Chceš podpořit tento kanál? Staň se PATRONEM!

Čeho se bojí piloti letadel? Je bezpečnější Boeing nebo Airbus? (rozhovor s pilotem)

PATREON ► https://www.patreon.com/join/standashow
ODBĚR ► http://bit.ly/StandaShowOdber
INSTAGRAM ►https://www.instagram.com/standashow

Lukáš Pařízek je akrobatický pilot a instruktor na simulátor myairlines.cz. Jak funguje létání? Bojíte se do letadla? Koukáte na letecké katastrofy? 🙂 Zeptal jsem například rozdíly Boeing vs. Airbus a probrali jsme dopodrobna leteckou bezpečnost 🙂

► https://www.myairlines.cz/

===

TWITCH – noční show
https://www.twitch.tv/standashow

INSTAGRAM – cypyny ze života
https://www.instagram.com/standashow

FACEBOOK – komentáře a moudrosti
https://www.facebook.com/Standashow

TWITTER – intelektuální kavárenství

STANDA
#standatalk
SHOW

===

PODPORA

Každý příspěvek se počítá a umožňuje mi dělat kanál tak, jak by to jinak nebylo možné. Za to vám děkuji!

PayPal »»» http://www.standashow.cz/donate
Číslo účtu »»» 1303928089/3030 (AirBank)
Bitcoin »»» 36MWhd1qJaZ829PczvSzzYHhpCvCQdEtvG

===

Email: stanislav.hruska@gmail.com

Automatický transcript

Minuta: 0
Dobrý den dámy a pánové dnešním hostem a Standa show-ya Lukáš Pařízek akrobatický pilot a zároveň instruktor marouk.cz vítámvás Dobrý večer a s také zdravím, díky, já jsem se dočetl Teďka na jednom serveru, že prý to že prý vypnout tě tak jste trošku podvodníci. Protože někdo ve skutečnosti neví, jak to, že to zase ve vzduchu drží a vy vlastně nevíte. Taky se mi jak to, že tenhle byla lítají a že je to takové velké Tajemství a že je to magie, že to kouzlo tak jak to je a stejně se dočetl jsem se to na stejném serveru, kde jsem se dočetl o Chemtrails obrázek určité dohody někde mimo tady tu sféru, ale je Pokud vás opravdu zajímá jaké Letadlo létá, tak nejenom, že najdete spoustu pravdivých odpovědi na internetu samozřejmě
Minuta: 1
těch nepravdivých, ale Letadlo létá Díky tlaku a tahu motoru. No dobře tak řekněte Myslím si že to zvládnete třeba v jedné minutě úplně jako pro totální blbečky vysvětlit já To jsem já momentálně zvedat osvojení slyšíte mě slyším vás ano jo super No já vás občas neslyším proto se omlouvám tak v jedné minutě a Letadlo letí protože na něj působí vztlak a vzniká působením nebo vlastně vy si takhle představím že tenhle Můj telefon je křídlo Budu dělat, že je zakřivený podle takového toho klasického profilu a z této strany na to přijď do bude proudit vzduch a když si vezmu dvě kuličky, které budou znázorňovat molecules molekuly vzduchu, tak jedna půjde nad křídlem a druhá pod křídlem
Minuta: 2
a tím, že to křídlo je zakřivené, tak jak znáte určitě obrázku, tak tak budeš chutnat cígo. Musí urazit delší dráhu než ta, co jde pod křídlem. A jelikož Díky zachování energie. Díky Bernoulliho princip u tak, oni se musel potkat ve stejný čas na konci toho křídla, ale když jedna musí urazit delší dráhu, tak musí být rychlejší, že jo. A tím jak ty kuličky tady běhají rychleji než ty dole, tak tam snídani Sáhni a dole jak běhají po malých. To jsem shromažďují a vzniká tam přetlak výsledek těchto dvou sil je tlak, pokud si chcete vyzkoušet samozřejmě. Proč vlastně jak to funguje, když ty kuličky tady běhá rychlejc a je tam psaný. Tak když vezmete takhle dva listy papíru a fouknete mezi ně tak urychlíte, ty vole kvůli mezi těma papírama ty papíry půjdu tak ať v sobě. Takhle jednoduše bych to teď rychle shrnu. Samozřejmě pak potřebujeme všechny
Minuta: 3
ty a do dynamické síly v rovnováze na letadle a samozřejmě proto aby letadlo vole, tak potřebuji, aby jsi zabila fuková na nebo aby bylo kroužení kolem nich toho vzduchu a prdíky tahu motoru. Tak zaprvé myslím, že teďka spousta jíst a začne zkoušet. Já bohužel to nemám. Já bych vyzkoušel a za druhé jsem to správně pochopil, tak nejenom, že letadlo. Tady je drželo ve vzduchu nějakou tou silou zespoda, ale iz vrchu jakoby vytahoval nahoru rozum tomu správně správně dvě tím, že tam působí a druhá Vitara 14. Ano, je to vlastně ty ten to sání a ten přetlak vzniká díky tomu proudění právě toho vzduchu kolem křídla nebyl těžko představitelné, ale nicméně výsledek je takový, že prostě to letadlo na něj působí výsledná vztlaková síla, která je směrem nahoru. Zdravím
Minuta: 4
pánové. Doufám, že se z toho moudřejší Pustíme si znělku a hned potom tak se pojedeme o tom, jestli se Pařízek bojí lítání stejně jako já nebo ne, takže pouštím znělku pravidelné rozhovory může dělat. Díky vaší podpoře na www.patreon.com Standa šel Mrkněte na to. Já mám strach z létání, to se přiznám, já se bojím do letadla. Je to mamince neměl nikdy strach během vítání místa letěla někde. Tak myslím si, že strach to nebyl, ale byl to určitě přirozený Respekt. Je to opravdu je to Respekt je to jsou zřetelně určitým způsobem věda o létání a pokud jsem létal jako cestující,
Minuta: 5
tak jsem musel důvěřovat těm, co sedí vepředu i technice a samozřejmě to přirozený tyhlety obavy mbit jako člověk, že pro nás je to neuvěřitelné sedíme v 10 km na židli dostáváme coca-colu a letíme, že jo. Chceš prostě pro člověka není přirozená věc. Nicméně teď už ten strach nemám. Možná i větší ten přirozený Respekt, ale strach jako takový nebo panický strach. Ne a snažím se věřit technica je těm, co to řídí, a pak se vám nestalo někdy během, jak teda jak pasažér tak jako pilot, že jste si prostě říkala. Teď jde do tuhého a taťka je to jakože teď je fakt hodně krizová situace a bojím se, že to nedopadne dobře. tak jako cestující určitě ne, když jsem byl v letadle sám, tak Při akrobacii naštěstí zatím
Minuta: 6
ne tom se snažím dát všem předpisům a díky tomu vlastně je to nebezpečné. Ale stalo se mi Při výcviku, kdy vlastně v pokračuj další výcvik II zatím abych byl dopravním pilotem. Samozřejmě k tomu pomáhají Airlines se svejma zkušenými piloty a teda dělám vy moje instruktora na simulátoru Boeingu 737 800, ale potkal s určitými situacemi nebyly komfortní a některé byli s mojí blbosti a typu, že jsem si natankoval paliva. Tak akorát, aby to vyšlo. Chceš prostě paliva není nikdy dost a s tím pádem. Tak já jsem slyšel, že prý to je dneska docela problém, protože se snažíš letecké společnosti ušetřit a proto Tankuji vždycky jako fakt úplně přesně, jak to má být a v okamžiku, kdy nastane nějaká nečekaná situace. Tak ti plno ti pak nemají prý dostatek paliva na
Minuta: 7
to, aby to situace mohli bezpečně jako zvládnout, co je na tom pravdy. Tak je to tak, že se snaží prostě společnosti ušetří, kde se dá. Nicméně já zatím nejsem dopravní pilot a kapitán, jak říkám jsem ve výcviku, ale myslím si, že pořád kapitán letadla má právo si říct nebo Měl by říct kolik chce paliva nebo to tu výsadu prostě má. Jakékoli kapitán. Takže pokud si není jistý, jestli má dost, tak prostě musí říct, že chce víc kapela vždycky před letem. Měl by mít ano, ale samozřejmě existují určité tlaky z venku. Známe to všichni, ale k té situaci, kdy mě mně se to stalo, když jsem celý dával malé letadlo, tak samozřejmě. Já jsem si spočítal. Kolik paliva je ta nějakou rezervu minutu u auta tam byla také, ale když jsem letěl. Tak jsem z toho
Minuta: 8
byl nervózní a to ta nervozita není dobrá opravdu radši radši víc palivo. Dneska si člověk může, když tě kup mi někde venku, tak se zarezervovat místa a já nad tím stavím hromadu času, protože vždycky vybírám ty nejbezpečnější a má to vůbec nějak jako reálně jsi fakt jsou fakt jako v praxi ráno některé místa bezpečnější letadle, jak jiný. na to je spousta výzkumu a dokonce i některé z nich jsem četl No já budu nebo citoval bych ty výzkumy Dokonce jsem se jen na některé podíval před tímto rozhovorem jakože bezpečnější místa vyšli z pohledu přeživších osob ty zadní ani ne nad křídlem ani ne vepředu ale vzadu Já si myslím že to úplně jako Pokud ti takhle velké dopravní letadlo spadne opravdu že spadne tak nemyslím
Minuta: 9
si že by to mělo velký vliv Nicméně to jestli výzkumy jsou tam vycházelo že ty nejhorší místa až jsou vepředu pak jsou nad křídlem a ty vzadu že přežilo nejvíce lidí Nicméně já si myslím, že pokud teda dovolenou, tak aerolinky to prezentuj, každé místo je stejně bezpečné a tady se bavíme opravdu o výzkumech, které zeniska počtu přepravených cestujících, tak berou v úvahu například 2000 lidí, což je podle mě málo, takže opravdu se nemusíte bát vyprat jakékoliv místo a to je zajímavý neříká to, že ty statisticky v těch zadních částech jsou bezpečnější, protože čím je letadlo blíž předchůdce letadlo sedadlo. Čím blíž přeskočíme dražší nechávají platit, že jo za ty nebezpečný sedadla smrti sedadel.
Minuta: 10
Nezhoršil, takže opravdu Já si myslím, že tyhle ty výzkumy. Já bych na nějakou dal jako ze zajímavosti, ale prostě Opravdu bych se nebál vibrací jakékoli místo a věřím tomu, že i kdybych já měl někdy v budoucnu třeba peníze na to dražší sedadlo, tak by si vyzkoušet zajímavá otázka. Proč vlastně cestující nepasují padá k tobě vyřešilo spousta bezpečnostních problémů, ne? no Na to nevím odpověď, ale já už jsem také podal. Tenhle ten dotaz jednomu z mých instruktorů, bývalý instruktorů. Bývalý kapitán ČSA problém, aby každý pasažér měl certifikovaný padák baráky drahý a dokonce pokud někdo jde s padákem dneska do letadla mi v práci kamarád,
Minuta: 11
že byl podroben většímu. Větší kontrole při procházení Security, takže úplně nového se nedivím na jste tam šel s velkým padák. Já jsem právě evakuace letadla. Kdyby se něco stalo. To určitě samozřejmě druhá věc je ten přetlak, jo. Pokud se něco stane v 10 km, tak máte přetlakovaný letadlo a to prostě nejde jako aby začali skákat, kdyby se něco dělo, tak já si nedovedu tu evakuace ani představit, že by každý cestující měl barák, já když když jdu do letadla, tak samozřejmě si sednu a teď měli bychom dávat vždycky pozor těm
Minuta: 12
dávat pozor ohledně bezpečnosti instrukcí a co tam dávají letušky a vesměs. Dneska nikdo nedává pozor, kdyby tam do toho dal, já jo. No já se snažím samozřejmě taky. A jenom že mě to zajímá, vždycky to poslouchám jako od kolegů, které kteří už lítají na bowlingu vepředu, který Buď jako jako nebo jako kapitán, tak tak prostě i od letušek, tak tak si říkám, že jsi opravdu nedovedu představit tu situaci, kdyby ta štverka začala vysvětlovat lidem, jak se mají správně upnout padák a Jakým stylem tohle tohle vyskočit, ale to je opravdu sci-fi, jo, tak ho skákat letadla osmi kilometrech s lidmi, kteří nejsou připraveni na skoku s padákem, tak to opravdu budeš cvičit, já už jsem vypozoroval jako cestující takové různé věci, při kterých si
Minuta: 13
nejsem jistý, jestli teda do tvého nebo ne. Tak já bych vás poprosila vždycky řeknu, ale vy mi nějakou sud událost, co jsem jako viděl a neřeknete jestli je oprávněný se bát a nebo jestli je to úplně v pohodě, jo, tak třeba během jednoho. To se mi stalo, že jsem cítila slyšel, jak někde podobnou během celého letu něco takhle z něčeho jako pravidelně naráží a myslela jsem si, že je tam něco pokažené, ale všechno to jdu. Někde vzal novém prostoru se ozýval pravidelný prostě ten zvuk. No tak jo, pokud to bylo ze zavazadlového prostoru tak Já netuším co to mohlo být jo tady můžu polemizovat. Pokud to bylo opravdu třeba nepříjemný ne pro ostatní, tak bych na to Upozornil Stewart, u která se může upozorni Kapitána nebo očko, ale teď mě nenapadá, jestli co by to mohlo být. Možná to
Minuta: 14
zvířata s přepravou taky v zavazadlovém prostoru a pak jsem viděl, že během letu šel pilot jako letadlem a prohlížel si ho Velice, jako prohlížel sis okýnek ty. Křídla normálně přišel a prohlížel si křídlo z okýnka a pak se zase vrátil do kokpitu. Tak jsem si říkal určitě věděl něco strašného kvůli čemu spadneme. No tak jo asi ne, protože jste naletěli, ale samozřejmě mohl se v kokpitu pokazit leda, co myslím tím teda jako třeba nějaký senzor něčeho. Takže Hej, on si šel určitě prohlédnu. Třeba dám příklad náběžnou hranu křídla je v pořádku, nebo jestli opravdu na křídle není něco, co tam být nemá nedejbože. Teda jestli něco v motoru není třeba člověk a zašel.
Minuta: 15
No jasně Pan Tau a také jsem si šel případy, kdy samozřejmě jim ukazoval požární hlásič chybně, že hoří motor jo, což samozřejmě je opravdu nepříjemné. Nedovedu si to zatím představit, tak určitě je od věci. to jít kontrola všemožnými na způsobem a Nicméně samozřejmě Ten vizuální, že kapitán se projde po letadle a podívá se co se opravdu děje naposledy, že si myslím, že pokud Ano sedím ještě řekl. Takže si myslím klidně to dokončete. Nemyslím si, že to pokud došlo k čemukoli, co se mu nezdálo, tak udělal velmi dobře, že se šel podívat na tu pozici, kterou jste zmínil tady mezi cestující a na křídlo by to teda asi s nervózního pár lidí pár cestujících. A poslední věc. To jsou Turbo Lence, že prý jsem slyšel, že vůbec nejsou nebezpečné, ale
Minuta: 16
moje tělo mi říká něco jiného teda, když tam v letadle. Nebo jinak se ptám, jak poznám nebezpečné Turbulence. Jak poznám jako nebezpečnou nějak že něco jako fakt není v pořádku. A jak to znám od běžné Turbulence, která je úplně do pohody. No tak existujou Turbulence. Já jsem se s tím zatím nesetkal v dopravním letadle, kdy dochází opravdu velkým propadu a já bych to řekl takhle je. Pokud vám kapitán nějakou nebezpečnou signalizaci nebo nevolám nevypadl kyslíkový masky, tak je to furt v pohodě a Turbulence mohu být opravdu někdy nepříjemné a může to skákat. Hodně mě to třeba nevadí, protože často takhle vypadá, takže se letí rovně nic se neděje, tak když to poskočí tak hurá jo letíme, ale na večeři Turbulenc s kterým do kterých se dostane cestě dopravním letadlem, tak nejsou nebezpečný pro letadlo. Samozřejmě
Minuta: 17
i kapitáni mají vepředu. Radar, který ukazuje. Jaký počasí je před nimi. Takže by opravdu se neměli dostat třeba do nepříjemné bouřky. Tam už opravdu tam už by šlo velký nebezpečí, a proto letadlo v bouřce jsou bouřky a v Africe, které vám dokážou roztrhnout letadlo. Ale lítá se mi jako při bouřkách. Nalitá se při bouřkách a samozřejmě Proto tam je ten radar, který vám řekne, jak ty bouřky jsou silné. A navíc můžete kdykoliv zavolat tu kontrolu počasí provádět. I během letu se zemí, ale samozřejmě. Důležité je se vždy vždy vyhnout takovém počasí myslím takovému extrémnímu samozřejmě jako do mraku, kdy prší nebo jsou tam i trošku větší Turbulence
Minuta: 18
se léta a slyšel jsem že těch dávat který na letadle můžu dostat je několik naprostá většina z nich nejsou jako kritických, ale že to že něco se pokazí se stává relativně běžně a většinou o tom ten cestující. Ani nevíte ani nezaznamená z takové nejčastější závady, které se stávají během létání. Ty jo nejčastější závady jí vlastně dosednout a aby ušetřili, aby si ušetřili cestu. Zpoždění, která je opodál, tak po dosednutí začnou šíleně brzdit, aby prostě vyjeli co nejdřív, tak já bych jako závadu uvedl třeba toto nebo jsem jednou letěl, na čem jsi tu? Nejmenované
Minuta: 19
společnosti, kdy jsem mohl mít teda to privilegium sedět na žanetu a že se mohl celou cestu pane sedadlo, které vlastně je v kokpitu. Kde sedí po levé straně sedí kapitán po pravé straně sedí v botswaně first Officer. A když se zavřou dveře, tak se tam vyklopí taková sedačka a vlastně i na tu sedí uprostřed těch dveří, co vedou do kokpitu, takže může pozorovat, co kapitán plný důstojník dělá no, já jsem se zeptal se závadou, že nade mnou teď nevím, co to přesně bylo takový poklop. Přilepený letenkou nic důležitého to nebylo to prostě jenom plastový poklop. Prostě kryt, takže jsem akorát na odpusť lepší letenky a takže jsem to zalepil, aby byl klid. Počkejte. Počkejte počkejte na mě, jako to mě úplně nenaplňuje tohle nějakou
Minuta: 20
bezbřehou vírou v to, že to všechno funguje dobře, když mi říkáte, že jste zalitoval tam poklop nějaký. Ne je to je to jenom je to plastový malý kryt nad vám je dal ten, který vlastně úplně k ničemu a oni to pak samozřejmě museli spravit nebo zpravit, že tam došlo k poškození, já teď nevím, jak to nazvat, když si Fantu takže se otvírá, takže tam vlastně se jenom zalepil, to bych jenom tak jako vůbec jako takovou vtipnou Příhodu nic víc kávy, když teď se chcete stát pilotem, který bude lítat s velkými dopravními letadly. Jestli jsem to správně pochopil. Vybírá to co už teďka jestli to bude Boeing nebo Airbus nebo nějaká značka nebo budete umět úplně všechny, jak to funguje. Tak jsem zvědav lítal všechno co jde, ale tak to bohužel nejde. Já
Minuta: 21
chci ano, chci si bude dělat takzvaně i typy licenci a pak následně pokračovat jako pilot. Buď Boeingu nebo Airbusu Nicméně Zatím nevím, jakým směrem se ubírat. Ale momentálně na většinu času teda věnuji letecké akrobacii a takový můj sen, dá se říct, jenom to dotáhnout. Na vrcholu v letecké akrobacii, ale stát celý testovacím pilotem to právě pro akrobatického letadla, protože mě víc naplňuje to létání s tím letadlem, když s ním můžu dělat bůhvíco, než to létání rovně a navigační i když to je také obtížné a koťat přesně navigační úlohu s letadlem a věřil bych asi na Boeing. A proč se mě ptát a Zajímá mě proč zajímá zajímá mě proč zrovna bojím a Zajímá mě to asi znamená, že mezi těmi letadly jsou nějaký jako rozdíly pro piloty velký.
Minuta: 22
No rozdíly jsou určitě vlastně to co já vím. Jsme od Severního výcviku a zkušeností a co mi řeknou kolegové, já prostě bojím tě se chová víc jako letadlo ve smyslu toho, že Teďkom jedeme to co se děje, ale když to třeba ten Boeing 737 800, který jsme v simulátoru mají Airlines, tak tak se chová jako letadlo, které znám. Abych to přiblížil tomu, že když dělám vlastně nebo léta akrobatickým letadlem, tak ty odezvy se dají. Ne to říkám špatně, takhle bych to neřekla bych to formuloval, tak prostě bojím není tak automatizované jako Airbus. Znamená, že opravdu pilot má možnost ho pilotovat jako letadlo.
Minuta: 23
To bych zrovna tipl na 8
Minuta: 24
na druhou stranu Kamarád, který lítá Airbus. Tak mi říká, že to je skvělý prostředek na práci, protože prostě když to zvládá perfektně a ovládat celý ten systém toho Airbusu, tak si i víc odpočinek, to je jako pohled jednoho mého známého, který lítá na Airbusu. Já bych si vybral ten boj Maxe zatím ne, takže Vybral bych si ho proto, protože je tam ta furt tam možnost toho pilotování toho letadla jako. Rovnou, že toho opravdu trpěla ovládá sám bez toho počítače, tak kvůli tomu. Na Nebojte se to takhle jako pěkný dotaz, co zaznělo na Facebooku. Nebojte se toho, že to do budoucna. Jako kompletně nahradí počítače, že vlastně budou letadla létat totálně na autopilota. Toho se bojím. Už z pohledu toho,
Minuta: 25
že lítání mě baví a samozřejmě Baví mě ovládat takhle skvělý stroje a ano budoucnost ne dopředu a opravdu se to asi stane, ale myslím si, že pořád ten Element toho člověka tam je důležité. škoda to bude právě z toho pohledu že to nebudeme moc ovládat Ale pravdu tak budoucnost a tímhle směrem že tu bude automatizovaný A samozřejmě se to nelíbí ale prostě se to opravdu stát může že budou názory že počítače přesný nedělá chyby jako člověk je spousta těch nehod Samozřejmě je řetězec který udělá člověk to je pravda Proto jsem chtěl jsem říct, že vás a tohle to asi týkat nebude, protože tím, že chcete být také akrobatický pilot, tak tam je to Předpokládám, že v kabely akrobatický, protože jste člověk co lítá v nějakém
Minuta: 26
rychlém svižném letadle a děláte parkour ve vzduchu děláte gymnastika a nebo krasobruslení s letadlem. Jasně momentálně ty typy, které létám, tak Zlín 50 český akrobatický letoun, pak teda jsem přišel na extra 330 extra 300 a teď nově se těším na pletou Xtreme nebo xa42, to jsou opravdu už vrcholné akrobatické speciály. Když to letadlo uvidíte, tak si bude tady myslet, že vypadá dost podobný jako to v redbullairrace. Ono to tak je, ale samozřejmě to my má to hodně odlišností, ale akrobacie o tom, že se lítá parkur ve vzduchu a ten parkour se skládá například dám v 10
Minuta: 27
směru podle Podle dopředu nakreslených figur a hodnotí vás teto rozhodčích. Podle toho kolik je rozhodčí jste a ty Pepito rozhodčí vám dávají body, za každou figuru jsme tady prostě čísla a zapisují si to do těch sestav každý závodník letí nějakou sestavu a každý ten rozhodčí dostane tu sestavu, který den závodník letí a každý odtažitý sestavy jsou ty figury popsány číslo na 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 a dvě každý k této na ten rozhodčí vždycky napíše a bodové ohodnocení jednotlivým figurám na sebe Pardon. Co je takový nejlepší
Minuta: 28
jako trik nebo nejtěžší trik. Děláte. Tak já jsem momentálně učím například kopané výkruty, to je opravdu velmi zajímavý prvek na těžký. Už ho umím uvést. Občas se to povede do směru, ale prostě je to velmi obtížné prvek. Je to vlastně takzvaně vývrtka na rychlosti a udělat to ještě dobré, ale v té akrobacii se hodnotí prostě udělat to přesně do směru a neurčitých linkách, tak můžeš to takhle ukážu na telefonu, když vlastně tady to sklo bude nahoře, tak to bude spodek letadlem se léta horizontu 45 nahoru vertikálně nahoru 45 nahoru, ale na zádech v horizontu na zádech 45. Na zádech dolů, pak samozřejmě kolmo dolů a pak
Minuta: 29
45 normálně takhle no. Teď takhle máte ty základní linky a na těch linkách děláte různé věci celý stoletím horizontu, tak dám takhle výkrut dobrý kluk musí být pořád horizontu a jeho rotace například musíme furt stejná nemůžu udělat to, že A teď rychle a teď zpomalím, tak ne. Nebo když poletím. Já tomu říkám pizza, protože tady výkrut na 8
Minuta: 30
to sport, takže nás můžete v tom reprezentovat třeba republiku českou. Momentálně vlastně jsem v reprezentaci akrobatické reprezentaci České republiky. Minulý rok jsem byl v motorové i bez motorové. To znamená, že létal jsem i akrobacii na větroních minulý rok na Mistrovství světa jsem skončil celkově 7. Kategorie 2. A ještě ta akrobacie rozdělená na něj a s tím bych řekl čtyři kategorie, které jsou u nás hlavně to je sportsmen intermediate Advanced Limited, kdy a22 nejvyšší, co se dá létat a Aneta úplně nejvyšší to je vlastně i můj cíl dosáhnout jednou této mety lítat Unlimited akrobacii. A jak jsem řekl bezmotorový motorová výrobce umytá i motorovou. A co znamená?
Minuta: 31
Teď už budu pokračovat jenom motorové akrobacii. Takže s těmi vrtulové. My jsme pro ně má už jenom tak jako pro zábavu dokáže, tak mi tam zdržíme určitě palce, ať vám to šlape. A co nejrychleji jsme pekli tommiland tomu cíle. Nevím. Pánové vám tady na YouTubu v záznamu. Děkuji za koukání a my ještě s Lukášem na streamu probereme třeba ty. A jak byste řekli. Jak jste řekl, Maxík se jsem to správně slyšel Maxe a další téma, tak je to paní tady nemám. Děkuji. 37 37 je tady máte titulky.avi na streamu ještě nakazit?

Předchozí video

#86 Q&A Tesla (HW2.0) nabíjení na SCH v tropech | Teslacek

Další video

#87 Rok s Teslou Nabíjení v zahraničí FAQ#6 | Teslacek