Chceš podpořit tento kanál? Staň se PATRONEM!

Na Vlně Podnikání #42: David Kolář o salesu 21. století, moderním brandingu a byznys komunitách

David Kolář je influencerem v oboru online marketingu a uznávanou atuoritou na poli B2B i B2C v oblasti designování cest zákazníků. Během pěti posledních let vytvořil s Jitkou Zoderovou firmu Business Animals, uznávanou značkou na poli HR marketingového trhu a v červenci 2018 ji úspěšně prodali.

Nyní se ve své nové firmě věnuje především budování obchodních funnelů a social sellingu.
Také je spoluzakladatelem prémiové byznys komunity Mastermind Klub.

https://mastermindklub.cz

Automatický transcript

Minuta: 0
Vítejte u dalšího dílu. Podcast o Na vlně podnikání vaší denní dávky podnikatelského know-how a inspirace všechny díly podcastu naleznete na webu na volné podnikání tečka cz a možnost položit otázku hostovi, který se objeví v budoucí epizodě. A není už tvůrce podcastu Dan tržil a jeho další host podcastu na vlně podnikání dneska v dalším díle s Davidem kolářem. Čau Davide. Ahoj Dane díky za pozvání dobrý představení pro lidi, který tebe třeba neznají. Ty jsi vlastně spoluzakladatel 7 vesnice nemoc. Kromě jiného ale je hodně výrazný a sociálních sítí se vlastně takový infolince, co se týká na současného moderního pojetí S8. A vůbec jako to co ty vlastně mluvíš o tom, že je ten Sails, jak to dělal lidi před deseti lety už je dávno mrkví a že jsou jako způsob,
Minuta: 1
jak to děláš Keep efektivnější a asi i zábavnější. Napadá mě, abychom se do toho možná z tohoto tématu. Co je to vlastně ten současný nebo v čem je to jiné, než to, jak se lidi představy o tu profesi obchodníka a jako dřív nic super a zdravím všechny posluchače tohodle toho skvělýho podcastu, které mají dobrý den, já poslouchám, když ráno běhám po pláži. Velmi inspirativní. Děkuji moc, aspoň budu moc poslouchat sám sebe. Jako správný samo. Já bych ještě na začátek chtěl říct, že jak jsi říkal spoluzakladatel Business Animals, tak aby to tady bylo úplně jako uvedené na pravou míru. Tak já jsem se vlastně jako spolumajitel bývalý spolumajitel by jsem se nemohl připojil až někdy v druhém roce fungování, jinak vlastně Jediným zakladatelem tam byla Jitka, ale často tuhle tu věc stekla takhle změň vezme i v médiích, ale jenom tak jako pro upřesnění. No a teď k tomu jsou šel s lingu. Mnoho lidí si pod pojmem vlastně jako součást link.
Minuta: 2
Představuje tu věc, že jako Vezme vezme Facebook vezme Facebook Messenger a nebo nějaký Linkedin. Vyhledá si nějaký prospekt nějaký líp a začne to tam jako pushovat. A a posílat vlastně jako jednu a tu zprávu samo za druhou. Co znamená? Představ si, že jsi prostě na Linkedin přijde taková ta zpráva. Ahoj Dane. Já jsem David Kolář. A musela bych se s tebou potkal na schůzce a možná ti neřekne ani to dané. Jo, možná tam bude jenom to dobrý den, takže tohle jako slušnost a link není a obecně a zrušil se Lenka ten moderní obchod, rozdělujeme na dvě části a rozlišujeme na outbound inbound a můžeme říkat outbound sales nebo album marketing inbound marketing inbound pro mě vlastně dneska marketing a sales jsou dvě velmi spojené nádoby, který prostě jako spolu musí fungovat a ten outbound a tak to je takový ten kód takový ten, že fakt musíš jako ven. Zatím zákazníkem, že on Nejde za tebou a tady se právě
Minuta: 3
bavíme o těch studených lýtku prospektech, kdy to musíš oslovovat lidi, který to nepřišli sami za tebou, ale dá i tady se to dá dělat jako daleko víc moderně. No a ten inbound, tak tam je to, že ty vytváříš nějakou aktivitu napnuté sociální sítě vytváří si nějakou komunitu okolo sebe a pokud dáváš těm lidem nějaký kvalitní obsah. Jaký kvalitní kontent, tak je velká pravděpodobnost, že bude chtít magnetem a oni ti budou chodit klepat na ty tvoje dveře, ale to je takový sen, že u všech firem. Místo toho, aby ty lidi, aby jsi ty muselo pracně nikoho přesvědčovat. Ona ví, tak mu ho prodávat prostě mít ty lidi, který klepu na tvoje dveře, jak toho možná docílit nebo jak to, že jsi říkal jakoby s jakou komunitu nebo značku, jak to budova, tak mně by to ti moc pus nefungovalo. No to je to je dobrá otázka. Odpověď na Nobelovu cenu samozřejmě
Minuta: 4
jako spousta lidí hledá vlastně jako tu cestu, jak tohle udělat, protože to ty takový jako velký téma, že jo. Postavte si líže strašně jednoduchý. Postavte se týče na lidi vám ho chodit klepat na dveře. Já se mě si myslím, že pokud můžeme se podívat i ve světě, že nějaký jako příklady fungují, tak například jako by měla existovat nějaká tvář z té firmy nebo nějaká osobnost, která právě dokáže být aktivní na těch sociálních sítích a v těch skupinách, kde se pohybují, ty zákazník doseko vytváříte komunita. Příkladem může být třeba i náš České republice José Kadlec Kamaráde můj některé dělá velmi dobře prostě tvář vlastně jakoby Kůtková a vůbec selete rekrut irské komunitě a tím přitahuje ty zákazníky, když jsou dneska zeptáš, jaký mají svaz developpement, tak ti řeknu žádné. Já chodím po přednáškách a to je prostě jakoby. A až tě pustí na těch sociálních sítí, že spolu je i ten offline
Minuta: 5
je ten online život a ty zákaznících tam vlastně jako připlouvají. Díky němu. Že on je tím magnetem na ty zákazníky, protože je pozitivně vnímána napsal knížku je vidět a tak dále tuto komunitu za sebou má pokud se podíváme do světa, tak například jedno z největších agentur na sociální média. Sušil šenk u osinku nikdo nezná, ale když řeknu třeba jméno Steven Bartlett, tak je spousta sestřih posluchačů, už se to jméno jakoby baví, že ho někde viděli a je to zase o tom, že on tvoří ten kvalitní prostě jako obsah ven je vidět. Je to tváří, to je firmy a přitahuje ty zákazníky a díky tomu potom ten Syoss, který tam sedí, tak vlastně mu do toho v tom jsou zprocesuji mu do toho si r-mk do toho nějakého pajdu nebo něčeho vypadají ty lidi a díky tomu, že ten jejich si ji dělá ten ten cirkus prostě jako nahoře jo, ale myslím, že ztratil a to je vše. Oblastech, protože já mám pocit, že často takový argumentu ne? Já
Minuta: 6
nevím děláme anténní systémy a my nevíme, jak tohle dělá v našem oboru dobrá otázka. Já si osobně myslím, že ano. Samozřejmě. Jak se říká v korporaci Emotion můj subjektivní a subjektivní názor, že to dělá ten Zdar, pokud bychom se podívali, jak ona i tak podle mě it se dá udělat sexy Telekomunikace, kdyby jsme se podívali prostě jako na Vodafone, jo, tak Čilichili, chci prostě jakoby takový ten Totem from prostě jako to co je vidět, tak to není o telekomunikacích, ale je tam nějaký máte nějaký příběh. Má to nějaký Brent. Je to nějak jako nějak se to odlišuje a nejenom, že tím přitahuji jako pozornost a cílovky, kterou chtějí oslovit, ale i zaměstnance a třeba v tom i ty tam Jsi skutečně myslím, že by se ten brendel tvořit jako ještě ještě daleko líp, než třeba v nějaké agentuře na sociální média a právě proto, že ten trh je tam otevřený
Minuta: 7
jenom je třeba si říct jakým jakým způsobem a a a jestli ten A co ten člověk chce sdílet? Ono, když se vlastně podíváš i na toho Garryho nebo na toho Stephen a nebo na toho josého, tak oni nesdílí jenom jako expertizu vlastně s jejich oboru, ale oni už jsou i těma insolvence nemám. Proto cílovku v tom jejich životním stylu, že? To se změnilo Slovák Drive a tak dále pocit, že s tím Můžeme dostat hodně v nějakém musel z procesu a k tomu vůbec jak ten jsou třeba měřit nebo nastavit, protože že ho spoustu lidí dělá nějak sales, ale vlastně moc jako neví, jak jim to jde, nebo proč jim to třeba nejde, jak vy řešíte třeba ve vlastní firmy jako nastavení toho jsou z procesu nebo vůbec jak to s tím současně jsou všeobecně jako velký problém, protože my jsme oběhli fakt jako více jak 900 firem z těch pět let, kdy jsme jako řešili sales a ten ten všeobecný problém v tomhle tom, ať už je to slušelo Stelinka nebo ten
Minuta: 8
klidně ten klasický způsob prodeje taky vlastně v tom, že spousta těch majitelů firem mají Skvělý produkt jakoby opravdu jako Neuvěřitelné životním fakt mají nedaleko nadupanější produkt, než mi mají tam za sebou proste obrovské vývojářský jakoby centrum a pak přijdu a řeknu vám je to. Prodat a k nám. My jsme chodili obchodníci hezká Ok. Pojďme se podívat na to zprocesuji jako wtf, co to je. Sails procesu a ty se koná to začneme dívat. Já ve většině těch firem to funguje tak že dostaneš přijdeš jako do toho obchodu a říkám, kde tady berete telefonní čísla na ty zákazníky. No tak na internetu hledáme někde prostě koupíme databázi a tak dále scum Ok a co potom? No potom a dáme to obchodníkům a oni na mě volá je a Oni neznají a oni jsou frustrovaný, protože posílej někam, že jo a pak Říkám Ok a jak mi říct a úspěšnost. No jestli bude dýl, nebo není dýl a tam
Minuta: 9
je ten jako rozdíl mezi těmi úspěšně mi firmami, které mají nadupaný tonsils nebo ne, kdy oni třeba skutečně ví, že od zavolá nebo já nevím konec toho dílů, tak ten Zákazník si prošel třeba stát, že má nebo že je doma klidně Kdy a v ní A z každé se posouval v nějakém čase a v nějaké procentuální. Takže dokážou vlastně měřit jako veškerý ten čas strávený na tom obchodě a pak ti řeknu Ok, tak tam to tady jako funguje, tak jenom nafoukneme prostě tu plamen v levo. No a pokud by jsme se bavili celkově jenom o tom líp jenom jako takovým, tak dneska dnešní době si já jako absolutní analfabet prostě jako neumím programovat neumí napsat kód. Já nevím vlastně kosti o se ty data všechny skládá. Ale pokud jsi aktivní na sociálních sítích a máš někde nějaké zachytávací Formula, nevím by se mnou konzultaci zdarma, tak to nemusí padat jako někam jako že někam Ale existuje takový nástroj
Minuta: 10
jednoduché, jako je třeba zapije, který když ti to spadne nějaký email ingový databáze, tak mu jednoduše jako řekneš, ale ne kusem kódu, ale ona jako že to tam to klikneš, tak mu řekneš. Hele a Převeď mi to ještě do toho Pipe drajvu a dej mi to dost a Jack oslovení. No a a třeba teď aktuálně vlastně v mojí nové firmě, tak uděláme si ho z tak, že obchodník přijde ráno do práce a všechny ten bordel, který a dělám na těch sociálních sítích a pak se lidi proklikávat a propadávají prostě do těch do těch panelů, tak na začátku toho panelu to spadne do toho si já nemám k objeví se to bez teček oslovení obchodník ráno přijde vidí telefonní číslo. Naplánuje mu to aktivitu a jede a je pro nás pro všechny jako daleko jednodušší umět měřit, kolik nás stojí ten líp. Kolik je hodnota na konci toho dílu. Jestli je konec pendluje mám moc peněz do reklamy se vlastně ta moje aktivita na těch sociálních sítích není úplně k ničemu. Jo a můžeme si s tím hrát. Ahoj
Minuta: 11
tady ještě Dan. Předpokládám, že pokud posloucháš to na Podcast, tak buď se chystáš podnikat a nebo už podnikáš to už víš nějaké své projekty a možná hledáš inspiraci od lidí, kteří jsou zkušenějším už na úspěšnější a nebo si prošli některými chybami a ty jsi má procházet tím pádem nemusíš, protože už i životní lekce upřímně jen Byl to jeden z důvodů, proč jsem založil tuhle Podcast. Jen kvůli tomu know-how, ale hlavně prostě být obklopen lidmi na stejné lodi lidma, který se snaží něco změnit a něco vybudovat tahle potřeba mě vedla i k vybudování prémiový Business Community masterman Club zaplacená komunita stojí vlastně na třech pilířích. Zaprvé tam máme komunikační platformu, kde se můžeš dalších podnikatelů ptát na různé věci řešit s nimi problémy, které zrovna máš a tak dále. Ta Platforma je k dispozici 24 hodin 7 dní v týdnu a opravdu tam jsou perfektní informace taky tam máme nějaký exkluzivní olej tréninky od lidí, které jsou špičky ve svých oborech a třetí věc. Podle mě možná ta nejdůležitější. Ježíš
Minuta: 12
dáme za dva různými co mají skupiny, opravdu je párovém s dalšími lidma, který můžu pomoct a tvoříme fakt jako v dlouhodobé partnerství nebo takovou podpůrnou skupinu, pokud si myslí, že by ti tenhle skupina mohla pomoct koukni na masterman club.cz Dan a tam se dozvědí více, takže ještě jednou masterman Club psáno mastermind klub ska.cz lomeno Dan tam najdeš více informací se třeba jako že funguje nějaký model ostříhání sítích se předpokládá Jak jako videa posteli a tak dále, kam ty lidi nebo kam ty lidi. Pak třeba jako směřuješ z toho máme několik několik druhů těch těch panelů může být jako daleko víc, pokud můžeš změnit, tak to je prostě jeden z panelů je Community funnell, pak je video approach fajn, ale pak může být scarcity funnell. To je takový ty. Nedostatkové
Minuta: 13
kdy vlastně Kolínem ukazuješ, ale je tu plno. Počkej si, aby tvá chvíli vytváříš ten vztah. Takže je otázka teď jako jaký ten panel chceme probrat. Možná by jsme mohli probrat ten, který je sice jako delší je tam další proces, ale ten zákazník je fakt vztah s tím vytvořili a to je třeba ten Community panel kdy. Jak říkám. Děláš nějaký ten kontent zdarma, jako takové je pak ty lidi odvedeš někam, kde ti zanechají ten kontakt a teď se můžeš rozhodnout, jo. Buď ho budeš začneš do prostě jako spam owa email a to je takový ten tvrdý prostě Marcelovi a nebo mu řekneš. Hele ještě jako neutrál ten čas, aby jsi aby jsem ti to jako něco prodával. A řekneš mu. Přidej se k nám tady třeba do Facebookové skupiny v akci klukům do haly desetikorunu firem nevyužívá, ty si říkají po Facebooku a skupina. Co to je jako to je dělají jako děti, jo? A ono to jako tak není, protože ty Facebookové skupině ty tam dáváš ty
Minuta: 14
potenciální zákazníky, už tam můžeš mít i ty stávající a pak tam vzniká ta interaktivní už tam jako mezi sebou komunikují a vytváří tam ten vztah. Je tam taky něco přidáváš a od tam jako v žije. No a tady se to pak dostáváš do takové úrovně, že oni jako zadají skoro tu poptávku v té v té skupině a nebo je tam můžeš posilovat, jako že tam můžeš jako Si to můžeš klidně ty tvojí obchodníci můžou prodávat v té skupině jo. Jsem prostě vidí, že se na něco zeptal, proč jsi mu napíšu dárek na světě. Hele čau. Tak pojď se o tom pobavit normálně, tak tohle to je třeba jako Community funnel těch moderních panelů tě chci 4 jiných než jenom jako ten kód, kolik a schůzka a druhá schůzka, tak je daleko víc, ale chce to trošku víc péče a není to úplně tak jednoduché samozřejmá na žena je jednodušší rozdat čísla nasekat a říct jako běžte bych tě volat, ale dlouhodobě to neudrží tancovala, jak tomu
Minuta: 15
je často chybějí nebo v čem to možná nechápu, když jako snaží se lísá prodávat moc rychle nebo je to takový moc tlačené na sílu a nebo ti napsal takový časté pochopení toho co už na slovenku. Jo hele nepochopení vlastně jako slušnost Elinku je i l jsou dva extrémy jeden je extrém, že za námi do že za mnou přijde jako podnik. Jsi o nějaké malé firmy nebo nebo v chodníku a říká Hele tak jako kdyby jsme to chtěli jako tak nás to přeci naučíte a tak nám to tak nám to nastavte a jeden z těch extrému je to že oni tomu jako propadnou. A najednou vlastně jako zjistí, že tři hodiny denně jako strávili na Instagramu a a a pak natáčeli videa a něco jako dělali a ono se tam jako nic neděje a a tam je problém v tom, že tam není nastavený ten klouzek. To jsme Oni jsou jako moc. Vrhli na to jakoby sociálno, ale
Minuta: 16
chybí tam ten klausing, že vlastně oni jim třeba se nám stává jo, že přestavený ten systém jim tam denně napadá pět šest telefonních čísel, na který by měl jako zavolat a pokračovat a oni tam nevolej, protože vlastně jako sbírají ty lajky a ty srdíčka na tom Instagramu a tupá jako není ono. Tak to jeden extrém, k čemu se vyhnout, že ano. Je to super, ale musíš mít v pořád ten Focus na ten klouzek jako ty lidi je strašně málo v produktu, kdy ty lidi tu sami to jako začnou nakupovat. No a druhý extrém 2. Kolik má největší chyba, tak je naopak zase to, že lidi mají představu, že udělají jeden Post a jeden článek za měsíc. A ty Zákazníci se jako pohrnou, no, což prostě tak není a sám píše k tobě. Jak dlouho tady trvalo vybudovat prostě jako kvalitní potkáš, který hezky poslouchá určitý počet lidí a že to určitě to nebylo. Po prvním vydaným. Podcast. Jo
Minuta: 17
jo, docela jsem dělal rozhovor s Ondrou. Lenka ví přesně sdílí. Jak vlastně dva roky psal každý týden článek. To se třeba než Ano dneska z toho těží. Ale málokdy se mluví o těch dvou letech, kdy to nejspíš nikdo nečetl, že jo. A to jsi prostě musí Něčím. Něčím projít a Podcast za mě si myslím, že jako momentálně jako velmi podceňovaný kanál novej. Aspoň teda za mě, jak znám třeba kluky z agentury, třeba život jako hra a agentur je tak ty na tom vlastně jako postavili, dá se říct celý že jo. Takže pokud někdo dneska zvažuje. Podcast můžete s tím umíš poradit, tak myslím si, že budeš nechce být vidět ve videu. Jo radši mluví, tak jeden potká stejně jako si myslím, že se dá zvládnout na to, abych si vytvořil tu expertní značku v tom svém oboru a Sám
Minuta: 18
to víš pak najednou za tebou ty lidi začnou chodit najednou začnou říká. Hele to je on, to je on jako jo. A s tím chceme spolupracovat a ať už si to potom jako uděláš, že to máš jako živnost a nikam to nechceš dát tlačit. A nebo to jako zachováš tom, že ty jsi ta hlava té firmy děláš nahoře ten ten cirkus a a pak necháš vlastně tu agenturu nebo ten produkt a tam je tak necháš tvořit a lidi. Nebude možná na závěr Business nemohl zlobit úspěšná firma. Vím, že jste to vlastně docela úspěšně něm prodali nedávno přesně vím, že se tam dělat jaký ty věci, které jsi říkal nějaká uzavřená Facebooková skupina tak dávno. Kdy myslíš, že byly nějaký třeba další Tajemství úspěchu té firmy nebo Díky? Díky, čemu to tak fungovalo. Je mi jasný, že jako vybrat z toho jednu dvě věci hrozně těžké, jestli těch věcí bylo hrozně moc. Každopádně já tady musím jako fakt jako smeknout klobouk před před jako Jitku. Jo to kráva
Minuta: 19
jsem to zakládal, protože já kolikrát jsem za ní přišel a říkal jsem ty. Hele, jako proč děláš ty mi tak takže proč jako děláme tolik toho obsahu a je to stojí tolik peněz jako jo. Aha, protože jako ten ten produkt jako takový nebyl úplně zase nějaký zázračný jako dělal ho tady spousta jiných firem, ale to co potom vlastně i eat an exit prostě jako který byl tak jak bylo založeno na té komunitě a protože proč Protože když vybuduješ silnou komunitu, tak tam může škálovat jako poměrně jako docela velký produktový portfolia. a to co já jsem se jako z toho dnes je to že A zase není to samo spása. Je to prostě subjektivní pocit, tak by bylo jako dobrý si budovat okolo sebe a nemusíš jako s těma scházet prostě jako na kafi a nebo na pivě, ale budu asi okolo sebe nějakou komunitu
Minuta: 20
lidí, kteří nesou tu tvojí vizi, které jsou tu tvojí myšlenku, protože ty jsi ztotožnili s tím, co děláš a natáhnout si je na sebe a hnědá to nějaké uzavřené jako skupiny, starat se o ně a dát jim třeba příležitost i to, aby oni mohli těžit, tak oni byli nějakým a jako minulý drama nebo prostě mohli se tam jako masa do rána jo, jo. My jsme třeba měli ambasadory. Značky jsme prostě celý rok jsem měl nějakých osm osm Ambassadoru, kteří byli rádi, že jsou jako vidět, my jsme víc jako půjčovali dopředu. Oni si tím budovali ten svůj Brent, to je komunitě a zároveň nám jako pomáhali tvořit dál vlastně ten příběh o tu značku. Si myslím, že třeba jako byl jeden z nejlepších kroku, který třeba tam Jíťa udělala jo? Já úplně já jsem byl spíš na ten výkon. Já už to tak v těch výšku pro komunitní jsem si že jsi dobrej říct, že tam otevřené byli vaši zaměstnanci byli prostě není komunity, které to bavilo
Minuta: 21
dělat. Jako zadarmo články stačily videa. Dobeška posílají streamy na vesnici. Super hledáme napadne tě ještě nějaký závěrečný třeba ponaučení nebo něco, co sis přinesl do té tvé dneska vlastně těch svých nových aktivit vyděláš a stoprocentně musím říct, že je důležitý, jako že člověk nezvládne jako všechno úplně sám, že jsem se dlouho myslel, že všechno jakou revesz sám a ono se ti pak Jednoho krásného dne stane, že prostě jako padneš na hubu a že to jako nemusíš přežít, takže jsem se naučil, jak jsem říkal jako obklopit s těmi správnými lidmi a i proto jsme si vlastně jako s byznys a nemohl odnesli prostě jakoby nějaké lidi, kteří šli za námi a nějaký Leader je poměrně docela zajímavý. A vlastně založili jsme vlastně i ve spolupráci s tebou, tak se nám vlastně povedlo založit a nějaký
Minuta: 22
klubové členství nějaký kluk, kterému říkáme mastermind klub a jsou to právě jako lidi podobného ražení, jako my. Co znamená mají podobné vize podobné cíle chtějí svůj byznys někam posouvat. A my jim říkáme, že jsou to lidi, kterým už dosavadní úspěch nestačí a s těma lidma právě v tom klubu se snažíme tvořit uzavřenou komunitu a pravidelně se scházet nejenom nemyslím teď jenom na offline akcích, ale spíš na těch online nový v takových setkáních, protože ten život je samozřejmě hrozně zrychlený, každý žijeme někde, ale je fajn, že se můžeme sejít t-online místnosti a tam děláme nějaké vás ten trénink, tak to je to co jsem si myslím, že jsem si odnesla. Na čem teď vlastně i my dva spolu jako zpracujeme super, ale ne ne, kdyby se o tobě lidi chtěli dozvědět více nebo třeba masterman klubu, kde to najdu vysvětlovací. Ale více informací určitě na stránce jakoby David Koller tečka org ve výšce, kromě
Minuta: 23
tamto, co vlastně jako Naše agentura nová poskytuje za služby a určitě pokud ještě nesleduje t Na Instagramu David obchod c20i na Facebooku a pokud zvažujete to, že já jsem s tím, že to je taková jako revoluce dneska v tom vzdělávání o že, že taková ta doba kdy tady jsi skoupá nějaký info kurz a Jaké vzdělání a teď jsem se podíval na tři videa a ty cestou jako ztratil i se tam nějak nenašel a pak ti chyběl ten dotek s tím člověkem prostě jako ukryto vyroba. Ono to třeba ten obsah nebyl jako ale ale ale chyby. Já ti dám ten dotek a a proto vzniklo i ten Master Michael jako takový, že ty tam třeba dostaneš i ten trénink jako takový a pak si můžeš táhnout na toho člověka, kterej ti to jako předal. Můžeš si ho na cokoliv zeptat a je to taková jako revoluce v tom, že jsi v interakci opravdu s lidmi, které ty hodnoty vytvořili. To je to co
Minuta: 24
teď jako aktuálně si myslím, že bude fungovat a my jsme s tím přišli třeba někam na zázvor také děkuji za pozvání den. Díky moc. Tohle byl další díl podcastu na vlně podnikání a pokud se chcete stát součástí podcastu stát s hostem partnerem nebo položit otázku budoucí mostu všechny informace naleznete na webu na volné podnikání tečka cz, dejte nám prosím vědět, co si o podcastu myslíte v recenzi na Facebooku na vlně podnikání nebo emailu Dan zavináč nepodnikání tečka cz

Předchozí video

Podvod jménem Kazma. Jak to bylo ve skutečnosti?

Další video

Na Vlně Podnikání #43: Martin Komora (Zoot) o marketingové strategii a expanzi do zahraničí