Chceš podpořit tento kanál? Staň se PATRONEM!

Nehodláme hrát okresní přebor! Jak Čupr a Havryluk budují Rohlík a Alzu

Tentokrát to bude hodně speciální‼️ Velký byznysový rozhovor s Tomášem Čuprem, zakladatelem Rohlík.cz a Tomášem Havrylukem, místopředsedou představenstva Alza.cz. Dozvíte se spoustu informací o budování firem, řízení lidí, financování a dalších tématech od lidí, kterým je český “okresní přebor malý” a mají ambice hrát ligu mistrů.

Obsah:

00:00 Úvod
02:08 Co mají Rohlík a Alza společného?
03:19 Styl managementu – firmu tvoří hlavně lidi
06:45 Micromanagement je firmách velké téma
19:53 Benchmarky a hledání správného týmu
34:51 Jaké klíčové metriky sledují v Rohliku a v Alze
47:11 Budovatelský mindset
53:11 Jak se udržet v kondici?
1:02:05 Rivalita
1:07:45 O financování firmy

Automatický transcript

Minuta: 0
Ahoj Tady Dan tržil a dalšího Podcast Proti Proudu ten dnešní díl je trochu jiný je to takový byznysový speciál, protože se mi podařilo dát dohromady dva hosty, kteří jen tak u jednoho stolu neuvidíte. Jsou to dva kapitáni firem, který Nejenže dobývají Česko. Ale poměrně úspěšně dobývají Evropu a to Tomáš Čupr z rohlíku a Tomáš havryluk, který vlastně kormidluje z pozice místopředsedy představenstva Honzu. Já si myslím, že v tomhle díle vám ukážu, že jedna plus jedna se může rovnat více než dva, protože oba tomášové mají neuvěřitelné znalosti a zkušenosti s budováním rychle rostoucích firem řeší spolu bychom si soukromí a myslím si, že se Zatím nepodařilo. Nikomu je dostat k jednomu stolu a zkusit se její byznysový přemýšlení dostat i k vám divákům a my s touhle rozhovoru je dám vám vhled do toho jako podnikání budování firem řízení lidí, ale třeba financování a dalších tématech přemýšlí dva lidi, kterým je český Okresní přebor malý a mají ambice vyhrát Ligy mistrů, mě už končím s fotbalovými paralela. My jdeme na televizní rozhovor Tomáš Čupr Tomáš. Takže
Minuta: 1
teďka teďka mám rád si ale obecně mám pocit, že strašně moc firem se tak jako uzavřelo jako do sebe a také uvadly vlastně komunikace kontakty mezi lidmi obecně, tak mi přijde, že i ty mezifiremní jo, že se tak za chladili a každý má vlastně plný brejle v práce, aby to zvládnul u sebe. Super. Každopádně pánové. Díky, můžu jste přijeli tedy mé pozvání do ať je speciálně oddílu proti proudu a já vím, že je občas kontaktu s t a a business řešíte a já jsem doufal, že se nám to třeba trošku povede přenést jen na kamery respektovat mikrofon a já že třeba k těm lidem předat něco zajímavého do vlastního podnikání nebo život a Napadá mě Že bychom začali U takových společných Rysů, těch vašich firem Alzy a rohlíku nebo vašich firem firem, kterých působíte jako napadnou, možná ty společné Adam svátek.
Minuta: 2
No co podle vás mají Alza rohlík společného. Myslím si, že jsou to vlastně jako it Travel firmy. No já myslím, že nevím, jestli to byl Tomáš, kdo to hezky pojmenoval jsou jako firmy trička a firmy košile nemyslím, že jsi to byl ty. Ne nebyl tohle jsem nebyl jo, tak jo, tak to zní to jako tebe ne, my jsme prostě my jsme jako trička jako jak jak je. Jak je vidět a pak jsou jako košilatý firmy, kde chodíte management v těch koších a vytváří ty strategie a aby víc Jako programujeme prezentujeme a tohle si myslím, že jako určitě určitě jeden ze společných Rysů a pak opravdu nějaká velká ambice prostě změnit ten
Minuta: 3
náš příslušný trh, za kterou si poměrně sveřepě jdeme souhlasíš asi souhlasím. I ty Driven Ano a myslím si, že jsou to Firmy, které ještě nevzdali svůj růst a to jsou možná ty tričkový versus ty košilatý jedna zajímavá věc, kterou vlastně to máš už nastínil je ten styl managementu a my bysme jako řešili, o čem se tady bavíme, tak vás to vlastně furt táhlo k těm lidem. Máte pocit, že se to třeba u vás měnil jako ten přístup k těm lidem a to že vlastně jako firma jsou hlavně lidi, protože já něco Tomáši vím, že u tebe jako před x lety jsem byl znám jenom pocit, víš, jak je ten buldozer, který to jako protlačí sám a dneska i když se spolu bavíme, tak mám pocit jako že to vidíš Trošku jinak a že se jako v tom a trošku dospělá až na ty lidi dáváš jako beskydu jako firma je v zásadě to co je naprogramovaný a plus
Minuta: 4
ty lidi, který v tý firmě jsou, který to vlastně tlačí dál. Jo zbytek je prostě jenom nějaká jako ekvita. Nevím značka jo nebo něco takového, to se dá docela rychle Dohnal Ale ale prostě ta programovací historie a vlastně ten tým, který tam máš se jako dohnat moc moc rychle nedá a my jsme si myslím před pár lety s Tomášem hodně notovali v takovém tom jako důrazu na detail a v tom jako opravdu se zavařovat jo a pak ale zase se umět vytáhnout a a koukat koukám na to strategicky a mně se vlastně stalo. Cela Zajímavá věc, že já jsem v tomhle začal být vlastně útulek pro tu firmu jo, že já jsem hrozně ta firma jsi příliš zvykla na to, že já se v těžkých chvílích do toho detailu s těmi lidmi za nořím. A a oni už pak na to spoléhali,
Minuta: 5
takže já jsem musel být ve strašný množství detailů, abych to poslal mi to fakt jako reálně se stalo, že ty lidi jsou prostě flákají věděl, že já to s nimi jako dodělám a já jsem změnil strategii. Před asi půl rokem. A já nikam nemoc nelezu. Ale ale ne, protože bych jako nechtěl vědět, já jako furt vím, ale já já už jako to za ně Nevymýšlím a my jsme hrozně zrychlili. Díky tady tomu, protože už tam jako nepřijde ten Tomáš Tomáš to vrátí jo, když to je na prd, ale ale už už jsi tam nejde jakoby do toho bahna Brodit s těma lidma. No tak tohle byl takový jako můj posun v posledních měsících. Nevím, že to mezi jsi říkala, že to takový jako řízený Scuba Diving to jako ponořování se do toho detailů a zároveň jako pak to vynořování se do toho Makra jako
Minuta: 6
je to furt potřeba nebo ve vaší velikosti vlastně už jsi zůstat jenom na tu věcí a ideálně do toho detailu vůbec najít. Ty chceš, ale nemůžeš, protože ono ti to tam někdy zatáhne buď, protože to nefunguje. Proč to nefunguje a co můžeme udělat. Takže takže já si Vím, že člověk nakonec tuhle tu vlastnost jako využije a jenom jít jenom po povrchu není prostě dobře. Pořád se podepíšu pod to, že musím rozumět všemu, co rozhoduji, co děláme, ale říkám rozumět. Ne to vymýšlet, jo a musím být Ready se ponořit v okamžiku, kdy je někde nějaký problém. Co je pro vás třeba dneska Detaillo jako vybavíte si nějaké situace z posledních týdnů měsíců? Kdy jste se třeba dostal? Do detailů, které jsme zjistili, že vlastně jakoby střeží neměli. Pro mě to byl vlastně Trigger, proč jsem udělal tu změnu. Jo a to že jsem se vyskytl
Minuta: 7
na schůzce, kde se řešilo. Proč je žervé v naší privátní značce o něco kyselejší, než by mělo být, že už se taky víš jako privátní značky, protože že jo ten byznys jo hrozně obrovský, možná mě opravíš, kolik dneska lidí pracuje v Alze 3000 asi 3000 a a furt mají jako lidi. Potřebuji tě tahat do Hele mikromanagement a tyhle ty tam vlastně celý tohle to celý todle to fungování je v Alze. A myslím si, že ve spoustě dalších firem jako velký téma, když to shrnu, nemyslím si, že je dobré jít jenom po povrchu. Myslím si, že je špatně být mikromanažer pořád zalezlý dole a ne stíhat věci, které jsou nahoře. Myslím si ale že je potřeba umět se za nosit dolů a je potřeba si uvědomit přesně
Minuta: 8
jak říká Tomáš kde jsem se to ocitl, co to vlastně dělám. Proč jsem vlastně pět pater dole, koukám se na hřebík a přemýšlím, proč je zapnutý a kde jsem já tam někde nahoře udělal chybu, že to pode mnou nevydržel a já jsem se propadnul dolů a tu chybu jsem mohl udělat v tom, že mám špatný lidi špatně nemotivovaný lidi špatně řídím. Špatně jsem jim dal nebo nedal kompetence něco udělat, ale vlastně končí to tím, že pokud já jsem se propadl dolů, tak jsem to pokazil tam nahoře a je jedno, jestli je to to jsou různé detaily od posledního pixelu jako na webu a když to ale dneska Dneska jsem měl ráno ráno do práce a jsem kolem alzaboxu, který měl odlepený jako padala z něj nálepka na čelním štítu, tak to prostě vezmu a napíšu to AlzaBox leptá, odlepuje se samolepka jsem v detailu, sakra je jsem v detailu, když jdu po showroom. Leží tam papír jsem Sakra v detailu, ale prostě ho seberu, protože je to jako správný jenom jdu
Minuta: 9
jako kolem, ale Nedělám si schůzky typu. A teď budu jako chodit po showroomu a podívat se na všechny detaily a hledat, co bych jako mohla jít na to nemám čas, protože jako manažer mám těch svých 24
Minuta: 10
skupinová struktura a skupinové lidi, které jsou nad těmi země má, takže já jsem si vlastně ten tým Dostal jsem druhou šanci, vybrat si ho znova a Petrovi Pavlíkovi. Jsem v Čechách nechal ten tým zvyklý jako na Tomáše a na ten jeho detail a trochu s tím bojoval. Je to těžké v některých případech to prostě přepnout. Jo ono to jako mozek je sval. Jo v podstatě tak se to popisuje. Teď si nejsem jistý lidi, co mám ale ale ale jako popisuje to, takže prostě jako jak to jak zleniví přemýšlení, tak se to strašně špatně nahazuje zpátky a ono se to musí přepnout hlavně na obou stranách i děcka. Fungovaly jsme nějak takhle už fungovat nemůžeme musí. Změnit já musíte to změnit vy a musíme si dávat pozor, když to tam zase jako naskočí
Minuta: 11
jako zpátky a musíme si to umět říct. Teď jsi zase v detailu. To je schválně ne, promiň, zapomněl jsem, teď mi nedodává teto Makro dostatečně nahoru dostatečně dotažený táhnete mě za sebou dolů do detailu. To je jako špatně, ale myslím, že se s Tomášem shodnem, že do toho detailů se člověk propadne kladením otázek ono většinou takový to pětkrát. Proč vede někam do detailu, protože je proč odpověď super. Jdeme dál, proč bez odpovědi, proč bez odpovědi a už se v tom koupeme co jsem teď změnil a že vlastně přestávám se s tím dole jako koupat, protože to nevyřeším tam někde dole jako Potřebuji si říct propad jsem se až dolů a musím to jít opravovat z hor. Jo a jinak detail, ono je různý jsou různé úrovně vnímání, prostě jo, někdy je to znamená jsou různě v Firmy je hrozně složitý firmy a různě vyspělý lidi schopný zvládnout
Minuta: 12
nějakou velikost a tu velikost můžeme vyjádřit komplexitu objemem počtem headcount to obratem čímkoliv, jo. Takže je i zvláštní vydefinovat to co je jako detail, jo, takže dřív byl detail jeden člověk. Teď je detail prostě řeším 50 lidí, jestli tam budou nebo nebudou, jo a posune se to dál a dál a dál tak jako asi jak jsi říkal, že je to hodně souvislých to velikostí, protože ten přístup jako osvíceného diktátora, já vím jako nejlíp, jak to je a já vám jako budu házet. Ty kostičky, aby Vy jste po nich běhali duté míry asi funguje. Ale tak jako dojdeš, na jaké boty si řekneš, ale vlastně už je toho moc rozumím. Já si nemyslím, že to je o tom, který přístupy fungují nebo nefungují je spousta manažerských stylu je spousta manažerských metod a je spousta velikostí organizací, které se nějakým způsobem dají řídit. Jo a stejně jako se vyvíjí firma od maličký vesnice
Minuta: 13
v deseti lidech 50 letech 100 lidech maximálně který která se dá u řídit tím s jedním stařešinou, který ví přesně kdo kde s kým bydlí. Co se děje. Co dělá jak mají velký Polička, že mají dvě krávy, kolik vy dojeli litrů a tak dále versus. Je to velký a potřebuji to dělat prostě. Jinak musím do té zdi, kterou stavím dávat větší kameny Lípě napasovat vedle sebe proti sobě a měnit svůj Modus operandi, až tě jak Tomáš říkal, že před půl rokem něco změnilo. To znělo tak jako 10 let jsem to dělal. Nějak a teď jsem před půl rokem něco změnil. Já si myslím, že oba dva. Tím, že se pohybujeme sakra rostoucích firmách, tak jestli něco děláme, tak každý půlrok nebo rok, sakra měníme svůj Modus operandi a to je jedno, jestli je to pohled na čísla na detail na lidi na strategie na cokoliv, ta změna je strašně zásadní a musíme jít dělat, ale jako u mě to bylo fakt hrozný, jo, já jsem se vlastně
Minuta: 14
jednoho dne 1. Díl a řekl jsem si, že to prostě začnu opravdu jako řídit jinak, ale říkám, měl jsem Benefit toho, že se vlastně u nás jako změnila tastruktura, ale osvícený Diktátor si myslím, že vlastně nefunguje. Od jaké velikosti a complexity jako Jinými slovy říkám to, co to máš, ale jako my jsme teď žijeme rok 7 rohlíků a zažije rok 20. 2025 25 jako furt furt, to jsou vlastně mladý. Furt, to jsou vlastně malé firmy. Ale my si ještě jako velmi intenzivně pamatujeme takové ty boje o přežití jo, že jsme vlastně se octli na nějakém trhu. Začalo
Minuta: 15
nám to pod rukama hrozně prudce růst. My jsme to asi úplně ne brzdily. A tak jsme se to snažili prostě nějak jako udržet při životě a tam musíš být osvícený Diktátor, že musí být strašně rychlý těch rozhodnutí a strašně odvážný, což typicky je hlavně ten majitel. Jo a nebo někdo, kdo má prostě strašně silný mandát od majitele potřeba Tomáš jo. Ale jak se dostaneš prostě do nějaké jako velikosti a complexity tak Ono už vlastně nejde jako rozumět všemu. Jo, jako já si vlastně ani ne. Dělám tu ambici, že tys říkal, že jako musíš rozumět všemu. Jo, my teď řešíme témata prostě já nevím jako dynamický priceline. Jo a teď jako máme tam lidi, kteří to dělají 10 20 let pro různé firmy a teď já mám jako. Buď si začnu číst jako Univerzitní práce a začnu
Minuta: 16
prostě s těma lidma trávit spoustu času, abych to téma na sál a nebo věřím. Jo a řídím to vlastně přes přes číslo, já vám řeknu. Hele, tady máš prostě objective key Results, doval to a nerozumím, co se děje, jako v těch scének, ale jestli dovolíš čísla, tak asi dobrý, jo. A a tady si myslím, že já už jsem tu ambici rozumět všemu vlastně ztratil. Vy jste naznačil jedna věc takový ty budeš lomu. Jasně jako přijdeš na to a možná je to každý půlrok možná trošku kontinuální nebo možná to přijde jako u Tomáše, prostě se nějak o události, že musíš ty věci jako přeskládat nebo rozbít a a složit znova, jak třeba přijdeš na to, že ses do toho nebudu dostal a že prostě něco musíš jako rozbít. Protože to mám pocit, jako že pokud to nefunguje. Jo, ale třeba přijít na to, kde to vlastně funguje. A ty máš pocit, že by to ale mělo fungovat jinak nebo líp, tak do toho šáhnout si to za těžké. No
Minuta: 17
ten případ je jednoduchý to znám, podle mě polovina těch rozhodnutí se umě děje v okamžiku, kdy přijdu domů. Jsem úplně vysátý a jsem naštvaný na celé okolí, co všechno Voní jako udělali špatně a uvědomím si to nejsou oni to jsi ty prostě a musíš to řešit, kde jsi udělal chybu, co musíš změnit. Začnu si to sepisovat. Začnu přemýšlet začnu nabírat in. Formace v tom tématu poslouchat a když dospěl k nějakému rozhodnutí, tak musím trošičku jako sklad sklapnout uši, protože se do udělat směny směny často bolí a často jsou spojený s nějakým s nějakým jako větším nebo menším prostě prostě jako křikem. Ne nadarmo se říká, že nejvíce lidí stěžují na současný stav a na změnu. Takže takže tady je to tady je to těžké tou řídit, takže to je jedna věc a druhá věc. Pak je jenom jako vybuzení vlastní
Minuta: 18
ambicí, to znamená, koukám se na nějaké téma a říkám si, jak to roste, proč to roste takhle to je prostě málo, to je to je jako blbě, to musí jít nějak hacknout tady musí jít uvažovat úplně jako opačně jako x 1000, jak to mám udělat, kdybych nechtěl 100 objednávek, ale milion objednávek, co bych jako musel mít, aby se to stalo. Možná když to postavím, tak se to stane jo. A to je ten druhý Motivátor a to je vlastně. Jako jako nekonečná Honba za tím, aby to bylo prostě lepší A rostlo a to je něco co člověk musí mít v sobě a nebýt s tím prostě spokojený a hořet vlastně protothema nevzdát nevzdat to jo, spousta lidí říká 3000, to je jako velká firma, co s tím jako budete dělat, jak dlouho budete růst to půjde do nekonečna a už by očekávali, že se nám ta exponenciala vlastně ta konvexní funkce začne takhle jako otáčecí
Minuta: 19
konkávní. Aby pak začala stabilně padat a za dalších 30 let ten poslední jako zhasnu, to je přece nesmysl, jo, takže jelikož jsou firmy, které jsou stokrát větší než Alza. Tak tam prostě někam jdeme a že budeme muset na té cestě sakra změnit náš produkt fungování lidi, kteří to řeší o tom žádná prostě já myslím, že to je jako. Já ti po souvislý stav pořád něco bořit. Jo vlastně v té firmě jako stavíš. Jo, ale vlastně stavíš jako na popelu věcí, které už si postavil a teď si je musel jako spálit, ale není to jako žádný moment včas a že by ses teď zastavil rozhlédl se po poli a řekl a naberu nový jo. Ale ty vlastně furt jako éteru, jež a jsou mě hrozně pomáhá jsou jako benchmarky, že vlastně
Minuta: 20
Koukám kolem sebe. A říkám si. Proč my máme problém postavit jako dvě distribuční centra za rok, když tady Amazon jich postavil prostě jenom Německu 6. Rok, tak co to je za lidi, kteří to umějí. A proč je nemám já? A proč to neumíš ty Franto, který už tady u nás se jo. A můžu ti pomoct, jako je to o penězích nebo jako potřebuješ si něco přečíst a nebo musí mít jiného Frantu. Jo a furt takhle. Vlastně ti to jede. Já vím, že to je pro nějaké statistiky vlastně jedno z těch největších. Brz těch rostoucích firem, že to máš jako ty lidi, který stojí od začátku nebo jako máš s těma tu historii. On ti tu firmu podal pomáhali budovat, ale ty jsi způsobem jako je Přerost a nebo ta firma je Přerost a a pro spoustu lidí je těžké se s nimi vlastně rozloučit, nebo je svým způsobem jako poslat trošku zpátky nebo jako
Minuta: 21
je nahradit nebo je včas odstavit jako mimo ten hlavní proud to Já vidím spoustu lidí u nás, který byli v těch vedoucích pozicích. Teď jsou někde jinde a jsou vlastně Happy a podle mě je dobrý, tohleto si umět říct včas navzájem a najít si prostě to Happy. Místo jo a myslím si, že spousta x to třeba přetáhneme, ať už z důvodu, že nemáme jiné karty. Nebo že ten růst je sám o sobě příliš velký a nebo že ho prostě velký chceme mít to už je jedno, jestli motivátorem je fronta před výdejnu, protože obrat šlape a nebo nespokojenost s výsledkama, protože byly jenom 10 20 nebo 50 okolí. Já jsem tuhle emoce v tom jako upřímně někdy neměl jo. V čem to bylo, jestli to streetu tuším, jako je fajn a friend. Dog jo, tak jako já
Minuta: 22
sloužím firmě. Jo a sloužím jako lidem v té firmě, ale když nebude firma, tak nebudou ty lidi v té firmě jo. To si jako často lidi neuvědomují, že když pak když začneš sloužit příliš vlastně jenom vlastně, aby lidi byli spokojený, tak ona se může stát, že pak jako není firma, která bije zaměstnala, protože ta firma to třeba nemůže dovolit, jo. Takže pro mě je to jako vždycky, aby jako fungoval celek a pak je vlastně jednotlivec a pro mě taky jednoduchý tohle rozhodnutí vlastně jako jít udělat včas a je strašně málo jako bolavých rozchodu, to už se musí něco stát, jako že někdo něco opravdu zanedbá jo nebo ne. Nebo se jako něco ztratí, ale Ale jako kdo tam jsou teda, že už těch lidí jako to co řeknu to říká Tomáš. Oni tady byl na vedoucích pozicích. Tady to vlastně víc. Já tomu věřím, akorát občas ty lidi jako ten trvá, než se s tím srovná, že vlastně
Minuta: 23
na jedno vím sebereš ty ty pásky jako na tom rameni. Já vím, ale s tím se musíš srovnat ty jako šéf, že vlastně na to nehraješ. Jo, že vlastně jako ta je Individualita není víc důležitá než ten šlapající celek a já jsem to jako často viděl vlastně i ve firmách, které jsou mi blízké nebo ve kterých jsem měl nějaké investice, že tam bylo to emoční. Pouto toho jako jsou nebo toho šéfa vlastně k tomu týmu, který zjevně nešlapal. Furt tam ty lidi seděli. Jo a ta firma prostě přesně večer a brzdit a začala klesat. A já říkám a celé je to o tom, že by spolu chcete chodit na pivo, tak spolu choďte na pivo jako kámoši. A na jakou kolegové jo, ale trochu to uskakuje ve smyslu jako jak stavět firmu vyhazováním lidí a podle mě to takhle není není to takhle to není postavený, co jsme tohle je něco úplně jako na konci. A celý to je o tom, co je na začátku spoustě jako jiných nástrojů
Minuta: 24
a jejich motivaci řízení v plánech, který se dělají Jak se dělají jak se jak jsou dobré a tak dále a tak dále, tak pojď ven třeba k tomu, protože by se tady řekl, jak je vlastně důležité ta vaše jako motivace to neustále posouvat neustále uvažovat na dvě SIM a jestli se dají se tak přestavět dát jak tohle dostat do lidí nebo jak najít lidi, který tohle mají jde to vůbec není to jako mít o to, že se víš. Tak na co to je? To jsou ty benchmarky jo mají sportovci, když mám přidat jednu věc. A to že jsou zvyklí na to, že měří svůj výkon a že ho chce jít i překonávat a ví, kdo je mistr světa a snaží se posouvat směrem k tomu mistrovi světa, takže to je základní ten stan, který tam je a pak jsou buď Solo sportovci. Posouvám se tam sám já a nebo týmový sportovci. Posouváme se tam prostě mi a já si myslím, že v případě stavby týmu a jejich motivace tohle to je velice jako podobný, pak
Minuta: 25
jsou Hack. Psi, který jsou takový jako líný a teď jsou podle mě dva typy lenosti taková ta zdravá jsem vynálezce. A protože jsem línej chodit pěšky, tak vynalezl auto a protože ta nezdravá, protože jsem línej chodí pěšky. Tak si najmu čtyři dny a nechám se tam jako od místa vykážou to jako potřebuji doba chatu. Jo tohle to je tohle to je další taková jako věc, kterou se dá nebo nedá třeba hrát a tak. No, tak vymysli. Ještě jak jsme se bavili o tom detailů je poukazování na to, že něco není stoprocentní a mělo by být stoprocentní jako honění se za detailem. Vždycky si jako říkám. Kolik procent balíčku můžu? Jako zmeškat, aby aby to bylo, aby to bylo v normě, aby to bylo dobrý a přijď se mě máš dva každý ten Jeden zmeškaný balíček. To má být každý to má být můj základní Modus operandi a mám nějak omezen a jakmile nesnáším třeba, když říkám tady
Minuta: 26
by jsme měli jít po 100 procentech a jako první odpověď dostanu takovou tu ale to nikdy nebude 100 a to to jako to mi bouchají saze. Jo a a a je to špatný. Prostě mě se tady hrozně osvědčil prostě Switch. a vlastně do řízení skutečně přes přes přes ty Ok jo a protože ta ambice je přesně vyjádřená tím číslem. Jo a když tam svítí stop, tak ambice je sto. Chutí se jako ne diskutuje. A když končíš 99,9 furt možná Dostaneš pochvalu, když výchozí stav byl 70. Jo, ale furt víme, že nám jako za 10 kg a prostě k té totální spokojenosti vlastně chyběla a tohle strašně rychle vyfiltruje jako lidi, kteří mají ten správný mince jo, protože ty u těch debat vidíš, kdo
Minuta: 27
je ambiciózní, kdo chce vlastně běžet rychle, kdo se chce jako posouvat versus taková ta jako korporátní bezpečnost, na mě si nerad vysoký cíl, aby mě náhodou někdo jako neohrozil, nebo aby mě nemohl jako vyhodit jo. A tohle to je jenom poslední věc. Já tohle je strašný problém, na kterém jako my narážíme teď, že už jsme v té velikosti. Kdy oni nám možná v Čechách došly ty lidi, kteří jsou jako s tím správným mají setem, protože ten zbytek je vlastně 10 20 let trénovaný. V těch bezpečné korporátech šikovný targets si domluvit nebo šikovně si domluvit a jet, abych hlavně jsme to moc hlavně, když to letos překonáme, tak tak příští rok buď nedostaneme nebo dostane větší nebo tak a tady je to o tom hledání jako win-win u prostě a prostě jako hledání těch strašně šikovných lidí, který to
Minuta: 28
vlastně štve. Jo v těch firmách to je to je to je ale prostě já V těch debatách první diskuze vocas s tím člověkem a já vím jo, jestli tady bude za dva roky nebo nebo ne. A to jsou pro mě ty stavební kameny. Jo, že vlastně jako mám nějaký velký Ok r-spekt prostě Prozk vody a pro Země a vlastně ono se to postupně postupně vlastně Nabaluje a strašně rychle to filtruje ten talent od m talentu. Dá se do toho vlezlo v lednici, protože mám pocit, že občas míříš na nějaký jako long-term růst. Tak třeba oběd. Trošičku nějaký filtrem čísla, jestli bych to myslíš, jako jsou takový studie, že marketingu prostě ano. Pokud si na nejvíc čísla, tak nakonec všechno do výkonu a budeš mít obě čísla, ale dlouhodobě. Samozřejmě ti to úplně pomáhá, víš? Co všeho už bych se u tady těch čísel trošičku bál. No to je o tom, jak je na strukturu jež Jo a tohle si myslím, že že zrovna
Minuta: 29
u nás děláme dobře, že se vlastně zamýšlíme nad tou dlouhodobosti jo, jak bude svět vypadá za 10 let, jak bude svět vypadat za 20 let versus jako jak si nahonit letošní čísla, jo? A je to o tom, že prostě máš nějaké základní principy podle kterých tu firmu řídíš. Jo u nás třeba když bych měl být v konkrétní, tak prostě ta naše základní propozice. Kromě toho že vozíme a musíme rychle je vlastně sortiment. Jo to znamená prostě velký Renč, jako v té unikátní sekci sortimentu máme i ty levné věci i ty masovky, takže je to vlastně jako několik obchodů v jednom a to je to co chceme komunikovat nikoliv
Minuta: 30
jako akce ceny to co dělá vlastně celý retail a pro nás tenhle ten princip je tak zásadní, že je když nám chybí čísla, tak tak ho neporučíme, proč, že tím se dostaneš do té jako brutální pasti toho co ty říkáš, že vlastně si píchneš ten jako heroin. A začne se ti to líbit závislost na promocích. Jo jo. Aby se dověděli třeba v Maďarsku Maďaři. Přišli na to, jak na ně není tolik vidět, že prostě budou lidem rozdávat kupony, aby přístroj nakoupit. To je jako fajn, jo, ale ten člověk nakoupit z lásky k tobě Ondra koupit, že má tady prostě 3 slevu. Jo a to už vlastně jako je jsou ty hrončok, který vlastně potom jak dlouhodobě hrozně brzdy, ale to jsou ty principy prostě a zase tak my jsme si napsali tohle neděláme a už to Forever tam prostě bude napsané, že tohle se
Minuta: 31
nesmí se ptal na tu dlouhodobost krátko dovoz si myslím, že je důležité si říct, jestli krátkodobě hodím čísla nebo stavím tady start a který za pět let prostě bouchnu. A doufal u asi maximálním počtu zemí a něčem co bude prostě vypadat krásně krásně při při jako jako prodej. Ta jedna věc, ale myslím si, že ani Alza ani rohlík nejsou firmy stavěný jako instantně na to, aby se to pak někde jako bouchlo nějaké kafe a poslední, aby propadl peklo a celý zaplatil, jo. Takže každý nebo oba dva si uvědomujeme to, že se to musí budovat dlouhodobě vždycky je to o tom jak dlouhodobý Horizont si tam člověk na hodí. Jo a o tom, že je schopný mu pak vlastně jako dostat jo, ale nikdo to nechce stavět blbě, protože ví, že jsem mu to pak jako vrátí dostane do zpátky za rok za dva za pět, protože jsi tam ten dluh vytvořil a jenom jenom jenom prostě dostane zpátky jako
Minuta: 32
tu facku jo, ale zároveň není správná cesta postavíme to všechno nejstabilnější, ale bude nám to trvat třikrát tak déle, jo. Takže jedna ruka neustále staví. Jedna ruka neustále uklízí to, co bylo postavené blbě nebo to co je potřeba změnit. A dobrý je ten, kdo udrží mezi těmi dle rozměrama prostě dobrý součin, jo, není to o extrémech. O udržitelnosti toho růstu dlouhodobě ukázat, že dokážu růst a nekovat sám do sebe máš tak nějaký princovi jako říkal je to máš jako že přesně, že i ty čísla jsme si nepodmíněné, já ne, ty máme něco čemu říkáme strategie jsou to velké myšlenkové mapy, které popisují nějakou oblast nebo nějaký oddělení, ty myšlenkové mapy uprostřed se to jmenuje buď kol centrum nebo strategie učí nějakému segmentu zákazníků a snaží se dohromady kombinovat vlastně černě popsané věci, který už máme čistě, aby jsme věděli dobře. To oddělení má dvě ruce dvě nohy a jednu hlavu zeleně popisovat
Minuta: 33
projekty, které chceme dělat v nějakém kontextu modře přidáváme čísla, aby jsme věděli, jestli ten daný segment má potenciál 100 200 nebo 500 čehosi a oranžově se snažíme přidávat vše. Přesně tyhle ty hesla. Jo a jsou tam věci od Focusu na zákazníka přesně přes šíři našeho. Timan to přes různé. Volání o tom, že potřebujeme personalizovat. Jo a tak dále a tak dále a vlastně celá tahle ta věta je shrnuta do naší vize objednávka myšlenkou doručení teleportem. To je taková úplně nejvíc zastřešující větička prostě nahoře a pak je vidět, že když člověk jsem koukala na ty věci, co dělá nebo nedělá, tak mu to nějakým způsobem ta hvězdička jako sloužící k té navigaci prostě na nebi teď jdu jako špatně, teď bych jako zhoršil to dodání. Zrovna dneska jsme měli měli diskuzi s klukama z logistiky snad části co jako se věnuje robotizaci automatizaci na téma nemůžeme pícky nějak
Minuta: 34
jako rozložit, že prostě když ve čtvrtek je hodně lidí, tak jim řekneme. Hele my vám to přivezeme avšak v sobotu v neděli v pondělí. Já si říkám na jednu stranu. Hele možná jako jo, uleví se nám na druhou stranu. Pokud ale tady sledujeme rychlost dodání jako nějaký ultimátní cíl, tak tohle to je jako krůček zpátky. Jo, dovedu si před. že to děláme tam kde opravdu těm lidem na tom nezáleží jo ale musíme je najít a musíme najít dostatečný škále aby se vůbec jako vyplatilo tohle to řešit ale dost možná bych to prostě zaklapl a radši makal na tom že to ještě stáhneme jako vo 1
Minuta: 35
že objevili je myslím že jsi mi říkal že se vám tam ztrácely televize který se podepisovali jako rozbitý a já říkám jak si z toho nemohl všimnout Těch čísel je moc jo a já musím dát jako za pravdu, že by jsme si o tom povídali třeba před dvouma rokama, dva tři roky zpátky, aby jsme byli ještě je opravdu jako oproti ale maličký a a já se nechci nechci jí v té době vnímal jako naivně. Říkám na to, koukáme na to číslo. Jo a když mám ty Mám tedy ze mě ne, ale ještě neběží. Hele, ale tři země a vlastně jako abych se dostal na úroveň, jestli mi někdo neodepisuje pomocí zkažená jako
Minuta: 36
bambilion i jo, tak těch čísel by bylo opravdu hodně času jako takže ale mám já mám denní rituál sleduji podle mě to je takových 30 čísel na zemi, takže dohromady asi 90 čísel a už to mám já. Kobi v nějaký semaforový tosti, takže vlastně jenom skenuji zelená červená koukám a pak se ptám. Tak a je to detail 90 čísel na jednu firmu denně, jo, já když řeknu čísla na naší straně. Důležitá věc je vlastně naše plk, která běží na nějaký řekněme. Jednak roční bázi rámcový plán a pak kvartální bázi kdysi s jednotlivými ředitelem a domlouváme targety stretches for cast-iron rádia všechny tyhle ty věci, ale ta naše nejdůležitější čísla obrat samozřejmě pak nějaká 1
Minuta: 37
CL Hrubá Obchodní marže Hrubá Obchodní marže potom, co odečteme logistické náklady a marketingové náklady důležitý ukazatel a pak nějaký over hypo střediska, to je pětkový pohled, pak je další věc máme stejně. Ano, každá oblast v Alze je zmapovaná, buď něčím čemu říkáme best Balance score Card jako tabulka, která ve sloupcích ukazuje 12 měsíců 4 kvartál jeden rok meziročně mezi sebou vždycky a popisuje, jak číselný ukazatele finanční výnos náklad, tak ale třeba i kvalitativní. Nebo nějaký různé jako derivovaný, takže mám ekocentrum vidíme celkové náklady vidíme. Kolik kol centrum vydělalo prodělalo yaxley zvedá telefony nezvedá telefony to snažíme se sledovat čísla v souvislosti s Německem Balance score Card. A já říkám tak zvaný shieldy a snažím se vlastně celou. P anelku mít pokrytou Field, který
Minuta: 38
se navzájem překrývají, aby spolu buď spolupracovali nebo s křížem kontrolovali a jednotliví ředitele je obhospodařovali a co je důležité si myslím, aby na tom SHIELDu platilo něco jako investuji a vrací se mi to. Pokud ten Field je jenom zaměřený na jednu stranu, to jsme je to jenom obrat a neřeším náklady marketingový nebo je to jenom jako náklad, ale neřeším, co jsem za ten náklad jako dostal a jestli si tam Zavedu virtuální cenu, kterou mi jako někdo dává za expedovano položku. To je úplně jedno, ale potřebuji vědět, že se rozhoduji, protože když dám těm lidem svobodu se rozhodovat, tak oni ten Můžou opečovávat, když jenom jako bráni jako gólman prostě náklad, tak jenom budou říkat bude menší a lidi levnější a nemůžeme dělat investici, protože by nám přece Nevyšly náklady. Takže vždycky je to co za co. Takže to je tohle denní report obratu už rozpadnutí po zemích a po segmentech zákaznických. Doufám, že už moc dalších rozměrů
Minuta: 39
jako nebude jo, tak přibudou planety a nic Svitav a něco prostě dalšího. Jo vždycky to byl velký porod, když jsme zakládali Brno sloupec Slovensko země 70 poboček, teď přišli celý Další země, tak sledujeme něco po zemích po segmentech a tak dále čili. To je obrat. Každý den sleduju kvalitu expedice, jestli jsme vyexpedovali, jestli jsme doručili a případně nějaký další další reporty, kterými tak adhoc jako chodí a já jenom na sebe jako jako jako nahozený, něco si i zapínám nebo vypínám podle toho, jestli tam je průšvih a já bych to měl jako sledovat nebo ne mě za Nefungujou u nás v Alze. V našem informačním systému. Tak zvaný bagety, protože spousta a spousta procesu je řešená nějakým vlastně tím, že něco jsem odbavil. Odpověděl jsem všem kandidátům. Podepsal jsem všechny smlouvy, vyexpedovali jsem všechny objednávky a můžeme si každý takovýhle číslo vytáhnout malinkého semaforku,
Minuta: 40
který svítí bliká a nebo tak zvaně buzeruje je zapnutý buzerovat v 8
Minuta: 41
Hele, když se koukneš jednou týdně a a borci nejsou dost zodpovědný na to, aby ti zavolali a šli to s tebou řešit všem staráš mrtvý, tak přesně tak, tak to je vlastně zavoláš a řekneš mi tady týden jako kazíte zákazníkům život a všichni jsou jako smutný, já jsem to po týdnu zjistil, že jsem se šel podívat na váš Facebook všichni. Mám tam nadávají. A jediné co jako můžu udělat je opravdu hasit jo asi pozdě demič, jako je hotový, když bych šel jako se s někým rozloučit proto. Je to hrozně kolo sáně pokazil, tak stejně vlastně už ta škoda je tak velká, že jako si nepomůžu jo. Zatím co když to chytím první den, tak a oni ví, že to sleduj první den, tak typicky zavolej a dou seradit a jdeme to rychle jako vyřešit, protože jako ten můj dlouhej kontext je pořád ještě užitečný, prostě jsem
Minuta: 42
si tím prošel nedávno v Čechách, tak je můžu pomoct. Takže insight je ale zdrtit jako z 98% ty čísla jsou stejné jako včera, jakože jako Jasně, když to bylo včera zelený, tak je to je dneska zelená zelená červená mentální poznámka, druhý den červená se opakuje, jdeme to řešit před něco ne zafungovalo například, ale hlavně to není jako čísla denně nebo kdykoliv. My jsme zodpovědní za to, že ten celek jako funguje, když je problém a měřím si teplotu každý den, když je sakra problém. Měřím si teplotu. Ráno v poledne a večer, když jsem zdravý, tak si teplotu prostě nevěřím, ale když začnu kašlat. Jdu si měřit teplotu v mém dále a teď je na nás, abychom Pacienta ten organismus udrželi zdraví a přesně jak říkal Tomáš pokud tam mám lidi, kterým důvěřuji a za kašlou, ale starou se o sebe, tak vím, že to nemusím řešit. Pokud nedůvěřuji těm lidem nebojím. Nemůžu důvěřovat je moje odpovědnost to řešit, protože kdybych to neřešil, tak pak někdo takhle se přijde ptát. A proč vy jako tady máte ten požár v té Vídni a já přece nemůžu
Minuta: 43
říct. To jako oni Já nic já to přece nemůžu sledovat na denní bázi, oni ne ne ne to jsem já. To jsou moji lidi, to je moje vizitka, takže to jako můj požár. Jo a tady mi hrozně dobře funguje benchmark na ty lidi kdy a my jsme měli hrozné štěstí na rakouského C. Jo jo, štěstí se musí jít naproti, ale prostě jako maďarskou jsme jako teď měníme vlastně podruhé a Kdybych neměl tenhle benchmark. Tak já vlastně Možná mám v celé firmě trochu méně kvalitní lidi, protože bych nevěděl, že takový lidi jsou, ale prostě tady jako já mám ten příklad, kde já v devět ráno kouknu na číslo. Ono je červený. Zavolám o rysovi řešíš řeším jo? Pak přijde sms vyřešeno jo a pak se jako koukneš jako Maďarsku se zkoukl řešíš
Minuta: 44
je. Aha, tak my jdeme na to jo. Večerník voláš druhý den řešíš. Dneska máme na to meeting, dneska dám vědět. Nic týden už hoří on furt nevolá. Jo a vlastně 4. Den už tam musíš skoro zajet, protože prostě jsou bezradný a to je ta věc. Pokud Rozumím tomu, co se děje. Můžu přepnout do krizového manažera a hned to vyřešit. Pokud nerozumím. Problematika, to je jenom jak jsem myslel, že jsi nereagoval na to. Jo jo na ty ceny a tak tak vlastně sedím a Potřebuji se poradit, abych se dozvěděl co se děje. Co můžu dělat, co nemůžu dělat. A nejvíc haisam, když mi všichni řeknou se nic dělat jako nedá, takže sedíme na poradě a vlastně už se přepneme jenom do režimu konstatujeme, že nic nešlo jako dělat vlastně tam jste to já ne, to je další věc. Já si myslím, kterou mají lidi mají a nebo jí nedají buď jí mají nebo ji nemají čas to nesnáší,
Minuta: 45
že někdo má vždycky jde něco dělat a naše Asi je to ego vlastně nám neumožní se smířit s tím, že jako nešlo nic dělat nebo že teď nejde nic děláš. Že něco nejde jako zlepšit. Jo a spousta lidí to může vnímat jako nekonečno nespokojenost neschopnost ohodnotit to co už jako je, protože my se a to budeme mít asi společné jako málo poplácávání po zádech jako hele, to je do že jsme vyhráli jako Okresní přebor chlapi to je Okresní přebor super že jste vyhráli tak se rychle vysprchovat a a jedeme dál prostě a vyhráli jsme barák a není to Světová liga jako a nebyli jsme lepší a byli jsme nejlepší jako málo za chvíli nás doženu a tohle je prostě něco co v sobě máme a chápu že spoustě lidí tomu že prostě vadit a tak to je ale to není Ego to je podle mě jako budovatelský Gen jako když máš
Minuta: 46
v sobě jako tohle to tak vlastně ty ty furt Vidíš co by šlo ještě postavit jo To není jako Ego že bych si říkal musím být nejlepší jo já to takhle nemám Já prostě jako chci postavit co nejlepší organismus jo jako ale jako pro organismus No ale jako jako ne proto abych soupeřil ty to hodně stavíš to té noviny Okresní přebor s definice jako liga nějaká jo Ale já to mám jako prostě jako uvnitř, jo. Jako pro sebe chci postavit co nejlépe fungující organismus, abych já vlastně na to mohl být jako pyšný pro sebe. Já rozumím ty jsi mi mám teď jako v té negativní konotaci. To je jako egoista, ale já ho vnímám i jako to je to něco co i když z venku všichni říkají, že to nejde, tak vlastně to to moje Ego, který mně brání, aby se mi ne rozložila ta osobnost, která říká vždycky to půjde a vždycky
Minuta: 47
to takhle budu dělat jako jo, ale Rozumíme si dám někde hoří něco co nejde zhasnout a vždycky to bude prostě stavět, jako pořád zmínili už vlastně ty ambice nebo ten budovatelské mince byste to trošku naznačili, ale jak by to vlastně máte postavený je nějaká cílová linie, nebo je ta cílová linie to konstatní zlepšování a uvidíme kam nás to až bude dnes a nebo víš jako Tom a je to to. Je to tady je to tak a nebo za Liga mistrů? Já si myslím, že teď takhle. Určitě je to o hodnotách. Takže když se nám předělají hodnoty a řekneme si, že nejdůležitější není práce, ale rodina nebo nebo už prostě nechci. Nemůžu tomu dávat tolik, tak to je jedna věc, ale to je vlastně přestávám hrát fotbal. A do té doby do kterého hrajeme, tak si myslím, že to je vlastně ta Challenge kam až budu schopný to vymyslet
Minuta: 48
zřídit udržet postavit jako v případě, že se snažíš hrát jako co největší tu ligu, pak je druhá možnost být sériový podnikatel vzít vybudovat prodat vzít vybudovat prodat a pořád to hrát za jednu postavu od levelu 1 do levelu 10. Tak to máš ty si párkrát šel nebo od levelu 110, co teď zlatý level 9. Pro mě to začalo mnohem víc být vlastně o nějakém odkazů a o Impact u jo já a ono to jako koreluje s velikostí firmy jo, ale ale není to nutně to měřítko. Já vlastně bych nechtěl velkou
Minuta: 49
firmu, která má třeba negativní dopad na společnost nebo nebo žádný dopad na společnost jo, takže jako Pro mě to měřítko úspěchu vlastně je, že stavím firmu, která jako pozitivně zasáhne velké množství lidí, jo. A teď to není jenom ten zákazník, ale vlastně u nás i ten jako malý dodavatel ta paní, která vyrábí ty marmelády a najednou nemusíš stát jako na farmářském trhu v neděli, ale může být jako s rodinou o víkendu. Protože to Prodá u nás ty marmelády. Jo a tohle je jako Impact, který vlastně se moc nevidí mi ho možná jako málo prodáváme nebo prostě farmář, který někde tady na vesnici v západních Čechách vlastně najednou.
Minuta: 50
Si nežije špatně, jo. A tím jako investuje vlastně V té vesnici a najednou se tam jako žije dobře a teď tam jako jsou další rodiny a teď se začne na tom na těch polích něco pěstovat, protože prostě tam ty lidi žijou a není tam nejsou tam prostě jenom Lány řepky. To má prostě obrovskou hodnotu a tohle já chci jako za sebou nechat mimo jiné a takhle a tím pádem to nemá cílovou linii to že furt dodělat víc na tu společnost to docela dobrý kontrast a mám pocit, že vlastně vy jste takoví zástupce těch jako vlastně nových podnikatelů, jako že ten devadesátkový přístup jako takovýhle není, že jo. Ten devadesátkový přístup mám pocit, že na ten odkaz já nevím, jako aby to zase nehanil říct a zase vezměme 90 přístup. To je ten okamžik, kdy se to jako urvalo a ten česká ekonomika šla z nuly jako na 100.
Minuta: 51
A vůbec bych tady jako nesoudil ty lidi ty lidi wishlist od a chtěl jsem říct totální totality prostě vyšli z nějakého období vystartovali. Je to super, že vystartovali a že to začalo jako jako růst. Jo a jinak. Já souhlasím jako s Tomášem a vždycky přemýšlím a lidé se mě ptají. Co je jako vaše vize mise a tak dále a tak dále a říkám si ty jo těžko, najdu jako naší my si jako Lékaři bez hranic nebo jako krotíme řešíme rakovinu něco takového to nemáme, ale zase na druhou stranu se na to podívám a řeknu jsi mi, ale jako sakra měníme to prostředí obchodu to jak se dělá, jak ho můžu udělat pohodlně rychle a spolehlivě včetně doručení a tak dále a tak dále a málo lidí si vzpomene. Jaký byl obchod, když člověk jako ubíhal krám.
Minuta: 52
Mámu Za ručičku a teď říkám jako krámky. No jako v nákupáku. A to jsou všechno věci, které mění svět, dělají ho efektivnější jo změnil Tuber svět nějakým způsobem určitě ano, protože snížil emise, protože fundamentálně jako jako ten taxík prostě funguje efektivní díky tomu vznikla velká hodnota, ten svět se změnil a naučili se nějakým způsobem propojovací se zákazníka vzniklo Airbnb na podobném principu a tak dále a tak dále a tohle jsou věci, které mají velký Impact a ono ti asi to není vidět, kde se jako vzali. Ale myslím si, že jsou to právě ty firmy, který je jako začnou dělat. Pak se další přidají, začnu to kopírovat a stane se to jako standardem. Dneska je úplně normální, že každá firma má jako eshop a vlastně když člověk narazí na firmu, která nemá eshop, tak si říká to tam jako volat, nebo mi mají poslat katalog to přece jako nejde, ale to je inovace, která někde jako vznikla a udělali to ty první blázni, co si jako Vista.
Minuta: 53
Excelovský ceníky přes přes GPRS modem prostě prostě jako na web a tam to někdo další jako četla a konzumoval. Jak to máte třeba jako kondici, protože je jasné, že jako ten mentální výkon, který potřebujete je enormní, jak relaxujete vypouští té páru, protože to trošku jiné, než to naznačoval, tak na tenhle dotaz. Já když to řeknu za sebe předem tak jak jsem ten mozek huntovat psychicky, tak jsem se tělo snažil fungovat psychicky, takže když to šlo 5x týdně někdy 6x týdně na tréninku a to bylo super balanc. Prostě jo. Teď začal vlastně loňský rok nějaký problémy s průduškami, u tak jsem si křížový vaz operace. Začala
Minuta: 54
mě zlobit prostě ulnární Nerv a tak dále, takže jsem se vlastně dal na to Potápění a tak jsem si odpočinul teď rok 2021 zač. Zase první tréninky, není to pětkrát týdně je to dvakrát týdně a je Easy, ale musím se zase dostávat do formy a myslím si, že že to je prostě dobře takhle balancovat, co moc neumím a říkám to otevřeně jako vypnout, že prý ten den, kdy jsem nic jako nedělal. Ty nevinní vám jo, protože stejně si musím něco číst nebo dobře. Počítám, když jsem když nám den u netflixu, tak jsem vypnul, jestli se to počítá jako vypnutí, tak třeba ta Hele prostředí dětského domova. Hele já vás zdravím a to dát
Minuta: 55
na ty váhy teďka Kolik ti je? Ne, ale já já, já jsem se našel vlastně docela docela dobrý Balance. Já vlastně jsem na takový jako ty. Asi mě fyzicky náročnější sporty, ale kde tu hlavu stejně vypnu, jo. Takže jako plavu hrají Golf i v zimě, prostě na simulátoru si tak jako Pink a začal jsem jezdit na kole, ale jako nikoliv nějak výkonnostně prostě jako pro radost, ale jsem mimo obrazovku a tak nějak vlastně jako žiji ten den vlastně jinak. A pak mě samozřejmě hrozně disciplinu je tříletá dcera. Takže jako
Minuta: 56
tam jako tam není jako vyjednávání, jo, prostě vstaneš. A jedeš jo? Takže já vlastně Třeba víkendy ani nemám jako chuť jít pracovat to, že vlastně Nemůžeš No pokud chceš aspoň trochu být jako s rodinou a říkáš to s takovou provinilosti. Hele tak já spíš jsem spíš jsem jako zaváhal nad tím slovem, že mě to netáhne. Jako kolikrát i táhne někdy letačka už je hodně myslím, že ne. Ale že se dá možná nějaký start-up urvat po nocích ve třech lidech, je jsme to všechno jako na bušily, ale velký dlouhodobý hry takhle
Minuta: 57
hrát prostě nejdou to prostě nejde. A je na každém na zodpovědnosti každého. Aby jsi tohle to jako našel a vytvořil. Jo ještě mě napadá jako jak přemýšlí to Simča se Jo a teď jako jenom třeba řeknu, já jsem jako dlouhou dobu měl nějakou svíčku interní hodinovku. A jak jsem říkal, ale tak teď bych jako měl tady jako okopávat zahradu to jako já to radši nikoho jako zaplatím a budu dělat ses mě buď být s tím dítětem a nebo teda makat a vydělávat ty prachy, jo. Máte něco podobného? Máte nějaký svůj vnitřní vnitřní benchmark a možná se vracíme k tomu jako chození do detailu, kdy se říká, že ho celém já bych vlastně neměla dělat. No jasně, ty máš pořád Modus operandi. Musím se toho zbavit. Protože když všeho co děláš se zbavíš, tak můžeš vymýšlet a začít dělat ty nové věci, takže se vlastně na špičce ty rakety jako takový průtokáč. Jo a ze začátku prostě děláš něco ve větším detailu. Učíš se to ty, učíš to tu firmu a tak
Minuta: 58
dále, ale musíš to si pak dolů, takže můj Modus operandi je zbavit se Maxima věcí, oni mi to. Lidi často nevěří, protože když se propadám tím, že to není hotový dolů, tak to vypadá jako že se v tom jako roh. Mám ve sklepě on jako tam. Proč se jako ptal, proč tam za námi šel, ale tak to prostě není. My máme sakra málo času na to, aby jsme to všechno vyřešili, takže s ním musíme sakra dobře jako hospodařit a já mám pocit, že když jako vidím. Se chci s někým ve firmě potkat a on mi řekne, že má na 14 dní jako nabušený kalendář a se mnou sejde typicky jako zavolat ten samý den nebo nebo nejpozději 2. Den, že to asi jako neřídím si ten čas špatně jo, že vlastně jsem našel dobrou balancuje mezi jako co dělá tým, co dělám, já toho detailu a já mám výhodu, jako že mám ty ty ty ředitele těch zemí, kde vlastně jako já
Minuta: 59
spoléhám, že oni odpracuji spoustu toho detailu už prostě, když hoří Hoří v Maďarsku, tak tam je spousta vrstev, který jako můžou můžou zatáhnout nebo vytáhnout ten hasičák, jo. Hele, ale jako tohle, já vždycky říká, ale když jsi tak tak si něco udělá špatně přes jo sis málo a nebo sledoval hodně ale špatný lidi ano. Akorát to podepíšu, nemáš čas, rovná se dělá. To špatně Můžeš dlouhodobě a krátkodobě tlako doběhnout po nocích vrchařská prémie Spring, ale musíš zásadně něco změnit v tom jak to děláš, jinak ti to uvaří a pokud řídíš v roce 1910 let 10x větší musel sakra překopat svůj Modus operandi 100x, fakt na tom nemůžeme být tak špatně vždy teď natáčíme. Podcast Jo jsou
Minuta: 60
jako dvě hodiny, které vlastně máme hotovo a čekáme na konkurenci z přípravný kolekce tříhodinová investice, která vlastně asi nemá r.o. I pro nás dva jo, to je takový jakoby winback. Ale kdyby jsme ty tři hodiny neměli, tak je to asi špatně. Takže prostě furt se dělá tam volném prostoru a bundě teď jako stahuji zpátky, ale a ty to seká Váša, říkáš se, já chci prostě dejchat, tak jako mám tenhle Tati, můžu si vybrat do čeho se ponořit. Ano je to shoes. Umět říct ne vlastně operativě. A tu svojí sklenici 24hodinovou si naplnit těmi podstatnými věcmi a prostor pro přemýšlení, to je třeba podstatná věc. Ne moje zodpovědnost si to jako naplnit a když nemůžu nemám ten čas, tak jsem to udělal špatně a další jako taková klasická rozprávka je bavím se s ředitelem říká. Tak já teď odběhnu dodělám veškerou operativu a pak se vrátím s tou strategii. Nikdy
Minuta: 61
se s tímhle modus-m operandy nikdo nevrátil už v operativě nekonečně, je to stejné jako. Pojďme se bavit o tom, co nebudeme dělat toho je jako nekonečně, takže to otáčím a říkám, co jsou tyhle čtyři nejdůležitější věci, které mám jako udělat a je to každodenní Challenge, když sedím nad tím Xbox a já říkám si tu tři Důležité věci, já mám jako schůzky a já vím, že mám jako dlouho naplánované a ty lidi čekají nebo něco, ale je přece správný kterýkoliv okamžik okamžik říct. Hele nebudu dělat tohle tohle tohle a tohle jo a udržet tam ty věci nahoře pro mě třeba. Snažím se aby svatý pro mě v tomhle jsem byl nábor a reagování kandidátů to prostě musí lítat jako rychle a nemůže týden u mě ležet jako někdo tak jako na Motole, až si to přečtu rozhodnu se a tak. Tohle jsou důležité věci strategie a rozdat všechny klíče, aby mohli běžet jako další lidi, ať už je to schválení bagetu nebo rozpočtu
Minuta: 62
nebo strategie to prostě odblokovávat celý jako orgány. Jo to mě ještě napadá hexy zmínil, tak konkurence nás vyběhne co rivalita jako Máte to ještě řešíte konkurenci rivalitu koukáte na nikoho jiného a Říkáte si ty jo, jako musím musím mít dostihnout nebo už to je spíš jenom vlastně jako být uzavřené v nějakém tom vlastním jako stroji a jenom se to tvé chovat, aby to letělo líp, já řeknu. Od Aleše mám jednu takovou důležitou je tu zatímco konkurence sledujeme sleduje nás. My se soustředíme na svého zákazníka. A si myslím, že trh, na kterém se pohybujeme jsou vlastně býložravci mi jakož i am a ten plankton nemáme zuby. My můžeme jenom být hezčí pro našeho zákazníka spolehlivější výhodnější příjemnější whatevr, to je to co jako děláme a můžeme sledovat jako konkurenci rivalita nebo něco, ale
Minuta: 63
to je se můžeme jenom jako inspirovat. Jo takový ten design Contest jako u nás jako moc jako nejede. Je to mnohem víc o sebe disciplíně, já mě se ten svět posunul vlastně do toho mezi národná. a já jsem strašně dlouho vlastně v Českém kontextu už konkurenci neřešil. Jo je to protože jsem protože jsme měli Comfort, že jsme nemuseli jo. Ono se to asi změní. Já si myslím, že třeba jako během pěti let se je rozhýbou větší Kamenný Rytíři a začnou něco dělat. Jo, takže myslím si, že bude potřeba se koukat a vlastně v tomhle tom kontextu. Já koukám co se kde děje jo, ale že bych koukal za kolik prodává konkurent. Chleba to rozhodně ne. A že bych koukal jako jestli mají novou kampaň,
Minuta: 64
tak to taky ne. Jo, ale na co koukám ve světě je teď právě Kam se mi ten svět vlastně hejbe, jo, kdo rýsuje peníze, na jaké jsou nový byznys modely. Nejsou náhodou ne hodiny doručení moc pomalý. Hele teďka vyšel v německém svátku. Jaký hospodářský německý velký sex? Prostě jako vyšel seznam grocery delivery Company se kov v Německu a rohlík prostě v kategorii not so Fast. Jo jako, že já a teď jakoby tady si tak jako roh víš, víš si říkáš prostě Levi's má jako borci. Jo a a vlastně najednou kolem tebe naší Business modely 15 minut delivery prostě a teďka jasně, jo, jako má to vždycky svoje nevýhody a má to nějaký jako výhody. Takže musíš neznamená to, že se automaticky
Minuta: 65
vydáš tou cestou. Ale musíš sakra dobře rozumět tomu, že jsi teď tady nebudeš jako opečovávat ten svůj hrát písečný a pak prostě přijde vlna, která ti ho jako vlastně srovná se zemí, že to je tvoje odpovědnost jako šéfa firmy, že se tohle nestane. Jo a Tohle se nenaučíme v Čechách. Jo jsou jako jiné země, kde vlastně tohle to teď řeší Ano ano. Takže sledovat konkurenci jako inspiraci. Přesně tak vždycky rozumět tomu, co jsem Vykoukal. A proč se to hodí novýho kontextu? Souhlasím s tím, že tam venku je ještě ta Evropská a Světová liga a je to Velký průvan. Ta voda v tom oceánu je studená na rozdíl tady od toho našeho českého Rybníčku, ale nikdy to nebrat konkurenci ve smyslu, když jako to mají oni. Tak já taky takový ten sousedský pohled a případně přibíhat jako oni spustili kampaň. Co teď budeme jako dělat prostě soustředím
Minuta: 66
se na sebe a běžím si to svoje tempo prostě jo. A tohle je tohle je taky nějaký Skill jo, že já to tohle já, musím do těch jako manažerů často dostává. Ježíš prostě volt spustil potraviny. A viděl jsi to jako zajíc žabky, jo? My máme Globus a oni vozy žabku jo? Pak to je konkurence, jako který by ses dneska měl jako bát na maďarském trhu, kde prostě takhle jako rozteč a vlastně máš jako úplně no pro pozici. Hm, hm, hm, tak v tom řízení firmy přes novinové titulky, jo. Takže tohle je potřeba jako opravdu ale ale zase je to je to zpátky k těm Well. Just a mě třeba tu naši jako my si vlastně popsanou Máme Jmenuje se to happier Hellfire Europe a ono jako já
Minuta: 67
jsem se toho vždycky jako vlastně smáli, když někdo jsem někde viděl prostě ještě jak to byly takový jako Integrity Strange. No jako jo, ale vlastně jako helfer unhappy Europe tě hrozně kotví, protože když jako se podíváš na ty jiný. Modely, který vozí prostě brambůrky a pivo za 15 minut, tak ty vlastně to naší mysli nějak neohrožují. Jo a a my se soustředíme na to, aby jsme to vlastně správně do budovali v tomhle tom jako našem kontextu a vždycky si z toho jako můžeme něco vzít, ale zatím jsme v pohodě mě napadá ještě jednou možná taky poslední, já bych ti to měl hrozně moc díky tom, jak jsme se perfektně připravili, ale možná bych to uzavřel financování jo zajímavý téma. Mně přijde, protože Tomáši viskózou vlastně externí financování neřešíte to máš
Minuta: 68
teď si vydělává tolik, protože jste teď něco. A brali zase leté dítě, nemáme kapesníky a vlastně Možná bych rád srovnalo ty vaše perspektivy. Proč jo, proč ne, co ti to financování možná dává. Protože samozřejmě My jsme se Už bavili o tom, že to není jen o těch penězích a nebo co ty peníze vlastně znamenají. Hele já si já si myslím, že my máme strašně podobný pohled na věc jo. Já jsem vždycky chtěl zisk a externí financování jen v akceleraci, než si možná můžeš dovolit jako něco dělat ze svého zisku mi letos uděláme v Čechách 10 milionů Euro disk, to není málo na šestiletou firmu a ale nestačí to na Německo a já
Minuta: 69
pravděpodobně a teď máme v bagetu českým na příští rok 40 milionů Euro, což si myslím, že už bude v úrovni, ale z třeba nevím jo, ale myslím si, že už se to může blížit ne, tak ne, tak já nevím jo, ale ale ale prostě už se z toho něco dá, ale teď vlastně Pořád bych vlastně musel to Německo odložit o dva roky ve světě, který se mi strašně rychle vyvíjí, já, když půjdu do Německa za tři roky, začnu tam něco stavět. Já už budu spát a šestý hráč a možná už prostě ty dveře budou O dost přivře nější než jsou ty a přidal bych možná jednu věc. Ono je to často otáčení směr financování. Ale nejdůležitější na začátku do čeho chci investovat kdy Proč a kolik A co mi to přinese pak teprv Sháním peníze, jo? Pak je to takové to jsem
Minuta: 70
financovaný, ale nemám jako ten předek jo, takže zezadu mě někam tlačí, ale já nevím kam. A to je si myslím mnohem zásadnější problém než jako kde ty peníze brát a jestli jako jít za svoje nebo za půjčku z banky nebo nebo přes nějaký síť něco prostě water water, kde jsem to kde jsem to jako sebral prostě a ten čas je důležitý proto koupení, ale vždycky když financuji Tak musím mít v pořádku. Business model a vědět kdy a jak to vrátím zase jako stan a není možné spálit 500 a pak říct jako Hele já jdu znova se to jako moc se to jako jako ne to já myslím si, že dneska dneska ten svět je trochu. Přehraj po vany tím financování Minimálně ten e-komerce svět, protože je spousta volný keše v tradičních byznys a k a t e komerce jako maličko. A každý by se něco jako tam koupil a chtěl to mít hrál
Minuta: 71
si s tím stavil to tam a tak, takže tady tady. Já to vnímám, že jako jako set jsem, že spousta jako peněz, ale víš jakou stranu ten svět jako hrozně zrychluje nepotřebovali uvědomit, jo, takže Před 20 lety šlo ten byznys stavit úplně jinak než teď jo prostě postupně jako Alza je fantastická firma, která je pro mě jako nekonečným zdrojem inspirace. Ale kdybych to šel stavět stejně, tak prostě v roce šest hořím úplně mimo jo, protože prostě bych si tady tak postupně. Jo a tohle je potřeba si uvědomit, že ten svět se vlastně takhle změnil. Jo a možná se může stát, že třeba technologie, které stojí strašně moc peněz budou k tomu úspěchů a než my bychom si na ně vydělali, tak bychom vlastně skončili na tom trhu, takže já si musím jako před financovat. Jo takže to jako jedna věc. Prostě
Minuta: 72
akcelerace na mega rychlé trhu v mega rychlé době a pak je know-how, které si myslím, že se často podceňuje, ale vlastně u těch světovejch. Jen nastoluje je zcela zásadní jo, že si kupuji vlastně znalost. Jo, českej Pepík jde do Německa. A teď jako Možná to dáme jo, ale určitě co dáme, když máme teď jakoby společníka někoho, kdo dokáže zavolat prostě bývalému v of Europe v Amazonu a jako za tři dny s ním mamkou jo? Já se nikdy nedostal k takovýmhle lidem jo, nebo řešíme problém s databází a ty taky a to a prostě říká říkám, tak jsem na nějakém jako Board kolu, že jo a říká máme prostě problém s databází. A vy se ptali. Co to je za databázi a říká hezké, ale
Minuta: 73
jo a jeden z těch mých Board. Member říká jinou founder of majesky. Jo jo, tak teda asi bude mít na sebe napojení docela dobrý lidi, jo a vlastně to je svět, který se z těch Čech jako neotevírá úplně snadno, protože ty Network a vlastně v tom jako velkém světě. My nutně nemáme. Jo a tohle je hodnota, kterou jsem si neuvědomil, když jsme do toho šli, ale je prostě absolutně boží, já vlastně dneska jako zakladatel Spotify, když jako si chci s Danielem povídat, tak můžu, což bych dřív prostě jako nemohl. Jo a mi něco jako by pro nás nějaké agility, tak je to hrozně zajímavá debata si kdybych mu napsal na links chybí. Jako mnoho jiných. Tak třeba neodpovídá Spotify zisku je to mi tam nechce říkali Tomáši,
Minuta: 74
že vlastně potřeš mít ten plán. Jo, ale mě z toho skoro plyne, jako že víš jako že je to teda tak že Kdybychom to nebrali pár miliard, tak vlastně nevíte do čeho to rád a a tady to máš to v protože má jako těch otevřený spoustu jako dveří nebo příležitostí, to je určitě taky toho součást jo prostě ta maturita možná toho Business. a je to o schopnosti takhle, když třeba srovnáme Alzu a rohlík teď jak jsou tak my jsme konzervativnější, co se týče tohodle a Je to Ivo schopnosti, když jako sedím na těch penězích, ale ten nápad není dobrý, tak to tam jako za každou cenu neposlat prostě, protože je to jenom jako vyhodím z okna, jo, takže říkám odpovědnost a vědět, že když vezmu 100 a dáme tam tak jsem něco získal obrat značku Prince zdrojem Network čas, tak důležitý rozměr prostě proto, že se pohybujeme všichni v nějakém čase nějak Takže
Minuta: 75
takže čistě takhle jo a pak je na každém. Protože to nejsou často lidi lidi často argumentují takovým tím, tak si spočítáte Business Case. Jenže ty Business Cases a mě počítají snadno oni nevypadnou z nějakého počítačového programu, to jsou složité rozhodnutí, které dohromady míchají strašně moc jako neznámých. Jo a mi třeba dáváme schválně na to teď pro valím. Uvidím, kolik lidí to chytne dáváme jako takovou klasickou. Case tady manažerům, kteří k nám nastupují, tak dál. Máme vlastně tak zvaný párečky. Kamarád vás oslovila cestě na rohu vaší ulice otevřít stánek s párky v rohlíku. Spočítejte Business. Case všichni naprosto přesně spočítají náklady a pak tam bouchnu výnosy stylem potřebuji aspoň 200 párečku, abych byl v zisku, ale tak to nestojí, stojí to o tom kolik tam Prodám párečku, jak případně makám na tom, abych těch párečku
Minuta: 76
prodal víc. Jo a tady Tady se to začne rozcházet přesně stylem. To já přece nemůžu vědět, ale my nevíme kolik Prodáme v Německu kolik No jasně, když něco A to jsou všechno ty nejzáludnější proměnné, které nejdou vygooglit, jo prostě nejdou a proto je ta druhá otázka klasická jako Kolik je v Praze ladičů pian, protože prostě nevím, nejde to vygoogli nebo špatně a musím to nějak jako odhadnout a buď jsem línej to odhadovat. Nemůžu být v byznysu, protože to jenom jako sázím. Jsem vlastně jak na ruletě 100 milionů na třeba, že padne prostě Německo jo, nebo to odhaduji blbě, chytám se špatných korelací. Kolik je tu základních škol nebo něco a nebo dokážu vlastně du zase milovat ten svět a jeho fungování a dobrat se k tomu něčemu. Čemu se říká jako Business model. Jaké jsou velikosti těch trhu, jaký asi budu mít sherry eliminovat proměny, na který
Minuta: 77
chce jako nezáleží prostě na kterých to naopak. Jako záleží, že tam třeba chodí nějaké lidi ty lidi mají nějaký konverzní poměr. Jo je důležité, jestli ses to kandidáti říkají. Jak jako jestli je roste nebo ne roste spotřeba párečku, jako jo a že na tom záleží jako jako dobře, ale nakonec si to Place Place Place, že jo u stánku. Takže jo, kde Případně ty čísla zjistit jo zase tak budu si dělat výzkum nebo něco jako Nemůžu si stoupnout přes a nějaké přesně Stoupnu. I přes konkurenční zajímají to jsou ty jsi někde, my se tak jako shodneme s tou musíte konkurenci. Dělám si čárky, když jsem líný dělat ty čárky. Jdu se zeptat. Hele chlap a kolik to prodáte jako dneska To hokej. Musím si dělat čárky za ty lidi, takže vím prošlo 100 lidí, on prodal 20 parku nebo dva a hodím si to do excelu a nějak se někam jako tady posunu. A o tom to je pak těžké dělat investice Super díky moc, že jste dali trošku nahlédnout do svých byznysu a do svých
Minuta: 78
uvažování o podnikání a možná celkově jako jako jako tam přemýšlíte. Dík, moc. Děkujeme za pozvání.

Předchozí video

ČÍNA UTOČí NA EVROPU!

Další video

Šídlo srovnává Českou televizi, Seznam zprávy a CNN Prima News (bonus z Patreonu)