Chceš podpořit tento kanál? Staň se PATRONEM!

BEST OF – Proč má smysl nepodávat 100% fyzické výkony? Odpovídá Libor Mattuš

Má vůbec smysl se při tréninku klasicky “zničit” do maxima? Nebo je v hlavní roli pouze hlava, která za nás rozhoduje? Libor je biohacker, kouč, mentor, instruktor dechu, chladové expozice, bojových umění. Spoluzakladatel Code of Life a tlumočník čínštiny.

Automatický transcript

Minuta: 0
Se zajímavé, jak se tady bavíme, že o tom hacknutí a naučit se, že jako třeba 30 procent je ok, a že v pohodě odejít z tréninku a zacvičit si trochu a nezlepší, zacvičit si do maxima, že to je v hlavě, že hrozně to se musíš naučit možná nebo nějak jsi jako to změní v hlavě a že jako tady ta linka mezitím hackováním svého těla a těch technik, který vlastně se projevuje jako přímo na těle a a ta linka jako něco si uvědomil hlavě, abych je byl spokojený s tímhle, ale s něčím jiným je vlastně hrozně. Je to hrozně blízko. Je to blízko Dane, já se na to dívám tak spousty let a když jsem právě se zabývá různými meditačními koučinkový má jinými technikami, že vlastně ona ta hlava a ta ten biosystém by měli kooperovat na tom společném cíli, takže stejně tak když si řekneš třeba, že nebudeš jíst sladké jo, tak je fajn, že sis to řekl, ale pokud máš pořád děsnou chuť, což. Bio
Minuta: 1
Systém, že ukryti říkával sacharidy super sexy, pojď na to a dej si koláč zákusek tohle tohle tak vlastně ty. Abys tomu odolal, tak po třech využívat sílu vůle. A to už samo o sobě velký průšvih, protože vůle je vyčerpatelné biologický zdroj, jak říká třeba David rok světová autorita uznávána, tak za něj neuroleadership ve firmách a pěkný článek meneghin management with Brain in mind, jako že na tom mozku záleží. Měli by jsme na něj myslet jako v rámci toho firemního řízení. No a o co tam jde, takže já dokud ne od mázlů to chci nějak otevírá a já se chci zničí, ale on tréninku chci tady si dát spoustu sladkého, tak vlastně potřebuji kvůli abych to nedělal a to mě vyčerpává zase jo. Takže ten ideální scénář je to nějakým co jsem změnit i na té bio rovině pokusy od bytu závislostí na cukru a dám si jo jednou za čas, ale že vím, že toho cukru s ním prostě zase 20 nebo 10 procent to jiné lidi, tak si říkám. Jo v pohodě vainot. To
Minuta: 2
takhle jako nepotřebuji dokonalá, stačí mi to takhle, to by jsme chtěli nějakou absenci cukru, což zase jako není, tak jí nemusí být vůbec dokonalý. V každém případě co se týká třeba toho cvičení, tak mě to s tebou osobně hodně pomohlo to jemné dýchání, protože klasický i v těch ostatních rovinách, protože klasicky já já jsem měl dobu právě poté, co jsem absolvoval, ten by moh instruktorský trénink, všechno řeší tak od o dynamickou hyperventilaci, takže jsem běžela to popisuje teďka v jednom článku třeba jazykovky, že jsem dodělat neuro jazykový kouč info, já jsem lidem zvolil právě angličtinu čínštinu tady ty cizí jazyky a běžel jsem na druhý konec města prostě za dalším klientem na další individuální konzultaci a jak jsem běžel, ať jsem ve stresu shop nestíhali a tak dále Klasika, no a Zjistil jsem, že mi pomáhá vlastně tu situaci být mě takové jako ráznější dynamičtější funkčních i to, když jako to zrychlené dýchání vlastně podporuji, takže jsem se přes den vždycky párkrát rozdýchal v určitých
Minuta: 3
situacích. A říkal jsem si jo super, jdu prostě jdu do pojedu do té stresové situace, že jo jeden. Pojďme být aktivní. Pojďme prostě dost toho těla je myšlení maximum a pak jsem si že mi zase strašně vyčerpává, že za pár dní tady to extra dynamického aktivního života, takže vlastně pak padnu a dva dny se cítím naprosto děsivě a začal jsem nevěděl, proč to tak je při použití techniky, o kterých se říká, jak jsou super, že ho a najednou jsem zjistil, že někde nějaký a nějaká chyba a to mi vlastně pomohlo být i zapnout tady hotový jemného způsobu dýchání, kterej mi dneska velmi pomáhá, i když vím, že udělám prostě x y dřepů na jedné noze. Tak dneska dělám třeba třetinu i méně a vím, že jo. Já se třeba za měsíc chci dostat do toho, kde jsem měl předtím maximum. Pravděpodobně se dostanu mnohem dál mnohem bez bolestí, protože to dělám takhle velmi pomalu konzervativně a Pomáhám jí v tom právě i to, že už mám na cítění, že i to jen míchání vlastně narozdíl, nebo stejně jako ta dynamická
Minuta: 4
hyperventilace. Tak umí velké věci, ale umí je jinak umí je mnohem jemnější a umí je právě jak říkám bez bolesti.

Předchozí video

10 nejčastějších hoaxů o KORONAVIRU (s Patrikem Kořenářem)

Další video

#230R Renault eWays 2022 | EVTV | Teslacek