Chceš podpořit tento kanál? Staň se PATRONEM!

10 věcí, které bych změnil na českém školství. Mobily patří do výuky

České školství je sto let za opicemi. Co bych změnil?
Stáhněte si aplikaci Radiotéka – audioknihy do kapsy: Android (http://bit.ly/2lHy6cI) + iOS (http://apple.co/2lbB72R).

NENECHTE SI UJÍT DALŠÍ VIDEA »»» http://bit.ly/StandaShowOdber «««

***

DALŠÍ SÍTĚ

Facebook: https://www.facebook.com/Standashow
Instagram: https://www.instagram.com/standashow/
Twitter: http://twitter.com/standashow
Snapchat: “standashow”

***

Doplnění:

– Na tomto videu spolupracuji s Českým rozhlasem.

– Nemyslím si, že školství v ČR je špatné. Nemyslím si ale ani, že je dokonalé.

– K dalšímu studiu doporučuji web http://www.svobodauceni.cz/.

***

Děkuji autorům těchto děl třetích stran:

– Skladba Neck Pillow interpreta Silent Partner.

***

KDO JSEM:
Dobrý den, dámy a pánové, já jsem Standa a nedělám videa pro děcka. Je mi 27 a žiju v Praze (klasická náplava z Moravy). Hraju CSko, Overwatch, Hearthstone a někdy (výjimečně!) Minecraft.

O ČEM POVÍDÁM
Baví mě technologie, média, společnost a (někdy) politika. Obrovským zdrojem inspirace jsou vaše komentáře. Dělám kanál pro všechny a vy jste jeho součástí.

Automatický transcript

Minuta: 0
Povinné maturity z matematiky. Strašně se řeší, že by se měly zavést spousta lidí, tak na to má spoustu různých názoru. A podle mě tak povinné maturity z matematiky je ta poslední věc, kterou české školství potřebuje protože obsahuje spoustu chyb a nedokonalostí, které by se měly řešit v první řadě. Kdybych to měl hned na začátek shrnout do jedné věty, tak podle mě je české školství sto let za opicemi. Dobrý den dámy a pánové vítám vás u povídání, které vysílám a streamuji živě na YouTube dnešním tématem, tak jsou prostě školy školství a mám pro vás 10 důvodů 10 věcí, které byste na škole opravil nebo by jsem se snažil změnit. Kdybyste měl tu možnost první den mobilní telefony ve školách, tak je úplně normální, že se zakazují prostě studentům mobilní telefony, jako proč je to jednoduchý, protože na těch mobilních telefonech děláte pipiny. Místo toho abys to je používal jako nástroj k učení,
Minuta: 1
ale já si myslím, že mobilní telefony by ve škole neměli být, tak zakazují dneska. A myslím si, že by se měly využívat víc než se využívají ze dvou důvodů. Ten první z nich je, že existují, takže to je hromada vzdělávacích aplikací, které si myslím, že můžou dost výrazně pomoct spoustě lidem v tom, aby se naučil je to Co potřebují. Já mám jednu aplikaci představím. Jedná se o aplikace Českého rozhlasu. Ano slyšíte správně a přijde mi moc fajn jmenuje. Radiotéka audioknihy do kapsy a jak správně tušíte, tak je to aplikace k poslechu nejenom audio knížek. Proč Oni mluví vlastně o škole. No protože tam najdete obrovské množství povinné četby z literatury tak Například já nevím povídky Karla Čapka nebo ji klasiku jako třeba Babička od Boženy Němcové a nebo úplně naprosto fenomenální a fantastické Osudy dobrého vojáka Švejka doporučeně, třeba zaujala Kosmova kronika, kterou se přiznám, že jsem teda nečetl, ale myslím, že ve formě audioknih, tak to může být docela zajímavé, že
Minuta: 2
knížky, tak jdou stáhnout offline, takže můžete třeba i po cestě do školy, tak poslouchat a učit se vlastně do školy tím, že Posloucháte nějakou povinnou knížku, kterou si stejně budete muset někdy přečíst, takže určitě Mám to dost aplikace doporučuji, protože zdarma můžete si stáhnout odkaz. Tak Najděte popisku videa, tak se pro tebe je jak na Android tak na iOS a protože knedlík aplikaci, tak mám docela blízko. Víte, že jsem pracoval v Českém rozhlase a zároveň, tak vím, že na to aplikaci tak taky. Třeba Alžběta Taková zajímavost, tak vůbec se nebojte napsat, co si o tebe počkat si myslíte Nebo Nebojte se mi napsat, co bys na to aplikaci vylepšili, protože mám možnost předat tu vaši informaci lidem, kteří když tak to můžou vylepšit a nebo na tom můžou něco změnit. Takže první věc. Doporučuji podívat se jaké jsou prostě aplikace a používat aplikaci a myslím si, že byste aplikace měli používat i ve školách. Ostatně možná. Víte, že Petr Mára, který je specialista přes Apple vzdělávání, tak je velký zastánce projektu. Prostě
Minuta: 3
toho, že by se mělo ve školách třeba určit v tabletu a podobně a já s tím souhlasím. Taky tady druhá věc je myslím, že by mu byly měly být povolené ve školách a to je to, že je tady prostě nějaká informační revoluce. Mění se to jakým způsobem. Pracujeme s informacemi a zatímco dříve, tak byla hodnota to, že jste měli plnou hlavu informací a dokázali jste je používat, tak si myslím, že dneska se to mění a je větší hodnota to, že informaci dokážete velice rychle najít. A hlavně Informace zpracovat, což je věc, která kterou spoustě lidem prostě chybí takhle ta schopnost a myslím si, že by se dalo schopnost naučit na školách, proč jako otázka. Jo proč když celý život nosíme v kapse mobilní telefon a můžeme během instantne během pár sekund najít skoro každou informaci a myslím Wikipedie prostě a podobně, tak proč by jsme do mobilní telefon neměli používat i Při výuce, protože přece škola by nás mohla připravit na život a přijde mi prostě absurdní, když ve školách ve třídě, tak platí to všecko
Minuta: 4
jiné pravidla, než potom se budou používat v reálném životě tomu prostě nerozumím a s tím souvisí také to, že pokud by se prostě mobilní telefon, je to všeobecně internet a technologie používali ve školách mnohem více, tak by se taky mohl změnit struktura učiva, protože byste se nemuseli učit tolik věcí nazpaměť a bylo by důležitější, abyste to učivo pochopili, abyste pochopili princip. Je toho jak to tak funguje. Takže můj klasický příklad je není důležité jako vědět přesně datum a den toho. Začala druhá světová válka, protože to datum. Když budete potřebovat, tak si ho najdete okamžitě je mnohem důležitější vědět důvody toho. Proč začala druhá světová válka. Proč je to jsou informace, které potřebujete naprosto běžně například při nejbližší příležitosti. Když půjdete volit, takže to je první věc dámy a pánové jedna z nejdůležitějších. Myslím si, že by se ve školách nejvíc používat technologie a Souvisí to s tím, že že školství České tak je prostě 100 let za opicemi. Richard dostal
Minuta: 5
128 Kč a píše posílám tím na notebook, ať už jsi konečně s námi v klubu Macbook a jinak super kanál. Děkujem, že ho tvoří velice zajímavá témata Richard. Připomínáš mi téma jednu zajímavou věc. Já když jsem si do školy nosil notebook, tak mě to bylo zakázáno. A víte co jsem udělal já jsem do toho notebooku, tak jsem si dělal zápisky do Google Drive a potom jsem ty zápisky sdílel s dalšími studenty, takže například když někdo nebyl ve škole, tak mohl čerpat z mých zápisků prostě a lidem a učitelům, tak to vadilo, tak prostě to dává strašný jsme dva věc, která mě přijde naprosto jako absurdní, tak jsou známky a Já nevím, jako já, když tam chodil do školy, tak jsem nebyl jedničkář a Tak nějak časem jsem si vlastně postupně. Už od první třídy nebo tam copak moc nehrál roli jo, ale od nějaké 3. Třídy, tak jsem vlastně padl do takové té kategorie těch žáků, kteří prostě mají špatné známky a nějak mě ani ve výsledku nevadilo, že
Minuta: 6
jsme z písemky dostal trojku nebo čtyřku, protože prostě už jsem byl takový Krátká dobře známky, tak mají jednu obrovskou nevýhodu a to je v tom, že ne motivují dlouhodobě k tomu, aby se vlastně Žák učil spíš naopak, tak se potom ve výsledku stává, že Žák se jenom kvůli tomu, aby měl dobrou známku, což přece vůbec nedává smysl. Měli byste se učit kvůli tomu, že se chcete něco naučit. Hele kvůli tomu, abyste dostali dobrou známku. Současně s těma známkami taky taková zajímavá jako věc, že já si nemyslím. Tak jak si to myslíš české školství, že chyba je špatná věc. Já jsem přesvědčený, že Platí pravidlo chybama se člověk učí a nerozumím tomu proč když člověk vlastně ve škole udělá chybu taky za to trestaný jako špatnou známkou tohleto filozofie mi přijde špatná, protože já si říkám každá chyba, kterou člověk udělá je správná, pokud se člověk na tu chybou zamyslí. A příště už ji neudělá. A to je prostě princip, který funguje
Minuta: 7
naprosto normálně v životě a každý podnikatel vám říct vám řekne, že nikdy ne založíte podnikání bez chyb a vždycky děláte spoustu chyb, akorát se z nich musíte poučit, ale škola také má představu, že jsme prostě dokonalý, že bude mít samé jedničky a že prostě chyby jsou strašně špatná věc nesouhlasím s tím, nemyslím si to. Já vím, že spouštět vás teď tak jako v hlavě, tak vás napadá slovní hodnocení Stando. No jasně slovní hodnocení a je Zajímavá věc. Já vím, že slovní hodnocení. Taky sem tam nefunguje nebo má určitě negativa. Přiznám se, že nemám řešení s těma známkami. Já nevím, jak se zbavit známek a zároveň zachovat nějakou určitou jako kontrolu těch vědomostí, ale vím, že známky tak jak jsou dneska, tak jsou prostě špatně, žák by se neměl učit kvůli známce se ti tam bude líbit a to je to, že škola je dneska povinná Pozor pozor, pozor není povinná. Jasně druhý
Minuta: 8
stupeň. Střední škola ní plná tak ne. A mě napadlo. Já totiž jsem měl problémy s tím, že jsem někdy nepřišel do školy a Mě prostě přijde, že od nějakého jako věku, který by se dal tak o něm diskutovat, tak by měla být. Měla by být možnost, abyste student vzal. Na Jakou formu dovolené jo, jak prostě zaměstnanci je tak mají každý rok nebo za celý rok, tak si můžu vybrat dneska většinou 25 dní dovolené. Nikdo se vás neptá, proč prostě řeknete dneska nepřijde do práce a všichni to respektuji. Já si myslím, že studentům od určitého věku by měla být dána podobná možnost na sobě. To nemělo být 25 dní za celý rok, ale do každé představ, že třeba pět dní jako týden, že si člověk může takhle prostě vybrat. Jasně, říkáte mi zase, ale ty vole. Co když se takhle někdo bude chtít zbavit testu a podobně. Jo jasný to beru tomu rozumím, ale je to pět dní a když se člověk chce uhlí ulic testu, tak má spoustu jiných možností, jak se ulít. Já, prostě si myslím, že bychom měli jako naše studenty učit zodpovědnosti o nakládání
Minuta: 9
si s vlastním časem a když budou mít v budoucnu dovolenou, tak proč si nemůžou se naučit. Šetřit si nějaký volný dny a samici rozhodnout o tom, jestli prostě dneska nepůjde do školy a dneska se bere, že do školy. Nejde to jenom situaci, kdy jste nemocní a jako sorry jsou prostě situace kdy. Já nevím. Prostě vám není dobře a nemusíte být zrovna nemocní, nebo se vám stane v životě nějaká nepříjemná situace na stejně ve škole byste se ani jsme soustředili. Prostě jsou situace, kdy si myslím, že bude brát si nějakou uvozovkách Studentskou dovolenou by dávalo smysl a možná, že by to mohlo taky pomoct trošičku s bojem proti záškoláctví, protože prostě hele jdeš za školu vlastně pět dní v roce. Tak můžeš jít za školu naprosto jako férově a je to tvoje zodpovědnost, ale nic víc tady máš těch pět dní. Užij si jak Myslím si, že docela dobrá myšlenka, která když by se zavedla do praxe, tak by ve výsledku tak mohla pomoct a ne jenom škodit věc, která mě napadá. To
Minuta: 10
je ta absurdita toho, že Víte kolik strávíte hodin ve škole, takže to spočítal. Prosím vás, je to řeknu vám to je to 15
Minuta: 11
přestala být. Tak strašně zapouzdřená prostě v té svojí budově. A kdyby se otevřela světu normální, že prostě v hodinách zvlášť třeba zrovna biologie, tak se prostě chodí do lesa, že se prostě hodinách biologie seberete a jdete někam na výlet prostě a vykládáte si o těch věcech, které Kabát a po cestě Bavíte se o tom, jak funguje příroda ten rybníku prostě a učitelka mám vypráví, jak funguje koloběh vody a podobně, protože to jsou věci, které prostě musíte vidět. Toto jsou věci, které se z učebnic Nemůže to naučit a já nerozumím tomu. Kde se vzala ta myšlenka toho, že správně když Zavřeme lidi prostě do místnosti a budeme tam dávat a lézt do hlavy znalosti jako to nedává smysl, že škola by se měla mnohem víc otevřít neříkejte, to nám biologie, já jsem přesvědčený, že by se mezi školními prostě zaškolení mi přijde někde venku, tak by se měla učit ohromná spousta předmětů a prostě v divadle nebo čeština, tak by se prostě měli chodit, aby se víc chodit do divadla. Mělo by se víc chodit do
Minuta: 12
kina na filmy. Ne prostě mělo by se víc kulturně vzdělávat, tak mu to normální formou, jak se stejně vzdělává, protože místo trubce lepší prostě je lepší než ve škole, tak si chcete se nazpaměť obsahy. Nějaký chtěl A nebo Když půjdete do divadla na to, dílo se podíváte, to jako má větší nějakou vzdělávacích hodnotu. S tím souvisí dámy a pánové další věc, vy jste mě možná státem. No jo Stando Jenomže když takhle by se chodilo na procházky a na vycházky, tak než tvrdí seberou budou vem, tak ta hodina 45 minut nemůže stačit souhlasím, protože další věc, která mě přijde absurdní, tak je to že každá hodina má 45 minut znova. Je to prostě nějaké Jako pravidlo, které jsem nastavila. Dodržuje se podle mě úplně slepý. Já třeba vím, že Matematika je předmět, na který se člověk musí soustředit a než Přepněte ty mozkové buňky do té matematiky, tak je konec hodiny prostě zrovna matematika, tak bys neměla učit 45 minut. Stejně tak hromada jiných hodin prostě myslím si, že by měly být
Minuta: 13
individuální délky hodinu podle toho jak ta hodinách. Kolik času vyjadřuje vyžaduje tak tak by ta hodina měla být dlouhá tobě dává smysl. Chápu, že opět je tady prostě problém s tím, že prostě učitele teď V plánování hodin a podobně. No jo. že to je tím že ten systém funguje tak jak funguje A myslím si že kdyby se ten systém změnil nějakým způsobem takže by i tohle to bylo možné a potom bych se vůbec nedivil tomu že prostě pojedete na celý den budete mít Celý den vlastně biologii a Pojedete někam na výlet prostě na hory a budete se učit prostě o šutrech někde na horách a koukat na ně a potom zbytek týdne už biologii mít nebude to nebo třeba na 14 dní nebudete mít žádnou hodinu dvě aby se to vyrovnalo ale prostě přece mi neříkejte že dává smysl aby každý předmět A každý učivo dovoz zarámované přesně striktně 45 minutami prostě to smysl nedává a myslím si že je ukázka dobrá toho je například to že výtvarka a nebo tělocvik Tak už dneska tak jsou dotované
Minuta: 14
nebo většinou Mají dvě hodiny dohromady a myslím že by se to mělo týkat prostě jiných předmětů Další věc, která mě na škole vadí, tak to je toho, že předměty spolu nespolupracují a řeknu vám příklad jsou různě učiva, kde dohromady, tak může fungovat a můžou fungovat základy společenských věd zeměpis. A nebo třeba dějepis. Ostatně když neprobírá příklad prostě válečné období v Evropě 1. 2. Světová válka, tak to jsou věci, které souvisí, jak z naší dnešní společnosti. To znamená základy společenských věd povrchách. To jsou věci, které souvisí s dějepisem. Je to historie a zároveň jsou to věci, které souvisí se zeměpisem, protože to jak v té době se v dopad varovala. Tak je tak hodně souvisí s tím jak dneska vlastně to je státy jsou utvořené a jak jak celé tohle to všechno dopadlo a proměnilo se to a my
Minuta: 15
si to děláme prostě tak, že v dějepise se to učí tady takhle prostě za půl roku se to učí zeměpis a stejné učivo a zad. Už nějaký rok, tak se k tomu prostě dostane dostaneme prostě v literatuře češtině a to mi nedává smysl. Vždyť prostě ty témata tak by měly být z grupování takhlenc dohromady, když to řeknu takhle a ty osnovy, tak by měly být nějak naplánované, aby ty předměty tak se společně jako promiň, ale já by spolu ty předměty spolupracovali. Já vím, že někteří učitelé tohoto snaží, ale mají s tím strašné problémy, protože prostě ten systém k tomu není uzpůsoben a tady prostě zase je nějaká představa, kterou někdo vymyslel, že ty jednotlivé předměty jsou samostatný škatulky, které se musí učit samostatně a že je to tak správně a podle mě je to naprosto nelogické a měli byste předměty spojovat. Mělo by se normálně. Podle mě by měl být úplně normální, že vás v jednu chvíli učí třeba dva učitel a že prostě přijde učitel dějepisu a vezme s sebou učitele literatury a máte vlastně spojený dějepis literaturou dohromady
Minuta: 16
a určitě jste jedno konkrétní téma, protože musíte ty informace spojovat přece to, aby člověk byl schopen nějak pracovat. Informace mi taky o tom, že spojuje jednotlivé body dohromady a z nich si vytváří nějaký svůj názor a když se to určitě jednotlivě a rozdělení. Tak nemáte vůbec možnost jetenský body ve výsledku svoje takže myslím si, že mnohem víc by měli spolu spolupracovat předměty a mnohem víc by se mělo učit dohromady. Myslím, že je to docela jednoduché další věc, která a to je 8. Věc pravidlo, při hodině se nemluví hodině se nemluví, protože je tady učitel, který stojí a takhle to vás. To je informace, abyste tam jenom od toho, aby jste seděli a mlčeli a Náš učitel matematiky byl prostě učil to tak, že já jsem nedokázal to matematiku pochopit. A lidé mají různě prostě různé komunikační nějaký Myslím si jak nechceš jít nějaké vlny, prostě každý člověk je na jiném vlnové délce komunikační a naprosto běžně se stává, že někomu
Minuta: 17
vyhovuje. Tenhle ten styl toho, jak to ten člověk vysvětlil, já půlka lidí to pochopí úplně v pohodě a druhá fotka s tím a pro Prostě komunikace jo, chápete a když učitel není úplně jako super profík těch soft. Skills, tak se stává, že prostě spousta studentů, nepochopí to učivo, jak jsem to řešil, já ve škole. Řešil jsem to tak, že jsi měl kamaráda vedle sebe vola věci, které mi to dokázal vysvětlit. Byl to kamarád smál mně věděl, co umí mluvit a tohle se dopodrobna, takže mi dokázal to učivo prostě vysvětlit, co se dělo ve škole učitelka. Píše na tabuli nějakou věc. Já na to koukám jsem si to absolutně tomu nerozumím a můj kamarád vedle mě, tak má to štěstí, že tomu rozumíš. Tak já do něho rýpnu nezačne vysvětlovat mi to říká. Vysvětli mi to. Ukazuje mi to v tom sešitě, vysvětlujeme si to, o čem se tam bavíte, o čem se bavíte poslouchat máte koukejte. Jo a bylo nám zakázáno, aby jsme společně na té práce spolupracovali, což je prostě nechápu
Minuta: 18
s tím souvisí další věc. A to je třeba to, že na opisování. Jo řekni, co opisování prostě. Vše opisujete opisujete, protože opisování je přirozená věc. Podle mě prostě všichni opět řeknu podnikatelský příklad spousta podnikatelů vám řekne, že nikdy nic životě nevymyslel, ale jenom vždycky jako dobře zkopírovala nějaký cizí nápad a a přijde mi, že učitelé, tak bojují proti opisování prostě Tím, že se dělají různé znáte takovéto rozdělení na skupiny. A ba ba ba dokonce jsem měl učitelku, která nás dělá a b c a b c, aby náhodou jsme dopisovali přes uličku a já třeba když byl učitel, tak povolím žákům při při určitých písemkách nepřišel a některých písemkách, tak normálně řeknu, že můžu na té písemce spolupracovat v lavicích. Jo? Okay to nemáte písemku, každý jste hodnocených samostatně a a můžete přiřadit, jak jste si klidně protože když ty radíte, tak se učíte překvápko do konce a to je takový ten klasický příklad víte
Minuta: 19
jaké jeden z nejlepších způsobů, jak se naučit na písemku. No takže si napíšete tahák, protože tím, že si napíšete tahá. Tak vás to donutí, aby jste to učivo smrskly do nějakého do nějaké malinkaté informace a už během toho se učíte, takže prostě myslím si, že byste mnohem víc no spolupracovat mezi studenty a že některé věci, které se dneska strašně zakazují. Tak když by se povolili, tak paradoxně by se vešlo spoustu problémů a vezmi setkali mohli dost pomoct 9. Věc. To tam bude taky hodně líbit a ta mě naštvala úplně neskutečně, to jsou domácí úkoly. Jako sorry, ale já sedím v 6
Minuta: 20
by jsem si měl ty rozbitá domácí úkoly jsou prostě blbost, protože přece je tetteh 7
Minuta: 21
po zaměstnanci 8
Minuta: 22
ze dne na den, tak je for the Record je pravda. Musím říct jednu věc, že se to lepší dříve, tak to bylo mnohem horší, já dneska taky je to mnohem lepší, jak to bylo dřív zvláště ze strany učitelů, kteří se snaží a kteří, kteří chcou, aby to fungovalo, aby se Ti studenti skutečně něco naučili jde. Já vidím ten problém a to je 10. To jsou politice. Já si totiž myslím, že politici. Vůbec nejdou napřed tomu, aby to na těch školách fungovalo lépe. Já si myslím, že politici tak vymýšlí věci, kterýma to ještě naopak víc zkomplikují, což je Ostatně příklad a státní maturity z matematiky, která podle mě tak neřeší žádný zásadní velký problém, ale jenom přidává. Další problémy prostě učitelům a žákům, kteří to teď budou muset řešit a budu muset strávit zase hromadu času nad tím, aby tenhle ten uvozovkách nějaký problém vyřešili s tím souvisí další věc, kterou by jsem vytknul politiku. A to je prostě to, že do školství nemálo peněz a to je úplně
Minuta: 23
nejdůležitější věci ho dnešního povídání tyhle ty věci, který říkám se nemůžou odehrávat bez toho. Dokud nebudou dobře zaplacený učitelé. Dokud nebude dobře zaplacený personál. Prostě učitelé jsou vyjde, kteří pokud se nepletu podle nějakých statistik, tak mají menší jak průměrné platy. To je naprostá katastrofa, kdy se tohle nestalo učitel byl vždycky Vážený člověk, který z dobrých důvodů, tak byl člověk, který prostě ve společnosti měl svoje neodpustitelné místo a byli dobře zaplacený za to, protože prostě nedává smysl, aby učitel bylo povolání, které prostě má málo peněz to je. To je nesmysl lidé, kteří učí naše děti, tak by měly být ti. Nejschopnější a nejmodernější a nejrychlejší nejspravedlivější hnědé celé naší společnosti a jeden snězené, tak by měli dostat slušně zaplaceno, tak aby ta práce tak prostě nebyla jenom almužna, což pro spoustu
Minuta: 24
učitelů, bohužel jako je a učitelské platy. V některých krajích jsou úplně byste jako tomu nevěřili Google, kde se Kolik bere učitel v některých krajích České republice, to je prostě strašný jo, takže dámy a pánové to je 10 věcí, které si myslím, že byste na školství mohli změnit. A myslím si, že by školství pomohlo české školství nepotřebuje další pravidla a další přikázání, které by měly dodržovat české školství potřebuje větší zodpovědnost studentů lépe více peněz lépe zaplacené učitele lépe vybavené školy a potřebuje větší spolupráci učitelů a žáků a rodičů a tohle to žádný pravidla nikdy nevyřeší to vyřeší. jenom systémová změna tady v hlavách lidi prostě dámy a pánové Doufám že se vám dnešní povídání líbilo Pokud ano Dejte like bude se vás těšit někdy příště do té doby se mi to fanfárově Čus čus

Předchozí video

Jediné a poslední video na téma donatů a žebrání | Informačka

Další video

"Úspěšní lidé jsou agresivní. Násilí je druhý název kulturistiky", říká Filip Grznár