Chceš podpořit tento kanál? Staň se PATRONEM!

Prodal jsem svůj podcast! Lekce z budování podcastu Na vlně podnikání

Podcast Na vlně podnikání obsahuje více než 130 rozhovorů o podnikání, práci a firmách. Zaměřoval se na praktické know-how a inspiraci, kterou mohl posluchač jednoduše přenést do svého pracovního života. Podcast prošel spoustou změn a v dubnu 2021 se jeho vlastnictví přesunulo na týdeník Ekonom. Proč si myslím, že to podcastu pomůže být lepší než kdy předtím? A co jsem se za 3 roky tvorby tohoto podcastu naučil? Zjistíte ve videu.

 

Obsah:

00:00 Úvod
00:38 O čem je podcast Na vlně podnikání?
03:35 Formáty podcastu
05:20 Inovace podcastu
06:22 No a co dále?
08:33 Co mi podcast dal?

Automatický transcript

Minuta: 0
Ahoj Tady Dan tržil tvůrce podcastu proti proudu a taky na vlně podnikání. Pokud znáte Na vlně podnikání deka s tím. Víte, že to jeden z těch známějších Českých byznysových podcastu úplně novinka je že já už nejsem vlastní podnikání, ten pod kázal pokračuje má nový svěží vítr a myslím si, že bude lepší než vlastně byl a tomhle jedu s váma nasdílím, co jsem se naučil těch 130 Episode a asi tři roky co tohle. Podcast dělám. Proč jsem došel k tomu rozhodnutí a jak vlastně funguje budování byznysového podcastu. Takže jak jsem říkal Podcast Na vlně podnikání vzniknou tři roky zpátky, kdy já jsem se rozhodl, že vedle svého jednoho Podcast Proti Proudu oddělím byznysový rozhovory do něčeho, co se jmenuje. Na vlně podnikání je ten název. Na vlně podnikání. Samozřejmě už předem. Já jsem trošku počítal s tím, že ses na vlně podnikání, že se to může jako lidí může to být třeba na mě sociální. Na
Minuta: 1
něj YouTube. Na vlně podcastu a tak dále a dává mi to určitou flexibilitu s tím projektem něco dá dělat, pokud se na ty mají oba podcasty Proti Proudu nebo na vlně podnikání, tak možná trošku chápete ten rozdíl Nicméně a vysvětlím tu ideu. Zatím protiproudu vzniknout jako můj srdcový projekt jako moje hobby projekt. A vždycky je a byl hlavně o osobnich příbězích a o takových mince tech hodnotách o tom co hosté. Podcast udělají správně. Díky, čemu se jim podařilo být nejlepší v tom, co dělají a trošku taková ta Inner Game mamince. Řekl bych jim to normálně podnikání, vedle toho měl být čistě byznysový odkaz, který bude sdílet takový ty akční uchopitelný byznysový know-how, které si prostě lidi, kteří nějakým způsobem podnikají nebo pracují a mají chuť posouvá tu svoji firmu. Tak který můžou jednoduše si poslechnout cestu do práce a získat z něj dva tři různé zajímavé tipy, kterému. Nepoužívá
Minuta: 2
se v práci ten potká se k vidíte začal někdy v květnu 2018. Jseš to jsou necelé tři roky a ze začátku to bylo, že to není Podcast vidíte, že prvních epizod. Nemohl jsem tohle je libsyn Hostýn, který používám. Tak první epizody 1. Asi 10 Episode vychází opravdu každý den. Což byl vlastně nápad, který jsem nevymyslel. Inspiroval jsem se podcastem and Iron Man on fire Johnny. The Master člověk ty to dělá vlastně se rozhodl, že vznikne Mezi americkým, aby jsme svoji Podcast a tím, že bude dělat. Jeden potká s denně tady v rohu vidíte, že on na tom podcastu vybudovalo poměrně impérium a vydělává. Jaký 160000 dolarů Měsíčně to sdílí. Nicméně já jsem si neuvědomil dvě věci a to že v České republice je úplně není, tak velká konkurence nebo v roce 2018 nebyla tak velká konkurence business v podcastu, abych mu ho musel dělat každý den a zároveň jsem samozřejmě po nějaké době zjistil, že to je úplně neudržitelný, takže jsem Tak
Minuta: 3
nějak by publikoval těch 10 nahraných rozhovoru a pak se ta frekvence trošičku snížila potká s Jendou vycházel dvakrát týdně pak jednou týdně, pak to trošku začalo skomírat a bylo to jednou dvakrát měsíčně a obecně na téma kvalita vs kvantita ku podcastu si myslím, že by si to zasloužilo celé video. Takže pokud byste chtěli vidět video na téma kvalita versus kvalita kvantita, tak se snad kromě té Dejte like. Dejte nějaký komentář a já vám určitě dám vědět. Jakmile bude docela zajímavé jsou různé formáty, který má asi na vlně podnikání prošlo začínalo to jako 15 až 20 minut rozhovor je protože já jsem si myslel, že 15 až 20 minut je přesně ten čas, který mají lidi na cestu do práce a snažil jsem se dostat do těch sluchátek. Nicméně po nějaké době jsem zjistil, že bych vlastně chtěl dělat trošku větší hloubku. Tvoje rozhovory jsem začal prodlužovat a zkoušet různé. V zásadě
Minuta: 4
na tom co se dělo v mým životě. Například, že jsem pomáhal rozjíždět potká s serveru čekání. Takže tam jsem trošičku změnil forma na vlně podnikání a bez toho, aby to bylo jasný oddělek zelený. Co je čekáš? Podcast, co je na vlně podnikání a tak dále a vlastně v tu chvíli jsem třeba objevily velmi zajímavé vlastní formát dvou hostů s odlišnou perspektivou, nikdy jsem tomu říkal masterclass nebo Master Mike nebo něco podobného. Ale v podstatě šlo třeba o to, že jednoho z přišel do podcastu s nějakým problémem a druhý zde někdo kdo už s tím problémem prošel a vyřešit a sešli jsme se tak jako živě rozebrat vlastně nejsme svojí problém, druhý velmi oblíbených formát byl zase trošku dvě strany jedné mince, vzít se třeba téma vlastně start-up i a investoři a více jednoho člověka z toho světa start-up u jednoho člověka víc nebo Angel vesta a vidět, jak se na některý ty problémy bývají obě ty strany. Podobně
Minuta: 5
V něčem velmi jinak. Teď se možná to tam v tom problémů. Proč se vlastně cítil, že na vlně podnikání potřebuje nějaký nový impulz. A proč jsem ho vlastně v uvozovkách prodal, ten důvod je poměrně jednoduchý, já už jsem to tam někde řekl, že budovat vlastně úspěšný potká s je dost podobné jako budovat úspěšnou firmu. Je to opravdu časově náročné. A těch věcí, které můžete dělat, abyste s podcastem uspěli je hromada. Já jsem narážel na to, že na vlně podnikání byl můj druhý pro ji vedle proti proudu a vždycky jsem tak musel trošku tříštit to úsilí, ale příště to můj pozornost a proti proudu jako taková srdcovka jako ten můj opravdu houby projekt většinou vstával přednost, tím pádem jsem měl pocit, že na vlně podnikání trošičku vzpomínalo. Zkoušel jsem to na pozemku 20
Minuta: 6
možnost stát se hostů na otázky a tak dále, ale osobně a to je nemožná, ta fakt choval části dle Story si myslím, že tohle se moc nepovedlo a na vlně podnikání bylo vlastně furt jako na hraně, něco to vydělávalo, ale věděl jsem, že to může být no. Ham úspěšnější a že to že tomu nevěnuji dost pozornosti tomu projektu vlastně škodí, možná i proto jsem začal řešit, co s tím dál bylo opět spoustu možností s kým se spojit s kým spolupracovat. Protože samozřejmě na vlně podnikání má spoustu den a fanoušků má spoustu lidí, kteří to baví, který už ke mně mají důvěru k tomu kanálu mají důvěru a nakonec jsem se vlastně rozhodl spojit se s týdeníkem ekonom a vydavatelstvím economia ještě na závěr vám řeknu. Možná pár věcí, proč jsem se rozhodla tohle řešení. Proč zrovna týdeník Ekonom a ty důvody jsou poměrně jednoduchý, zaprvé můžu dělat stále to co mě baví. Já v tom podcastu stále budu ve formě moderátora stále budu ten člověk, který by se s tím mikrofonem. A nebudu
Minuta: 7
muset řešit trošku ty věci okolo monetizaci reklamu a spoustu vlastně dalších věcí sociální sítě, který ten úspěšný potká spotřebuje druhá věc je že s příchodem ekonomů, ekonomie se na potkat na vlně podnikání začíná nabalovat poměrně vyšší produkce. Bude to točený v profesionálním studiu přijde do toho vlastně i video a pro mě doma šance, jak si vyzkoušet trošku větší produkci. Jak se naučit lépe pracovat v takovémhle prostředí zase nová výzva. A vlastně ve 3
Minuta: 8
příležitostí, až už co se týče teď nepiš profesně nebo to kam já se chci profesní vyvíjet a tam jsem jsem, že podcasty půjdou. Takže tohle 3. 8. Důvod proč já jsem se rozhod ten Podcast částečně existovat a spojit se na něm s ekonomií, možná na závěr ještě řeknu pár věcí, který mě pokakavani podnikání naučil. A proč si myslím, že byste asi nějaký založit Podcast přesto, že těch případů, kdy to nikdo tak to prodá je vlastně hrozně málo, ale samozřejmě kromě těch peněz, kdy ten odkaz na vlně podnikání vlastně vždycky byl profitabilní a něco vydělával, ať už co se týče reklam, ať už co se týče jiných zdrojů příjmu, tak asi ta hlavní věc, kterou nepotkal ani podnikání dal bylo spoustu známosti spoustu kontaktu samozřejmě 137 rozhovoru, který bude s oběma hosty. Je to možná 150 lidí nejen takový ty kontakty a ten networking, ale Hlavně možnost
Minuta: 9
poznat 150 lidí poznat to, jakým způsobem řídit svoji firmu nebo do co ve své firmě dělají poznat tu spoustu Business modelů ty výzvy, kterým a.s. Firmy potkávají a obecně ty problémy a příležitosti, které jsme v podcastu řešili je něco hrozně obohacující ho a je to vlastně důvod, proč já bych tam potkal i zadarmo. Akorát prostě těch příležitostí, co nás určité době valí hodně rád bych udělat video na téma právě. Proč nejdřív musíme říkat na všechny věci ano, ale pak se přesuneme nějaké další fáze, kdy je hrozně potřeba nad nespustí věcem a to samozřejmě těžké a přihlašte se k odběru, pokud se to slyšet tohle video a trošku prodiskutovat tady to téma kdy říkat a ono když říkám ne, takže to je příběh na vlně podnikání, které se neuzavírá, jenom si myslím, že bude mít další kapitolu. Doufám, že to pro vás bylo přínosné. Nebyla to ani fakt capstore, nebyla to ani success Story bylo to jak tak v životě bývá něco mezi tím. Dobrý
Minuta: 10
rozhodnutí nebo ne? Asi budu vědět až nějakým postupem. Nicméně Dejte mi vědět Vaše postřehy a dejte mi vědět, co by vás zajímalo o podcastech a o růstu úspěšně podcastu znám držel. Díky moc za pozornost. Ahoj.

Předchozí video

TESLA KVALITA SLICOVANI 2019 vs. 2021

Další video

František Fuka: Dříve byli na internetu inteligentní lidé...