Chceš podpořit tento kanál? Staň se PATRONEM!

Na Vlně Podnikání #41: Martin Dostál o podnikatelském pivotování a budování několika SaaS projektů

Autor 2 zavedených online nástrojů pro podnikatele. Online fakturačního programu Vyfakturuj.cz, ve kterem lze rychle a přehledně vystavovat a evidovat faktury online. SimpleShop.cz – programu, ve kterém si lze rychle naklikat prodejní formulář pro prodej ebooků, videí, vstupenek a dalších produktů.

 

Automatický transcript

Minuta: 0
Vítejte u dalšího dílu. Podcast o Na vlně podnikání vaší denní dávky podnikatelského know-how a inspirace všechny díly podcastu naleznete na webu na vlně podnikání tečka cz a možnost položit otázku hostovi, který se objeví v budoucí epizodě. A není už tvůrce podcastu Dan tržil a jeho dalšího stačí potká s tebou na vlně podnikání. Dneska to byl asi díl s Martinou dostálem. Čau Martine Martine ty představy si vlastně autor dvou zavedených. Ono je hrozně to. Ale ne, já tě asi představím poslouchat, čemu se tě neznají. Ty jsi vlastně autor dvou zavedených olej nástrojů pro podnikatele za první fakturačního programu, vyfakturuj cz a taky nástroje, který vlastně pomáhá rychle a přehledně
Minuta: 1
prodávat věci na webu simple-shop, kde vlastně můžeš si jednoduše umístit nějaký prodejní formulář na web a prodávat je Buky nebo třeba co ještě voucher i vstupenky. Ideál podstatě cokoliv, protože cokoliv co se nám nejde, přes to prodávat úplně cokoliv a bez město aplikace je zaměřená na to, co se dá zautomatizovat. To znamená speciálka. Je to na Buky videa kurzy vouchery vstupenky a tak dál ty věci, které jsou Řekni mi virtuální. Ale v tomhle jde přes to prodávat i třeba z knížky normální nebo automobily vlastně cokoliv. Já vím, že to ještě připravuješ. Jako třetí. Prostě jsem to The Kid. A přišlo mi zajímavé, že se všechny tady ty vlastně dneska tři produkty skoro vybudoval za dva roky, aby si mě A přišlo mi zajímavý se vůbec pobavit o tom, jak o tom přemýšlíš, jak třeba k těm tvoření těch produktů vstupuješ a prostě Jak ses vlastně se bavili o tom, že jsem řídil alibi na zakázku. Jak se z webu
Minuta: 2
na zakázku posunulo až k tomuhle Jo, to je pravda, já jsem tě začala někdy v roce 2010, kdy jsem opustil školu a samozřejmě programátor jsem začal dělat vlastní navoněný Josef, protože jsem začal jsem tvořit weby s tím, že vlastně chce jí to začalo, takže někdy v roce 2010 jsem začínal, tak jsem potřeboval nástroj, kterým bych dokázal fakturovat, takže jsem hledal nejdřív nějaké alternativy do počítače tam zas vadilo, že každý tři roky měním počítač a musím to přeinstalovat a tak, tak jsem pak hledá něco online nástroje, které byly online, tak tenkrát byl ještě nedokonalý, nevyhovovaly mi a trošku hloubi jsem si teda jako zvol, přestože si napíšu svůj vlastní fakturační systém, když jsem ten programátor takovou chybu jdu dneska neudělal a tak jsem si napsal někdy v roce 2011 vlastní fakturační systém. Nechal jsem ho jen tak jako běžet a pak jsem se věnoval vezmu eshopu. Měl jsem takovou vizi, že si seženu v 10 eshopu. Každému dám nějaký poplatek. Jdu si spravovat jeden systém pro správu eshopu, budu se o ní starat, ale to se bohužel neukázalo úplně
Minuta: 3
jako šťastná věc, protože jsem tenkrát zjistil, že je každý Klient má specifické požadavky a že já vlastně celé roky nedělám nic jiného, než že se Každému klientovi individuálně z nějaké poměrně malý Měsíční paušál a že to jako Silně neekonomické je, že jsem vlastně špatný zaměstnanec ve vlastní firmě. Nehledě na to, že jsem na všechno byl sám, tak jsem prostě jsem začal nabírat externí programátor a pro programátory grafiky a podobně, až jsem se dostal k tomu, že někdy v roce 2016 mi tak nějak došla trpělivost s tím jako je cena jsem odjel a že se to musí změnit, že vlastně chci vybudovat něco nového, takže v roce 2016 jsem se rozhodl, že to vyfakturuj, který jsme měli a který tenkrát se docela by bylo pár lidí, ale nikdo o něm nevěděla, takže vezmeme a celého napíšeme od začátku, takže jsme 112 16 začali pracovat a zhruba po čtyřech a půl měsících jsme vydali první opravdu komerční verzi, kterou jsme chtěli jet tím způsobem, že pojede naprosto jako profesionální s Tomem jedou naplno a budeme mít profito
Minuta: 4
zákaznickou podporu a podobně. No a nakonec se to nakonec ukázal jako hrozně fajn, protože tím, že jsme v tu ten Focus vlastně já jsem věnoval do jednoho místa a snažil jsem se. Snažil jsem se tu aplikaci víc tak aby byla co nejvíc pro uživatele, tak jsme hodně energie věnovali právě do zákaznické podpory, kterou Vím, že spousta firem má má jako takže to jako to zlo, který stejně musí být, ale ona se máme trochu jinak u nás a to Takže vlastně na té zákaznické podpoře to všechno stojí a ty zákazníci to je totiž podle mě jako nejlepší zpětná vazba. Jo a když je třeba rozzuřený zákazník, že něco nenašel nebo nefunguje, tak je to vlastně jako super zpětná vazba pro nás, co máme vylepšit, co tam ještě není dokonalý. Co si má jakoby udělat hlavně. My jsme třeba ten vývoj měli nasměrovaný nějakým směrem a Díky ti Díky té podpořena tím. Abychom se ukázalo, že asi zákazníci ti něco jiného, tak jsme takové dynamicky tak jako směřovaly jo, ale to je super a myslím si, že i třeba o tom ani dělat tu zákaznickou podporu se můžeme pobavit. Ale zajímalo by mě možná ještě ten moment, kdy jsi vlastně v tom
Minuta: 5
roce 2016, jako se vykašlal na to, co si dělá předtím a rozhodli jste se budovat vyfakturuj nebo vybudovat, protože já jsem se že to je takový momentem a zkus to jako podnikatel, že v takovém tomu jako neví, jestli tam dostal na konci tunelu nebo není nebude jsou ve slepé Uličce, jak ty jsi třeba jako si to zhodnotil nebo v jakém se to prostě stavu, že jsi řekl. Hele už jsem to zkoušel dole nemá smysl jako zkusím něco jiného. Já si myslím, že vždycky tak jako dva roky člověk má nějaké nadšení, pak má nějakou dobu takový jako prozření a pak se musí jako pořádně naštvat. Takže já vím, že jsem takhle seděl a teď jsem jako přemýšlel a říkal jsem si prostě už tady čtyři roky něco Budujeme a ono to furt jako není úplně ono, je to takový jako že se to furt jako táhne. A proč to jako musíš nějak cítit? Já vím, že jsem prostě už byl takový znechucený vlastně takový jako dobrý indikátor toho je když pak to zas napsal nějaký kníže, co potřebuje. A ty vlastně jedeš a říkáš si ty jo, ale mně se do toho prostě nechce, ale musím to udělat a jedu už jako nějaký setrvačnosti a
Minuta: 6
prostě tě to nebaví a já třeba bych si tu práci musím jít. Takže mě musí bavit a když mě nebaví tak tomu že dělám jako špatnou práci, takže ten moment nastal vlastně ve chvíli, kdy jsme pracovali na jedné zakázce, který trval asi tři měsíce jako spustím, další ho vezmu a já jsem zjistil, že už mě to tak jako nenaplňuje, jako to bylo dřív a že vlastně když jsem si představil, co budu dělat třeba od teď za 5 let. Tak jsem zjistil, že to bude prostě mám další a další věc další let život mi to furt nebude bavit, tak jsem takhle zhodnotil zpětně a tam asi nastal ten moment, kdy jsme si řekli, ale dojedeme tuhle zakázku, ale začneme dělat něco jako nového. Něco se prostě jako nám dává větší smysl a hlavně něco, kde se nebude muset věnovat individuálně zákazníkům tebe vlastně takový ten Aha moment kdy vlastně ty naši zákazníci říkali, co my máme dělat. Ale já jsem chtěl dělat tak, abych když si dám novou věc do nějakého systému, tak aby to ode mě. Všechny zákazníka tedy spokojený a nejde to jako nic pro jednoho zákazníka na tu zákaznickou podporu. Ty jsi mi říkal, že to je taková jako zbraň a dost vám to pomohlo na jakoby růst a Získat nějaké fanoušky, ale hlavně přesně
Minuta: 7
získat ten feedback a na tom jsi měl pracovat, jaký jsou thrákie zásady nebo věci prostě Které z ní zákaznické péče děláte. Nebo co je to jako třeba, co má se odlišuje od těch podobných jako fakturační systém. Já myslím, že tam největší výhoda nebo to co lidi nejsou, tak je to, že každému tomu požadavku skutečně přistupujeme individuálně a že to je tak, že když ten zákazník nám napíšete problémem, tak mi první co dělám, tak se zamýšlíme, proč ne problém vlastně jako nastal. Proč vlastně ten člověk to řeší a jestli to co řeší that nějaké způsobem v tom našem směru. A pokud to jde v tom směru, tak se mu snažíme vyhovět a samozřejmě občas se ti napíšu, že chtějí věcí, kterou by použil jeden člověk z milionu, tak tam ho musím jako s poděkováním odmítnout. To se občas stává. Ale je to o tom, že opravdu se individuálně zaměřen na ty zákazník. A i když jsou třeba naštvaný, nebo když třeba z nějaké schůze a napíše nějakou negativní bazook, tak jim stejně jako poděkujeme a snažíme se přijít proč a vlastně Nestalo se nám zatím ani jednou, že by nám třeba napsali lidi. A že
Minuta: 8
by nějakým způsobem Natka na konci ne poděkovali za to, že mi ten problém řešíme ty naštvaný zákazník máme strašně málo většinou je to o tom, že spíš jako něco řeším je úplně mňam poděkují a jsou spokojení, ale proč Možná jste se pak rozhodli třeba Dělal jsem to asi se dostaneme k tomu, že tam možná nějaká nástavba nebo že to bych si vyfakturuj souvisí je to tak, že třeba to vyfakturuj jako malým nebo kompetitivní trhu, že to třeba nemůže být sama o sobě firma, která víš jako bude vydělávat nebo prostě se jako rozvrhnout do něčeho trochu jiného, ale je to tak, že vlastně když jsme chtěli začít je něco nového, tak se nabízelo vzít to vyfakturuj, který už tenkrát měl nějakou oblíbenost, až ho vlastně celý přepíšeme znova. Ale samozřejmě jak jsme začali psát začne studovat ten trh, což byla taky trošku chyba, že jsme ten Ostrovany až po tom, co jsme to vy fakturu za si začali psát, tak jsme zjistili těch fakturační systém mu tady jako opravdu hodně a chtěli jsme těm zákazníkům nabídnout něco víc a vlastně Tenkrát jsem se spojil s Danem Dane mitrou a on
Minuta: 9
přišel s nápadem, že bychom mohli vlastně to rozšířit ještě o prodeji formuláře, co se mi strašně líbilo a tak jsme dali hlavy dohromady a v rámci toho, že chceme nabídnout něco víc, tak jsme ještě nabídli možnost. Vytvořit si objednávkový formulář, který slouží k sobě na web a díky propojení vyfakturuj, tak to všechno vlastně se zautomatizuje. To znamená, když to řeknu zjednodušeně vytvoří systém proševu pro informaci o na první, kdo ti to objednal. Ty jsi fakt o objednávkách. On ti to uhradí vyfakturuj. To zjistí pošlu fakturu a na základě toho vlastně ten člověk. Jediné co musí udělat, tak je prostě kliknout a chci prodávat tady třeba spinky s pískem, jo, jak je způsobem se takovýhle produkty jako Jak se dělá marketing nebo jak to vůbec řešit jako nějaký šíření dál a aby se to nedozvěděla. To je trošku problém. My jsme Přemýšleli dlouho. Tyhle ty věci na mě prezentovat navenek. A ukázalo se, že jako prezentovat simple-shop a vyfakturuj dohromady, jakože to jsou dvě různé služby a že to jako propojení, že to je strašně komplikovaný. Takže nakonec zvolil formu, když jsme opravdu simple-shop
Minuta: 10
prezentujeme zvlášť ty zákazníci často ani nevědí, že pod tím, když jí to vyfakturuj, ale je to kvůli tomu, aby byl co nejjednodušší vlastně Aby to bylo co nejdelší na pochopení. Takže vy fakt vlastní Bren simple-shop má také svůj vlastní brečím, že mi to jako ne za to vím, že to jedna služba, která běží jakoby společně, ale když někdo přijel jsem to šlo tak rychle pochopí, o čem ta služba je a bere, že to fakturace kterou vlastně Beskydy faktury také součástí toho jsem pochopil, že nemá problémy to jako pochopit. Jasně epizody podcastu jsou dluhopisy z portálu dluhopisy cz dluhopisy, cz pomáhají firmám sehnat peníze na své projekty a lidem nabízejí zajímavé možnosti investic. Je to úplně jednoduché podle vámi stanovené délky splatnosti a budu podnikání a výše úroků si vyberte. Jaký projekt podpoří? A na čem vyděláte peníze a nejlepší na tom je, že vývoj toho projektu, pak můžete průběžně sledovat. Pokud se chcete o investování dozvědět více na dluhopisy cz máte zkusit článku, které vás uvedou do světa investic, ať
Minuta: 11
už přes dluhopisy akcie nemovitosti nebo třeba start-up i Můžete to totiž používat jako takového investičního průvodce a pravidelně kontrolovat, co je na trhu nového a zajímavého pro více informací už ale Mrkněte přijímala dluhopisy cz a já jim děkuji za podporu tohoto podcastu nástroj, který mě trošku přijde jako bokem od toho, co děláte dál a a jsou Je to nějaký ten tiketovací. Vlastně nástroj na festivaly a tak dále. To je za hodinu asi na první pohled správně, ale ve skutečnosti ten příběh je strašně jednoduché a my jsme vytvářeli vyfakturuj, tak snaž naše taková jakoby to čeho jsme chtěli dosáhnout, tak je do 10 vteřin vystav fakturu a dá se o to nestarají, abys to všechno za U Toma. A Kdy přišel jsem pršelo, tak jsme k tomu dělají ty objednávky a zase Zatím přemýšlej způsobem. Pojďme to všechno zautomatizovat, aby ten zákazník kterému pro kterého to je tak aby se o to nemusel starat, že krásně co třeba že Týna a když jsme vlastně chtěli,
Minuta: 12
když ten Clin bude prodávat. To je Buky. Tak proč je jenom prodává sprosté Buky rovnou tomu zákazníkovi to nebo zákazníkovi našeho zákazníka. Proč Mary n doručit, takže se tam udělali funkci jde. Tak zákazník to nahraje do systému a ten simple-shop, když zjistí, že ta objednávka byla uhrazena, tak pošle tomu zákazníkovi fakturu a ještě navíc mu pošle ten zvuk a vlastně ve chvíli, kdy ten bok jsme posílali jsme si řekli. No jo, tak k těm co kdybychom nemohli ještě třeba zabezpečovat, takže to tam implementovali funkci, kde ten pošleme a ještě navíc ho zabezpečíme, aby opravdu ten náš zákazník ho tam jenom nahrála. Nemusel se o to starat. No tak to jsme přemýšlím nad každým produktem, takže máme takovouhle cestu pro Buky máme pro videa. Máme pro kurzy pro členství a jedna z věcí právě byli vstupenky a když jsme začali prodávat tanky, tak jsme si opět řekli, tak když prodávám. Tak proč ty vstupenky rovnou i regenerovat a těm zákazníkům neposílat, takže jsme udělali systém, kde si člověk tam nahraje prázdnou vstupenku, tak nás je tady chci v čárový kód. Tady chci mít jméno tady přímý datum akci a tak dál a ty vstupenky se následně posílá těm zákazníkům
Minuta: 13
a když už jsme posílali, tak jsem že to pokračovalo dál a řekneme si tak proč je rovnou nebo dvou vás to vznikla myšlenka, že teda uděláme i systém pro bavení těch vstupenek a dali jsme si za cíl, že chceme toho zákazníka odbavit. Maximálně do pěti vteřin to bylo prostě jakoby limy, do kterého chceme The takže jsme to celé tomu přizpůsobili a dneska díky tomu jsme schopni vlastně prodávat vstupenky přijet na akci zákazník dostane emailem vidět nepříjemná chci mít na stromečku čárových kódů a vidět nebo visačku na krk a tohle celý trvá 5 vteřin a v akci. A když jsem si zase vlastně rozšířili a už to byl takový větší rozšíření, než je na tom vlastně standardní na tom. Simple shopu, tak jsme si řekli, že to uděláme samostatný produkt, protože u těch vstupenek tam je daleko víc Variant typu rezervace, prodej místa sedačky a tak dál, takže už to vlastně Nabíhal ona samostatnou aplikaci, bylo by to složité zase prezentovat v rámci toho jsem po šoku, takže z toho vznikla zdánlivě jakoby jiná aplikace, ale ve skutečnosti. Zase jedeme v tom modelu, vyfakturuj simple-shop je rozšíření, vyfakturuj jsem toto rozšíření. Jsem prošel to je
Minuta: 14
zajímavý vlastně jaké trošku ctít a to jsem poznal, že jsi přesně říkal jako že tam metrika je třeba hele odpovím rozepisuje nebo uděláme fakturu za 10 vteřin jako že to je taková možná ta hlavní metrika, aby to bylo jako rychlý a jednoduchý pro toho člověka. Je to vždycky jako cíl, který si Stanovíme to vlastně ten Focus, na které se soustředíme a potom se tančí ho snažím a naplnit s tím, že vždycky ten cíl je trošičku až jako nereálný, protože mám ti třeba vytisknout jakoby zkontrolovat vytisknout na krk vstupenku. Za 5 vteřin to je opravdu hrozně krátká doba a Takže třeba gulášem a hardwaru jako řešili. Jak opravdu ušetřit doslova milisekundy na konektivitě na komunikaci s tiskárnou a tak dál, abychom toho dosáhli, ale vždycky díky tomu, že vlastně ten limit je takový. Tak se to vidí musíš snažit. A ve výsledku Mám to vždycky nějak obešlo. Jo? To je myslím, že se pak jsem že prostě mohli jste ten cíl stanovit úplně jinak. A a takhle jakoby zaměřený na rychlost a jednoduchost si
Minuta: 15
přinese mnohem víc jako ve výsledku z pokoje zákazníků, než kdyby ten cíl byl mít Spokojený zákazník. Ono tohle tvoje možná vychází z toho z těch mých jakoby neúspěchu těch začátcích. Já jsem si tenkrát když jsem dělal ty eshopy, tak jsem si řekl, že mi stačí třeba vymyslím si 50 tisíc měsíčně. Takže si udělám já nevím 10
Minuta: 16
limity. Já třeba co se jako ve svém osobním životě snažím, tak je věci, kterými jsou jakoby třeba nepříjemný. Tak ty jít do nich jako primárně a to z toho důvodu, že když člověk jakoby nebo na kousku čížeček usedne v těch tvých zvyklostech, tak se nikam nic neposune, takže vlastně i třeba věci, kterým něco nepříjemný, tak prostě Snažím se jít do toho značením. Zkusím to mít jako výzvu, když se to nepovede. Tak na tom co jsem byl, když se to povede, tak pak si to má člověk jako dobrý pocit, všechno možná zajímá, protože když mě vším a ty tři produkty jsou za ně trochu spojené furt, že jo. Je mi jasné, že třeba marketing tě Makytou udělanej bremse musí dělat každému částečně jako samostatně tak dále, jak ty třeba rozdíl ještě tvůj čas, když si řekneš mi by se jako budu věnovat i fakturu a když jsem prošel a není to tak. Jako jsi zavřený, že vlastně kolik to nevíš, na co skočit. Jo? Asi docela hřebíček na hlavičku nebo okolí škole. No a to je vlastně ve skutečnosti. Ono to je jako jedna aplikace, která se jako
Minuta: 17
takže z programátorského hlediska. Je to hrozně fajn, ale na druhou stranu je to přesně o tom, že přesně jsou to tři Brandy. Tři věci, o který se stará foto tři různé emailové adresy na zákaznické podpoře a my se původně tělesech prutu chtěli mít v šest. Já to mám na klávesy jako na začátku, že jsme chtěli mít i rezervační systém a tak dál. Takže teďka jsme na třech a myslím, že tam ještě chvíli zůstaneme právě z toho důvodu, že se to všechno musí jako brandovat váš třeba takový problém, který řešíme, když pak půjdeme nějakou akci a budeme chtít mít firemní trička, tak jestli jsem si prošel vyfakturuj nebo Simple kicked out už tam jsou takovéhle problémy, což se může zdát úsměvné, ale je to jakoby těšíš na to řešíme zase tak, že máme seznam věcí, které se mají dělat na seznam úkolů, které se mají vlastně věci, které máme naplánovaný řekněme na tenhle ten rok nebo ani ne na rok spíš jakoby seznam úkolů, který jsem neudělal. To se promítá těm aplikace mám podle toho co ovlivní. Řekni mi nejvíc lidí a co přinese do firmy nejvíc peněz a je to o tom, že se to musí jakoby this ty vole výhodou. Samozřejmě, že tím, že to je propojený systém, když něco přehledový fakturu. Dnes to okno promítají zákazníkům
Minuta: 18
jsem prošel po tak jako bota. Je to jednodušší. Rozhodně bych nešel do toho, že by dělali úplně jiný aplikace jako třeba byl klasicky Slevomat a rohlík nebo dáme jídlo, to byly úplně jiný sektory, který nemají nic společného. U nás je to o tohle jednodušší. Ale je s tím trochu problém na panem těžká k třeba ani na jako lekce z posledního podnikatelského ruku nebo nebo období určitě. Já si myslím, že takovou věc, kterou řeší. Já jsem hrozně lidí, tak je jako možnost delegování a taková třeba tak o poslední věc, kterou Nebo úplně poslední, když já jsem posledně shram. Jak se mě týká, tak je, že třeba začít delegovat úplně jako co nejdřív. Je to možné, protože třeba spoustu těch aplikací nebo zkus to Ukonči aplikaci, tak já se mám to tam jakoby těch druháku a problém je, že teďka bych potřeboval další. Programátor a lehneme začátku toho vývoje, tak vlastně ty pro-doma tady nemám a musíme teď učit 1 kg ten freework. Musíme učit logiku té aplikace a je to strašný problém. Je to bude spoustu času. Já kdybych už jako dřív, dokázal
Minuta: 19
to delegování zrealizovat. Což u mě třeba nebo bude technický možné, tak by to bylo mnohem jednodušší, protože to vlastně Můj čas se tříští do spousty jako rovin a pokud Prostě pokud můžete tak dali půjde co nejdřív, i když ty lidi to udělá jako špatně, když to nevidím a podle vás, ale kdybys kuřecí neudělá, špatně mi to udělej prostě jenom jinak. A není to nikdy nic, co by se nedalo napravit je podle mě hrozně často jejího problém s tím delegováním, že ten ten ten člověk kterýmu daleko. Ty jako nikdy neviděla a pak stejně bych to udělal já občas to se ty lidi to beru jako že vlastně horší, takže to není prostě jiného bych si udělal já je to je to pravda. A já třeba když jsem takhle o delegoval už je na začátcích jsme to dělali opravdu hodně malém týmu lidí, tak když jsem si na chvilku dali dva zákaznickou podporu, tak samozřejmě holčina, která jí dneska dělá a je naprosto skvělá. Custom Tak co můžeš začátku ne zima ten systém Stráž na spoustu věcí, kdy se to muselo ti to tak ale dneska třeba ty emaily píše líp než já, protože já když mám dneska v pohodě, tak to napíšu na dva roky a na se prostě rozepíše. A vím, že třeba ta hodnota proto našeho zákazníka,
Minuta: 20
je to daleko větší a ve výsledku by to trvalo třeba delší dobu tak ale dneska je to neocenitelný a je to, že já vlastně si dneska o tu část třeba ty zákaznické podpory prakticky nemusím starat ty začátky byly takový, že třeba si člověk přesně říká, tohle bych napsal jinak nebo něco, ale ono to je přesně ono, není to špatně jenom to prostě vzala jinak. A dneska si myslím, že je to lepší, než já to úplně super super. Hele Martine myslím, že spoustu zajímavých lekcí nebo delegování. Díky moc za rozhovor a ať se daří. Tohle byl další díl podcastu na vlně podnikání a pokud se chcete stát součástí podcastu stát s hostem partnerem nebo položit otázku budoucí mostu všechny informace naleznete na webu na vlně podnikání tečka cz, dejte nám prosím vědět, co si o Podcast umístíte v recenzi na iTunes Facebooku na vlně podnikání nebo emailu. Dan zavináč na vlně podnikání tečka cz. Ahoj tady ještě dám. Předpokládám, že pokud posloucháš to na Podcast, tak buď se chystáš
Minuta: 21
podnikat a nebo už podnikáš tvoříš nějaký z projekty a možná hledáš inspiraci od lidí, kteří jsou zkušenější možná úspěšnější a nebo si jich prošli některými chybami a ty jsi má procházet tím pádem nemusíš, protože už i životních ty lekce upřímně jim. Byl to jeden z důvodů, proč jsem založil tuhle Podcast Nikoly tomu know-how, ale hlavně prostě být obklopen lidmi na stejné lodi, na který se snaží něco změnit a něco vybudovat. Tahle potřeba mě vedla i k vybudování Premium Business Community. Club zaplacená komunita stojí vlastně na třech pilířích, zaprvé tam máme komunikační platformu, kde se můžeš dalších podnikatelů ptát na různé věci řešit s nimi problémy, které zrovna máš a tak dál etapa surmaj dispozici 24 hodin 7 dní v týdnu a opravdu tam jsou perfektní informace taky tam máme nějaký exkluzivní olej tréninky od lidí, kteří jsou špičky ve svých oborech a třetí věc pořád a nejdůležitější je, že dělám s různými v co mají skupiny a pravdu je pádem s dalšíma lidma, který můžu pomoct
Minuta: 22
a tvoříme fakt jako v dlouhodobé partnerství nebo takovou podpůrnou skupinu, pokud si myslíš, že by ti tahle skupina mohla pomoct, koukni na Mister Mine klub.cz Dan a tam se dozví více, takže ještě jednou masterman klub psáno mastermind kladska.cz lodan tam jedeš více informací tam najdeš více informací tam najdeš v centru.

Předchozí video

Proti Proudu #55 - Radim Vrbata

Další video

Podvod jménem Kazma. Jak to bylo ve skutečnosti?