Domů / Osobnosti / Bartoš Petr

Bartoš Petr

Petr Bartoš se před ukončením lékařské fakulty rozhodl naplno podnikat v technologiích a společně s Tomášem Čuprem založili e-commerce projekty Slevomat, DámeJídlo a Rohlík, v obou následně působil na pozici CTO.

Jeho specializací jsou obory PharmaTech a eHealth a je spoluautorem technologického řešení Chytré karantény.

Petr Bartoš – jak se ze studenta medicíny stal CTO Slevomatu?

Petr Bartoš se před ukončením lékařské fakulty rozhodl naplno podnikat v technologiích a společně s Tomášem Čuprem založili e-commerce projekty Slevomat, DámeJídlo a Rohlík, v obou následně působil na pozici CTO. Jeho specializací jsou obory PharmaTech a eHealth a je spoluautorem technologického řešení Chytré karantény.

Petr Bartoš – proč jsou v Česku levné léky?

Petr Bartoš se před ukončením lékařské fakulty rozhodl naplno podnikat v technologiích a společně s Tomášem Čuprem založili e-commerce projekty Slevomat, DámeJídlo a Rohlík, v obou následně působil na pozici CTO. Jeho specializací jsou obory PharmaTech a eHealth a je spoluautorem technologického řešení Chytré karantény.

Petr Bartoš – co je chytrá karanténa?

Petr Bartoš se před ukončením lékařské fakulty rozhodl naplno podnikat v technologiích a společně s Tomášem Čuprem založili e-commerce projekty Slevomat, DámeJídlo a Rohlík, v obou následně působil na pozici CTO. Jeho specializací jsou obory PharmaTech a eHealth a je spoluautorem technologického řešení Chytré karantény.

Petr Bartoš – o Chytré karanténě, otevřených datech a budoucnosti zdravotnictví

Do dalšího dílu jsem si pozval Petra Bartoše. Petr byl aktivní v rámci skupiny COVID19CZ a snažil se s mnohými dalšími minimalizovat dopad koronaviru na českou společnost.V podcastu si povídáme o řadě témat od altruismu až po podnikání. S Petrem jsem chtěl původně mluvit o chytré karanténě a o tom, jaká úskalí byla nebo jsou kolem COVIDu. Rozhovor o chytré karanténě nás ale dovedl k tématu zásadní role komunikace ze strany státu a organizací směrem ke společnosti – což nebylo téma aktuální jen v březnu, ale je aktuální i dnes – třeba kolem roušek.