nějakým pochopením jakoby
Minuta: 29
na tunelu těch lidí v té Ostravě prostě Baník, píčo jsou prostě Baník tři vykřičníky Ostrava tři vykřičníky, jo, funguje to, za co si necháš platit nebo to je to co navrhuješ, ty se snažíš. Je to a samozřejmě čím je ta s vizuální zkratka jakoby jednodušší. Čím je to méně ilustrativní a víc jenom o takovýmhle nějakým o nějaké emoce nebo jednoduchém názoru. Tím se to možná jako hůř obhajuje, malý se to možná hůř jako někdy. Navrhuji. Takže jako dojíst takovéhle jednoduchosti může jít můžeš jít přes docela dlouhou cestu, než tam dojdeš dobře. Zůstaň zůstaneme studia Najbrt. Mám tady pro tebe logo současné logo. České televize také dělalo studio Najbrt a já možná pro lidi, tak bych dodal informaci, že ty ses v roce 2007, tak podílel
Minuta: 30
na tak honem prvním rebrandingu velkým České televize, možná si lidi pamatujete tady tohlencto rozdělení kanálu čárka nahoře a vlastně po nástupu pana Dvořáka generálního ředitele si Česká televize rozhodla. To logo změnit do té doby. Takže jsi vlastně v tom trošičku zainteresovaný, co říká. Zajímá mě proč se tohle to vlastně stalo za pana Dvořáka a jestli to podle tebe bylo třeba. A co říkáš na tom s ten výsledek? Udělalo se tam se stav. Já to že to mám hluboký pozadí nějaký Jo ono to není tak jednoduché, že ne. Nechtěl bych, aby se to zvrtlo do toho, že si budeme říkat, že přišel nový ředitel, ne multisig udělat nový Google jde. Prostě o to, že to původní nebo to logo, co Štěpán malovec nepřijmu nepřijmu a velká část jako jakoby jak zaměstnanců v České televizi, tak to jsou lidi, co s tím logem ve výsledku pak pracují. Postavili se proti tomu odbory ať Což je jako třeba
Minuta: 31
dejme tomu bizarní prostě. Ale stalo se lidi to v té televizi ty lidi a ty trošku budeš vědět, o čem mluvím, protože ono se to týká i třeba bobovize a tady těch věcí jo ty lidi jsou takovým. Česká televize velmi citlivý na různé věci a oni to vnímají jako že se jim privatizuje Česká televize pod rukama jo, oni do té doby měli svoje logo prostě, který tam bylo to klasický ČT, co bylo spojení do televizní obrazovky, což Mimochodem, jestli původní verzi, když to bylo ČSFD a proto Tyhle tři tři litry tvořili takovou kulatou televizní obrazovku, myslím teď vůbec nějak 70 65 let nebo kdy to bylo, tak tohle bylo něco co pro ně bylo to z té Česká televize a najednou přišlo nějaké Céčko s čárkou nahoře najednou přišel rebranding jako všechny v kanálu ten tým toho rebrandingu, ve kterým jsem byl se to snažil. Já jsem tam přišel, když už to bylo rozjetý, jo, jako
Minuta: 32
já jsem přišel jako do procesu a ty lidi co s tím začali, tak oni to pojali velmi jak odpovědně z mého pohledu se poprvé ta vizuální tvá České televize začala profesionálně což ale pro ty Diváky snad nebo pro ty lidi v té Znamenalo, že měli pocit Simpsonech stála vlastně komerční televize pro mě v té době to co bylo třeba z mého pohledu, že třeba jejich znělky České televize byly kdy se to dělali stříhači v rámci svých nějakých titulkovač u zařízení, ve kterém se píšou titulky a tak, tak se vyráběly znělky a a bylo to občas mě pohodu odporný jakoby ve smyslu grafického, že nebo strašně ne amatérský ale diletantský, tak pro mě to bylo to co je pro ně veřejnoprávní a když jsi měl vedle toho v té době psát televizi Nova, která měla profesionální znělky jakoby komerční ladění prostě vizualita. Těch komerčních televizí byla jako na reklamní profi úrovni a vedle to Česká televize byla trošku taková
Minuta: 33
jako podivně špinavá věc správně, že vy jste jakoby profesionalizovat grafiku České televize nějakým způsobem. A ne jako je tam toho víc, ale tohle byl jeden z jako těchto. Co znamená to, že to znamená, že tohle nechtěli používat třebaže grafy České televize nezdržovali manuály a tak podobně se to mám představit. Nejenom to bylo třeba, takže někdy jsme tam dělali tu naší práci, v že ta naše práce třeba v to probíhalo během roku jo, tak televize furt vysílá se stejným logem stélka a během toho tam rok pracoval i v té televizi, úzkej tým lidí redesignu 10 10 lidí, dejme tomu 12
Minuta: 34
za různými profesemi v té televizi. Týna si měli pomáhat a my jsme třeba šli někam jinam, kde měl být další kolegové, který nám měly spolupracovat i nové tváře České televize a uvítalo nás na jejich dveří. My jsme k nim vešli do kanclu, tak tam byla cedulka prostě nové logo jako ne. My jsme tam byli jako od byla nějaká odměny zase jak nějaký partyzáni, který tam vedou zákopovou válku proti lidem, se kterým mají spolupracovat, aby bylo fakt šílený ty lidi tě otevřeně dávají najevo, že jako že děláš na projektu, který voní jako odmítá, jakoby to sněhu jako nesnáším. Dělali se tam tam jsou jako. Ty zaměstnanci jsou sdružování jako v ranci nějakých odboru tam nějaký šéf pan decoy se jmenuje všech těch odboru, který byl velký jako odpůrce toho toho zavedení toho loga, takže jako to tam vznikl takhle takovýhle redesign. Prý se celý vyrobil stál velké peníze a na konci se prostě nepodařilo udělat to, aby
Minuta: 35
to logo. ČT se stalo opravdu myslím, tím to štěpánovou ČPP logo, aby se stalo tím logem ty televize, zavedli se jenom ty označení kanálu jo 1 2 3 nebo 24 a čtyřka sport s čárkou nahoře, to se zavedlo, ale nikdy se nezaberou to hlavní cestou čárkou chvíli celý ten systém. Samozřejmě další věci přestane dávat smysl, protože ty máš sice jako jedničku s čárkou, ale furt někde vedle toho bylo to starý ta stará krabička ČT. Oni to prostě nedokázali prosadit a rozbourat letím celý ten vizuál to co ten Štěpán vymyslel. A co mělo hlavu a patu bylo to fakt skvělej myšlení, protože ta čárka ten háček a že Celé Česko. Já už jsem to našel jasně. Kdy vlastně nezavedla nikdy To by mělo být na autentická všude. Mělo by to být vždycky to hlavní logo v
Minuta: 36
rohu, který se pak jenom jednoduchou animaci ty čárky se to céčko přepisoval na jedničku na čtyřku na dvojku a ne ale jakoby. Představ si, že ten Štěpán vymyslel fakt docela solidní a hlavně zkouším designového pohledu velmi skvělý systém držet Olomouc, líbilo jako animační vizuální tam byly různé principy producenty kanály a bylo to fakt promyšlený a najednou oni řekli OK všechny to použijete, ale nepoužijete to hlavní a to celý Jiříček ještě chci jenom říct, že ta čárka to je v podstatě háček, to je to. Je to český to je nějaká věc, která souvisí s naší kulturou. Je to podle mě to je fakt jako chytrý a pěkně zvolený aneb. Nepovedlo se prosadit a teď najednou, když tam přišel a proto můj mohli mě ještě zajímá k tomu, že se to nepovedlo prosadit. Nebyly tam i nějaké jako zpětnému zdravá, nebo nemohl by jsi třeba nevidíš tam nějaký Run. Důvody třeba, že jste v něčem nesplňuje zadání představu ty argumenty, co tak jako mohli zaznívá. Myslíš si, že to
Minuta: 37
jako doma úplně jako čistý a acceptor akceptovatelný za Českou televizi, že tam mělo být. Nevíš o co mi jde sem si stejně jako politickou věc jakoby brát myslím politickou věci v hlavách těch lidí a jako z mýho pohodlné a prostě a když pak přišel pan Dvořák, tak byl v situaci, kdy třeba s jeho pohledu ještě ze zkušenosti z komerčních televizí a on samozřejmě jako on to každý viděl, že to byla blbost to co tam několik let po tom našem redesignu pět šest let. Já nevím fungovalo jo, ta kombinace z toho starého loga a tady těch jedniček s čárkou. Takže logicky chtěl, aby se to prostě jakoby řešilo, protože prostě tady zůstala k ní podivné 5 let 6 let tam zůstalo nějaký paskvil jakoby nějaký divný kompromisy kompromis,
Minuta: 38
to je to je špatně samozřejmě. To bych jakoby já považuji ten původní koncept. To je Štěpána za fakt jako funkční, jak se na to ptal za za korektní. To že že pak na té obrazovce a že se v tom běžném používání to používal tak jak se používalo to považuji za celá ní. Třeba jo, já musím podle ní nikdy být, ale to už s tím už se nešlo nic dělat. No, tak neměl odvahu nad nebo sílu na to, aby to prosadil do té stoprocentní konečné fázi ten původní redesign. Tak se spí, tak se rozhodl pro nový zadání, který bude akceptovatelné jší. Já myslím, že určitě svážou všechny nebo ten tým kolem něho, že zvažovali různé možnosti, jak tomu přistoupí a opět vypsali novou veřejnou soutěž, kam kam jim určitě jí přišly jakoby jako jiné návrhy, které mohli třeba pracovat jiným způsobem v duchu
Minuta: 39
toho duchu toho co dělá ten Štěpán malovec. Nějakou jinou podobnou hru mohli zahrát. No nicméně po zadání. Jo Jakoby nebyl ten Oni v podstatě chtěli udělat a to ty drtě výsledku, udělali to to co do Třeboně. Asi se rozhodl, že by mělo být pro ně tou správnou cestou je, že prostě udělala jen tak zvané jeli toho původního loga. To znamená, že vezmou to původní logo z těch 60 nebo 55 nebo jaký chléb a že ho jakoby z jednoduše vyčistit stojím zůstaly ty dvě závorky, když tomu cena tak říká, který je červená modrá v nich, nic víc. Ahoj jakoby a myslím si jako No a takhle se stalo. Prostě nadaný. Rozumím tomu příběhu a ten výsledek je za tebe, jaký je
Minuta: 40
i pro mě je smutný to, že si vybrali tuhle cestu, jo, kdybych já dostal zadání, abych jako listoval to původní logo. Nevím, jestli bych to udělal jako jestli by šel stejným směrem jako ty najbr ti to nevím prostě, ale ve výsledku by to byla nějaká obdobná variace. Možná jenom trošku jiná Grafická, šlo by jenom o estetiku, ale víceméně by stejně jsi nemohl udělat nic jiného, než co. Oni udělali oni pokud Oni správně pochopili to zadání, jakože správně pochopili. Což Haló, už tak tak to udělali také. Jak jako jakoby, jak asi měli. Jo nevadí, spíš to, že jsi ten tým Toho Dvořáka vybrali tuhle cestu toho liftingu, protože prostě já bych touhle cestou než Ale ono je třeba zajímavý někteří ročníkovka něco té televize, nebo je to původní logo to původní logo, ty České televize můžeš brát úplně stejně jako třeba nacistický symbol nebo symbol
Minuta: 41
komunismu nebo nějakého pyšně komunistický symbol. Prostě pokud tady celou dobu na tebe jakoby státní komunistickou televizí viselo ČT v téhle v podobě, tak prostě já myslím, že má smysl ho úplně kompletně jako o Škrtnout. Tak jak to udělat ten Štěpán malovec a udělat to úplně jinak, protože prostě mu můžeš to brát tak, že všechno co se tady bylo před 90, ta státní Propaganda byla vlastně vysává pod tady tím původnímu vím, že jo, za což nemůže autor to Logan nemohl. Pink Panther a to dělal prostě bylo určitě super. Grafika si teď nevzpomenu to jméno, ale to původní logo České televize a graficky skvělá práce na úrovni lidí, jako je super a nebo v našich 65 let, jako topový grafici to děláš žádný blbec o to nejde, ale ta ta ta komunistická moc to potom tu televizi prostě použila. Tak jak používat a tím vlastně táhne jenom Michale spoustu lidí to
Minuta: 42
znehodnotili stejně jako když jsi nějaká luminizace vyber Ester nebo třešně prostě do svého symbolu jel, tak ty třešně nemůžu v žáru a pak je otázka. Chceš dál pracovat s tím symbolem, který je takhle zažitý a já si myslím, že to takže to je jako významově pro mě jako nepříjemné, že si vybrali tuhle cestu a pak co je problém. že je to hrozně jakoby ne moderní způsob jak pracovat s logem televize dnešní době oproti tomu Štěpánovi systému Kdy který fakt bylo jako tam tam tam plese od začátku myšleno tak abys s tím dalo animovat aby se dalo rozvíjet aby se potom stříškou dali jako dělat nový a nový kanál do budoucna jo ale ty teď a v a vlastně se s tím dalo nějak pracovat když to tohleto logo co prostě teď Česká televize má tak neumíš mě nic jiného než vedle toho napsat Prostě číslo hokej Hoď mi ho České televize Mám tady pro tebe poslední logo a to teda je moje osobní jako logo Favorit jo
Minuta: 43
To mě přijde nejlepší A nejpovedenější jaký je to logo takového kanálu YouTube Stream irského mezi se to Standa show to vlastně takové jako zelená linka to jako podle mě hodně jako promyšlená a pro makaná typografie placičky Jaký je tvůj Názor na tohle tohle. Hele já nemůžeš jít do masa, klidně. Jako nemusí grafiku přesně ukazuješ. Ukazuješ tu? Já totiž nevidím, co ukazuje, že jo, ale ukazuji takový průkazu to co je ve znělce animované, na konci jsou přesně Jo hele. Jedna věc je že to jak pracuješ s tou zelenou barvou, jak to jako jako to, co se mi snažíš wt100, musím tréningu je v pořádku. Prostě to jak s tím pracuješ
Minuta: 44
jakoby ve smyslu to, že to má nějakou hlavu a patu. Je to nějak vydržíš to, že ho neděláš tam není to pokaždé jiná prsty návěs a tak. Ale to konkrétně mělo Go se za mě Jako prostě jako není to dobré. No a mně to vadí jako jak jako by mě tam vadí, jak nějaký významové věci, co se týče. Třeba právě toho, že pro mě by mělo být Hlavní spíš to Standa než to než to šlo o další věc je jakoby Jaká přát typografická kvalita výběr toho fontu nebo i ta práce s tou linkou, víš a tak jako on ji má to své rezervy, ty to tam řemeslný jakoby chyby, co tam jsou. No ne A není to jenom jakoby řemeslně to spíše třeba o nějakém
Minuta: 45
jako. jakoby prostě já myslím, že je pozná, když ten člověk s těmi věcmi dělá denně a Tak možná mi Víš ono nejde ani o to, jaký zvolíš Buffon. Nebo jak ta estetika ty věci je pro mě je to jakoby až druhořadé. No prostě podstatě. Každý máme jiný Sticky názor a někomu se může líbit takovýhle Phone někomu makový někomu vy zelená barva někomu Černoc mě spíš zajímá to jak se s tím pracuje, jaký tam ten systém. A když si zvolíš něco a animuje třeba nějak a dohromady to nefunguje, tak to je pro mě třeba problém jo, ale ne. Není to pro mě problém, protože by se měj esteticky nelíbil. Tenhle typ funguje. Takže já spíš koukám na to, že ty máš. Tady prostě něco tím se snažíš něco říct, dejme tomu označit ten kanál slovem Standa nějak The propojit a najednou ve výsledku označuje kanál kolem jsou ve standardním rámeček někde schovaný topení, dejme tomu,
Minuta: 46
jo. Což může být někdy taky záměr, kdyby jsi s tím pracovalo nějakého kdyby. Možná kdyby sis přidal ty slova, že jednou tam budeš o podruhé, tam je něco jiného třeba v různých rubrikách nebo tak pak může mít význam. Proč ta velikost je větší pršelo? Proč nejste Standa levej sepište řveš jako logo, dáš ho někam 5 m od sebe do dálky přijmout, víš oči. Tak mi řekni co vidíš, jo. Podle mě vidíš o velkou show až na to, že nevidíš tomto, ale to je možná dobrý tohleto pro diváky taky k pochopení je vlastně ono to není jenom o tom, že je to čtvereček a nějaký text, ale že je to o tom, jak to hraje právě v tom kontextu toho produktu, když třeba se vrátíme k té Ostravě, takže to není jenom ten nápis a tři vykřičníky, ale že to musí hrát pro ty různé další použití to prostě fungovalo. Pojďme na další tvojí věc, která mě zaujala a to
Minuta: 47
je film Olga Hepnarová Česko polské produkce, určitě se minimálně se podívejte na něho na ČSFD a něco si o něm zjistit. Ona, když bude na ČSFD. Tak narazíte na ten na ten plakát a za tento plakát cestě dostal Českého lva, pokud se nepletu, nevím mi ukazuješ jenom tady fotka hračky a ten potenciál hettnerová, tak za to jsi dostal Českého lva. Je to tady nejlepší plakátek plakátu filmový, kde hlavní postava sedí kouká dopředu, tak je jako spousta a máš tam název toho filmu mě zase jako laikovi si říkám. Všimla jsem si to ten je pěkný dobrý a čím si to ten plakát. Podle tebe zasloužil ještě Jo hned odpovím. Jenom řeknu, že byly dvě ven nebo jsou dvě verze
Minuta: 48
toho plakátu, které se je reálně použil a ta druhá verze, že to jenom černý černý plakát, kde je, kde je stejná typografia kouty fotky, ale není tam ta fotka jo? A to je třeba preferovaná verze toho plakátu tam byla vždy velmi k ještě víc. Jo, ale nicméně Myslím si, že ta já už chápu, proč tiká jsme v některém chceš videí říká, že ty jseš jako dobrý umělec, ale jsem jsem tam tak je třeba tě trošičku zbrzdit tomu mění, protože jako Jenom Ale chápu, že producentům se víc líbila ta varianta s tou fotkou teda máš tam prostě herečku nějakou. Máš tam jako to je. jak to říct jako kdyby Ty děláš umělecký, proč ne. Umělecká děláš černobílý film o takovýmhle tématu, jo? Jako je vražedkyně, je to těžké téma to není mainstreamový téma naložený a ještě si tu návštěvnost jako by pokazit tím, že by pustí, že to
Minuta: 49
podpoříš jenom plakátem, který bude čistě grafický bez fotky, to je prostě sebevražda a já to ani neberu jako rozumíš mě bylo. Jakoby, já tou filmového plakátu je prostě normální, že se tam nějaký motiv obrazový většinou herec použije prostě Jo a teď to mikinko videu nebo v té prezentaci mám napsat nebo jsou vidět různé variace plakátu, co my jsme dělali, my jsme dělali víc variací toho plakátu, kdy nebyla přát tady ta fotka. My jsme dělali prostě bylo to mnohem víc fotek víc konceptu vinciku. To bylo něco, co se pak vybralo, ale No ale já nevím, proč proč si to oni oni ocenili zrovna já mohu jet na rohu tam možná bys musel vidět jiný plakáty, co v tom roce byl za mě, co je na tomhle jakoby co já mám na tady té práci rád nebo jakoby očím jsem tam já spokojený je to, že oni ty když ty kluci přišly, když
Minuta: 50
mě to vysvětlovali ten jejich záměr dělat takovéhle film, tak jejich vysvětlení bylo ty režiséři, že chtějí, že ten film bude jako velmi. Jakože nepůjde moc divákovi naproti, že oni se chtěli vyhnout nějaký přílišné stylizaci o to znamenalo tam byla hodně statická kamera. Takové věci, co byste má nějaký film nebo kameraman chtěl designovat. Trošku by lepší udělat to hezčí filmu vyšší, tak oni si to trošku pro sebe jakoby zakázali. Jo byli takovou víc naturální formou a já jsem z toho vyšel. Já jsem ti řekl Ok, tak já taky nebudu designovat. Já nebudu vymýšlet nějaké logo pro tebe, kterou oni si jako název filmu si zvolili, tak jak se ta holka podepisovala. Kdo napsal a dopisy nebo deníček si taky A podepisovalo to já Olga Hepnarová jo a takhle. Oni po jmenuje ten film a tak já jsem si řekl. Proč bych jako vymýšlel nové grafické logo pro tebe čau, když
Minuta: 51
už tady existuje ten její podpis a takže kg celý ten vizuální algifenové se opírá o to, že vezmeme jenom ten její podpis. Tak jak byl s ním pracujeme, dáme ho přes tu fotku, dáme ho prostě na začátek filmu a jakoby. Já jsem zase Upozornil to svoje designerský pivo. A vzal jsem nějakou jako a měla jsi tohle tohle mám na tom Já rád Jestli tohle to ocenila porota. To já nevím poslední projekt, který bych chtěl s tebou probrat nového portfolia, který mě zaujal a to je znělka. Máte slovo mě tam zajímá testy pro Máte slovo vytvářel. Jenom tu znělku a nebo jsi měl na starosti i celé vizuál toho pořadu včetně třeba toho jak vypadá televizní studio. První věc je, že tady tu ten projekt jakoby režíroval uroš trefal, což
Minuta: 52
je režisér a je to třeba o generaci starší člověk, než jsem já a je to vlastně takový člověk, který režisér pro kterého Já dělám. Když on má to můžeš to můžeš brát on, tak volá mně, abych jemu, abych mu dal jakoby vizuální věci do jeho prát. To je o práci do jo měla jak nebo do jo reklam. A já třeba pro ní režiséry, tak vůbec nepracoval, protože právě budeš Tefal BL součástí toho původního týmu to redesignu v České televizi, to má takové historii, to je vlastně s podobný dobbyho, tak měl tam máte stolu, tak já jakoby pro mě to takový mentor v tom oboru nikdo jeden z prvních lidí, co mi dal nějakou důvěru a tak a kdykoliv mě dneska budeš zavolá, tak já si udělám cokoliv, co po mě chce jo, jakoby na té úrovni toho Motion designu nebo vizuálu loka. Tak a tady v tom případě on měl nějakou představu, o čem ta znělka má být a já jsem dělal ten vizuál jen jenom tu grafickou vizuální,
Minuta: 53
dejme tomu barevnou a stojí začni věc, co se týká třeba i chatu, co má Jílková v tom sportu a pak písnout. Ty šaty vždycky mají odvážné slovo. Přijde mi, že jsi na tom dává záležet. Tak když si za ní přišel na Možná jsi jí řekla, ale budete mít černobílý kostýmek říkal ten hráč, který jako by prý pro ní dělal. Třeba uši znělku pekla. Tenkrát na Nově, ona si mi přišla vlastně do České televize, nebo jak se jmenoval ten pořad peklo. Myslím, že jo. Takže oni se znali dlouhodobě a ta Jílková a já jsem byl na osobních, tak jako setkání s bysme to prezentovali ten konce a ona. Ona do toho vůbec nezastavoval a ona ona řekla uroš. Já ti věřím to bude to tak jak ty řekneš prostě Blbý je, že ta naše práce končí tou znělkou grafickou toho pořadu to všechno co pak vidíš tom studiu a
Minuta: 54
to jakoby a další věci, který vlastně ta znělka je 10 sekund na začátku pořadu pak hodinu. Koukáš na to, co je v tom studiu a to c-104 to není naše práce. Ona má koukáš většinu dobu, což je ona mezi lidmi, jak tam stojí ten design toho studia a ten to co mám na sobě, ona v tom studiu to to už je jakoby něco co. Proč Míšo a my jsme jí trošku znali ten budeš to věděl. My jsme my jsme tohle hodně řešili, jo. My jsme řešili to, že tady bude mít stylizovanou jako takovou Business Lady ty znalce a my jsme věděli, že v reálu potom to tak někde. Trošku jsme pořád doufám, že se v tom sama možná zhlédne a ten vizuál trošku sebou ponese do toho pořadu, ale prostě prostě nestalo a v tom pořadu je v těch rozevlátých šatičkách líp, pro mě jsou šíleného jakoby ty ty ty designový se tam netěším tom
Minuta: 55
dílů, jako vždycky říkáš, že to už nemůže přijít příště něčím horším a ona přijde mi jako a já to já to upřímně fakt nechápu, protože třeba v týdnu, když si do ní podívat, tak ona tam vypadá i svým způsobem jako na ten typ ženy, kterým je vlastně jako my jsme se jí snažil, aby byla sebevědomá Šik ženská sexy. Prostě tohle jo a funguje to najednou. Pak je tam v těch šatičkách, ve kterých bývá i a já to upřímně taky nechápu. On mě to pro mě to těší, jako teď ti skončí džingl a najednou Vidíš tohle jo, to je vždycky to praští úplně do očí, ten je ten rozdíl. O pocitu pro mě. Myslíš si, že to je i trošku Českou televizí, že je třeba si nenechala od vás poradit Hradiska toho studia a stylingu toho pořadu dál, než c&a studio se dělala interně a šátek. Myslím si že design studia a konci teprve studia to může souviset trošku Českou televizi, ale myslím si, že ty šaty konkrétně, že to je její tým lidí, který ty prý s ní chodí a ještě ten můj ti říct
Minuta: 56
jo. Ona není moderátorka, která byla na Jana pořad. Máte slovo, ona přinesla tenhle projekt je to jakoby je ona si ho vymyslel. Jestli mi rozumíš jo, to je je to její vlastně. Autorský projekt je nějaký, který by nefungoval bez ní nemůže se stát, že by třeba ona teď odešla a oni tam dal jednu moderátor. Jo, když to když máš události, nebo když máš nějaký jiný pořady, tak tam i běžný, že nejde tohle fakt pořád postavený na té moderátorce. Jo a takže ona s sebou přinesla i tým těch svých jako kostymérky svojí a pak by se měli na natáčení znělky úplně jenom kostymerky, než má ona jako v tom studiu. My jsme měli ten s kterým lidi, se kterými uroš pracuje jako roky a nebo v té době pracoval. Měli jsme kameramana. Petra ho jdu s kterým děláme dodnes prostě, takže to jsou ale pokud nejsou ty lidi, copak dělají ten pořád výrobně, to už tam jsou ty víc ty lidi kolem Míši jako samotný a mají nejvíc varný názoru,
Minuta: 57
tam se každého Hosta tady v té sérii rozhovorů zaměstnání na konci. A baví tě tvoje práce. No jo, jo, já jsem napsat ten typický představitel toho čemu se běžně říká workoholik, že jo. Já nic jiného prostě nedělám, než jako neví. Já nemám na práce to co dělám je něco jako. Jako já nepotřebuji a já to nějak neusazoval spousty. Vidím má něco v životě vedle práce. Co je těžší se jim přináší asi nějakou počítej formát uspokojení, které Simča práci dostávat. Já mám to štěstí, že ta moje práce mi to samo o sobě přináší a takže mě to baví navíc tady v té práci ty neustále s každým projektem se musíš dozvědět něco nového o tom klientovi ve věci. Já se já nedělám vypnuto není jednotvárná věc. Rozumíš
Minuta: 58
furt simulovaný novými a novými informacemi. Sice je to trošku jako taková Wikipedie znalost. Jo já nikdy nepotřebuji do té fakt hloubky vstávám trošku povrchně nad těmi témata mi abych to jako pochopil, že jo nemusím být nemusím operovat Vždycky Chtěla bych moh udělat něco pro nějakou kliniku, ale musím aspoň trošku porozumět v medicíně nějaká povrchní tu sebou nebo tak. Takže tím tím, že pokaždý je to Nová Ves okres a zase musím něco naučit. Dělal jsem třeba pro Archeopark Pavlov nedávno před rokem předem a takže jsem se mohl jsem se rozjel najednou oprášil jako znalosti o lovců mamutů a o tady těch věcech a je to jako. To ti nemůže jako nebavit. Víš, jako když to blbě řeknu jako jsou asi Kdybych kdybych seděl v nějaké reklamce a neustále dokola dělal furt dokola stejný typ animace nějakého nápisů pro reklamu na jogurty, pak pro reklamu na něco a furt by to bylo jenom jiný Phone animace
Minuta: 59
se trošku jinak zakroutí. Tak tenhle ty práci mě asi dne naplňoval mě naplňuje to, že jako trošku vymýšlí, já se vždycky na začátku těch projektu, pak ty věci už tu není práci s tím dělají ty lidi a já už sedím na jiném projektu a vymýšlí zas nový koncept nové věci a to je to co tě uspokojí, nebo mě určitě prostě říká Lukáš Veverka a ona si tam Čau Lukáši Hele Děkuji ti moc, že jsi přišel bylo to moc. No v pondělí já tak moc děkuji. Jak jsem říkal v práci rád komukoliv cokoliv povídám, takže já jsem si to užil. Díky moc, je to parazit.cz, což bohužel to jméno není moc klient Friendly. Ale mám takovou identitu. A na tom webu parazit.cz tam najdete všechny ty práce. Je tam jedna sekce BTS Behind. The scenes kde jde. Podle mě pokud někdo se zajímají o ten úbor, tak
Minuta: 60
mu tady ty videa to vlastně videa, co dělám pro lidi od nás z oboru pro radost jenom kde kde ukazuji, jak o těch věcech přemýšlím, proč ty věci dělám taky dělám a tam se můžu dozvědět si myslím spoustu zajímavých nebo nějakých inspirativní třeba věcí od toho tom jak já v práci dělal, tak ještě jednou díky a měj se čau.

Předchozí video

Výroky komunistů, za které by se měli omluvit. Patří KSČM do vlády?

Další video

Přítelkyně hodnotí Google Asistenta. Objedná vás sám ke kadeřnici a další novinky