Chceš podpořit tento kanál? Staň se PATRONEM!

Michal Mička chce prodávat módu udržitelněji

Michal Mička je podnikatel a investor. Je majitelem módních značek Pietro Filipi a Kara. Mezi jeho investice patřilo třeba i Liftago. Kromě toho, že má rád umění a snaží se každý den sportovat, tak je velkým zastáncem produktivity jako cesty k lepší životní rovnováze.

Automatický transcript

Minuta: 0
Ty jsi zmínil tuto téma udržitelnosti a vím, že jedno z aktuálních témat je, že jste zrušili slevy. Pro mě jsou to mluvilo, nebo že jste viděl nechcete. Ale mě jako vlastně překvapilo, že tys to dával hodně do takového jako spojení s tou udržitelnosti nějak podle tebe jako slevy a udržitelnost taky i Co má společného, protože víš jaká mám protože slevy jsou už tak jako. Nedílnou součástí toho, že tady nového světa, že spoustu lidí má pocit, že to není ve slevě skoro také jako si nekoupím a já vlastně nechápu možná ten motiv, jak je nemoc jako pro tebe. A jsem že tohle co říkáš je pravda tady v Česku, když se podíváš na náhodně zahraničních značek zejména ve Spojených státech, kdybych řekl, že co se týče marketingu, na tom jsou nejlépe Spojené
Minuta: 1
státy. Určitě patří k těm lepším s ním. Co se týče marketingu, tak tak tam je to docela běžné jsou značky, který slevě nedělají a ve Francii to jsou třeba spíš jako luxusní značky, ale do toho segmentu mi nestaráme. Takže proto to vše podobného třeba k Americe nebo Holandsko má určitě kvalitní značky, které mi dělají slevy, když se tak na to udržitelnost a slevy, jak to spolu souvisí neříkám, že za že udržitelnost není o tom, že zvolíš zelenější materiál nebo recyklovat recyklovaný papír, nebo jakkoliv něco podobného a že udržitelnost je o tom dělat věci udržitelně a vlastně konzum ten konzum, který ve společnosti Dneska máme to je. Udržitelný pro planetu a slevy jsou motivátorem pro to, aby člověk udělal nákupní rozhodnutí, který není postavený většinou na racionální základech. Prostě nepotřebuje to. Koupíš si víc věcí, než by potřeboval,
Minuta: 2
když je já nevím dva plus jedna nebo jakákoliv jiná motivace. Takže jenom říkám, že my nechceme motivovat lidi tím, že si budou myslet, že udělej výhodný déle a napočítat si to do ceny toho produktu tak aby nám Tomášovi vycházelo. Ale že chci být vlastně jako fér a chce říkat. Ano tohle prostě v hodnota toho produktu a taková je pokud ten produkt je v pořádku a může se nám stát, že nějaký produkce nám nepovede tam můžu udělat přecenění toho produktu, ale neprodávám ho na tom, že pravdu, který původně stál 10 teďka stojí 5 a to vás má motivovat k tomu udělat to nákupní rozhodnutí a samozřejmě to jde ruku v ruce i s tím jak hodně sezónní a nebo ne sezónní ten produkt je, že my se posouváme tím směrem, že Vlastně nějaký 70 80. Procent kolekce jsem a aby bylo na sezónní a jenom 20 až 30. Procent bylo výrazových tak hodně sezónních. Je pravda, že před časem tady byla
Minuta: 3
Kamila Boudová, která hodně mluvila o Slow Fashion na tři těch trendech a a tam vlastně zmiňovala, jak celý ty sezóny vlastně a trendy si vlastně vymysleli kdysi jako módní řetězce, aby prodávali přesně jak říkáš, že komnata víc, že jo, proto proto bylo výhodné, když jeden rok bylo v trendy něco a druhý rok něco jiného, protože to je ti se neustále museli kupovat nový nové věci. Přesně tak je to je to jako třeba skupina Francouzská sms této značky, které u nás nejsou to třeba Sandro máš plody lotosu vlastně zkratky značek, tak ty to mají vyloženě postavené na tom, že jedou prostě závozy furt ničeho nového a neustále jakoby pojišťovna Instagram. že mají novinky že to je vlastně od těch in the postavena ti v novinkách celé Rivals za mě neudržitelný dlouhodobě neudržitelný a
Minuta: 4
vlastně půjčující pro větší konzum než je než je potřeba protože nakonec stolek dojde k tomu že A co potřebuje potřebuje určitě ještě bych to dal na muže a na ženy že určitě většiny kupujou prostě základní věci a kupující opakovaně dej dej mi spíš jako o to aby to bylo z dobrého materiálu Aby jim to sedělo aby se v tom cítili dobře a není to po nějaké velké v trendech už jen je to samozřejmě trochu něco jiného tam je to víc poté trendové hosti což mi i reflektujeme ale pořád Vidíme že dlouhodobě se prodávají prostě stejný kostýmky je prodávají se stejné šaty a je to o tom to trošku jakoby Po nějaké době děláte facelift udělat jakoby to a up-to-date, aby to bylo prostě současné a dělat to zlepší je lepší materiál udělat to lepší technologie má takže ano, ale ale jako
Minuta: 5
se tam bude kytka taková lenapo takováhle pro hodně zákaznic není tak důležité i přesto, že Samozřejmě jsou i věci, které si koupí jenom proto, že se ti udělat radost a je to zrovna sezónní záležitost, ale řekněme tyhlety sezónní věci krátkodobý, to je o tom, že do toho nechci tolik investovat. Vím, že to budu nosit půl roku, tak jo, tak si to koupí zavře a a tam je to OK, ale když už někdo jde do značky, jako je Pietro Filipi, tak to spíš bere jako nějakou investici, že ty věci nejsou úplně prostě. Nestojí to pětistovku, ale ale stojí to třeba 5000, takže předpokládám, že to budu nosit, ne půl roku.

Předchozí video

#218 #Lucid Air vs. #Tesla Model S | EVTV | Teslacek

Další video

CEZ Prestice Reportáž: Roman Fiser | EVTV