Chceš podpořit tento kanál? Staň se PATRONEM!

Proč dělat věci jinak a budoucnost mobility a měst s Ondřejem Krátkým

Do další epizody přijal pozvání Ondřej Krátký, CEO Liftaga. Ondru jsem poprvé potkal na akci, kde na poslední chvíli zaskakoval s improvizovanou prezentací, kterou si rychle nakreslil. Při přípravě rozhovoru jsem se dočetl, že rád používá nevšední metody k lepšímu předání své message – třeba kreslení a grafické vizualizace. Obecně Ondra rád dělá věci jinak, a tak jsme náš rozhovor začali přesně u tohoto tématu. „Vyplácí se dělat věci jinak” – ostatně to docela dává smysl… míň se ale řeší, jak umění divergentního myšlení prakticky aplikovat. S Ondrou se tak bavím o tom, u čeho nemá smysl být přehnaně kreativní a jak pro vlastní benefit využívat automatizace a rutiny.

Ondra přesně ztělesňuje to, jak se mohou věci dělat jinak. Po té co vystudoval, pět let pracoval v korporátu s výsledky, které byly oceňené na mezinárodní soutěži v Cannes. Stranou se ale rozhodl podílet se na projektu, ze kterého postupně vzniklo Liftago. Kromě toho, že Liftago spoluzaložil, tak si prošel snad každou pozicí, než ve firmě začal působit jako CEO. Proto mě zajímalo, jak se dnes dívá na to, co by měl mít dobrý CEO a jak by si představoval svého nástupce. Taky se dostaneme k inovacím a škatulkování v byzynysu, k vývoji Liftaga a proč se pustili do byznysu „převážení všeho”.

V epizodě uslyšíte spoustu aktuálních informací o sdílené ekonomice, chytrých městech a budoucnosti mobility. Při povídání o chytrých městech jsme načali téma o důležitosti nebát se dělat chyby. O tom proč bychom se neměli bát chybovat jsme se bavili nejen na úrovni politické a úřednické, ale i na úrovni osobní. Na závěr se pobavíme o hodnotách ve firmě, jak se vyhnout škatulkování a proč je dnes tak vzácná mezilidská úpřímná pozornost.

V epizodě uslyšíte:

* proč nerealizovaný nápad nemá žádnou hodnotu
* jak přišel Ondra na své silné stránky
* o inovaci a škatulkování v byznysu
* jaká investice se Ondrovi v životě nejvíc vyplatila
* o trendech v městské mobilitě

Podcast Proti Proudu najdete ve všech podcastových aplikacích.

Automatický transcript

Minuta: 0
Tak Ondro Díky moc, že si předáme pozvání k dalšímu dílu. Podcast proti proudu. Já ho díky moc. Já bych to možná začal trošku netradičně. Já jsem tě dneska do poprvé viděl naživo na jednu konferenci a přišlo mi tam hrozně zajímavé, že ty jsi vlastně tam zaskakoval za někoho, kdo tam nebyla a během asi 10 minut nebo o pár minut se tam vyšli ti je docela pro prezentaci, kterou jsi si nakreslil jsem ho tam někde četl, že ty hodně o si to nepoužíváš to kreslení a vizualizace jak se k tomu v nástroji přišel. Nebo jak to možná trošku používáš, já si myslím, že poprvé jsem k tomu přišel bylo tehdy, kdyžs mi tuším chcípnul počítače a potřeboval jsem dělat klasickou prezentaci. Já jsem že když jsi to četl na papír, tak pak se na stěnu nějakou apkou. Tak to vypadá docela Cool. A i když Člověk má pocit, že to je furt trošku jako neandrtálský tak nějaký zkusil lidi to víc berou a pak jsem začal dělat častěji. Mi
Minuta: 1
to šetří čas a líp to symbolizuje. Neboj se. To je to co potřebuji říct, takže tam furt jako hlavně o prezentacích, nebo to používáš třeba nějaký jako myšlenkové mapy a třídění myšlenek a takovéhle věci. Asi to není nějaký jako sofistikovaný spíš vyloženě na máme spoustu nových věcí a to vždycky těžké vysvětlit. Jako co tím asi chtěl říct a tam bys ho lyzace nebo nějaký nějaký náčrt je hodně pohodě, tak napůl jsi ty vlastně k tomu kreativní svět. To máš docela blízko, že už vlastně zamlada, když to tak řeknu jsi vyhrála jsi vyhrál soutěž lety stovkám, jak tenhle svět kreativity furt vnímáš, protože jakoby já mám pocit, že že ho od těch a jdu kreativci v agentuře posílit a jaká je tam docela velký odstup, nebo je to něco z čeho furt. Ježíš, co bys nějaké z principu. Já jsem myslel já si myslím, že to hlavní co by asi pro posluchače bylo zajímavé je nějaký moje osobní přesvědčení. že
Minuta: 2
se prostě vyplatí vyplácí dělat věci jinak A pokud člověk zůstává v nějakém definovaný roli nebo situaci tak jak má dělat jako jak má kousne když bude dělat všechno jako každý jiný a to vedlo i k tomu Canon Já jsem tam asi ne soutěž vůbec jako nějaká kreativní agentura de facto za klienta takového nestandardní a v pravidlech to nebylo tak tak se mi pomohli a sami měl to asi ta naše mediální agentura Teri mě požádal bych si má soutěže letech je doplňuji s tím že to bylo tehdy a to samé v podstatě jako Liftago My bysme nemohli konkurovat na trhu tak velkým firmám které jsou tak jako technologicky Na výši a zároveň mají nezměrně peněz prostě musíme to dělat jinak aby jsme vedle nich uspěli že to dělat věci jinak jak má člověk očekává lepší výsledky pokud by to dělal všechno stejně Dokážeš. Třeba se dostat nějak principu na chvilku, kdy se vyplatí ty věci dělat jinak. A ty mi stejně protože ono Samozřejmě že jo to
Minuta: 3
dělat věci, jinak je vlastně docela náročný. Jo nemáš teď vyšlo po vyšlapané cestičky. Přesně jak jsi říkala, už jsi v tom vysvětlovat. Stejně oni si to nedokážu jí zařadit do té škatulky. Který už mají v té hlavě vytvořený je nevědí, kam tě hodit. To ti potom pošlu. Takový obrázek. Já si myslím, že to je o tom si jako uvědomovat, který momenty ať už v životě v práci nebo v osobním životě jsou pro člověka natolik zásadní, že že tam tam se jako odliší, že to Že si potřebuje najít tu svojí jako ideální zaměstnání ve smyslu ne zaměstnanecký poměr a zaměstnání to co chce dělat. Co baví nebo že že prostě chce jako to jako koníček. Jako nemyslím si, že jsem se strašně fanoušek automatismu a zvyků a dělání si návyků. Protože aby člověk si mohl Ty jsi jako jinak hodně jinak, tak potřebuje něco dělat jako velmi automaticky, aby se to ne zbláznil, že furt jako furt je všechno, jinak je blbost, ale
Minuta: 4
vymýšlet toho, kde já se odliší mm, to je 7 základ stejně jako na Liftago, my nemůžeme dělat absolutně všechno v rámci toho podnikání jako. Jinak my musíme mít naprosto odlišný by ses model a nějakou naprosto odešel konkurenční výhodu, ale spoustu věcí už to bude hodnocení řidičů v aplikaci nebo prostě Live Tracking, tak bude mít naprosto stejný a bude to klidně kopírovat z pokud někdo vymyslí to lepší, protože to nebude to zásadní, kdyby se chci nadržovat zámek Liftago mě vlastně přijde docela zajímavý ten příběh, jak ty se to liftaga dostal, jestli to můžeš trošku se brát, protože to není takový ten klasický jako možná start takový Klišé Ondra měl nějaký nápad a a založil jsem v garáži svoji firmu. No já měl tehdy jako hodně nápadů a právě jsem o podnikání hodně přemýšlel a měl jsem nějaké projekty, které jsem chtěl dělat a ty v té době kdy kdy jsem ještě stále byl zaměstnaný. Tak jsem potkal stačit Duo Martin hausenblas Juraj Atlas, který se tehdy už našli a tím,
Minuta: 5
že Martin měl zdroje spodního podnikání, který chtěl investovat do svého snu autonomní mobility. Tak mi začal vyprávět o tom, jak si toho to budu řídit sami a co pro to jako česká firma teď máme dělat, aby až teda jako přijdou tak aby jsme to měli relevantní Platforma byznys a tak tehdy vypovídali voda to v platformě o tom jak rozmísťovat autonomní auta ve městě, aby byly optimálně vytížený a že taxíky online taxíky, který tehdy jako nebyl ještě vůbec Cool soudce cesta k tomu, protože to jako nejbližší nejbližší jakoby business a a model zároveň k tomu jak jak se to naučit. No a já se tehdy jsem byl zaměstnaný. Chtěl jsem ti dát nějaké vlastní projekty, ale tohle mě natolik pohltilo, že jsem za prvé si neuvědomoval, jak jsem sám jako naivní v tom jako co vlastně všechno umím nebo neumím ještě a a zároveň. Jako mně to přišlo takové zajímavé jenom jenom byznys. Ale jako i nějaká myslel, že tím jak jsi to pochopil, tak jsem postupně jako dal výpověď a
Minuta: 6
nějak jsme si řekli s klukama, že to budu dělat více spi přes vyhrajem, protože ten v té povedlo Martin byl vždycky jakoby televizi na ten otec zakladatel, ale exekuce tě když tak ho nedělal, takže to bylo hlavně o dohodě s jurajem. No a pak jsme si prostě společně ještě než se Liftago začal milovat Liftago a potom jsme si prošli v podstatě tolik tolik a Turbulence. Má tolik a nestarám a že jsme si řekli, že asi my budeme ta parta, která to jako přežije, tak vzniklo takovýto zakladatelství, ono to takový jako relativní pojem jo, já už nemůžu od té doby jako vlastně definovat, co to jako je a spoustu firem, kde se někdo zakládat elastanem zakladatelem staré prostě po 4 letech je ta firma existuje. Jo, tak to asi není nic jako formálního, ale v podstatě u nás to definoval spíš to, že jsme si prošli nějakými fakany začátek, který jako stane v leže. Jestli jsme to přežili společně. Máme chuť to sport furt spolu dělat, tak asi asi to nějaký bližší vztah, než jenom než než je tam nějaký
Minuta: 7
že jako projekce. A proč si myslíš, že tě teda Juraj s Martinem, pak třeba řekli. Hele ty budeš jsem si jí ty to budeš a táhnout dál jako ten hlavní člověk, protože jak ty jsi říkal, ty jsi v té době úplně takovýhle zkušenosti s vlastně podnikání neměl jakoby všechna čest, ať už Martinovi za to jak jakou jakou má jako takovou to jako osobní vytrvalost a je investici do toho prostě s tím projektem projít tolik fází a z počátečních věci. Byl jako fakt velký jako průšvih. Prostě to co jsme neuměli, co jsme nevěděli o tom trhu a tak a stejně tak jako velká Čest jurajovi tu firmu detach do momentu, kdy se mi mohl převzít to nebylo nic, jako že já jsem se o tom ucházel nebo něco to bylo spíš takové jako přirozený auto, kam jít i situace kdy? A nějaký svůj osobní Mělník a měl nějaký další osobní ambice a já zase jako bych
Minuta: 8
si asi na začátku než takhle nedokážu představit, že bych nějakou firmu vedl, ale tím, že jsem se mohl spoustu vedle hraje učit a jako asi. Přerost jsem několik rolí. Ty nemyslíš, že bude mít nějak dobře zvládnuté, ale jsem se ani chodit naučil, tak to bylo takové jako dobrý jako asi jak to říct o kontakt, že mi to připadá jako přirozená věc. A taky myslím, že tady ještě nebylo jako zástup lidí, který by chtěl dělat jako jsi o Liftago v té Roll h Free 100. Teď jsme tady byl jo. Takže jak to dneska s tím zástupy lidí, kteří by chtěli další Liftago. Já jsem se někde přečetl, že je vlastně se způsobem jako máš v hlavě nějaký vyhlížení nástupce něco k jídlu. Já si myslím, že to je dobrý mají set, ve kterém být. Ne, že bych teď byl jeho nástupce, ale jinak si to ti jako jsem Ten tým docela dost jako doplnil lidi, který mě velký se doplňují, protože si zároveň začalo vědoma své nedostatky a zároveň
Minuta: 9
své silné stránky a chtěl jsem se víc soustředí na ty silné stránky potřebovat ty ty věci, kdy prostě fakt jo a to mě to takovým jako uspokojením, že to jako jde a že to je vlastně jako úleva netlačit něco co jako je mám na krev a co mě vysává energii a co mi psala, že raději takže teďka jsem zapomněl, co předchozí po něm byl u mě by třeba zajímalo, co by jsi dneska hledal v novém sílu, tak kdyby jsi vlastně ty dneska přesně jsi řekl, hele, tak jako výhledově to chci zabalit. Jak si najít toho nového? Jak to možná k tomu přistupovat o tomhle já bych asi od něj chtěl, hlavně jako nadšení nadšení pro tu pro tu misi mix mix ohled z toho, že jako nějaký jako Takovýto blábol chci dělat něco nového a udrží toho dost a mobilita, ale B fakt jako rozuměl, co s tou firmu může
Minuta: 10
dokázat porozuměl, že to co tady Budujeme jako je brutální Winx Winx Winx na všechny strany a je to možná to, což bylo těžké jako vymyslet a to sebou těžký jako dostat do té fáze, kde to je teďka, ale zároveň. Potřeboval bych někoho, kdo jako tomu věř mu věří, že dokáže zároveň mít i ty schopnosti a kompetence to dát na další level, že to je jasné, ať už já jsem začátku jsem dělal různé role vztahy dělat marketing zákaznický servis logistika to dnes mi8 jako takový trošku jako mediální ksichty, když se Markéty už přestaň, ale už mi na to najeli ty lidi, tak vlastně ta ten mix mi říká, že jenom dycky potřebuješ si uvědomit, že člověk má své limity a potřebuje si budovat o nástupnictví při delších jakou funkci. A každý i současným jako managementu má své limity. Já budu rád, pokud bude nacházet s přirozenou nějakou
Minuta: 11
cestu pro každý, aby se dal s tou firmou rozvíjel. Ale to ti je potřeba si uvědomit, že nikdy když narazím 1 limit, tak je úplně v pohodě se to jako co řešit. A řeší to s tím člověkem tak aby byl schopný jako dál dál jako být spokojený existovat být může být mimo firmu stejně jako já, můžu jedno i No jako z liftaga odejít nebo prostě sorbovat se do jiné do jiné role mě přivádí, že jsem nedávno slyšel o takovéhle podobné rozhovor vlastně rostoucí firmy a oni tam říkali, že to se stává často je, že ze začátku potřebuješ najímat hodně určité generalisté, že ho lidi, který přesně jako ty možná zvládnou všechno od zákaznického servisu po marketing po pusť rohlík a vlastně čím víc rozteč, tak tím víc musíš hledat je specialisty a upřímně jako stát se generalisté specialistou je poměrně těžké. A ne, každý to třeba chce. Mě tě chápu naprosto co říkáš a vlastně souhlasím. Asi nemám k tomu. Přišla
Minuta: 12
bych spíš jinou dimenzi, kterou teď s tím hodně a to je místo jenom Gera listy a specialisty, kde s tebou souhlasím zároveň přidat rovinu jako kreativec a dotahovač, oni je pár jiných dimenzí a tohle je velmi velmi silná a vidím to hodně v Čechách, že tady máme spoustu lidí, který vůbec ještě nezačali podnikat stejně jako já tehdy jsem ještě nepodniká mě 1000 nápadů a jak známo. Nápady jsou jako díry do zadku. Každý je má dokud prostě s tím nikdo nic neudělá, tak to zůstane nápadem nebo to nemá hodnotu, pí si nápad nerealizovaný nápad nemá janotu. A to si není není jako tolik z divný, protože nemáme takovou historii podnikatelskou asi a proto jste tady mezi kterou potřebuje, tak ta firma na začátku i na konci. Furt. Je to dotahování i dobrými. Rodinné firmě tak aby byly schopní neustále. Jako osvěžovat na té cestě vynalézat kreativní způsoby. Jak řešit problémy. To je nápad
Minuta: 13
není nutně jako podnikatelský nápad a prostě jako Jako kvůli působit jako překážku každodenní ne většinou menší, takže to je potřeba určitě, ale potřebuješ lidi, který bude bavit bejt u toho konce nebo u toho dotažení do Konečného výsledku, který bude asi jako jedno, kdo si nápadem přišel, ale zároveň budou brutálně jako uspokojení pracovně, pokud se pokud se to táhne konce bude mít výsledek je tohle člověka najít třeba v tom pohovoru, nebo v tom máš. To víš jako já tom celém procesu, protože já přesně vidím to co ty říkáš a sám jsem to viděl, že jsem hledal třeba jdi k sobě, protože přesně vím, že toho dotahovač, že bych se potřeboval, ale měl jsem pocit nebo nepřišel. Jsem úplně na nějaký dobrý způsob, jak to v tom v těch letech poslat jako takový vtipný moment, když se Seděl pohovoru, mně se tam je jednoho velmi talentovaný ho člověka a já jsem jsou tak jako ptal a prosím
Minuta: 14
tě, můžeš mi říct. No když si představíš, jako tu takové jakoby to myslel dobře. No jako rovnováhu mezi tím jako tímto kreativitou a tím prostě tvrdým výkonem dotahování takový to, že přijdeš tím nápadem a pak ho jako dotáhneš prostě já chci být jako ten co přijde s nápadem nebo ten jako co co proces a potom Postaví na závěr a prostě bude šťastný, že jako něco vyrostlo. Něco se podařilo. A on no hele jako určitě jako s tím ty tak Radek a strašně důležitá bych se připojil spíš ty kreativitě. Říkám. Děkuji moc, teď teď se sekl zajistil, že jako budeš spokojený život jenom na vliv, tak protože na tu pozici, kterou kterou vyřešíme. Vím, že bys nebyl spokojen. A pokud pokud by jsi chodil s nápadem a poté nepotřebuje, tak dotahovač kolega vedle mě byla jako opařený spektivy jako. Přespat se smál, ale vlastně se smáli ten člověk, protože on je to lepší si to říct dopředu, než než to zjistit prostě půl roku potom, když člověk jako udělá nějaký životní rozhodnutí a
Minuta: 15
šel do té firmy máš třeba nějaké věci, které pomohly tobě víc si uvědomit ty tvé silné a slabé stránky, nebo chvíli mi ty víš, ty jsi říkal vlastně, že sis to trošku i naučil postupem času a byli zase normální, že to člověk vlastně na to přichází je něco, co ti pomohl v tom. Tak asi jako tisíc a jedna taková jako pracovní pracovní zkušenost. Já nikdy nebudu dobrý ve věcech, které jsou jako příliš technicistní nebo příliš jako připravený ve smyslu jako do detailu propracovaný. Jo jsem se úplně absorbovat detail a mám rád, ale pokud je potřeba k pochopení, jako komplexní systém, že dám příklad, když najednou potřebuju chápat. Jak funguje Městská logistika zboží a věcí v strašně jako velkým organismem město, kde je ks různých typů
Minuta: 16
přepravců z nějakých a chodeb v pohybu zboží věcí typu doručování tak jakoby a potřebuji detail nepochopil od každého jednoho z účastníků tohoto systému, jak to funguje a to mě baví, ale abych já vyplodil detail. Tak to mě bude terorizovat. Jo a když se o to snažím, tak asi jsem schopný. Toto jako dotáhnout, ale spíš budu jako ten intuitivní on-the-fly jako realizátor nebo nebo kdo to jako koncepční jako připraví, než ten, kdo to jako zpracuje do studia a ty situace kdy kdybych byl nucen a tohle to absolvovat, jako mě budu vysávat energii. No stejně jako nikdy nebudu programátor, ale zároveň dokážu se studeným motorem jako super bavit o tom jako koncepčně, co ten produkt má dělat a jakoby absolvovat jako disku. Zítra mě vlastně baví jenom vím, že to jako nechci jen když to
Minuta: 17
dobrý. Jasný si na to téma městské mobility. Což je samozřejmě ohromný téma. Já vím, že vy k tomu máte i velmi velké množství dat tím a vlastně máte spoustu a spoustu řidičů ty data poměrně sbíráte. Co se mění v poslední době třeba jestli nemůžeš jako říct nějaký trendy městské mobilitě, které se teď dávají takový disclaimer předtím, já už frčím říkat pokaždé. Já si myslím, že každý má nějaký výlet na ten trh a nikdo nemá křišťál kouli a když jestli budeme řešit, kdy přijdou terénní auta, tak si ji spíš řeknu, co to bude ovlivňovat, než mi přijdou, když to nevím ani kde to neví a stejně tak v té Městský mobilitě a pozor o nějaký výsek, možná je lehce širší, protože už nedělám a jen o osobní přepravu, ale je potřeba si vyrobit vlastní limity nějakého pozorování, tady je to co můžu říct, že pozoruju je, že s tím zároveň si teďka stavíme. Business je
Minuta: 18
že celý online nebo posun ekonomiky do onlinu způsobuje, že se ve městě vyskytují několik jako typů služeb, který velmi rychle rostou a pozoruji, že si pod sebou vytvářejí jako velké velké množství při Jsou specializované na jejich logistiku, ať už to jsou rostoucí Taxi aplikace, který si pod sebou prostě vytváří obrovské počty řidičů. Tak to jsou v delivery služby, který si potřebuji sebou vytváří velké množství kurýrů paradoxně. Zatím se nedaří jim, aby jedna služba, která dělá on má zároveň jako s ní řidiče dělali v úterý ty fotky nebo aspoň ne ve velkém a to samé logistika to samé jako velký komár samice nebo i sdílené prostředky typu koloběžek auta a spol. Jo vlastně Ještě jsem neviděl úspěšný, jestli
Minuta: 19
by jako sdílené auta s půjčovali taxikářům. Nebo kdyby se koloběžky potřebovali kudy dům, jo, když to píše přeženu. Aby to dávalo konečně komerční smysl. No a všechny ty jako subjekty nebo ty ty typy služeb hodně rychle rostou mají za sebou hodně. Tátovi firmy. Takže Můžou to dělat ještě hodně hodně dlouho a nesmíte to je úplně pozitivním způsobem. Proto město jo spotřebitel asi bude rád krátkodobé za to, že prostě má služby, který si může vybrat a který mu dali dobrou zadarmo a který budou hodně hodně dostupný, ale já A to jako na tom není nic špatného, já mi jenom pozoru jako swifta Gem lidma v něm, že prostě je dobré si zakládat by ses zároveň na řešení těch důsledku tohodle toho myšlení toho jenom jako Růst Růst Růst. Měla bych chtěl vymyslet nějaký Balance k udržitelnému růstu. Zároveň ti města, který jenom jako zvětšilo počet svých auta komerční řidičů v nich tak aby měl nějakou
Minuta: 20
cestu z toho ven. Co znamená, aby jsme vymysleli koncept krém jako Zliv o tuto kapacitu těch různých speciálních jako kurýrů sdílí, abychom je učili dělat ještě něco jiného než to co jako proč to do těch ulic přišli. Ale to se trošku odbočil z té otázky prostě vidím, v těch městech to Víš Protože toto potíž, protože prostě to je něco jako. My vidíme a pak ještě může své chytré mě stát srdce, jako proč nejsou chytrý, ale to je a já se ani takže je to tak, že Ten počet těch aut nebo ti dopravních prostředků ve městech. Obecně lze stále stoupá určitě možná čekat na rozbije poslední větě. Já si myslím, že město nemůžu být chytrý, dokud nebudu vědět, co se v nich děje, takže zase bych nedokázal být jako expert na to, jak udělat chytrý město. Jenom vím, že první krok. Pro mě by byl vědět, že Jaký poměr je osobní přepravy. Kolik stojí commenting, kolik z toho je prostě ostatní ty připravit celé komerční přeprava, jaké typy aut v ní
Minuta: 21
jsou výsevní pohybují a jestli jsou specializované nebo ne. Jo Jak funguje to ve vztahu. Ten proud osob a zboží ve vztahu k ostatním jako typ dopravy, ať už to je má nebo Železniční vlaková doprava, to je jako. Podle mě úplný základ. Takže bys mi ty by ses mě zeptal, co je jako ta jedna z cest, co je to chytrý město jako dosáhnou, tak ti řeknu, že nevím sám, ale vím, že první krok by bylo debil data vidět, co je ten problém a pak teprve řešit ten problém, který první druhý třetí jsou nějaké příklady, když jsme trošku tě chytrých měst, které znáš třeba ve světě k tomu přistupuji dobře nebo ne. Myslím si, že jsou nějak jakoby best best k si spíš vnímám, že ty města se rozvíjí stejně jako u lidí je v nějaký jako takových jako sinusoida. To je občas občas to je jako lepší a občas to je horší, než to
Minuta: 22
hodně dlouho blbý, tak musí přijít nějaký jako nějaká jako čistka, to je stejně jako taxislužba Zlín a jako Dominika jo, všichni se divím, proč teďka jako je tolik řidičů taxíku a pošta jméno je tolik cizinců. Taxíku a tak vlastně to není jsem četl. Nějaký článek pár let zpátky ty popisované jako z něj už panovníci v Egyptě přemýšlel jak omezit počty povozů, protože prostě když to ekonomika byla jako dole, tak najednou všichni Přemýšleli Co dělá za práci a prostě dělat převoz zboží ve městě nebo osob. Bylo to jednodušší natočili jako nepotřeboval nějakou kvalifikaci úplně velkou. Jo a to samé se cyklicky dělal po britských panovnících taxíky v New Yorku, který byl jako velmi s regulovaný a pak Měli problém. Díky tomu školit aktivní nebo potom budou i tak to je asi jako cyklicky nějaký vývoj, který se furt opakovala, že to není nic nového. Co
Minuta: 23
teď řešíme se ti do nového nomikou? Je to jenom jako další cyklus téhož dne neekonomy k té zase takový další zajímavý pojem, kdy mám pocit, že ještě před pěti lety v tom bylo spoustu naděje, že přesně těch aut budeme potřebovat méně a na všechny od Protože všichni mezi sebou budu sdílet své byty a tak dále, že v těch vlastně myšlenek, jak tu dělenou kroniku rozvíjí bylo hrozně moc. Já mám pocit, že vlastně ty subjekty, které komerční bomby hráli a kdy se jako jsou ty nositelé těch myšlenek sdílené ekonomiky přesně typ a typ B vlastně ve výsledku zjistíš, že to úplně nejsou sdílené ekonomiky, až to je zase jenom vlastně Business model, který nebo jak ty to vidíš a já si nemyslím, že vyhrál. Jo já jsem si že kdo vyhrál svou zakladatel, který vykašlali a psal si spokojení teďka jo, ale ten by sis jako takový vyhranou nemá teď nevím jakou váhu jako komukoliv, kdo dělá jako by sis krize zaměřený na rychlý růst, tak
Minuta: 24
mě by bavilo, kdyby jsme začali dělat firmu, která prostě tady bude 100 let a ne ne ne, která jakoby na úkor to jako systému jako rychle rychle vyroste a zanechá po sobě spouštěl. To je asi je dobrý. Ekologický oblastech, viz spacex a spol jako dělat jako radikální revoluci, ale revoluce, která jako je vidím, že na úkor to jako systému. Nepovažuji to za správnou věc, jo. A zároveň chápu, že já musím jako asi spravedlivě říct, že všechna čest Jakou půdu a technologií, kterou dělají, takže to nehodnotím stejnak nehodnotím zákaznickou zkušenost pasažéra, to je jako věc, která prostě pro mě jako konkurenční služba, to je Ferda v to jenom hodnotím jako ten efekt na tom trhu a ten s tím co vím za informaci nepovažuji za šťastné a zároveň i po úvodních letech jako zklamání z toho, že to nikdo jiný nevidí jsem můžu začít jako smát,
Minuta: 25
že můžeme dělat bez viz na tom postupně tyhle ty jako efekty řešit. A zakázat si o tom Business jsi se asi tak to zase Záleží, jaký je fakt ty bereš, že jo, protože já jsem jsem že pro spoustu lidí furt vlastně úplně abgrejd oproti tomu, co fungoval předtím. Jo jo, to si myslím, že jo. No jsi s tím souhlasím ale po stránce toho zákazníka já jenom když koukám na ten jako koncept jako zvrchu tak on vlastně tolik jako pozitivní Kroměříž zákaznické zkušenosti nepřinesl spíš jako spoustu spousty milionů řidičů po světě ojel auto a neviděl nic a spoustu městům jako své kapacitu s MHD do taxíku a bohužel nikoliv tolik do z vlastních aut do taxíku což měl být ten cígo A nějakým způsobem už přestal byt a já nechci tady jako být úplně za toho jako nechci nikomu brát brát u Brna říkám používejte
Minuta: 26
si co co co chcete jenom říkám že se mi jako líbí že vidím spoustu prostoru na tom trhu kde zároveň řešení těch tržních negativ na tom si můžu založit jako další úspěšný byznys Je to trochu den i tím, že nejste třeba takový typický stát napiš, protože si toho vážím a přece jsem říkal, že asi to není jako ani ani populární si to přiznat, ale my máme až U Štiky Martinovi nebo Díky ostatním akcionářům jako velmi unikátní přeji to si jsme jako po x let mohl dělat jako spoustu chyb a měli relativní jako velkou toleranci. Vzhledem k velikosti t t t vize jako přijít na Koncept dělání udržitelného přepravce všeho kterej který jako začínáme dělat dneska a jakoby předtím to bylo hodně jako na krev, a že
Minuta: 27
to musíme přežít a zvládnout a tak přesně jako dát prostor tomu konceptu, který už jako v taxíku byl unikátní a teďka Terko co grilovat jako víš, aby Opravdu se stal. Zároveň je zajímavý byznys a nejenom zajímavou video. Která založila dobrý hodnotách jo, ale teď si to asi ta udržitelnost na dlouho dobu si něco co by bez těch akcionářů, který tam mám jako nešla. A není určitě jako typický start a pomalu možná není zároveň dobře jako start-up chápat jako něco, co někdo jako vyhodí a za tři roky prodá jo, to je taky otázka, jako že možná to je koncepty teďka známe, ale proč by nemělo nemohl by stát tam něco? Co jako myšlenka, která se neprokázalo, jak opakovatelně replikovatelnost zároveň jako může pokračovat udržitelný dám mě možná zajímalo, co vlastně lišta jako dneska jen aby se mu říct nějaký ty, protože to prostě o protože já vlastně si do komnaty v historii, tak já mám pocit, že Liftago vlastně bylo různé věci v různých etapách, jo, od jak jsi říkal té úvodní
Minuta: 28
velké vize, která směřovala hodně k autonomním autem a tak dále po vlastně jednu dobu jsem říkal jsem alternativní taxislužba nebo něco takového víš to vždycky nevinná, že nevidím. Zjistí konkurenční nechtěl být nazývání taxislužbou, tak teď zkouším ti nějak nevadí nějakým způsobem a Takže aby aby jako by mohly obcházet zákon, tak si říkali, že jsou jako něco jiného tím pádem plastové alternativního jsme si nějaké báli a zároveň, říkali to ty nálepky, tak si to jsem věděl, že prostě z našeho chování mají povinnost použití řidiči podle českého zákona, dneska už ne, ale v Brně se mi už ne, ale je stolicky z našeho chování měl spíš jako povinnost nebo spíše o trestní odpovědnosti řidiče. Pro jsme to nedělali. No ale ty ses to promiň, možná možná mě zajímaly ty kroky, víš. Tak ale nešlo to s tátou v uvozovkách, tak se službou dneska už
Minuta: 29
jsi naznačil, že jste vlastně přepravce všeho nebo začínáme být přepravce všeho. No, tak my jsme od sebe začátku chtěli být jako nějakým udržitelnou technologií v přepravě a ta cesta postupně se líbila, takže jsme zjistili, že Potřebujeme zajistit, aby to řidič v tom taxíku si vydělal pro to funguje i na bázi aukce kdy řidič ovládat se No co jsme na to se dá se z té nové nějakým způsobem tržně nebo co nejblíž jakoby drží jak to jde A to je takhle to vlastně Nikdo na světě nedělá že by nechával na přípravcích jako bidovat a soutěži o toho zákazníka a to nám začalo fungovat Viděli jsme že díky tomu přitahujeme fakt dobrý řidič s tou trhu ať už začali klasickým taxíkem nebo začali uberem tak dneska to je na Liftago odhadem tak fifty-fifty jestli ten řidič přišel jsem jako sockou Tak si když tak řeknu nebo ho vychovala nějaká jako mladá pro mě služba No a tím že jsme viděli že na tom jaké bázi té aukce a toho Tržiště si jako tím řidičů My děláme více že u nás zůstávají tak jsme Přemýšleli jak
Minuta: 30
dál jako vlastně posílat a ten koncept z toho že dělat Tržiště přepravců vlastně než dělat providera přepravy a a díky tomu se postupně jako ukázal tak se staví it logistiky jsem asi před dvěma třemi lety Začíná zima nebo první za týmem přišel za časovým kreslit, tak mi dává smysl, že proč by ten přepravce osob měl jako čekat na další špičku, když když on jako z té ulice nepůjde ven, protože potřebuje si aspoň trefit jako dvě tři špičky za den, aby si vydělal. Tak mezitím mezitím proč by nemohl vzít něco jiného, když to město to potřebuje. No a postupně jsme se obě dávat různé jako subjekty na trhu e-commerce nebo ne e-commerce a začal se jako na těch v datech jako ukazovat, že to jako ta teorie by mohla jako platit, že když jedno přepravce něčeho budeme učit vozit ještě kousek něčeho jiného, takže to může být jako ronicki velmi výhodný pro všechny strany. No
Minuta: 31
a proto to je ta cesta. Jak jsme postupně začínáme stávat jako řekněme platformy na taxi přepravce nebo tříště taxíků se začínáme vstávat přepravce jako příště přepravy všeho, protože už dneska Nízký jednotky 1000 jednotky desítek tisíc balíku nebo zásilek, což už není málo. A mě velmi rychle to narostlo nejenom. Díky koruně, ale spíš jako Díky dlouhodobý snaze vlastně jako jenom nám zůstaly ty nálepky, že jo byla nálepka toho taxikáře a teď nálepka žena je no jako taxikář, už to jako jsme online tak jak to, že už o mě se do Ligy stikeez Dust nějaká Bokovka. No když někomu potom řeknu, ale sorry, jako by se ozvu už dělá ve 45. Připrav vozíme dcp1000 balíku měsíčně jako za velmi krátkou dobu a vozíme rohlík nějaké jídlo, ale furt to úplně jedno. Co vozíš, protože tě prostě bereš přepravce z
Minuta: 32
jednoho velmi velkého trhu a učíš ho transportovat něco jiného, protože proto město i pro něj i pro toho partnera. Je to dobrý, protože prostě když máš někoho, kdo má zaplacený auto i sebe a ty mu to dáš jako ekonomiku ekonomik. Tak to zákonitě musí být jako chronický pro ten jeho e-commerce partnera i pro tebe i pro toho řidiče. Je to prostě brutální win-win a proto město, protože nepotřebuje nabrat dalšího kurýra, když tam má jednoho, který určí udělat. Je to je ta cesta jakoby k tomu od toho. Tak si až po tu přepravu všeho teďka jsme na začátku tohoto jako není, že by to je Dan Dan dílu to není včelím je spoustu jako škatulku, co jako nejde, že To je blbost a mělo by to město třeba podle tebe do toho vstupovat víc jak autoritativně nebo by to mělo nechat na tom trhu. Mělo by říct. Hele proč tady máme dvanáctku denních služeb a tak dále. Já si myslíš, že by do toho úplně k.o. Nemělo vstupovat. Měl by měl by si hlavně shromažďovat to know-how, jak to město funguje. To je ten první krok a teprve potom řešit nějak jako vstupy
Minuta: 33
nebo zásahy nebo ladění a tak já, že já si to není tak, že jsi ten tragicky poradí sám, to už jsi dávno nemyslím, takže bič dám regulace napáchala mnoho škod. Na srsti jako na rozdíl od firem, které turgon regulace. Obešli, tak nás se týkala hodně, protože jako lokální subjekt jsme měli měli jako daleko tvrdší možnost jako nebo nutností jí jako respektovat. Takže takže nás i s limitovala historicky, než ji než jiné v jiné firmy přespal k ní firma a a teď vidím, že jako takže nepovažuji za regulaci za nutně jako cestu jako dopředu a záliby tím částečně nutná, protože ten trh vždycky nefunguje správně ty si změnil život po tmě 7. Se některý věci změnily. Poznal toho běžný. Zákazník se změnilo pro zákazníka. No právě, že moc ne, jo. To je to je tak vtipný, že že že jako vnímání našeho jako
Minuta: 34
jako systému byznys u Katky sněmovny je velmi pokroucený tím, že prostě tam velmi jako velké lobbistický tlak zahraničních společností o tom, že tady nějaká sdílená ekonomika, která není moc dílna, že tady jsou nějaké tipy přepravců. Což vlastně jede. Přepravců stihnu desítce vydělat pouhým chozením part-time přesně jako jedno. Furt, je to komerční přeprava lidi, nebo prostě to vnímají hlediska pasažéra nezískat odpovědného za tvoje korunku nebo za to dění v tom městě jo. Takže ten zákon, který teď se vymyslel byl takový jako paskvil, který byl snaha vyjít vstříc digitální motor. Mám vlastně nevíš o p s t spotřebitelům, protože ty nemají žádnou novou službu žádný nový způsob jako dopravy, takže to takový Krok správným směrem, ale hodně polovičatým, který vlastní nepřinesl nic moc nového digitální ekonomiky nedodá městům žádný nový data, aby poznali co se děje, spíš jim ty pravomoce bral. Takže
Minuta: 35
je to takový jako asi dobrý, že to je protože aspoň to konečně odhalí ty správné problémy, které Teď mám řešit si mysleli, že vás koronavirus taky docela dost zasáhne, i když Se to dneska Možná zdá jako že to vlastně bylo všechno v dobrém, protože jak jsi říkal přesně e-commerce. Jde nahoru přeprava jídla přeprava spoustu věcí asi jde nahoru. Jak jaký to má vlastně no lift. No tak velmi smrtonosný smyslu, že fajn. Sice sice už dlouho dobu směřujeme potom dělat toho připrav se všeho, takže Nechtěl bych to kreslit jako přílišné jako happy happy end 104 like a není ani nepil ani and. Ale v podstatě jako jakoby koruna na vás mě podrazila velmi silnou nohu, na který který stát a bylo hlavním zdrojem situace. Nechceš jít po protože nejsme po hlavní a jsi ekonomicky dopad ještě přijde, ale
Minuta: 36
ta situace teď je daleko optimističtější, než jsme předpokládali, že bude ale dalo o to víc se soustředíme na to v té druhé nohy jistý logistiky. Vybudovat něco, co je jako pro nás bude taková jako diverzifikaci zároveň příjmová jo. Ono ve skutečnosti je to jeden byznys. Je to myslím, že se učíme jak vytížit komerčního přepravce ještě taxikář Food Kurýr dodávkách nebo autonomní auto, ale zatím příjmově je to furt jako taxi příjem a příjem z logistiky, aby jsi si to jde. My možná s tvojí malou a nevím jestli to je úplně je tvůj hovor. Jo, ale ty jsi Několikrát jsme zmínili, že vlastně chytrý město by mělo mít ty data o přepravě nedávných aféry bylo živo zavření jednoho pruhu nábřeží je hrozně lidí by to tomu rozčiloval a tak dále. Jako mělo by to mohlo docházet nebo
Minuta: 37
to město víš jako tak přece nejde těžké se kouknout na ty data, co to způsobí. Když zavřu jednou Ulici, já jsem se skoro Pil C S těma, která má probíral nejde na jiné akci a bylo to vtipný, já jsem jako Asi způsob jak to nutně bylo provedení, jestli myslím, že to mohlo být provedení jako líp, aby to nebylo hnusný a to se mi ozvali se mi líbilo, že si dát tam jako ošklivý červenou červenou žluto černý nějaký betonový kvádr a pak jako U Třech restauracích tam dal židličky. Teď jedu nesedí, protože bohužel prší. To jako bohužel jako takový než nešťastnej start a zároveň jsem nevěděl, že prostě městech tohoto omezený i jako který odbor to řeší, ale to se ti to tam má stát jako přehradní k bezpečnostní není nutně jako podle českých vyhlášek a tak jako hezký, takže to jak se to stalo. To můžeme
Minuta: 38
všichni si tomu smát komentovat jsi a tak. A do aleluja. Prostě jsi se jestli by to nemohl podívat mohlo být žádný líp, ale zároveň, co jsem totálně podporuje prostě jako nabourat ten Status Quo a konečně co vyzkoušet. Mohlo být způsob jak komunikovat s to, že to je nějaký pokus a že Holt se budeme učit to mohlo být komunikovali asi líp, ale vlastně tohoto podporují a myslím si, že to město pokrýt se chce změnit, tak stejně jako firma, která se chce změnit prostě musí nebo člověk, který si chce změnit, tak to jako nedokáže. Pokud nebude mít toleranci k tomu dělat chyby a učit se z nich už to tady moc neřešil. Myslím, že skoro šetřila, že když je vlastně hrozně těžké, že přesně ty lidi na těch úřadech se tak jako bojí udělat tu chybu, protože by chtěli nějakou tu chybu udělají také vlastně jsou ve všech médiích a tak probírané, že je hrozně těžké po nich chtít nějakou inovací a nějaké zlepšení, když oni vlastně si
Minuta: 39
musí být 100% jistý nebo Oni se bojí, že uděláš něco jako experimentální. Já se právě primátorovi je na mě s tím na té akci říkal, že jako za tohle to plná podpora za tu komunikaci. Ten způsob provedení už tolik jako ne, ale za to jako vyhodit to město doma nic a to, že prostě budeme dělat nové věci a nemusí být začátku je hezký, ale pojďme si vzít zpětnou vazbu od lidí a pojďme to probrat. Zvyknout si na to konstatní změnu, aby jsme se někam posouvaly. Jako rozhodně palec palec nahoru. Jo a My by jsme nedokázali Ani Ani ses tak jim dělat věci. Jinak pokud bys furt na jsme všechno poslouchali jako něco nemáš něco nepůjde a že to je jako blbě a furt se jako někdo směje do teď jako to je možná změním příklad můžu někdo od nás jako Předpokládám, že s taxíkem nejde dělat logistika. No tak to že ten taxík. Tak proč to jako za auto komerční ti sedí v něm řidič. Co
Minuta: 40
se chce vydělat a že se jmenuje tak si to Zapomeňte, jako že nejde dělat. Tak si tu logistiku už dávno v nevozíme taxíkem jednu zásilku a vozíme tom klidně 10 15 20 zásilek jakoby, které jsou na trase vany, tak aby to bylo efektivní a za Zavřený na hodinu přesně a jestli tady někdo má problém s tím, že druhý druhý den Přesně, tak je to právě proto, že to dneska zatím vozí bohužel jenom dodávky, které jsou narvané po střechu s padesáti zásuvkami to nemůže být přesně co zlepšit a je to super. Já jí dneska ale pokud budeme si nechat V stylem stylem jako logistika se dává dělal jenom dodávkou, tak to prostě nebude fungovat tam jedeš do toho dám a prostě jako systém 2000 jako osobních aut, tak to možná bude vypadat jako postavený na hlavu, ale když se s komínovou to ty dvě věci, tak to jako doplněné velmi dobře z toho města zdroje, který už to městě dávno jsou psané využívaným, protože fungoval jenom ve špičce, kdy se ozvali lidi na Jednota udržitelnost postupně začíná dávat smysl,
Minuta: 41
protože prostě lidi funguje bohužel jako ještě škatulka Vácha. Z kterých se špatně jako ty třeba v je stejně zpátky k tomu už Petrovi nábřeží super. Pojďme zkoušet změny, ne. Vždycky můžu být dobrý, ne vždycky Vrátím zpátky kupuje top od začátku a k tomu všemu přemýšlet jinak dělat některé věci. Jo. Prosím, že to potom to jako asi po trhu ten fakt, že nemá smysl dělat všechno jinak každý Máme nějakej attention Span, který omezený. A stejně tak kdyby najednou město měnilo 50 různých sousedství, tak asi se z toho zblázním jo, ale koncepčně komunikovat, že aby se člověk firma město národ změnil k lepšímu, tak má smysl si zvyknout na jako mains změny a nějakého zlepšování. Tak to je myslím fajn. Byl jsem už
Minuta: 42
na tebe osobně, jak se zlepšuješ, protože já vím, že ty už jsi říkal, že jsi hodně i do nějakých návyků a dutin a plánování plánuješ třeba vyloženě čas, kdy zkoušet nové věci. Nebo děláš, že ti nějak asi si spíš víc uvědomuji ty momenty. Kdyby něco nefunguje ten moment ne, odkládám už tolik tak často v sále se to děje, ale ne tak často, že bych hned jsi neřekl, tak to teda udělám. Jinak. Nejde to dělat furt, že to by se fakt však zbláznil, ale když už pozor, už je po x-té. Narážím na stále stejný problém, tak se ho zastavím a řeknu si jak to budu dělat jinak. Nebo jestli nebudu já vůbec a tohle to jakoby habits z toho jako ty retrospektivy zatím u mě není, že bych si našel čas jednou týdně v pátek bohužel. Ještě tam nejsem to možná tam jedu do zpěvu, ale jenom u těch překážek si uvědomovat. Ty jsi opravdu musím
Minuta: 43
prodat, že jste asi na překážku nebo nemůžu nějak jako eliminovat úplně nebo odstranit u příčinu těch problémů, které se těším, tak tak to já si habits kdy postupně získává, co mě možná je dovádí. Trošku k nějakému vyhoření, protože se on taky trošičku mluvil o nějaké ty zkušenosti s vyhořením a Takže já nechci se zařadit do Fronty lidí, který vyhořel facto povídaly. Já si myslím, že jsem si párkrát došel, tak to na krajíček na krajíček toho, že už se jako to téměř jako na stalo a vždycky když jsem došel do toho momentu, tak jsem typický moje. Řešení bylo, že teda budu více aktivní a produktivní, což se stalo a díky tomu je jsem nějak jako i pracovně jako vyspělá, tak ale zároveň to nevyřešilo. Ten tu příčinu toho problému je teď se posouvám v tom, abych vždycky když někoho jsem produktivnější efektivnější, co se snažím dál, tak aby části úspor investovat i sám do sebe nebo do nějaké do
Minuta: 44
nějakého jako duševní rozvoj a ještě jsem nezačal editovat editovat, ale zkoušel jsem spoustu věcí, ale spíš, že si uvědomuji, že čím dál víc potřebuji jako ne jenom jako být taktéž efektivnější a části úspory energie kombinovat do načerpání víc energie a nebo lidi okolo mě to třeba jenom Stojíš nebo když mě napadne Jaká byla nějaká tvoje dobrá investice za poslední dobu nemusíš nutně se vztahovat k těm finanční věcem jestli tě třeba napadne nějaká investice jako úsilí nebo času a nebo klidně těch peněz tak já myslím že to bude asi u mě 200 se do lidí jo ať už to jsou prostě blízkých lidi přítelkyně prostě kamarádi nebo nebo prostě můj tým který přeje boží tak vlastně jako nebo šikovný kamarádi kteří sami podnikají tak já asi těžko se zároveň bypass trošku potom toho aby člověk jako ne furt nepracoval
Minuta: 45
A tím jak mě to baví tak jo asi se mi stírá hranice mezi tím se pro mě jako poznání a inspirace a čerpání energie od někoho jiného který který šikovný Tak asi ta investice jako do lidí Možná to největší co vlastně jako dělám a zároveň to ta přidaná hodnota někdo je jako víc technický. Já jsem víc jako vztahový nesnáším slova networking, protože z Plzně ne u nás, ale prostě je taková, jak se s ní české ženu jen skutečná jako pravá ryzí jako zájem o to jak fungují věci a lidi to je asi něco do čeho rád investuji, protože to nebaví, tak mi to zkusit ještě jít. Jako tady o krok hloubš, protože víš já mám pocit, že spoustu lidí ti řekne jasně, záleží mi na lyžiny na rodině. Záleží mi na kamarádech. Já tam asi ten jsem se toho je vyloženě jako takový zájem o to Jak věci fungují, ale
Minuta: 46
jako s lidmi to losovat. Jak věci fungují jako Go jiný Business. Jak funguje i jiný lidi co Jak funguje ní vztahy, takže jakoby takový ten debil, ne jenom jako bullshit. Sebe fajn lidi a tak, ale vyloženě jakoby to proč to protože každý Fungujeme. Jinak jsme omezený svým vlastním mozkem jímání světa a prostě mojí vole ty prostě omezený. A pokud toho nerozšířil někoho jiného, tak tak bude dobré vždycky a nebudou nebudou úspěšný ani ve vztazích. Nebudu poznávat sama sebe, protože budu mít zrcadlo a nebudu ani objevovat visely přednosti, které bych se po sám neviděl. Takže ono se špatně by se to já jsem to ale jako to ten bpdaj a Kdo tohle to jako do toho světa očima někoho jiného, ať už v soukromém životě nebo nebo nebo by ses objem je podle mě velmi hodnoty mě vlastně, že o tom mluvíš, tak mi hned Vyskočila za pozornost to jo, protože mám pocit, že taková ta jako plná nepřerušovaná
Minuta: 47
pozornost je v dnešní době tak krásná, že jsem snědl to, že to děláš, že že těm lidem vydrž pozornost. Jako není to běžný mám pocit, že to zároveň super. Ať už ve vztahu nebo nebo v pracovním vztahu. Prostě já vlastně mě neuvěřitelně baví teďka dělat toho přepravce všeho čas je proto, protože přepravce všeho znamená, že jako můžu uplatňovat l ten svůj styl a zároveň nadšení jak porozumět, jak jako ty ostatní lidi fungujou nebo vy ostatní byznysy a tím, že jako strašně ho tam jak fungují, tak oni zároveň strašně jako myš, myš myš a jako informace o tom jak jsem jako jsi ten funguje kolikrát věci, které jsou pro mě pro ně velmi jako interní jo, ale zase ten černý jako zájem o toho druhého ti to bych si s tebou člověk je podle mě jako něco, jak se vyplatí se dělat, protože ta investice do
Minuta: 48
toho do stavu. No ale lidi se neumírají smutný, protože prostě neviděla dost peněz, ale protože mě dobrý vztahy. Nevím, jestli ještě zavřenou dne na chviličku poslední otázku do byznysu, ale mě to napadlo, protože ty jsi říkal, jak se o těch byznysu spoustu toho učíš a jeden z těch novějších životním stylu nebo cihlář ve vaší firmě live sport. Co se učíš třeba od nich, tak podle sportu a dva lidi, se kterými přijdu nejčastěji do styku je provozní data Patrik duranda zahraj Martin Hájek majitel, tak tak Svobodní chuť a sleduje a to je prý, který je společný jako Cinema úspěšná firma, má je ten brutální zaměřený na dobrý produkt, to je jako něco, co je obdivuhodné a zároveň jakoby ty hodnoty. To já si to díky čemu dokážeme.
Minuta: 49
Společně jako existovat Which můžeme mít rozdílné názory. Tak tady něco chce jako boží tady česká firma, která jako Dosáhla globálního úspěchů a dál dál v něm pokračuje a zároveň funguje jako obdivuhodně vůči svým lidem vůči tomu Industry, který kultivuje zlepšují a a taky mučit někoho České republice, protože já nevím, no, to není moc. Kluci jsou hodin Robert ní. Takže to moc jako o sobě neříkají, občas to jako prosákne, když mě někdo do copek rozhovoru, ale co je super, že bych ti Voni. Jinak jsou stojí za spoustu dobrých počinu určitě nezávislé žurnalistiky. U nás včetně řešení jako kovy cutova C, tak prostě oni sypali neskutečný jako desítky milionů km do dořešení situace zdravotnických organizací a pro mě furt investují
Minuta: 50
dost dělání a do do do zdravotnictví, takže vůbec jako zakládat jako tu nebo zakládat a provozovat tu firmu způsob. Je není takové to asi je. Sára politika firmy, že to budeme dělat, protože to hodí očekává jo? To se ti proto, že chceme mít Impact. Něco jsme vydělali a chceme vydělávat dál a zároveň jsme vedle sebe kultivace prostředí, protože pak se všichni budeme mít líp a pojďme příkladem, tak to je něco, co bych chtěl jet, tak jaké den bez energie, protože na první pohled vlastně live sport a jak zažádat o Synergie prostě hodnotová jo? To je to není vůbec jako zaměřená na tom na ty na to, aby jsi si to je asi ten for, že ti prostě já si myslím, že byl bych rád, abych naplnit očekávání svých akcionářů nebo spolu se spolu společníků, tak je právě v tom, abychom je dokázali udělat další firmu, která je natolik jako generující zisk,
Minuta: 51
že že dokáže, že dokáže prostě dál jít příkladem zase v jiném jiný byznysu a dál mít pozitivní Impact na to podnikání a trochu nás. Super Ondro. Díky moc a doufám, že pozitivní impakt bude a ještě třeba někde navážeme a budeme zase mluvit o tom, co se stalo dal Super. Díky. Moc, díky za mě.

Předchozí video

#202 Harley Davidson LiveWire BACKSTAGE - Trailer | Teslacek

Další video

#204 Tesla OS FW 2020.24 | Teslacek