Chceš podpořit tento kanál? Staň se PATRONEM!

Proti Proudu #57: Jindřich Fáborský

Jindřich Fáborský je zakladatel a pořadatel Marketing Festivalu, největší a nejvýznamnější marketingové konference v Česku. Jindra dále založil Digisemestr, prestižní studium digitálního marketingu, nadační fond Dobrodění a v současné chvíli se věnuje video recenzím motorek.

Jindra je motorkář, který se snaží o to, aby konference v Česku byly zajímavější a abyste se na nich něco dozvěděli. Vymyslel si a již šestým rokem pořádá Marketing Festival, nejlepší konferenci o digitálním marketingu, kterou oceňují odborníci z celého světa. Prvních tisíc lístků na letošní ročník se vyprodalo za hodinu, přestože stály 7 tisíc. Je přesvědčen, že osvědčené know-how, postupy, procesy, strategie, kontakty, doporučení i zkušenosti by se měly sdílet a šířit dále.

V tomto podcastu se dozvíte například:

– Co stojí za úspěchem Marketing Festivalu
– Jak funguje konferenční byznys
– Jak se učí digitální marketing
– Jaké chyby udělal při pořádání konference v Londýně
– Jak funguje v současnosti obsahový marketing
– Co Jindru pohání v práci

Automatický transcript

Minuta: 0
Parfém teta pizzy podcastu je Catherine zdravě, jak už název napovídá se specializuje na zdravý catering, ať už na vaše akce konference a nebo je třeba pokud řešíte firemní stravování. Pokud sháníte někoho, kdo zajišťuje první snídaně obědy kompletní stravování zaměstnanců pravidelný rozvoz čerstvých svačin, nebo provoz v mých kanteen nebo klidně jídlo na tým ligové akce a samozřejmě různé konference a tak dále, tak se mrkněte na web catering zdrave.cz a tam se dozvíte více informací ještě jednou Satin zdrave.cz. Ahoj vítejte u dalšího dílu podcastu Proti Proudu tady opět Dan tržil a mým dnešním hostem. Jindra fáborský je pořadatel konference marketing festival, která je v Česku ojedinělé. Třeba tím, že dováží opravdu špičkové spí Cristovao světa, neboj tím, že první tisícovka vstupenku na konferenci se vyprodalo během prvního dne to je přestože marketing festival nedává žádné slevy neposkytuje lístky zdarma a tak dále in
Minuta: 1
der die další vzdělávací akce a konference založil například digisemestr takovou výuku digitálního marketingu, nebo konferenci reshoper zkusil pořád ty konferenci v Londýně, co se nepodařilo a i to rozebereme a jako jeho koníček je natáčení opravdu důkladných recenze motorek na YouTube u tématu sociálních sítí YouTubu a obsahu na internetu nakonec zůstaneme docela dlouhou. Bavím se o tom, jak se to za posledních pár let vyvinulo, jestli dneska vůbec má smysl tvořit nějaký obsah nebo jestli naopak je ten obsah to jediné, co dneska v tom marketingu funguje. Takže pojďme na další. Proti Proudu syneru fáborský Tak vážení posluchači Podcast Proti Proudu dneska v dalším díle Jindra fáborský Ahoj ahoj ahoj Jindro,
Minuta: 2
ty jsi vlastně známý hodně jako dneska konferenci a nebo pořadatel na chvilinku festivalu. Asi se dostaneme k dalším aktivitám, co děláš, ale mě možná zajímalo, jak se jako s konzultanta a věcí, který si dělal předtím asi nechci se stal pořád dole na konferenci. Kdy byl to nápad, že se budeš věnovat naplno ničeho takového. Já myslím, že to bylo když jsem pracoval v agentuře v iglú na to v Brně a byl to rok 2012 a Chodil jsem na všechny konference myslitelný od různých pražských eventových agentur a tak já to Promiň už dneska ale platilo to stejné jako je dneska, že ta kvalita byla strašně nízká jo, ať už na akci v Praze nebo v Brně, ale i podle z když jsme začali v Evropě najednou jsem jako potom jel do Polska do Německa do Británie a pak i do Ameriky, tak výjimkou několika výjimkami třeba v Americe to bylo jako katastrofální přednášky se všechno pro začátečníky dost často poklepávání po ramenech prostě
Minuta: 3
takový jako dost Špinavý prachy špinavý praktiky a hlavně ten servis spire, jen takový ven. To bylo úplně katastrofální a tak jsem to viděl podnikatelskou příležitost a a i takovýto splnění si že že bych chtěla nějakou dobrou a chci jít no, nějak se úplně vybavila. Já jsem něco jsem šel na volnou nohu si do té doby zaplatil na první konference jsem se zaplatil přes nějakou pleteš digitálních agentur tady v Praze nebo něco takového. Já jsem tam přišel a vlastně jsem jako viděl ty digitální agentury, Písek Navzájem mušlemi prsou a předháněly se jako která prezentace se mi chválí jako jak jak jsou dobrý a jak mají super klient, já super lidi a nebyl tam žádná jako reálná hodnota, víš. No já jsem si to taky tak to říkal, ale i když dáš baletní produkt, jo, prostě v dobré víře a probrat to hodně orientované na kvalitu, tak někdy se to nepodaří a naopak prostě
Minuta: 4
ty masově orientovaný věci na kvantitu, ať už se balím a třeba o jídle a ono to může být jako jako plošné. Tak třeba v nějaké info produktech. A když se třeba přeneseme na internet, tak najednou mají spoustu jako platících zákazníků. Ale tady se ukázalo, že potom hlad byl, protože festival marketing festival 1. Prodal 1000 stupínek a to v roce 2013 bylo jako nepředstavitelné, dneska si přál už program připravuje normální. Ale tenkrát když se za všechny konference v český kromě vexpa, tak měli to o 150 200 lidí tady nějakým brzkým hod. A tak mi právě na těch nešvarů ještě třeba polovina nebyla blatnících jo, že to byl nějaký kamarády nebo novináři nebo měsíci někdy i třeba se říká, že tady třeba 70 procent jo a my jsme najednou chtěli prodat 1000 stupeň obec Sedlec každý kdo tam jde, tak platí stejně a to z úst a lidi považovalo za že tady ta orientace na kvalitu, že to že to nebude fungovat není možné
Minuta: 5
tisíc lidí na konferenci marketingovou. No tak ty doby už je hele, vůbec se konci je zajímavý, ten by ses nám palce. Cože konference není asi úplně nejjednodušší by ses mohla pokuta tím přemýšlíš, že se to jako plánování je to hrozně dlouhodobé úsilí, které pak vyvrcholí nějakou akci a a buď se to povede nebo se to třeba nepovede. Zvažoval si třeba jako v té doby, jestli se do toho vrhnout nebo jestli třeba věnovat, s jakým by ses na to myslím, že jsi trefil dobrou věc, že marketingová Konference. Je to složité z hlediska Business modelů a viděl jsem to hodně lidí od ze zahraničí, který jo. Co na 6. Minulý s kterýma mám pak tu možnost si chci zajít na na kafe, tak potřeba nevěděli. Kde jako ve světě tím nechci jako říkal, že jsme jako jako strašně speciální unikátní dobří, ale většinou ta Konference je součástí něčeho není po finální produkt je prostě jako třeba agentura si pořádá konferenci, jo. Takže prostě cílem dost často Konference je něco prodat nějaké klienty získat nebo jak hodně zatížená Sconto doma,
Minuta: 6
takže prostě sponzoři platí 50% nebo víc jako toho rozpočtu a ale ale my to jakoby máme všechno takhle komerčně, já jsem prostě nevím, já jsem takhle přišlo to podnikání jo, že jsem viděl jako příjmy výdaje 1100 pane Král 3300kv tenkrát kolik nám to dá na kytary, kolik nám to dá na na speakery na všechny servis, aby byl na vysoké úrovni a abys byla nějaká ziskovost ten drát Obilní Rok, to bylo 300000 jako spočítaný, aby to mělo rq10 pětiprocentní ziskovost řekněme. A takhle jako čistě jsem to jako navrhnul a on to vyšlo hroch jako Díky, díky Bohu. A takhle každý rok tomu přistupujeme. To znamená, že třeba sponzory jsou pro nás jako důležití smetaně rádi, ale pořád drží se třeba já nevím z hlavy 5 až 8% 5,8% o tom bagetu. No možná těch pět, že Takže prostě držíme jako hodně 1 vedlejší jakoby kolejí v tomhle tom, aby neměly vliv na tu akci. Jo ty vlastně teď si projel. Tak kolik ale 6. Ročník, jestli se nemýlím. No 6. 6. Ročník čím. Myslíš, že to možná
Minuta: 7
v půlce Jak obrátit na začátek čem to bylo? Jako že se že jsi prodal těch a prosím v té doby nevídané tisíc lístků bez slev a bez toho by se dával někomu zdarma by se to nějak tak zaplnilo. A v Brně a v Brně diktuju to bylo takový jako že by přijel z Prahy a nebyla to zvyklý, že jo. A myslím, že v té době to bylo hodně hodně velký boj, že bysme Nějakou měli fakt hodně, velkej tam vlastně taková takový to stát, ty vole a ty lidi zatím šli i ty lidi týmu jako dobrovolnice nějaký kolegové a my jsme prostě do noci poslouchali. Nějaké techno do dvou do rána a muž ryby písnička a dělali jsme spousty desítek velké desítky na rozvoz situaci na rozvod, tak jak ses to učil jako v tom Digital předtím ten Opravdu poctivě přístup, kdy nejseš moc limitovaný časem jste jsme fakt bušovický písnička. Měli jsme třeba to jsem teda říkal, ale někde
Minuta: 8
jo, ale měli jsme panely, které byly jiné noci a jiné ven jo prostě takový světlý a tmavý signalizovaly. Ten web se překládá v noci ve dne každá jedna malinká marketingová technika, která se dala použít, tak jsme tam Prostě udělali a bylo to teda velká kovbojka, protože dva měsíce před akcí a jsme měli furt 70% neměl ještě prodáno 30% prodám. A to byla to velká Váňa velkým průšvihem tenkrát, že už bych třeba milion nebo dva prodělal, což bych se Že bych nemohl pokračovat, ale měsíc za další měsíc znamená měsíce. Tak ty už bylo vyprodáno. Takže a ale myslím si, že to stát jako když takhle já jo. Jako já nejsem na takový letničky, jako nejsem jako fanoušek Simona Synka, ale tady přesně si myslím, že u mě Zbylo něco hodně jako silného a jsem tomu hodně věřil lidi okolo tom hodně věřit a pak jet i Návštěvníci. No já vím, že ty jsi dělal i přes tu konferenci jako takový velmi velmi podrobný jako research, když vlastně na to konferenci
Minuta: 9
chodíte na tom baví, co co není o ceně, co naopak nemají rádi, protože tohle něco co se samozřejmě dají ve všech takových podnikatelské příručkách v pondělí 10. 10. 10. Lidí jsem si hrozně málo lidí to dělá s podobně, jo, tak nějak jako třeba v sobě, že takhle projekty jako nějakou velmi dobře. Připravuješ tam uděláš nějaký research. No já jsem teda spíš jako bych řekl podnikatelské banka. Jako v tomhle to takhle to tady z nějaké karty a hrajeme, ale ale tady možná jsem opravdu čerpal z nějakých příruček tenkrát, který jsem zběsile četl na vysoké škole a chtěl jsem jak uspět. Chtěl jsem něco zajímavého udělat a tady se spojí dvě motivace. Jednak, abych se skutečně dozvěděl, co oni chtějí a to mě jako zajímalo, proto jsem to neviděl, ale i jsem současně od začátku věděl, že ty výsledky budu publikovat, že je dám na blog. A zase ti splní nějaké další prostě cíle spoustě, není to pomůže a když to už byla dostatečná motivace, když se spojili tady dvě věci a a taky to hrál nemalý podíl, pak vyprodal
Minuta: 10
zvýšit důvěryhodnost. Věděli jsme Co máme dělat strašně moc lidí to přivezl na ten můj blog, který si o tom přečetl i stáhli i ten i naši konkurenti a tak jo, ale prostě velkou pozornost to přivedlo velkou duveryhodnost je fakt děláme něco speciálního. Mám toho fakt záleží, že strašně dobře to zapadlo do toho Brand image do toho, jak jsme chtěli, aby které divný marketing festival. Takže to ty dvě studie jsou na mém blogu do dneška blog.idnes.cz, ale už tam je třeba rok 2013 právem do 12. No jo jsi říkal, že vlastně jako ten první ročník s tím co celkem bojovali to vyprodat. Vím, že tenhle ročník se snad. Těch tisíc jako lístků, prodalo jsi první den nebo něco takového. Je to opravdu už tím, že každý ročník je třeba z naší tady z toho hlediska, že prostě už tam máte tu skupinu těch není ten marketing festival opakovaně jezdí už jako vědní, to je kvalitní a hned jak to jde. Do prodeje si to koupí se zlepšují každý rok jako skokově, až to ani už nemá
Minuta: 11
kam jako růst opravdu jednali byl takhle jsem mu popsal, pak jsme jako vyprodali na dva měsíce, tak chci v novém ročníku foto detaily fáze šel a to jsme prodali 12. Stupeň za první den, ale rok a předat což bylo dopravou jako nečekaný, protože já to jsme to posune do půl roku festivaly v březnu a my jsme prodávali v dubnu jako předchozí. A třeba nás od lidí udělalo projevilo tu důvěru jakoby a to je něco veselého na akci, která je za rok. To je hrozně dlouhá doba v takovém odvětví, která stojí kolem 290 Kč, nebo něco takového zbraně hodně velká důvěra, takže to jako skvělý, ale ta otázka, jestli to jde jednoduše IC. To si nejsem jistý, samozřejmě nám hodně prodává ten den, to je dneska jako to je ono nebo že prostě ty lidi měli hodně zážitků minulosti tam. A hodně se třeba získali to, že to ne, ale obecně, vzato si myslím, že i want
Minuta: 12
I že to začíná být složitější začíná to být, že těžší jako protože ty jsi prostě narůstá hrozně moc v Evropě lidi můžou cestovat z konference běžně každý si dojde pro Španělsko do Anglie, jo, takže už konkurenci hodně s těma konferenci v Praze se toho koná, že každý den něco. A někoho získat nějakou pozornost. To je dneska v telemarketingu jako hrozně složitá věc a urvat nějakou pozornost a mě to neuvěřitelné ho u nás je to vidět, že mi startem další ročník máme úplně špičkový line-up tak dál a dáme to na to dám. Na to je jeden servery to jeden like jo a asi přes říkám, tak to je šílené úplně, ale oni pak ty lidi přijdou ten dren tam jako je i když ne žádný online metrice, to není v pár nějaký prostě nebo Open Race mailu a tak, ale on pak si to koupí a a všechno to šlape, ale chtěl jsem říct, že když dneska je začínáš akci, tak já bych se to hodně obával jako z nuly úplně, protože taky budeš mít jeden like, ale ale nebuď ten Brent a teď jako co Jo dneska
Minuta: 13
poslední informace jsou zadarmo nebo skoro zadarmo, že vlastně dost často si většinu těch informacích, které na většině konferenci jako vidíš o těch speakerů můžeš, ať už přečíst knížkách nebo se nekoukat nějakých YouTube videí nebo si je koupit v nějakých online kurzy. Je tohle konkurence a nebo to není na tu konferenci chodí furt trošku kvůli něčemu jinému než kluci s těmi formacím. Pro mě to ze začátku bylo čistě jsem čistě věřil od těch informací Na té konferenci. Já jsem chtěl, aby tam zaznělo něco co nezažil a nikde jinde to bylo to byla taková naše komunikace a vize první nevím, jestli dva nebo tři roky a tohle to Co jsme prodávali, ale z toho jsem vystřízlivěl zaprvé ze strany těch lidí, protože těch účastníků, protože jenom část jako skutečně bych si přála za něco, co ještě neslyšeli. Hodně z nich hodně z nich tam prostě chodí z jiných důvodů networking nebo třeba nějaký jo prostě diskuze jedno jeden na jednoho z toho, že mě tam příjemně Na té akci, že to prostě fajn
Minuta: 14
chtějí toho být součástí a tak to je první věc a druhá věc je, že taková informace s digitálním marketingu jako těžce hledá něco co ještě nikdo nikdy neřekl a zrovna konference, která jednou ročně, aby byla nositelem tady těch primárním nositelem informaci bohužel Prakticky ne. úplně jsem něco objeví takový třeba u nás jo v jedné vedou přednášce s to bude jako zlomový bude to nějaký Game Changer pro někoho ale jako něco co ještě nezaznělo a prostě jednoduchý se tu logiku představit buďto ta věc a buďto ta věc už je na internetu tak jak jsi říkal nebo někde že spousta lidí v digitálu má takový approach všechno dává ven cokoliv v ten den a nebo je to teda fakt ničí tak silná konečně výhoda že to naopak zase nezazní rozhodně nikdy veřejně a tohle bohužel tohle se jako vystřízlivěl jako Mrzí mě to ale nedá se jako přivést něco co by úplně že bys byl jako senior marketér 5 let praxe 10 let praxe ale nešel by to řekl jsem dneska se to
Minuta: 15
teď byla jsem ještě neslyšel Celý den úplně jako změnil mojí práci a všechny klienti zítra polystone to nejde No Jo jo chápu Já jsem zrovna nedávno byl tady v Praze taky někomu minikonference jako v uzavřené komunity kde mě právě třeba hrozně bavilo to že že to na rozdíl od nich konferenci jako velmi komfortní a a bude tam jako fakt jako v reálné věci které možná by to viděli nesdíleli jako veřejnosti ale jako branci nějaký Community dobou se s ní jak jsem udělal tohle a jak mi dochovalo Myslíš že by to na těch fotkách má taky celkem dost tavené ne No jenom jako velká velká výhoda tady těch v těch obrovských konferencích jako festival Má strašnou Prestige u těch speakeru v Česku hodně líbí tam chtěl mluvit Díky Bohu je to pro ně fakt vysoká meta a proto mi tady tu páku můžeme v uvozovkách jako využívat proto aby oni skutečně si připravili něco speciálního jo Nemusí to být ona nějaká informace někdy ale třeba že to bude tak pak z toho 203 prostě spoustu
Minuta: 16
hodin Přípravy a ta prezentace nejenom graficky ale prostě fakt jen namakaná je tam spousta dalších výzkumu spousta vlastní dát prostě se mají zrovna motivaci vyžádat od klientů teda ta pro ten festival To zase pro ty malý akce kde 20 lidí a nějaký počet jako nemají Tohle si myslím že naše vel Výhoda, ale tady s teď momentálně mimo nepracuje. Minulý rok jsme vypustili, ale to se taky vypouštíme. Je to pořádně. Co se stane s validovat, jestli je to jestli to má být nebo nemá no a já vím, že těch českej styk na konci asi minimum nebo vůbec jestli vůbec nějaký Jak je těžký protože vím, že tenhle rok tam bude třeba Dan Ariely, že jo, což jako velmi slavný autor. Jak těžké je tam přivézt, takovéhle jsi mi to v velké jména na konferenci ještě marketingovou prostě v Čechách je to no, tak se snažíme se. Je
Minuta: 17
tam vidět velký vývoj v čase. To znamená, že když jsme začínali. Tak to byl poměrně lehké, i když Dan Ariely ani v té doby nebyl jako lehký lehký lehký problém, ale nebude to lehké lidi byli nadšení komunita byla nadšená z Ameriky někomu dodělal Stallone. Jo přijedu tak a tak do měsíce v pohodě zadarmo nebo za 1000. Dollar za letenku dneska a dneska to je ta extrémní problém, že to fakt to přesto přivádí hodně nervů, jako pro mě jo, že z těch šest let podle mě jakoby ty konference lesico dvojnásobným tempem každý rok ten počet, když se podívám nějaký list of marketing conferences u táty, tak najdeš prostě to je fakt jako možná 1000. Blondýně každý den dvě tři. A to stejné se děje, jakmile si někdo důležitý marketingu říkáš nějaké rozumné věci, tak máš možná 20
Minuta: 18
to je hezké. A u těch Speaker u některých takže to těžké obrovský. Ale právě proto Dan a proto ho Dan Ariely ho a ještě Margaret na další ho našel stýkat a jsme posunuli ten festival půl roku, proto jsme rozbili celý ten celý den rituál, že to je vždycky na podzim. Tak teďka to jako přes tu jenom kvůli nim, protože podzim je taky hodně sil na tom konferenční třeba jako první nějaký Taktik, jak se tady tomu nedostal. Samozřejmě asi taky snažím dostat do podcastu, třeba lepší a lepší hosty, jak se ti podaří dostat nebo já vím, že to je asi proces náhodně měsíců často. No jsi na rok jaké Způsobil. Třeba se k těm lidem jako dostaneš akumuluje nahrává, že tohle Něco jako by měli přijet. No tak jako obecně platí vždycky psát na nějakých nečekají, jo. Takže pokud je nějaká nějaká aplikace vnímaná pro typicky, všichni budou zvát od Linkin a přes email a paradoxně do toho Linkedin určitým skupinám lidí padám i věci do mailu podstatně. Jo to já to tak mám, tak
Minuta: 19
bude líp, ale ale to ještě funguje. Kdy bude Instagram? Nebo kdyby se ti podařilo tyndr. Kdyby se ti prostě podařilo nějakým způsobem toho člověka prostě oslovi na nějaký sítí, kterou používá třeba ve volném čase úplně na jinou věc. Je to riziko můžeš taky tam zabít jako ten a tě pak už ne, přivedeš příští rok jo, ale tohle to se na měkko osvědčuje. Zkoušeli jsme nějaký kreativní věci udělat někomu prostě zjistit si na sociální síti, co má rád a poslat mu to poštou a to je hodně vratké, protože často jezdíš jako co. Nechci ho orientaci nebo něčem jako na něco jiného to neocení, takže to jako má dvě strany a dvě strany mince a co tady to spíš, já jsem si postavit pěkný dárkový balíček někam jako tak, tak jsme to nepřivedli, ale ale tady přes ty sociální sítě bych to jako doporučil. Jo jinak ale jako jsou Dana diag nebo tak nebo takhle jako ty tops3 máš stejně svojí agenty a tam je to jednání jako s nějakou hollywoodskou hvězdou. A to
Minuta: 20
že ho nějak oslovil ty nebo pracuješ pro svoji vizi. To už se dneska říkat provizi si ho, potkal jsem nebo mají konference nemáme šanci bude a Dan Ariely řekl ten festival je pro mě hodně důležité, jako že je to je to pro ně oči důležitý, ale ne tak jako pro mě. No je to teda pak jako o penězích mám, tak jsem do programu nebo do konceptu toho co se zrovna říkat nebo pojď si pro ní vymírají, jo, tak tady jsou různé skupiny těch speakeru. Určitě jich je hodně, které jdou čistě jako že jste si na to nenechali zaplatit. Jo, protože ví, že když jim přijde, ty to tam někde něm tak oni a sedí takovou cenu prostě klasický trh a jednu denně přijmou a je to skvělý, takže to je určitě jedna skupina speakeru je spoustu takových těch ale jejich miňame jí marketérů, který jenom chtěli vzdělávat trh. V tom dobrém slova smyslu ještě furt jsou a ty ty samozřejmě do úplně zadarmo nebo nebo za nějakou odměnu malou skvělý. Jsou lidi, kterým se to hodí do jich pár plánu a takovým se snažíme
Minuta: 21
hodně vyhýbat, protože prostě on má nějakou knížku, která jo a prostě je důležité, aby byly natolik atoly konferencích a tak dále, tak je taky hry zadarmo a tím se snažím vyhýbat Česku to pořád byla nějaká věc je, že někdo přijede do zahraničí a tak toho některé subjekty si myslím využívali, že prostě jsou lidi kohokoliv do zahraničí, když se jim to právě těm lidem hodí do toho spi a plán, ale hrozně to publikum a to pozná jo, že to že to že to je třeba zaplacená nějaká přednáška na nějaké reklamní přednáška a nebo že že prostě jako publikum pozná, že nechtějí vidět kohokoliv ze zahraničí tam ne. Přesná hodnota, že přijede někdo z Polska třeba nebo jestli Ameriky, ale že to je fakt někdo konkrétní, koho to sleduješ. No partnerem této epizody. Podcast o je kniha Únik z průměrnosti Únik z průměrnosti je vlastně pokračováním úspěšného bestselleru dokonalý život, který napsal Pavel Vosoba, možná si pamatujete, že jsem dělal s Pavlem osobou rozvod protiproudu je to epizoda 49. Takže pokud vás tenhle rozhovor zajímá Určitě doporučuji se k němu vrátit
Minuta: 22
hodně z těch myšlenek dokonalého života jsme tam už zmínili a Pavel v té době právě avizoval, že dokončuje to pokračování. Takže tohle je Únik z průměrnosti. Je to opět příběh Richarda draky, na kdy se vydává na další cestu poznání není, že tentokrát provází Viktorie, která mi ukáže cestu k duchovní stránce ho osobnosti. Takže hodně se tam řeší. Kdo je vlastně on. Proč je tady jaký to má všechno smysl. Myslím si, že pokud zrovna řešíte. Co je vaše skutečné životním poslání a čemu se třeba věnovat. Tak tohle je knížka, která vás může fajnově. Nasměrovat takže ještě jednou Únik z průměrnosti vydalo nakladatelství Grada a nejde to asi ve všech knihkupectvích. Možná bych se chtěl dostat k jednomu tématu a ty vlastně jsme se bavili o tom, jak se ti povedlo vybudovat úspěšnou konferenci v Čechách. Vím, že jsi zkoušel dělat konferenci v Londýně a nějak to nakonec nedopadlo. Čenda mnou třeba ven rozdíl nebo co se tam možná třeba podcenil, proč to fungovalo funguje tady
Minuta: 23
Aneta. Takže to byl projekt EPC Tribe typy konference v Londýně, kterou jsem dělal v roce 2015 a spustil založil firmu Garden jídlo a tak prostě, že a co je to skvělý o to tady do té Fila táta teplo skvělý, vydali jsme v natočili jsme video a měla to být největší a nejlevnější PC konference na světě a konkrétně můj přímé konkurenty rokon americké konference. Navi písnička jsem to mohl jsem hodně. Ověřili jsme prudce rostly v Česku. Já jsem teda chtěl využít to know-how. A nějakým způsobem tašku do toho Londýna a zkrachovalo to na několika věcech. A jinak vlastně dneska už cítím, že proteticky nedává smysl spojení největší a nejlevnější konference na v písničkách. To by měla být spíš nejmenší, aby byla fakt hodně hodně hodně hodně hodně Born a zadruhé ty informace, jak jsme se bavili už ty PC Next o nějaké
Minuta: 24
Expert udělat 10 let, jako že by řekl, tak to jsem ještě nic. Jo jo zase to jsme se bavili to nejde to nejde velice těžko to jde za třetí, já jsem sadila lidí, kteří nebyli celebrity, ale byly ty pak makači jo, že prostě 10 let tam můžeš skripty brutální týpci, kteří ani nechodíme konference, protože jim nic nedávají stopparda. Chápeš, ale ani oni mě nikdo neznal nějaký Adam Smith tady z Londýna nikdo prostě jo, tak dva další chyba je taky byla prostě série. No dobrý myslím. Shell cena další věci mě štve nad Orlicí konferencích mnohdy to byla korporátní vědce na 2500 liber neměli cenu 450 liber. Zas mě podrazila nohy v důvěryhodnosti. Jo všichni co to je za blbost o nějakém Jo jo. Takže takže taková série a dokola a konečně čas. My jsme na to, aby jsme to snažili udělat za půl roku celé Lucia marketing sales a to nešlo. Já
Minuta: 25
na takové akce je potřeba rok si myslím neláká tě, protože jako teď se bavíme o konferenci marketing festival začal, že ho taky hodně kope PC. Jsou tady ty Miloš nějakou online marketingové aktivity. Neláká tě dělat něco třeba jako obecnějšího možná víš jako bavilo by tě pořádá nevím konference, kdyby byl Tony Robbins a prostě dalších mi koupit takový deštník nebo to není to jako šálek kávy. No moje jako moje motivace by proto byla fakt cítím, že budu mít hrozný hlad a že lidi to strašně 100 budou vážit. Jo? Budou mě psát je to je, že se to hrozně užiješ to měl před na hodnotu. Pak bych to dělal a že by to byla několik obor asi možná klidně a pak je fakt skvělý, protože to jde do kufru, co jako s tím i s tím byznys a mě to prostě fakt prosperuje to je to super, ale za jiných okolností, že to ne, že bych si tady mám rád jako ty motorky nebo do auta a kdyby to byla nějaká konference bývalých mistrů a Formule 1 nebo něco jenom
Minuta: 26
proto, že to na těch vínech důvodu nebo čistě z vodovodu taky nechci ti to jen takže prostě hledáš jako nějaký propojení něčeho, co tě baví a není to oceněný s nějakou jako. No jako přesně jakoby nevím jako to budeš mít já si s podcastem prostě chceš, jinak je to asi baví, ale prostě chceš, aby to mělo poslechovost a ne primárně třeba Ani kvůli nějaký jako že budeš prodávat reklamu nebo že budeš nějaký byznys. Ale že prostě cítíš to potřebuji sebeuspokojení v tom, že máš mi to prosím pro společnost, to je u všech projektu jakoby na prvním místě. No já vím, že ty vlastně v rámci nějakého toho dopadu si založili ten roční fond dobrodiní, co to možná, jako kdyby se představil v zásadě existuje existuje dům péče pro lidi s mentálním postižením, Náměšť nad Oslavou a to je jako příspěvková organizace, ale v rámci toho na té hospody s nějakým Eco
Minuta: 27
státním rozpočtem a snaží se starat o 70 68 jako handicapovaných lidí a a ten Nadační fond Rytmus založil, já se snaží získávat nějaké další Finance na jako Drobný. Aktivity nebo zpestření života každého člověka, jo, takže někdo Třeba chce mít domácího mazlíčka se mi kočku. Ale to má nějak jakoby náklady nebo velmi často. To jsou jako cestovatelské náklady, že oni chtějí denního stacionáře tam můžou se učit. Já nevím hrát na kytaru a podobně, ale stojí to vlastně zase peníze a na to už stát jako nepřispívá. A už tam jako peníze chybí jo výlety, oni už ho teďka třeba jezdit na nějaké víkendovky sociálním pracovníkem a můžou prostě normálně žít zkratka normální život a A to jako dost o peníze chybělo a ani to není ten státní aparát jako nachystané na nějaký luxusnějšího, jakože nějaké mraky normálnější život, takže tohle to se tohle to se založilo, potkal jsem se s Hankou Šeráku teda
Minuta: 28
ředitelka toho ústavu nebo domů, bez to menuje jako silná osobnost a a já jsem hlavně to bylo myslím, že minulý rok nebo předminulý rok jsem hrozně cítil, že jako pokleslý motivace v tom komerčním světě, víš a a tak jsem Něco něco tady tady Martin, takže festival tam dávám 200000 km ročně, kdyby jsme si to 100000 km ročně a budu se snažit jako vyvézt do budoucna, ale ale není to zase žádná spousta věnuješ charitám. Promiň zase nějaký gigantické jako přínosnou, jak jsi říkala, že jsem to jako. Přestal jsem ti takový ten to radši ní možná z těch tanečních věcí. No bylo to s nějakým Eco věkem nebo nějaká jaká vyloženě událost, kdy ti to zašlo třeba vrtá hlavou, co dál. No, tak vždycky když tak festival skončí, tak pak nějakou dobu ho nějaký nějaký měsíc a přemýšlím, jak to prostě dál a vylepšovat, tak to posouvat festival třeba dlouho dobu bojoval od začátku vždycky někdy říká, hele, ono to má nějakou křivku i třeba v restauraci nebo
Minuta: 29
děláš prostě hudební akci, tak má jako křivku toho jako nenastoupil nekonečna, že jo. Já jsem tohle chtěl prostě hrozně zlomit každý rok jsem chtěl, aby to dvakrát bylo lepší. Jon net a třeba web Summit akce prostě v Portugalsku, že jde cestou, že dvakrát víc vidí každý. Takže začal na 15 z těch a dneska má často 1300 podobnou dobu jako tohle prostě, ale já jsem se furt snažil každý rok dvojnásobně zlepší tu akci, aby to bylo ještě úžasnější lepší lepší jídlo a tak. Ale to prostě nešlo a Někdy jo někdy prostě 4. Ročníku něco, tak to lámat a tak jsem se jako potřeba větev pod sebou a ona ta skvělý je to jako strašně akce, ale tady v tom jsem taky trošku selhal a A taky proto i proto i potom jako to vedlo k tomu nezisku. No trošku jo, ty jsi vlastně vyměnili GSM stroje, že tam taky přispívá Co je digisemestr, jak to zase já do těch tvých věcí, co děláš, jako je velká motivace, tam
Minuta: 30
je vidět ta přidaná hodnota. Je to semestrální kurz. Teď se koná v Praze, teď budeš 4. Ročník na jaře. A slouží dvěma cílovým skupinám studentům, které jsou za na vysoké škole ekonomické nebo kdekoliv a chtěj jako něco začíná nebo chtějí začít dělat v tomhle tom digitálním marketingu. A nebo i spoustě lidem, kteří Třeba se po mateřské dovolené vrací do kariérního života, nebo se nebojím. A třeba 40 a dělá jako pár Expert, ale nemají moc dobrý jako znalosti v tom na digitálu hodně lidí to po nich chce ty tady těm všem lidem a mnoha dalším slouží digisemestr semestrální jako komprehenzivní to asi není české slovo a celkově nějaké detailní od A do Z. Tak s tou takovou tou mojí co do toho dávám prostě tou dobrou vírou, že to je fakt jako kvalitní příprava na kariéru nebo posun v kariéře takovéhle kurz, který si zaplatíš, to není těch 6000 nestudent jako na sebe nebo tak. A koná se v Praze a chodíš 12 13. Sobota
Minuta: 31
ČVUT celý dny se jako učíš seznamuje s lidmi v tom 250 lidí a potom na co ještě. Jako workshopy certifikáty stáže u Strakonic i udělali 3. A má to 750 absolventů. A jo pořád toto vylepšuje. A hlavně je vidět, jak tady někoho rostou, že jsou dneska na Googlu v Irsku a prostě v různých jako testy DNA mě zaměstnáních. No jo, to je super. Jako já vím, že Dneska už se to začne stává. Ale dřív mi hrozně jako známých psalo, protože vlastně já jsem jim že jo. Díky tomu, že jsi měla vlastně V online marketingu mohli cestovat po světě a že takovýhle styl života a hrozně to znám ještě byl konsolidovaných a furt mi jako psal, jak se teda jako mají neučí ten olej marketing, že taková ta otázka, na kterou se hrozně blbě odpovídá, protože pro někoho kdo v tom nemá ani ponořené jako prsty. Je mi zle, tak si něco takového naučit. Takže jako bylo to nějaký řešit na vlasy problémy už trošku pokecal s se naučit tady máte nějaký kurz? No bylo, ale přesně
Minuta: 32
to by to chtěl udělat líp, jo, že tady třeba už dneska jsou nám celá konkuruje nějaká organizace, která je čistě konat hodně napojená finančně na pracovní úřady kvalifikační kurzy. Jo a tam když se to otevřeš a teď prostě dochází hodně k matení pojmů to odvětví obecně v digitálním marketingu. Je tam hodně balastu, hodně kvalifikace a tady co konkrétně tohle je ten ten. Ten příklad A chceš najednou se to naučit? Chceš někdo? Jaký člověk si prostě se to naučit, tak máš několik možností a když půjdeš tam, tak to pravděpodobně bude celkem průšvih, jo, protože já jsem nikdy v těch lidech neslyšel. Je vidět, že ten celej sylabus jako je postavený nesprávně. Jo u nás tady je prostě 45 tam fučí jako lidí na 2 semestru, který fakt jako bezmezně věřím a a je spousta lidí, kterým Jako nevěřím, který bych si třeba prostě nepozval a tady těm lidem jako třeba pevně věřím, že to zkusí špičkový experti a a a celý ten celý ten Digital jakoby máme
Minuta: 33
od A do Z je to zase není, kde se tam lítal bez pohybu je třeba vůči učitelko v marketingu je pro mě hrozně důležitý jo, že že to vlastně není jenom jakože a teď jsem taky by jsem začínala jsem dělal tu chybu, že prostě digitální Ne už není LED televizor debilní už všechno mrtvý úplně všechno teďka jenom ty písnička na Facebooku a nebo já nevím nějaké techniky, tak dáme něco hashtagy. Já se ale to jako Spousta firem jako 1% nebo méně a takže to se snažím jako hodně hodně učit si myslím kriticky o tom přemýšlet a připravit jako novou generaci vědí, která jako jí to fakt myslí a nechají se opít rohlíkem. Jakými kraviny jako víš? Já jsem si říkal, že třeba jsou projekty, které se to snaží možná kopírovat nebo vám konkurovat tím způsobem. Možná to řešíš, takhle to konkurence je to tak jako že víš, protože že jo samozřejmě ty víš, že to nic nestojí, ale to víš ty, protože jsme si všichni jsme byli, protože jsme u mě z toho světa a trošku
Minuta: 34
jako máme povědomí o tom, kdo za něco stojí a kdo ne. Jo, no, jako mně. Třeba nevadí konkurence, která jednak. Třeba má nějakou svojí invenci na to trošku jinak. To je paráda a když to navíc si myslím, že to pedagogický dává smysl na to nějaká data na to nějaký prostě nějak jsem přes večer. Je to dělat dobře. Tak jako nemám třeba problém doporučit. Není tam žádná velká bitva i ty s těma konference, aby to tak měl bych si pak byl jistý, že jsou některé akci, který jako Doporučuji v Česku klidně tak jako já, tohle to nemám problém problém vám s tím, když tomu nevěřím. Myslím si, že to je hodně udělal jenom na peníze a nekvalitní nebo to je ten druhý případ, že to třeba není dělali na peníze, ale to taky nekvalitní, protože to třeba děda někdo nemá zkušenosti a vůbec neví, jak se skládá tam zrovna včera někde na Facebooku bylo že Hele já jsem teď Junior tady na stáži a dostal jsem za úkol sestavit program konference, jo. Tak nemůže. To mi poradit někdo. A to jako ne strašně pro mě zhoubný jakoby, tak dejme tomu konference skončí a spousta lidí tam tam
Minuta: 35
kde z různých důvodů. To je jedno, ale celého vzdělávacího projektu. Je to strašný problém. Někdo měl říct tady program a nevím jako nikoho neznám. Nevím jako jak to má vypadat jo, tak já to přece to nejde, že jo. Ještě že to jako strašný. Takže asi tak já vím, že on si v posledních měsících tě hodně nebo zaměstnává taky ty recenze motorek, ty jsi ho motorkář asi už dlouhou dobu. Proč si ze svého Hobby se rozhodl dělat částečně i nějaký svůj jako komerční projekt nebo je to je komerční potenciál a už nejsou tak vyšel se to s tím, že budeš stát na YouTube rád motorky. No dobrý, no problém byl v tom, že já mám teď akce, které jsou strašně jako podobný nothing. Digisemestr a Chopin a prostě spojuje fakt jako charakteristiky stejný a Dařilo se v nich docela uspět.
Minuta: 36
Ale hodně, ale už se zdálo, že jako kdybych teda nic nic jiného než konference nebo nějaké vzdělávací projekt marketingu, jakoby nebudu umět, takže jsem tak je tam opravdu bylo mnoho a teď motivaci třeba tohle byla jedna z nich maličko udělat odstup na začátku roku od marketingu za třetí motorky, prostě fakt žeru. Od 14ti let. Jo, tak to bude další věc. Hodně mě tady mám asi ne content marketing konzumaci obsahu, jak to dneska je. Chtěl jsem vidět, až budu dělat něco pa kvalitního. Jak se říká Condes docking a tak jestli to bude fungovat, jak to bude fungovat, jak moc to budou lidi konzumovat a za pátý a to je hodně důležité, že ta že zase to teda aspoň nejsem na projekt a maže ten další taková bitva na spravedlnost, že jí stejně jako v těch marketingové konference, tak tady Tady je taky hodně jiný řekněme a postavený na tom, že když nějaká firma motorkách, tak jak jsem ty motorky, tak to samozřejmě soupis, aby aby to Být nezávislý prostě udělal recenzi a teď na sobě často řekne
Minuta: 37
jo dobrý, ale Koupit inzerci. Jo a teď jako je to fakt Falešná hra na všechny strany. Nejvíc asi trpí ty lidi, který který si to kotě koupit motorku a čtou ovšem motorka, že to stejně dobrý autech to tak je často problém. Jo vždycky dostanu 96% hodnocení všechny a tak, ale ono to tak není jako vy určitě neplatí, všechno je stejně dobrý a hrozně se to hodí pro různé lidi. Má to nějaký skryté vady nebo nějaký prostě konstrukční nedostatky. Tak já jsem to chtěl dělat na závislé a hodně útočit na na lidi, který podívat nepoctivě, že vlastně máš přímo motorkové ven a tam je přímo tlačítko. Jak otestovat, jako, že by stačit, ale prostě jak to funguje je dobrý kontakt teda furt Král nebo to tak úplně není už dneska, protože já jsem se stavil. Třeba už dostal k vždycky dobře nebo
Minuta: 38
jako já jsem Já mám pocit, že všechno je algoritmy je vlastně všech těch hlavních sítí je těžší je to YouTube. Ať už je to Instagram, ať už je to Facebook. Tak čím dál víc a víc se přikláním k tomu, že prostě preferuji kvalitu a v kolik to uvědomí. Ale abych přesně co konkrétně Já jsem velkém skeptik taky nebo veliký veliký skeptiků, on ten je král to dneska pořádně na konferencích. Potom se začal říkat, že kontexty Králové znění. A nebo to ale musíte se naučit vládnout prostě marketéři vymysleli letos. Myslím, že to je problém dokonce a teď jako mě hlavně hodně hodně mi leží v žaludku lidi, který třeba prostě bezmezně jakýmkoliv byznysu jakýmkoli eshopu deska řeknou. Tak hlavně si založte
Minuta: 39
všechny sociální sítě. What's the content kvalitní kontent to čte videa vašich produktech. Proč ta fotka je všechno? A to si myslím, že je největší problém nikdo nemá čas na to, aby dělal všechno je to to nejhorší, možná varianta prioritizace. Úplně chybí v tomhle tom nějaký odhad toho co přinese a tak dále. To je prostě nutné a jako řečeno konkrétně dost často se mi zdá, že content je to poslední, co lidi chtějí, jakože jakože prostě bez contenta lidi přijdou záleží strašně na médiu, protože český potká zrovna musíš pak říct, ale je možná ještě Datel. Ne to tady jako když jdeš jako tady po Karlíně a ukáže se na libovolnou jako firmu coworking cokoliv, tak jí začne pro mě dělat potkáš, tak za pár dní bude mít nějaký stovky nebo tisíce poslechovost bude mít nějaký vliv by to být třeba sektor. Je to fajn a to samé jako s realitou nebo Instagramu, když tady nějaká firma v Praze. Tady začne dělat Instagram a bude to třeba coworking, tak je to úplně je ztráta času bez ohledu, na
Minuta: 40
kolik ještě budeme dál. A to jste mě jako z YouTube kanál a to musí být jako že dobře on ten Ok a musí to být jako že hodně hodně dobrá konkurenční výhoda hodně hodně velký odlišení, aby to aby to někdo jako souhlas otevřeně. Dělal jsem rozhovory, prostě si vem jsem ve kterém ten blok jako otevřel kariéru třeba jako, že každý týden psali článek po dobu pěti let a samozřejmě ty první tři roky nikdo nečekal a pak se třeba začne dítě a ještě jako já mám pocit, že je trošku jiný ten kluk, který aspoň zůstává, což jsem že máme podcastu nebo Oblouku nebo možná je u těch videích. Zatím se ho prostě ty sociální sítě jsou tak neumíš, jako že zejtra potom aspoň neštěkne ani pes. Hele, já v tom mám hrozně rád YouTube a je tady nový, že hodně youtuberů, kteří jsou mnohem dál než já, že to tak jako Jdu to beru jako jak opravdový.
Minuta: 41
Oni často i už třeba opustí YouTube někteří jo a do jako že tady má něco dát na Instagram a mě zas ten Instagram strašně demotivuje. Teď mluvím hodně jako ty motorka holky moje osobní práci, ale právě v tady tom, že to má dobu jakou hodinu na Kotek o špičku a pak třeba čtyři hodiny ještě něco málo a pak nic jo nikdo nikdy což odkazuje. Přesně na to kolik toho vizuální materiálu je jo. Nikdo, nikdy se nepůjde podívat. Pokud nechceš se mnou sbalit holku, nebo nechce být tak, že by jsme vlajková nějakou fotku před rokem, že toto je úplně creepy, že jo, jako by to trošku to bude úplně normální a skvělý. Jak se rodí vrací na YouTube primárně musela vidět i klasickým Publishing, když to vezmu zase třeba nějaký ten časopis motorkový on video recept. Je to jenom případ jo, ale on mi dá recenzi motorky a ona zase On má taku špičku úplně stejně potom Instagram, ale nikdo se nebude číst skoro nikdo recenzi, která je rok stará nebo půl roku stará a na YouTube tak není. Takže v tomhle tom YouTube skvělý, ale Ale
Minuta: 42
taky na teďka, tak je to extrémně demotivační, že to chceš natočit tak Pravděpodobně už tam je 100 krát a za v angličtině mám ještě to je mega problém nějak. Já vím, že to vypadá čištění v angličtině. Jak to třeba hodnotíš ty ty tvé videa, který teda jak jsme se bavili. Já vím, že jsi mi říkal, že každý video jakých 30 vidím práce nebo něco takového, že je z toho jako vidět, velmi toho hodně hodně důraz na kvalitu to jo, no a zahraničí je problém, protože ty dostaneš motorku na test a už tam jako stokrát třeba je to video. Jo jako že to co chce se chystáš natočit a dát tomu 30 hodin a tohle mě mrzí, že pořád to dáme na ty motorky, ale to může být cestě. Já nevím co natáčet prohlídku muzejí nebo Travel blog nebo dronem počet hrady. Ježíš Maria Karlštejn dronem tam bude už to tam bude prostě stokrát jo nedej. Bože nějaký prostě něco v Anglii, takže Motivační
Minuta: 43
budeš na mě stokrát. A hlavně pro mě to je demotivační, protože skutečně to přesně opíral to, že chci dát něco lidem. A co to má fakt o hodnotu? Po čem se pijí Co nemůžeme najít, co jim pomůže a ono se to myslím Lípa nezávislé nebo líbilo, že nezávisle upřímně, ale to si písně ti jako toho contentu, které jak jsme se bavili seděla na kvantitu, tak to upřímnou, že to není jako dostatečný diferenciátor v Česku samozřejmě. Díky vždycky je contact klidnější, když je v rodném jazyce, i když sázku s Markétou ti řekne anglicky to tvoje cílovka, ale to není pravda, že ho konverzní víš, co na to mrzí to bude vědět. Takže je z toho důvodu má smysl pořád některý věci, co jsou stokrát anglicky natočit v češtině. A může to fungovat, ale ten taky samozřejmě malý No, což pro mě znamená, že jako Musím najít nějakou cestu, jak to má dodržovat. A reklama to nebude. No jasně. Lenovo konferencích v marketingu motorkách ještě něco třeba dalšího
Minuta: 44
chatu v poslední době užiješ to, co tě baví. No a já těch věcí. My jsme ještě založil a to bylo to další prvek, který má by měl mít stejnou kvalitu jako kvalitní laťku ten smysl. Prostě pro ty vědět a ne já založený na eshopy Česko je zaježová velmoci to spousta je divný 40.000 a šup u Prahy. Pro ně přijde nějaká konsolidace a to bylo zase na něj téma, ale přesto jsme se tady tady segment jakoby vybrali a chtěli jsme k některým lidem, který marketing festival nebude tak nabídnout tohle a je to akce, která se koná v Praze taky já na konci léta v Letňanech a primární cílovou skupinou jsou zbytečně provozovatele e-shopu a jejich zaměstnanci a lidi v různých fázích začínáš přemýšlí, že začneš příští týden, tak je to dobré lidi, kteří prostě mají i eshop už rok, ale jako mají třeba finanční problémy, že to často velice často. Dáváš nevydělává, že to nemá objednávky by měly přijít a další skupiny lidí, co jako nahoru nahoru.
Minuta: 45
Jo a fakticky na té akci bude možné. Najít lidi, kterým pomůžou zadarmo spousta konzultací spousta jako nástrojů free free prostě Free nástrojů, které můžou pomoct půst, abys něco udělat a můžou dělat a tak dále, že ještě neskončil místo marketingový, že jako dneska zakládat konferenci už nemá si to jsem myslel, že dneska YouTube Instagram a tak dále, že to nemá smysl. Vidíš vidíš nějaký třeba zítra v Čechách? Jako my jsme jsou pak třeba jako dělat. Potřebuji šichty sám o ničem. Myslíš jako teď hlediska jako nějakého do showbyznysu nebo nějaký třeba ty marketingový jakoby. No asi Cokoli tě napadlo, ale jako všechno obecně v růstu je jakože daří se všem agenturám se vlastně jako daří dobře klienti mají na všechny peníze. Ona jako je dobrá doba je dobrá, ale ale samozřejmě nevím. No
Minuta: 46
na ty publikace contentu, to je strašně vidět tam a nejvíce to vidět. Tak jako já, já nechci být jako zbytečně depresivní jako chci být jako spíš realista jo, ale to se děje třeba s tím Instagramem je, že po image obsahem obrázkový obsah je úplně nejlepší pro lidi, co když a tvorby ne každé skupiny napsat kloudnou větu. Nebo prostě nějak jako solidní tak starý zaujme. Ne každý menší na lidi video to stejný velký problém to spoustu lidí sladit zvuk světlo a tak dále, aby na to vypadalo normálně, ale zítra tě fotku i fotit pěkně, že jo Flat white je prostě. Triviální už máš iPhone a Ale to má právě pro každého a takže Instagram se stal podle mě jako neslyšně složitým a pokud nesplníš nějaké kritériem fakt extrémně jste mě prostě vhodný pro ten pro tu síť, to stejné ní mám jako YouTube, kde to taky taky na druhou stranu. Teď to změnila hodně lidí zmiňuje, když tak udělají fakt dlouhodobě, když ten blok jako
Minuta: 47
děláš každý týden I was a teď mě napadá Ondřej ilinčev. No jsem si četl tady prostě install. Dev s poličkou zase nové slovo. Jo, no, tak asi to prostě tak to prostě už než tak to prostě jako tak to prostě ty lidi to vycítí, že ty fakt se snažíš se to nezdá váš jde to pořád to jde samozřejmě, ale ale musíš to je těžší než dřív konkurence strašně velikánů, jako pro mě to taky lehce jako vůbec jak se bavili o těch motorkách oděv. Podcast a že jo jako začínat. Dneska tady ty projekty s tím jako, že chci do 3 měsíců na tom vydělávat už je dost jako ne. Jak to? Můžeš to začni dělat s tím, že tě to baví vlastně a a že jako i pokud to neviděla, tak to vlastně je fajn práce, ale No myslím, že pořád jsem psal nechtěl a osobní Brandy to před pár lety byl úplně pro mě jako předala automatizovat. To bylo pro mě strašně jednoduché, tys chtěl být Guru na mobilní marketing a něco si vybral vymyslel třeba a fakt stačilo prostě tweetovat cizí články,
Minuta: 48
které měly odborně a 3x denně a jo. Nebo prostě nebo to dělá poctivě dělat něco pro komunitu, ale za velmi krátkou dobu v řádu měsíců si byl prostě barany některá pro cílovou skupinu jako autorita bez toho aniž by viděl tvojí práci a někteří můžou zneužít někteří toho můžu využít. Ale ale to si myslím, že jakoby navzdory tomu, co si povídám a jako zůstává jak tvořit osobní brambory pořádně motorkách to šlo tam na YouTube nebo skoro nikdo a jenom jeden člověk, jo, takže Kdo nyní testuje ty motorky to šlo. Já jsem jako Autorita za osm měsíců v motorkách, ty můžeš být velice rychle si založit. Podcast prostě autorit. A nebo se ještě něco ještě v tom případě já nevím, jak to dlouho děláš třeba dva roky, ale spoustu pusinek vydá vydá pár dílů, tak jestli by příběh Pavel Šíma vydal pár dílů podcastu. Ano byla autorita do té doby, já třeba tohle mu hodně pomohlo a já jsem asi pět šest dílů. Jo, takže to pořád pořád jakoby pořád jako jde,
Minuta: 49
ale ale pak přinést o nějaký byznys už jako třeba mnohem těžší, třeba mám hrozně moc a strejdy motorkách, ale nevím, jak tam dělat byznys a nebo to celý aplikovana ty firmy je mnohem těžší a to v Brandýse myslím, že jo pořád Jako docela jednoduše. Ale přesto na firmu je těžké, no tam padne ti nějaká investice z poslední doby. A nemluvím. Můžeš je zkusit něco úplně finančního. Ale asi spíš jako nějaká dms3 času nebo úsilí, která se ti jako bohatě vyplatila. Čaute Tak mě napadá a Napadá mě jedna věc a to je když se začínal, tak jsem první byl na té Ameriky na jedné té marketingový konferenci v Americe a jenom o skonu teda stále 1000 dollarů nebo něco takového a tak dál a s letenkami, prostě pro mě to bylo takové neskutečná investice do 60 70 tisíc to bylo jako šílený úplně a tam jsem hodně viděl, jak by se to mělo obírat minimálně. Ty první dva roky toho festivalu, než jsme dokázali najít si ještě vlastní třebas směr vývoje, tak to bylo
Minuta: 50
to byla jako rozhodně začátku brali. Ty první tři roky jsem jsem jezdila 10 konferenci ročně a minimálně ze začátku to pro mě bylo přínosné, ale potom Už začalo strašně dolů klesat dolů. Mezní užitek, že jo, ale hlavně spousta těch americké těch evropské konferenci se mi odjížděl prostě už pak za půl dne, proč to byla to k ničemu jo, ale ten konkrétní moscon 2012 jsem se seznámil s tím prvním speakery a viděl jsem jak se dát audiotechnika třeba zpracovat, že to nemusí být jako tady hotel. Jaký prostě. Hotel úplně strašně šedý jako prostředí, kde jsi demonator nepřipravený. A řekne, ať přijde první Speaker a dnes přinese notebook a zapojí si ho tam toho teď tam problikne ten Jo a potom tam skočí fotky z dovolené, jestli nevíš, kde mám ty slajdy a další tady to jako naše Vary, tak to vypadalo úplně jinak jako brutál. Takže takže to jako strašně posunulo. No super, tak jo. Hele já asi ti díky moc za rozhovor a my jsme zmínili, že
Minuta: 51
vlastně máš bok oni kteří by se chtěli dozvědět třeba něco víc o tobě na motorkách tě asi tak nejdu. Pošli jménem motorky jsou jednoustopou.cz nebo tak super blog mám, ale už teď toho moc nepíšu, ale zase když by někdo chtěl cokoliv, tak a tak určitě jako na mailu jsem že tam je takový jíst nebo a až budu vědět a budu moct, tak rád pomůžu. No super, tak já to tak všechno do poznámek poptávku a díky. Moc se mi to stalo znova. Já taky děkuji. Dubliner fáborský Díky moc že jste nás poslouchali že jste tam vydrželi Trade u třičtvrtě hodinku Pokud jste to náhodou ještě neudělal a budu hrozně rád za hodnocení ať už na iTunes nebo třeba na Facebooku nebo na dalších kanálech všechny informace o tomhle díle podcastu nalezen to jako obvykle na protiproudu.cz No já se na vás budu těšit u dalšího dílu můžu prozradit že pozvání přijel Martin Veselovský zdravé Takže já se hrozně těším na tenhle díl Mějte krásný den Buďte na sebe hodný A uslyšíme se zase
Minuta: 52
příště čau čau příště čau čau příště čau čau příště čau čau příště čau čau

Předchozí video

Kamery ve ŠKOLÁCH? Studenty prý pohlídá umělá inteligence. To vám "garantuje" primátor za ANO

Další video

#2 Proč mě zajímá Tesla | Teslacek