Celý záznam je dostupný na PATREONU

Nejznámější český tramvaják: jsem rebel, ale natáčet na YouTube mi v práci zakázali…

Josef Choudovský je pražský řidič tramvaje. Proslavil se svým YouTubem kanálem Rezistor, kde natáčí videa přímo z kabiny řidiče. Komentuje dění v provozu, vysvětluje chování tramvajáků a odpovídá na otázky cestujících.

TWITTER REZISTOR

Automatický transcript

Minuta: 0
Dobrý den dámy a pánové dnešního se nastavuje Josef chodounský rezistor tramvaj a každý se tramvaje a vlastně donedávna i YouTuber a k tomu se ještě dostaneme a mě by zajímalo jestli někdy to když jedeš v tramvaji jste někdy nadáváš, já teda upřímně jsem nervák to na mě jako lidi hodně píšou, jak jsem klidný v těch situacích a tak dále, ale já jsem teda obecně hodně jako velký nervák a myslím, že i pro spoustu mých kamarádů musí být docela šok, jak se tam v těch videích jako chovám, ale vůbec nepůsobí ne, jako že ne tak proto, že se snažím být trochu profesionál a a nezveřejním o sobě každou blbost, že jo a nechci být předtím a i cestující má úplně za blbce, ale jako nadávám hodně sprostý jako dlaždič úplně šíleně, jako někdy se právě proto jsem se tě ptal, jestli tady můžu být jako sprostý mi to někdy jakou 1 a No my jsme se před vysíláním bavili, že oba dva půjdeme takovou tu hlášku jako no. Tak
Minuta: 1
to sis to mohl. Ty jo jo, jo. A co teda tak nejčastěji ty jako tramvaják jako nadáváš a oni a to je výhoda, že on tě slyší. Takže člověk může říct co asi slyšel, když je to do prvních dveří a nejčastěji. Něco jsem si že mi třeba že jim něco jako se snažím jako pomoct, jo a oni ani nepoděkuje, ani se na mě nepodíváš, tak tak řeknu třeba v 8
Minuta: 2
na cestující salon šílená odpolední špička a já už jsem to fakt jako nějak nezvládl a byl jsem prostě strašně kosmopako, protože jsem prostě strašně jsem se fotil a ty lidi. Já vůbec nechápu ani proč je to je vyježděný člověk neví ježděný vynervovaný a a nějak asi jsem se chtěl strašně obhájit a z dnešního pohledu je to úplně absurdní jako doopravdy, pokud se mnou někdo jel, tak jsem musel říkat, že jsem magor a to fakt jako už nedělám jako přišly divné, když by řidič tramvaje mi začal vysvětlovat, proč tak zvoní. No, takže jako To jsou jako Faktor, Kitty jsem tak první rok jezdil jako doopravdy, takže to jsem byl jako hodně vynervovaný a to bylo nejspíš bylo právě kvůli tomu, jak jsem byl jako ne vyježděný nezkušený. A strašně jsem si všechno bral dneska už mě to jen tak jako asi. Snad jsem se dočetl od roku 2007 a Jo jo Tramvaj
Minuta: 3
14 let 14 let. To už máš zkušenosti. Já si teď to ještě moc věcí nerozhodí. No už určitě mě to jako věci nerozhodí, i když jako občas mě něco jako, že mi třeba trošku rozbuší srdce. Jo, ale většinou jako krčím rameny a ani nic neřeknu kolikrát a co je taková jako věc nebo já jsem se ptal bych se měl rozhovor s pilotem, tak jsem se ptal pilota. Jaká byla největší věc, když měl strach, protože tahle ta moje spojené s tím strachem. Ale předpokládám, že i ty máš určitě nějaký věci, kdy šlo do tuhého a měla jsi prostě strach, já se můžu do toho většinou se to teda se ohřeje týká různých vyhazovali vyhazování různých jako problémových lidí na konečné, tak tam se doopravdy několikrát strach měl a měl jsem dokonce i strach za bílého dne na letenském náměstí, když se mi do kabiny s dobýval nějaký nespokojený s stojící. Aha, tak to jsem docela strach, mně ho prej já rád jezdím s otevřenou kabinou. Takže on mi vlastně Semily. Už
Minuta: 4
tam skoro byl v kabině, takže jsem si jako docela jako pořezal. V ruce jsem se trochu jako jak jsem prý jsem špatně vzal ty dveře a růží a zápasili jsme vlastně o ty dveře, jako že on se tě chtěl dobýt. Jo on se mi dobýval do kameny až na mě napadnout. No ty vole ještě potom na mě napsal. Stížnost to vlastně moje první stížnosti je takový systematický parchante. Já ani nevím o co šlo. Já jsem mu jako já jsem jako já, jako by se snažím při těhle těch jakoby situacích se však já to můžu vybrat celý Vlastně, měl jsem osmičku většinou většinou spousta tramvajacky historii začíná, to jsem takhle jel s tramvají, ano s linkou 8 nahoru do kopce ze štrasu nahoru na Letnou a na Kamenický ono to bylo jakého 3. Ledna 4. Ledna ty jo 2011-12. Nějaký takový trochu archaický datum a oni když jedou sypací vozy solící, tak to strašně klouže jako doopravdy ta tramvaj a prakticky neovladatelná to jako to jako spadané mokrý listí projede sypat. Vůz
Minuta: 5
pro auta, je to možná dobrý, ale pod tramvají to katastrofa, prý se prostě na tom na těch kolejích udělal takový film a pojede tyto kola se zastaví a tramvaje. No to se mi stalo přesně na Kamenický do kopce a tam vlastně o to dneska to už tam vypadá úplně Jak říct. Ta zastávka tam byla taková hodně otevřená dneska už řekli stísnění, ale dřív to tam bylo fakt hodně otevřené, nebyl tam ani nástupní Ostrůvek a zleva tam byl přechod vlastně zastávkou. To je tam myslím, že do dneška a zleva tam přicházel pán a já mě se kousl i ty kola, tak ho ani ne prostě a ono to jede fakt jako sáňky. Jo to člověk potom musí Umlátit IMA magnet a že to vlastně zastaví na ty magnety, protože potřebuji zastavit samozřejmě mám často odblokovat to správně se musím zadat jízdu nebo odblokovat. Prostě to ty zablokovaný kola, ale tohle to jako operace než to člověk jako s nohama rukama nějak jako s pískem udělá, tak to docela chvilku trvá. A já jsem potřeboval jako tak nějak jako zastaví, tak jsem to prostě nechal do klouzat a přijel jsem ten přechod jako prvnímu podvozku, takže Dej mi to. 4M.
Minuta: 6
No a ten pán mě takhle Obešel teda a koukal se na mě nastoupil prvními dveřmi, ty jsi musel otevřít. No jasně, otevřel jsem normálně dveře zastávce. Já jsem za tebe doma je o zásilce zastávku Kamenická při zastávka Letenské náměstí a on si tam nastoupil Primě a vezmi a jak jsem je otevřený dveře, proto byla ta trojka stará, tak mi do těch otevřených dveří vlastně, že jsem nějaká svině, že jsem ho chtěl přijet jo? Něco takového se pořádně Nepamatuji a přesně jak jsem to jako by byl takový jsem takový vysvětlovací proto vlastně mami. Ten YouTube kanál, že jako já to těm lidem prostě rád jako vysvětlím face-to-face mezi čtyřma očima a potom Prostě pokecat mezi čtyřma očima, já ti to vysvětlím, že jsem jako Rozhodně nikoho přijet nechtěl a prostě Hele ty jo, hele, sekli se mi kola a viděla jsem, že se zastavil tak jako jaký je problém a on říká Jo jasně do kopce jo. Já si takový to že já bych byl tramvají všechno ty nevíš nic já jako blbý a kdo dal Ok, tak hele, já jsem řekl svoje prostě sorry. Pokud se Vás to nějak dotklo nebyl stejně jako ohrožený zastav. Nebral
Minuta: 7
jste prostě tři metry od tramvaje v pohodě jo? No. Dojel jsem a další zastávku, ale tam to zase klouzalo, ale je to Letenské náměstí už je takový jakože před zastávkou se zastávkou sloupkem. Už se úplně jako není moc dobrý dobrý nápad to že jsem to tam omlátil. Fakt tě mám. A kde to má úplně natvrdo? A to jako doopravdy. To by se člověk musel zkusit, jak to vypadá, když tramvaj zastaví úplně na tvrdo na ty magnety to doopravdy na tachu máš a nevím 1513 10502 okamžitě to stojí na místě, no a tak to prostě když ti to prostě úplně takhle prostě Tu přední sedačku. Prostě si bouchneš se bouchneš. Jo je to hodně nepříjemné, jo, samozřejmě musíme jsem mluvil se tomu vyvarovat, protože potom Mám tady lidi padají prostě je to zranění cestujících. A to jako doopravdy by se mělo dít. Ale já jsem to musel udělat, protože tam je za prvé zastávka a za druhý zprava jste byli co tam je mi šly děti malé, ale to někde v nemůžu předpokládat, že když vidí přijíždějící tramvaji, že prostě za Oni
Minuta: 8
se bavili mezi sebou by také dvě holčičky prostě zabraný. Kdy s růžovýma taštičkami a tak to se fakt musel. Umlátit to, co jsi tady ten předpoklad, že oni by tam prostě vlezou. Já nemůžu přijet zastávku, já bych jí klidně přijel někdy večer. Klidně to už to je prostě normálka, jo, prostě pro mě jsou důležité cestující vzadu, pokud vím, že na chování chodci. No přesně salon, pokud tam dají chodci jako nejsou, tak ať to byl jeden to umlátil. No a ten chlap jak byl, že jo rozběhnutý dopředu projet a tramvají hota setrvačnost ho tam ta táhla, tak prostě doběhnu mně ke kabině a začal mi jako hodně sprostě nadávat, že jsem svině, že jsem blázen, jako se to asi dělá. No a vlastně jsem tam začal dobývat a vlastně on si myslel, že jestli jsem dobře pochopil z těch jeho slov, že mi vadí sluneční brýle, které nosím a já je dost často si třeba jít do večera jako do Prahy a jsem hodně jakoby na tohle jako docela stavit Lopez a na tohle světlo i toto si tady jako svítí to jako kdo měl brýle nerd pořád je to nechci vidět vypadat jako úplný magor, ale Si myslel,
Minuta: 9
že jsem asi magor, takže mi ty ty ty brejle chtěl strhnout a domníval jsem tě a do kabiny, takže jsme se jako různí zápasili. Pak jsem se mi to podařilo zavřít dojela on dojel na hradčanskou. Tam si měl ještě fotil a potom na mě ještě napsal stížnost. No hele a ty umíš nějaký bojové umění, nebo jak to něco, že by se ubránil takhle vrátil by jsem se Já jenom můžu, že jsem vysokej, že mám dva metry, ale jako ty ne. Každej troufne mám 75 kg. Ale takže mě zvedne každý trochu silnější člověka si dá jsem nad tím přemýšlel, že ty situace kdy ti cestující se nechovej úplně jako spořádaně se stávají znám to klasický z nočních tramvají, že jo. Prostě ožralý někdy setování někdy obojí lidi dělají bordel a já si kdybych byl řidič tramvaje, tak bych se musela učit nějaký něco, protože chyba nesmíme brát. Myslíš, že to nedám? obec Dobrá
Minuta: 10
mi sebeobranný Ok to jo, možná jo, ale A co chce udělat, když prostě je tam někdo, kdo fakt dělá bordel, třeba to tam Jo jo, tak zavolá policii zolanda dispečink a zítřek dispečeři. Zavolej policii. No tak zase hřeji to nezastavím, pokud se mi to pokud je to někde na trati a ty třeba ty problémový jako nereaguji na moje slova, tak já je tam nejdu jako roztrhnout a tak dále. Já zavolám na dispečink, že mám prostě problémový osoby ve voze, že se mi tam prostě perou dispečer nějak jako prostě je takzvaně vytěží 2 informace, že jo, prostě si Co nejvíc jak se popsat, co se děje, aby mohl jako správně zareagovat a hlavně on kvůli vole ty měšťáky, takže jako kde to vlastně přes toho dispečera, oni jako neradi ty dispečeři vidí, že my si voláme ty měšťáky sami, protože jakoby my tam nejsme od toho, abychom řídili tu dopravu, takže vlastně ten Dispečer se nejen rozhodne, co řeknete měšťáků i A, co jako zvolí za postup, ale on potom řekne i nějaký příkaz mě co mám dělat. Jo
Minuta: 11
já jsem vlastně jeho podřízený v tu chvíli provozní. Takže já musím toho dispečera jako informovat, co se mi prostě ti je vpravo. On rozhodne, já tam nejsem od toho, abych rozhodoval jo, takže on zavolá měšťáky a měšťáci. Buď je to akutní teda o mě zastaví ten dispečer a přijedou měšťáci nebo třeba i státní. Jo a nebo to není akutní je to třeba jenom nějaký spící smradlavý bezdomovec a bohužel samozřejmě dispatch a řekne, že mám pokračovat jízdě, protože nebudu zdržovat dopravu. No jasně, no, hele jedna z věcí, proč mi přijde, že někdy se u řidiče řidiče a cestující a naštvaní na tramvaják je takový to klasický on mi ujel, když jsem dobíhal tramvaj. Ale ono to funguje i z druhé strany, že si všímám, že když ten tramvaj počkali divu, poděkuje se taky snažím. Já tě opravím. Je to sotva 20% mám to fakt jako vy čárkovaný spočítaný a sotva 20% Vůbec nějak zareaguje. Jo jo, já jsem počítal jenom IG oční oční kontakt jsem si udělal
Minuta: 12
čárku, že jako aspoň vůbec zaregistroval, že probíhá nějaká interakce mezi námi, ale lidi. Z 80% vůbec totální za zájem, tak to mi ale pokud zrovna nestíhám nastoupit do těch předních dveří. Tak jak tomu tramvaj jakoby mám poslat zprávu. Díky kámo mám jako na něho. Mám no jo jo, jo Ježíš, hele bych tam zrcátku. Třeba podél tramvaje podél tramvaje vidíme, jo. Takže když chceš úplně poslední na prostě na té refýži a nástupní Ostrůvek na nohy možná Řekni něco špatně prostě nástupním Ostrůvku, tak ti určitě ten tramvaják vidíš, že když prostě vklouzne do těch posledních dveřích, ještě mám než Tak jo, no, to máš pravdu jako určitě nejlépe příběhu nebo stačí. No fakt jako mávnout. Hele a podle čeho ty se nebo Vysvětli mi teda když někdo jako čeká na ty dobíhající, tak je to teda jako hodný tramvajáka ten zlý tak nebo je tam hned, to je doopravdy. Hele já to mám takový jako formulku takový, že když můžu a
Minuta: 13
vidím. a čekám když nemůžu nebo nevidím tak prostě ne čekám jako a to jestli můžu nebo nemůžu ovlivňuje strašně moc věcí které lidi vůbec nemají šanci zaregistrovat to sněz to určitě nejsou to jako upozorňuji že to nejsou nějaké osobní antipatie že si řeknu tak tam je ta paní se mi vůbec nelíbí tak není určitě ne počkám Tak to není nikdy a myslím že skoro nikdo to jako z kolegů to nemá ale většinou to ovlivňuje jízdní řád v Jaká je to zastávka jak vypadá ten semafor protože by ty semafory vzdáme Takže vy známe ty cykly víme že na mě třeba celá ta křižovatka čeká a to že to nejsem jenom já a ty cestující v salonu ale jsou to všechny ty auta celá ta doprava čeká jenom na toho jednoho dobíhající Jo je to nějaký i.p. Pavlova kde se musí Ta doprava neustále hejbat tam jako nemůžu jako stát protože tam prostě ta tramvaj a jednou za 80 sekund pro jede tramvaj a tam musí projet to jako neexistuje že by v ranní špičce prostě neprojela ta tramvaj a prostě proč bych to protože jakmile
Minuta: 14
to ví někdo proč Tak už prostě tam přijede další 22 až 16
Minuta: 15
Se ještě na to do ptám. Ne mě zajímalo, ale jsou nějaké situace, kdy můžeš odjet dříve. Ano určitě než než to máš napsané určitě, protože tramvaják nezná jízdní řád na každé zastávce naproti autobusáku a takhle to jsem řekl platně pozor autobusák. Ten jízdní řád sice zná na každé zastávce, ale nemusí ho dodržet autobusáci a tramvajáci mají něco jako kontrolní body. To jsou vybrané zastávky. Na Trati v linky z kterých opravdu nesmí ani o sekundu vyjet. Dřív to nesmí to doopravdy. To jsme kontrolovaný, my máme čidla autobusy autobusáci má GPS, že jakmile z toho prostě z tý zastávky z toho kontrolního bodu vody dřív, tak je automaticky penalizace to ví a Počítá se třeba kontrolní bod a kontrolní bod nějaká zastávka s námi Šumavská Anděl. Letenské náměstí I. P. Pavlova, není tam fakt čekat nemůžeme do času premitam. Čekáme do času, že jo takhle. Takže jako jsou to zastávky, kde by se mohlo čekat do času. A nebo pokud je to nějaká blbá
Minuta: 16
zastávka, kde se uplně čekat. Už nemůže tak je tam ten jiný řád naschvál tak udělaný, že tam přijdeme vždycky pozdě, je to prostě ten úsek předtím je tak zkrácený, že tam vždycky na tu zastávku přijedeme pozdě, takže tam nečekám a ty jo teď nějak ona pane napadá žádný žádný jako taková zastávka a ty je znáš ty kontrolní třeba ukládá u je ten tvůj s Jasně Újezd pro 1229 to nepůjde devítku kontrolní bod Újezd není, ale po 12 2015 je Újezd kontrolním bodem a ten jízdní řád třeba od Anděla je tak zkrácený máš za 3 minuty z Anděla na Újezd máš dvě tři za tři minuty to jako to nejde, když ani Ferrari. A to máš rozum v tramvaji. Takže jako tam přijedeš na tu je třeba o 40 50 sekund později, tak nějak když jsou lidi, třeba je o minutu a půl. Takže já tomu je zde nečekáš, ale je to kontrolní bod, takže kdyby přece jenom nějaká jako situace se stal. tak tam jako počkáš No kromě kolik těch kontrolních bodů je na té trase jak to dodělám a vlastně v jízdním řadě máme jenom ty kontrolní body My nemáme třeba Švandovo divadlo Já
Minuta: 17
nevím kdy mám být ve švandově divadle já nevím kdy má být na Arbesově náměstí Aha To nevím to fakt jako nevím to je na jízdní řády napsané papírový verzi ty to máš někde v aplikaci lítačce ale já to jako tramvaják nevím Takže z těhle těch zastávek Já můžu i dost často se to stává že odejdu dřív ale to je docela blbý ne protože já si zase tam byl v situaci kdy vím že tramvají jeli 54 a já tam přiběhnu 53 a už vidím že to tramvají odjela říkám si tohleto by měl milovat několik jako věcí to mít s ní ten jízdní řád je tak nastavený aby se tohle to nedělal doopravdy ty lidi co dělají ten jízdní řád tak jsou tak to jedna z prvních podmínek že když se dělají ty tak zvané jízdní doby to jsou vlastně ty časy jízdní doby prostě doba jízdy mezi zastávkami to je pojem jízdní doba tak aby ty jí někdo by vycházely tak že bychom neměli odjíždět jako příliš předčasně z těhle těch jako Ze zastávek prostě protože právě z tohoto důvodu a za druhé proč jakoby na těhle těch zastávkách není dobré stát, protože jsou přesně na místě, kde se prostě stát nesmí a ty zastávky, že
Minuta: 18
jo jsou. Já nevím. Někdy jsou třeba 300 metrů od sebe něco Úpice metrů od sebe a on jako negativní zvířaty na minuty, že jo. Takže nikdo trvá třeba minutu a 20 sekund někdy třeba jenom 50 sekund. Ta jízda, ale kdybys každý zastávky by jsme museli čekat přesně tu minutu, tak někde čekám a třeba 10 sekund, pak nám utečou světla dost často za námi stojí auta. Takže zdržujeme provoz. Takže třeba taková hellichovka třeba není určitě kontrolní bod, ale ten Újezd Jo už máme vlastní Ostrůvek, takže tam nás ty autem můžou oběd, takže vím, že třeba já nevím, teď mi docela dlouho byla zavřená okolo Šumavské to bylo zavřené a ten kontrolní bod na tam zůstal a tam se doopravdy dřív. Teď už je tam jenom z štěpánský na Šumavskou bylo vždycky osm minut ve špičce a teď je tam jenom sedm minut. A mimo špičku tam dokonce jenom šest minut, no a víš, že ti v osm minut a třeba nebyli žádní lidi a magistrála vypadla úplně krásně do jízdy, tak se tam fakt přijelo dvě minuty napřed a teď tam bylo
Minuta: 19
to zavřený ta ulice a ty auta stáli za mnou a jako fakt nepříjemný, tak okolo na stále až nahoru na náměstí Míru jako tak hele, jako proto se jakoby ne přistoupilo k tomu, že tramvaje stojí na každé zastávce a nečeká do času, ale spíš se právě jako hlídá, aby ti tramvaje nejezdí Rim moc napřed si to asi teda představuji tak že nepřijedeš tady na i.p. Pavlova s předstihem a nemůže si tam stoupnout na stát a nechat za sebou nejdelší tramvaj a otevřu dveře lidi vystoupí nastoupí a zavírám dveře jedu a za mnou přijíždí okamžitě jako další tramvaje, fakt jako. Zkuste si to lidi. Pokud neznáte Prahu podstate jseš bude normální doprava. Dneska to jde jako moc samozřejmě jde. Prý to duchu omezený Aleš bude normálně doprava normální interval. Postavit se ráno, fakt sedm osm ráno na i.p. Pavlova a to je fakt mazec. Bum bum bum a před Jsem, že ta trať má nějakou svoji maximální kapacitu, kolik tramvají nemůže projet mi zprávu a slyšel jsem, že snad právě úsek mezi i.p. Pavlova a Karlák a majetek a už je tam není limine. Ne tak
Minuta: 20
jako já mu tam už všichni čekáme prostě jako na smilování na trať přes Václavské náměstí, protože tam už není co přidávat. A víme všichni, kdo tam jezdím a já tam taky jako hodně dlouho jezdil na i.p. Pavlova tramvaj, že jako tam v té tramvaji prostě přetékají úplně neskutečně a fakt už není kam přidávat jako fakt tam už to nejde. Tam už to jezdí po minutě a tam Magistrále to není schopná pojmout ještě s těmi desítkami tisíc aut v vlastně tam příběhy a ještě hasiči do toho, to je vždycky jako masakr jako nevyjedou hasiči ty z té stanice, co tam vlastně jsou vedle i.p. Pavlova, oni si zastaví úplně semafory a to je prakticky to se rovná dopravnímu kolapsu jako fakt zvláště ráno třeba ve špičce jo jo, jo. Líbí se mi, že se zmínil to tratě na Václaváku tě vizualizace, jak to tam bude vypadat. Vidím se míchat 2020 nevím vůbec, která je která jako Konečná. Zase upřímně. Hele, já jsem úplně k.o. Tak dlouho, že když mi takhle někdo takhle něco ukazuje, tak já řeknu, hele, já tomu věřím, až se tam s vezu tou tramvají a za ní, ale teď mezi muzem novým a starým můžem. Tak už postavili
Minuta: 21
koleje, ty už tam jsou vím. Ty už jsou tam dlouho. A teď teda se spekuluje nebo jsem zvědavý, jestli to tak budou ty tramvaje objíždět toho Václava ze dvou stranách předtím jako mě upřímně je to docela jedno, jako tě budou jedeš, tak nejdeš Václaváku, takhle to jo, ale jako jestli si řeším, jestli mají jet uprostřed nebo uprostřed nebo okolo, je mi to docela jedno, protože já nevím já Mně přijde, že ty odpůrci těch tramvají nebyli u toho na Václaváku, protože jako ta je velké parkoviště, jako tam se stejně chodit nedá říkáš, že se přes Václavák nedá chodit. Tak zaprvé půlky toho Václaváku jsou nějaké květináče. Který stejně po nich chodit člověk nemůže, jo a druhá půlka jsou dvě parkoviště tam auta parkují v Troji řadu nějaký taxikáři. A je to tady normální jako lidi, co sama si jednou nakoupit. Prý ani ne místní tam nikdo nebydlí. Na Těším se až na 20 let bude teda jestli bude asi jo a ještě jedna křižovatka v Praze, která se bude rekonstruovat taky Kulaťák Dejvice, jestli
Minuta: 22
si to jsem viděl tu vizualizace. To je pravda a tam by mě zajímalo z pohledu řidiče tramvaje, tak jak ty se na kole, tak díváš, jak se ti tam líbí. Prostě vy tam máte docela jakmile prostřed. Já se obecně kulaťák a třeba i horní Palmovka T křižovatka vlastně na horní Palmovce, to je pro nás, jak je fakt jako to samé. To je vlastně místo, kde proti nám a dost intenzivní individuální dopravu prostě automobilovou a teda musím říct, že ty autoři jsou tam úplně super, že jako doopravdy Hele já jenom se tam objeví se mi tam čumák a už zastavují a už mi na mě blikají a mávají a jako v jako ven. Jako nemůžu si na to nestěžovat, takže i na Kulaťáku, já s tím nemám vůbec žádný problém. Jo, musíme tam dávat přednost. Je to takový jako klasický kulaťák. Prostě člověk neví, jestli sjíždí planety blinkry občas jako ty auta řeky sjíždějící z toho. Z toho kulaťáku jako s tou kruhového objezdu. Teď myslím jako z toho kruhového objezdu ten pravý blinkr používají málokdy, takže úplně nevím, jako jestli mu musím dávat přednost a že není to úplně nevyjde, že říkám si Hele ten sjíždí
Minuta: 23
tak tam jedu a se tam jel. No tak těch nehod se tam naštěstí nestalo tolik tak hlavě. Takže to jako funguje úplně skvěle. Je proto třeba jako já razím teorii, že kdyby v Praze bylo klidně polovinu méně světelných křižovatek, tak ta doprava je daleko plynulejší, že jsi jako lidi dokážou vyhovět, i když jako se strašně jako nadává na tramvaj a kiana autaře a na autobusák je tak dále já fakt. Věřím v lidskou dobrotu a dopravy mám i tyhle ty zkušenosti doopravdy na té horní Palmovce. Hele od té doby co tam ty semafory vypnuli jo, tak se tam stála snad jenom jedna nehoda a to bylo jenom že to byl nějaký mikrospánek toho řidiče auta, který přehlédnu tramvaj a trefila do posledního podvozku, jo. Takže jako tam se nestala, tak jediná nehoda, jo. Nejsi první koho slyším říkat ten názor, že semaforu je hodně správně je i Nevím proč, ale Jedna paní povídala, že prý Eltodo samozřejmě za to má rebendu jakoby za tu údržbu, že jo. Já ti můžu to je jako teď mu to můžeš vyGoogli článek, že
Minuta: 24
že prostě je to asi tak 2010-11, že v Praze vznikne tisíc nových světelných křižovatek toho tom byl špachtle. Jaký aktuálně to bylo jako za rok nebo za jak doopravdy jich postavili v semaforu a myslím, že i dneska bychom fungovaly bez semaforu úplně v pohodě, ale za každý ten semafor, tak se pak Platím měsíčně Samozřejmě bych to je ani nevypínají, že jo, proto větší běží všechny semafor je třeba už spolu v něm Malešice celou noc celou noc měl třeba i teď teď jak byl ten commit a tak dále, já to se mi to se mi komunikovali já, že nechali ty semafory běžet na pevný cyklus. A doopravdy třeba u té z poloviny. Malešice v 1
Minuta: 25
skoro nikde nejsou semafory proti proč ze dvou důvodů za prvé. Ty jsi se ptal na ty světla svítí. Takže potřebuji údržbu prý kdyby byly vypnutý, tak nepotřebuji tolik údržbě, že jo a za druhé, když Co je člověk a stroj a prodejna tu červenou, tak jsem tam všude kamery a 1500kč, že jo, jako fakt ty vole, tys mě teď trošku vystrašil, protože já mám tady semaforu, když jezdím domů a večer a mně přijde, že tam přežilo Vali ty Kamery, které registru řidiče a mě na té koloběžce to nevidí. To jako nevím teď nebo nějaký ten hlas něco. Takže já tam stojím a stojím. A teď vidím jak se střídají ty cykly furt se to přepíná nikde nikde. Já vím, že říká hodně jako ty semafory jako předělávali jako šátek. A to nemluvím o to, promiň. Aby to řekl, tak mě to nutí pochopitelně jet na tu červenou, protože budu u metra
Minuta: 26
Letňany, kde jsem jezdil na té koloběžce. Tam jsem prostě všude musel jezdit na červenou tam jako nikdy v životě by mě v noci běžící semaforu metra Letňany, kde neprojede živáček nabije znění, ten noční autobus tady nic a ten semafor tam běží celou noc, tak jsem jezdil na červenou samozřejmě koloběžkou. No jasně. No dobrá, tak teď jsme Možná tady práskli nic nechtěli, ale ty ten pokutu. Byl jsem byl jsem s pokutované to je spravedlivý a ty vlastně tramvaják, ale stavil se s tím, že jsi natáčel na svůj YouTube kanál videa z tramvaje, kde jsi popisoval různé situace zajímavý někdy nebezpečný někdy zajímavý někdy vtipný, ale vlastně začátku tohoto roku, tak si natočil video, že končíš. A že už další videa na kanál. Rezistor nebudou. To je pravda. Proč proč to tak je pravda, že je to bude jezdit u proč jsem ti tady tady zasedl a chtěl jsem ti to všechno říct, protože myslím,
Minuta: 27
že to lidi docela zajímá a na tom videu jsem to úplně nechtěl rozpitvávat. Prosím vás potřeboval pořádně Rose jako rozmyslet vlastně co se stalo, protože vlastně ono se vůbec nic nestalo. Oni nám prostě jenom z přísně předpisy a nikdo se s námi nebavil jsme zase předpisu. Jo a jsme zase u předpisu. A ono je totiž něco jiného porušit předpisy za poslouchání rádia, což jako chceš většinou se obešlo nějakým jako domluvou. Že teda bych to neměl dělat od jako od kontrolu, a který jako na nás chodí, tak vlna dopravní kontrola. To jsou lidi, kteří kontroluji tramvaják i teď celé oddělení doopravdy velké vodě a a když tohle to udělali s těma videa, tak oni to přesunuli do hrubé porušení pracovní kázně přímo do no vlastně do dali nám. Do nějakého předpisu provozního předpisu podle kterého řídím a tramvaj jako to rádio. Ale máme to přímo v pracovní smlouvě porušuješ, čím konkrétně teď myslíš to ty videa? No
Minuta: 28
to video porušuji předpisy konkrétně jakou činností neprepise, že ta psaní, že nesmím používat osobní nahrávací zařízení, které je v rozporu s vnitřním o to znamená, že by ti tak znamená, že mě můžou omlátit o hlavu hlavu úplně cokoliv, takže já jsem od podniku potřeboval, aby mi řekli, aby mi slíbili, že tenhle předpis na mě nepoužiji, protože to je hrubé porušení kázně a je to tam úplně stejně ve stejný kolonce a jako je alkohol nebo tři dny neomluvené absence, takže to je tak jako sakra velké porušení. A to si člověk který myslí jako proti čemu jako bojovat, že jako já jsem takový jako rebel a otevřené dveře za jízdy a kecání za jízdy, já tohle to jo. To budeš mi to nepřijde jako nebezpečí, ale telefon do ruky ti nevezmu najíst a jízdy. To jako ne jo telefonovat za jízdy určitě ne. Já takové jako věci, ale otevřený dveře to sakra, co jsme lidi ne, ale když tak o tohle ty videa jakoby a osobní nahrávací zařízení a co to vlastně je a teď
Minuta: 29
oni ti to jako připomněli jako ty nadřízený. Hele tady tohle přepis tady tady to by sis mě jako ses na to měl dát pozor, tak říkám, aha, tady je to nepiš, ty brďo. No vlastně se to na to dá použít. No tak jo, tak tak dobře, tak já teda nebudu používat osobní nahrávací zařízení, které je v rozporu s vnitřní normou a já nevím, jaká je to mě směr má. Já to nevím, to mi nikdo neřekne nic nemá dopravní podnik tisíce měsíc a to se mi opravdu jenom za dnešek mi přišlo 1. Jednoho linkovém vedení jen pro řidiče tramvaje žalostně každý den skoro nám chodí prostě nějaký prostě informace pro řidiče a tak dále. To jsou všechno vnitřní normy, které Já musím prostě dodržovat znát je a oni jsou prostě napsané. Ty předpisy tak obecně a tak vážně, že na nás můžou být použité a nemusí, ale já prostě potřebuji mít tu jistotu. Pokud já nemám tu jistotu zavání účes vlasů takhle jako závažný věci, tak já prostě nemůžu nemůžu doporučit. Fakt jako ať se mi líbil, tak prostě nemůžu. No jasně, no a nedej Bože, pak se najde nějaký soudruh,
Minuta: 30
co tě nebude mít rád a hned by to na tebe vytáhl a měl by si průser. Však se to taky děje, že jo, jo. Takže No jasně. Takže počkej, to mi je tohle to přijde strašně smutný, protože ty vlastně děláš zadarmo skvělou reklamu dopravním podniku jo to prostě Chtěl jsem to udělat, aby si do práce od nich zaplatila jsem podnikal a řekne na velkém je milion, já to budu dělat. Já jsem jim řekl, že to budu já klidně zadarmo v práci už bych ho výkonu povolání, kdyby si zaplatili reklamní agenturu, tak jim to neudělá, tak dobře, jako to děláš. To zaprvé a zadruhé, ty jim ty vysvětluješ a spoustu věcí o tom, co se děje, i teď tady prostě ty v tom komunikuješ to další věc, která je skvělá, protože teď i pochopí, co se děje a jak v tom mám z toho nemůžeš mít podporu svých nadřízených. Protože tam je to jako hrozně složité, ten ten aparát toho dopravního podniku je takový hrozně komplexní a není úplně jednoduché mluvit jenom s jedním oddělením, protože to znamená, že přehlížíš nebo nemá
Minuta: 31
dostatek prostě prostoru to jiné oddělení. Takže je to takový hodně těžké. Takže není to jenom prostě přijít prostě zadává. A Panama z marketingu. A domluvit se s lidmi z marketingu. A my si něco upečeme nějakou spolupráci, takže to určitě není tak, že oni něco prostě zkazili to prostě to kolečko, které oni museli oběhnout. To jsem nechápal ani já ani mi to vlastně neřekli, protože to prostě to byla nějaká jejich jako jejich vlastní Velký plán a ten pán se někde zadek a já teda nevím, kde teda to To by jsem lhal a prostě jsem jakoby čekal něco a to nepřišlo. A mně přišlo jako spravedlivý, protože na tom neustále už chodili dotazy prý na ten YouTube kanál. Já jsem chtěl furt jako přispívat. To že jsem jako cítil, že bych tam něco měl dát. Cítil jsem nějakou zodpovědnost i tisíce lidí, co jako si klikneš na ten odběr a já furt jako mám jako furt mám jako tu nutkání jako něco lidem říkat a vysvětlovat tak dále, že já jsem chtěl strašně zveřejňovat a ono
Minuta: 32
to nešlo a lidi se ptali a proč a pod každým videem, které jíte a stálo většinou za pendrek nějaký ty, co jsem stojím před kamerou a něco říkám. To je hrozné. To je to nebavilo. Ani mě tak se jako ptal a prostě a kdy budou normální videa a proč a mě to přestalo bavit furt odpovídat jednotlivě. Tak jsem řekl Heleďte se tak nic nebude, protože nemám nic v ruce. Myslíš si, že nadejde doba Kde je naučíme. Ty tramvaje jezdit sami v tom provozu tramvají zvládne ovládat pětileté dítě a byli i vykolejení kvůli tomu a velké škody bylo tak zvané padání, kol spadl okolo 15
Minuta: 33
ta tramvaje obsazená procesu vývoje těch tramvají. Myslím si, že nešel úplně dobrou cestou. Ty brďo, oni nám udělali systém nějaký úžasný eňo ňuňo a on je úplně nahovno, jak je to u tramvají z couváním. Jde to. Smí se to kde jo? Kde ne?

Předchozí video

Jak se Natyla a Lukefry seznámili? A co se o sobě dočetli na Wattpadu?

Další video

Sandy Munro ve SpaceX