Chceš podpořit tento kanál? Staň se PATRONEM!

Liftago není typický startup, budujeme firmu pro příštích 100 let – Ondřej Krátký (CEO, Liftago)

Budování firmy tak, aby fungovala dalších sto let? V Silicon Valley se to možná moc nenosí, ale i taková je vize podle mě jednoho z nejzajímavějších tuzemských startupů Liftago. Poslechněte si o příběhu Liftaga – jaká vize stála na začátku firmy, jakými proměnami si Liftago prošlo a jak může vypadat budoucnost „přepravy všeho”. Nejen to zazní v posledním dílu s Ondrou Krátkým, CEO Liftaga. Slyšeli jste už celou epizodu?

Automatický transcript

Minuta: 0
Je to trochu dané tím, že nejste třeba takový typický vztah, protože z toho limitu na stole to není to co jsi dneska vlastně v tom Silicon Valley přece říkal, že asi to není jako ani populární si to přiznat, ale my máme ať ať už ti k Martinovi nebo Díky ostatním akcionářům jako velmi unikátní příležitost jako po x let mohl dělat jako spoustu chyb a měli relativní jako velkou toleranci. Vzhledem k velikosti ty divize jako přijít na Koncept dělání udržitelného přepravce všeho který který jako začínáme dělat dneska a jakoby předtím to bylo hodně jako na krev, a že to musíme přežít a zvládnout a tak a přesně jako dát prostor tomu konceptu, který už jako v taxíku byl unikátní a teď teď Co grilovat jako víš, aby Opravdu
Minuta: 1
se stal. Zároveň je zajímavý byznys a nemusejí mám o ideu, která založila dobrý hodnotách jo, ale teď si to asi tak udržitelnost a dlouhodobosti něco, co by bez těch akcionáři tam mám jako nešla. A není určitě jako typický Zdar taková No možná není zároveň dobře jako start-up chápat jako něco, co někdo jako vyhoní a za tři roky prodá Jo to taky otázka je koncept a teďka známe, ale budeme. On nemohl vystát tak něco. Co jako myšlenka, která se neprokázalo je opakovatelně replikovatelnost zároveň jako může pokračovat, protože hlídám mě možná zajímalo, co vlastně Liftago. Dneska je jen aby si by se mohl říct nějaké ty principu to že to Mostě jo, protože já vlastně si dokumenty v historii, tak já mám pocit, že Liftago vlastně bylo různé věci v různých etapách. Jak se říká o té úvodní velké vize, která směřovala hodně k autonomní má osm a tak dále po vlastně dobu se v tom říkal jsem alternativní taxislužba nebo něco takového. Novináři
Minuta: 2
nevidět jistí konkurenční nechci zabít nazývání taxislužbou. Tak teď zkouším to nějak nevadí nějakým způsobem a Takže aby aby jako by mohly od zákon, tak si říkali, že jsou jako něco jiného tím pádem. To znamená, že řekneš co to je alternativní jsme se nějak jako báli a zároveň mi říkali toho Týna Lucky. Tak si to jsem věděl, že prostě z našeho chování mají odpovědnost. Můžu ti řidiči podle českého zákona dneska už ne, ale prvně se mi už ne, ale ale je stolicky z našeho chování měl spíš jako povinnost se nebo spíš jako trestní odpovědnost děti řidiči, pro jsme to nedělali. No a ty ses to promiň, možná možná mě zajímaly ty kroky víš také, ale šlo to s tátou v uvozovkách taxislužbu neska už jsi naznačil, že jste vlastně přepravce všeho nebo začínáme být přepravce všeho. No, tak my jsme od sebe začátku. Chtěli být jako nějaký udržitelnou technologií v přepravě a Tatce. Postupně
Minuta: 3
se vyvíjel, takže jsme zjistili, že Potřebujeme zajistit, aby ten řidič v tom taxíku si vydělal pro to funguje many na bázi aukce, kdy řidič vláda cenu, co jsme na to se dá se stanoví na nějakým způsobem tržně nebo co nejblíž jakoby. Tržní jak to jde. A to je tak takhle to vlastně nikdo moc na světě nedělá, že by nechával na přípravcích jako vidova ta soutěž o toho zákazníka a začal fungovat. Viděli jsme, že díky tomu přitahujeme fakt dobře řidiče z toho trhu, ať už začali klasickým taxíkem nebo začali uberem, tak dneska to je na Liftago odhadem tak fifty-fifty, jestli se cítíš, přišel jsem jako jsou to tak si když se tak řeknu nebo ho vychovala nějaká jako mladá progresivní služba. No a tím že jsme viděli, že na tom jaké bázi e-aukce a toho Tržiště si jako tím řidičů. My děláme více, že u nás zůstávají, tak jsme si myslel. Jak daleko vlastně posílat a ten koncept z toho, že dělat Tržiště přepravců vlastně než dělal providera přepravy a a díky. Tomu se postupně jako ukázal tak I d
Minuta: 4
logistika jsem asi před dvěma lety začíná zima nebo první za týmem přišel a začal se mi kreslit, tak mi dává smysl, že proč by ten přepravce osob měl jako čekat na další špičku, když když on jako z té ulice nepůjde ven, protože potřebuje si aspoň trefit jako dvě tři špičky za den, aby si vydělal. Tak mezitím mezitím proč by nemohl něco jiného, když tam něco potřebuje. No a postupně jsme začali objevovat různé jako subjekty na trhu e-commerce nebo ne e-commerce a začal se jako na těch v datech jako ukazovat, že to jako ta teorie by mohla jako platit, že když jedno přepravce něčeho budeme učit vozit ještě kousek něčeho jiného, takže to může být jako do mycky velmi výhodné pro všechny strany. No a proto to je ta cesta. Jak jsme se postupně začínáme vstávat jako z Řekni mi platformy na taxi přepravce nebo tříště taxíků se začínáme vstávat přepravce. Příště
Minuta: 5
Připravit vše o protože už dneska vozíme je nízký jednotky tisíc jednotky desítek tisíc balíku nebo zásilek, což už není málo. A s ní velmi rychle to narostlo nejenom. Díky koruně, ale spíš jako. Díky dlouhodobý snaze já a vlastně jako jenom nám zůstaly ty nálepky, že byla nálepka toho taxikáře a teď je nálepka žena je no jako taxikář, už to jako jsme viď online, tak jak to, že řekl sushi a mně se do Ligy stikeez Dust nějaká Bokovka. No a když někomu potom řeknu, ale sorry, jako by se ozvu už děláme 45000 balíku měsíčně za velmi krátkou dobu a vozíme rohlík nějaké jídlo. Defakto úplně jedno. Co vozíš, protože tě prostě bereš přepravce z jednoho velmi velkého trochu a učí ho transportovat a něco jiného, protože proto město i pro něj i pro toho partnera. Je to dobrý, protože prostě když máš někoho, kdo má zaplacený auto. Ty
Minuta: 6
modeláž jako ekonomiku ekonomiku navíc, tak to zákonitě musí být jako chronický pro ten jeho e-commerce partnera i pro tebe i pro toho řidiče. Je to prostě brutální win-win a proto město, protože nepotřebuje nabrat dalšího kurýra, když tam má jednoho, který učí udělat ještě kousek navíc, já to je ta cesta jakoby k tomu od toho. Tak si až potom přepravu všeho, co jsme na začátku tohoto jako není, že by to je Dan Dan gyuto nevím a spoustu jako škatulka, co jako nejde, že To je blbost tak

Předchozí video

Robert Záruba rozhovor :  Sport je o radosti, ale od peněz se oprostit nedá | Neurazitelny.cz

Další video

#206 Tesla 2020 Q2 Výsledky | Teslacek