Chceš podpořit tento kanál? Staň se PATRONEM!

Na Vlně Podnikání #52: Daniel Gamrot

Automatický transcript

Minuta: 0
Vítejte u dalšího dílu podcastu. Na vlně podnikání vaší denní dávky podnikatelského know-how a inspirace všechny díly v podcastu naleznete na webu na volné podnikání tečka cz a možnost položit otázku hostovi, který se objeví v budoucí epizodě. A není už tvůrce podcastu Dan tržil a jeho další host poslouchej. Podcast unavení podnikání dalším dílenského zelenkavé rotem ahojda Ahojda ne, ale já si myslím, že to dostal sedm let a ne ty jsi vlastně lektor nebo člověk, který hodně školy a radí různým lidem a firmám s tématem a jako je Time management různá produktivita nebo GT tak dál a vůbec jak si vlastně Možná
Minuta: 1
Jak asi jako přistupovat k němu crew můžou a jak mít jako víc času a neboj se vystresovaný, že člověk furt nestíhá nebo Napadá mě možná jak Ty odpovídáš na otázku. Co děláš sama specializace nebo ta profese, které vlastně dělám posledních sedm let je to, že podporu lidi v tom, aby fungovaly efektivněji a tam potom otázka nebo Nabízí se otázka. Co je to ta aktivita a nebo jak s tím vlastně pracovat a my pracujeme konceptem vnímáme efektivitu. Jako zaměření pozornosti na ty správné věci ta správná věc může být pro tebe v podstatě úplně něco jiného než pro tvého souseda ve správný čas. To znamená věnovat se tomuto nejvhodnější okamžik a udržet si kontrolu nad těmi svými důležitými věcmi nad tím, jak protože tam je a zároveň se vlastně nezbláznit z toho z disku, který přichází znamená operativa nebo ty nás dělí na hodně lidí hrozně líbí, jak říkáš jako dělat ty správné věci, že jo, protože možná s tím projde hodně lidí, ale já se začátku pamatuji, jak jsem hrozně řešil, jako jdu produktivitu stihnout toho víc. často
Minuta: 2
se z toho vyplácelo právě to co je to důležité což si myslím že je možná jako jedna z častých chyb to viděli že jo jako chtěla vědět co znamená funguješ produktivní ať je to cokoliv tak se ti vyplavují hormony štěstí a tím pádem jakou máš z toho trošku lepší pocit Takže ve chvíli kdy do kanceláře otevřeš Otevřeš notebook s nestyď emailu a vaše Klobouky emaily Tak si v podstatě jako ve skrytu duše šťastný jo že máš z toho tu radost než to zaměřit pozornost na něco důležitějšího Iva často mnohem komplexnější složitější méně nebo už uchopitelné a není tam okamžitá zpětná vazba ten výsledek Co znamená že když se rozhodneš a změnit přístup ke stravování Nebo to ještě jsem třeba v nějaký jako osobní profesní větší projekt tak není tak rychle a ta zpětná vazba a je hrozně těžký jako by s tím začít a hlavně udržet u koncentraci na té práci na nad obočím to jak to třeba pokud to tebou někdo přijde s nějakým problémem máš úplně nějakou metodiku jako jak toho člověka Provedeš,
Minuta: 3
aby aby byl aktivnější metodiky několik samozřejmě většinou jako na začátku hrozně důležité kritérium říct, jak pracuji, protože prostě ne každému. Může se můžeme sednout a já chci poslat kontakt pracovní kontakt s lidmi, s kterými si na začátku ne. Sedím a když to je právě jako metodicky. A nebo třeba lidské. Proto je pro mě hrozně důležitý právě nejdříve ten fyzické contact. My začneme spolupracovat, ani se jedná o skupinu. Neboj, ale není to jako jedna konkrétní metody. Není to v podstatě něco, co by řekl, tak zkouším a b c d nebo t kus dál a protože toho ty jediný osvícený recept a touto cestou se jakoby dává hodně lidí a je to v podstatě o výběru a kompletaci těch návyků, které ten člověk může potřebovat Anička se v práci a nebo ke svému osobnímu životu obec někým 24 hodinách, který má vlastně dvě dispozici. Takže existuje nějaký balíček, které lidé mohou pomáhat k osobní efektivitě a ten balíček, který je složen z několika kompu. Ne vlastně skládáme Novák. Je
Minuta: 4
to ten člověk očekává za výsledky a kam bys chtěl posunout. Takže to začíná. Možná nějakou jakoby z nebo nějakou představu ideálního fungování na začátku by měla být nějaká rekapitulace to proč to vlastně děláš? Co znamená proč ses vůbec jako efektivněji posouvat, protože hodně lidí do toho jde s vidinou, že nebo někdo do toho s vidinou, že si požádat úkoly a někdo do toho do toho jít s vidinou, že se začne věnovat. Prostě jediný smysluplný věci, která ho i tak zaplňuje a která mu dává třeba nějaký jako nějaký pocit, ale jak to ráno přispívá třeba k jeho byznysu nebo nebo mi ho v práci a toho to je hrozně složitě kohout na začátku a potom právě na se mi ta představa o tom vydání výsledku, to jsem já. Kam se vlastně chceme dostat, protože jakmile neznáš tu destinaci, tak se jako hrozně blbě plánu ta cesta, že můžeš jako chodit s různými uličkami, že jo, ale ve finále se tam vlastně vůbec nemusíš dostat, když možná třeba budeme konkrétnější, ať si to lidi. Můžou dostat třeba za sebe řekněme můj případ beze mě čeká narození dítěte. Řekněme, že ten můj cíl. Prostě
Minuta: 5
pracovat. Já nevím pět hodin denně, jaké způsobem bych k tomu měl možná přistoupit, aby se mi tohle podařilo, když teď pracuji v osm až deset, jak to děláš, teď to znamená. První krok by byl nějak si zmapovat zmapovat zní hrozně sprostě. Ale nějakým způsobem si najít konkrétní věci, které děláš teď hodně lidí neví vlastně jsem věděla, že se uchyluje k nějaké operativně nebo domky, že pracuje prostě na nahodilých, že se že se hodně věnuje příchozím požadavku odpolední rodiny dalších lidí a funguje hodně reaktivně. Takže to znamená, že nevybírá úterý bude dělat ten první krok by byl, ale může to být klidně fyzicky, že to být takové jako fyzicky. Co znamená si vezmeš tužku papír a sepíšu si během pracovního týdne děláš. A já se jdu konečně si za to prioritu, co znamená, jakou to mělo pro vás tu chvíli prioritu a když to právě to bude určovat a kolik nebo důležitost, že podle na ten klíčení předpoklad. a
Minuta: 6
Bude proto mohlo být třeba to, že si vytvoříš obrázek o své takzvaně hry, co znamená je vlastně telefonuj, teď mi vyprat do budoucna a tam se hledá dostanu přes to co se dá vlastně konkrétně změnit na ten by měl být jinak aktuální skutečnost a na silnici bot to kafe jsi vlastně v rámci té reality jako posunu musíš tady ty věci třeba se dělat ty ty sám nebo už je to tak, že ty už to máš jako zmáklý, máš to zmapovaný, ale je to jednou provždy vyřešený a už to ne to není potřeba šáhnout, já jsem to nechal pro mě to je klíčový nástroj pro osobní vůz o trošičku dřív učím a ty reprezentuje lidem, protože já mám dnes přijet tak jako vnitřně propracované podobně, jako ty máš třeba propracovanou teorie o podcastech nebo další lidé mají na expertizu, tak to na to kdybych odprezentoval účastníkům nebo klientům. Tak automaticky řekl, že to je hrozně složité. A že jo vlastně nemá vůbec ne jsem se do toho pouštět, takže já to jakoby
Minuta: 7
hodně zjednodušší a tyhle A nebo třeba na ostatních ostatními vypadají testy na lidech a pak to vlastně v té zjednodušené předávám předávám dál, takže určitě jako tyhle ty principy a půlku je hodně zásadní, protože já jsem ve skrytu duše fakt Choltic rozlítaný prostě od jedné věci ten druhý, takže možná si tohle začal zajímat i aby si určit o sebe a v jedné větě brutální jsem ztroskotal na mikro managementu a na drobných operativní úkolech, což způsobilo to, že jsem pracoval jako hodně dlouhé hodiny někdy 16
Minuta: 8
tak přesně spánku. Nějaký čas na na sportovci, možná můžeš třeba říct, co jsou pro tebe takový ty stavební kameny napíšu stavíš hodně lidí bere efektivitu právě jako dosahování závěru vytyčování úkolů příjmu čemkoliv, ale pro mě jako tohle to všechno stojí hodně na práci s energii. Takže dobrý jmenovat ty Tři pilíře, tak by to byl určitě spánek, byl by to pohyb a bylo by to jídlo a to jsou podle mě jako klíčový věci, na které se můžeš opřít, protože je na spolu souvisí hodně muselo, jako že když když málo spíš, tak můžeš blbec. Nebo máš jako tendenci, že se přejídat třeba nebo jíst jako špatný a už se Hybeš máš nižší výkonnost zároveň, když zase špatně když tak už spíš a tak dále jako prolíná se to. Takže tohle to co vlastně tři Nějaký takový jako peníze, o které se opírá a vím, že když se o ně stará a o tu obnovu tady těch ty můžu pečivo, takže to ostatní mě vždycky z nás a když jsme se třeba teď dělali rozhovory pro přednášku s různými lidmi, tak zhruba 70
Minuta: 9
až 80 procent lidí, který Profesionáli, protože mají prostě ty výsledky v oblastech, kterým se věnuji a mají nějaké další atributy, které bych teda asi jako nerozebíral úplně tak aspoň odpovídal na to, že to jsou tak jako ty základní věci, které se věnují pro mě je to je tak podstatný fakt nevím teto jestli podcastu je marketing festival marketing festival a vlastně jedna z největších marketingových konferencí v Evropě a jeho příběh jste mohli slyšet i v epizodě 57 tohle potkal s Jindrou Fáborského požádat o letošní 6. Ročník se koná v Praze a to 20 do 22. Března a má opravdu nejnadupanější Lai nám ze všech ročníků festivalu velkými taháky je jsou třeba spisovatel Dan Ariely Mark ritson a neboj Christopher wylie, který vlastně odhalení aktivity společnosti Cambridge Analytica rozpoutal velký skandál Facebooku, že ne marketing se s tebou můžete dostat nejen špičkové know-how opravdu velkých Expertu v oboru je tam i spoustu tématických
Minuta: 10
workshopu, každoročně se Novinka párty, ale hlavně víc než dva tisíce odborníků na digitální marketing, ať už z České republiky ze Slovenska, ale je z většiny států Evropské unie, protože marketing festival opravdu už dávno překonaly hranici České republiky a je to rozhodně jeden z nejkvalitnějších světových festivalů na téma marketingu. Na Hlídce to hned za rohem. A podle mě zavolej mi přijatelné peníze, takže lístky. Jsou ještě v prodeji, pokud si chcete koupit nebo se dozvědět více informací, co přesně vás na marketing festivalu Čekan. Koukněte na web marketing festival cz a já je marketing festivalu moc děkuji za podporu dole podcastu, ale napadá tě ještě jiná věc, kterou mají většina tady těch lidí společného. Já nevím totiž mě by zajímala se. Díky těm rozhovoru jsem třeba zjistil, že to mají všichni dost stejně a neboj se to má každý úplně jinak. Je to takhle jako cílem těch mých rozhovoru je dát dohromady různé pohledy na budování návyků a nebo na efektivitu práce, takže
Minuta: 11
jako záměrně. Rámu konkrétních lidí specifické oblasti, které se bavíme a pouze u lidí, které neznám až tak důkladně, tak nezaručuji, jestli tam říct do do nějaký jako výčitka konkrétnější detailu a budeme společně s námi na to nějakou číslo 1 a není vůbec podstatné a důležité jóga, ale obecně to bylo obecně to bylo právě jako to zaměření pozornosti na ty důležité věci, co znamená, že to poznal trošičku jinak ta kamarádka dokonce. Já to asi budu říkat, že to funguje docela. Ale říkala jsem to ráda nebo že je jako jeden ze základních návyků je zbavovat se toxických, já jsem jako idioti o trošku delší, ale fakt se zlobit jako toxických idiotů a druhá Kamarádka říkala, že vlastně pro ni nejpodstatnější je každý den si říct jako co je to nejdůležitější toho dne pár minut tom přemýšlet a klidně v rámci nějaký velkou ranního ranního rituálu a pak se zatím krásně celý den. Jika připomíná si to, že to většina. Jako zaměření se na ten nejpodstatnější věci a zbavování se
Minuta: 12
těším věcí, které důležité. Pro toho člověka nejsou peníze. To auto je něco, co mi tam furt to nejde mi to probírali. No to je přesně ono, že zase je to pro hodně lidí v těch motivační články, tak většinou se píše o tom, že ty ranní rituály jsou dobrý, tak si dává za pohlížím. Takže když máš výsledky bez k hraní rituálu, tak do nich prostě jako nechodil ještě třeba jako časté chyby nebo nějaký nepochopení tady ty oblasti. Tak já mám určitě spoustu lidí, že jo to get a když si někdo něco najde, něco si přečte. Ale úplně to třeba jako stejně nepochopí a nějakého jak udělají, jinak nejsi různé jako povídání s dětma teď naskočila. Dnes to byl princip Cargo. Kult si vlastně takový to jako když to z nočních svatá kopírování činnosti, který udělá někdo jiný za vidinou toho, že bych stejně úspěšně jako oni, ale dneska právě koho rádi kopírujeme Michálek ty lidi
Minuta: 13
jenom protože si myslím, že Jako oni často a tam je potom jako druhý se zamyslet nad tím, jestli ta věc pro ně má skutečně. Jaký význam má takový smysl a nebo jestli spíš inspiruj. Větší mi vlastně ve finále nemusí být jakoby na to get, jo, protože jako tady je nějaký přístup nějaká metodika, která tě učí organizovat si práci. Myslel, že jsi systém soustředit se nějak napravit a nebo definovat si pro věci jsou sice možná taky je. To se jenom jeden z těch přístupu, že to není prostě univerzální lék na každém na každou bolístku jako pozvi si otázku, proč to vlastně dělám, k čemu mi to je a ty nejčastější chyby, abych zase na toto téma to jsou spojený na SIM kartu tam. To znamená, že svaté kopí dům a postupy někoho a vlastně si nedáváme zpětnou vazbu d100 funguje nebo nefunguje jsi nám ten ničemu a potom bych to dal možná do kontrastu s tím, co jsme říkali na začátku. To znamená jsem úplně si to osobní efektivita nebo s aktivitou obecně, že potom jako je nejčastější chyby to, že mi hodně slepě zatěžujeme svůj den svítilo a svou energii tím, že se
Minuta: 14
zbytečně moc jenom Evi. Vůbec důležité je podle mě jako jedna z těch nejdůležitější věc jako na začátku. Není ta otázka, proč to dělám. A jaký má mít třeba ten výsledek byl, že jakoby jenom fotky úkol, nebo přijde mi přijde nějaký úkol a já jsem napsala jsi mi uniká ten výsledek a tím pádem ani ta kvalita nemůže mít tak dobrá, jak se třeba očekává. Nebo jaká jaká by měla být pak zase další věci jako že jo, když se teda toho pustíš a máš to důležitou věc, tak dneska hodně ne chybujeme, ale máme hodně jako špatně zvládnutí třeba soustředění nebo koncentraci na tu věc. Že Že jsme hrozně roztěkaný a vlastně v průběhu dne i mimo práci nebo nemluvila jsi mě tu dobu plně soustředit, tak trénujeme tu roztěkanost. Místo toho, abychom trénovali tu pozornost hrozně úplně připomíná. Přesně jak jsi říkal dopisování kurzoru, jak jsou často prostě v Americe liquidy podnikatelský vzory a spoustu lidí kouká jen na grilu. Jinak čeká, aby se snaží jako makat těch 18 hodin denně jako volno, nebo místě pak lidi koukají na Steva Jobse
Minuta: 15
a a a a a co. Ne moc pěkně kecají zaměstnanci. Vím, že jste že jsem se taky tak dělal ty, který ti vyhovuje nejvíce a na znamení těch pod objednáš, akorát jako nejsi schopen samostatně souvislosti za velmi. Jak se říká, že ne trenére moc to koncentraci způsobem to můžu třeba trénovat nebo lidi to můžu trénovat třeba ty k přístupu je hodně, ale nejsem jako expert na tuhle oblast určitě. Oni se řešilo digitální Detox a hodně intenzivně ještě příští město začala komise obvodu neví, protože jsem zjistil, že vlastně na telefonu trávím na koni času a že jako to není úplně v pořádku a pro mě třeba jako ten Základní nebo to, že ten telefon vlastně byl nějakým jako stěžejní nástrojem pro mojí práci, tak způsobilo to, že vlastně do toho telefonu chodit a bylo to nevědomky. Bylo to asi o tom, že jsem jako neustále po telefonu a těšili se něco nového. Co je v mé profesi, když se na to jako že má banka. To mi říkáš zrovna ty. To není možný,
Minuta: 16
že to nejde. Pro mě třeba jakoby ten trénink už to hodně úzce souvisí s tou pozornosti, tak tohle co má ten trénink pozornosti bylo o tom, že ve chvíli, kdy jsem měl volnou chvíli to znamená. Čekal jsem na balík a musím čekat na zastávce nebo jsem vyjel tramvají, tak pro mě bylo hrozně důležitý nejen. Reaktivně, to znamená nestát potom přístroji, ale rozhodnout se o tom, co udělám znamená, že vědomě zkontroluj, klidně na tom mobilu něco, ale mně ten mobil ale já a nebo se vykašlu na to nevytáhne technologií a koukám se z okna a snažím se prostě jenom jako aby ty myšlenky proplouval jo, že aby opravdu jakoby, abych neřešil konkrétní den, ale skutečně aby jako ty myšlenky nehoní, protože tam jakoby pro meditace, když takhle názvem pro mě toho to byl mediální trénink, protože mě to už to budu zpětně a takhle ten poslední dobu to hodně pomohlo v tom udržet pozornost a myšlenku najednou úkolu i ve chvíli, kdy v okolí to třeba jako různí rušit, když já jsem schopný se jako stáhnout do sebe a začni se potřebuji fakt potřebuji zabrat nějaký situaci
Minuta: 17
potřebuju spínací. Rozhovoru čehokoliv. Tak jsem schopný velmi často a mnohem lépe usměrnit u pozornost zpátky, takže jako trénoval bych to i v situacích, kdy se nepotřebuješ soustředit. Přijeď, já super, jaké nově na iphonech ty ty statistiky, kolik to koukáš a hlavně na mě, pak je takový trochu kolikátou fakt do neřekneš jo? Což jako ve chvíli, kdy se ti to najednou jako víš, co černý a bílým, že si to dneska udělal 150x, tak si říkáš. Fakt jo a to je jako cestě, na co vlastně rok zpátky jsi furt neměla plikaci současně byl právě, že já jsem tam napsala, ale měl jsem ti to teď tam jsou, ale to se mi třeba někdy na školení nebo na přednáškách, jako že se máš třeba 30 minut po probuzení soustředím na snídani ani na mobil a že to nemá, že jsem to zapíná se stane z té postele a hnedka reakce mně funguje a začíná bez toho by ty informace a hledáte novinky vytvořený návyk a ten
Minuta: 18
je na vlastní hlasitost. Postavení, že už vlastně kontroloval kvůli práci jenom rozsvítil obrazovku, jo, kolikrát jsem asi pohladil ten telefon, takže jako šílený, že že když to dnes slušelo číslo 350, tak to už jako je to na zamyšlení. Já jsem nedávno viděl taky zajímavý článek, protože návyky asi něco s čím spousta lidí bojuje, že jo, jako straně od je špatný a zároveň jako implementovat ty dobrý a ten by asi mohlo být klidně jako té materiální školení, ale mě to samozřejmě diskem s ním mluvit pyšný a teď mi sem způsobem začalo fungovat, nesnaží se to návyk úplně odstranit, ale prostě ho vyměnit za nějaký o trošku méně bude špatný a který to byl třeba Hele třeba já jsem poslední dobou. Koukal jsem nějak divně zapnout na YouTube, že jsem koukal na videa prostě počítačových her a a pak jsem si řekla Ok. Tak aspoň víš co videa počítačových her a budu koukat třeba na s dělávat z videa a vlastně jako je to o stupínek lepší. Není to furt ideální, ale
Minuta: 19
aspoň nějaký ty velký krok. Tak to třeba to No to je právě ono se k ní YouTuberka asi ne, ale ale Instagram verca, že jakoby běhat V Sadech, tak se být jako ona jo. Takže prostě dobrý skokové změny to dneska jsem nic nedělala nebo nedělal a chci taky běhat, tak co udělá koukni soboty vyběhnou a že jí píšu, že bych jí aspoň pět kilometrů, tak také poběžím pes kilometrů, třeba kilo nadváhu úplně nejde. A podle mě bude hrozně těžký. A musím velmi silnou motivaci na to a bez motivace hrozně hnusný slovo pro mě teda ale nějaký jakoby fakt šíleně konkrétní a důsledný závěr proto aby dokázal jako skokové, což není udělat to jako o kouření taky jako neskončí schůzi jen tak, pokud nemáš svůj záměr. Toto nemá jako speciální důvod vážný důvod pro to, aby se kostým koupím skončil. Stejně je to právě třeba s tím zubem. Jo, že taky dobrý jakoby ukradl to po částech je to jedno
Minuta: 20
jako z těch Praktik Aukro. Než aby ses řekla, tak teďka se k životu zablokovaný stránek a Všechno bude fajn, protože jako nemusí být může a nemusí se musí měnit nechci Liteň a videa a jak jsi mě ta motivace s tím přestat. Proč motivace sprosté slovo o tom, že přijde mi to jako přemotivovaný, ale mám jako hrozně moc těch akčních kroků jo, že máme všude tu motivaci, ale jdeme do té akce a ale bohužel mu taky samozřejmě to jsem řešil. Takže mám to taky. Přesně jak jsi o tom mluvil to mám s tím třeba motivačními citáty o takový ten takový přesně Hezký citát na Instagramu. Kde máš jako napsala je taky chtěl, ale každý
Minuta: 21
Celkově třeba spokojenější a a děkuji moc za rozhovor a lednici o tobě můžou najít víc a snad mi v půjčovně hodně starý, ale všechno tam bude a ať nám dají vědět, co můžeme případně navázat nějakém a dalších témat, protože ty jich máš spoustu zajímavých. Takže super třeba příště, díky moc za pozvání. Tohle byl další díl podcastu na vlně podnikání a pokud se chcete stát součástí podcastu stát s hostem partnerem nebo položit otázku budoucí mostu všechny informace naleznete na webu na volné podnikání tečka cz, dejte nám prosím vědět, co si o podcastu myslíte v recenzi na iTunes Facebooku na vlně podnikání nebo emailu Dan zavináč nebo ne podnikání tečka cz

Předchozí video

Proti Proudu #59: Nina Špitálníková

Další video

#12 Tesla OS FW v9.0 (Dash Cam + nové GUI) | Teslacek